Dostawa środków czystości, polimerów, worków na odpady i sprzętu pomocniczego do...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa środków czystości, polimerów, worków na odpady i sprzętu pomocniczego do sprzątania oraz preparatów do dezynfekcji
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWłodawa
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-08-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-30
  • Numer ogłoszenia580159-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 580159-N-2019 z dnia 2019-07-30 r.

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej: dostawa środków czystości, polimerów, worków na odpady i sprzętu pomocniczego do sprzątania oraz preparatów do dezynfekcji
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zadania 10-17 Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: „Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego” w ramach Działania 11.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 11019766400000, ul. Al. J. Piłsudskiego  64 , 22-200  Włodawa, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 797704880, , e-mail jolanta.siwiec@spzoz.wlodawa.pl , , faks 825 724 170.
Adres strony internetowej (URL): www.spzoz.wlodawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://spzozwlodawa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=52

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca,
Adres:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej we Włodawie, 22-200 Włodawa, al. J. Piłsudskiego 64- sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa środków czystości, polimerów, worków na odpady i sprzętu pomocniczego do sprzątania oraz preparatów do dezynfekcji
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup środków czystości, polimerów, worków na odpady i sprzętu pomocniczego do sprzątania na potrzeby SPZOZ oraz zakup środków czystości, polimerów, worków na odpady, sprzętu pomocniczego do sprzątania i preparatów do dezynfekcji na potrzeby Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego. Asortyment i ilość zamawianych materiałów będzie odbywać się sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego w całym okresie obowiązywania umowy zgodnie z załączonymi dokumentami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1a i 1 b do SIWZ. Termin przydatności nie powinien być krótszy niż 6 miesięcy oraz powinien być widoczny na opakowaniu. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 17 zadań. Asortyment w zadaniu powinien być kompletny. 3. Wykonawca na własny koszt i w uzgodnieniu z Zamawiającym zamontuje 15 szt. urządzeń dozujących do precyzyjnego przygotowywania roztworów roboczych środków chemicznych z zadania 1, ustawi stężenie robocze preparatów na 0,1% i udowodni Zamawiającemu, że jest ono prawidłowe. 4. Opis urządzeń dozujących: stacjonarne urządzenia przepływowe, montowane na ścianie, podłączane do instalacji wodnej, przystosowane do bardzo precyzyjnego dozowania trzech różnych produktów chemicznych w stężeniach od 0,1% do 1% z możliwością przygotowania roztworu o wyższym stężeniu. Urządzenia posiadające moduł szybkiego napełniania wiader roztworem środka myjącego oraz moduł obniżonego ciśnienia do bezpiecznego napełniania roztworem środka myjącego butelki ze spryskiwaczem oraz małe wiaderka. Urządzenia posiadające wygodny przełącznik do łatwego i prostego wyboru jednego z trzech produktów chemicznych. Dodatkowo dozownik wyposażony w 3 zamykane na klucz pojemniki do przetrzymywania 1L butelek z koncentratami: jeden na środek do mycia powierzchni ponad podłogowych, drugi na środek do mycia podłóg, trzeci na produkt do mycia urządzeń sanitarnych. Dozowniki powinny być wyposażone w zawory zwrotne zabezpieczające instalację wodną przed dostaniem się do niej środka chemicznego bądź jego roztworu. Obudowa dozowników wykonana z tworzywa ABS odpornego na mechaniczne uszkodzenia oraz na działanie środków chemicznych. Miejsce na obudowie dozownika oznakowane wyraźnie i czytelnie naklejką z nazwą roztworu jakim napełniane są wiadra i butelki. 5. W dniu pierwszej dostawy i w razie potrzeby (na wniosek Zamawiającego) Wykonawca przeprowadzi szkolenie w zakresie prawidłowego użytkowania środków do sprzątania. 6. Produkty niebezpieczne, substancje chemiczne muszą posiadać „Kartę charakterystyki ” oraz muszą być dopuszczone do stosowania, dodatkowo preparaty do używania w kuchni szpitalnej muszą być dopuszczone do używania w zakładach żywienia zbiorowego. 7. Oferowany asortyment musi spełniać właściwie wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania (znak CE na opakowaniu) i przechowywania oraz posiadać pozwolenie dopuszczające do obrotu. 8. Na czas trwania umowy dostawca środków zadania 9 i 16 Udostępni pompy dozujące oraz do poz. 7 w zadaniu 17 dozowniki ścienne.

II.5) Główny kod CPV: 39800000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
24455000-8
33760000-5
39221130-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
a) karty charakterystyki i instrukcje użycia preparatów do wszystkich zaoferowanych produktów chemicznych, b) ulotki informacyjne, prospekty do wszystkich zaoferowanych artykułów, które nie są środkiem chemicznym.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Druk ofert, formularz asortymentowo cenowy, oświadczenia wstępne, oświadczenie dot. przynależności do grupy kapitałowej, Oryginał pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to z dokumentu rejestrowego lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo notarialne (Dz. U. z 2014 r. poz. 164 z późn. zm). Dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą wprowadzane stosownym aneksem. 2. Kupujący dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach: a) w przypadku zmiany danych stron, b) w przypadku zmiany numerów katalogowych, c) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Sprzedającego, d) w przypadku obniżenia ceny na dany przedmiot umowy bez względu na przyczynę takiej zmiany. 3. W przypadku niezrealizowania umowy pod względem ilościowym Kupujący dopuszcza zmianę umowy poprzez wydłużenie jej obowiązywania maksymalnie do czterech miesięcy licząc od daty zakończenia jej obowiązywania. 4. W przypadku zmiany wysokości wynagrodzenia Sprzedającego z przyczyn, o których mowa w ust. 2 pkt 3, ich dokonanie może nastąpić nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie przepisów, z których wynikają w/w zmiany. Każdorazowo przed wprowadzeniem tych zmiany Sprzedający jest obowiązany przedstawić Kupującemu na piśmie wpływ zmian stawek podatku VAT, koszty wykonania przez niego zamówienia oraz propozycję nowych cen, potwierdzone powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają w/w zmiany. Zmiany wynagrodzenia, o których mowa w niniejszym ust następują po uzyskaniu akceptacji Kupującego w formie aneksu do umowy, z zastrzeżeniem zdania następnego. Obniżenie cen w związku z obniżeniem stawki podatku VAT na produkty stanowiące przedmiot umowy nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: środki czystości
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:preparaty używane w kuchni szpitalnej Wysoce skoncentrowany, płynny środek do mycia naczyń w zmywarkach  przemysłowych. Wymagania: stan fizyczny : ciecz bez zapachu; barwa: bezbarwny; bezpieczeństwo - formuła bez NTA, EDTA, fosforanu i chloru spełnia wszystkie standardy ekologiczne. Dozowanie :  0,8 – 3 g/L ; gęstość względna: 1.25 – 1.28; skład: >= 10 - < 20 wodorotlenek sodu, >= 3 - < 5 alanine, n,n-bis(carboxymethyl)-, trisodium salt; wartość pH : 13.0 - 13.9, 100 %; opakowanie: 25kg. Wykonawca ustawi dozowanie płynu w zmywarce, a w razie potrzeby założy własne urządzenia dozujące "Skoncentrowany środek nabłyszczający do płukania naczyń w zmywarkach przemysłowych z certyfikatem ekologicznym Nordic EcoLabel Wymagania : postać: ciecz niebieska , bez zapachu; skład: 1-3% kwasy nieorganiczne, kumenosulfonian sodu 5-10%; etoksylowany alkohol tłuszczowy 5-10%, alkohol etoksylowany 3-5%; dozowanie 0,4-1 ml na 1L wody; pH : 4,5 do 5,5 [Steż.(%w/w):100%] ; gęstość względna 1.015 do 1.035; opakowanie 5 L Wykonawca ustawi dozowanie płynu w zmywarce, a w razie potrzeby założy własne urządzenia dozujące" "Silnie skoncentrowany płyn do usuwania osadów mineralnych w zmywarkach, bemarach, kotłach. Wymagania; Stan fizyczny: ciecz; Kolor: bezbarwny; Czas działania 520 min; wartość pH: 0.2 do 0,5[Stęż(%w/w):100%]; Zapach: bez zapachu; Skład: 10-25% kwas fosforowy, 5-20% kwas azotowy, 1-5% alkiloetoksy propoksylany ; gęstość względna : 1.15 do 1.184; dozowanie50-100ml/L Maksymalne opakowanie 5 l " Skoncentrowany środek czyszczący i dezynfekcyjny do sprzętu i powierzchni w miejscach przygotowywania żywności .Wskazane jest aby środek posiadał zamknięty system dozowania wykluczający bezpośredni kontakt z koncentratem. Działanie środka:bakteriobójcze i grzybobójcze, skuteczne przciw norawirusom; przetestowany zgodnie z normą EN1276, EN1650 oraz EN13697. Stężenie robocze od 0,5%. pH 10-11. Skład: Chlorek bezalkoniowy 5-10%, N-(3-aminopropylo)-N-dodecylpropano-1,3-diamina 3-5%, poliglikozyd 1-3%, alklilopoliglikozydy 1-3%. Kationowe i niejonowe śr. pow. czynne. Kolor fioletowy. Opakowanie worek 2L. Wykonawca użyczy na czas trwania umowy dozownik przepływowy, wykonany z tworzywa EBS– umożliwiający dozowanie jednego produktu w stężeniu od 0,1-do 7 %. Posiadający moduł obniżonego ciśnienia do bezpiecznego napełniania butelek ze spryskiwaczem. Dozownik wyposażony w kompatybilny pojemnik zamykany na klucz do umieszczenia środka chemicznego w opakowaniu w postaci worka o pojemności 2L. Urządzenie posiadające możliwość tworzenia kolejnych modemów dozujących. Środek myjąco – dezynfekcyjny do powierzchni, sprzętu i urządzeń kuchennych Wymagania; ciecz bezbarwna lub jasnożółta; wartość pH : 11.9 do 12.9[Stęż(%w/w):100%] zapach : lekki ; spektrum działania dezynfekcyjnego: Baketriobójcze zgodnie z normą EN 1276 i EN 13697 w stężeniu 1% (tj. 100ml /10l ) w czasie 5 minut. Drożdżakobójcze zgodnie z normą EN 1650 w stężeniu 0,5% (tj. 50ml /10l) w czasie 15 minut. Drożdżakobójcze zgodnie z normą EN 13697 w stężeniu 0,5% (tj. 50ml /10l) w czasie 5 minut. skład : >=5-10% chlorek benzalkoniowy , >=1-2,5% etoksylowany alkohol tłuszczowy, >=1-<2,5 % chlorek didecylodimetyloamoniowy ; gęstość względna: 1.046 do 1.056 . opakowanie 5L Wykonawca użyczy na czas trwania umowy dozownik przepływowy, wykonany z tworzywa EBS– umożliwiający dozowanie jednego produktu w stężeniu od 0,1-do 7 %. Posiadający moduł normalnego ciśnienia do bezpiecznego napełniania wiader roztworem środka dezynfekcyjnego . Dozownik wyposażony w kompatybilny pojemnik zamykany na klucz do umieszczenia środka chemicznego o pojemności 5L w postaci kanistra. Urządzenie posiadające możliwość tworzenia kolejnych modemów dozujących Gotowy do użycia środek do mycia i konserwacji powierzchni ze stali szlachetnej / szafki, półki, panele zewnętrzne zmywarek i lodówek, piekarników etc./. Usuwa zabrudzenia tłuszczowe, osady wapniowe, rdzę, zacieki, zanieczyszczenia stałe, produkty utleniania.Opakowanie metalowe: 500ml Płyn do czyszczenia i odtłuszczania przypalonych powierzchni garnków, patelni, opiekaczy, pieców konwekcyjnych etc. Wymagania; ciecz bez zapachu, kolor: żółty [ciemny] ; czas działania 10-15 min; temp. Użycia Max. 50C; gęstość względna: 1.05 do 1.065; skład:2-5% wodorotlenek sodu, 1-3% etanoloamina,<1% alkiloamino tlenki; wartość pH : 12.9 do 13.9[Stęż.(%w/w):100%] opakowanie: 5L
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: środki czystości
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:preparaty do gruntownego czyszczenia i zabezpieczania podłóg Powłoka polimerową o dużej twardości i wysokim połysku, nie wymagającą częstej pielęgnacji. Może być stosowany do większości typów podłóg wodoodpornych. Kolor- biały, ph- 9, gęstość względna- 1,04 g/cm3. Skład: 1-(2-metoksypropoksy)propan-2-ol, alkohole etoksylowane, wodorotlenek amonu, mieszanina poreakcyjna. Zdzieracz do usuwania powłokpolimerowych i woskowych z podłóg wodoodpornych. Nie wymaga spłukiwania, co pozwala zaoszczędzić czas i nakład pracy związany z przygotowaniem podłogi donałożenia nowej powłoki nawet do 50%. Kolor- jasnożółty, ph- 13,2 koncentratu. Skład: 2-butoksyetanol, 2-aminoetanol, p-kumenosulfonian sodu, wodorotlenek sodu Powłoka np. TASKI Jontek ESD o właściwości rozproszenia ładunku elektrostatycznego gromadzącego się na powierzchni podłóg. Zapobiega porażeniu oraz uszkodzeniom sprzętu. Do stosowania na salach operacyjnych i zabiegowych gdzie istotną kwestią użytkowa jest usunięcie ładunku elektrostatycznego z powierzchni podłogi. Preparat powinien tworzyć wysokopołyskową powłokę niezależnie od stosowanych technik nanoszenia w celu nadania ładnego wyglądu powierzchni oraz łatwiejszego mycia i konserwacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Środki czystości
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mleczko do czyszczenia urządzeń kuchennych i sanitarnych op. 1000 ml Płyn do mycia naczyń o gęstej konsystencji, szybko i skutecznie usuwający zabrudzenia, pH neutralne dla skóry, delikatny zapach, ulegający biodegradacji i przyjazny dla środowiska, opakowanie 5 l Mydło w płynie, z komponentami nawilżającymi skórę, hypoalergiczne, antybakteryjne, opakowanie 5 l Preparat o kwaśnym pH do codziennego mycia i pielęgnacji toalet, ceramiki sanitarnej, kabin prysznicowych, WC, glazury i terakoty. Preparat powinien posiadać dobre właściwości odwapniające powierzchnie, który nadaje doskonały połysk czyszczący powierzchniom oraz zapobiega osadzaniu się brudu. Opakowanie 750 ml z kaczką
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Worki foliowe na odpady
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Worki foliowe na odpady różne kolory i pojemności. Worki foliowe na odpady komunalne - małe 50x60cm. Kolor niebieski, wykonane z folii LDPE Worki foliowe na odpady komunalne – 60 l Kolor niebieski Worki foliowe na odpady medyczne – małe 50x60cm. Kolor czerwony, wykonane z folii LDPE Worki foliowe na odpady komunalne - duże 70x110cm. Kolor niebieski, wykonane z folii LDPE Worki foliowe na odpady medyczne - duże 70x110cm. Kolor czerwony, wykonane z folii LDPE Worki foliowe z grubej folii duże 90x120cm. Kolor biały, wykonane z folii LDPE Worki foliowe na odpady medyczne - małe 50x60cm. Kolor żółty, wykonane z folii LDPE Worki foliowe na odpady medyczne - duże 70x110cm. Kolor żółty, wykonane z folii LDPE
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Papiery toaletowe i ręczniki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Papiery toaletowe i ręczniki. "Papier toaletowy makulaturowy, 25 mb; Szerokość roli 100 mm; Papier musi posiadać tulejkę. " Papier toaletowy, makulaturowy, w dużych rolkach, mocny. Dł. rolki min. 100m. Papier musi posiadać tulejkę. Ręczniki papierowe Zig Zag ,jednowarstwowe ,białe, paczki po 200 szt. Dopuszczony do kontaktu z żywnością, posiada atest PZH. Ręcznik perforowany w roli centralnego dozowania. Posiadające wyjmowaną gilzę Smart Core. Chłonne, wytrzymałe, 1 -warstwowe w kolorze białym ( nasycenie bieli 78%), wykonane z makulatury o wymiarach odcinka 19,8 x 35 cm. Długość rolki 299,95 m, ilość odcinków 857 szt, gramatura 24,5 g/m2. Czyściwo dozowane przez dozownik po jednym odcinku. Pakowane po 6 rolek. Wymagana karta techniczna wydana przez producenta potwierdzająca parametry papieru lub zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, ze dostarczane produkty odpowiadają charakterystyce technicznej produktu. Na opakowaniu zbiorczym logo i kod producenta, wymiary oraz kod EAN. Wykonawca na czas trwania umowy udostępni 16 szt. dozowników do ręcznika. Dozownik wykonany z poliwęglanu-pokrywa dozownika oraz ABS-korpus, lejk w kolorze niebieskim. Dozownik o wymiarach wys. 31 cm, szer. 25,2 cm, gł. 24 cm. Dozownik zawiera okienko umożliwiające kontrolę ilości wkładu. Dzięki specjalnej konstrukcji dozownik każdorazowo dozuje równy odcinek o wymiarach 20 cm(+/-2mm)x35 cm. "RĘCZNIK szerokość rolki 21 cm., dł. 280 m, śr. 19 cm., celuloza 1 warstwa, gramatura 31g/m2 , nasycenie bieli 86%. Pakowane po 6 sztuk.Certyfikaty: EU Ecolabel: SE/004/001; FSC MIX CREDIT: TT-COC-002080; FOOD CONTACT APPROVED CERTIFIED BY A THIRD PARTY: 4229 U 16; Zalety Easy handling, czyli opakowanie łatwe do przenoszenia, otwarcia, spłaszczenia i utylizacji. Każda rolka opatrzona banderolą zabezpieczającą przed zabrudzeniem, banderola posiada nadrukowaną instrukcję obsługi rolki. Każda rolka zaopatrzona w Plug ułatwiający szybkie montowanie rolki w dozowniku, plug jest integralną częścia rolki. Ręczniki bez perforacji, odcinki ocinane za pomocą gilotyny. Ręcznik posiada certyfikat ekologiczny EU Ecolabel oraz certyfikat dopuszczający do kontaktu z żywnością. Ręcznik wyprodukowany w technologii zwiększającej chłonność i wytrzymałość produktu. Na czas trwania umowy Wykonawca udostępni 4 szt. dozowników dozownik do ręczników w roli wys. 372 mm, szer. 337 mm, gł. 203 mm. Materiał ABS MABS trwały. Cechy szczególne produktu: system bezdotykowy-użytkownik dotyka tylko swojej części ręcznika. Funkcja Easy load łatwe i szybkie uzupełnianie. Dozowanie jednego ręcznika naraz, dozowanie odci1"
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0, 33760000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: sprzęt pomocniczy do utrzymania czystości
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Komplet do mycia WC - składający się ze szczotki i podstawy z tworzywa sztucznego "Ścierka do mycia i dezynfekcji, wielorazowego użytku, przystosowana do prania w wysokich temperaturach, dostępna w kolorach : żółtym, czerwonym, niebieskim. Wymiary min. 35x40 cm+/-2 cm. " "Ścierka do podłogi wiskozowa, posiadająca doskonałe właściwości chłonne. Powinna być trwała, do wielokrotnego prania. Nie powinna pozostawiać włókien. Wymiary: 50x80cm" Mop bawełniany płaski z kieszeniami i taśmą dł.40 cm Kij aluminiowy pasujący do stelażu płaskiego 40 cm Stelaż do mopa płaskiego dł.40 cm Szczotka do zamiatania na kij -35 cm, włosie gęste Kij do szczotki (pasująca do wyżej wymienionej szczotki) "Komplet: szufelka ze szczotka zmiotka wykonana z tworzywa sztucznego " Szczotka ryżowa na kij Myjka do okien z gąbką i gumowym ściągaczem do osuszania mytej powierzchni z teleskopowym drążkiem o długości 110-190 cm oraz ruchomym przegubem. Wyposażona w nakładkę, umożliwiającą jednoczesne mycie szyb i ram okiennych, oraz ściągaczkę do zbierania wody z czyszczonej powierzchni. Wiadro plastikowe o pojemności 12 litrów z podziałką Miska plastikowa okrągła o pojemności 10l Pojemnik plastikowy o rozmiarach 50x35 cm o wysokości 27cm z przykrywką Zmywak druciak metalowy spiralny mini "Zmywak gąbka -gąbka do zmywania naczyń z materiałem ciernym. Minimalne wymiary 9x7x3cm+/- 1cm" Kosze pedałowe plastikowe o pojemności 25 l Worki do odkurzacza Zelmer Odyssey - op. 4 worki z filtrem Worki do odkurzacza przemysłowego Numatic WU 470-2 Zestaw do sprzątania dwu wiadrowy 17/17l z prasą do wyciskania do mopów płaskich, uchwytem na worek oraz metalowym koszykiem na środki czystości lub akcesoria do sprzątania. Gwarancja 12 miesięcy. Wyciskarki do wózków sprzątających pasujące do wózków dwu wiadrowych o wymiarach 23x32x20 z dźwignią 23x54x20 Podajnik na ręczniki papierowe'' Z-Z''. Wykonany z plastiku, zamykany na kluczyk Dozownik łokciowy na mydło w płynie o pojemności 0,5 l. Z wyjmowaną butelką
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: naczynia jednorazowe do żywności
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: "Kubek plastikowy jednorazowy do napoi zimnych pojemność min.200 ml przeznaczony do kontaktu z żywnością" Kubek plastikowy jednorazowy do napoi gorących pojemność min.200 ml przeznaczony do kontaktu z żywnością Łyżeczka plastikowa jednorazowego użytku mała do mieszania przeznaczona do kontaktu z żywnością Łyżka plastikowa jednorazowego użytku do zupy przeznaczona do kontaktu z żywnością Zestaw sztućców plastikowych ( łyżka do zupy, widelec, nóż) przeznaczonych do kontaktu z żywnością Pojemnik obiadowy styropianowy III- dzielny Pojemnik styropianowy na zupę z przykrywka , poj. ok. 500 ml Kubek styropianowy z przykrywką, poj. ok. 250 ml Tacka styropianowa wymiary ok. 18cmx14cmx 1cm Folia spożywcza PE szer. 30cm dł. 3m Reklamówki zrywki 30 x 55 Worki foliowe LDP na żywność, rozmiar 50x60cm, posiadające atest PZH "Worki foliowe LDP na żywność, wykonane z bezbarwnej, bezzapachowej folii,wytrzymałe. Worki powinny mieć atest do kontaktu z żywnością. Wymiary: szerokość 80 cm, długość 120 cm."
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39221130-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Akcesoria do sprzątania
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Akcesoria do maszyny sprzątającej - pady, gumy. Pady maszynowe 3M lub jakości równoważnej jak pad 3M czerwone do mycia powierzchni polerowanych, rozmiar o średnicy 17'' 432 mm z otworem w środku Pady maszynowe 3M lub jakości równoważnej jak pad 3M czerwone do mycia powierzchni polerowanych, rozmiar o średnicy 14'' 355 mm z otworem w środku Pady maszynowe 3M lub jakości równoważnej jak pad 3M białe do polerowania i pielęgnacji, rozmiar o srednicy 14'' 355 mm z otworem w środku Pady maszszynowe 3M lub jakości równoważnej jak pad 3M brązowe do usuwania z posadzek polimerów i szorowanie mocno zabrudzonych posadzek, rozmiar 17'' 432 mm z otworem w środku Pady maszynowe 3M lub jakości równoważnej jak pad 3M czarne do zdejmowania starej powłoki polimerowej rozmiar o średnicy 17'' 432 mm z otworem w środku Pad maszynowy stalowy rozmiar o średnicy 17'' 430 mm Gumy do maszyny Taski Swingo 755B/855B Economy (pzód i tył)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Środki czystości
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Koncentraty do sprzątania przeznaczone do pompy dozującej wraz z użyczeniem 14 szt. urządzeń dozujących. "Koncentrat czyszczący do sanitariatów o właściwościach czyszczących, usuwa kamień z wody i moczu. Daje świeży zapach, wysoki połysk. Opakowanie 1 l daje 1000l roztworu czyszczącego. kolor – czerwony" "Koncentrat do mycia i pielęgnacji wszystkich wodoodpornych posadzek, nie pozostawia smug, nadaje się do powierzchni błyszczących, posiada przyjemny, świeży zapach. Przeznaczony do ręcznego i maszynowego mycia. kolor – zielony Opakowanie 1 l daje 1000l roztworu czyszczącego." "Środek czyszczący do wszystkich powierzchni zmywalnych /glazura, meble, powierzchnie laminowane, lamperie,/ w tym do powierzchni błyszczących /szyby, lustra, przeszklenia/. Zawiera substancje zapachowe. Opakowanie 1 l daje 1000l roztworu kolor – niebieski "
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: środki czystości
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Preparaty do gruntownego czyszczenia i zabezpieczania podłóg. Powłoka polimerową o dużej twardości i wysokim połysku, nie wymagającą częstej pielęgnacji. Może być stosowany do większości typów podłóg wodoodpornych. Kolor- biały, ph- 9, gęstość względna- 1,04 g/cm3. Skład: 1-(2-metoksypropoksy)propan-2-ol, alkohole etoksylowane, wodorotlenek amonu, mieszanina poreakcyjna. Zdzieracz do usuwania powłokpolimerowych i woskowych z podłóg wodoodpornych. Nie wymaga spłukiwania, co pozwala zaoszczędzić czas i nakład pracy związany z przygotowaniem podłogi donałożenia nowej powłoki nawet do 50%. Kolor- jasnożółty, ph- 13,2 koncentratu. Skład: 2-butoksyetanol, 2-aminoetanol, p-kumenosulfonian sodu, wodorotlenek sodu Powłoka np. TASKI Jontek ESD o właściwości rozproszenia ładunku elektrostatycznego gromadzącego się na powierzchni podłóg. Zapobiega porażeniu oraz uszkodzeniom sprzętu. Do stosowania na salach operacyjnych i zabiegowych gdzie istotną kwestią użytkowa jest usunięcie ładunku elektrostatycznego z powierzchni podłogi. Preparat powinien tworzyć wysokopołyskową powłokę niezależnie od stosowanych technik nanoszenia w celu nadania ładnego wyglądu powierzchni oraz łatwiejszego mycia i konserwacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: „Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego” w ramach Działania 11.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.


Część nr: 11 Nazwa: srodki czystości
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Różne środki chemiczne Mleczko do czyszczenia urządzeń kuchennych i sanitarnych op. 1000 ml Płyn do mycia naczyń o gęstej konsystencji, szybko i skutecznie usuwający zabrudzenia, pH neutralne dla skóry, delikatny zapach, ulegający biodegradacji i przyjazny dla środowiska, opakowanie 5 l Mydło w płynie, z komponentami nawilżającymi skórę, hypoalergiczne, antybakteryjne, opakowanie 5 l Preparat o kwaśnym pH do codziennego mycia i pielęgnacji toalet, ceramiki sanitarnej, kabin prysznicowych, WC, glazury i terakoty. Preparat powinien posiadać dobre właściwości odwapniające powierzchnie, który nadaje doskonały połysk czyszczący powierzchniom oraz zapobiega osadzaniu się brudu. Opakowanie 750 ml z kaczką
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: „Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego” w ramach Działania 11.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.


Część nr: 12 Nazwa: Worki foliowe na odpady
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Worki foliowe na odpady komunalne - małe 50x60cm. Kolor niebieski, wykonane z folii LDPE Worki foliowe na odpady komunalne – 60 l Kolor niebieski Worki foliowe na odpady medyczne – małe 50x60cm. Kolor czerwony, wykonane z folii LDPE Worki foliowe na odpady komunalne - duże 70x110cm. Kolor niebieski, wykonane z folii LDPE Worki foliowe na odpady medyczne - duże 70x110cm. Kolor czerwony, wykonane z folii LDPE Worki foliowe z grubej folii duże 90x120cm. Kolor biały, wykonane z folii LDPE
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: „Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego” w ramach Działania 11.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.


Część nr: 13 Nazwa: Papiery toaletowe i ręczniki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Papier toaletowy makulaturowy, 25 mb; Szerokość roli 100 mm; Papier musi posiadać tulejkę. Ręczniki papierowe Zig Zag ,jednowarstwowe ,białe, paczki po 200 szt. Dopuszczony do kontaktu z żywnością, posiada atest PZH.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33760000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: „Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego” w ramach Działania 11.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.


Część nr: 14 Nazwa: Sprzęt pomocniczy do utrzymania czystości
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Komplet do WC składający się ze szczotki i podstawy z tworzywa sztucznego "Ścierka do mycia i dezynfekcji, wielorazowego użytku, przystosowana do prania w wysokich temperaturach, dostępna w kolorach : żółtym, czerwonym, niebieskim. Wymiary min. 35x40 cm+/-2 cm. " "Ścierka do podłogi wiskozowa, posiadająca doskonałe właściwości chłonne. Powinna być trwała, do wielokrotnego prania. Nie powinna pozostawiać włókien. Wymiary: 50x80cm" Mop bawełniany płaski z kieszeniami i taśmą dł.40 cm Kij aluminiowy pasujący do stelażu płaskiego 40 cm Stelaż do mopa płaskiego dł.40 cm Szczotka do zamiatania na kij -35 cm, włosie gęste Kij do szczotki (pasująca do wyżej wymienionej szczotki) "Komplet: szufelka ze szczotka zmiotka wykonana z tworzywa sztucznego " Szczotka ryżowa na kij Myjka do okien z gąbką i gumowym ściągaczem do osuszania mytej powierzchni z teleskopowym drążkiem o długości 110-190 cm oraz ruchomym przegubem. Wyposażona w nakładkę, umożliwiającą jednoczesne mycie szyb i ram okiennych, oraz ściągaczkę do zbierania wody z czyszczonej powierzchni. Wiadro plastikowe o pojemności 12 litrów z podziałką Miska plastikowa okrągła o pojemności 10l Pojemnik plastikowy o rozmiarach 50x35 cm o wysokości 27cm z przykrywką "Zmywak gąbka -gąbka do zmywania naczyń z materiałem ciernym. Minimalne wymiary 9x7x3cm+/- 1cm" Kosze pedałowe plastikowe o pojemności 25 l Zestaw do sprzątania dwu wiadrowy 17/17l z prasą do wyciskania do mopów płaskich, uchwytem na worek oraz metalowym koszykiem na środki czystości lub akcesoria do sprzątania. Gwarancja 12 miesięcy. Podajnik na ręczniki papierowe'' Z-Z''. Wykonany z plastiku, zamykany na kluczyk Dozownik łokciowy na mydło w płynie o pojemności 0,5 l. Z wyjmowaną butelką
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: „Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego” w ramach Działania 11.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.


Część nr: 15 Nazwa: naczynia jednorazowe do żywności
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kubek plastikowy jednorazowy do napoi zimnych pojemność min.200 ml przeznaczony do kontaktu z żywnością Kubek plastikowy jednorazowy do napoi gorących pojemność min.200 ml przeznaczony do kontaktu z żywnością Łyżeczka plastikowa jednorazowego użytku mała do mieszania przeznaczona do kontaktu z żywnością Zestaw sztućców plastikowych ( łyżka do zupy, widelec, nóż) przeznaczonych do kontaktu z żywnością Pojemnik obiadowy styropianowy III- dzielny Pojemnik styropianowy na zupę z przykrywka , poj. ok. 500 ml Kubek styropianowy z przykrywką, poj. ok. 250 ml
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39221130-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
tyermin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: „Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego” w ramach Działania 11.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.


Część nr: 16 Nazwa: środki czystości
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Koncentraty do sprzątania przeznaczone do pompy dozującej wraz z użyczeniem jednego urządzenia dozującego. "Koncentrat czyszczący do sanitariatów o właściwościach czyszczących, usuwa kamień z wody i moczu. Daje świeży zapach, wysoki połysk. Opakowanie 1 l daje 1000l roztworu czyszczącego. kolor – czerwony" "Koncentrat do mycia i pielęgnacji wszystkich wodoodpornych posadzek, nie pozostawia smug, nadaje się do powierzchni błyszczących, posiada przyjemny, świeży zapach. Przeznaczony do ręcznego i maszynowego mycia. kolor – zielony Opakowanie 1 l daje 1000l roztworu czyszczącego." "Środek czyszczący do wszystkich powierzchni zmywalnych /glazura, meble, powierzchnie laminowane, lamperie,/ w tym do powierzchni błyszczących /szyby, lustra, przeszklenia/. Zawiera substancje zapachowe. Opakowanie 1 l daje 1000l roztworu kolor – niebieski "
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: „Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego” w ramach Działania 11.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.


Część nr: 17 Nazwa: preparaty do dezynfekcji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat w koncentracie do mycia i dezynfekcji instrumentarium medycznego z metalu, także niklowanych i aluminiowych, tworzyw sztucznych, szkła itp, endoskopów. Bez: aldehydów, chloru, fenoli, pochodnych benzenu, alkoholi, czwartorzędowych związków amonowych (QAV), aktywnego tlenu. Oparty na substancji nielotnej glukoprotaminie. Zawieraj¹cy inhibitory korozji. Przygotowanie roztworu roboczego poprzez dodanie preparatu do wody o temp. nie przekraczaj¹cej temperatury pokojowej. Spektrum: B, F, Tbc, wirusy: HIV, HBV, Adeno, Papova, Vaccinia w czasie 1 godz. Opakowanie: a 2 l, Suche chusteczki niskopyłowe o gamaturze 50g/m²,rozciągliwe dzięki specjalnej strukturze, nie strzępiące się do zalewania preparatem dezynfekcyjnym, opakowanie 120sztuk o wymiarach 190mmx360mm, każda rolka pakowana w oddzielną folię, w cenę ochronną wliczony pojemnik dozujący Preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni, zawierający wyłącznie etanol max.50%,sektrum B,G,Tbc,V(HIV,HBV,HCV,Rota,Noro,Adeno) czas działania 1minuta,bez żadnych innych dodatkowych substancji aktywnych (pohodne fenolowe, aldehydy,QAV), możliwość dezynfkeji powierzchni mających kontakt z żywnością i na oddziałach pediatrycznych, opkowanie 1L ze spryskiwaczem £agodny preparat do mycia rąk, bez zapachu i barwników. Na bazie związków powierzchniowo-czynnych, zawiera emolienty, zapobiegające wysuszaniu skóry. O pH neutralnym dla skóry. Testowany dermatologicznie. Opakowanie 750 ml przystosowane do do dozownika w systemie zamkniętym. Preparat chlorowy w tabletkach na bazie NaDCC, bez zawartości kwasów organicznych o obojętnym pH roztworu (pH 7.0). Działający na bakterie, Tbc (M.tuberculosis), wirusy (Adeno, Polio), grzyby, i spory (Clostridium dificile rybotyp 027) -  do 15min. Przeznaczony do dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych, również obciążonych materiałem organicznym jak i służący do zalewania plam krwi. Weymagane oznakowane miarki do sporządzania roztworu do inaktywacji mat. Biologicznego. Czas aktywnościroztworu roboczego 24 godziny (poparty badaniami). Opakowana a 300 tabletek Alkoholowe chusteczki dio dezynfekcji powierzchni odpornych na działanie alkoholu,spektrum B,F,V,Tbc, opakowanie 125/ Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk na bazie etanolu (min. 85%), bez zawartości jodu, chlorhrksydyny, izopropanolu, fenolu i jego pochodnych. Preparat w postaci żelu, zawierający substancje nawilżające, pielęgnujące i regenerujące skórę: aloes, pantenol i glicerynę. Higieniczna dezynfekcja rąk w ciągu 30 s. Chirurgiczne dezynfekcja rąk w ciągu 3 minut. Spektrum działania: B, F, Tbc, V (Rota, Noro mysi, HBV, HCV, HIV)-30 s,V (Adeno, Polio)-2 min. Opakowanie 750ml przystosowane do dozownika w systemie zamkniętym.*** Gotowy do użycia bezbarwny preparat do dezynfekci skóry przed iniekjcją zawierający, alkohol i nadtlenek wodoru, bez zawartości jodu, pochodnych feolowych, spektrum B,F,V,Tbc, opakowanie 350ml z atomizerem Skoncentrowany preparat w postaci płynu do jednoczesnego mycia i dezynfekcji dużych powierzchni. Preparat bez substancji lotnych i zapachowych posiadający doskonałe właściwości myjące oraz szeroką tolerancję materiałową jak: metale, linoleum, PCV, ceramikę, gumę, tworzywa sztuczne. Zawierający w swoim składzie:QAV, dodecyloaminy, 2-fenoksyetanol, alkilopoliglikozydy. Przebadany zgodnie z normami: EN 13727, EN 13624, EN 14348, EN 14476, EN 1276, EN 1650, EN 13697, IgiChP-działanie prątkobójcze. Posiada pozytywną opinię kliniczną dopuszczającą do stosowania na oddziałach pediatrycznych. Spektrum działania: B, F (Candida Albicans), V (HBV, HCV, HIV), Rota, Noro (norowirus mysi), Adeno, Polyoma SV 40. op. 2 l Preparat w postaci szybkodziałających gotowych do użycia chusteczek do dezynfekcji i mycia powierzchni medycznych (w tym np.. sond USG). Preparat na bazie H2 O2 bez zawartości alkoholu, chloru, kwasu nadoctowego, QAV oraz poliaminy. Chusteczka o wymiarze 20 x 20 cm i gramaturze 50g/m2. Spektrum działania: zgodnie z EN 16615 (test czterech pól) B, Tbc, F, Cl. Difficile – 5 min, V zgodnie z RKI V (HBV, HCV, HIV, Adeno, Polyoma SV40) – 1 min. Możliwość rozszerzenia spektrum o wirusy Polio i Noro zgodnie z EN 14476. testy wykonane na roztworze odciśniętym z chusteczki lub bezpośrednio z jej udziałem (EN 16615). Opakowanie 100 chusteczek. Zestaw do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, gazik suchy+gazik mokry nasączony 70%alkoholem izopropylowym. Saszetka w rozmiarze 7 cmx7cm, gazik złożony czterokrotnie, 9 warstw włókniny. Wielkość gazika po rozłożeniu w przedziale 11-12 cmx11-12,5 cm, wykonany z wysokogatunkowej włókniny o gramaturze 70g/m 2. Pakowane po 50 zestawów w opakowaniu (suchy+mokrt). Wyrób medyczny klasa I Preparat do pielęgnacji rąk po myciu i dezynfekcji,nie zawiera barwników i parabenów, emulsja typu olej w wodzie, neutralne pH, zawierający bisabolol i prowitamina B5, komtybilna z preparatami do mycia i dezynfekcji rąk
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24455000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: „Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego” w ramach Działania 11.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę tkaniny w markizie balkonowej - Świdnik
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wymianę tkaniny w markizie balkonowej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI