Dostawa sprzętu, maszyn, urządzeń i elektronarzędzi niezbędnych do przeprowadzenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu, maszyn, urządzeń i elektronarzędzi niezbędnych do przeprowadzenia cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych w Areszcie Śledczym w Piotrkowie Trybunalskim, Areszcie Śledczym w Łodzi, Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi, Zakładzie Karnym w Garbalinie, Zakładzie Karnym w Łowiczu, Zakładzie Karnym w Płocku i Zakładzie Karnym w Sieradzu w ramach projektu pn.: „Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności” finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-10-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyOkręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-04
  • Numer ogłoszenia612379-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 612379-N-2018 z dnia 2018-09-04 r.

Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi: Dostawa sprzętu, maszyn, urządzeń i elektronarzędzi niezbędnych do przeprowadzenia cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych w Areszcie Śledczym w Piotrkowie Trybunalskim, Areszcie Śledczym w Łodzi, Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi, Zakładzie Karnym w Garbalinie, Zakładzie Karnym w Łowiczu, Zakładzie Karnym w Płocku i Zakładzie Karnym w Sieradzu w ramach projektu pn.: „Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności” finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracypo zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Tak

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
30%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 47140395400000, ul. ul. Smutna  21 , 91729   Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 67 50 020, e-mail oisw_lodz@sw.gov.pl, faks 42 67 50 002.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy: www.zp.sw.gov.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zp.sw.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
www.zp.sw.gov.pl

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Oferty nalezy złożyć w formie pisemnej. JEDZ - składany jest wyłóacznie w wesji elektronicznej.
Adres:
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu, maszyn, urządzeń i elektronarzędzi niezbędnych do przeprowadzenia cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych w Areszcie Śledczym w Piotrkowie Trybunalskim, Areszcie Śledczym w Łodzi, Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi, Zakładzie Karnym w Garbalinie, Zakładzie Karnym w Łowiczu, Zakładzie Karnym w Płocku i Zakładzie Karnym w Sieradzu w ramach projektu pn.: „Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności” finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
Numer referencyjny: OI/KI.2230.4.2018.AR
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
6


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1: Sprzęt dla Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi, ul. Beskidzka 54, Łódź 1 2 3 4 Lp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Jednostka miary Ilość 1 Maszyna do szycia Wymagania: - 23 wbudowane programy wykonywania szwów; - prędkość 1100 szwów na minutę; - maksymalna szerokość ściegu 6 mm; - regulacja ustawienia igły w 3 pozycjach; - moc 105W; - funkcja automatycznego nawlekania igły; Szt. 6 szt. 2 Mieszadło/mieszarka dwubiegowa Wymagania: - prędkość obrotowa bez obciążenia 0-150/300-300/650 - gwint wrzeciona M14 - moc (W) 1500 - waga 5,4 kg - regulacja obrotów wysokie/niskie - funkcja soft start - rozmiar mieszadła 16mm Szt. 2 szt. 3 Piła do cięcia płytek Wymagania: - regulowany zacisk - moc 750w - chromowany, platerowany stół - diamentowe ostrze - średnica tarczy 180 mm - maksymalna głębokość cięcia 34 mm - maksymalne nachylenie stołu 45° Szt. 1 szt. 4 Młotowiertarka Wymagania: - energia udaru: 2,4J - moc 800W - prędkość obrotowa 1200rpm - masa 3kg - możliwość kucia - maksymalna liczba udarów 4600min-1 - maksymalna średnica wiercenia w betonie 26mm - maksymalna średnica wiercenia koronką 68mm Szt. 3 szt. 5 Wkrętarka z udarem Wymagania: - akumulatory XR Li-Ion - napięcie 18V - pojemność akumulatora 1,5Ah - twardy moment obrotowy 70 Nm - liczba zakresów momentu obrotowego (x+1) 15 - w zestawie dwa akumulatory, walizka, udar Szt. 1 szt. 6 Młot udarowo – obrotowy Wymagania: - moc 850 W - nominalna prędkość obrotowa 630 obr/min - maksymalna liczba udarów 3300/min - siła pojedynczego udaru 5,6J - mechanizm udarowy elektropneumatyczny - stała kontrola prędkości obrotowej - 3 tryby pracy wiercenie, wiercenie z udarem, kucie - wskaźnik zużycia szczotek węglowych - waga 5,2 kg Szt. 1 szt. 7 Laptop Wymagania: - przekątna ekranu 15,6’ - liczba rdzeni procesora 2 - pamięć RAM 8GB - dysk twardy 256GB - pamięć karty graficznej 2GB - system operacyjny Windows 10 - procesor 3,1GHz Szt. 1 szt. Część 2: Sprzęt dla Zakładu Karnego w Garbalinie, Garbalin 18, Łęczyca 1 2 3 4 Lp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Jednostka miary Ilość 1 Kosa spalinowa Wymagania: - typ silnika: spalinowy, 2-suwowy KAWASAKI - znamionowa moc silnika: 2,71 KM - pojemność silnika: 53,2 cm3 - średnica rury: 28 mm - głowica tnąca: Tap & Go, podwójna żyłka - pojemność zbiornika paliwa: 1,1 l - system antywibracyjny (AVS): tak - szerokość robocza żyłka / tarcza: 430 mm / 255 mm -waga: 10,5 kg - zestaw zawiera: podwójne, komfortowe szelki podtrzymujące, głowicę tnącą z żyłką, tarczę tnącą, pojemnik do sporządzania mieszanki paliwowej, narzędzia do montażu i obsługi kosy Szt. 2 szt. 2 Kosiarka spalinowa z napędem: Wymagania: - moc silnika: 2,59 kW przy 2800 obr/min - pojemność skokowa: 163 cm3 - moment obrotowy: 9,8 Nm - regulacja obrotów silnika: - 7 pozycji - szerokość koszenia: 530 mm - zakres wysokości cięcia: 25 - 80 mm - ilość pozycji wysokości koszenia: 5 pozycji - regulacja wysokości cięcia: centralna dla wszystkich kół - korpus: stalowy - pojemność kosza: 70 l - system koszenia: napęd, wyrzut do kosza, wyrzut tylny, wyrzut boczny, mielenie Szt. 3 szt. 3 Stopa wibracyjna Wymagania: - masa operacyjna: 80kg - masa netto:masa: 76 kg. - wymiary stopy: 34,5cm x 28,5cm - silnik: czterosuwowy, górnozaworowy, chłodzony powietrzem - max. moc: 4.0 KM - pojemność skokowa: 149 cm3 - wysokość skoku: 65 mm - głębokość zagęszczania: do 60 cm - ilość uderzeń na minutę: 450-650 - max. siła odśrodkowa: 10 kN Szt. 1 szt. 4 Wózek paletowy 2,5T Wymagania: - udźwig: 2500 kg - max. wysokość wideł: 200 mm - min. wysokość wideł: 85 mm - wymiary wideł: 540x1150 mm - waga brutto: 61 kg Szt. 1 szt. 5 Wertykulator – aerator spalinowy Wymagania: - model silnika: 450 Series - moc znamionowa silnika: 1,66 kW - typ noży: 30 noży, stałe - szerokość robocza: 42 cm - głębokość robocza: od -20 mm do 0 mm - regulacja głębokości: Centralna - pojemność kosza: 45 L Szt. 1 szt. Część 3: Sprzęt dla Zakładu Karnego w Łowiczu, ul. Wiejska 3, Łowicz 1 2 3 4 Lp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Jednostka miary Ilość 1 Miernik instalacji elektrycznej Wymagania: - 6 funkcji pomiarowych - pomiar rezystancji izolacji - pomiar napięcia dotykowego - pomiar impedancji pętli zwarcia - pomiar napięcia sieci AC - pomiar parametrów wyłączników różnicowo-prądowych - automatyczne rozładowanie pojemności badanego obwodu - ostrzeżenie o obecności napięcia w obwodzie - szerokość pasma dla pomiaru napięcia AC 50Hz - źródło zasilania 8 baterii 1,5V LR06 Szt. 1 szt. 2 Miernik rezystancji uziemienia Wymagania: - Pomiar rezystancji uziemienia metodą 3- lub 2-przewodową - Pomiar potencjału ziemi i spadku napięcia na elektrodzie pomiarowej - Sygnalizacja przekroczenia dopuszczalnej rezystancji elektrod pomocniczych - Pyłoszczelna i bryzgoszczelna obudowa - Prąd pomiarowy o wartości 2mA pozwala na pomiar rezystancji uziemienia bez wyzwalania zabezpieczeń podczas pomiarów - Wskaźnik stanu baterii Szt. 1 szt. 3 Agregat do malowania natryskowego Wymagania: - moc: 1000 W - napięcie pracy: 230V / 50Hz - zasilanie elektryczne: 230V - wydajność rozpylania: minimum 1,8 L/min - długość przewodu wysokociśnieniowego: minimum 15 m - dopuszczalna lepkość farby: 110 DIN-s - metalowa obudowa - w zestawie dysza 517 (uniwersalny rozmiar do farb emulsyjnych i lateksowych) Szt. 1 szt. 4 Mikser ręczny Wymagania: - napięcie - U: 230 V - moc elektryczna: 0.30 kW - Prędkość obrotów: 2300-9600 obr/min - model wyposażony w nóż i trzepaczkę - metalowa przekładnia do trzepaczki zapewnia dużą odporność sprzętu - do obróbki w naczyniach o pojemności do 30 litrów - długość ramienia 300 mm - prędkość obrotowa trzepaczki 500-1800 obr/min obudowa trzepaczki wykonana w całości z metalu zapewnia większą wytrzymałość urządzenia Szt. 1 szt. 5 Zamrażarka skrzyniowa 500l Wymagania: - w komplecie 1 kosz - grube ścianki izolacyjne - posiada 4 kółka z hamulcami - urządzenie wykonane z blachy malowanej proszkowo (biała) - wbudowany zamek na klucz - możliwość regulacji temperatury - elektroniczny wyświetlacz temperatury - rozmrażanie ręczne - wymiary szerokość: 1795 mm - głębokość: 745 mm - wysokość: 845 mm - zasilanie: 230 V - moc: 0,245 kW - pojemność: 500 l - temperatura: -18°C Szt. 1 szt. 6 Kuchnia elektryczna 4-płytowa Wymagania: - 4-płytowa (płyty okrągłe) - wymiary: 700 x 700 x 270 mm - zasilanie: 3 N ~400V 50Hz - moc znamionowa: 10,4 kW Szt. 1 Część 4: Sprzęt dla Aresztu Śledczego w Łodzi, ul. Smutna 21, Łódź 1 2 3 4 Lp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Jednostka miary Ilość 1 Agregat malarski Wymagania: -wydajność 1,25l/min - wąż 9m - 2 dysze - moc 550W Szt. 1 szt. 2 Kamera termowizyjna Wymagania: - obiektyw 8mm - zakres spektralny 8-14 µm - częstotliwość odświeżania 50Hz - wyświetlacz LCD 3,5’ - czas pracy na baterii do 4h - łączność wi-fi Szt. 1 szt. 3 Spawarka TIG inwertorowa Wymagania: - maksymalny prąd spawania 200A - zakres prądu spawania 10-200A - prąd spawania AC/DC - pobór mocy 10,00kW - napięcie biegu jałowego 82V - chłodzenie gazem - funkcja pulsu - regulacja prądu płynna - zajarzenie łuku HF bezstykowe - procesy TIG/MMA Szt. 1 szt. 4 Piła stołowa formatowa Wymagania: - wymiary stołu głównego 530mm x 1000 mm - maksymalna szerokość obróbki 720 mm - maksymalna szerokość cięcia przekrojowego 600mm - odchylenie ostrza 90-45 ° - długość ostrza 200mm - silnik 1100W (1,5km)/ 240V Szt. 1 szt. 5 Wyrówniarko – grubościówka Wymagania: Wyrówniarka: - wymiar stołu 1085x256mm - wysokość stołu 850 mm - max szerokość obróbki 250 mm - zakres obrotu 90-45 ° - max. Głębokość obróbki 5 mm Grubościówka: - wymiar stołu 245x590 mm - maksymalna wysokość obróbki 245 mm - min/max grubość obrabianego elementu 6/195mm - prędkość posuwu 5,5m/min - króciec odciągowy fi 100mm - moc silnika 1,5kW/2,1kW - prędkość obrotowa 4000obr/min - poziom mocy akustycznej 93dB Szt. 1 szt. 6 Szt. 1 szt. Część 5: Sprzęt dla Zakładu Karnego w Sieradzu, ul. Orzechowa 5 1 2 3 4 Lp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Jednostka miary Ilość 1 Odkurzacz piorący Wymagania: - moc 1250W - moc pompy 40W - wydajność teoretyczna 20-25 m²/h - pojemność zbiornika na czystą wodę 10l - pojemność zbiornika na brudną wodę 9l - zasięg pracy 15m - w zestawie ssawka do prania tapicerki, ssawka do prania dywanów Szt. 1 szt. 2 Miernik instalacji elektrycznej Wymagania: - 6 funkcji pomiarowych - pomiar rezystancji izolacji - pomiar napięcia dotykowego - pomiar impedancji pętli zwarcia - pomiar napięcia sieci AC - pomiar parametrów wyłączników różnicowo-prądowych - automatyczne rozładowanie pojemności badanego obwodu - ostrzeżenie o obecności napięcia w obwodzie - szerokość pasma dla pomiaru napięcia AC 50Hz - źródło zasilania 8 baterii 1,5V LR06 Szt. 1 szt. 3 Zagęszczarka Wymagania: - masa robocza 130kg - siła odśrodkowa 20kN - szerokość robocza 450mm - 4-suw o mocy 6,5KM - dwa paski klinowe 13/787 - elektroniczny system kontroli poziomu oleju - gumowa mata zapobiegająca uszkodzeniom na kostkach chodnikowych - pojemność silnika 196 cm³ - posów do przodu 24m/min - głębokość zagęszczania 30 cm - wózek do transportu, rama ochronna Szt. 1 szt. 4 Betoniarka z żeliwnym wieńcem Wymagania: - pojemność całkowita 350l - pojemność robocza max 200l - moc 1,5 kW - obroty zbiornika 25/min - bęben ze wzmocnionym łożyskowaniem - przekładnia ślimakowa - duże koła jezdne na twardej gumie Szt. 1 szt. 5 Gwintownica elektryczna Wymagania: - moc 1100W-50/60Hz - adapter do głowic ośmiokątnych 1/8 do 1.1/4 - imadło blokujące równoważące - prędkość obrotowa 26 obr/min w 2 kierunkach Szt. 1 szt. 6 Kosiarka spalinowa z napędem Wymagania: - moc silnika 7,5KM - pojemność silnika 161 cm³ - 7 stopniowa regulacja wysokości koszenia 30-80mm - napęd własny na tylne koła - pojemność kosza na trawę 70l Szt. 1 szt. Część 6: Sprzęt dla Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Wronia 76/90 1 2 3 4 Lp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Jednostka miary Ilość 1 Akumulatorowa wiertarko – wkrętarka udarowa Wymagania: - napięcie zasilania: 18 V - system zasilania: LXT 18V - prędkość obr. na biegu jałowym 1 Bieg: 0 - 400 obr./min - prędkość obr. na biegu jałowym 2 Bieg: 0 - 1300 obr./min - częst. udarów na biegu jałowym 1 Bieg: 0 - 6000 /min - częst. udarów na biegu jałowym 2 Bieg: 0 - 19500 /min - max. zdolność wiercenia w stali: 13 mm - max. zdolność wiercenia w drewnie: 36 mm - max. zdolność wiercenia w betonie: 13 mm - zakres mocowania: 1,5 - 13 mm - max. moment obrotowy miękki: 27 - max. moment twardy: 42 Nm - waga: 1,7 kg Szt. 2 szt. 2 Akumulatorowa szlifierka kątowa Wymagania: - System: LXT 18V - Napięcie (V): 18 - Typ akumulatora: Li-ion - Średnica tarczy (mm): 125 - Prędkość obrotowa na biegu jałowym (obr/min): 8500 - Waga (kg): 2.5 Szt. 1 szt. 3 Kująco wiercący młot udarowy Wymagania: - Pobór mocy: 1.100W - Energia pojedynczego uderzenia: 6.2 J - Max. średnica wiertła: 40mm - Max. średnica koronki: 105mm - Liczba uderzeń/min.: 1.350-2.750 - Prędkość obr. Na biegu jałowym: 235-480 min-1 - Wymiary (dł. x szer. x wys.): 468x116x261mm - Ciężar netto: 6,3kg - Długość przewodu zasil.: 5m Szt. 1 szt. 4 Wiertarka stołowa Wymagania: - Max wydajność wiercenia 20 mm - Uchwyt wiertarski 1 - 16 mm / B 18 - Prędkość obrotowa (bezstopniowo) 310 - 1950 obr./min - Odstęp trzpień / kolumna 160 mm - Odchylany stół -45° do +45° - Odstęp trzpień / stół max. 415 mm - Odstęp trzpień / płyta dolna 605 mm - Skok kła 80 mm - Średnica kolumny 72 mm - Wielkość stołu / T-rowków 305 x 305 / 16 mm - Płyta dolna 205 x 205 mm - Moc silnika S1 100% 0,75 kW / 400 V - Moc silnika S6 40% 1,1 kW / 400 V - Wymiary maszyny 400 x 630 x 980 mm - Ciężar około 57 kg Szt. 1 szt. 5 Spawarka inwertorowa Wymagania: - spawanie elektrodami rytulowymi i zasadowymi o śr. do 4 mm, - płynna regulacja prądu spawania MMA - regulacja zgrubna i precyzyjna - płynna regulacja funkcji ARC (0-50A) - spawania metodą TIG Lift - zajarzanie stykowe - regulacja częstotliwości spawania PULSEM ,w zakresie/ 0-100Hz/, możliwośc regulacji prądu bazowego do szczytoweo przy spawaniu w trybie PULS - spawarka zapamiętuje bieżące ustawienia parametrów spawania Szt. 1 szt. 6 Gwintownica elektryczna Wymagania: - elektryczna gwintownica do gwintów w zakresie do 1 1/4" - silnik (1200 W) z 30% zwiększeniem mocy poprzez automatyczne przestawienie szczotek przy zmianie kierunku obrotów - uchwyt prowadzący, umożliwiający pewne mocowanie za pomocą skośnie ustawionego docisku krzywkowego - napęd z bezobsługową przekładnią. - szybko wymiennymi głowicami do gwintów rurowych 1/8-2", 16-50mm,gwintów sworzniowych 6-30 mm, 1/4-1", gwintów rurowych z REMS 4" głowicą automatyczną 2 1/2-4". - metalowa walizka wraz z głowicami 1/2", 3/4", 1", 1 1/4". Szt. 1 szt. 7 Kosa spalinowa Wymagania: - moc kW/KM 1,7/2,3 - standardowe narzędzie tnące Głowica żyłkowa AC 46-2 - pojemność skokowa cm³ 37,7 - ciężar kg 8,5 - średnica cięcia mm 480 - zawartość zbiornika 0,75 l - długość całkowita cm 2) 179 - poziom mocy akustycznej z narzędziem tnącym z tworzywa dB(A) 3) 112 - poziom ciśnienia akustycznego z narzędziem z tworzywa dB(A) 3) 99 - wartość drgań z narzędz.z tworzywa lewa/prawa m/s² 4) 2,5/2,2 Szt. 1 szt. 8 Kosiarka spalinowa z napędem Wymagania: - moc silnika 7,5KM - pojemność silnika 161 cm³ - 7 stopniowa regulacja wysokości koszenia 30-80mm - napęd własny na tylne koła - pojemność kosza na trawę 70l Szt. 1 szt.

II.5) Główny kod CPV: 44510000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
43200000-5
43100000-4
43800000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 143776,55
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 21
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, t.j.: Osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny wykonawczy (Dz. U. poz. 557, z późn. zm.), mających trudności w integracji ze środowiskiem. Zamawiający określa zgodnie z art. 22 ust. 2a ustawy Pzp, minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do tej grupy nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki, o których mowa w ust. 2. Przez osoby wymienione w art. 22 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający rozumie osoby pozbawione wolności oraz osoby , o których mowa w dziale 12 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks Karny Wykonawczy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy posiadający minimalny roczny obrót: I część zamówienia: 10 000,00 zł II część zamówienia: 10 000,00 zł III część zamówienia: 10 000,00 zł IV część zamówienia: 10 000,00 zł V część zamówienia: 10 000,00 zł VI część zamówienia: 10 000,00 zł O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy posiadający własne środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż: I część zamówienia: 10 000,00 zł II część zamówienia: 10 000,00 zł III część zamówienia: 10 000,00 zł IV część zamówienia: 10 000,00 zł V część zamówienia: 10 000,00 zł VI część zamówienia: 10 000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców do upływu terminu składania ofert: 1.1.formularz ofertowy 1.2.do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 (JEDZ) do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w formie Standardowego Formularza Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ (JEDZ) należy przesłać w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał składane na formularzu JEDZ powinny zostać złożone również w formie dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdy z wymienionych podmiotów w zakresie, w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.3.Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w formie Standardowego Formularza Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ (JEDZ) przez wykonawcę, jest poczta elektroniczna. UWAGA! Złożenie Oświadczenia JEDZ wraz z ofertą na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jego złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 1.4.Oświadczenie Wykonawcy (JEDZ) należy przesłać na adres email: oisw_lodz@sw.gov.pl lun ePUAP 1.5.Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: pdf., doc., docx., rtf., xps., odt. Maksymalny rozmiar wiadomości wynosi 10 MB. 1.6.Wykonawca wypełnia JEDZ, tworząc dokument elektroniczny. Może korzystać z narzędzia ESPD lub innych dostępnych narzędzi lub oprogramowania, które umożliwiają wypełnienie JEDZ i utworzenie dokumentu elektronicznego, w szczególności w jednym z ww. formatów. W celu wypełnienia formularza przygotowanego przez Zamawiającego należy plik xml. zapisać na dysku lokalnym lub innym nośniku danych, przejść na stronę: https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=pl 1.7.Po wygenerowaniu przez wykonawcę dokumentu elektronicznego JEDZ, wykonawca podpisuje ww. dokument kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne, spełniające wymogi, bezpieczeństwa określone w ustawie 1.8.Podpisany dokument elektroniczny JEDZ musi zostać zaszyfrowany, tj. opatrzony hasłem dostępowym. W tym celu wykonawca może posłużyć się narzędziami oferowanymi przez oprogramowanie, w którym przygotowuje oświadczenie (np. Adobe Acrobat), lub skorzystać z dostępnych na rynku narzędzi na licencji open source (np.: Zip, Rar) lub komercyjnych. 1.9.Wykonawca zamieszcza hasło dostępu do pliku JEDZ w Formularzu Oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, składanym w formie pisemnej. W treść oferty Wykonawca powinien zawrzeć również inne niezbędne informacje umożliwiające prawidłowy dostęp do dokumentu, w szczególności informacje o wykorzystanym programie szyfrującym lub procedurze odszyfrowania danych zawartych w JEDZ. 1.10.Wykonawca przesyła Zamawiającemu zaszyfrowany i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym JEDZ na wskazany adres poczty elektronicznej przed upływem terminu określonego w SIWZ. W tytule przesłanej wiadomości należy wskazać oznaczenie postępowania, którego JEDZ dotyczy zgodnie z SIWZ oraz nazwę wykonawcy np: „OI/KI.2230.2.2018.AR -nazwa Wykonawcy” albo dowolne oznaczenie pozwalające na identyfikację Wykonawcy. 1.11.Datą przesłania JEDZ będzie data wpływu wiadomości na serwer poczty Zamawiającego. Obowiązek złożenia JEDZ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym w sposób określony powyżej dotyczy również JEDZ składanego na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp; w takim przypadku Zamawiający nie wymaga szyfrowania tego dokumentu. 1.12.Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. 1.13.Pełnomocnictwo osoby /osób, podpisującej/podpisujących ofertę, do reprezentowania Wykonawcy musi bezpośrednio wynikać z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej). Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy to do oferty należy dołączyć oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa. 1.14.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy przez osoby podpisujące Oświadczenie JEDZ musi bezpośrednio wynikać z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej). Jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do Oświadczenia JEDZ przesłanego elektronicznie należy dołączyć pełnomocnictwo w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób wskazanych w dokumencie stwierdzającym status prawny Wykonawcy (odpisie z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej). 2. Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia (art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp). 2.1 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia (art. 24 ust. 1 Pzp) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, po umieszczeniu na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Pzp, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów z zastrzeżeniem art.26 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Uwaga!!! W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców odrębnie. 3.1 informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14, 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu; 3.2 zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.3 zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.4 odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.5 Decyzja w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej lub zakładu aktywności zawodowej, o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2046, z późn. zm.), lub innych dokumentów potwierdzających status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę, lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie publiczne, działalności obejmującej społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych wymienionych w art. 22 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający rozumie osoby pozbawione wolności oraz osoby , o których mowa w dziale 12 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks Karny Wykonawczy. 3.6 Dokumentów potwierdzających procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do kategorii wymienionych w art. 22 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający rozumie osoby pozbawione wolności oraz osoby , o których mowa w dziale 12 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks Karny Wykonawczy, zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie. 3.7 Oświadczenie wykonawcy o rocznym obrocie wykonawcy za rok 2017. 3.8 Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3.9 Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu . 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej. 5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w §VII ust. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie §VII ust. 1 niniejszej SIWZ. 8. Zamawiający nie przewiduje, przeprowadzenia aukcji elektronicznej po dokonaniu oceny ofert. 9. W zakresie nieuregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 10. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia o którym mowa w §VI ust. 2 niniejszej SIWZ potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wyznaczonym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo koniczne byłoby unieważnienie postępowania 11. Jeżeli wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wyznaczonym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo koniczne byłoby unieważnienie postępowania. 12. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, składa dokumenty wymienione w §VII ust. 2 i 3-5. 12.1 (pkt. 2) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 12.2 pkt 3-5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 12.3 Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i pkt 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 12.4 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się. 12.5 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, t.j.: Osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny wykonawczy (Dz. U. poz. 557, z późn. zm.), mających trudności w integracji ze środowiskiem. Zamawiający określa zgodnie z art. 22 ust. 2a ustawy Pzp, minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do tej grupy nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki, o których mowa w ust. 2. Przez osoby wymienione w art. 22 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający rozumie osoby pozbawione wolności oraz osoby , o których mowa w dziale 12 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks Karny Wykonawczy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Oświadczenie JEDZ Oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 2a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp), (Dz.U. z 2012 r., poz. 186)
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Ustala się wadium w wysokości: I część zamówienia: 500,00 zł II część zamówienia: 500,00 zł III część zamówienia: 500,00 zł IV część zamówienia: 500,00 zł V część zamówienia: 500,00 zł VI część zamówienia: 500,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. NBP Oddział Okręgowy w Łodzi numer konta: 55 1010 1371 0067 0913 9120 0000 Wadium przechowywane będzie na koncie nieoprocentowanym.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena (P1) 60,00
Termin gwarancji (P2) 15,00
Termin dostawy (P3) 15,00
Termin płatności(P4) 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
3.5. Klauzula Informacyjna z art. 13 i 14 RODO 3.5.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: - administratorem danych osobowych jest OISW w Łodzi przy ul. Smutnej 21 104, 91-721 Łódź, - - inspektorem ochrony danych osobowych w OISW w Łodzi jest Pan Marcin Borkowski, 3.5.2. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 3.5.3. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 3.5.4. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 3.5.5. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 3.5.6. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 3.5.7. Osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje: -w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; -prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; -na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy że podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 3.5.8. Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikający z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
3.5. Klauzula Informacyjna z art. 13 i 14 RODO 3.5.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: - administratorem danych osobowych jest OISW w Łodzi przy ul. Smutnej 21 104, 91-721 Łódź, - - inspektorem ochrony danych osobowych w OISW w Łodzi jest Pan Marcin Borkowski, 3.5.2. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 3.5.3. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 3.5.4. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 3.5.5. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 3.5.6. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 3.5.7. Osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje: -w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; -prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; -na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy że podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 3.5.8. Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikający z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-12, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część 1: Sprzęt dla Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi, ul. Beskidzka 54, Łódź
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Maszyna do szycia Wymagania: - 23 wbudowane programy wykonywania szwów; - prędkość 1100 szwów na minutę; - maksymalna szerokość ściegu 6 mm; - regulacja ustawienia igły w 3 pozycjach; - moc 105W; - funkcja automatycznego nawlekania igły; Szt. 6 szt. Mieszadło/mieszarka dwubiegowa Wymagania: - prędkość obrotowa bez obciążenia 0-150/300-300/650 - gwint wrzeciona M14 - moc (W) 1500 - waga 5,4 kg - regulacja obrotów wysokie/niskie - funkcja soft start - rozmiar mieszadła 16mm Szt. 2 szt. Piła do cięcia płytek Wymagania: - regulowany zacisk - moc 750w - chromowany, platerowany stół - diamentowe ostrze - średnica tarczy 180 mm - maksymalna głębokość cięcia 34 mm - maksymalne nachylenie stołu 45° Szt. 1 szt. Młotowiertarka Wymagania: - energia udaru: 2,4J - moc 800W - prędkość obrotowa 1200rpm - masa 3kg - możliwość kucia - maksymalna liczba udarów 4600min-1 - maksymalna średnica wiercenia w betonie 26mm - maksymalna średnica wiercenia koronką 68mm Szt. 3 szt. Wkrętarka z udarem Wymagania: - akumulatory XR Li-Ion - napięcie 18V - pojemność akumulatora 1,5Ah - twardy moment obrotowy 70 Nm - liczba zakresów momentu obrotowego (x+1) 15 - w zestawie dwa akumulatory, walizka, udar Szt. 1 szt. Młot udarowo – obrotowy Wymagania: - moc 850 W - nominalna prędkość obrotowa 630 obr/min - maksymalna liczba udarów 3300/min - siła pojedynczego udaru 5,6J - mechanizm udarowy elektropneumatyczny - stała kontrola prędkości obrotowej - 3 tryby pracy wiercenie, wiercenie z udarem, kucie - wskaźnik zużycia szczotek węglowych - waga 5,2 kg Szt. 1 szt. Laptop Wymagania: - przekątna ekranu 15,6’ - liczba rdzeni procesora 2 - pamięć RAM 8GB - dysk twardy 256GB - pamięć karty graficznej 2GB - system operacyjny Windows 10 - procesor 3,1GHz Szt. 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 19500,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena (P1) 60,00
Termin gwarancji (P2) 15,00
Termin dostawy (P3) 15,00
Termin płatności(P4) 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część 2: Sprzęt dla Zakładu Karnego w Garbalinie, Garbalin 18, Łęczyca
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kosa spalinowa Wymagania: - typ silnika: spalinowy, 2-suwowy KAWASAKI - znamionowa moc silnika: 2,71 KM - pojemność silnika: 53,2 cm3 - średnica rury: 28 mm - głowica tnąca: Tap & Go, podwójna żyłka - pojemność zbiornika paliwa: 1,1 l - system antywibracyjny (AVS): tak - szerokość robocza żyłka / tarcza: 430 mm / 255 mm -waga: 10,5 kg - zestaw zawiera: podwójne, komfortowe szelki podtrzymujące, głowicę tnącą z żyłką, tarczę tnącą, pojemnik do sporządzania mieszanki paliwowej, narzędzia do montażu i obsługi kosy Szt. 2 szt. Kosiarka spalinowa z napędem: Wymagania: - moc silnika: 2,59 kW przy 2800 obr/min - pojemność skokowa: 163 cm3 - moment obrotowy: 9,8 Nm - regulacja obrotów silnika: - 7 pozycji - szerokość koszenia: 530 mm - zakres wysokości cięcia: 25 - 80 mm - ilość pozycji wysokości koszenia: 5 pozycji - regulacja wysokości cięcia: centralna dla wszystkich kół - korpus: stalowy - pojemność kosza: 70 l - system koszenia: napęd, wyrzut do kosza, wyrzut tylny, wyrzut boczny, mielenie Szt. 3 szt. Stopa wibracyjna Wymagania: - masa operacyjna: 80kg - masa netto:masa: 76 kg. - wymiary stopy: 34,5cm x 28,5cm - silnik: czterosuwowy, górnozaworowy, chłodzony powietrzem - max. moc: 4.0 KM - pojemność skokowa: 149 cm3 - wysokość skoku: 65 mm - głębokość zagęszczania: do 60 cm - ilość uderzeń na minutę: 450-650 - max. siła odśrodkowa: 10 kN Szt. 1 szt. Wózek paletowy 2,5T Wymagania: - udźwig: 2500 kg - max. wysokość wideł: 200 mm - min. wysokość wideł: 85 mm - wymiary wideł: 540x1150 mm - waga brutto: 61 kg Szt. 1 szt. Wertykulator – aerator spalinowy Wymagania: - model silnika: 450 Series - moc znamionowa silnika: 1,66 kW - typ noży: 30 noży, stałe - szerokość robocza: 42 cm - głębokość robocza: od -20 mm do 0 mm - regulacja głębokości: Centralna - pojemność kosza: 45 L Szt. 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 19500,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena (P1) 60,00
Termin gwarancji (P2) 15,00
Termin dostawy (P3) 15,00
Termin płatności(P4) 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część 3: Sprzęt dla Zakładu Karnego w Łowiczu, ul. Wiejska 3, Łowicz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miernik instalacji elektrycznej Wymagania: - 6 funkcji pomiarowych - pomiar rezystancji izolacji - pomiar napięcia dotykowego - pomiar impedancji pętli zwarcia - pomiar napięcia sieci AC - pomiar parametrów wyłączników różnicowo-prądowych - automatyczne rozładowanie pojemności badanego obwodu - ostrzeżenie o obecności napięcia w obwodzie - szerokość pasma dla pomiaru napięcia AC 50Hz - źródło zasilania 8 baterii 1,5V LR06 Szt. 1 szt. Miernik rezystancji uziemienia Wymagania: - Pomiar rezystancji uziemienia metodą 3- lub 2-przewodową - Pomiar potencjału ziemi i spadku napięcia na elektrodzie pomiarowej - Sygnalizacja przekroczenia dopuszczalnej rezystancji elektrod pomocniczych - Pyłoszczelna i bryzgoszczelna obudowa - Prąd pomiarowy o wartości 2mA pozwala na pomiar rezystancji uziemienia bez wyzwalania zabezpieczeń podczas pomiarów - Wskaźnik stanu baterii Szt. 1 szt. Agregat do malowania natryskowego Wymagania: - moc: 1000 W - napięcie pracy: 230V / 50Hz - zasilanie elektryczne: 230V - wydajność rozpylania: minimum 1,8 L/min - długość przewodu wysokociśnieniowego: minimum 15 m - dopuszczalna lepkość farby: 110 DIN-s - metalowa obudowa - w zestawie dysza 517 (uniwersalny rozmiar do farb emulsyjnych i lateksowych) Szt. 1 szt. Mikser ręczny Wymagania: - napięcie - U: 230 V - moc elektryczna: 0.30 kW - Prędkość obrotów: 2300-9600 obr/min - model wyposażony w nóż i trzepaczkę - metalowa przekładnia do trzepaczki zapewnia dużą odporność sprzętu - do obróbki w naczyniach o pojemności do 30 litrów - długość ramienia 300 mm - prędkość obrotowa trzepaczki 500-1800 obr/min obudowa trzepaczki wykonana w całości z metalu zapewnia większą wytrzymałość urządzenia Szt. 1 szt. Zamrażarka skrzyniowa 500l Wymagania: - w komplecie 1 kosz - grube ścianki izolacyjne - posiada 4 kółka z hamulcami - urządzenie wykonane z blachy malowanej proszkowo (biała) - wbudowany zamek na klucz - możliwość regulacji temperatury - elektroniczny wyświetlacz temperatury - rozmrażanie ręczne - wymiary szerokość: 1795 mm - głębokość: 745 mm - wysokość: 845 mm - zasilanie: 230 V - moc: 0,245 kW - pojemność: 500 l - temperatura: -18°C Szt. 1 szt. Kuchnia elektryczna 4-płytowa Wymagania: - 4-płytowa (płyty okrągłe) - wymiary: 700 x 700 x 270 mm - zasilanie: 3 N ~400V 50Hz - moc znamionowa: 10,4 kW Szt. 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 19400,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena (P1) 60,00
Termin gwarancji (P2) 15,00
Termin dostawy (P3) 15,00
Termin płatności(P4) 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Część 4: Sprzęt dla Aresztu Śledczego w Łodzi, ul. Smutna 21, Łódź
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Agregat malarski Wymagania: -wydajność 1,25l/min - wąż 9m - 2 dysze - moc 550W Szt. 1 szt. Kamera termowizyjna Wymagania: - obiektyw 8mm - zakres spektralny 8-14 µm - częstotliwość odświeżania 50Hz - wyświetlacz LCD 3,5’ - czas pracy na baterii do 4h - łączność wi-fi Szt. 1 szt. Spawarka TIG inwertorowa Wymagania: - maksymalny prąd spawania 200A - zakres prądu spawania 10-200A - prąd spawania AC/DC - pobór mocy 10,00kW - napięcie biegu jałowego 82V - chłodzenie gazem - funkcja pulsu - regulacja prądu płynna - zajarzenie łuku HF bezstykowe - procesy TIG/MMA Szt. 1 szt. Piła stołowa formatowa Wymagania: - wymiary stołu głównego 530mm x 1000 mm - maksymalna szerokość obróbki 720 mm - maksymalna szerokość cięcia przekrojowego 600mm - odchylenie ostrza 90-45 ° - długość ostrza 200mm - silnik 1100W (1,5km)/ 240V Szt. 1 szt. Wyrówniarko – grubościówka Wymagania: Wyrówniarka: - wymiar stołu 1085x256mm - wysokość stołu 850 mm - max szerokość obróbki 250 mm - zakres obrotu 90-45 ° - max. Głębokość obróbki 5 mm Grubościówka: - wymiar stołu 245x590 mm - maksymalna wysokość obróbki 245 mm - min/max grubość obrabianego elementu 6/195mm - prędkość posuwu 5,5m/min - króciec odciągowy fi 100mm - moc silnika 1,5kW/2,1kW - prędkość obrotowa 4000obr/min - poziom mocy akustycznej 93dB Szt. 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 19500,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena (P1) 60,00
Termin gwarancji (P2) 15,00
Termin dostawy (P3) 15,00
Termin płatności(P4) 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Część 5: Sprzęt dla Zakładu Karnego w Sieradzu, ul. Orzechowa 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odkurzacz piorący Wymagania: - moc 1250W - moc pompy 40W - wydajność teoretyczna 20-25 m²/h - pojemność zbiornika na czystą wodę 10l - pojemność zbiornika na brudną wodę 9l - zasięg pracy 15m - w zestawie ssawka do prania tapicerki, ssawka do prania dywanów Szt. 1 szt. Miernik instalacji elektrycznej Wymagania: - 6 funkcji pomiarowych - pomiar rezystancji izolacji - pomiar napięcia dotykowego - pomiar impedancji pętli zwarcia - pomiar napięcia sieci AC - pomiar parametrów wyłączników różnicowo-prądowych - automatyczne rozładowanie pojemności badanego obwodu - ostrzeżenie o obecności napięcia w obwodzie - szerokość pasma dla pomiaru napięcia AC 50Hz - źródło zasilania 8 baterii 1,5V LR06 Szt. 1 szt. Zagęszczarka Wymagania: - masa robocza 130kg - siła odśrodkowa 20kN - szerokość robocza 450mm - 4-suw o mocy 6,5KM - dwa paski klinowe 13/787 - elektroniczny system kontroli poziomu oleju - gumowa mata zapobiegająca uszkodzeniom na kostkach chodnikowych - pojemność silnika 196 cm³ - posów do przodu 24m/min - głębokość zagęszczania 30 cm - wózek do transportu, rama ochronna Szt. 1 szt. Betoniarka z żeliwnym wieńcem Wymagania: - pojemność całkowita 350l - pojemność robocza max 200l - moc 1,5 kW - obroty zbiornika 25/min - bęben ze wzmocnionym łożyskowaniem - przekładnia ślimakowa - duże koła jezdne na twardej gumie Szt. 1 szt. Gwintownica elektryczna Wymagania: - moc 1100W-50/60Hz - adapter do głowic ośmiokątnych 1/8 do 1.1/4 - imadło blokujące równoważące - prędkość obrotowa 26 obr/min w 2 kierunkach Szt. 1 szt. Kosiarka spalinowa z napędem Wymagania: - moc silnika 7,5KM - pojemność silnika 161 cm³ - 7 stopniowa regulacja wysokości koszenia 30-80mm - napęd własny na tylne koła - pojemność kosza na trawę 70l Szt. 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 19500,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena (P1) 60,00
Termin gwarancji (P2) 15,00
Termin dostawy (P3) 15,00
Termin płatności(P4) 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Część 6: Sprzęt dla Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Wronia 76/90
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Jednostka miary Ilość Akumulatorowa wiertarko – wkrętarka udarowa Wymagania: - napięcie zasilania: 18 V - system zasilania: LXT 18V - prędkość obr. na biegu jałowym 1 Bieg: 0 - 400 obr./min - prędkość obr. na biegu jałowym 2 Bieg: 0 - 1300 obr./min - częst. udarów na biegu jałowym 1 Bieg: 0 - 6000 /min - częst. udarów na biegu jałowym 2 Bieg: 0 - 19500 /min - max. zdolność wiercenia w stali: 13 mm - max. zdolność wiercenia w drewnie: 36 mm - max. zdolność wiercenia w betonie: 13 mm - zakres mocowania: 1,5 - 13 mm - max. moment obrotowy miękki: 27 - max. moment twardy: 42 Nm - waga: 1,7 kg Szt. 2 szt. Akumulatorowa szlifierka kątowa Wymagania: - System: LXT 18V - Napięcie (V): 18 - Typ akumulatora: Li-ion - Średnica tarczy (mm): 125 - Prędkość obrotowa na biegu jałowym (obr/min): 8500 - Waga (kg): 2.5 Szt. 1 szt. Kująco wiercący młot udarowy Wymagania: - Pobór mocy: 1.100W - Energia pojedynczego uderzenia: 6.2 J - Max. średnica wiertła: 40mm - Max. średnica koronki: 105mm - Liczba uderzeń/min.: 1.350-2.750 - Prędkość obr. Na biegu jałowym: 235-480 min-1 - Wymiary (dł. x szer. x wys.): 468x116x261mm - Ciężar netto: 6,3kg - Długość przewodu zasil.: 5m Szt. 1 szt. Wiertarka stołowa Wymagania: - Max wydajność wiercenia 20 mm - Uchwyt wiertarski 1 - 16 mm / B 18 - Prędkość obrotowa (bezstopniowo) 310 - 1950 obr./min - Odstęp trzpień / kolumna 160 mm - Odchylany stół -45° do +45° - Odstęp trzpień / stół max. 415 mm - Odstęp trzpień / płyta dolna 605 mm - Skok kła 80 mm - Średnica kolumny 72 mm - Wielkość stołu / T-rowków 305 x 305 / 16 mm - Płyta dolna 205 x 205 mm - Moc silnika S1 100% 0,75 kW / 400 V - Moc silnika S6 40% 1,1 kW / 400 V - Wymiary maszyny 400 x 630 x 980 mm - Ciężar około 57 kg Szt. 1 szt. Spawarka inwertorowa Wymagania: - spawanie elektrodami rytulowymi i zasadowymi o śr. do 4 mm, - płynna regulacja prądu spawania MMA - regulacja zgrubna i precyzyjna - płynna regulacja funkcji ARC (0-50A) - spawania metodą TIG Lift - zajarzanie stykowe - regulacja częstotliwości spawania PULSEM ,w zakresie/ 0-100Hz/, możliwośc regulacji prądu bazowego do szczytoweo przy spawaniu w trybie PULS - spawarka zapamiętuje bieżące ustawienia parametrów spawania Szt. 1 szt. Gwintownica elektryczna Wymagania: - elektryczna gwintownica do gwintów w zakresie do 1 1/4" - silnik (1200 W) z 30% zwiększeniem mocy poprzez automatyczne przestawienie szczotek przy zmianie kierunku obrotów - uchwyt prowadzący, umożliwiający pewne mocowanie za pomocą skośnie ustawionego docisku krzywkowego - napęd z bezobsługową przekładnią. - szybko wymiennymi głowicami do gwintów rurowych 1/8-2", 16-50mm,gwintów sworzniowych 6-30 mm, 1/4-1", gwintów rurowych z REMS 4" głowicą automatyczną 2 1/2-4". - metalowa walizka wraz z głowicami 1/2", 3/4", 1", 1 1/4". Szt. 1 szt. Kosa spalinowa Wymagania: - moc kW/KM 1,7/2,3 - standardowe narzędzie tnące Głowica żyłkowa AC 46-2 - pojemność skokowa cm³ 37,7 - ciężar kg 8,5 - średnica cięcia mm 480 - zawartość zbiornika 0,75 l - długość całkowita cm 2) 179 - poziom mocy akustycznej z narzędziem tnącym z tworzywa dB(A) 3) 112 - poziom ciśnienia akustycznego z narzędziem z tworzywa dB(A) 3) 99 - wartość drgań z narzędz.z tworzywa lewa/prawa m/s² 4) 2,5/2,2 Szt. 1 szt. Kosiarka spalinowa z napędem Wymagania: - moc silnika 7,5KM - pojemność silnika 161 cm³ - 7 stopniowa regulacja wysokości koszenia 30-80mm - napęd własny na tylne koła - pojemność kosza na trawę 70l Szt. 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 19600,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena (P1) 60,00
Termin gwarancji (P2) 15,00
Termin dostawy (P3) 15,00
Termin płatności(P4) 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady brukarskiej - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję brygady brukarskiej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI