Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposażenia do zbiorników i cystern
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320927404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ciasna 7
1.5.2.) Miejscowość: Wałcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-601
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 1rblog.szp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 1rblog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia do zbiorników i cystern
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0efb45c4-0cd1-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279674
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029930/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.24 Dostawa wyposażenia do zbiorników i cystern
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.platformazakupowa.pl/pn/1rblog
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma zakupowa: https://platformazakupowa.pl/pn/1rblog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelkie instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy są dostępne pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXII "Ochrona Danych Osobowych (RODO)" SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 59/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa węży ssawnych do wody fi 52 mm dł. 3,0 m zgodnie wymaganiami określonymi w Rozdziale III SWZ oraz w ilościach i asortymencie przedstawionym w tabelach tego Rozdziału. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w „Wymaganiach Taktyczno - Technicznych” (WTT) stanowiących załącznik nr 4 do SWZ oraz w „Specyfikacji technicznej” stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44165100-5 - Węże
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Wąż ssawny do wody fi 52 mm dł. 3,0 m Ilość podstawowa - 192 szt, Ilość w opcji - 180 szt.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 441 ust. 1 uPzp) polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości w tabeli zawartej w ust. 1 Rozdziału SWZ kolumna „ilość podstawowa”, maksymalnie o ilości wskazane w kolumnie „ilość w opcji”. O zamiarze skorzystania z prawa opcji, wraz z podaniem ilości zamówionego przedmiotu zamówienia Zamawiający poinformuje Wykonawcę (pisemnie lub e – mailem lub faksem) w sytuacji zaistnienia w tym zakresie potrzeb Zamawiającego, w terminie do 10 dni po podpisaniu umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy niepodlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyskała najwyższą liczbą punktów i jednocześnie jest zgodna z „Wymaganiami Taktyczno - Technicznymi” (WTT).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa węży tłocznych do wody fi 52 mm dł.1,8 m zgodnie wymaganiami określonymi w Rozdziale III SWZ oraz w ilościach i asortymencie przedstawionym w tabelach tego Rozdziału. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w „Wymaganiach Taktyczno - Technicznych” (WTT) stanowiących załącznik nr 4 do SWZ oraz w „Specyfikacji technicznej” stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Wąż tłoczny do wody fi 52 mm dł.1,8 m Ilość podstawowa - 193 szt, Ilość w opcji - 180 szt.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 441 ust. 1 uPzp) polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości w tabeli zawartej w ust. 1 Rozdziału SWZ kolumna „ilość podstawowa”, maksymalnie o ilości wskazane w kolumnie „ilość w opcji”. O zamiarze skorzystania z prawa opcji, wraz z podaniem ilości zamówionego przedmiotu zamówienia Zamawiający poinformuje Wykonawcę (pisemnie lub e – mailem lub faksem) w sytuacji zaistnienia w tym zakresie potrzeb Zamawiającego, w terminie do 10 dni po podpisaniu umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy niepodlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyskała najwyższą liczbą punktów i jednocześnie jest zgodna z „Wymaganiami Taktyczno - Technicznymi” (WTT).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa węży tłocznych do wody fi 52 mm dł.5,0 m zgodnie wymaganiami określonymi w Rozdziale III SWZ oraz w ilościach i asortymencie przedstawionym w tabelach tego Rozdziału. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w „Wymaganiach Taktyczno - Technicznych” (WTT) stanowiących załącznik nr 4 do SWZ oraz w „Specyfikacji technicznej” stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Wąż tłoczny do wody fi 52 mm dł.5,0 m Ilość podstawowa - 190 szt, Ilość w opcji - 180 szt.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 441 ust. 1 uPzp) polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości w tabeli zawartej w ust. 1 Rozdziału SWZ kolumna „ilość podstawowa”, maksymalnie o ilości wskazane w kolumnie „ilość w opcji”. O zamiarze skorzystania z prawa opcji, wraz z podaniem ilości zamówionego przedmiotu zamówienia Zamawiający poinformuje Wykonawcę (pisemnie lub e – mailem lub faksem) w sytuacji zaistnienia w tym zakresie potrzeb Zamawiającego, w terminie do 10 dni po podpisaniu umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy niepodlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyskała najwyższą liczbą punktów i jednocześnie jest zgodna z „Wymaganiami Taktyczno - Technicznymi” (WTT).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa węży ssawnych fi 75 mm zbrojonych do wody, zakończonych obustronnie złączem CAMLOK, całkowita długość 1,6 m (wraz z złączem) zgodnie wymaganiami określonymi w Rozdziale III SWZ oraz w ilościach i asortymencie przedstawionym w tabelach tego Rozdziału. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w „Wymaganiach Taktyczno - Technicznych” (WTT) stanowiących załącznik nr 4 do SWZ oraz w „Specyfikacji technicznej” stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Wąż ssawny fi 75 mm zbrojony do wody, zakończony obustronnie złączem CAMLOK, całkowita długość 1,6 m (wraz z złączem) Ilość podstawowa - 190 szt, Ilość w opcji - 180 szt.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 441 ust. 1 uPzp) polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości w tabeli zawartej w ust. 1 Rozdziału SWZ kolumna „ilość podstawowa”, maksymalnie o ilości wskazane w kolumnie „ilość w opcji”. O zamiarze skorzystania z prawa opcji, wraz z podaniem ilości zamówionego przedmiotu zamówienia Zamawiający poinformuje Wykonawcę (pisemnie lub e – mailem lub faksem) w sytuacji zaistnienia w tym zakresie potrzeb Zamawiającego, w terminie do 10 dni po podpisaniu umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy niepodlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyskała najwyższą liczbą punktów i jednocześnie jest zgodna z „Wymaganiami Taktyczno - Technicznymi” (WTT).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w 108 ust. 1 uPzp oraz w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), Zamawiający żąda, aby Wykonawca dołączył do oferty aktualne na dzień składania ofert „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu”, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp wg załącznika nr 2 do SWZ. Oświadczenie to, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył do oferty wypełnioną specyfikację techniczną stanowiącą załącznik nr 5 do SWZ potwierdzającą, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami zamieszczonymi w „Wymaganiach Taktyczno - Technicznych” stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
b) W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa jest zgodna z normami (określonymi w „Wymaganiach Taktyczno - Technicznych” stanowiących załącznik nr 4 do SWZ), Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył do oferty certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tą jednostkę potwierdzające, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w „Wymaganiach Taktyczno - Technicznych” stanowiących załącznik nr 4 do SWZ. Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa powyżej tj. w ust. b) dotyczą Wykonawcy oferującego do dostawy przedmiot zamówienia, który jest zgodny
z normami równoważnymi względem norm, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający zgodnie z art. 107 ust. 2 wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w 108 ust. 1 uPzp oraz w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), Zamawiający żąda, aby Wykonawca dołączył do oferty aktualne na dzień składania ofert „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu”, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp wg załącznika nr 2 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELNIE ZAMÓWIENIA (np. konsorcja, spółki cywilne lub inna forma prawna).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach o których mowa w rozdziale VIII.
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Dokumenty składane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu.
W toku postępowania wszelka korespondencja ze strony Zamawiającego, kierowana będzie do wskazanego pełnomocnika.
1) Każda z firm wspólnie składających ofertę, złoży oddzielnie dla każdej z nich oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Ponadto przynajmniej jedna z firm wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winna jest przedstawić dokumenty wymienione w Rozdziale IX ust. 2 (przedmiotowe środki dowodowe).
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są przedłożyć również:
a) pełnomocnictwo, do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia);
b) kopię umowy regulującej współpracę Wykonawców składających ofertę wspólnie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę – pełnomocnika).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli dotyczą one m. in.:
a) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie o tej samej lub lepszej jakości i parametrach przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia (przy zachowaniu dotychczasowych cen). Każdorazowo decyzje o skorzystaniu z takiej możliwości podejmuje Zamawiający, informując o tym pisemnie Wykonawcę,
b) zmiany terminu wykonania umowy jeżeli jego niedochowanie wynika z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, z zastrzeżeniem §11 ust. 5 niniejszej umowy,
c) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
d) zmiany rodzajów i wielkości opakowań,
e) zmiany przepisów prawnych (np. akcyza, VAT), jeżeli wpłynie na sposób wykonania lub na wysokość ceny – zgodnie ze zmienionymi przepisami,
f) zmiany ilości i częstotliwości dostaw w przypadku decyzji stosownych organów wojskowych,
g) zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca określił go, co do tożsamości w ofercie lub rezygnacji z podwykonawcy,
h) zmiany zakresu podwykonawstwa,
i) umożliwienia dalszej realizacji przedmiotu umowy przez konsorcjum, spółkę cywilną, z którego składu ubył jego członek.
j) zmiany terminu, w jakim Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji.
2. Powyższe zmiany wymagają zgody Zamawiającego, zachowania formy pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności oraz pisemnego wniosku o zmianę wraz z uzasadnieniem.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-18 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w języku polskim za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/1rblog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-18 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-16
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamówienie publiczne zostanie wykonane w terminie:
a) w zakresie zamówienia podstawowego do 60 dni od dnia zawarcia umowy;
b) w zakresie zamówienia opcjonalnego do 60 dni od dnia poinformowania Wykonawcy o realizacji dostaw w zakresie prawa opcji.
2. W przypadku gdy termin na realizację umowy zakończyłby się po 30 listopada 2022 r., to ostatecznym dniem, w którym Wykonawca zobowiązuje się zrealizować umowę jest 30 listopada 2022 r.
3. W przypadku gdy ostatni dzień realizacji zamówienia przypada na dzień wolny od pracy tj. sobota, niedziela lub dni ustawowo wolne od pracy, to termin realizacji przypada na następny dzień roboczy.