Dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-03-23
  • Zamawiający5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-15
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00086332
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351506868

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126308059

1.5.8.) Numer faksu: 126308059

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@5wszk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5664498f-a44e-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086332

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030205/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.28 Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości, oraz koszy i stelaży na odpady.Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości, oraz koszy i stelaży na odpady.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publicznehttps://miniportal.uzp.gov.pl/https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówieniakomunikacjamiędzyZamawiającymaWykonawcamiodbywasięprzyużyciuminiPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portalorazpocztyelektronicznej.postępowaniu
o udzielenie zamówieniapublicznego, musiposiadać konto naePUAP.Wykonawcaposiadający konto naePUAPma dostępdoformularzy:złożenia,zmiany,
wycofania ofertylubwnioskuoraz do formularza dokomunikacji.Wymaganiatechniczne iorganizacyjnewysyłaniaiodbieraniadokumentówelektronicznych,elektronicznych
kopiidokumentów i oświadczeńorazinformacjiprzekazywanych przy ich użyciuopisanezostaływRegulaminiekorzystania z miniPortaluorazRegulaminieePUAP.Maksymalny rozmiarplikówprzesyłanychza pośrednictwemdedykowanychformularzy do:złożenia,zmiany,
wycofaniaofertylubwniosku oraz do komunikacjiwynosi150 MB.Za datę
przekazaniaoferty,wniosków,zawiadomień,dokumentówelektronicznych,oświadczeńlubelektronicznychkopii dokumentów luboświadczeń orazinnych informacji
przyjmuje
siędatęichprzekazania naePUAP. Danepostępowaniapoza SWZ możnawyszukaćrównież na Liściewszystkichpostępowań klikając wcześniejopcję„DlaWykonawców”
lubzestrony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że:1.Administratoremdanychosobowychudostępnionych
wramachpostępowaniajestZamawiający.2.Kontakt do inspektoraochrony danych osobowych: adres e-mail
:rodo@5wszk.com.pl,pisemnienaadresZamawiającego:5Wojskowy SzpitalKliniczny z Polikliniką SP ZOZ wKrakowie, ul.Wrocławska 1-3, 30-
901Kraków3.Daneosoboweprzetwarzane będąwzwiązkuzkoniecznościąwypełnieniaobowiązkuprawnego ciążącego na zamawiającym,
wceluzwiązanymzniniejszympostępowaniemoudzieleniezamówieniapublicznego tj. zgodnie z art. 6 ust.1lit.c)rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego iRady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.wsprawieochronyosóbfizycznychwzwiązkuzprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnegoprzepływu
takichdanychorazuchyleniadyrektywy95/46/WE(„RODO”) w zw. zustawą zdnia29stycznia 2004r.Prawozamówieńpublicznych(Dz.U.2017.1579 t.j. z dnia 2017.08.24)
(„PZP”);4.Wrazierealizacjizamówieniapublicznegodane osobowe przetwarzanebędą w celu wykonaniaumowytj.zgodnie art. 6ust. 1
litb)RODO.5.odbiorcamidanychosobowych będą osoby
lubpodmioty,którymudostępnionazostaniedokumentacjapostępowania(komisjaprzetargowa)orazodpowiednieorganykontrole wzakresieichkompetencji; 6.Dane
osobowe będą przechowywane,przezokres4latoddniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
czastrwaniaumowyprzekracza4lata,okresprzechowywania obejmujecały czastrwania umowy. Dane temogąbyćprzechowywaneprzezokresdłuższy niż wskazany, o
ilewynika to z ustawy z dnia 14lipca1983r.onarodowymzasobiearchiwalnym iarchiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z
późn.zm.)iprzepisówwykonawczychdotejustawy.7.obowiązek podania danych osobowychjestwymogiemustawowymokreślonym wprzepisachustawy PZP,związanym
zudziałem wpostępowaniuoudzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencje niepodaniaokreślonych danychwynikają zustawyPZP;
8.wodniesieniudodanychosobowych decyzje nie będą podejmowane wsposóbzautomatyzowany.9.Prawa osóbktórychdanesą przetwarzane:•
prawodostępudodanychosobowych;• prawodosprostowaniadanychosobowych(Wyjaśnienie: skorzystanie
zprawadosprostowanianiemożeskutkowaćzmianąwynikupostępowania)• prawo
żądaniaodadministratoraograniczeniaprzetwarzaniadanychosobowych(prawodoograniczenia przetwarzanianiemazastosowania wodniesieniudoprzechowywania, w
celuzapewnienia korzystaniaześrodkówochronyprawnej lub wceluochronypraw innej osoby fizycznej lubprawnej, lub z
uwaginaważnewzględyinteresupublicznegoUniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego); 10. prawodowniesieniaskargidoPrezesaUrzęduOchronyDanych
Osobowych,gdyuzna Pani/Pan,żeprzetwarzaniedanychosobowychPani/Panadotyczących naruszaprzepisy;11.nieprzysługujePani/Panu:•prawodousunięcia
danychosobowych;•prawodoprzenoszeniadanychosobowych;prawosprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanychosobowych,
gdyżpodstawąprawnąprzetwarzaniadanychosobowychjestkoniecznośćwypełnieniaobowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym lubwykonanie umowy

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): obowiązek podaniadanychosobowychjestwymogiemustawowym określonym wprzepisachustawy
PZP,związanymzudziałemwpostępowaniuoudzielenie zamówienia publicznego;konsekwencjeniepodaniaokreślonychdanychwynikają zustawyPZP; 8. w odniesieniu
dodanychosobowychdecyzjeniebędąpodejmowanewsposóbzautomatyzowany. 9. Prawa osób których danesąprzetwarzane:•prawodostępudodanychosobowych;•
prawodosprostowania danychosobowych(Wyjaśnienie:skorzystaniezprawadosprostowania nie
możeskutkowaćzmianąwynikupostępowania)•prawożądaniaodadministratoraograniczenia przetwarzania
danychosobowych(prawodoograniczeniaprzetwarzanianiemazastosowania wodniesieniu do przechowywania,
wceluzapewnieniakorzystaniaześrodkówochronyprawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlubprawnej, lubzuwagi naważnewzględyinteresu publicznego
UniiEuropejskiej lub państwaczłonkowskiego); 10.prawodowniesieniaskargido Prezesa Urzędu
OchronyDanychOsobowych,gdyuznaPani/Pan,żeprzetwarzaniedanychosobowych Pani/Pana dotyczących
naruszaprzepisy;11.nieprzysługujePani/Panu:•prawodousunięciadanychosobowych;• prawo
doprzenoszeniadanychosobowych;prawosprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawnąprzetwarzania danych osobowych jest konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym lub wykonanie umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 16/ZP/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia J.m. Ilość jednostek miary Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy producenta
1. Kwasowy preparat do codziennego mycia kwasoodpornych powierzchni w toaletach, skoncentrowany, zalecany do stosowania przy twardej wodzie. Produkt skutecznie usuwa zanieczyszczenia, nie pozostawiając zacieków. Świeży, przyjemny zapach. Bezpieczny dla armatury chromowej i ze stali nierdzewnej. Zawiera w składzie kwas cytrynowy. Kolor przejrzysty czerwony. Ciecz o wartości pH 1,6; gęstości (20oC) ok.1,102 g/cm3. Produkt pracuje w minimalnym stężeniu 0,2%. Wymagane opakowanie to saszetka o pojemności 2,5l. Produkt pasuje do automatycznego systemu dozującego Quatro Sellect. saszetka 90
2. Preparat do codziennego mycia wszystkich wodoodpornych podłóg, zabezpieczonych i nie zabezpieczonych, wysoko skoncentrowany. Skutecznie usuwa zanieczyszczenia przy niskich stężeniach użytkowych, niskopieniący. Szybko wysycha nie pozostawiając zacieków. Zawiera technologię ONT, neutralizującą nieprzyjemne zapachy, pozostawia świeży, przyjemny zapach. Przejzysta zielona ciecz o wartości pH koncentratu ok. 8,3; gęstość (20oC) ok. 1g/cm3. Minimalne stężenie produktu: 0,2% - 0,4%. Wymagane opakowanie to saszetka o pojemności 2,5l. Produkt pasuje do automatycznego systemu dozującego Quatro Sellect. saszetka 60
3. Uniwersalny preparat silnie skoncentrowany, silmnie perfumowany. Jest preparatem czyszczącym, odtłuszczającym, nie tworzącym powłok. Preparat posiada zapach zielonego jabłka stworzony w oparciu o technologię neutralizacji zapachów O.N.T. Kolor przejrzysty zielony.Gęstość (20°C): 1.034 g/cm³ (20°C), pH ok 10. Polecany jest do czyszczenia podłóg wodoodpornych, niezabezpieczonych powłokami oraz wszystkich powierzchni wodozmywalnych. Skutecznie i długotrwale, neutralizuje nieprzyjemne zapachy np. nikotyny oraz takie, które można napotkać w toaletach. Minimalne stężenie produktu: 0,4%. Opakowanie saszetka 2,5 l. Produkt pasuje do automatycznego systemu dozującego Quatro Sellect. saszetka 30
4. Skoncentrowany preparat do codziennego mycia wodoodpornych powierzchni, nie pozostawia smug (z przeznaczeniem do mycia szkła, szyb i luster). Produkt neutralny chemicznie. Kolor preparatu - przejrzysta niebieska ciecz, gęstość 20°C: ok 0,99/cm3, pH w 20°C ok: 6,2. Zalecane dozowanie: od 0,2% Opakowanie saszetka 2,5 l. Produkt pasuje do automatycznego systemu dozującego Quatro Sellect. saszetka 100
5. Kwasowy preparat (koncentrat) do codziennego mycia toalet, usuwa zanieczyszczenia z powierzchni emaliowanych, porcelanowych, ceramicznych i szklanych - bezpieczny dla armatury i stali nierdzewnej. Szybko i skutecznie usuwa zabrudzenia. Zapach cytrynowy. Produkt pracuje w stężeniu 0,5 do 1% w systemie dozującym. Wartość PH ok. 2,7.Gęstość w 20°C ok. 1,035 g/cm³ . Posiada atest PZH. Kolor przezroczysty czerwony. Opakowanie kanister 5l. karnister 5
6. Preparat do codziennego mycia podłóg, koncentrat. Preparat skutecznie usuwa zabrudzenia z podłóg, neutralny chemicznie, nie pieni się, nie pozostawia zacieków. Przeznaczony także do maszyn szorujących. Dozowanie: 0,5 % - 5%, pH: ok.8,5, gęstość w 20°C ok 1,0. Kolor zielony. Opakowanie kanister 5 l. karnister 5
7. Preparat do mycia podłóg i wszystkich powierzchni zmywalnych, preparat silnie skoncentrowany, zapachowy. Prudukt czyszczący, odtłuszczający, nie tworzący powłok. Preparat posiada zapach zielonego jabłka stworzony w oparciu o technologię neutralizacji zapachów O.N.T. Stęzenie: 1% do 5%. Wartośc pH roztwór, w 20ºC ok. 5,5. Gęstość w 20°C ok. 1,01g/cm³. Kolor - ciecz zielona. Opakowanie kanister 5l. karnister 5
8. Skoncentrowany preparat do usuwania osadów kamienia wapiennego z kwasoodpornych powierzchni w łazience. Produkt nieagresywny chemicznie w stosunku do powierzchni odpornych na działanie kwasów. Opakowanie: butelka 1 l. Kolor preparatu - czerwona ciecz, gęstość 20°C: ok 1,108/cm3, pH (1% w 20°C) ok: 2,0. Skład: kwas fosforowy, niejonowe powierzchniowo czynnych, kompozycje zapachowe. Dozowanie: 1% - 10% butelka 400
9. Powłoka polimerowa o podwyższonej wytrzymałości do większości typów podłóg wodoodpornych (np. kamień, lastriko, linoleum). Preparat o delikatnym zapachu. Przeznaczony do stosowania w szpitalach. Preparat po nałożeniu wykazuje dużą odporność na zarysowania. Preparat w postaci białej cieczy, gęstość w 20°C ok 1,08 g/cm3, pH koncentratu ok 8,2. Produkt gotowy do uzycia. Opakowanie karnister 5 l. karnister 90
10. Zdzieracz do usuwania powłok polimerowych i woskowych z podłóg wodoodpornych, NIE WYMAGAJACY NEUTRALIZACJI, wysoko alkaliczny. Preparat przeznaczony do usuwania starych warstw powłok polimerowych, przed nałożeniem nowej. Preparat w postaci jasnozółtej cieczy, gęstość w 20°C ok 1,04 g/cm3. pH koncentratu ok 13,2. Dozowanie produktu od 10% (1 l produktu na 10 l wody). Opakowanie karnister 5 l. kasnister 110
RAZEM

Zamawiający oświadcza, iż posiada automatyczne systemy dozujące produktów z pozycji 1, 2, 3, 4. Zamawiający wymaga, aby asortyment z tych pozycji był kompatybilny z posiadanymi automatycznymi systemami dozującymi, które wykluczają kontakt użytkowika ze skoncentrowanymi produktami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia J.m. Ilość jednostek miary Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy producenta
1. Stelaż podwójny na 2 worki o poj. 100-120 l na wózku jezdnym. Przeznaczony do zbierania oraz transportu bielizny brudnej lub odpadów medycznych. Stelaż metalowy ocynkowany z powłoką chromowaną, lub stal kwasoodporna. Pokrywy koloru niebieskiego i czerwonego, podnoszone przyciskiem pedałowym. Pokrywa ze spowalniaczem cichego opadania. Obręcz posiada zaciski, lub obręcz zabezpieczająca przed zsunięciem sie worka. Wózek posiada podest na worek. Wyposażony w koła o średnicy 7-10 cm, minimum dwa koła z hamulcem. Wymiary - wysokość: 92-94 cm, szerokość: 78-82 cm, głębokość: 46-48 cm. Powierzchnie wózka odporne na działanie środków dezynfekcyjnych i korozję. sztuka 30
2. Stelaż pojedyńczy na worek o poj. 100-120 l na wózku jezdnym. Przeznaczony do zbierania oraz transportu bielizny brudnej lub odpadów medycznych. Stelaż metalowy ocynkowany z powłoką chromowaną, lub stal kwasoodporna. Pokrywa podnoszona przyciskiem pedałowym - kolor czerwony. Pokrywa ze spowalniaczem cichego opadania. Obręcz posiada zaciski, lub obręcz zabezpieczająca przed zsunięciem sie worka. Wózek posiada podest na worek. Wyposażony w koła o średnicy 7-10 cm, minimum dwa koła z hamulcem. Wymiary- wysokość 92-94 cm, szerokość 40-43 cm, głębokość 46-48 cm. Powierzchnie wózka odporne na działanie środków dezynfekcyjnych i korozję. sztuka 25
3. Stelaż pojedyńczy na worek o poj. 100-120 l na wózku jezdnym. Przeznaczony do zbierania oraz transportu bielizny brudnej lub odpadów medycznych. Stelaż metalowy ocynkowany z powłoką chromowaną, lub stal kwasoodporna. Pokrywa podnoszona przyciskiem pedałowym - kolor niebieski. Pokrywa ze spowalniaczem cichego opadania. Obręcz posiada zaciski, lub obręcz zabezpieczająca przed zsunięciem sie worka. Wózek posiada podest na worek. Wyposażony w koła o średnicy 7-10 cm, minimum dwa koła z hamulcem. Wymiary- wysokość 92-94 cm, szerokość 40-43 cm, głębokość 46-48 cm. Powierzchnie wózka odporne na działanie środków dezynfekcyjnych i korozję. sztuka 25
4. Kosz na śmieci, wykonany z wysokiej jakości tworzywa sztucznego z pokrywą, otwierany przyciskiem nożnym. Kolor szary. Pojemność ok. 25 litrów. Wymiary: wysokość 40-41 cm, szerokość 35-36 cm, głębokość 35-36 cm. Powierzchnie kosza odporne na działanie środków dezynfekcyjnych i korozję. sztuka 150
5. Kosz na śmieci, wykonany z wysokiej jakości tworzywa sztucznego z pokrywą, otwierany przyciskiem nożnym. Kolor szary. Pojemnośc ok. 40 litrów. Wymiary- wysokość 54-55 cm, szerokość 32-33 cm, głębokość 37-38 cm. Powierzchnie kosza odporne na działanie środków dezynfekcyjnych i korozję. sztuka 20
RAZEM

4.2.6.) Główny kod CPV: 39224340-3 - Kosze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia J.m. Ilość jednostek miary Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy producenta
1. Wózek kuwetowy do sprzątania, na podstawie jezdnej z 4 kołami, wyposażony w dwa jasno niebieskie wiaderk 6 litrowe z pokrywami (1 wiaderko z klipsem niebieskim, jedno z klipsem czerwonym)oraz dwie kuwety na mopy zamykane, w kolorze jasno niebieskim z pokrywami (1 kuweta z klipsem niebieskim, jedna z klipsem czerwonym). Uchwyt na worki 2 x 70litrów, pokrywa na worek na odpady 2 szt x 70 litr, zacisk do worka na odpady metalowy. Podstawa do postawienia mopa i uchwyt do kija. zestaw 3
2. Zestaw do sprzatania dwuwiaderkowy z wyciskarką do mopów, rączką do prowadzenia oraz koszykiem na środki czystości. Stelaż wykonany ze stali chromowanej, wiaderka i koszyk z wytrzymałego tworzywa sztucznego. Wózek wyposażony w 2 wiaderka z rączką w kolorze niebieskim i czerownym, o poj. 17-25 l., podstawa jezdn na 4 kółkach. zestaw 5
3. Pokrywa jasnoniebieska do worków o poj. 120l z klipsami kodującymi pasująca do wózka Origo 300 Vileda (częsci naprawcze do wyposażenia posiadanego przez Zamawiającego) sztuka 10
4. Uchwyt do worków na śmieci Origo - komplet pasująca do wózka Origo 300 Vileda (częsci naprawcze do wyposażenia posiadanego przez Zamawiającego) zestaw 5
5. Pokrywa do kuwet duża z klipsem kodujacym pasująca do wózka Origo 300 Vileda (częsci naprawcze do wyposażenia posiadanego przez Zamawiającego) sztuka 10
6. Pokrywa do wiaderek z klipsem kodujacym pasująca do wózka Origo 300 Vileda (częsci naprawcze do wyposażenia posiadanego przez Zamawiającego) sztuka 10
7. Zestaw: Kij teleskopowy + uchwyt na mopa płaskiego o szerokości 40 cm. Uchwyt na mopa płaskiego, o niskim profilu, otwierany pedałem nożnym. Szybkie zakładanie i zdejmowanie mopa z obudowy dzięki dedykowanej nakładce bez elementów mechanicznych. Przegub ruchomy z łożyskami kulkowymi usprawnia czyszczenie powierzchni pionowych. Kij aluminiowy teleskopowy regulowany od 100 do 180 cm, z antyposlizgowym górnym uchwytem, z mozliwością kodowana kolorystycznego. zestaw 50
RAZEM

4.2.6.) Główny kod CPV: 34911100-7 - Wózki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia J.m. Ilość jednostek miary Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy producenta
1. Mop do profesjonalnego użytku, przetykany - nakładka o wysokich właściwościach czyszczących i trwałości, o szerokości 40 cm (wymiar wewnętrzny). Pasuje do stelaży o szerokości 40 cm. Mieszanka włókien wg składu %: kolor biały - 100% mikrofaza - właściwości czyszczące; kolor szary: mieszanina 70 %poliester + 30% bawełna - odpowiadająca za trwałość, kolor beżowy - 75% bawełna, 20% poliester i 5% wiskoza. Obszycie mopa wykonane w 100% z poliestru - odpowiadające za trwałość. Mocowanie mopa kieszeniowo - taśmowe, możliwiające bezdotykowe nakładanie. Temeratura prania: 95 stopni C. Możliwość dezynfekcji w autoklawie (potwierdzone przez producenta). Gwarancja wytrzymałości, bez zmiany właściwości materiału do 500 cykli prania przeprowadzonych w profesjonalnej pralnicy w temperaturze 95 stopni C (potwierdzone przez producenta). Waga mopa min 165 gram, chłonność mopa 500 ml. Nakładka musi posiadać możliwe do odcięcia lamelki do oznaczania stref czystości w 4 kolorach (niebieski, zielony, żółty, czerwony). Personalizacja produktu - na wewnętrznej stronie mopa nadruk 5WSZK. Wysokość nadruku ok. 2 cm. sztuka 3000
2. Ściereczki jednorazowe suche, przeznaczone do sprzatania i nasączania preparatem myjącym lub dezynfekcyjnym. Ściereczki nawinięte na roli, w odcinkach wielkości 16 x 40 cm z perfracją. (Tolerancja wymiarów +/- 10%). Ilość ściereczek na roli 200 szt. Każda rolka zabezpieczona folią. Ściereczki wykonane z niepylnej i niestrzępiącej włókniny w kolorze białym lub niebieskim. Skład włókniny: polipropylen/ celuloza lub polipropylen / wiskoza. Gramatura włokniny: min 50g/m2. Wytrzymałe i odporne na działanie środków myjących i dezynfekcyjnych. Każda rolka zawiera samoprzylepną etykietę zawierające informację o produkcie stosowanym wenątrz. (data, rodzaj zastosowanego środka dezynfekcyjnego). sztuka 1000
3. Zestaw: Wiaderko plastikowe o pojemności 5-7 litrów, z uchwytem do przenoszenia i pokrywką wyposażoną w otwór dozujący ściereczki. Wiaderko plastikowe wykonane z HDPE w kolorze białym, wraz z wkładem: rolką ściereczek z pozycji nr 2. Zestaw zawiera samoprzylepną etykietę zawierające informację o produkcie stosowanym wenątrz, oraz z możliwością naniesienia danych: data sporządzenia roztworu, rodzaj środka i stężenie środka dezynfekcyjnego. Szczelne zamknięcie wiaderka chroni przed wysychaniem nasączonych chusteczek. zestaw 100
RAZEM

4.2.6.) Główny kod CPV: 39525800-6 - Ściereczki do czyszczenia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia J.m. Ilość jednostek miary Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy producenta
1. Pad brązowy do czyszczenia 19'', wymiar 432 mm x 85 mm, pasujący do maszyny czyszczącej TASKI ERGODISC, posiadający wstepnie wycięty otwór centralny. sztuka 25
2. Pad czarny do czyszczenia 19'', wymiar 432 mm x 85 mm, pasujący do maszyny czyszczącej TASKI ERGODISC, posiadający wstepnie wycięty otwór centralny. sztuka 25
3. Pad biały do polerowania 20', wymiar 505 mm, wykonany z wysokiej jakości włókien syntetycznych, o otwartej budowie włókninowej, zawierający cząsteczki polerujące rozproszone w materiale i związane wytrzymałym spoiwem, posiadający wstepnie wycięty otwór centralny. sztuka 25
4. Pad ręczny do gruntownego doczyszczania miejsc trudnodostępnych, kolor brązowy i czarny wymiary 25 x 12 x 2 cm (tolerancja wymiarów +/- 10%). sztuka 50
5. Packa na kiju do padów ręcznych z kijem o długości 140 cm, pasująca do padów ręcznych z pozycji nr 4. sztuka 30
6. Pojemnik prostokątny typu CURVER ze szczelnie zamykaną pokrywą z zamontowanymi kółkami z tworzywa sztucznego o poj. 100 l. sztuka 10
7. Jednokolorowa wycieraczka wejściowa, wykonana z włókna nylonowego z antypoślizgowym gumowym spodem. Spód wykonany 100% z gumy nitrylowej. Mata zakończona wzmocnionymi gumowymi rantami, które zapobiegają podwijaniu się jej brzegów. Wymiar ok. 60 cm x 90 cm. Tolerancja wymiarów +/- 5%. sztuka 50
8. Jednokolorowa wycieraczka wejściowa, wykonana z włókna nylonowego z antypoślizgowym gumowym spodem. Spód wykonany 100% z gumy nitrylowej. Mata zakończona wzmocnionymi gumowymi rantami, które zapobiegają podwijaniu się jej brzegów. Wymiar ok. 60/80 cm x 120 cm. Tolerancja wymiarów +/- 5%. sztuka 20
9. Jednokolorowa wycieraczka wejściowa, wykonana z włókna nylonowego z antypoślizgowym gumowym spodem. Spód wykonany 100% z gumy nitrylowej. Mata zakończona wzmocnionymi gumowymi rantami, które zapobiegają podwijaniu się jej brzegów. Wymiar ok. 90 cm x 150 cm. Tolerancja wymiarów +/- 5%. sztuka 20
10. Jednokolorowa wycieraczka wejściowa, wykonana z włókna nylonowego z antypoślizgowym gumowym spodem. Spód wykonany 100% z gumy nitrylowej. Mata zakończona wzmocnionymi gumowymi rantami, które zapobiegają podwijaniu się jej brzegów. Wymiar ok. 120 cm x 180 cm. Tolerancja wymiarów +/- 5%. sztuka 10
11. Wycieraczka gumowa ażurowa zewnetrzna na stopnie schodów, wymiary: 75/80 cm x 25 cm + kątownik. Tolerancja wymiarów +/- 5%. sztuka 10
12. Wycieraczka gumowa z bolcami i najazdem, zewnętrzna o wymiarach, wymiary: 120 cm x 60/80 cm. Tolerancja wymiarów +/- 5%. sztuka 5
13. Szczotka z WC z pojemnikiem, kolor niebieski lub biały, wykonana z tworzywa sztucznego odporny na uszkodzenia oraz wilgoć. zestaw 150
14. Wiaderko małe z uchwytem o poj 10 l, kolor niebieski lub zielony. Wykonane z tworzywa sztucznego. sztuka 50
15. Miska o poj 6-10 l wykonana z tworzywa sztucznego, kolor niebieski lub zielony, kształt okrągły, średnica maksymalna 300 mm. Odporne na działania środków dezynfekcyjnych. sztuka 50
16. Zmiotka gumowa z szufelką, posiada specjalane gumowe włosie, zapobiegające namnażaniu się bakteri oraz umożliwiające łatwe utrzymania w czystości. Gumowe wypustki z mikrocząsteczkami srebra. Kolorystyka szaro niebieska. zestaw 50
17. Miotła gumowa z kijem teleskopowym o długości 120-130 cm. Miotła posiada specjalane gumowe włosie zapobiegające namnażaniu się bakteri oraz umożliwiające łatwe utrzymania w czystości. Gumowe wypustki z mikrocząsteczkami srebra. Miotła posiada ściągacz do wody i sprzątania wszelkiego rodzaju rozlanych płynów. Kolorystyka szaro niebieska. sztuka 50
18. Miotła do zamiatania z twardym włosiem, szerokość szczotki ok. 40 cm, kij z tworzywa sztucznego. Kij o długości 130-140 cm. sztuka 5
19. Szczotka trwarda na kiju plastikowym. Szczotka o szerokości ok. 20- 30 cm. Kij długość ok. 130-140 cm. Szczotka przeznaczona jest do szorowania twardych powierzchni takich jak kamienie, cegły, beton, kostka, gres. zestaw 50
20. Ściągaczka do okien i szyb. Wykonana z tworzywa sztucznego. Kolorystyka szaro niebieska. sztuka 50
21. Szczotka ryżowa mała z uchwytem do trzymania. Wykonana z tworzywa sztucznego. Długośc ok 16 cm. Kolorystyka szaro niebieska. sztuka 50
22. Zmywak do powierzchni, profilowany duży - wymiary: 150 mm x 80 mm x 40mm (+/-10 mm). Opakowanie 3 szt. opakowanie 100
23. Zmywak kuchenny (gąbka) do mycia naczyń - wymiary: 100 mm x 70 mm x 30 mm (+/-10 mm). Opakowanie 5 szt. opakowanie 200
RAZEM

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

10.1.5 Kartę techniczną (ulotki,) oraz kartę charakterystyki produktu, odrębnie dla każdej pozycji pakietu, zawierających opis i parametry zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (tzn.: zastosowanie, kolor, pojemność opakowania, pH, gęstość, itp.) dla każdej pozycji ( dotyzy pakietu nr 1),
10.1.6 Kartę techniczną wraz ze zdjęciem (ulotki) odrębnie dla każdej pozycji pakietu, zawierających opis i parametry zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (tzn.: wymiary, kolor, pojemność, rodzaj materiału, wyposażenie itp.) dla każdej pozycji ( dotyzy pakietu nr 2),
10.1.7 Kartę techniczną wraz ze zdjęciem (ulotki) odrębnie dla każdej pozycji pakietu, zawierających opis i parametry zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (tzn.: wymiary, kolor, rodzaj materiału itp.) dla każdej pozycji ( dotyzy pakietu nr 3),
10.1.8 Kartę techniczną wraz ze zdjęciem (ulotki) odrębnie dla każdej pozycji pakietu, zawierających opis i parametry zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (tzn.: wymiary, kolor, skład, rodzaj materiału itp.) dla każdej pozycji oraz próbki oferowanego asortymentu po 1 sztuce z pozycji nr 1, 2, 3 ( dotyzy pakietu nr 4),
10.1.9 Kartę techniczną wraz ze zdjęciem (ulotki) odrębnie dla każdej pozycji pakietu, zawierających opis i parametry zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (tzn.: wymiary, kolor, pojemność, rodzaj materiału itp.) dla każdej pozycji ( dotyzy pakietu nr 5),

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

10.1.5 Kartę techniczną (ulotki,) oraz kartę charakterystyki produktu, odrębnie dla każdej pozycji pakietu, zawierających opis i parametry zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (tzn.: zastosowanie, kolor, pojemność opakowania, pH, gęstość, itp.) dla każdej pozycji ( dotyzy pakietu nr 1),
10.1.6 Kartę techniczną wraz ze zdjęciem (ulotki) odrębnie dla każdej pozycji pakietu, zawierających opis i parametry zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (tzn.: wymiary, kolor, pojemność, rodzaj materiału, wyposażenie itp.) dla każdej pozycji ( dotyzy pakietu nr 2),
10.1.7 Kartę techniczną wraz ze zdjęciem (ulotki) odrębnie dla każdej pozycji pakietu, zawierających opis i parametry zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (tzn.: wymiary, kolor, rodzaj materiału itp.) dla każdej pozycji ( dotyzy pakietu nr 3),
10.1.8 Kartę techniczną wraz ze zdjęciem (ulotki) odrębnie dla każdej pozycji pakietu, zawierających opis i parametry zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (tzn.: wymiary, kolor, skład, rodzaj materiału itp.) dla każdej pozycji oraz próbki oferowanego asortymentu po 1 sztuce z pozycji nr 1, 2, 3 ( dotyzy pakietu nr 4),
10.1.9 Kartę techniczną wraz ze zdjęciem (ulotki) odrębnie dla każdej pozycji pakietu, zawierających opis i parametry zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (tzn.: wymiary, kolor, pojemność, rodzaj materiału itp.) dla każdej pozycji ( dotyzy pakietu nr 5),

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

10.1 Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :
10.1.1 Wypełniony i podpisany we wskazanych miejscach Załącznik nr 1 – formularz opis przedmiotu zamówienia – zestawienie wymaganych i oferowanych parametrów,
10.1.2 Wypełniony we wskazanych miejscach i podpisany Załącznik nr 2 –formularz ofertowy,
10.1.3 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy,
10.1.4 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu),
10.1.10 Potwierdzenie wniesienia wadium, (o ile jest to wymagane).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

13. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
14. W przypadku składania ofert przez podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
15. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców
16. W przypadku, gdy Wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w SWZ dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów powinny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości).
17. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru oferty Sprzedającego na wniosek którejkolwiek ze stron, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego lub też dotyczą:
1) zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru,
2) wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego,
3) zmiany danych Sprzedającego ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
4) działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności
5) zmian organizacyjnych Kupującego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe
6) zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Kupującego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,
7) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
8) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,
9) zmiany stawki podatku VAT na towar,
10) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Kupującego,
11) innych zmian korzystnych dla Kupującego, w tym polegających na zamianie towarów na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
3. Strony ustalają, iż zmiana numeru katalogowego, nazwy przedmiotu zamówienia, liczby opakowań, wielkości opakowań niepowodującej zmiany przedmiotu zamówienia, nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga aneksu. Sprzedający zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia Kupującego o tym fakcie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy przesłać na skrytkę Zamawiającego na portalu e-puap: /5wszkzp/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-23 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę deski tarasowej modrzewiowej- Krzeszowice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę deski tarasowej modrzewiowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Letnie oczyszczanie ulic, placów w Dzielnicy Rembertów w 2022/2023 r.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Dostawa farb
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI