Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Świadczenie usług serwisu sprzątającego na obiekcie Krytej Pływalni oraz pozostałych obiektach MOSiR Jasło
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
3.1 Przedmiot zamówienia:
Kryta pływalnia :
a/ Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń obiektu Krytej Pływalni MOSiR w Jaśle wraz z zabezpieczeniem środków chemicznych, sanitarnych i dezynfekcyjnych na powierzchni posadzki ok. 1405,14 m2 wraz z powierzchnią ścian wyłożonych glazurą z zachowaniem kryteriów czystości w strefach ,,stopy obutej oraz bosej " / szczegóły w załączniku nr 1 /
b/ Usługi sprzątania powierzchni płaskich/ płytek / powinny być wykonywane przy pomocy specjalistycznych urządzeń tj. bateryjnych szorowarek do posadzek/.
c/ wymagany przez zamawiającego czas świadczenia usług przez serwis : 7 dni w tygodniu w godz. od 6.00 do 22.00 ,
d/ wymagana obsada etatowa – w każdym dniu pracy serwisu:
• minimum jedna kobieta w godzinach od 6.00 do 14.00 oraz
• minimum jedna kobieta w godzinach od 14.00 do 22.00 oraz
• minimum jedna kobieta pracujący każdego dnia w wymiarze 7 godzin dziennie w godzinach wyznaczanych na bieżąco przez zamawiającego w zależności od bieżących potrzeb w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w obiekcie.
• We wtorki i w środy Kryta pływalnia czynna jest w godz. od 14.00 do 22.00.
e/ w zakresie świadczonych usług serwisu sprzątającego będącego przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego mieści się zakup i dostawa przez serwis środków czystości służących do pracy serwisu oraz zakup i bieżące uzupełnianie środków sanitarnych w objętych usługą serwisu pomieszczeniach,
f/ serwis w ramach świadczonych usług zobowiązany będzie jeden raz w miesiącu / w okresach 30 dniowych/ do mechanicznego mycia / co najmniej dwie szorowarki/ w godz. od 22.00 do 6.00 powierzchni płaskich plaży, która mieści się w głównej hali basenowej, lub w godzinach dopołudniowych od 6.00 do 14.00 we wtorki i środy / kiedy obiekt krytej pływalni jest nieczynny/Wymagana obsada etatowa do sprzątania tego zakresu- minimum 2 osoby/. .
g/ bieżące sprzątanie klatki schodowej przed wejściem do obiektu Krytej Pływalni oraz bieżące opróżnianie kosza przed wejściem do basenu.
h/ serwis zobowiązany jest do stosowania środków chemicznych o właściwościach zgodnych z obowiązującymi przepisami , odpowiednich do realizacji przedmiotu zamówienia.
i/ pracownicy serwisu są zobowiązani do stosowania się do zaleceń kontrolujących obiekt pływalni służb sanitarnych oraz kierownictwa pływalni i kierownika zespołu obiektów sportowych w zakresie będącym przedmiotem umowy na świadczenie usług serwisu sprzątającego.
j/ wszyscy pracownicy serwisu obowiązkowo winni posiadać wymagane obowiązującymi przepisami sanitarnymi badania lekarskie / książeczki zdrowia /
k/ wynagrodzenie za usługi serwisu będzie pomniejszane o kwotę ewentualnych kar nakładanych przez organy kontroli sanitarnej za budzący zastrzeżenia stan sanitarny obiektów objętych usługami serwisu sprzątającego
l/ wszyscy pracownicy serwisu muszą posiadać jednolity ubiór roboczy w jednolitym kolorze( obuwie, spodnie, spodenki, spódnica, koszulka ) wraz z nazwą firmy sprzątającej na plecach koszulki ( w celach identyfikacji ) .
ł/ wykonawca świadczący usługi serwisu sprzątającego zobowiązany jest do stałego udostępnienia/ utrzymywania na obiekcie w celu natychmiastowego użycia wg bieżących potrzeb wynikających np. ze złej pogody itp. / na obiekcie krytej pływalni co najmniej jednej bateryjnej maszyny szorująco zbierającej o szerokości roboczej min. 50 cm ,średniej wydajności/ 800-1500 m2 / na jeden cykl ładowania .
m/ wykonawca świadczący usługi serwisu sprzątającego zobowiązany jest na wszystkich obiektach do segregacji odpadów pochodzących ze sprzątanych obiektów wg kategorii: tworzywa sztuczne, papier i pozostałe odpady do wydzielonych kontenerów będących własnością ośrodka/ zgodnie z zawartymi w tym zakresie umowami przez Zamawiającego/. Odpady z tworzywa i papieru / butelki po napojach, kartony itp. należy zgniatać zmniejszając maksymalnie ich objętość i w takiej postaci umieszczać w odpowiednim dla danego rodzaju odpadów kontenerze.
n/ integralną częścią niniejszej specyfikacji jest załącznik nr 1 zawierający wykaz pomieszczeń do sprzątania przez serwis sprzątający z uwzględnieniem stref czystości.
Pozostałe obiekty :
1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania następujących pomieszczeń :
a) siłownia/ sale ćwiczeń/ wraz z zapleczem szatniowym i sanitarnym w tym
- ścianka wspinaczkowa
- sala fitness wraz z zapleczem sanitarnym
- pomieszczenia biurowe mieszczące się w kompleksie hal sportowych
- pomieszczenia biurowe administracji
- pomieszczenia zaplecza szatniowego oraz sanitarnego stadionów przy ul. Śniadeckich 15 oraz przy ul. Sportowej 2 . Usługi sprzątania tych obiektów realizowane będą na polecenie zamawiającego zamiennie za sprzątanie obiektu siłowni .
b) /basen odkryty tj. zaplecze sanitarne i teren basenu/ wypróżnianie koszy na śmieci/ w okresie jego funkcjonowania wskazanym przez zamawiającego jednak nie dłużej niż od 15 czerwca do 31 sierpnia.
- w przypadku braku pogody basenowej / basen odkryty jest nieczynny / zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczenia innej pracy pracownicy sprzątającej basen w tym na obiekcie o innej lokalizacji tj. na stadionach zamawiającego przy ul. Sportowej lub Śniadeckich.
2. Wykonawca w ramach w/ w usług dotyczących pozostałych obiektów zobowiązany jest do zabezpieczenia i bieżącego uzupełniania środków chemicznych, sanitarnych i dezynfekcyjnych, worków na śmieci .
1) Usługi sprzątania powierzchni płaskich/ płytek, wykładziny hal sportowych / powinny być wykonywane przy pomocy specjalistycznych urządzeń tj. bateryjnych szorowarek do posadzek/.
2) wymagany przez zamawiającego czas świadczenia usług przez serwis :
- jedna kobieta 5 dni roboczych w tygodniu po 7 godzin dla obiektów siłowni, sali fitness i ścianki wspinaczkowej, pomieszczeń biurowych /z możliwością zmiany np. istnieje potrzeba sprzątania w sobotę to pracownik otrzymuje inny uzgodniony dzień wolny w tygodniu
- 7 dni w tygodniu w godz. od 9.00 do 20.00, dodatkowa pracownica lub pracownice - zmiana po 5,5 godziny dwie osoby codziennie lub jedna osoba po 11 godzin co drugi dzień / okres funkcjonowania basenu odkrytego od 15.06. 2024 do 31.08.2024 /,
3. Wymagana obsada etatowa
- dwie kobiety pracujące na zmiany co drugi dzień po 11 godzin lub pracujące codziennie po 5,5 godziny / w okresie funkcjonowania basenu odkrytego/.
- jedna kobieta/ 7 godz. dziennie , 5 dni w tygodniu z uprawnieniem zamawiającego ustalania zmiany godzin pracy w zależności od bieżących potrzeb funkcjonowania obiektów/ przez cały czas / rok / pracy serwisu dla obiektu siłowni , sali fitness oraz ścianki wspinaczkowej.
4. W zakresie świadczonych usług serwisu sprzątającego będącego przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego mieści się dostawa przez serwis środków czystości służących do pracy serwisu oraz dostawa i bieżące uzupełnianie środków sanitarnych w objętych usługą serwisu pomieszczeniach,
a/ serwis zobowiązany jest do stosowania środków chemicznych o właściwościach zgodnych z obowiązującymi przepisami, odpowiednich do realizacji przedmiotu zamówienia
b/ pracownicy serwisu zobowiązani są do stosowania się do zaleceń podmiotów kontrolujących sprzątane obiekty, służb sanitarnych oraz kierownika zespołu obiektów sportowych w zakresie będącym przedmiotem umowy na świadczenie usług serwisu sprzątającego.
c/ wszyscy pracownicy serwisu obowiązkowo winni posiadać wymagane przepisami sanitarnymi badania lekarskie / książeczki zdrowia /
d/ wynagrodzenie za usługi serwisu będzie pomniejszane o kwotę w pełnej wysokości ewentualnych kar nakładanych przez organy kontroli sanitarnej za budzący zastrzeżenia stan sanitarny obiektów objętych usługami serwisu sprzątającego
e/ wszyscy pracownicy serwisu muszą posiadać w czasie pracy jednolity ubiór roboczy w kolorze białym lub innym / obuwie, spodnie, spodenki, spódnica, koszulka wraz z nazwą firmy sprzątającej na plecach koszulki w celach identyfikacji .
f/wykonawca świadczący usługi serwisu sprzątającego zobowiązany jest do segregacji odpadów pochodzących ze sprzątanych obiektów wg kategorii: tworzywa sztuczne, papier i pozostałe odpady do wydzielonych kontenerów będących własnością ośrodka. Odpady z tworzywa i z papieru / butelki po napojach, kartony itp. należy zgniatać zmniejszając maksymalnie ich objętość i w takiej postaci umieszczać w odpowiednim dla danego rodzaju odpadów kontenerze / zgodnie z zawartymi w tym zakresie umowami przez Zamawiającego/.
g/ integralną częścią niniejszej specyfikacji jest załącznik nr 4 zawierający wykaz pomieszczeń do sprzątania przez serwis sprzątający.
3.2 Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą a jego pracownicy muszą być zatrudnieni na umowę o pracę.