SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /GŁUBCZYCE, RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BRANICE, KIETRZ I BLISZCZYCE/ W OKRESIE DO 31 GRUDNIA 2019 R.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLisięcice
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-07-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyDom Pomocy Społecznej w Klisinie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-22
  • Numer ogłoszenia576757-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 576757-N-2019 z dnia 2019-07-22 r.

Dom Pomocy Społecznej w Klisinie: SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /GŁUBCZYCE, RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BRANICE, KIETRZ I BLISZCZYCE/ W OKRESIE DO 31 GRUDNIA 2019 R.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie, krajowy numer identyfikacyjny 29337300000000, ul. Klisino  100 , 48-118  Lisięcice, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 857 593, e-mail dps_klisino@poczta.onet.pl, faks 774 857 594.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.dps-klisino.pl, www.bip.dps.powiatglubczycki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.dps-klisino.pl, www.bip.dps.powiatglubczycki.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.dps-klisino.pl, www.bip.dps.powiatglubczycki.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
wymagane jest złożenie ofert w formie pisemnej
Adres:
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE KLISINO 100 48-118 LISIĘCICE BUDYNEK ADMINISTRACJI pokój nr 1 – SEKRETARIAT do dnia 30.07.2019r. do godz. 08.45

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /GŁUBCZYCE, RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BRANICE, KIETRZ I BLISZCZYCE/ W OKRESIE DO 31 GRUDNIA 2019 R.
Numer referencyjny: 12/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materialów budowlanych dla Domu Pomocy Społecznej w Klisinie i podległych zakładów (Głubczyce, Radynia, Boboluszki, Dzbańce, Branice, Kietrz i Bliszczyce) w okresie do 31.12.2019 r. (CPV 44111000-1) materiały budowlane, (CPV 44190000-8) różne materiały budowlane, ORIENTACYJNE ZAPOTRZEBOWANIE NA OKRES DO 31.12.2019r. L.p Nazwa Jedn. miary Ilość 1. Śruby stalowe zgrubne z łbem sześciokątnym z gwintem na całej długości z nakrętkami i podkładkami MB o długości do 50mm` kg 3 2. Taśma izolacyjna 3x50 mm do otulin m 95 3. Klipsy montażowe Klipsy ułatwiające montaż krawędzi otulin izolacyjnych szt. 4908 4. Otuliny FRZ (czerwone) do rur PP przeznaczone do izolowania ciepła rurociągów i urządzeń instalacyjnych. gr. 20mm m 899 5. Uchwyt do rurociągów z tworzyw sztucznych o śr. Zewnętrznej 20 mm szt. 153 6. Uchwyt do rurociągów z tworzyw sztucznych o śr. Zewnętrznej 25 mm szt. 89 7. Uchwyt do rurociągów z tworzyw sztucznych o śr. Zewnętrznej 32 mm szt. 73 8. Uchwyt do rurociągów z tworzyw sztucznych o śr. Zewnętrznej 40 mm szt. 28 9. Uchwyt do rurociągów z PVC o śr. 50 mm szt. 19 10. Uchwyt do rurociągów z PVC o śr. 110 mm szt. 9 11. Uszczelki z gumy do przewodów wentylacyjnych kołowych o śr do 200 mm szt. 14 12. Podpory kanałów (przewodów) wentylacyjnych typ C o śr. Do 200mm szt. 2 13. Nagrzewnica Elektryczna kanałowa przystosowana do montażu bezpośrednio w okrągłych kanałach wentylacyjnych o standardowych średnicach (100-400 mm). Obudowa nagrzewnic wykonana jest z ocynkowanej blachy stalowej, elementy grzewcze ze stali nierdzewnej podwójny układ zabezpieczenia przed przegrzaniem: automatyczny (temp. +75°C) z odblokowaniem ręcznym (temp. +85°C) Średnica kanału – 125 Współczynnik mocy: 0,9 x 1000 = 900W Rodzaj zasilania: S - 1 x 230V szt. 1 14. Wentylator kanałowy Wentylator przeznaczony do wszelkiego rodzaju instalacji wentylacji ogólnej. Typowe zastosowania to: wentylacja wywiewna i nawiewna mieszkań, biur, sklepów, lokali gastronomicznych, współpraca z domowymi okapami kuchennymi wyposażonymi w filtry przeciwtłuszczowe. -maksymalna wydajność Qmax 470 m3/h -ciśnienie statyczne Ps 230 Pa - napięcie U 230 V - moc P 44 W -natężenie prądu Imax 0.19 A - prędkość obrotowa nmax 2150 obr/min - temperatura pracy t -20 - 60 °C - ciśnienie akustyczne LWA 33 dB(A) - masa m 2.7 kg - przekrój Φ 160mm szt. 1 15. Filtr kanałowy Filtr kanałowy przystosowane do montażu w okrągłych kanałach wentylacyjnych o standardowych średnicach (100-400 mm). Służą do wstępnej filtracji nawiewanego powietrza. Średnica nominalna kanału - 100 szt 1 16. Wentylator do pomieszczeń małej i średniej wielkości (mocowania antywibracyjne silnika) charakteryzują się niskim poziomem ciśnienia akustycznego. wykonany z tworzywa sztucznego formowanego wtryskowo mocowania antywibracyjne silnika klapa zwrotna w standardzie lampka kontrolna w standardzie maksymalna temperatura medium +40°C silnik asynchroniczny, jednofazowy, 230V 50Hz, (dostępna wersja 12V) silnik bezszczotkowy klasa izolacji B zabezpieczenie przed porażeniem prądem w klasie II (klasa III w wersji 12V) stopień ochrony IP45 (IP57 w wersji 12V) przystosowany do regulacji napięciowej (model 300 oraz 300 PLUS) szt. 1 17. Czerpnie powietrza ścienne kołowe typ B o śr. Do 315 mm szt. 1 18. Anemostaty kołowe typ D o śr. Do 160 mm szt. 2 19. Kształtki wentylacyjne kołowe typ S z blachy stalowej ocynkowanej o śr. Do 200mm (kolana -według potrzeb zamawiającego) m2 2 20. Przewody (prostki) wentylacyjne kołowe typ S (Spiro) z blachy stalowej ocynkowanej o śr. Do 200 mm m2 3 21. Kształtki przejściowe redukcyjne mosiężne 10x1/2`` szt. 59 22. Wspornik do umywalek porcelanowych szt. 9 23. Umywalki prostokątne lub trapezowe porcelanowe 50 cm kolor biały Gat.I szt. 9 24. Odwodnienie liniowe L=0,8m wewnętrzne niskie, stal nierdzewna szt. 9 25. Sedesy samo opadające (kompatybilny z poz 27). szt. 9 26. Przycisk do spłuczek podtynkowych publicznych ciśnieniowy (kompatybilny z poz.31) szt. 9 27. Miski ustępowe porcelanowe zawieszane. Wykonana z ceramiki sanitarnej , zapewniająca szybki i dokładne czyszczenie, strumień wody musi dokładnie opłukać całą misę bez rozpryskiwania szt. 9 28. Pochwyt dla osób niepełnosprawnych 40cm łamany lewe i prawe z trwałą powłoką antykorozyjną szt. 9 29. Kotara z uchwytem uniwersalna Wysokiej jakości, wodoodporna z tkaniny poliestrowej, łatwa w utrzymaniu czystości szt. 9 30. Wsporniki dystansowe do elementów misy ustępowej kpl. 9 31. Element montażowy do miski ustępowej (kompatybilny z poz. 27) kpl. 9 32. Zlewozmywaki ze stali nierdzewnej` jedno komorowy z „półką”, 60x80 szt. 1 33. Tarczki ochronne/ maskujące rozety śr. Od 20-25mmm szt. 34 34. Złączki mosiężne do grzejników o śr. Zew. 15 mm szt. 34 35. Grzejnik konwektorowy dolnozaworowy 3 płytowy Wymiary: wysokość 600 x szerokość 1400 Moc 1643 W 55/45/20°C szt. 2 36. Grzejnik konwektorowy dolnozaworowy 2 płytowy Wymiary: wysokość 600 x szerokość 1400 Moc 1200W 55/45/20°C szt. 4 37. Grzejnik konwektorowy dolnozaworowy 2 płytowy Wymiary: wysokość 600 x szerokość 1200 Moc 1028 W 55/45/20 stop szt. 4 38. Grzejnik konwektorowy dolnozaworowy 2 płytowy Wymiary: wysokość 600 x szerokość 1100 Moc 943 W 55/45/20°C szt. 4 39. Grzejnik z blachy stalowej 3-płytowy lakierowany, dł. 800mm wys. 600 dolnozaworowy Moc 939W 55/45/20°C szt. 2 40. Grzejnik z blachy stalowej lakierowany, , 2płytowy dł. 800mm wys. 600mm; Moc 685W 55/45/20°C szt. 12 41. Rozety pojedyncze tłoczone z blachy chromowane do rur miedzianych 15 mm szt. 56 42. Zawory grzejnikowe termostatyczne do w/w grzejników z głowicami termostatycznymi 15 mm szt. 28 43. Zawory odpowietrzające automatyczne o śr. 15 mm szt. 4 44. Zawory grzejnikowe powrotne (portki) proste lub kątowe 15 mm szt. 28 45. Zawory zwrotne przelotowe mosiężne śr. 15 mm szt. 4 46. Zawory przelotowe proste mosiężne o śr. Nominalnej 40 mm szt. 2 47. Syfony umywalkowe mosiężne ze spustem i rurą odpływową śr. 32mm (Kompatybilne z poz.23) szt. 9 48. Bateria natryskowa bezdotykowa mosiężna , średnica 15mm, wykończenie chrom, regulator termostatyczny , Napięcie 230 v szt. 9 49. Bateria umywalkowa bezdotykowa stojąca - DN 15 - montaż jednootworowy - przepływ 1,9 l/min - perlator kaskadowy M 24 x 1 - uchwyt regulacji temperatury, zawór głowicy - optyczny czujnik ruchu - moduł elektroniczny - zasilanie 230V - zasilacz z kablem o długości 70 cm - zawory zwrotne - sitko wychwytujące zanieczyszczenia - system szybkiego montażu, wandaloodporna - elastyczne wężyki ciśnieniowe G 3/8 - oszczędność wody do 40% - chrom W komplecie z baterią wężyki podłączeniowe (uwaga: kompatybilna z poz. 23 umywalka porcelanowa) szt. 9 50. Bateria zlewozmywakowa stojąca mosiężna śr. 15 mm szt. 1 51. Złącza elastyczne z tworzywa sztucznego o śr. Zewnętrznej 20 mm szt. 9 52. Zawory kulowe przelotowe, mosiężne do wody, do 100 st. C 15 mm ½, 3/4 szt. 24 53. Kształtki z rur PE z gwintem zewnętrznym i wewnętrznym 1/2 o śr. 20 mm (90°, i proste) szt. 202 54. Kształtki z rur PE z gwintem o śr. 25 mm (trójniki, kolana 90°, mufa) szt. 52 55. Kształtki z rur PE z gwintem o śr. 32 mm (trójniki, kolana 90°, mufa) szt. 49 56. Kształtki z polipropylenu o śr. Zewnętrznej 20 mm PP (90°, 67°, trójnik, mufa) gwint zewnętrzny i gwint wewnętrzny szt. 142 57. Kształtki z polipropylenu o śr. Zewnętrznej 25 mm PP (90°, 67°, trójnik, mufa) gwint zewnętrzny i gwint wewnętrzny szt. 47 58. Kształtki z polipropylenu o śr. Zewnętrznej 32 mm PP (90°, 67°, trójnik, mufa) gwint zewnętrzny i gwint wewnętrzny szt. 40 59. Kształtki z polipropylenu o śr. Zewnętrznej 25 mm PP (90°, 67°, trójnik, mufa) gwint zewnętrzny i gwint wewnętrzny szt. 204 60. Kształtki z polipropylenu o śr. Zewnętrznej 40 mm PP (90°, 67°, trójnik, mufa) gwint zewnętrzny i gwint wewnętrzny szt. 13 61. Rury PE o śr. 25 mm m 60 62. Rury PE o śr. 32 mm m 62 63. Kształtki z polietylenu (gwintowane) o śr. Zewnętrznej 20 mm PP szt. 9 64. Kształtki kanalizacyjne z PVC o śr. 50 mm (90°, 67°,45° trójnik) szt. 57 65. Kształtki kanalizacyjne z PVC o śr. 110 mm (90°, 67°,45° trójnik) szt. 27 66. Rury z polipropylenu o śr. Zewnętrznej 20 mm PP do wysokich temperatur ciepłej wody m 312 67. Rury z polipropylenu o śr. Zewnętrznej 25 mm PP do wysokich temperatur ciepłej wody m 77 68. Rury z polipropylenu o śr. Zewnętrznej 32 mm PP do wysokich temperatur ciepłej wody m 71 69. Rury z polipropylenu o śr. Zewnętrznej 40 mm PP do wysokich temperatur ciepłej wody m 30 70. Korki zaślepki do rur kanalizacyjnych pcv śr. 110mm Szt. 9 71. Korki zaślepki do rur kanalizacyjnych pcv śr. 50mm szt. 10 72. Łącznik /mufa pcv 110mm szt. 2 73. Rury stalowe instalacyjne z/s typ S średnie ocynk. Z końcami gwint 32 mm m 4 74. Płytki ścienne gatunek I 25x40 cm kolor do uzgodnienia z zamawiającym (delikatne ecru) posiadające atest higieniczny, grubość płytki 8mm, przeznaczenie łazienka, Odporność na ogień A1 m2 146 75. Płytki z kamieni sztucznych gat I kolor kamień naturalny 30x30x cm, min R10, m2 10 76. Zaprawa do spoinowania grub. od 1 do 6 mm, grupa I. opak. 5 kg, wysoka odporność mechaniczna na częste mycie, szorowanie i ścieranie, posiadająca dużą przyczepność do brzegów płytek -grubość spoiny: 1 - 6 mm -temperatura stosowania: od +5 °C do + 25 °C -czas gotowości do pracy: ok. 2 h -ruch pieszy: po ok. 24 h -pełne obciążenie po ok. 24 h Gęstość nasypowa (suchej mieszanki) ok. 1,15 kg/dm³. Gęstość objętościowa masy (po wymieszaniu) ok. 1,80 kg/dm³. Gęstość w stanie suchym (po związaniu) ok. 1,65 kg/dm³. Proporcje mieszania woda / sucha mieszanka 0,28-0,29 l / 1kg 0,56-0,58 l/ 2kg1,4-1,45 l/ 5kg Min/max szerokość spoiny1 mm - 6 mm. Temperatura przygotowania zaprawy oraz podłoża i otoczenia w trakcie stosowania od +5 °C do +25 °C. Czas dojrzewania ok. 5 min. Czas gotowości zaprawy do pracy ok. 2 godziny. Czyszczenie okładziny po zafugowaniupo 10-30 min. Ruch pieszypo ok. 24 h. Pełne obciążenie po ok. 24 h kg 76 77. Podkładki amortyzacyjne z płyty gumowej o gr. 5 mm szt. 2 78. Zaprawa klejowa Norma / klasa C2TE opak 25 kg zaprawa do płytek ceramicznych, gresowych, z kamienia naturalnego (niewrażliwego na przebarwienia) oraz imitacji kamienia, zaprawa wzmocniona włóknami, polecana na podłogi o zwiększonym obciążeniu eksploatacyjnym, na izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne - spoinowanie po 24 h. Baza :mieszanka cementów z wypełniaczami mineralnymi i modyfikatorami. Gęstość nasypowa: ok. 1,23 kg/dm3. Proporcje mieszania:6,3–6,75 l na 22,5kg7,0–7,5 l na 25 kg. Temperatura stosowania:od +5°C do +25°C. Czas wstępnego dojrzewania: ok. 5 min. Czas zużycia: do 2 godz. Wydłużony czas otwarty: przyczepność ≥ 0,5 N/mm2 po czasie nie krótszym niż 30 min wg EN 12004:2007 + A1:2012S pływ:≤ 0,5 mm wg EN 12004:2007 + A1:2012Spoinowanie: po 24 godz. Siła wiązania jako: przyczepność początkowa: ≥ 1,0 N/mm2wg EN 12004:2007 + A1:2012Trwałość dla:–wysoka przyczepność po zanurzeniu w wodzie: ≥ 1,0 N/mm2–wysoka przyczepność po starzeniu termicznym:≥ 1,0 N/mm2–wysoka przyczepność po cyklach zamrażania – rozmrażania: ≥ 1,0 N/mm2wg EN 12004:2007 + A1:2012 Odporność na temperaturę:od –30°C do +70°C Reakcja na ogień:klasa F Wyrób zgodny z normą PN-EN 12004:2008 Wyrób musi posiadać Atest Higieniczny kg 393 79. Zaprawa klejąca Norma / klasa C2TES1 Baza mieszanka cementów z wypełniaczami mineralnymi i modyfikatorami, posiadająca lepszą przyczepność, wyższą odkształcalność i lepsze parametry robocze, zaprawa wzmocniona włóknami, Zaprawa do płytek gresowych, ceramicznych, cementowych i kamiennych, wewnątrz i na zewnątrz, wysoka przyczepność i odkształcalność - klasa S1, na trudne podłoża: OSB, stare płytki Temperatura aplikacji od +5°C do +25°C Baza: mieszanka cementów z wypełniaczami mineralnymi i modyfikatorami. Gęstość nasypowa: ok. 1,2 kg/dm3. Proporcje mieszania: 1,6–1,7 l wody na 5 kg 7,2–7,7 l wody na 22,5 kg 8,0–8,5 l wody na 25 kg. Temperatura stosowania: od +5°C do +25°C. Czas wstępnego dojrzewania :ok. 5 min. Czas zużycia :do 2 godz. Wydłużony czas otwarty :przyczepność ≥ 0,5 N/mm2 po czasie nie krótszym niż 30 min wg EN 12004:2007 + A1:2012Spływ:≤ 0,5 mm wg EN 12004:2007 + A1:2012. Kleje odkształcalne :odkształcenie poprzeczne ≥ 2,5 mm i < 5 mm wg EN 12004:2007 + A1:2012. Spoinowanie: po 24 godz. Siła wiązania jako :wysoka przyczepność początkowa: ≥ 1,0 N/mm2wg EN 12004:2007 + A1:2012Trwałość dla:–wysoka przyczepność po zanurzeniu w wodzie: ≥ 1,0 N/mm2–wysoka przyczepność po starzeniu termicznym:≥ 1,0 N/mm2–wysoka przyczepność po cyklach zamrażania – rozmrażania: ≥ 1,0 N/mm2wg EN 12004:2007 + A1:2012. Odporność na temperaturę :od –30°C do +70°CReakcja na ogień :klasa F wg EN 12004:2007 + A1:2012 Wyrób musi posiadać Atest Higieniczny kg 44 80. Farba olejowa do gruntowania biała l 1 81. Farba olejna nawierzchniowa biała l 1 82. Farba emulsyjna lateksowa kolor wysokiej jakości, odporna na szorowanie i wielokrotne zmywanie zabrudzenia, charakteryzująca się doskonałym kryciem, minimalna wydajność 12 m2/L przy jednokrotnym malowaniu, zapewniajaca „oddychanie” kolor do uzgodnienia l 232 83. Pianka poliuretanowa niskoprężna 750ml szt 10 84. Uchwyt do rur z PE o śr. 20 mm szt. 245 85. Uchwyt do rur z PE o śr. 25 mm szt. 73 86. Uchwyty do rur z PE o śr. 32 mm szt. 67 87. kołki rozporowe średnica 8mm długość 6 cm i 8 cm szt. 384 88. Izolacja opakowanie 10 kg jednoskładnikowy, elastyczny materiał na bazie poliuretanu pozwalający na wykonanie warstwy izolacji przeciwwodnej i układanie płytek ceramicznych zarówno na zewnątrz na balkonach, tarasach, loggiach, jak również w pomieszczeniach mokrych, takich jak: kuchnie, łazienki czy pralnie. Może być stosowany na wielu różnych podłożach, np.: beton, zaprawa cementowa, drewno, stare płytki ceramiczne, metale. kg 140 89. ZAPRAWA TYNKARSKA KATEGORIA Zaprawa tynkarska cementowo-wapienna , mineralna zaprawa tynkarska kategorii CS II, która przeznaczona jest do wykonywania tradycyjnych prac tynkarskich wewnątrz pomieszczeń w kategoriach od 0 do III EN 998-1Fabrycznie przygotowana zaprawa tynkarska ogólnego przeznaczenia (GP).Przeznaczona do stosowania na ścianach, sufitach, słupach i ścianach działowych. Reakcja na ogień:klasa A1Przyczepność:≥ 0,2 N/mm² - FP:AAbsorpcja wody:WC0Przepuszczalność pary wodnej:μ 14/51Przewodność cieplna/ gęstość(wart. tab.) 0,83 W/mK Substancje niebezpieczne: patrz – kartacharakterystyki wyrob Opakowanie 25KG Wysoka wytrzymałość: kategoria CS II (1,5÷5,0 N/mm²) kg 2150 90. Wylewka betonowa klasa M20 Wylewka betonowa przeznaczona do wykonywania podkładów podłogowych na bazie cementu o min. grubości 25mm oraz do napraw uszkodzonych posadzek cementowych do uzupełnień i napraw elementów betonowych oraz ubytków murowych. Wyrób mrozoodporny i przeznaczony jest do stosowania wewnątrz i na zewnątrz budynków. Wymagany atest PZH , wylewka zgodna z normą EN 13813:2002. Klasa podkładu podłogowego: EN 13813 CT-C20-F3-A22. Opakowania 25 kg. kg 2000 91. Tynk maszynowy gipsowy lekki Zaprawa do maszynowego wykonywania gipsowych, gładkich, lekkich tynków wewnątrz pomieszczeń,w których wilgotność użytkowa nie przekracza 70%. Nadaje się do mechanicznego lub ręcznego wykonywania gipsowych wypraw tynkarskich pod farby lub tynki szlachetne na ścianach i stropach z bloczków z elementów ceramicznych, wapienno-piaskowych, betonowych. Czas obróbki 180 minut (do pierwszego gładzenia) Uziarnienie 0-1,2mm Wytrzymałość na ściskanie ≥ 2,0 N/mm2 Proporcje mieszania z wodą ok. 19,5 litra wody na 30kg suchej mieszanki Produkt zgodny z:EN 13279-1 Reakcja na ogień A1 Opakowanie 25-30kg kg 1000 92. Gładź gipsowa wolno twardniejąca Gładź gipsowa przeznaczona jest do cienkowarstwowego szpachlowania powierzchni ścian i sufitów oraz uzupełniania w nich ubytków wewnątrz pomieszczeń. Pozwala na uzyskanie gładkiego śnieżnobiałego podłoża pod malowanie lub tapetowanie. Wolno wiążąca dzięki. Nadająca się także do spoinowania elementów gipsowych, a przede wszystkim płyt kartonowo-gipsowych z użyciem taśm zbrojących. Do zastosowania wewnątrz budynków na typowych podłożach mineralnych, takich jak: beton, tynki cementowe, cementowo-wapienne, gipsowe, gazobeton, gips szpachlowy. Maksymalna grubość jednej warstwy gładzi to 2 mm. Produkowana na bazie naturalnego anhydrytu, spoiw hydraulicznych oraz dodatków modyfikujących. Opakowanie 20kg-25 kg Zastosowanie do wnętrz Kolor biały Maksymalna grubość warstwy do 2mm Konsystencja sypka do rozrobienia kg 300 93. Siatka elewacyjna rolka 50-55 m² 160g/m², Siatka z włókna szklanego m2 550 94. Płyty z wełny mineralnej grubość 5 cm m2 104 95. Tynk elewacyjny akrylowy kg 171 96. Papa zgrzewalna gr min 5,2 mm m2 27 97. Grunt do posadzki – betonu paroprzepuszczalny, "oddychający " nie zawiera rozpuszczalników l 25 98. Płytki kamienne gres 30x30 Gat. 1/klasa 1 kolor do uzgodnienia m2 4 99. Cegła budowlana pełna szt 4184 100. Farba emulsyjna kolor fasadowa, silikatowo-silikonowa kolor do uzgodnienia l. 139 101. Zaprawa samopoziomująca (2-20mm) Samoczynnie wygładzająca się zaprawa do wyrównywania podkładów pod posadzki oraz do wylewania posadzek – worek 25kg kg 660 102. Zaprawa klejowa do wełny mineralnej kg 962 103. Przewód kabel okrągły, prądowy YDY 3x1,5mm² m 82 104. Przewód kabel okrągły, prądowy YDY 3x2,5mm² m 65 105. Puszka instalacyjna podtynkowa pojedyncza o śr. 60mm głęboka do ściany szt 12 106. Płyta gipsowo-kartonowa zielona 60x120 12,5mm szt 30 107. Silikon sanitarny biały 310 ml szt 20 108. Silikon akrylowy biały 310ml szt 20 109. Styropian elewacyjny grafit z frezem lambda 0,031 m2 100 1.Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Zamawiającego. 2. Podane w ofercie ceny będą stałe przez okres trwania umowy z zastrzeżeniem zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Zmianie ulegnie kwota podatku VAT, a co za tym idzie cena brutto, natomiast cena netto pozostanie niezmieniona. 3. Podana szacunkowa ilość zapotrzebowania na materiały w SIWZ oraz w formularzu ofertowym nie jest ilością stałą, może być zwiększana lub zmniejszana według potrzeb Zamawiającego. 4. Zamawiający może jednostronnie zwiększyć wielkość przedmiotu zamówienia maksymalnie o 30% ogólnej wartości oferty netto Wykonawcy (jeżeli występują pakiety dotyczy to każdego z nich osobno). Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zmawiającego jakiekolwiek roszczenia, w tym odszkodowawcze. 5. Zamawiający określa minimalną wielkość przedmiotu zamówienia jaka zostanie zrealizowana na poziomie 30% ogólnej wartości oferty netto Wykonawcy (jeżeli występują pakiety dotyczy to każdego z nich osobno). Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zmawiającego jakiekolwiek roszczenia, w tym odszkodowawcze. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększania lub zmniejszania ilości zamawianych materiałów w poszczególnych pozycjach oferty Wykonawcy. Z tytułu zwiększania lub zmniejszania ilości zamawianych materiałów Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenia, w tym odszkodowawcze. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z niektórych pozycji materiałów z oferty Wykonawcy. Z tytułu rezygnacji z niektórych pozycji materiałów z oferty Wykonawcy, Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenia, w tym odszkodowawcze. 8. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment musi spełniać warunki obowiązujących norm oraz posiadać aktualne dokumenty dopuszczające go do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także ma być najwyższej jakości (gat. I, klasa I) pod względem technicznym. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy niezwłocznie karty charakterystyki, karty techniczne, atesty higieniczne lub inne podobne dokumenty na dostarczane materiały budowlane. 9. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowej dostawy partii towaru w podanym terminie w formularzu ofertowym liczony od dnia złożenia zamówienia e-mailem, faksem lub pisemnie. Za dzień roboczy uważa się każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych wynikających obowiązujących Zarządzeń w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie. 10. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczenia materiałów budowlanych określonych w formularzu ofertowym we wskazane miejsce przez Zamawiającego (łącznie z wniesieniem do magazynu Zamawiającego). Dowóz przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynów Zamawiającego. 11. Dostawy przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 14.00 przez magazyny: 1) DPS w Klisinie filia w Branicach, ul. Szpitalna 18, 48-140 Branice, 2) DPS w Klisinie Filia w Boboluszkach, Boboluszki 71, 48-140 Branice, 3) DPS w Klisinie Filia w Radyni, Radynia 40, 48-100 Głubczyce, 4) DPS w Klisinie Filia w Dzbańcach, Dzbańce, 48-140 Branice, 5) DPS w Klisinie Filia w Bliszczycach, Bliszczyce 76, 48-140 Branice, 6) DPS w Klisinie Filia w Głubczycach, ul. Dworcowa 10, 48-100 Głubczyce, 7) DPS w Klisinie Filia w Kietrzu, ul. Plac Biskupa Konrada 1a, 48-130 Kietrz. 8) DPS w Klisinie Klisino 100, 48-118 Lisięcice. 12. Wykonawca oświadcza i zapewnia, że materiały budowlane będą dostarczane w oryginalnych, czystych opakowaniach producenta zabezpieczających jakość handlową, odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. 13. Materiały budowlane dostarczane będą w opakowaniach z oznaczeniem fabrycznym tzn. ze wskazaniem rodzaju, nazwy wyrobu, ilości, daty produkcji, terminu przydatności lub terminu minimalnej trwałości, nazwy i adresu producenta oraz będą zawierały inne oznakowania zgodne z obowiązującymi przepisami. Dostarczane materiały muszą mieć minimalny okres gwarancji 6 miesięcy od dnia dostawy. 14. Zamawianie materiałów budowlanych będzie odbywało się w daniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.00 do 15.00 przez osoby wskazane w załączniku Nr 6 do umowy. 15. Odbiór materiałów budowlanych będzie dokonywany przez Zamawiającego (upoważnionego pracownika Zamawiającego) w jego magazynie w oparciu o złożone zamówienie na wzorze stanowiącym załącznik Nr 5 do umowy i obowiązujące wymogi zawarte w SIWZ, umowie oraz ofercie Wykonawcy. 16. Przyjęcie materiałów budowlanych dokumentowane będzie sporządzeniem protokołu odbioru, na wzorze stanowiącym załącznik Nr 4 do umowy. Wraz z materiałami Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć instrukcję montażu w języku polskim oraz dokumenty dopuszczające wyrób do wbudowania, jeżeli będą wymagane. Podstawą do wystawienia faktury VAT jest podpisany protokół odbioru materiałów budowlanych przez Zamawiającego i Wykonawcę z adnotacją bez zastrzeżeń. 17.Podstawą reklamacji jest sporządzenie protokołu reklamacyjnego, którego wzór stanowi załącznik Nr 3 do umowy. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, formularzu ofertowym wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, lub opisano przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje te produkty lub usługi, normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów technicznych asortymentu wymaganego przez Zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu itp.).

II.5) Główny kod CPV: 44190000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. 5 ust. 14 ppkt 14.3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. 5 ust. 14, ppkt 14.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jej reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę i miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby z uwzględnieniem terminów ich ważności. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewidziano następujące zmiany: - możliwość zmian cen w przypadku zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Zmiany są wprowadzone aneksem. Zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto danego asortymentu. Cena netto pozostanie niezmienna. O zmianie VAT-u na przedmiot umowy, Wykonawca informuje pisemnie Zamawiającego z 14-dniowym wyprzedzeniem przed terminem dostawy towaru, którego cena ulegnie zmianie. - regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy a mający wpływ na realizację przedmiotu umowy, - wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-30, godzina: 08:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Klisinie, Klisino 100, 48-118 Lisięcice, te. 77 485 75 93; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie jest Pani Ewa Gawęcka, kontakt: adres e-mail : dps_klisino@poczta.onet.pl telefon 77 485 75 93*; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr postepowania 12/2019., nazwa: SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /GŁUBCZYCE, RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BRANICE, KIETRZ I BLISZCZYCE/ W OKRESIE DO 31 GRUDNIA 2019 R. prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę wodomierzy statycznych elektromagnetycznych iPerl - Tarnów Grodkowski
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę wodomierzy statycznych elektromagnetycznych iPerl z zintegrowanym rejestratorem danych oraz modułem radiowym RF o transmisji jedno i dwukierunkowej w ilości 1430 szt. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI