Dostawa środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoszalin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-01-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Przedszkoli Miejskich w Koszalinie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-13
  • Numer ogłoszenia502171-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 502171-N-2020 z dnia 2020-01-13 r.

Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Przedszkoli Miejskich w Koszalinie: Dostawa środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Przedszkole nr 3, ul. Zwycięstwa 188, 75-611 Koszalin
Przedszkole nr 7, ul. Piłsudskiego 44, 75-512 Koszalin
Przedszkole nr 8, im. Janusza Korczaka, ul. Bałtycka 44, 75-381 Koszalin
Przedszkole nr 9, im. „Bursztynek“, ul. Tuwima 1, 75-442 Koszalin
Przedszkole nr 10, im. „Misia Uszatka“, ul. Rzemieślnicza 6, 75-243 Koszalin
Przedszkole nr 11, ul. Łużycka 14, 75-109 Koszalin
Przedszkole nr 12, ul. Lechicka 45, 75-842 Koszalin
Przedszkole nr 13 „Mała Akademia”, ul. Franciszkańska 120, 75-255 Koszalin
Przedszkole nr 14, ul. Wańkowicza 15, 75-445 Koszalin
Przedszkole nr 15, ul. Staszica 11, 75-449 Koszalin
Przedszkole nr 16, ul. Kornela Makuszyńskiego 9, 75-442 Koszalin
Przedszkole nr 19, ul. Giełdowa 20,75-552 Koszalin
Przedszkole nr 20, ul. Piaskowa 4, 75-621 Koszalin
Przedszkole nr 21, ul. Połczyńska 55, 75-808 Koszalin
Przedszkole nr 22, ul. Chałubińskiego 6, 75-581 Koszalin
Przedszkole nr 23 „Stokrotka“, ul. Limanowskiego 33, 75-363 Koszalin
Przedszkole nr 34, ul. Gen. Bema 9, 75-662 Koszalin
Przedszkole nr 35, ul. Rodła 10, 75-361 Koszalin
Przedszkole nr 37, ul. Bronisława Spasowskiego 14a, 75-451 Koszalin
Przedszkole Integracyjne, ul. Władysława IV 143, 75-347 Koszalin
Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Przedszkoli Miejskich, ul. Jana Pawła II 17, 75 – 452 Koszalin

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Przedszkoli Miejskich w Koszalinie, krajowy numer identyfikacyjny 24586500000000, ul. ul. Jana Pawła II  17 , 75-452  Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 430 786, e-mail j.piwowarski@zoeap.koszalin.pl, faks 943 433 191.
Adres strony internetowej (URL): zoeapm.koszalin.ibip.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Postępowanie na rzecz Zamawiających wymienionych w Sekcji I przeprowadza wyznaczony na podstawie art. 16 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), w związku z art. 31 i art. 35 ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2017 r., poz. 1875, 2232, z 2018 r. poz. 130) Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Przedszkoli Miejskich, ul. Jana Pawła II 17, 75 – 452 Koszalin. Po rozstrzygnięciu przedmiotowego postępowania umowy o udzielenie zamówienia podpisywane będą przez każdego Zamawiającego osobno.
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
zoeapm.koszalin.ibip.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
zoeapm.koszalin.ibip.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. 2017 r. poz. 1481 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Przedszkoli Miejskich, ul. Jana Pawła II 17, 75 – 452 Koszalin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości
Numer referencyjny: Z.O.260.001.2020.RB
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: 1) Część Nr 1 – Środki dezynfekujące, 2) Część Nr 2 – Środki czystości, 3) Część Nr 3 – Sprzęt do utrzymania czystości oraz artykuły różne.

II.5) Główny kod CPV: 39800000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33631600-8
39813000-4
39831000-6
39831240-0
39831600-2
33711900-6
39224300-1
39224340-3
33760000-5
18930000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe -
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe -
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
-
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
-
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
-
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
-
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Obowiązku złożenia oświadczenia nie stosuje się w przypadku gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, polegającej na: 1) zmianie stawek podatku od towaru i usług. 2) wydłużeniu okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 3) zmianie przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: a) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w Formularzu ofertowym; b) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w Formularzu ofertowym; c) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 4) zmianie nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 5) obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-22, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Przedszkoli Miejskich, ul. Jana Pawła II 17; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Przedszkoli Miejskich jest Pani Marzena Teofilak, adres e-mail: iod@zoeap.koszalin.pl, telefon: 94 34 30 786; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „dostawę środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat kalendarzowych od dnia zakończenia realizacji umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Środki dezynfekujące
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Alkoholowy płyn przeznaczony do higienicznej dezynfekcji rąk z pompką, skutecznie niszczący bakterie, wirusy, drożdże i pleśnie, nieuczulający, niedrażniący skóry, niewymagający spłukiwania 2. Alkoholowy płyn przeznaczony do higienicznej dezynfekcji rąk, skutecznie niszczący bakterie, wirusy, drożdże i pleśnie, nieuczulający, niedrażniący skóry, nie wymagający spłukiwania 3. Alkoholowy płyn do dezynfekcji rąk i skóry pasujący do Dozownika Merida z tworzywa ABS z przyciskiem łokciowym na jednorazowe wkłady o poj. 500 ml (głębokość - 21 cm, szerokość - 8,7 cm, wysokość - 28,5 cm) 4. Alkoholowy płyn do dezynfekcji rąk i skóry pasujący do Dozownika Sterisol na jednorazowe wkłady o (głębokość - 21 cm, szerokość - 8,7 cm, wysokość - 28,5 cm) 5. Płyn do dezynfekcji ze spryskiwaczem skutecznie niszczący bakterie, wirusy, drożdże i pleśnie do stosowania na wszystkich powierzchniach i urządzeniach zmywalnych: krajalnice do wędlin i sera, lodówki, lady chłodnicze, frytkownice, maszynki do mielenia mięsa, blaty robocze, stoły, pojemniki, podłogi, maszyny, narzędzia, okrycia, powierzchnie i meble ze stali szlachetnej czy emaliowanej itp. 6. Płyn do dezynfekcji skutecznie niszczący bakterie, wirusy, drożdże i pleśnie do stosowania na wszystkich powierzchniach i urządzeniach zmywalnych: krajalnice do wędlin i sera, lodówki, lady chłodnicze, frytkownice, maszynki do mielenia mięsa, blatów roboczych, taśm produkcyjnych, stołów, pojemników, podłogi, maszyny, narzędzia, okrycia, powierzchnie ze stali szlachetnej czy emaliowane itp. 7. Płynny preparat dezynfekujący o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym, wirusobójczym i prątkobójczym mający zastosowanie w przemyśle spożywczym i punktach żywienia zbiorowego do dezynfekcji dużych powierzchni (typu EAU DE JAVEL AN_MA CHL lub równoważny) 8. Płynny preparat dezynfekujący o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym, wirusobójczym i prątkobójczym mający zastosowanie w przemyśle spożywczym i punktach żywienia zbiorowego do dezynfekcji dużych powierzchni 9. Niechlorowy preparat do mycia i dezynfekcji różnych powierzchni w przemyśle mleczarskim i spożywczym 10. Koncentrat do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni i zabawek o kwiatowym zapachu, bez spłukiwania 11. Preparat de dezynfekcji w proszku (typu CHLORAMIN T lub równoważny) 12. Koncentrat do mycia powierzchni silnie zabrudzonych 13. Koncentrat do mycia powierzchni silnie zabrudzonych 14. Skoncentrowany, antybakteryjny, antystatyczny środek do bieżącego mycia pomieszczeń i urządzeń sanitarnych 15. Środek ze spryskiwaczem przeznaczony do czyszczenia i pielęgnacji stali szlachetnej, pielęgnacji i konserwacji powierzchni, urządzeń oraz elementów wind, poręczy i klamek wykonanych z tego materiału. Skutecznie usuwa kurz, tłusty brud oraz ślady palców 16. Preparat ze spryskiwaczem do usuwania przypaleń powstałych w piekarnikach, kuchenkach mikrofalowych, rusztach, na patelniach, rondlach, grillach i innych naczyniach emaliowanych, ceramicznych, żaroodpornych i ze stali szlachetnej 17. Alkaliczny preparat ze spryskiwaczem przeznaczony do czyszczenia pieców konwekcyjno-parowych o bardzo silnym działaniu, do usuwania brudu, zapieczonego tłuszczu oraz zadymień z różnego rodzaju powierzchni i przedmiotów odpornych na działanie alkaliów. Idealnie rozpuszcza i usuwa nawet najbardziej zapieczone resztki potraw 18. Alkaliczny preparat przeznaczony do czyszczenia pieców konwekcyjno-parowych o bardzo silnym działaniu, do usuwania brudu, zapieczonego tłuszczu oraz zadymień z różnego rodzaju powierzchni i przedmiotów odpornych na działanie alkaliów. Idealnie rozpuszcza i usuwa nawet najbardziej zapieczone resztki potraw 19. Preparat chlorowy myjący skoncentrowany do naczyń mytych automatycznie zapewniający dokładne mycie oraz usuwanie wszelkiego rodzaju zabrudzeń (także osadów z kawy i herbaty) niezależnie od twardości wody 20. Dozownik przeznaczony do preparatów myjących w opakowaniach o pojemności 500 ml z przyciskiem łokciowym. Wykonany z wytrzymałego tworzywa ABS w kolorze białym, łatwy w montażu i utrzymaniu w czystości 21. Preparat do płukania i nabłyszczania naczyń mytych maszynowo nadający się do twardej wody zapobiegający osadzaniu się kamienia wodnego, pozostawiający płukane naczynia nabłyszczone 22. Tabletki do zmywarki trzyfunkcyjne - nabłyszczanie, zmiękczanie wody i czyszczenie 23. Tabletki solne bezzapachowe do uzdatniania wody 24. Preparat do czyszczenia i odkamieniania zmywarek z możliwością użycia środka w zimnej wodzie 25. Koncentrat - środek do czyszczenia i pielęgnacji wszystkich wodoodpornych twardych i elastycznych podłóg 26. Mydło w piance 880g typu MERIDA Deli Plus Hipoalergiczne M10P lub równoważny pasujące do dozowników mydła w pianie typu DF1TN, DF1TS, DSM201, DSM202, DSP201, DMC201, DMS201 27. Mydło w piance typu GOJO LTX 1,2 l. lub równoważne pasujące do dozownika do mydła na czujnik ruchu Gojo LTX 12002
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Środki czystości
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Preparat ze spryskiwaczem do usuwania wszelkich tłustych plam i olejowych zabrudzeń z okapów kuchennych, blatów, stołów, posadzek i ścian. Produkt dopuszczony do powierzchni mających kontakt z żywnością, dzięki czemu doskonale sprawdza się w restauracyjnych i hotelowych kuchniach narażonych na tłuste osady. 2. Antystatyczny preparat w postaci sprayu do czyszczenia i pielęgnacji wszelkich powierzchni - od zabezpieczonego drewna po szkło, czyści i nadaje świeży zapach meblom drewnianym, w okleinie drewnianej i drewnopodobnej, jak również ze skóry naturalnej i sztucznej, nie pozostawia smug i zacieków, można go stosować również do czyszczenia sprzętu elektronicznego takiego jak zestawy Hi-fi, video, telewizory, ekrany komputerów itp., zapewnia niezwykle efektywne usuwanie kurzu oraz opóźnia gromadzenie się go na czyszczonych powierzchniach 3. Mleczko w sprayu do usuwania codziennych zabrudzeń w łazience, pozostawiając błyszczące powierzchnie. 4. Uniwersalne mleczko do czyszczenia z wybielaczem, skuteczne do wszystkich rodzajów zabrudzeń, może być stosowany do powierzchni zmywalnych, usuwa nawet najbardziej oporny brud, przypalone jedzenie, osady z kamienia, rdzy i pleśni, nie rysujące powierzchni, łatwe do spłukiwania, nie pozostawiające osadu, nadające połysk, bez zapachu chloru. 5. Uniwersalne mleczko do czyszczenia, skuteczne do wszystkich rodzajów zabrudzeń, może być stosowany do powierzchni zmywalnych, usuwa nawet najbardziej oporny brud, przypalone jedzenie, osady z kamienia, rdzy i pleśni, nie rysujące powierzchni, łatwe do spłukiwania, nie pozostawiające osadu, nadające połysk, bez zapachu chloru. 6. Uniwersalny środek do usuwania plam z tkanin kolorowych, bezpieczny dla ubrań oraz pralki (odplamiacz) 7. Wybielacz - uniwersalny środek do wybielania firan 8. Wybielacz - uniwersalny środek wybielania tkanin, bezpieczny dla ubrań oraz pralki, 9. Uniwersalne kapsułki do prania. 10. Proszek do prania w automacie (kolor) 11. Proszek do prania w automacie (biały) 12. Płyn do płukania tkanin. 13. Płyn do usuwania plam z tkanin białych i kolorowych. Nie zawiera chloru. Może być stosowany w każdej temperaturze i do każdego rodzaju tkanin. 14. Płyn do prania tkanin w automacie. 15. Chusteczki do prania 16. Preparat w sprayu do mycia lodówek i kuchenek mikrofalowych rozpuszczający zabrudzenia, resztki artykułów spożywczych, tłuszcz i ślady użytkowania. Nadający higieniczną czystość 17. Preparat w sprayu do armatury, kabin prysznicowych, stali nierdzewnej usuwający kamień, rdzę i osad z mydła. 18. Płyn uniwersalny do mycia dużych gładkich powierzchni, takich jak podłogi, kafelki, skutecznie czyści brud i osady, przywraca blask czyszczonym powierzchniom, o długotrwałym zapachu, do stosowania w postaci rozcieńczonej lub skoncentrowanej 19. Żel do usuwania rdzy, kamienia, osadów naturalnych z każdej powierzchni. 20. Płyn do mycia szyb, luster i innych powierzchni szklanych, zapobiegający zaparowywaniu powierzchni mytych, ze spryskiwaczem, skutecznie usuwający kurz i brud bez polerowania, nie pozostawiający smug 21. Mleczko w sprayu do usuwania codziennych zabrudzeń w łazience, pozostawiając błyszczące powierzchnie. 22. Płyn do mycia o wysoce skoncentrowanej formule, o dobrych właściwościach myjących, z zawartością lanoliny, dokładnie rozpuszczający tłuszcz nawet w zimnej wodzie, nie pozostawia zacieków na umytych powierzchniach, nadaje połysk bez konieczności wycierania do sucha, hipoalergiczny, nie wysuszający skóry rąk, ulegający biodegradacji, 23. Płyn do mycia naczyń o wysoce skoncentrowanej formule, o dobrych właściwościach myjących, z zawartością lanoliny, dokładnie rozpuszczający tłuszcz nawet w zimnej wodzie, nie pozostawia zacieków na umytych powierzchniach, nadaje połysk bez konieczności wycierania do sucha, hipoalergiczny, nie wysuszający skóry rąk, ulegający biodegradacji, 24. Płyn do mycia parkietów rozcieńczany wodą 25. Płyn do mycia muszli ustępowych, umywalek i innych ceramicznych urządzeń sanitarnych. Mający działanie bakteriobójcze i grzybobójcze, rozpuszczalny w wodzie. 26. Płyn do czyszczenia tapicerek lub dywanów 27. Płynna pasta do ochrony i nabłyszczania drewna 28. Pasta do czyszczenia 29. Płyn do mycia paneli podłogowych rozcieńczany wodą 30. Krem do rąk zawierający alantoinę, D-pantenol i glicerynę 31. Mydło w płynie hipoalergiczne dla dzieci naturalny PH (pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka lub równoważna) 32. Mydło w płynie hipoalergiczne dla dzieci naturalny PH w dozowniku (pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka lub równoważna) 33. Mydło antybakteryjne w płynie odpowiednie dla dzieci - zapas 34. Mydło antybakteryjne w płynie z pompką odpowiednie dla dzieci 35. Mydło toaletowe w płynie o przyjemnym zapachu, wydajne, nie wywołujące podrażnień, skutecznie myjące, odświeżające i pielęgnujące, z zawartością lanoliny, gliceryny, nie wysuszające skóry i pozostawiające na niej uczucie miękkości i delikatności - zapas 36. Mydło toaletowe z pompką w płynie o przyjemnym zapachu, wydajne, nie wywołujące podrażnień, skutecznie myjące, odświeżające i pielęgnujące, z zawartością lanoliny, gliceryny, nie wysuszające skóry i pozostawiające na niej uczucie miękkości i delikatności 37. Żel do udrożniania rur i syfonów, radzący sobie z włosami, tłuszczem, fusami i innymi zanieczyszczeniami pochodzenia organicznego, docierający do źródła zatorów nawet przez stojącą wodę, 38. Żelowe krążki do WC z aplikatorem, nanoszenie bezpośrednio na ściankę muszli klozetowej za pomocą aplikatora (aplikator zawiera 6 krążków); jeden krążek wystarcza na 100 spłukań, kompozycja zapachowa (różne zapachy), 39. Kostka do WC w koszyczku 3 w 1 pomagająca w utrzymaniu bieżącej czystości i odświeżaniu toalety przy każdorazowym spłukaniu wody, przeznaczona do zawieszania wewnątrz muszli klozetowej, o potrójnym działaniu: czyści, zabija bakterie oraz zapobiega osadzaniu się kamienia, odświeża toaletę i pozostawia przyjemny i trwały zapach 40. Kostka do WC 3 w 1 pomagająca w utrzymaniu bieżącej czystości i odświeżaniu toalety przy każdorazowym spłukaniu wody, przeznaczona do zawieszania wewnątrz muszli klozetowej, o potrójnym działaniu: czyści, zabija bakterie oraz zapobiega osadzaniu się kamienia, odświeża toaletę i pozostawia przyjemny i trwały zapach – (zapas do koszyczka opisanego w poz. 39) 41. Kulki do WC - zawieszka pomagające w utrzymaniu bieżącej czystości i odświeżaniu toalety przy każdorazowym spłukaniu wody, przeznaczona do zawieszania wewnątrz muszli klozetowej, o potrójnym działaniu: czyści, zabija bakterie oraz zapobiega osadzaniu się kamienia, odświeża toaletę i pozostawia przyjemny i trwały zapach 42. Odświeżacz powietrza w krążku lub zawieszka, o przyjemnym zapachu, nie dławiący, do zastosowania w pomieszczeniach domowych, szkołach, utrzymuje przyjemny zapach w pomieszczeniach min. 30 dni 43. Odświeżacz powietrza w aerozolu, szybko i skutecznie odświeża powietrze w sypialniach, pokojach, kuchniach, czy łazienkach zostawiając przyjemny świeży zapach 44. odświeżacz powietrza w postaci delikatnej wodnej mgiełki, która neutralizuje nieprzyjemne zapachy, odświeża oraz nawilża powietrze, może być również stosowany na ubrania, zasłony, obicia tapicerskie, różne zapachy 45. Odświeżacz powietrza w żelu o przyjemnym zapachu, nie dławiący, do zastosowania w pomieszczeniach domowych, szkołach, utrzymuje przyjemny zapach w pomieszczeniach min. 30 dni 46. Elektryczny odświeżacz do kontaktu (komplet) 47. Elektryczny odświeżacz do kontaktu (zapas do odświeżacza opisanego w poz. 46) 48. Zapach szyszka 40 ml – zapas do General - Fresk - Arola - Magic Interior 49. Krążki zawieszki zapachowe 50. Elektryczny odświeżacz powietrza w aerozolu 51. Zapas do elektrycznego odświeżacza powietrza w aerozolu opisanego w poz. 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0, 39813000-4, 39831000-6, 39831240-0, 39831300-9, 39831600-2, 33711900-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Sprzęt do utrzymania czystości oraz artykuły różne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Widelec plastikowy 2. Nóż plastikowy 3. Łyżeczka plastikowa mała 4. Łyżka plastikowa duża 5. Mieszadełko plastikowe ok. 13 cm 6. Flaczarka/Bulionówka jednorazowa 350 ml 7. Widelce jednorazowe sztućce drewniane 8. Łyżki jednorazowe sztućce drewniane 9. Łyżeczki jednorazowe sztućce drewniane 10. Noże jednorazowe sztućce drewniane 11. Kubek jednorazowe białe do napojów 200 ml 12. Kubek jednorazowe do napojów 100 ml 13. Kubki styropianowe do napojów ciepłych 14. kubki papierowe białe 250 ml 15. Fartuch foliowy 16. Obrus jednorazowy biały 1,2 m x 50 m (rolka) 17. Ochraniacze na buty foliowe niebieskie 18. Odkamieniacz do czajników w proszku 19. Plastikowa filiżanka do napoi gorących 180 ml 20. Tacki papierowe małe okrągłe 18 cm 21. Tacka papierowa 13X20 22. Tacka papierowa 14x21 23. Tacka papierowa 10x16 24. Tacka papierowe 20x25 25. Tacka papierowa okrągła duża 22 cm 26. Talerz plastikowy bezdzielny 100/211 średnica 22 cm 27. Talerz plastikowy mały średnica 17 cm 28. Torebka papierowa strunowa 160x80x270 mm 29. Torebka papierowa z uchwytem 220x105x360 mm 30. Pojemniki styropianowe zamykane 20 cm x 24 cm x 5 cm 31. Pojemnik cukierniczy zamykany 900ml/860 ml 32. Woreczki do mrożenia HDPE rozmiar 27 x 47 33. Worki zrywki na rolce HDPE 22/11 x 45 34. Woreczki śniadaniowe HDPE rozmiar 14x4x32 35. Serwetki 33 cmx33 cm, miękkie i chłonne - różne wzory i kolory 36. Serwetki gastronomiczne białe 15cmx15 cm, ząbkowane lub proste, gładkie, miękkie i chłonne 37. Cerata na włókninie 38. Folia do żywności, pakowania i przechowywania 45cm x 300 m 39. Papier do gotowania i pieczenia (rolka 50 m) 40. Papier do pieczenia 38 cm x 50 metrów (rolka) 41. Pochłaniacz zapachów do lodówki 42. Folia aluminiowa 30 cm x 50 m 43. Zapach do odkurzacza mix 44. Zapalarka gazowa 45. Worek LDPE (z polietylenu) czarny rozmiar 120l grubość min. 30 mikronów 46. Worek LDPE (z polietylenu) czarny rozmiar 160l grubość min. 30 mikronów 47. Worek LDPE (z polietylenu) czarny rozmiar 20l grubość min. 30 mikronów 48. Worek LDPE (z polietylenu) czarny rozmiar 240l grubość min. 30 mikronów 49. Worek LDPE (z polietylenu) czarny rozmiar 300l grubość min. 30 mikronów 50. Worek LDPE (z polietylenu) czarny rozmiar 35l grubość min. 30 mikronów 51. Worek LDPE (z polietylenu) czarny rozmiar 60l grubość min. 30 mikronów 52. Rękaw do pieczenia 30 cm x 50 m 53. Rękawice foliowe jednorazowe 54. Rękawice robocze gumowe żółte (rozmiar S,M,L) 55. Rękawice jednorazowe lateksowe, rozmiar L/M/S 56. Rękawice nitrylowe niebieskie, (rozmiar S,M,L) 57. Rękawice gumowe L/M/S antyalergiczne 58. Rękawice chemiczne i chemoodporne 59. Zmywaki żółte z zieloną włókniną z gąbki o zwiększonej chłonności i wytrzymałości mechanicznej 60. Zmywaki z gąbki do mycia naczyń kolorowe 61. Druciak duży ze stali nierdzewnej (50 g), nie rysujące czyszczonych powierzchni 62. Ściereczki 25 cm x 30 cm na rolce 50 szt 63. Ścierka do mycia okien 40 x 40 cm 64. Ścierka domowa w co najmniej pięciu kolorach do usuwania zabrudzeń i kurzu na mokro 65. Ścierka kuchenna, 100 % bawełny, wymiary min 50x70 cm, temperatura prania min 40 st, różne wzory i kolory 66. Ścierka ostra, szorstka z twardego materiału 67. Ścierka podłogowa szara lub biała (60cmx80cm) 68. Ścierka uniwersalna z 100% mikrofibry o wymiarach nie mniej niż 32cmx32cm w jednym kolorze wielokrotnego użytku z możliwością prania 69. Ścierka uniwersalna z 100% z mikrowłókna o wymiarach min. 50 cm x 50cm, o działaniu elektrostatycznym, z możliwością prania w niskich temperaturach 70. Ścierka do kurzu z mikrofibry 30x30 71. Ścierka do podłogi z mikrofibry 50x60 72. Zmywak do teflonu 73. Szczoteczka do rąk i paznokci 74. Szczotka do mycia naczyń z rączką 75. Ściągaczka do mycia szyb z teleskopowym trzonkiem 70/120, dwustronna myjka , szer. 25 cm 76. ściągaczka do wody 60 cm 77. Ściągaczki do szyb 78. Szczotka do WC z ociekaczem - wolnostojąca szczotka do wc z półzabudowanym ociekaczem, materiał: plastik 79. Szczotka ryżowa do szorowania 80. Szczotka typu żelazko 81. Szczotka zamiatacz 30 cm z gwintem 82. Szczotka zamiatacz 50 cm z gwintem 83. Szufelka plastikowa ze zmiotką - włosie rozwarstwione na końcówkach, gumowe wykończenie szufelki. Szufelka z klikiem do mocowania miotełki 84. Trzonek drewniany długość nie mniej niż 180 cm 85. Trzonek drewniany, z plastikowym gwintem o długości 120-130 cm 86. Trzonek metalowy, z plastikowym gwintem o długości 120-130 cm 87. Zmiotka na długim trzonku i szufelka - komplet. 88. Miotła naturalne włosie lub mieszanka (włosie końskie i sztuczne pet) na trzonek długość min 30cm wykonana z twardego plastiku, posiada gęste włosie 89. Miotła plastikowa na trzonek długość min. 50cm-miotła uliczna plastikowa + kij, wykonana z grubych włókien plastikowych do prac zewnętrznych, szerokość robocza: 30 cm, długość włosia: 50 cm, długość całkowita narzędzia: 190 cm, 90. Mop obrotowy 91. Mop obrotowy - zapas 92. Zapas do mopa do Vileda Supermociosoft 93. Wiadro z wyciskaczem 94. Zapas do mopa Vileda Ultramax 95. Zapas do mopa Vileda Ultraspeed Mini 96. Zestaw wiadro + mop 97. Wiadro PCV pojemność 6 l 98. Wiadro plastikowe z wylewką 5l 99. Wiadro z wyciskaczem do mopa płaskiego 100. Wiadro z wyciskaczem o pojemności min. 12 litrów, z grubego, odpornego plastiku, z wyciskaczem do mopa 101. Zapas do mopa biały 180g 102. Myjka do szyb z drążkiem 103. Nakładka do mopa bawełniana pętelkowa mocowanie kieszeniowe, długość nie mniej niż 50 cm 104. Nakładka do mopa z mikrofibry mocowanie taśmowe oraz kieszeniowe, długość 40 cm 105. Nakładka do mopa bawełniana, pętelkowa mocowanie taśmowe, długość 40 cm, możliwość prania w pralce 106. Mop płaski 40/13 na zapinki 107. Mop sznurkowy kentucky min 350 g. 108. Papier toaletowy typ Jumbo, biały, długość rolki min. 50 m, szerokość 9,4-10 cm, średnica max. 20 cm, gramatura min. 38 g/m2 109. Papier toaletowy biały dwuwarstwowy, do uchwytów tradycyjnych, miękki, wytrzymały, pasujący do wszystkich dostępnych na rynku uchwytów 110. Papier toaletowy biały pasujący do dozownika Katrin 12540 111. Papier toaletowy biały, gofrowany, średnica tulei 6 cm, gramatura: 36 g/m² dł. min 300 m 112. Uchwyt do papieru toaletowego - standardowy 113. Dozownik do mydła w płynie 500 ml - mocowany do ściany 114. Stelaż plastikowy do mopów płaskich 50 cm typu klips 115. Chusteczki higieniczne białe 116. Chusteczki mokre 117. Chusteczki suche 118. Nawilżany papier toaletowy w rolce 100 listków 119. Kosz ażurowy plastikowy 16l 120. Kosz na śmieci z pedałem 16l 121. Kosz na śmieci z pedałem 6l 122. Kosz uchylny typu Clik-it 25l 123. Kosz uchylny typu Clik-it 50 l 124. Preparat na mrówki w proszku 125. Preparat zwalczający mole 126. Preparat zwalczający muchy 127. Preparat zwalczający myszy 128. Preparat zwalczający wszy oraz gnidy 129. Ręcznik papierowy biały pasujący do urządzenia Katrin-System 46005 130. Ręcznik papierowy biały pasujący do urządzenia Katrin -System 46020 131. Ręcznik papierowy biały pasujący do urządzenia Tork Matic 551000 132. Ręcznik papierowy z adapterem do automatycznego zasobnika, śr. 14,5 cm, dł. 137 m, 1-warstwowy, 133. Ręcznik papierowy z adapterem do automatycznego zasobnika, śr. 19 cm, dł. 140 m, 2-warstwowy do pojemnika Merida CJB 302 134. Ręcznik papierowy biały składany w ZZ rozmiar 23x25 cm min. 200 listków, gramatura min. 38 g/m2 135. Ręcznik w rolce biały celulozowo-makulaturowy, dwuwarstwowy, niepylący długość min. 50 m, gramatura min. 40 g/m2, pakowany po 2 rolki 136. Ręcznik w rolce biały jednowarstwowy, makulaturowy śr. 20 cm, dł. 320 m
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39224300-1, 39224340-3, 33760000-5, 18930000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygadę tynkarską - Stargard
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygadę tynkarską. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Koszalin: Meble
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Koszalin: Materiały opatrunkowe, pieluchomajtki dla dorosłych i dzieci
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Uzupełnienie ubytków w drogach gminnych gruntowych tłuczniem kamiennym
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI