DOSTAWA URZĄDZEŃ WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO - SPRAWA NR 50/2019

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA URZĄDZEŃ WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO - SPRAWA NR 50/2019
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrudziądz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-07-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-14
  • Numer ogłoszenia561044-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 561044-N-2019 z dnia 2019-06-14 r.

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: DOSTAWA URZĄDZEŃ WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO - SPRAWA NR 50/2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Nie dotyczy
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Nie dotyczy
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: Informacje w zakresie ochrony danych w odniesieniu do RODO znajdują się w SIWZ. Administratorem danych osobowych jest 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, numer telefonu: 261 48 32 90; Administrator danych osobowych (13WOG) wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się poprzez e-mail: 13wog.iod@ron.mil.pl
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków  3 , 86-300  Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail 13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 48 32 22.
Adres strony internetowej (URL): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.13wog.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
www.13wog.wp.mil.pl

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać tylko w formie pisemnej i identyfikacją sprawy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego - w zamkniętej kopercie oznaczonej:,,DOSTAWA URZĄDZEŃ WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO”- sprawa nr 50/2019 nie otwierać do dnia 17.07.2019 r. do godziny 10.00
Adres:
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, budynek nr 1, pomieszczenie nr 7, ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZĄDZEŃ WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO - SPRAWA NR 50/2019
Numer referencyjny: 50/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
12


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wyposażenia warsztatowego, zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia określonym w Rozdziale III SIWZ i Załączniku Nr 1 do SIWZ, na warunkach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ według zadań następująco: ZADANIE NR 1: Miernik rezystancji izolacji 4 szt ZADANIE NR 2: Miernik małych rezystancji 2 szt ZADANIE NR 3: Miernik bezpieczeństwa elektrycznego 4 szt ZADANIE NR 4: Miernik rezystancji uziemienia i rezystywności gruntu 4 szt ZADANIE NR 5: Wskaźnik napięcia 4 szt ZADANIE NR 6: Miernik zabezpieczenia różnicoprądowego 3 szt ZADANIE NR 7: Miernik uniwersalny (cęgowy) 4 szt ZADANIE NR 8: Analizator akumulatorów 1 szt ZADANIE NR 9: Tester obciążeniowy akumulatorów 4 szt ZADANIE NR 10: Refraktometr lunetkowy 6 szt ZADANIE NR 11: Refraktometr cyfrowy 4 szt ZADANIE NR 12: Prostownik do akumulatorów żelowych 3 szt 2. Warunki wymagane przy realizacji zamówienia: 1) Wykonawca winien dostarczyć przedmiot zamówienia nowy, nieużywany, nieregenerowany i w kategorii pierwszej. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu i być zgodny z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta danego urządzenia warsztatowego. 2) Podzespoły i elementy wyposażenia powinny być zgodne ze świadectwem kontroli producenta, posiadać atesty potwierdzające ich parametry oraz dopuszczenie na rynek UE. 3) Dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać parametry określone przez Zamawiającego w przywołanych w WET – Załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Dostarczone wyroby muszą być opakowane w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości jakościowych oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych w okresie minimum 6 miesięcy od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. Opakowanie winno być opisane w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację dostarczonego produktu. 5) Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być oznakowany symbolem CE (Conformité Européenne) umieszczonym na wyrobie (deklaracja producenta, że oznakowany produkt spełnia wymagania dyrektyw tzw. ,,Nowego Podejścia" Unii Europejskiej (UE) – o ile dotyczy. 6) Dostarczony przedmiot zamówienia winien być zgodne z minimalnymi parametrami określonymi przez Zamawiającego. Dopuszcza się dostawy przedmiotu o wyższych parametrach i funkcjach przy zachowaniu funkcjonalności i przeznaczenia danego przedmiotu, urządzenia. 7) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 36-miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia - chyba że oferta Wykonawcy stanowić będzie w myśl ustalonego kryterium wyboru oferty o terminie gwarancji dłuższym niż minimalnie wymagany przez Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga na podstawie § 13 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016 r., poz.1126) w związku z art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy p.z.p. załączenia przez każdego Wykonawcę wraz z ofertą: 1) informacji o zaoferowanych produktach: np. opisu parametrów oferowanych wyrobów lub karty katalogowej z których jednoznacznie będą wynikać parametry określone dla danego produktu przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 z podaniem nazwy handlowej i producenta. Zamawiający dopuszcza wydruki z internetu, kopię, zdjęcie, opis itp., z dopiskiem którego zadania dotyczy dana informacja z zastrzeżeniem, że z tych dokumentów będą wynikać parametry co najmniej określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ i dane identyfikujące produkt. oraz 2) druku informacji o zaoferowanym produkcie – stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o wyższych parametrach i funkcjach niż określone w treści Załącznika nr 1 do SIWZ przy zachowaniu funkcjonalności i przeznaczenia danego przedmiotu, urządzenia. 5. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień wskazany dla każdej pozycji asortymentowej został ujęty w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 5. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 43800000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie dotyczy
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 40
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
40

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamówienie publiczne - dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana do magazynu przy ul. Bema 3 w Grudziądzu w terminie do 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. (od poniedziałku do czwartku – w godzinach od 08.00 do 14.00, w piątki od 08.00 do godz. 12.30.) 2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy – art. 36a ust. 1 ustawy PZP. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien w oświadczeniu składanym wraz z ofertą (art. 25a ust.1 p.z.p.) – Załącznik nr 4 do SIWZ - wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36b ust 1 p.z.p.) oraz firmy tych podwykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca wskazuje dane w zakresie, o którym mowa powyżej w treści oświadczenia – Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Zamawiający nie przewiduje: 1) składania ofert wariantowych (art. 36 ust. 2 pkt. 4 p.z.p.); 2) udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy p.z.p. (art. 36 ust. 2 pkt. 3 p.z.p.); 3) zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt. 2 p.z.p.); 4) rozliczenia w walutach obcych (art. 36 ust. 2 pkt. 6 p.z.p.); 5) aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt. 7 p.z.p.); 6) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust. 2 pkt. 8 p.z.p.); 7) zastosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia przez Wykonawców szczególnych warunków.
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia przez Wykonawców szczególnych warunków.
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia przez Wykonawców szczególnych warunków.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Nie dotyczy
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są zdolni do należytego wykonania zamówienia i nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. łącząc się w konsorcja albo tworząc spółki cywilne. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, o którym mowa Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo uprawniające do wykonywania określonych czynności w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego w formie oryginału pełnomocnictwa do działania innych/ej osób/y w jego imieniu lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa. 3. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania (art. 24 ust. 12 Ustawy). 4. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 Ustawy oraz 16–20, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca nie będzie podlegać wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione jak powyżej przez Wykonawcę. 5. Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów: 1) Formularz ofertowy – według wzoru określonego Załącznikiem nr 2 do SIWZ; 2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru określonego Załącznikiem nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie, o którym mowa powyżej w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 3) Informacje o zaoferowanych produktach – zgodnie z treścią Rozdziału III ust 3 SIWZ – według danych jak w druku Załącznika nr 6 do SIWZ 4) Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy. 6. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 13 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu: w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Druk oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
Nie dotyczy

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Nie dotyczy

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
Nie dotyczy

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Nie dotyczy
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Nie dotyczy
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Nie dotyczy
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Nie dotyczy
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Nie dotyczy
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
Nie dotyczy

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Gwarancja 40,00
najniższa cena 60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
Nie dotyczy

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania:
Nie dotyczy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Nie dotyczy

Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Nie dotyczy
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Nie dotyczy

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Istotne postanowienia umowy zawiera dokumentacja SIWZ - załącznik do SIWZ - "Ogólne warunki umowy" składający się na opis przedmiotu, warunki realizacji umowy, zasady odbioru przedmiotu umowy, termin realizacji, zasady płatności, reklamacji, gwarancji, kar umownych - dostępny pod adresem: www.13wog.wp.mil.pl

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Nie dotyczy

Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) miejsca dostawy (na terenie województwa kujawsko-pomorskiego w tym m.in. magazyn w Grubnie k. Chełmna i Brodnicy ul. Czwartaków 1), o ile wystąpią po stronie Zamawiającego okoliczności, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy, polegające na braku możliwości przyjęcia przedmiotu zamówienia do magazynu lub koniecznością zabezpieczenia potrzeb w rodzaju dostawy innej jednostki w rejonie zaopatrywania 13 WOG. Zamawiający nie później niż na 7 dni roboczych przed datą dostawy jest zobowiązany poinformować pisemnie, faksem lub e-mail Wykonawcę o zmianie miejsc dostawy, zmiana nie wymaga aneksu a jedynie w formie jak powyżej zgłoszenia z zachowaniem określonego terminu. 2) zmiany przedmiotu zamówienia na przedmiot zamówienia o równych lub wyższych parametrach przy zachowaniu cen wskazanych w umowie, pod warunkiem, że Wykonawca wystąpi z takim wnioskiem w terminie dwóch dni roboczych od daty zawarcia umowy i udowodni, że wystąpiły okoliczności od niego niezależne, których nie mógł składając ofertę z należytą starannością przewidzieć a nowo proponowany produkt spełnia wymagania co najmniej równe wymaganym przez Zamawiającego, zmiana ta wymaga aneksu. 2.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 3, pkt. 5, pkt. 6 Ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-17, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy. Wykonawca w tym celu może wydzielić z oferty dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z dnia 16 kwietnia 1993 r. (Dz.U. z 2018 r., poz. 419 t.j.) oraz złożyć wyjaśnienie z jakich okoliczności i faktów wynika konieczność ochrony informacji zastrzeżonych jako „tajemnica przedsiębiorstwa” i jaką wartość gospodarczą te informacje stanowią oraz czy są one w jakikolwiek sposób dostępne dla innych podmiotów. Dokumenty te należy złożyć w ofercie, w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie z dopiskiem „POUFNE - tylko do wglądu komisji przetargowej”. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa mogą oznaczać, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP w zakresie rażąco niskiej ceny, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemną „ZMIANĘ OFERTY” przed upływem terminu składania ofert, złożoną według takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie zamkniętej, odpowiednio oznakowanej napisem „ZMIANA OFERTY” z danymi Wykonawcy, oznaczeniem postępowania, o którym mowa w ust. 6. Koperta oznaczona klauzulą „ZMIANA OFERTY” zostanie otworzona przy otwieraniu oferty Wykonawcy podczas jawnej sesji otwarcia ofert i zostanie dołączona do oferty. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego oświadczenia przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy z załączonym dokumentem, z którego wynika umocowanie do reprezentacji. Koperty ofert wycofywanych nie będą otwierane. Oferta, której treść nie będzie odpowiadać treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP). Przepisy ustawy PZP nie przewidują negocjacji warunków udzielenia zamówienia, w tym zapisów projektu umowy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Miernik rezystancji izolacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miernik rezystancji izolacji. (Wymagania minimalne) I. WYMAGANIA OGÓLNE 1. Przyrząd przeznaczony do pomiarów rezystancji izolacji elementów urządzeń elektroenergetycznych: silników, transformatorów, linii kablowych, elementów izolacyjnych, musi umożliwiać pomiar wartości skutecznej napięcia przemiennego. II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE EKSPLOATACJI 1. Eksploatacja wg przepisów obowiązujących w SZ RP. 2. Eksploatacja w temperaturze otoczenia: od minus 5 o C do plus 40 o C. III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA 1. Konstrukcja powinna zapewniać bezpieczeństwo obsługi podczas jej użytkowania i posiadać wymagane certyfikaty bezpieczeństwa. 2. Przewody elektryczne znajdujące się na wyposażeniu powinny być jednoznacznie i trwale oznakowane. 3. Urządzenie powinno być zgodne ze świadectwem kontroli producenta i posiadać atesty potwierdzające ich parametry. IV. OBSŁUGIWALNOŚĆ 1. W okresie użytkowania nie wykonuje się zabiegów obsługowych wymagających wymiany elementów. V. WYMAGANIA KONSTRUKCYJNE 1. Wymagane dane techniczne  zatwierdzenie typu Głównego Urzędu Miar,  kontrola napięcia podczas pomiaru  pomiar rezystancji izolacji min do 25GΩ,  eliminacja rezystancji skrośnej,  automatyczna zmiana zakresu,  automatyczne rozładowanie obiektu mierzonego po zakończeniu pomiaru,  pomiar współczynników absorpcji,  woltomierz napięcia zmiennego min. 0-600V,  zasilanie: wysoko wydajny akumulator,  mikroprocesorowa kontrola ładowania akumulatora,  maksymalny prąd pomiarowy: 1mA  wytrzymała i hermetyczna obudowa walizkowa,  duży, czytelny wyświetlacz LCD,  regulacja kontrastu wyświetlacza LCD,  pomiar rzeczywistej wartości skutecznej True RMS AC,  dokładność pomiaru napięcia AC ±(2% + 1 cyfra),  szybki, 40-stopniowy bargraf,  auto Power Off,  zakres temperaturowy min. : -5°C ÷ +40°C,  przewody pomiarowe z sondą testową min. 2 szt.,  izolowane klamry , krokodyle min. 2 szt.,  przewody testowe do pomiaru izolacji 2. Wyposażenie standardowe: a) Futerał, b) Przewody pomiarowe, c) Pomocnicze elektrody uziemiające, d) Baterie/akumulatory zasilające. VI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE NORMALIZACJI I UNIFIKACJI. 1. Podzespoły i elementy wyposażenia powinny być zgodne ze świadectwem kontroli producenta i posiadać atesty potwierdzające ich parametry oraz dopuszczenie na rynek UE. VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Okres gwarancji nie powinien być krótszy niż 36 miesięcy. 2. Z urządzeniem musi być dostarczona dokumentacja eksploatacyjna w języku polskim obejmująca: a. instrukcję eksploatacji zestawu – w formie wydruku lub na płycie CD; b. wykaz ukompletowania zestawu; c. warunki udzielenia gwarancji; d. instrukcję obsługi urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43800000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
gwarancja 40,00
najniższa cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Miernik małych rezystancji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miernik małych rezystancji. (Wymagania minimalne) I. WYMAGANIA OGÓLNE 1. Przyrząd musi zapewnić wysoką dokładność (rozdzielczość pomiaru 1 µΩ). Duży prąd pomiarowy dla poszczególnych podzakresów oraz odpowiednie tryby pracy, umożliwiający wykonywanie pomiarów również obiektów o charakterze indukcyjnym jak transformatory i silniki. II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE EKSPLOATACJI 1. Eksploatacja wg przepisów obowiązujących w SZ RP. 2. Eksploatacja w temperaturze otoczenia: od minus 5 o C do plus 40 o C. III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA 1. Konstrukcja powinna zapewniać bezpieczeństwo obsługi podczas jej użytkowania i posiadać wymagane certyfikaty bezpieczeństwa. 2. Przewody elektryczne znajdujące się na wyposażeniu powinny być jednoznacznie i trwale oznakowane. 3. Urządzenie powinno być zgodne ze świadectwem kontroli producenta i posiadać atesty potwierdzające ich parametry. IV. OBSŁUGIWALNOŚĆ 1. W okresie użytkowania nie wykonuje się zabiegów obsługowych wymagających wymiany elementów. V. WYMAGANIA KONSTRUKCYJNE 1. Wymagane dane techniczne  pomiary obiektów o charakterze rezystancyjnym: • połączeń spawanych i lutowanych, połączeń szyn wyrównawczych, przewodów uziemiających, • styków, przewodów i kabli, • pomiar metodą czteroprzewodową.  pomiary obiektów o charakterze indukcyjnym: • uzwojeń silników, transformatorów, cewek o niskiej rezystancji. • wybór zakresu pomiarowego automatyczny lub ręczny (pomiar obiektów o charakterze indukcyjnym). • pomiar metodą czteroprzewodową.  wybór trybu pomiaru dostosowany do typu mierzonego obiektu: • pomiar szybki do pomiaru obiektów o charakterze rezystancyjnym, • pomiar wydłużony do badań obiektów o charakterze z automatycznym rozładowaniem obiektu po pomiarze.  wybór trybu pomiaru w zależności od zastosowania: • pomiar w trybie normalnym - wyzwalany po każdorazowym wciśnięciu przycisku „START”, • pomiar w trybie automatycznym, • pomiar w trybie ciągłym.  tryb okienkowy: • umożliwia ustawienie górnej i dolnej granicy, pomiędzy którymi powinien znaleźć się wynik pomiaru.  możliwość wykonywania pomiarów nawet przy zakłóceniach o wartości pięciokrotnie wyższej od sygnału mierzonego.  pamięć min. 500 wyników pomiaru z możliwością ich przesłania do komputera PC. 2. Wyposażenie standardowe: a) Futerał, b) Przewody pomiarowe, c) Pomocnicze elektrody uziemiające, d) Baterie/akumulatory zasilające. VI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE NORMALIZACJI I UNIFIKACJI. 1. Podzespoły i elementy wyposażenia powinny być zgodne ze świadectwem kontroli producenta i posiadać atesty potwierdzające ich parametry oraz dopuszczenie na rynek UE. VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Okres gwarancji nie powinien być krótszy niż 36 miesięcy. 2. Z urządzeniem musi być dostarczona dokumentacja eksploatacyjna w języku polskim obejmująca: a. instrukcję eksploatacji zestawu – w formie wydruku lub na płycie CD; b. wykaz ukompletowania zestawu; c. warunki udzielenia gwarancji; d. instrukcję obsługi urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43800000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
gwarancja 40,00
najniższa cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Miernik bezpieczeństwa elektrycznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miernik bezpieczeństwa elektrycznego (Wymagania minimalne) I. WYMAGANIA OGÓLNE 1. Miernik przeznaczony do pomiarów podstawowych parametrów przenośnych urządzeń elektrycznych decydujących o ich bezpieczeństwie: rezystancji przewodów ochronnych, rezystancji izolacji, ciągłości połączeń, prądów upływu, mocy. II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE EKSPLOATACJI 1. Eksploatacja wg przepisów obowiązujących w SZ RP. 2. Eksploatacja w temperaturze otoczenia: od minus 5 o C do plus 40 o C. III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA 1. Konstrukcja powinna zapewniać bezpieczeństwo obsługi podczas jej użytkowania i posiadać wymagane certyfikaty bezpieczeństwa. 2. Przewody elektryczne znajdujące się na wyposażeniu powinny być jednoznacznie i trwale oznakowane. 3. Urządzenie powinno być zgodne ze świadectwem kontroli producenta i posiadać atesty potwierdzające ich parametry. IV. OBSŁUGIWALNOŚĆ 1. W okresie użytkowania nie wykonuje się zabiegów obsługowych wymagających wymiany elementów. V. WYMAGANIA KONSTRUKCYJNE 1. Wymagane dane techniczne: Cechy i funkcje:  pomiar rezystancji przewodu ochronnego prądem: 200 mA,  pomiar rezystancji izolacji: 500 V  pomiar zastępczego prądu upływu,  pomiar prądu upływu PE,  pomiar różnicowego prądu upływu,  pomiar dotykowego prądu upływu,  pomiar mocy,  pomiar poboru prądu,  test przewodu IEC,  sprawdzenie bezpiecznika,  sprawdzenie rezystancji obwodu L-N,,  pomiar napięcia i częstotliwości sieci. Pozostałe:  automatyczny wybór zakresu pomiarowego,  990 komórek pamięci wyników pomiaru z możliwością ich przesłania do komputera PC przez łącze USB lub wydrukowania,  profesjonalne oprogramowanie do obróbki danych i tworzenia raportów,  współpraca z czytnikiem kodu kreskowego i drukarką,  współpraca z pamięcią przenośną pendrive,  duży, czytelny wyświetlacz graficzny z możliwością podświetlenia,  ergonomiczna obsługa. 2. Wyposażenie standardowe: a) Futerał, b) Przewody pomiarowe, c) Pomocnicze elektrody uziemiające, d) Baterie/akumulatory zasilające. VI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE NORMALIZACJI I UNIFIKACJI. 1. Podzespoły i elementy wyposażenia powinny być zgodne ze świadectwem kontroli producenta i posiadać atesty potwierdzające ich parametry oraz dopuszczenie na rynek UE. VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Okres gwarancji nie powinien być krótszy niż 36 miesięcy. 2. Z urządzeniem musi być dostarczona dokumentacja eksploatacyjna w języku polskim obejmująca: a. instrukcję eksploatacji zestawu – w formie wydruku lub na płycie CD; b. wykaz ukompletowania zestawu; c. warunki udzielenia gwarancji; d. instrukcję obsługi urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43800000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
gwarancja 40,00
najniższa cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Miernik rezystancji uziemienia i rezystywności gruntu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miernik rezystancji uziemienia i rezystywności gruntu (Wymagania minimalne) I. WYMAGANIA OGÓLNE 1. Miernik rezystancji uziemienia przeznaczonym do pomiarów w instalacjach wielopunktowych. Wykonywanie pomiaru możliwe na przewodzie uziemiającym. Urządzenie powinno mierzyć wielkość prądu przemiennego do wartości min. 30A. II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE EKSPLOATACJI 1. Eksploatacja wg przepisów obowiązujących w SZ RP. 2. Eksploatacja w temperaturze otoczenia: od minus 10 o C do plus 40 o C. III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA 1. Konstrukcja powinna zapewniać bezpieczeństwo obsługi podczas jej użytkowania i posiadać wymagane certyfikaty bezpieczeństwa. 2. Przewody elektryczne znajdujące się na wyposażeniu powinny być jednoznacznie i trwale oznakowane. 3. Urządzenie powinno być zgodne ze świadectwem kontroli producenta i posiadać atesty potwierdzające ich parametry. IV. OBSŁUGIWALNOŚĆ 1. W okresie użytkowania nie wykonuje się zabiegów obsługowych wymagających wymiany elementów. V. WYMAGANIA KONSTRUKCYJNE 1. Wymagane dane techniczne: Cechy i funkcje:  automatyczna zmiana zakresów pomiarowych,  TrueRMS - pomiar rzeczywistej wartości skutecznej,  DATA HOLD - zatrzymanie bieżącego wyniku pomiaru na wyświetlaczu,  pamięć pomiarów: 100 wyników,  możliwość przeglądania zarejestrowanych wyników pomiarów,  pomiary rezystancji uziemienia w instalacjach wielopunktowych bez użycia elektrod pomocniczych,  sygnalizacja zbyt dużych zakłóceń w trakcie pomiaru,  sygnalizacja otwarcia cęgów pomiarowych,  komunikacja bezprzewodowa Bluetooth,  możliwość zapisu wyników pomiarów Pomiary i dokładności:  test ciągłości+,  rezystancja uziemienia+ Metoda pomiaru:  TrueRMS Zgodność z normami:  PN-EN61010-2-032,IEC61010-2-032,  Kat. IV 300V AC/DC,  PN-EN61010-1,  IEC61010-1,  stopień ochronności zg. z PN-EN60529 - IP40  kompatybilność elektromagnetyczna - PN-EN61326-2-2 Wyświetlacz:  wyświetlacz LCD,  próbkowanie - 1 raz/s,  podświetlenie wyświetlacza / skali Zasilanie  bateryjne,  sygnalizacja wyczerpania baterii,  automatyczne wyłączenie zasilania 2. Wyposażenie standardowe: a) walizka na miernik i wyposażenie, b) komplet baterii, c) rezystor płytkowy do kalibracji, VI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE NORMALIZACJI I UNIFIKACJI. 1. Podzespoły i elementy wyposażenia powinny być zgodne ze świadectwem kontroli producenta i posiadać atesty potwierdzające ich parametry oraz dopuszczenie na rynek UE. VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Okres gwarancji nie powinien być krótszy niż 36 miesięcy. 2. Z urządzeniem musi być dostarczona dokumentacja eksploatacyjna w języku polskim obejmująca: a) instrukcję eksploatacji zestawu – w formie wydruku lub na płycie CD; b) wykaz ukompletowania zestawu; c) warunki udzielenia gwarancji; d) instrukcję obsługi urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43800000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
gwarancja 40,00
najniższa cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Wskaźnik napięcia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wskaźnik napięcia (Wymagania minimalne) I. WYMAGANIA OGÓLNE 1. Przyrząd pokazujący występowanie na przewodzących elementach instalacji lub urządzeń elektrycznych napięcia o określonej wartości. II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE EKSPLOATACJI 1. Eksploatacja wg przepisów obowiązujących w SZ RP. 2. Eksploatacja w temperaturze otoczenia : od minus 5 o C do plus 40 o C. III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA 1. Konstrukcja powinna zapewniać bezpieczeństwo obsługi podczas jej użytkowania i posiadać wymagane certyfikaty bezpieczeństwa. 2. Przewody elektryczne znajdujące się na wyposażeniu powinny być jednoznacznie i trwale oznakowane. 3. Urządzenie powinno być zgodne ze świadectwem kontroli producenta i posiadać atesty potwierdzające ich parametry. IV. OBSŁUGIWALNOŚĆ 1. W okresie użytkowania nie wykonuje się zabiegów obsługowych wymagających wymiany elementów. V. WYMAGANIA KONSTRUKCYJNE 1. Wymagane dane techniczne: Cechy i funkcje:  typ testera - elektryczny;  rodzaj użytego wyświetlacza - LED;  zakres pomiaru napięcia DC min. 650 V;  zakres pomiaru napięcia DC min. 650 V;  test ciągłości obwodu - optyczny i akustyczny;  klasa szczelności - min. IP 65 ;  zgodność z normą EN61010 600V CAT IV Właściwości przyrządu:  funkcja AutoTest  jednobiegunowy wykrywacz fazy  wskaźnik niebezpiecznego napięcia  wskaźnik niskiego poziomu baterii  wskaźnik polaryzacji Wyposażenie standardowe:  etui,  baterie,  pasek do przenoszenia,  przewody pomiarowe, VI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE NORMALIZACJI I UNIFIKACJI. 1. Podzespoły i elementy wyposażenia powinny być zgodne ze świadectwem kontroli producenta i posiadać atesty potwierdzające ich parametry oraz dopuszczenie na rynek UE. VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Okres gwarancji nie powinien być krótszy niż 36 miesięcy. 2. Z urządzeniem musi być dostarczona dokumentacja eksploatacyjna w języku polskim obejmująca: a) instrukcję eksploatacji zestawu – w formie wydruku lub na płycie CD; b) wykaz ukompletowania zestawu; c) warunki udzielenia gwarancji; d) instrukcję obsługi urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43800000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
gwarancja 40,00
najniższa cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Miernik zabezpieczenia różnicoprądowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miernik zabezpieczenia róznicowoprądowego (Wymagania minimalne) I. WYMAGANIA OGÓLNE 1. Przyrząd pokazujący występowanie na przewodzących elementach instalacji lub urządzeń elektrycznych napięcia o określonej wartości. II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE EKSPLOATACJI 1. Eksploatacja wg przepisów obowiązujących w SZ RP. 2. Eksploatacja w temperaturze otoczenia : od minus 10 o C do plus 50 o C. III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA 1. Konstrukcja powinna zapewniać bezpieczeństwo obsługi podczas jej użytkowania i posiadać wymagane certyfikaty bezpieczeństwa. 2. Przewody elektryczne znajdujące się na wyposażeniu powinny być jednoznacznie i trwale oznakowane. 3. Urządzenie powinno być zgodne ze świadectwem kontroli producenta i posiadać atesty potwierdzające ich parametry. IV. OBSŁUGIWALNOŚĆ 1. W okresie użytkowania nie wykonuje się zabiegów obsługowych wymagających wymiany elementów. V. WYMAGANIA KONSTRUKCYJNE 1. Wymagane dane techniczne: Cechy i funkcje:  pomiar zabezpieczeń różnicowoprądowych wszystkich typów: AC, A, B: • pomiar wyłączników różnicowoprądowych bezzwłocznych, krótkozwłocznych i selektywnych o znamionowych prądach różnicowych In =10, 30, 100, 300, 500 mA,, • jednoczesny pomiar prądu wyzwalania wyłącznika IA i pomiar czasu zadziałania wyłącznika tA przy prądach 0,5In, 1In, 2In , 5In, • pomiar RE i UB bez wyzwalania RCD, • funkcja AUTO pomiaru RCD.  pomiar napięcia przemiennego i częstotliwości,  sprawdzenie poprawności wykonania połączeń przewodu ochronnego,  pamięć wyników pomiarów (990 komórek, 10000 wpisów),  komunikacja z komputerem za pomocą dołączonego do zestawu interfejsu radiowego OR-1,  profesjonalne oprogramowanie do odczytu danych i tworzenia protokołów, Bezpieczeństwo elektryczne:  rodzaj izolacji: podwójna, zgodnie z PN-EN 61010-1, IEC 61557,  kategoria pomiarowa: CAT IV 300V, (III 600V) wg PN-EN 61010-1,  stopień ochrony obudowy: IP67. Pozostałe dane techniczne:  zasilanie miernika: pakiet akumulatorów lub baterie alkaliczne. Nominalne warunki użytkowania:  temperatura pracy: -10...+50°C,  temperatura przechowywania: -20...70°C,  wilgotność: 20...80%. Wyposażenie standardowe:  etui,  baterie,  pasek do przenoszenia,  przewody pomiarowe. VI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE NORMALIZACJI I UNIFIKACJI. 1. Podzespoły i elementy wyposażenia powinny być zgodne ze świadectwem kontroli producenta i posiadać atesty potwierdzające ich parametry oraz dopuszczenie na rynek UE. VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Okres gwarancji nie powinien być krótszy niż 36 miesięcy. 2. Z urządzeniem musi być dostarczona dokumentacja eksploatacyjna w języku polskim obejmująca: a) instrukcję eksploatacji zestawu – w formie wydruku lub na płycie CD; b) wykaz ukompletowania zestawu; c) warunki udzielenia gwarancji; d) instrukcję obsługi urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43800000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
gwarancja 40,00
najniższa cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Miernik uniwersalny (cęgowy)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miernik uniwersalny (cęgowy) (Wymagania minimalne) I. WYMAGANIA OGÓLNE 1. Przyrząd ma umożliwiać pomiar napięcia, mocy, harmonicznych, współczynnika mocy (PF), współczynnika zawartości harmonicznych (THD) oraz współczynnika szczytu. Oprócz dokładnego odczytu prądu upływu TRMS AC w systemie, urządzenie ma umożliwiać pomiar napięcia DC, pomiar częstotliwości oraz pomiar parametrów mocy. II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE EKSPLOATACJI 1. Eksploatacja wg przepisów obowiązujących w SZ RP. 2. Eksploatacja w temperaturze otoczenia : od minus 10 o C do plus 50 o C. III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA 1. Konstrukcja powinna zapewniać bezpieczeństwo obsługi podczas jej użytkowania i posiadać wymagane certyfikaty bezpieczeństwa. 2. Przewody elektryczne znajdujące się na wyposażeniu powinny być jednoznacznie i trwale oznakowane. 3. Urządzenie powinno być zgodne ze świadectwem kontroli producenta i posiadać atesty potwierdzające ich parametry. IV. OBSŁUGIWALNOŚĆ 1. W okresie użytkowania nie wykonuje się zabiegów obsługowych wymagających wymiany elementów. V. WYMAGANIA KONSTRUKCYJNE 1. Wymagane dane techniczne: Przyrząd ma umożliwiać pomiar napięcia, mocy, harmonicznych, współczynnika mocy (PF), współczynnika zawartości harmonicznych (THD) oraz współczynnika szczytu. Oprócz dokładnego odczytu prądu upływu TRMS AC w systemie, urządzenie ma umożliwiać pomiar napięcia DC, pomiar częstotliwości oraz pomiar parametrów mocy. Cechy i funkcje:  typ miernika - cyfrowy miernik cęgowy AC/DC,  średnica mierzonego przewodu min 26 mm,  rodzaj wyświetlacza - LCD,  zakres pomiaru prądu DC - 0,01µ...400µ/4000µA ±(1% + 2 cyfry), 0,1...40/400A ±(1,5% + 5 cyfr,  zakres pomiaru prądu AC - 0,01...40/400A ±(1,5% + 5 cyfr), 0,01µ...400µ/4000µA ±(1% + 2 cyfry),  zakres pomiaru napięcia DC - 0,01m...400m/4/40/400/600V,  dokładność pomiaru napięcia DC - ±(1% + 2 cyfry),  zakres pomiaru napięcia AC - 0,1m...400m/4/40/400/600V,  dokładność pomiaru napięcia AC - ±(2% + 5 cyfr),  pomiar rzeczywistej wartości skutecznej - True RMS AC,  zakres pomiaru rezystancji - 0,01...400/4k/40k/400k/4M/40MΩ,  dokładność pomiaru rezystancji - ±(0,8% + 4 cyfry),  zakres pomiaru pojemności - 0,01n...400n/4000n/400µ/4000µ/40mF,  dokładność pomiaru pojemności - ±(3% + 10 cyfr),  zakres pomiaru temperatury - -50...1000°C,  dokładność pomiaru temperatury - ±(1% + 1°C),  test ciągłości obwodu - sygnał akustyczny dla R<50Ω,  źródło zasilania – akumulator lub baterie alkaliczne,  możliwość pomiaru - częstotliwości, napięcia AC, napięcia DC, pojemności, prądu AC, prądu DC, rezystancji, temperatury, temperatury bezdotykowy (IR), współczynnika wypełnienia,  zgodność z normą - EN61010 1000V CAT II, EN61010 600V CAT III. Właściwości przyrządu:  automatyczna i ręczna zmiana zakresów,  automatyczne wyłączanie,  bezprzewodowy pomiar temperatury oraz za pomocą sondy,  funkcja HOLD (zatrzymanie wskazań wyświetlacza),  funkcja PEAK HOLD (zapamiętanie sygnałów impulsowych). Wyposażenie standardowe:  etui,  baterie,  pasek do przenoszenia,  przewody pomiarowe. VI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE NORMALIZACJI I UNIFIKACJI. 1. Podzespoły i elementy wyposażenia powinny być zgodne ze świadectwem kontroli producenta i posiadać atesty potwierdzające ich parametry oraz dopuszczenie na rynek UE. VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Okres gwarancji nie powinien być krótszy niż 36 miesięcy. 2. Z urządzeniem musi być dostarczona dokumentacja eksploatacyjna w języku polskim obejmująca: e) instrukcję eksploatacji zestawu – w formie wydruku lub na płycie CD; f) wykaz ukompletowania zestawu; g) warunki udzielenia gwarancji; h) instrukcję obsługi urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43800000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
gwarancja 40,00
najniższa cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Analizator akumulatorów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Analizator akumulatorów (Wymagania minimalne) I. WYMAGANIA OGÓLNE 1. Analizator akumulatorów powinien umożliwiać pomiar szerokiego zakresu rodzajów i typów akumulatorów m.in 12V, 24V również w zaawansowanym trybie pomiaru grup akumulatorów z wyodrębnieniem parametrów. II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE EKSPLOATACJI 1. Eksploatacja wg przepisów obowiązujących w SZ RP. 2. Eksploatacja w temperaturze otoczenia : od minus 5 o C do plus 40 o C. III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA 1. Konstrukcja powinna zapewniać bezpieczeństwo obsługi podczas jej użytkowania i posiadać wymagane certyfikaty bezpieczeństwa. 2. Przewody elektryczne znajdujące się na wyposażeniu powinny być jednoznacznie i trwale oznakowane. 3. Urządzenie powinno być zgodne ze świadectwem kontroli producenta i posiadać atesty potwierdzające ich parametry. IV. OBSŁUGIWALNOŚĆ 1. W okresie użytkowania nie wykonuje się zabiegów obsługowych wymagających wymiany elementów. V. WYMAGANIA KONSTRUKCYJNE 1. Wymagane dane techniczne: Analizator akumulatorów powinien umożliwiać pomiar szerokiego zakresu rodzajów i typów akumulatorów m.in 12V, 24V również w zaawansowanym trybie pomiaru grup akumulatorów z wyodrębnieniem parametrów. Cechy i funkcje:  analizator akumulatorów musi pozwalać na szybkie i łatwe zdefiniowanie górnych i dolnych progów pomiarowych oraz zakresów tolerancji. Podczas testów mierzyć wartości automatycznie porównując ze zdefiniowanymi wstępnie poziomami progów,  zastosowanie do akumulatorów ołowiowo-wapniowych , ołowiowo-żelowych , ołowiowo-kwasowych , ołowiowo-silikonowych , AGM , ogniw litowych,  zakres pomiaru napięcia DC - 0,001...6/60/600/1000V,  zakres pomiaru prądu AC - 1...400A,  dokładność pomiaru prądu AC - ±(3,5% + 2 cyfry),  rozdzielczość pomiaru prądu - 1A,  zakres pomiaru rezystancji - 0,001m...3m/30m/300m/3000mΩ,  klasa szczelności - IP40,  zgodność z normą - EN61010 600V CAT III,  pomiar - napięcia DC, prądu AC, prądu DC, rezystancji, temperatury, ujemnego bieguna akumulatora,  Interfejs USB,  rozdzielczość pomiaru - 0,001/0,01/0,1/1V, 0,001/0,01/0,1/1Ω,  zakres pomiaru prądu DC - 1...400A,  dokładność pomiaru prądu DC - ±(3,5% + 2 cyfry),  funkcja Bluetooth Wyposażenie standardowe:  akumulator,  cęgi prądowe,  kabel USB,  ładowarka,  miękki pokrowiec,  opornik kalibracyjny 0 Ω,  pasek na ramię,  płyta CD z dokumentacją,  płytka kalibracyjna,  zestaw standardowych przewodów mierniczych,  przewód zasilający,  torba przenośna,  zestaw sond pomiarowych z czujnikiem temperatury (opcjonalnie). VI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE NORMALIZACJI I UNIFIKACJI. 1. Podzespoły i elementy wyposażenia powinny być zgodne ze świadectwem kontroli producenta i posiadać atesty potwierdzające ich parametry oraz dopuszczenie na rynek UE. VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Okres gwarancji nie powinien być krótszy niż 36 miesięcy. 2. Z urządzeniem musi być dostarczona dokumentacja eksploatacyjna w języku polskim obejmująca: a) instrukcję eksploatacji zestawu – w formie wydruku lub na płycie CD; b) wykaz ukompletowania zestawu; c) warunki udzielenia gwarancji; d) instrukcję obsługi urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43800000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
gwarancja 40,00
najniższa cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Tester obciążeniowy akumulatorów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Tester obciążeniowy akumulatorów (Wymagania minimalne) I. WYMAGANIA OGÓLNE 1. Tester akumulatorów powinien umożliwiać pomiar szerokiego zakresu rodzajów i typów akumulatorów m.in 12V, 24V również w zaawansowanym trybie pomiaru grup akumulatorów z wyodrębnieniem parametrów. II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE EKSPLOATACJI 1. Eksploatacja wg przepisów obowiązujących w SZ RP. 2. Eksploatacja w temperaturze otoczenia : od plus 5 o C do plus 40 o C. III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA 1. Konstrukcja powinna zapewniać bezpieczeństwo obsługi podczas jej użytkowania i posiadać wymagane certyfikaty bezpieczeństwa. 2. Przewody elektryczne znajdujące się na wyposażeniu powinny być jednoznacznie i trwale oznakowane. 3. Urządzenie powinno być zgodne ze świadectwem kontroli producenta i posiadać atesty potwierdzające ich parametry. IV. OBSŁUGIWALNOŚĆ 1. W okresie użytkowania nie wykonuje się zabiegów obsługowych wymagających wymiany elementów. V. WYMAGANIA KONSTRUKCYJNE 1. Wymagane dane techniczne: Tester akumulatorów powinien umożliwiać pomiar szerokiego zakresu rodzajów i typów akumulatorów m.in 12V, 24V również w zaawansowanym trybie pomiaru grup akumulatorów z wyodrębnieniem parametrów. Cechy i funkcje:  tester do pomiaru akumulatorów kwasowych o napięciu 6V / 12V  pojemność od 30Ah do 250Ah,  pomiar napięcia spoczynkowego oraz napięcia pod obciążeniem,  obciążenie akumulatora prądem 200 lub 400A przy czasie pomiaru rzędu ok. 10 sekund,  pobór prądu z akumulatora: 0,1A  pomiar napięcia badanego akumulatora: 3,5V-20,0V  pomiar prądu: 2mA - 25A  rozdzielczość woltomierza - 0,5%,  prąd obciążenia (1 zacisk włączony) - max 200A,  prąd obciążenia (2 zaciski włączone) - max 400A,  dopuszczalny czas wykonywania pomiaru - 10 sek,  dopuszczalna częstotliwość wykonywania pomiarów:  w ciągu pierwszej minuty: 3 pomiary,  w każdej następnej minucie: 1 pomiar. Wyposażenie standardowe:  etui,  komplet przewodów. VI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE NORMALIZACJI I UNIFIKACJI. 1. Podzespoły i elementy wyposażenia powinny być zgodne ze świadectwem kontroli producenta i posiadać atesty potwierdzające ich parametry oraz dopuszczenie na rynek UE. VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Okres gwarancji nie powinien być krótszy niż 36 miesięcy. 2. Z urządzeniem musi być dostarczona dokumentacja eksploatacyjna w języku polskim obejmująca: a) instrukcję eksploatacji zestawu – w formie wydruku lub na płycie CD; b) wykaz ukompletowania zestawu; c) warunki udzielenia gwarancji; d) instrukcję obsługi urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43800000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
gwarancja 40,00
najniższa cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Refraktometr lunetkowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Refraktometr lunetkowy (Wymagania minimalne) I. WYMAGANIA OGÓLNE 1. Optyczny refraktometr do pomiaru płynów eksploatacyjnych samochodów. II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE EKSPLOATACJI 1. Eksploatacja wg przepisów obowiązujących w SZ RP. 2. Eksploatacja w temperaturze otoczenia : od plus 5 o C do plus 40 o C. III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA 1. Konstrukcja powinna zapewniać bezpieczeństwo obsługi podczas jej użytkowania i posiadać wymagane certyfikaty bezpieczeństwa. 2. Przewody elektryczne znajdujące się na wyposażeniu powinny być jednoznacznie i trwale oznakowane. 3. Urządzenie powinno być zgodne ze świadectwem kontroli producenta i posiadać atesty potwierdzające ich parametry. IV. OBSŁUGIWALNOŚĆ 1. W okresie użytkowania nie wykonuje się zabiegów obsługowych wymagających wymiany elementów. V. WYMAGANIA KONSTRUKCYJNE 1. Wymagane dane techniczne: VI. WYMAGANIA OGÓLNE 1. Optyczny refraktometr do pomiaru płynów eksploatacyjnych samochodów. Cechy i funkcje:  poziomu elektrolitu w baterii,  temperatury zamarzania płynu do spryskiwaczy na bazie etanolu, temperatury zamarzania płynu do spryskiwaczy na bazie izopropanolu,  temperatury zamarzania substancji glikolu etylenowego – płyny chłodzące,  temperatury zamarzania substancji glikolu propylenowego – płyny chłodzące,  płynny dodatek AdBlue® - opcjonalnie,  pomiary w temperaturze otoczenia z zakresu od -10 st. C. do +50 st. C. Zakres pomiarowy:  Płyny baterii: 1.10 do 1.40 kg/l  Glikol etylenowy:-50 ~ 0 °C  Glikol propylenowy:-50 ~ 0 °C,  Screenwash przeciw zamarzaniu na bazie etanolu: od-40 do 0 °C,  SRF1-Screenwash przeciw zamarzaniu na bazie alkoholu izopropylowego (IPA):-40 ~ 0 °C Rozdzielczość:  Płyn z akumulatora: - 0.01 kg/l  Glikol etylenowy :-1 °C,  Glikol propylenowy: -1 °C,  Screenwash przeciw zamarzaniu na bazie etanolu:- 5 °C,  SRF1-Screenwash przeciw zamarzaniu na bazie alkoholu izopropylowego (IPA): - 5 °C. Wyposażenie standardowe:  szczelne pudełko do przenoszenia,  szmatka do czyszczenia,  pipeta do poboru próbki. VII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE NORMALIZACJI I UNIFIKACJI. 1. Podzespoły i elementy wyposażenia powinny być zgodne ze świadectwem kontroli producenta i posiadać atesty potwierdzające ich parametry oraz dopuszczenie na rynek UE. VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Okres gwarancji nie powinien być krótszy niż 36 miesięcy. 2. Z urządzeniem musi być dostarczona dokumentacja eksploatacyjna w języku polskim obejmująca: a) instrukcję eksploatacji zestawu – w formie wydruku lub na płycie CD; b) wykaz ukompletowania zestawu; c) warunki udzielenia gwarancji; d) instrukcję obsługi urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43800000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
gwarancja 40,00
najniższa cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Refraktometr cyfrowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Refraktometr cyfrowy (Wymagania minimalne) I. WYMAGANIA OGÓLNE 1. Cyfrowy refraktometr do pomiaru płynów eksploatacyjnych samochodów. II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE EKSPLOATACJI 1. Eksploatacja wg przepisów obowiązujących w SZ RP. 2. Eksploatacja w temperaturze otoczenia : od plus 5 o C do plus 40 o C. III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA 1. Konstrukcja powinna zapewniać bezpieczeństwo obsługi podczas jej użytkowania i posiadać wymagane certyfikaty bezpieczeństwa. 2. Przewody elektryczne znajdujące się na wyposażeniu powinny być jednoznacznie i trwale oznakowane. 3. Urządzenie powinno być zgodne ze świadectwem kontroli producenta i posiadać atesty potwierdzające ich parametry. IV. OBSŁUGIWALNOŚĆ 1. W okresie użytkowania nie wykonuje się zabiegów obsługowych wymagających wymiany elementów. V. WYMAGANIA KONSTRUKCYJNE 1. Wymagane dane techniczne: VI. WYMAGANIA OGÓLNE 1. Cyfrowy refraktometr do pomiaru płynów eksploatacyjnych samochodów. Cechy i funkcje: Refraktometr przeznaczony do szybkiego i dokładnego określenia stanu:  elektrolitu baterii samochodowej,  temperatury zamarzania płynu do spryskiwaczy na bazie izopropanolu (IPA),  temperatury zamarzania płynu chłodzącego - mieszanki glikolu etylenowego + wody,  temperatury zamarzania płynu chłodzącego - mieszanki glikolu propylenowego + wody. Zakres pomiarowy:  mieszanka na bazie glikolu etylenowego + woda - -50 - 0 °C,  mieszanka na bazie glikolu propylenowego + woda - -50 - 0 °C,  elektrolit baterii samochodowej - 1.00 - 1.50 kg/l,  płyn do spryskiwaczy na bazie Izopropanolu - -40 - 0 °C Rozdzielczość:  mieszanka na bazie glikolu etylenowego + woda - 0.1 °C,  mieszanka na bazie glikolu propylenowego + woda - 0.1 °C,  elektrolit baterii samochodowej - 0.01 kg/l,  płyn do spryskiwaczy na bazie Izopropanolu - 0.1 °C Ogólne dane techniczne  ATC - automatyczna kompensacja temperatury: 5 - 40 °C  czas pomiaru: ≤3 sekundy,  żywotność baterii: ≥ 2000 pomiarowych cykli, Wyposażenie standardowe:  szczelne pudełko do przenoszenia,  szmatka do czyszczenia,  pipeta do poboru próbki. VII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE NORMALIZACJI I UNIFIKACJI. 1. Podzespoły i elementy wyposażenia powinny być zgodne ze świadectwem kontroli producenta i posiadać atesty potwierdzające ich parametry oraz dopuszczenie na rynek UE. VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Okres gwarancji nie powinien być krótszy niż 36 miesięcy. 2. Z urządzeniem musi być dostarczona dokumentacja eksploatacyjna w języku polskim obejmująca: a) instrukcję eksploatacji zestawu – w formie wydruku lub na płycie CD; b) wykaz ukompletowania zestawu; c) warunki udzielenia gwarancji; d) instrukcję obsługi urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43800000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
gwarancja 40,00
najniższa cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Refraktometr cyfrowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Refraktometr cyfrowy (Wymagania minimalne) I. WYMAGANIA OGÓLNE 1. Cyfrowy refraktometr do pomiaru płynów eksploatacyjnych samochodów. II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE EKSPLOATACJI 1. Eksploatacja wg przepisów obowiązujących w SZ RP. 2. Eksploatacja w temperaturze otoczenia : od plus 5 o C do plus 40 o C. III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA 1. Konstrukcja powinna zapewniać bezpieczeństwo obsługi podczas jej użytkowania i posiadać wymagane certyfikaty bezpieczeństwa. 2. Przewody elektryczne znajdujące się na wyposażeniu powinny być jednoznacznie i trwale oznakowane. 3. Urządzenie powinno być zgodne ze świadectwem kontroli producenta i posiadać atesty potwierdzające ich parametry. IV. OBSŁUGIWALNOŚĆ 1. W okresie użytkowania nie wykonuje się zabiegów obsługowych wymagających wymiany elementów. V. WYMAGANIA KONSTRUKCYJNE 1. Wymagane dane techniczne: VI. WYMAGANIA OGÓLNE 1. Cyfrowy refraktometr do pomiaru płynów eksploatacyjnych samochodów. Cechy i funkcje: Refraktometr przeznaczony do szybkiego i dokładnego określenia stanu:  elektrolitu baterii samochodowej,  temperatury zamarzania płynu do spryskiwaczy na bazie izopropanolu (IPA),  temperatury zamarzania płynu chłodzącego - mieszanki glikolu etylenowego + wody,  temperatury zamarzania płynu chłodzącego - mieszanki glikolu propylenowego + wody. Zakres pomiarowy:  mieszanka na bazie glikolu etylenowego + woda - -50 - 0 °C,  mieszanka na bazie glikolu propylenowego + woda - -50 - 0 °C,  elektrolit baterii samochodowej - 1.00 - 1.50 kg/l,  płyn do spryskiwaczy na bazie Izopropanolu - -40 - 0 °C Rozdzielczość:  mieszanka na bazie glikolu etylenowego + woda - 0.1 °C,  mieszanka na bazie glikolu propylenowego + woda - 0.1 °C,  elektrolit baterii samochodowej - 0.01 kg/l,  płyn do spryskiwaczy na bazie Izopropanolu - 0.1 °C Ogólne dane techniczne  ATC - automatyczna kompensacja temperatury: 5 - 40 °C  czas pomiaru: ≤3 sekundy,  żywotność baterii: ≥ 2000 pomiarowych cykli, Wyposażenie standardowe:  szczelne pudełko do przenoszenia,  szmatka do czyszczenia,  pipeta do poboru próbki. VII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE NORMALIZACJI I UNIFIKACJI. 1. Podzespoły i elementy wyposażenia powinny być zgodne ze świadectwem kontroli producenta i posiadać atesty potwierdzające ich parametry oraz dopuszczenie na rynek UE. VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Okres gwarancji nie powinien być krótszy niż 36 miesięcy. 2. Z urządzeniem musi być dostarczona dokumentacja eksploatacyjna w języku polskim obejmująca: a) instrukcję eksploatacji zestawu – w formie wydruku lub na płycie CD; b) wykaz ukompletowania zestawu; c) warunki udzielenia gwarancji; d) instrukcję obsługi urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43800000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
gwarancja 40,00
najniższa cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Prostownik do akumulatorów żelowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prostownik do akumulatorów żelowych (Wymagania minimalne) I. WYMAGANIA OGÓLNE 1. Prostownik przeznaczony do ładowania akumulatorów kwasowych i żelowych wszystkich rodzajów (obsługowych i bezobsługowych). II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE EKSPLOATACJI 1. Eksploatacja wg przepisów obowiązujących w SZ RP. 2. Eksploatacja w temperaturze otoczenia : od plus 5 o C do plus 40 o C. III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA 1. Konstrukcja powinna zapewniać bezpieczeństwo obsługi podczas jej użytkowania i posiadać wymagane certyfikaty bezpieczeństwa. 2. Przewody elektryczne znajdujące się na wyposażeniu powinny być jednoznacznie i trwale oznakowane. 3. Urządzenie powinno być zgodne ze świadectwem kontroli producenta i posiadać atesty potwierdzające ich parametry. IV. OBSŁUGIWALNOŚĆ 1. W okresie użytkowania nie wykonuje się zabiegów obsługowych wymagających wymiany elementów. V. WYMAGANIA KONSTRUKCYJNE 2. Wymagane dane techniczne: VI. WYMAGANIA OGÓLNE 1. Prostownik przeznaczony do ładowania akumulatorów kwasowych i żelowych wszystkich rodzajów (obsługowych i bezobsługowych). Cechy i funkcje:  napięcie ładowania 12/24 V,  napięcie zasilania: 230V / 50Hz  pojemność ładowanych akumulatorów: 10Ah-300Ah / 10Ah-150Ah,  typ ładowanych akumulatorów: kwasowe, żelowe obsługowe i bezobsługowe,  zakres regulacji prądu ładowania: 1A-30A / 1-15A,  prąd maksymalny ładowania: 30A / 15A,  napięcie znamionowe wyprostowane: 12V / 24V,  moc znamionowa: min.500VA,  moc znamionowa rozruchu: min. 2800VA,  długość przewodu zasilającego min. : 4000mm,  długość przewodów ładujących min. : 1350mm.  pipeta do poboru próbki. VII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE NORMALIZACJI I UNIFIKACJI. 1. Podzespoły i elementy wyposażenia powinny być zgodne ze świadectwem kontroli producenta i posiadać atesty potwierdzające ich parametry oraz dopuszczenie na rynek UE. VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Okres gwarancji nie powinien być krótszy niż 36 miesięcy. 2. Z urządzeniem musi być dostarczona dokumentacja eksploatacyjna w języku polskim obejmująca: a) instrukcję eksploatacji zestawu – w formie wydruku lub na płycie CD; b) wykaz ukompletowania zestawu; c) warunki udzielenia gwarancji; d) instrukcję obsługi urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43800000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
gwarancja 40,00
najniższa cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont konserwatorski kościoła parafialnego - Gronowo
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont konserwatorski kościoła parafialnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI