Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych Gminy Lisewo, w sezonach zimowych 2019/2020...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych Gminy Lisewo, w sezonach zimowych 2019/2020 oraz 2020/2021.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLisewo
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-10-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Lisewo
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-22
  • Numer ogłoszenia613430-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 613430-N-2019 z dnia 2019-10-22 r.

Gmina Lisewo: Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych Gminy Lisewo, w sezonach zimowych 2019/2020 oraz 2020/2021.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lisewo, krajowy numer identyfikacyjny 87111851400000, ul. ul. Chełmińska  2 , 86-230  Lisewo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 6768614, e-mail p.kowal@lisewo.com, k.zielinski@lisewo.com, faks 56 6768614 wew. 32.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.lisewo.com
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.lisewo.com

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Gmina Lisewo, ul. Chełmińska 2, 86-230 Lisewo

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych Gminy Lisewo, w sezonach zimowych 2019/2020 oraz 2020/2021.
Numer referencyjny: RGiI.271.12.2019.PK
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia stanowi: Usługa zimowego utrzymania dróg gminnych Gminy Lisewo, w sezonach zimowych 2019/2020 oraz 2020/2021. Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części: 1) Zadanie I Usługi zimowego utrzymania dróg polegające na ich odśnieżaniu na terenie następujących miejscowości : Kornatowo, Strucfoń, Lipienek, Drzonowo, Lisewo - część miejscowości położona na południe od drogi 548. Orientacyjna długość dróg gminnych do odśnieżenia – 35 km. 2) Zadanie II Usługi zimowego utrzymania dróg polegające na ich odśnieżaniu na terenie następujących miejscowości : Mgoszcz , Malankowo, Chrusty, Lisewo- część miejscowości położona na północ od drogi 548, Pniewite – od linii kolejowej do granicy z miejscowościami Lisewo i Malankowo. Orientacyjna długość dróg gminnych do odśnieżenia – 30 km. 3) Zadanie III Usługi zimowego utrzymania dróg polegające na ich odśnieżaniu na terenie następujących miejscowości : Pniewite, Krajęcin, Piątkowo, Linowiec, Wierzbowo, Krusin – część miejscowości położona na północ od drogi 548, Kamlarki część miejscowości położona na północ od drogi 548. Orientacyjna długość dróg gminnych do odśnieżenia – 35 km. 4) Zadanie IV Usługi zimowego utrzymania dróg polegające na ich odśnieżaniu na terenie następujących miejscowości : Tytlewo Bartlewo Błachta, Krusin – część miejscowości położona na południe od drogi 548, Kamlarki - część miejscowości położona na południe od drogi 548. Orientacyjna długość dróg gminnych do odśnieżenia – 21 km 5) Zadanie V Usługa likwidacji śliskości polegająca na mechanicznym wysiewaniu mieszanki piasku i soli na drogach gminnych w miejscach wyznaczonych przez zamawiającego – zgodnie z załącznikiem Nr 7 do niniejszej specyfikacji. Dodatkowo wykonawca w ramach wykonywania zadania odpowiedzialny będzie za załadunek mieszanki na rozsiewacz / piaskarkę w miejscu jej składowania. Mieszanka składowana będzie przy stadionie sportowym w Lisewie. Zamawiający po swojej stronie zapewnia mieszankę piasku i soli niezbędną do wykonania zadania.

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-11-15 2020-03-31
2020-11-15 2021-03-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: 1) Zdolności technicznej lub zawodowej: a) DLA ZADANIA I - wymagane jest posiadanie przez wykonawcę ciągnika lub innego nośnika o mocy min. 100 kM i napędzie na 4 koła wyposażonego w następujący sprzęt odśnieżający (łącznie): pług odśnieżający jednostronny lub nastawny ogumiony, pług odśnieżający dwustronny, pług wirnikowy. b) DLA ZADANIA II - wymagane jest posiadanie przez wykonawcę ciągnika lub innego nośnika o mocy min. 100 kM i napędzie na 4 koła wyposażonego w następujący sprzęt odśnieżający (łącznie): pług odśnieżający jednostronny lub nastawny ogumiony, pług odśnieżający dwustronny, pług wirnikowy. c) DLA ZADANIA III - wymagane jest posiadanie przez wykonawcę ciągnika lub innego nośnika o mocy min. 100 kM i napędzie na 4 koła wyposażonego w następujący sprzęt odśnieżający (łącznie): pług odśnieżający jednostronny lub nastawny ogumiony, pług odśnieżający dwustronny, pług wirnikowy. d) DLA ZADANIA IV - wymagane jest posiadanie przez wykonawcę ciągnika lub innego nośnika o mocy min. 100 kM i napędzie na 4 koła wyposażonego w następujący sprzęt odśnieżający (łącznie): pług odśnieżający jednostronny lub nastawny ogumiony, pług odśnieżający dwustronny, pług wirnikowy. e) DLA ZADANIA V – wymagane jest posiadanie przez wykonawcę ciągnika lub innego nośnika o mocy min. 100 kM i napędzie na 4 koła oraz rozsiewacza / piaskarki o pojemności min. 2,5 m3 (w celu spełnienia warunku dopuszcza się wykazanie posiadania tego samego ciągnika lub innego nośnika co dla zadań I – IV).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt. 3) ustawy Pzp, należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wykaz narzędzi, wyposażenie zakładu lub urządzeń technicznych, którego wzór stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ. a) DLA ZADANIA I - wymagane jest posiadanie przez wykonawcę ciągnika lub innego nośnika o mocy min. 100 kM i napędzie na 4 koła wyposażonego w następujący sprzęt odśnieżający (łącznie): pług odśnieżający jednostronny lub nastawny ogumiony, pług odśnieżający dwustronny, pług wirnikowy. b) DLA ZADANIA II - wymagane jest posiadanie przez wykonawcę ciągnika lub innego nośnika o mocy min. 100 kM i napędzie na 4 koła wyposażonego w następujący sprzęt odśnieżający (łącznie): pług odśnieżający jednostronny lub nastawny ogumiony, pług odśnieżający dwustronny, pług wirnikowy. c) DLA ZADANIA III - wymagane jest posiadanie przez wykonawcę ciągnika lub innego nośnika o mocy min. 100 kM i napędzie na 4 koła wyposażonego w następujący sprzęt odśnieżający (łącznie): pług odśnieżający jednostronny lub nastawny ogumiony, pług odśnieżający dwustronny, pług wirnikowy. d) DLA ZADANIA IV - wymagane jest posiadanie przez wykonawcę ciągnika lub innego nośnika o mocy min. 100 kM i napędzie na 4 koła wyposażonego w następujący sprzęt odśnieżający (łącznie): pług odśnieżający jednostronny lub nastawny ogumiony, pług odśnieżający dwustronny, pług wirnikowy. e) DLA ZADANIA V – wymagane jest posiadanie przez wykonawcę ciągnika lub innego nośnika o mocy min. 100 kM i napędzie na 4 koła oraz rozsiewacza / piaskarki o pojemności min. 2,5 m3 (w celu spełnienia warunku dopuszcza się wykazanie posiadania tego samego ciągnika lub innego nośnika co dla zadań I – IV).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Cz. VII pkt 3 ppkt 1) specyfikacji składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Cz. VII pkt 6 ppkt 1) specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 3. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie zamawiającego dokumenty, o których mowa w Cz. VII pkt. 3 ppkt 1) specyfikacji w odniesieniu do podmiotów na zdolnościach lub sytuacji których polega na zasadach określonych w Cz. V pkt 3 specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas przystąpienia do wykonywania usługi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Postanowienia zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ (par. 5 ust. 2).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie I Usługi zimowego utrzymania dróg polegające na ich odśnieżaniu na terenie następujących miejscowości : Kornatowo, Strucfoń, Lipienek, Drzonowo, Lisewo - część miejscowości położona na południe od drogi 548. Orientacyjna długość dróg gminnych do odśnieżenia – 35 km.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zadanie I Usługi zimowego utrzymania dróg polegające na ich odśnieżaniu na terenie następujących miejscowości : Kornatowo, Strucfoń, Lipienek, Drzonowo, Lisewo - część miejscowości położona na południe od drogi 548. Orientacyjna długość dróg gminnych do odśnieżenia – 35 km. 2. Wykonanie usług następować będzie wyłącznie na wezwanie zamawiającego. Wezwanie wykonawcy może nastąpić w godzinach pomiędzy 5:00 a 22:00 każdego dnia tygodnia. Zakres i miejsce wykonywania usług oraz rodzaj zastosowanego osprzętu odśnieżającego określi upoważniony przez Wójta Gminy pracownik Urzędu Gminy w Lisewie. Rozliczenie ilości wykonywanych prac następować będzie na podstawie dziennych raportów pracy sprzętu zgodnie z Kartą Pracy potwierdzonych podpisem sołtysa wsi lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy w Lisewie. 3. Czas przystąpienia do pracy sprzętu w miejscu wykonywania usługi od chwili otrzymania wezwania od zamawiającego nastąpi w czasie zadeklarowanym przez wykonawcę w Formularzu ofertowym wykonawcy, który stanowi załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. Zadeklarowany czas przystąpienia do pracy sprzętu w miejscu wykonywania usługi od chwili otrzymania wezwania od zamawiającego stanowi kryterium oceny ofert. 4. Wykonując przedmiot zamówienia wykonawca zobowiązany jest m.in. do: 1) Zapewnienia całodobowej łączności z zamawiającym za pomocą telefonu komórkowego. 2) Wyposażenia każdą jednostkę sprzętową w sprawny telefon komórkowy i ponoszenia z tego tytułu opłaty. 3) Powiadomienia każdorazowo zamawiającego o godzinie rozpoczęcia i zakończenia usługi, o wszelkich przerwach w świadczeniu usług spowodowanych awarią sprzętu. 4) Prowadzenia dziennika pracy sprzętu zgodnie z Kartą Pracy otrzymaną od zamawiającego, potwierdzoną przez sołtysa wsi lub pracownika zamawiającego. 5) Wykonywania przedmiotu zamówienia pojazdami sprawnymi technicznie dopuszczonymi do ruchu zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem oraz posiadającymi aktualne ubezpieczenie OC. 6) W przypadku awarii sprzętu przewidzianego do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 5 do SIWZ, wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt zastępczy, o tej samej mocy, niezwłocznie informując o tym zamawiającego. 7) Wyposażenia każdej jednostki sprzętowej w lampę błyskową ostrzegawczą, koloru pomarańczowego. 8) Świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w oparciu o osoby mające stosowne uprawnienia i przeszkolone w zakresie BHP. 9) Świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia z należytą starannością zgodnie z najlepszą wiedzą i umiejętnościami, w sposób bezpieczny nie stwarzający zagrożenia dla innych użytkowników drogi. 10) Ponoszenia całkowitej odpowiedzialności i wszelkich kosztów finansowych z tytułu szkód wyrządzonych przez osoby wykonujące przedmiot zamówienia po stronie wykonawcy, w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia wobec zamawiającego i osób trzecich. 5. Zamawiający wymaga od wykonawcy z którym podpisze umowę posiadania na czas realizacji przedmiotu umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, posiadania polisy ubezpieczenia świadczonej usługi od zdarzeń losowych. Warunki jakie powinno spełniać ubezpieczenie określone zostały przez zamawiającego w § 4 Wzoru umowy (załącznik Nr 6 do specyfikacji).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas przystąpienia do wykonywania usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie II Usługi zimowego utrzymania dróg polegające na ich odśnieżaniu na terenie następujących miejscowości : Mgoszcz , Malankowo, Chrusty, Lisewo- część miejscowości położona na północ od drogi 548, Pniewite – od linii kolejowej do granicy z miejscowościami Lisewo i Malankowo. Orientacyjna długość dróg gminnych do odśnieżenia – 30 km.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zadanie II Usługi zimowego utrzymania dróg polegające na ich odśnieżaniu na terenie następujących miejscowości : Mgoszcz , Malankowo, Chrusty, Lisewo- część miejscowości położona na północ od drogi 548, Pniewite – od linii kolejowej do granicy z miejscowościami Lisewo i Malankowo. Orientacyjna długość dróg gminnych do odśnieżenia – 30 km. 2. Wykonanie usług następować będzie wyłącznie na wezwanie zamawiającego. Wezwanie wykonawcy może nastąpić w godzinach pomiędzy 5:00 a 22:00 każdego dnia tygodnia. Zakres i miejsce wykonywania usług oraz rodzaj zastosowanego osprzętu odśnieżającego określi upoważniony przez Wójta Gminy pracownik Urzędu Gminy w Lisewie. Rozliczenie ilości wykonywanych prac następować będzie na podstawie dziennych raportów pracy sprzętu zgodnie z Kartą Pracy potwierdzonych podpisem sołtysa wsi lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy w Lisewie. 3. Czas przystąpienia do pracy sprzętu w miejscu wykonywania usługi od chwili otrzymania wezwania od zamawiającego nastąpi w czasie zadeklarowanym przez wykonawcę w Formularzu ofertowym wykonawcy, który stanowi załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. Zadeklarowany czas przystąpienia do pracy sprzętu w miejscu wykonywania usługi od chwili otrzymania wezwania od zamawiającego stanowi kryterium oceny ofert. 4. Wykonując przedmiot zamówienia wykonawca zobowiązany jest m.in. do: 1) Zapewnienia całodobowej łączności z zamawiającym za pomocą telefonu komórkowego. 2) Wyposażenia każdą jednostkę sprzętową w sprawny telefon komórkowy i ponoszenia z tego tytułu opłaty. 3) Powiadomienia każdorazowo zamawiającego o godzinie rozpoczęcia i zakończenia usługi, o wszelkich przerwach w świadczeniu usług spowodowanych awarią sprzętu. 4) Prowadzenia dziennika pracy sprzętu zgodnie z Kartą Pracy otrzymaną od zamawiającego, potwierdzoną przez sołtysa wsi lub pracownika zamawiającego. 5) Wykonywania przedmiotu zamówienia pojazdami sprawnymi technicznie dopuszczonymi do ruchu zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem oraz posiadającymi aktualne ubezpieczenie OC. 6) W przypadku awarii sprzętu przewidzianego do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 5 do SIWZ, wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt zastępczy, o tej samej mocy, niezwłocznie informując o tym zamawiającego. 7) Wyposażenia każdej jednostki sprzętowej w lampę błyskową ostrzegawczą, koloru pomarańczowego. 8) Świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w oparciu o osoby mające stosowne uprawnienia i przeszkolone w zakresie BHP. 9) Świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia z należytą starannością zgodnie z najlepszą wiedzą i umiejętnościami, w sposób bezpieczny nie stwarzający zagrożenia dla innych użytkowników drogi. 10) Ponoszenia całkowitej odpowiedzialności i wszelkich kosztów finansowych z tytułu szkód wyrządzonych przez osoby wykonujące przedmiot zamówienia po stronie wykonawcy, w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia wobec zamawiającego i osób trzecich. 5. Zamawiający wymaga od wykonawcy z którym podpisze umowę posiadania na czas realizacji przedmiotu umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, posiadania polisy ubezpieczenia świadczonej usługi od zdarzeń losowych. Warunki jakie powinno spełniać ubezpieczenie określone zostały przez zamawiającego w § 4 Wzoru umowy (załącznik Nr 6 do specyfikacji).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-15
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 40,00
Czas przystąpienia do wykonywania usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie III Usługi zimowego utrzymania dróg polegające na ich odśnieżaniu na terenie następujących miejscowości : Pniewite, Krajęcin, Piątkowo, Linowiec, Wierzbowo, Krusin – część miejscowości położona na północ od drogi 548, Kamlarki część miejscowości położona na północ od drogi 548. Orientacyjna długość dróg gminnych do odśnieżenia – 35 km.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zadanie III Usługi zimowego utrzymania dróg polegające na ich odśnieżaniu na terenie następujących miejscowości : Pniewite, Krajęcin, Piątkowo, Linowiec, Wierzbowo, Krusin – część miejscowości położona na północ od drogi 548, Kamlarki część miejscowości położona na północ od drogi 548. Orientacyjna długość dróg gminnych do odśnieżenia – 35 km. 2. Wykonanie usług następować będzie wyłącznie na wezwanie zamawiającego. Wezwanie wykonawcy może nastąpić w godzinach pomiędzy 5:00 a 22:00 każdego dnia tygodnia. Zakres i miejsce wykonywania usług oraz rodzaj zastosowanego osprzętu odśnieżającego określi upoważniony przez Wójta Gminy pracownik Urzędu Gminy w Lisewie. Rozliczenie ilości wykonywanych prac następować będzie na podstawie dziennych raportów pracy sprzętu zgodnie z Kartą Pracy potwierdzonych podpisem sołtysa wsi lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy w Lisewie. 3. Czas przystąpienia do pracy sprzętu w miejscu wykonywania usługi od chwili otrzymania wezwania od zamawiającego nastąpi w czasie zadeklarowanym przez wykonawcę w Formularzu ofertowym wykonawcy, który stanowi załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. Zadeklarowany czas przystąpienia do pracy sprzętu w miejscu wykonywania usługi od chwili otrzymania wezwania od zamawiającego stanowi kryterium oceny ofert. 4. Wykonując przedmiot zamówienia wykonawca zobowiązany jest m.in. do: 1) Zapewnienia całodobowej łączności z zamawiającym za pomocą telefonu komórkowego. 2) Wyposażenia każdą jednostkę sprzętową w sprawny telefon komórkowy i ponoszenia z tego tytułu opłaty. 3) Powiadomienia każdorazowo zamawiającego o godzinie rozpoczęcia i zakończenia usługi, o wszelkich przerwach w świadczeniu usług spowodowanych awarią sprzętu. 4) Prowadzenia dziennika pracy sprzętu zgodnie z Kartą Pracy otrzymaną od zamawiającego, potwierdzoną przez sołtysa wsi lub pracownika zamawiającego. 5) Wykonywania przedmiotu zamówienia pojazdami sprawnymi technicznie dopuszczonymi do ruchu zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem oraz posiadającymi aktualne ubezpieczenie OC. 6) W przypadku awarii sprzętu przewidzianego do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 5 do SIWZ, wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt zastępczy, o tej samej mocy, niezwłocznie informując o tym zamawiającego. 7) Wyposażenia każdej jednostki sprzętowej w lampę błyskową ostrzegawczą, koloru pomarańczowego. 8) Świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w oparciu o osoby mające stosowne uprawnienia i przeszkolone w zakresie BHP. 9) Świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia z należytą starannością zgodnie z najlepszą wiedzą i umiejętnościami, w sposób bezpieczny nie stwarzający zagrożenia dla innych użytkowników drogi. 10) Ponoszenia całkowitej odpowiedzialności i wszelkich kosztów finansowych z tytułu szkód wyrządzonych przez osoby wykonujące przedmiot zamówienia po stronie wykonawcy, w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia wobec zamawiającego i osób trzecich. 5. Zamawiający wymaga od wykonawcy z którym podpisze umowę posiadania na czas realizacji przedmiotu umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, posiadania polisy ubezpieczenia świadczonej usługi od zdarzeń losowych. Warunki jakie powinno spełniać ubezpieczenie określone zostały przez zamawiającego w § 4 Wzoru umowy (załącznik Nr 6 do specyfikacji).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-15
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas przystąpienia do wykonywania usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie IV Usługi zimowego utrzymania dróg polegające na ich odśnieżaniu na terenie następujących miejscowości : Tytlewo Bartlewo Błachta, Krusin – część miejscowości położona na południe od drogi 548, Kamlarki - część miejscowości położona na południe od drogi 548. Orientacyjna długość dróg gminnych do odśnieżenia – 21 km.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zadanie IV Usługi zimowego utrzymania dróg polegające na ich odśnieżaniu na terenie następujących miejscowości : Tytlewo Bartlewo Błachta, Krusin – część miejscowości położona na południe od drogi 548, Kamlarki - część miejscowości położona na południe od drogi 548. Orientacyjna długość dróg gminnych do odśnieżenia – 21 km. 2. Wykonanie usług następować będzie wyłącznie na wezwanie zamawiającego. Wezwanie wykonawcy może nastąpić w godzinach pomiędzy 5:00 a 22:00 każdego dnia tygodnia. Zakres i miejsce wykonywania usług oraz rodzaj zastosowanego osprzętu odśnieżającego określi upoważniony przez Wójta Gminy pracownik Urzędu Gminy w Lisewie. Rozliczenie ilości wykonywanych prac następować będzie na podstawie dziennych raportów pracy sprzętu zgodnie z Kartą Pracy potwierdzonych podpisem sołtysa wsi lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy w Lisewie. 3. Czas przystąpienia do pracy sprzętu w miejscu wykonywania usługi od chwili otrzymania wezwania od zamawiającego nastąpi w czasie zadeklarowanym przez wykonawcę w Formularzu ofertowym wykonawcy, który stanowi załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. Zadeklarowany czas przystąpienia do pracy sprzętu w miejscu wykonywania usługi od chwili otrzymania wezwania od zamawiającego stanowi kryterium oceny ofert. 4. Wykonując przedmiot zamówienia wykonawca zobowiązany jest m.in. do: 1) Zapewnienia całodobowej łączności z zamawiającym za pomocą telefonu komórkowego. 2) Wyposażenia każdą jednostkę sprzętową w sprawny telefon komórkowy i ponoszenia z tego tytułu opłaty. 3) Powiadomienia każdorazowo zamawiającego o godzinie rozpoczęcia i zakończenia usługi, o wszelkich przerwach w świadczeniu usług spowodowanych awarią sprzętu. 4) Prowadzenia dziennika pracy sprzętu zgodnie z Kartą Pracy otrzymaną od zamawiającego, potwierdzoną przez sołtysa wsi lub pracownika zamawiającego. 5) Wykonywania przedmiotu zamówienia pojazdami sprawnymi technicznie dopuszczonymi do ruchu zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem oraz posiadającymi aktualne ubezpieczenie OC. 6) W przypadku awarii sprzętu przewidzianego do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 5 do SIWZ, wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt zastępczy, o tej samej mocy, niezwłocznie informując o tym zamawiającego. 7) Wyposażenia każdej jednostki sprzętowej w lampę błyskową ostrzegawczą, koloru pomarańczowego. 8) Świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w oparciu o osoby mające stosowne uprawnienia i przeszkolone w zakresie BHP. 9) Świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia z należytą starannością zgodnie z najlepszą wiedzą i umiejętnościami, w sposób bezpieczny nie stwarzający zagrożenia dla innych użytkowników drogi. 10) Ponoszenia całkowitej odpowiedzialności i wszelkich kosztów finansowych z tytułu szkód wyrządzonych przez osoby wykonujące przedmiot zamówienia po stronie wykonawcy, w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia wobec zamawiającego i osób trzecich. 5. Zamawiający wymaga od wykonawcy z którym podpisze umowę posiadania na czas realizacji przedmiotu umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, posiadania polisy ubezpieczenia świadczonej usługi od zdarzeń losowych. Warunki jakie powinno spełniać ubezpieczenie określone zostały przez zamawiającego w § 4 Wzoru umowy (załącznik Nr 6 do specyfikacji).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-15
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas przystąpienia do wykonywania usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zadanie V Usługa likwidacji śliskości polegająca na mechanicznym wysiewaniu mieszanki piasku i soli na drogach gminnych w miejscach wyznaczonych przez zamawiającego – zgodnie z załącznikiem Nr 7 do niniejszej specyfikacji.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zadanie V Usługa likwidacji śliskości polegająca na mechanicznym wysiewaniu mieszanki piasku i soli na drogach gminnych w miejscach wyznaczonych przez zamawiającego – zgodnie z załącznikiem Nr 7 do niniejszej specyfikacji. Dodatkowo wykonawca w ramach wykonywania zadania odpowiedzialny będzie za załadunek mieszanki na rozsiewacz / piaskarkę w miejscu jej składowania. Mieszanka składowana będzie przy stadionie sportowym w Lisewie. Zamawiający po swojej stronie zapewnia mieszankę piasku i soli niezbędną do wykonania zadania. 2. Wykonanie usług następować będzie wyłącznie na wezwanie zamawiającego. Wezwanie wykonawcy może nastąpić w godzinach pomiędzy 5:00 a 22:00 każdego dnia tygodnia. Zakres i miejsce wykonywania usług oraz rodzaj zastosowanego osprzętu odśnieżającego określi upoważniony przez Wójta Gminy pracownik Urzędu Gminy w Lisewie. Rozliczenie ilości wykonywanych prac następować będzie na podstawie dziennych raportów pracy sprzętu zgodnie z Kartą Pracy potwierdzonych podpisem sołtysa wsi lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy w Lisewie. 3. Czas przystąpienia do pracy sprzętu w miejscu wykonywania usługi od chwili otrzymania wezwania od zamawiającego nastąpi w czasie zadeklarowanym przez wykonawcę w Formularzu ofertowym wykonawcy, który stanowi załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. Zadeklarowany czas przystąpienia do pracy sprzętu w miejscu wykonywania usługi od chwili otrzymania wezwania od zamawiającego stanowi kryterium oceny ofert. 4. Wykonując przedmiot zamówienia wykonawca zobowiązany jest m.in. do: 1) Zapewnienia całodobowej łączności z zamawiającym za pomocą telefonu komórkowego. 2) Wyposażenia każdą jednostkę sprzętową w sprawny telefon komórkowy i ponoszenia z tego tytułu opłaty. 3) Powiadomienia każdorazowo zamawiającego o godzinie rozpoczęcia i zakończenia usługi, o wszelkich przerwach w świadczeniu usług spowodowanych awarią sprzętu. 4) Prowadzenia dziennika pracy sprzętu zgodnie z Kartą Pracy otrzymaną od zamawiającego, potwierdzoną przez sołtysa wsi lub pracownika zamawiającego. 5) Wykonywania przedmiotu zamówienia pojazdami sprawnymi technicznie dopuszczonymi do ruchu zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem oraz posiadającymi aktualne ubezpieczenie OC. 6) W przypadku awarii sprzętu przewidzianego do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 5 do SIWZ, wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt zastępczy, o tej samej mocy, niezwłocznie informując o tym zamawiającego. 7) Wyposażenia każdej jednostki sprzętowej w lampę błyskową ostrzegawczą, koloru pomarańczowego. 8) Świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w oparciu o osoby mające stosowne uprawnienia i przeszkolone w zakresie BHP. 9) Świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia z należytą starannością zgodnie z najlepszą wiedzą i umiejętnościami, w sposób bezpieczny nie stwarzający zagrożenia dla innych użytkowników drogi. 10) Ponoszenia całkowitej odpowiedzialności i wszelkich kosztów finansowych z tytułu szkód wyrządzonych przez osoby wykonujące przedmiot zamówienia po stronie wykonawcy, w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia wobec zamawiającego i osób trzecich. 5. Zamawiający wymaga od wykonawcy z którym podpisze umowę posiadania na czas realizacji przedmiotu umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, posiadania polisy ubezpieczenia świadczonej usługi od zdarzeń losowych. Warunki jakie powinno spełniać ubezpieczenie określone zostały przez zamawiającego w § 4 Wzoru umowy (załącznik Nr 6 do niniejszej specyfikacji).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas przystąpienia do wykonywania usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie ogródka gastronomicznego wraz powierzchnią rekreacyjną - Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie ogródka gastronomicznego wraz powierzchnią rekreacyjną z sezonowym kinem letnim na potrzeby rozbudowy hotelu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI