III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że będzie dysponować potencjałem technicznym - wyposażeniem technicznym przewidzianym do użycia przy realizacji zamówienia odpowiednio do poszczególnych części: • część nr 1 – koparko-ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnik o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym lub koparko – spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym • część nr 2 – koparko-ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnik o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym lub koparko – spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym • część nr 3 - koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnik o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym lub koparko – spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym • część nr 4 - koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnik o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym lub koparko – spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym • część nr 5 - koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnik o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym lub koparko – spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym - W przypadku złożenia oferty na jedno lub więcej zadań Wykonawca musi dysponować powyższym sprzętem osobno na każde z zadań.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie żąda oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
6.4. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 6.5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.3. SIWZ: ppkt 1- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6.6. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.5. SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6.7. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.5. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 6.8. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.9. Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 6.10. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp. 6.11. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.3. ppkt 1 SIWZ.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin zapłaty |
20,00 |
Czas przystąpienia Wykonawcy do odśnieżanie od momentu otrzymania polecenia wydanego przez Zamawiającego |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i dopuszczalne są w ramach uregulowań art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-11-16, godzina:
09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Ludwikowice Kł. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagany sprzęt: koparko – spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnik rolniczy o mocy silnika min.80 KM(z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym Zadanie wykonywane w czasie do 150 godzin pracy sprzętu, 8,705 km dróg do odśnieżania 2.Obszar: 2.1.Obszar Sołectwa Ludwikowice I. Drogi gminne: 1. Ludwikowice Kł. – ul. Wiejska 118494 D 1,455km 2. Ludwikowice Kł. – Caritas 118495 D 0.200km 3. Ludwikowice Kł. – ul. Polna 118496 D 0,375km 4. Ludwikowice Kł. – droga koło gimnazjum ul. Batorego I 118497 D 0,200km 5. Ludwikowice Kł. – granica Gminy (ul. Ludwikowska) 118498 D 0,265km 6. Ludwikowice Kł. – ul. Kościelna 118499 D 0,500km 7. Ludwikowice Kł. – ul. Piastowska 118500 D 1,765km 8. Ludwikowice Kł. – ul. Nadrzeczna 118501 D 0,350km 10. Ludwikowice Kł. – ul. Ogrodowa 118504 D 0,215km 11. Ludwikowice Kł. ul. Krótka 18506 D 0,220km 12. Ludwikowice Kł. ul. Batorego 118507 D 0,850km 13. Ludwikowice Kł. ul. Leśna 118508 D 0,795km 14. Ludwikowice Kł. ul. Kościuszki do stacji PKP 118509 D 0,100km Razem długość dróg gminnych do odśnieżania : 7,295km II. Drogi wewnętrzne: 1. Ludwikowice Kł.- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 919dr 0,200km 2. Ludwikowice Kł. –droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 962/3 dr 0,060km 3. Ludwikowice Kł. – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 965dr 966/4 0,400km 4. Ludwikowice Kł. – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 200 dr i 201 0,100km 5. Ludwikowice Kł. – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 194 dr i 193 0,150km 6. Ludwikowice Kł. – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 952 dr 950 dr i 953 dr. 0,500km Razem długość dróg wewnętrznych do odśnieżania : 1,410km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin zapłaty |
20,00 |
Czas przystąpienia Wykonawcy do odśnieżanie od momentu otrzymania polecenia wydanego przez Zamawiającego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Przygórze |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wymagany sprzęt: koparko – spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnik rolniczy o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym Zadanie wykonywane w czasie do 120 godzin pracy sprzętu, 5,400 km dróg do odśnieżania 2.Obszar: 2.1.Obszar Sołectwa Przygórze I. Drogi gminne: 1. Przygórze- od drogi powiatowej Przygórze Jugów w kierunku sali wiejskiej 120366 D 1,200km 2. Przygórze – Osiedle 120367 D 1,250km 3. Przygórze - od drogi powiatowej Przygórze Jugów do drogi gminnej 118522D 20368 D 0,600km 4. Przygórze- przysiółek 120369 D 0,400km 5. Przygórze- od drogi gminnej 120366D do drogi wojewódzkiej w Woliborzu 120370 D 0,300km 6. Przygórze- droga koło kościoła w kierunku Jugowa 120371 D 0,950km Razem długość dróg gminnych do odśnieżania: 4,750km I. Drogi wewnętrzne: 1. Przygórze-droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 252dr 0,400km 2. Przygórze-droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 259 dr 0,200km 3. Przygórze-droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 239 dr 0,050km Razem długość dróg wewnętrznych do odśnieżania 0,650km Dodatkowo place i parking przy kościele, obok przystanku PKS, skrzyżowanie z drogą powiatową .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin zapłaty |
20,00 |
Czas przystąpienia Wykonawcy do odśnieżanie od momentu otrzymania polecenia wydanego przez Zamawiającego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Wolibórz |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wymagany sprzęt: koparko – spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnik rolniczy o mocy silnika min.80 KM(z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym Zadanie wykonywane w czasie do 150 godzin pracy sprzętu, 6,015 km dróg do odśnieżania 2. Obszar: 2.1. Obszar Sołectwa Wolibórz I. Drogi gminne: 1. Wolibórz – osiedle 120372D 0,340km 2. Wolibórz -Przysiółek (Podlesie) 120373D 0,150km 3. Wolibórz - do szkoły 120374D 1,040km 4. Wolibórz - droga przez Wolibórz 120375D 0,475km 5. Wolibórz - od drogi woj. w kierunku Dzikowca Kolonii 120376D 1,050km 6. Wolibórz - od drogi woj. w kierunku Leśnego Dworu 120377D 0,555km Razem długość dróg gminnych do odśnieżania: 3,610km II. Drogi wewnętrzne: 1. Wolibórz-droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 372dr,374dr 0,100km 2. Wolibórz- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 95dr,406dr 0,235km 3. Wolibórz –droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 377dr,373/1dr, 0,380km 4. Wolibórz- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 129dr 0,125km 5. Wolibórz- droga wewnętrzna o numerze ewidenc. gruntu 764dr,763dr,759dr,783dr,920/8 0,685km 6. Wolibórz- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 802dr,790dr 0,150km 7. Wolibórz – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 794dr 0,060km 8. Wolibórz – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 642dr,634dr 0,160km 9. Wolibórz – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 433dr 0,050km 10. Wolibórz – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 348dr 0,050km 11. Wolibórz – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 340dr 0,100km 12. Wolibórz – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 429dr 0,050km 13. Wolibórz – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 464dr - cmentarz 0,150km 14. Wolibórz – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 188dr 0,050km 15. Wolibórz – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 897/2dr 0,060km Razem długość dróg wewnętrznych do odśnieżania: 2,405km Dodatkowo parking koło ośrodka zdrowia, , parking przy kościele, przedszkole, parking przy myśliwskiej,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin zapłaty |
20,00 |
Czas przystąpienia Wykonawcy do odśnieżanie od momentu otrzymania polecenia wydanego przez Zamawiającego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Dzikowiec |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wymagany sprzęt: koparko – spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnik rolniczy o mocy silnika min.80 KM(z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym Zadanie wykonywane w czasie do180 godzin pracy sprzętu, 8,990 km dróg do odśnieżania 2. Obszar: 2.1 Obszar Sołectwa Dzikowiec I. Drogi Gminne: 1.Dzikowiec-od drogi powiatowej Dzikowiec – Wolibórz do drogi powiatowej Dzikowiec- Wolibórz Podlesie 120379 D 0,090km 2. Dzikowiec- od drogi powiatowej Dzikowiec – Słupiec do drogi powiatowej Dzikowiec- Kolonia 120380 D 1,450km 3. Dzikowiec- przysiółek 120381 D 0,200km 4. Dzikowiec –od drogi powiatowej w kierunku podlesia pod wiaduktem PKP 120382 D 0,600km 5. Czerwieńczyce –Dzikowiec Dębówka (dz 331 dr) 120387 D 0,700km Razem długość dróg gminnych do odśnieżenia: 3,040km II. Drogi wewnętrzne: Dzikowiec – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 238 dr 0,160km Dzikowiec – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 256 dr 0,070km Dzikowiec – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 153/4 dr 0,190km Dzikowiec – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 157/4 dr 0,250km Dzikowiec – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 502dr i 513dr 0,750km Dzikowiec – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 491dr, 499 dr, 485 0,600km Dzikowiec – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 296 dr 0,180km Dzikowiec – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 298/3 dr 0,040km Dzikowiec – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 378/4 dr i 379/8 dr 0,350km Dzikowiec – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 382 dr 0,200km Dzikowiec – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu cz.321dr i 402/6 dr 0,300km Dzikowiec – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 430/1dr i 429dr 0,330km Dzikowiec – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 437 dr 0,300km Dzikowiec – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 7 dr 0,120km Dzikowiec – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 50 dr 0,120km Dzikowiec – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 43 dr 0,120km Dzikowiec – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 194/2 i 193 0,170km Dzikowiec – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 170 dr 0,100km Dzikowiec – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 163 dr 0,070km Dzikowiec – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 321dr i 391dr 0,400km Dzikowiec – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 370 dr 0,280km Dzikowiec – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 355 dr 0,370km Dzikowiec – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 394 dr 0,070km Dzikowiec – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 52 i 69 dr 0,410km Razem długość dróg wewnętrznych do odśnieżenia: 5,950 km Dodatkowo place i parking przy kościele i przy szkole , skrzyżowanie przy parku rowerowym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin zapłaty |
20,00 |
Czas przystąpienia Wykonawcy do odśnieżanie od momentu otrzymania polecenia wydanego przez Zamawiającego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Bieganów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wymagany sprzęt: koparko – spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnik rolniczy o mocy silnika min.80 KM(z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym Zadanie wykonywane w czasie do 80 godzin pracy sprzętu, 3,985 km dróg do odśnieżania 2.Obszar: 2.1.Obszar Sołectwa Bieganów I. Drogi gminne: 1. Bieganów – od drogi powiatowej (58dr,48dr,część13dr,38/4) do granicy miasta 120395D 1,800km 2. Bieganów – od drogi powiatowej (414/4,172/7,160dr,) 120396D 1,475km Razem długość dróg gminnych do odśnieżania: 3,275km II . Drogi wewnętrzne: 1. Bieganów – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 13dr, 8dr 0,400km 2. Bieganów- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 172/9dr 0,225km 3. Bieganów – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 205/10dr, 193/7dr 0,085km Razem długość dróg wewnętrznych do odśnieżania: 0,710 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin zapłaty |
20,00 |
Czas przystąpienia Wykonawcy do odśnieżanie od momentu otrzymania polecenia wydanego przez Zamawiającego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: