PRZEBUDOWA, MODERNIZACJA ISTNIEJĄCEJ STACJI SPRĘŻAREK POWIETRZA MEDYCZNEGO I BUDOWA...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PRZEBUDOWA, MODERNIZACJA ISTNIEJĄCEJ STACJI SPRĘŻAREK POWIETRZA MEDYCZNEGO I BUDOWA STACJI SPRĘŻAREK POWIETRZA POZAMEDYCZNEGO WRAZ Z DOKUMENTACJĄ PROJEKTOWĄ
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoInowrocław
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-12-23
  • ZamawiającySzpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00314453
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
PRZEBUDOWA, MODERNIZACJA ISTNIEJĄCEJ STACJI SPRĘŻAREK POWIETRZA MEDYCZNEGO I BUDOWA STACJI SPRĘŻAREK POWIETRZA POZAMEDYCZNEGO WRAZ Z DOKUMENTACJĄ PROJEKTOWĄ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092358780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 97

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub2@szpitalino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA, MODERNIZACJA ISTNIEJĄCEJ STACJI SPRĘŻAREK POWIETRZA MEDYCZNEGO I BUDOWA STACJI SPRĘŻAREK POWIETRZA POZAMEDYCZNEGO WRAZ Z DOKUMENTACJĄ PROJEKTOWĄ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3760c89-5cd2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314453

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014305/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 MODERNIZACJA ISTNIEJACEJ STACJI SPRĘŻAREK POWIETRZA MEDYCZNEGO W SZPITALU WIELOSPECJALISTYCZNYM IM DR LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_inowroclaw.
2) Wszystkie dokumenty i oświadczenia, oraz informacje przekazywania ich opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformyzakupowej.pl https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
3) Sposób rejestracji znajduje się na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 1GB przy max ilości 20 plików lub spakowanych katalogów.
5) Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przechowywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U z 2020 r., poz. 2452), określa się niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje.
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików PDF.
7) Zalecane formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 75 MB. - Zalecany format: .pdf.
8) Zalecany format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty w formacie pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES;
b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy zaleca się użyć formatu XAdES.
9) Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący.
10) Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce: „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Uwaga: W przypadku przekazywania przez wykonawcę dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest równoznaczne z poświadczeniem przez wykonawcę za zgodność z oryginałem wszystkich elektronicznych kopii dokumentów zawartych w tym pliku, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę.
11)W przypadku problemów technicznych w związku z przekazywaniem dokumentów na platformę zakupową Open Nexus należy kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta pod adresem CWK@platformazakupowa.pl, tel. 22 101 02 02.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informuję się, że:
1) administratorem Pani/Pana danych jest Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu z siedzibą w Inowrocławiu (kod pocztowy: 88-100) przy ul. Poznańskiej 97, reprezentowany przez Dyrektora dr. n. med. Eligiusza Patalasa (tel. 52 35 45 320), adres e-mail: sekr.nacz@szpitalino.pl;
2) funkcję Inspektora Ochrony Danych w Szpitalu Wielospecjalistycznym im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu pełni Pani mgr Agnieszka Sztuwe, z którą można się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych telefonicznie pod numerem telefonu: 52 35 45 273, elektroniczne pod adresem e-mail: iodo@szpitalino.pl lub pisemnie na adres siedziby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8, art. 18 art.74 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.78 ust. ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy PZP.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: M-60/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa i modernizacja istniejącej stacji sprężarek powietrza medycznego i budowa stacji sprężarek powietrza pozamedycznego wraz z dokumentacją projektową w Szpitalu Wielospecjalistycznym im dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu pozamedycznego wraz z dokumentacją projektową.
1) Stacja sprężarek powietrza medycznego – wymagania technologiczne:
Modernizacja i przebudowa stacji sprężarek powietrza medycznego jako docelowe źródło zasilania dla instalacji powietrza medycznego o ciśnieniu 5 bar, dla całego Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu oraz powietrza medycznego o ciśnieniu 8 bar (Air Motor) przeznaczonego dla napędu narzędzi chirurgicznych, wykorzystywanego w obszarze Bloku Operacyjnego.
Stacja ma pozostać w tej samej lokalizacji, czyli w tym samym pomieszczeniu, w poziomie -3,30 budynku kuchni.
Wykonawca przebudowy i modernizacji stacji sprężarek, w trakcie trwania prac związanych z przebudową i modernizacją stacji, musi zapewnić ciągłość zasilania szpitala w powietrze medyczne o ciśnieniu 5 bar oraz 8 bar.
Stacja sprężarek powietrza medycznego w ramach przebudowy i modernizacji powinna zostać wyposażona w sprężarki o wydajności około 2,5 m³/min.
Przebudowywana i modernizowana stacja, zgodnie z wymaganiami PN EN ISO 7396-1:2016-
07 powinna być wyposażona w następujące urządzenia:
1. trzy agregaty sprężarkowe, śrubowe o zmiennej wydajności od 1,3 do około 2,6 m³/min, każdy;
2. trzy separatory cyklonowe;
3. dwa zbiorniki wyrównawcze sprężonego powietrza o poj. 1,5 m³ każdy;
4. dwie stacje uzdatniania powietrza do potrzeb medycznych o wydajności dostosowanej do wydajności sprężarek;
5. podwójny filtr węglowy - opcja;
6. dwa podwójne układy redukcyjne – jeden dla powietrza medycznego 5 bar, drugi dla powietrza medycznego 8 bar (Air Motor);
7. mikroprocesorowy sterownik nadrzędny przeznaczony do sterowania pracą agregatów sprężarkowych w funkcji ciśnienia z możliwością komunikowania się z systemem BMS wg protokołu MODBUS RTU;
Schemat przebudowywanej i zmodernizowanej stacji sprężarek musi być zgodny z wymogami normy EN - ISO 7396-1 – „Systemy rurociągowe dla gazów medycznych – Część 1: Rurociągi dla sprężonych gazów medycznych i próżni”.
2) Demontaż istniejącej stacji sprężarek

UWAGA:
Przebudowa i modernizacja istniejącej stacji sprężarek powietrza medycznego nie może spowodować przerw w zasilaniu Szpitala w sprężone powietrze medyczne, dlatego też technologia wykonywania robót demontażowych jak i montaż nowych urządzeń w pomieszczeniu stacji, musi zostać zorganizowana w taki sposób, aby w trakcie robót, Szpital był zasilany w sposób nieprzerwany w sprężone powietrze medyczne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42123000-7 - Sprężarki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42123400-1 - Sprężarki powietrza

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

51134000-0 - Usługi instalowania sprężarek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie występowania w obrocie gospodarczym jeżeli potwierdzi stosownym dokumentem, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.

2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli przedstawi:
Aktualną Polisę ubezpieczeniową o wartości min. 200 000.00 PLN, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności.

4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca wykaże się:
1) Wykazem osób z kierownictwa firmy bezpośrednio odpowiedzialnych za realizację usługi wraz ze wskazaniem ilości osób przeznaczonych do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem usługi u Zamawiającego i oświadczeniem na jakich warunkach została zawarta z nimi umowa na wykonywanie określonych czynności;
2) Potwierdzeniem , że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie usługi (w tym minimum jedna o wartości minimum 250.000,00 zł brutto);
3) Potwierdzeniem wykonanych prac zgodnie z przepisami zawartymi w załączniku nr 2.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące, przedmiotowe środki dowodowe w formie oświadczenia:
1. Posiadanie certyfikatu CE, oraz zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produkcji Biobójczych jako wyrobu medycznego.
2. Zgodnie z Dyrektywą 93/42/EEC oraz przepisami krajowymi (ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r., t.j. Dz. U. z 2021, poz. 1565, wykonana zgodnie z wymaganiami normy - PN EN ISO 7396-1:2016-07.
3. O spełnieniu normy PN EN ISO 7396-1:2016-07.
4. O wdrożonym systemie ISO 13485.
A. Dla instalacji gazów medycznych oświadczenie o spełnieniu normy:
1. PN-EN ISO 13348.
2. PN-EN ISO 17672.
3. PN-EN ISO 13585:2012.
4. PN-EN ISO 1254-1 lub PN-EN ISO 1254-4.
B. Dla instalacji gazów medycznych – armatura, oświadczenie o spełnieniu normy:
1. EN ISO 15001.
C. Dla instalacji gazów medycznych (certyfikaty materiałowe) oświadczenie o spełnieniu normy:
1. PN EN 13348.
2. Certyfikat na znak bezpieczeństwa.
3. Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polska Normą lub aprobatą techniczną.
4. Produkty przemysłowe muszą posiadać ww. dokumenty wydane przez producenta, a w razie potrzeby poparte wynikami badań wykonanych przez niego.
5. Jakiekolwiek materiały, które nie spełniają tych wymagań będą odrzucone.
6. Oświadczenie o ukończonym szkoleniu BHP przez pracowników wykonujących przedmiot zamówienia.
7. Oświadczenie o dysponowaniu kadrą pracowniczą posiadającą badania lekarskie szkolenia stanowiskowe, oraz odpowiednim zabezpieczeniem miejsca wykonywania prac pod względem BHP – środki ochrony indywidualnej/zbiorowej.
8. Oświadczenie, że pracownicy znają ocenę ryzyka zawodowego na swoim stanowisku pracy
9. Oświadczenie o przedłożeniu wyżej wymienionych dowodów na każde wezwanie Zamawiającego, najpóźniej przed podpisaniem ewentualnej umowy.

Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

jw.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
5.700,00 (słownie: pięć tysięcy siedemset złotych)
Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do 21.01.2022 r.
2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 15, numer rachunku 43 1020 1462 0000 7302 0358 9496 w tytule przelewu wpisać tylko identyfikator przetargu „M-60/2021”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
4) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Szpital Wielospecjalistyczny im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
c) kwotę gwarancji/poręczenia,
d) termin ważności gwarancji/poręczenia,
e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
6) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-23 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji hydraulicznej - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad hydraulików. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej, szkoły, urzędy. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia. Praca na terenie Bydgoszczy i okolic. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI