„Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w sezonie zimowym 2022/2023

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w sezonie zimowym 2022/2023 na terenie gminy Studzienice”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStudzienice
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-10-26
  • ZamawiającyGmina Studzienice
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-17
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00395332
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w sezonie zimowym 2022/2023 na terenie gminy Studzienice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Studzienice

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Studzienice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979559

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kaszubska

1.5.2.) Miejscowość: Studzienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-143

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598216607

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@studzienice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.studzienice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w sezonie zimowym 2022/2023 na terenie gminy Studzienice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d85982a5-4dfe-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395332

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002617/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 „Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w sezonie zimowym 2022/2023 na terenie gminy Studzienice”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej, tj.: miniPortalu, który dostępny jest pod
adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail:
zamowienia_publiczne@studzienice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania
iodbieraniadokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń
orazinformacjiprzekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z
systemuminiPortal orazWarunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji
publicznej(ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Studzienice, realizujący zadania przez Urząd Gminy Studzienice z siedzibą przy ul. Kaszubskiej 9, 77-143 Studzienice;
 inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Studzienice jest Pan Witold Wiśniewski, kontakt: witold.wisniewski@cbi24.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w sezonie zimowym 2022/2023 na terenie gminy Studzienice” nr RI.271.12.2022.NJ,
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy;
 Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji w/w postępowania z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
 przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.12.2022.NJ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach gminnych w sezonie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Studzienice w oparciu
o sprzęt własny Wykonawcy z podziałem na następujące części:
• CZĘŚĆ A:
- samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 6 Mg wyposażonym w pług
z piaskarką oraz ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z pługiem czołowym w Rejonie
Nr 1: Studzienice, Kłączno, Przewóz, Sominy, Czarna Dąbrowa, Prądzonka.
2. Zakłada się następujące szacunkowe ilości świadczonych usług:
1) samochodu i ciągnika (CZĘŚĆ A):
- praca (odśnieżanie i posypywanie) - 200 godz.
- w tym praca ciągnikiem (odśnieżanie) - 60 godz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o poniższe kryteria:

Cena (C) – 60 %
Szybkość reakcji na wezwanie do wykonania zamówienia (S) – 40 %

Punkty przyznane za kryterium: „Cena” będą liczone wg następującego wzoru:

C – ilość punktów = (najniższa oferowana cena brutto)/(cena brutto oferty ocenianej) x 100 x 60%

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.

Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

Punkty przyznane za kryterium: „Szybkość reakcji na wezwanie do wykonania zamówienia, licząc od zgłoszenia dokonanego przez zamawiającego” będą liczone następująco:

S – Szybkość reakcji na wezwanie do wykonania zamówienia = (najkrótszy zaoferowany czas reakcji na wezwanie do wykonania zamówienia)/(zaoferowany czas przez Wykonawcę,dla którego wynik jest obliczany) x 100 x 40%

Uwaga: minimalny czas wynosi 15 minut. Na potrzeby oceny ofert, w przypadku ofert z czasem krótszym niż 15 minut, do ich oceny zostanie przyjęty minimalny czas. Maksymalny czas reakcji na wezwanie do wykonania zamówienia wynosi 120 minut. Oferty z czasem reakcji na wezwanie do wykonania zamówienia powyżej 120 minut zostaną odrzucone.

Ogólna liczba punktów zostanie obliczona wg następującego wzoru:

P = C + S

gdzie:
P – ogólna liczba punktów przyznana ofercie,
C – liczba punktów przyznanych danej ofercie za cenę,
S – liczba punktów przyznanych danej ofercie za szybkość reakcji na wezwanie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Szybkość reakcji na wezwanie do wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach gminnych w sezonie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Studzienice w oparciu
o sprzęt własny Wykonawcy z podziałem na następujące części:

• CZĘŚĆ B:
 ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z pługiem czołowym w Rejonie
Nr 2: Osława-Dąbrowa, Skwierawy, Róg.
2. Zakłada się następujące szacunkowe ilości świadczonych usług:
-ciągnika (CZĘŚĆ B):
- praca (odśnieżanie) - 90 godz

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o poniższe kryteria:

Cena (C) – 60 %
Szybkość reakcji na wezwanie do wykonania zamówienia (S) – 40 %

Punkty przyznane za kryterium: „Cena” będą liczone wg następującego wzoru:

C – ilość punktów = (najniższa oferowana cena brutto)/(cena brutto oferty ocenianej) x 100 x 60%

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.

Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

Punkty przyznane za kryterium: „Szybkość reakcji na wezwanie do wykonania zamówienia, licząc od zgłoszenia dokonanego przez zamawiającego” będą liczone następująco:

S – Szybkość reakcji na wezwanie do wykonania zamówienia = (najkrótszy zaoferowany czas reakcji na wezwanie do wykonania zamówienia)/(zaoferowany czas przez Wykonawcę,dla którego wynik jest obliczany) x 100 x 40%

Uwaga: minimalny czas wynosi 15 minut. Na potrzeby oceny ofert, w przypadku ofert z czasem krótszym niż 15 minut, do ich oceny zostanie przyjęty minimalny czas. Maksymalny czas reakcji na wezwanie do wykonania zamówienia wynosi 120 minut. Oferty z czasem reakcji na wezwanie do wykonania zamówienia powyżej 120 minut zostaną odrzucone.

Ogólna liczba punktów zostanie obliczona wg następującego wzoru:

P = C + S

gdzie:
P – ogólna liczba punktów przyznana ofercie,
C – liczba punktów przyznanych danej ofercie za cenę,
S – liczba punktów przyznanych danej ofercie za szybkość reakcji na wezwanie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Szybkość reakcji na wezwanie do wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach gminnych w sezonie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Studzienice w oparciu
o sprzęt własny Wykonawcy z podziałem na następujące części:
• CZĘŚĆ C:
- ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z pługiem czołowym w Rejonie
Nr 3: Ugoszcz, Rabacino.
2. Zakłada się następujące szacunkowe ilości świadczonych usług:
3) ciągnika (CZĘŚĆ C):
- praca (odśnieżanie) - 90 godz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o poniższe kryteria:

Cena (C) – 60 %
Szybkość reakcji na wezwanie do wykonania zamówienia (S) – 40 %

Punkty przyznane za kryterium: „Cena” będą liczone wg następującego wzoru:

C – ilość punktów = (najniższa oferowana cena brutto)/(cena brutto oferty ocenianej) x 100 x 60%

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.

Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

Punkty przyznane za kryterium: „Szybkość reakcji na wezwanie do wykonania zamówienia, licząc od zgłoszenia dokonanego przez zamawiającego” będą liczone następująco:

S – Szybkość reakcji na wezwanie do wykonania zamówienia = (najkrótszy zaoferowany czas reakcji na wezwanie do wykonania zamówienia)/(zaoferowany czas przez Wykonawcę,dla którego wynik jest obliczany) x 100 x 40%

Uwaga: minimalny czas wynosi 15 minut. Na potrzeby oceny ofert, w przypadku ofert z czasem krótszym niż 15 minut, do ich oceny zostanie przyjęty minimalny czas. Maksymalny czas reakcji na wezwanie do wykonania zamówienia wynosi 120 minut. Oferty z czasem reakcji na wezwanie do wykonania zamówienia powyżej 120 minut zostaną odrzucone.

Ogólna liczba punktów zostanie obliczona wg następującego wzoru:

P = C + S

gdzie:
P – ogólna liczba punktów przyznana ofercie,
C – liczba punktów przyznanych danej ofercie za cenę,
S – liczba punktów przyznanych danej ofercie za szybkość reakcji na wezwanie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Szybkość reakcji na wezwanie do wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach gminnych w sezonie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Studzienice w oparciu
o sprzęt własny Wykonawcy z podziałem na następujące części:
• CZĘŚĆ D:
 ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z pługiem czołowym w Rejonie
Nr 4: Cechyny, Łąkie, Półczno.
2. Zakłada się następujące szacunkowe ilości świadczonych usług:
4) ciągnika (CZĘŚĆ D):
- praca (odśnieżanie) - 90 godz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o poniższe kryteria:

Cena (C) – 60 %
Szybkość reakcji na wezwanie do wykonania zamówienia (S) – 40 %

Punkty przyznane za kryterium: „Cena” będą liczone wg następującego wzoru:

C – ilość punktów = (najniższa oferowana cena brutto)/(cena brutto oferty ocenianej) x 100 x 60%

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.

Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

Punkty przyznane za kryterium: „Szybkość reakcji na wezwanie do wykonania zamówienia, licząc od zgłoszenia dokonanego przez zamawiającego” będą liczone następująco:

S – Szybkość reakcji na wezwanie do wykonania zamówienia = (najkrótszy zaoferowany czas reakcji na wezwanie do wykonania zamówienia)/(zaoferowany czas przez Wykonawcę,dla którego wynik jest obliczany) x 100 x 40%

Uwaga: minimalny czas wynosi 15 minut. Na potrzeby oceny ofert, w przypadku ofert z czasem krótszym niż 15 minut, do ich oceny zostanie przyjęty minimalny czas. Maksymalny czas reakcji na wezwanie do wykonania zamówienia wynosi 120 minut. Oferty z czasem reakcji na wezwanie do wykonania zamówienia powyżej 120 minut zostaną odrzucone.

Ogólna liczba punktów zostanie obliczona wg następującego wzoru:

P = C + S

gdzie:
P – ogólna liczba punktów przyznana ofercie,
C – liczba punktów przyznanych danej ofercie za cenę,
S – liczba punktów przyznanych danej ofercie za szybkość reakcji na wezwanie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Szybkość reakcji na wezwanie do wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:
a) nie podlega wykluczeniu z postępowania – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy –
zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy);2) oświadczenie
wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych
w art. 13 lub art. 14 RODO – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ;3)
oświadczenie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby dotyczące spełniania warunków
udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania – zgodnie ze wzorem
stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ (jeżeli dotyczy)4) dokumenty, z których wynika prawo do
podpisania oferty, w tym pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w Umowie w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności:
1) w zakresie wysokości wynagrodzenia
2) w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy
3)zmiana postanowień umowy co do zakresu świadczenia Wykonawcy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortal.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-26 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac budowlanych i remontowych - Słupsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję ekipy do prac budowlanych i remontowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI