Dostawa pompy do kompresora RSX do skraplarki helu wraz z uruchomieniem

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa pompy do kompresora RSX do skraplarki helu wraz z uruchomieniem
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
  • Termin składania wniosków2022-09-22
  • ZamawiającyInstytut Fizyki Polskiej Akademii Nauk
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-02
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00330792
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pompy do kompresora RSX do skraplarki helu wraz z uruchomieniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Fizyki Polskiej Akademii Nauk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Lotników 32/46

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-668

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzpie@ifpan.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ifpan.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

naukowo - badawcza

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Lidia Szczęsna prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Kancelaria Radcy Prawnego Lidia Szczęsna

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522 178 64 67

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Borowego 5 lok. 10 adres prowadzenia działalności: Al. Wojska Polskiego 41 lok. 41, 01-503 Warszawa

1.11.4.) Miejscowość: Warszawa

1.11.5.) Kod pocztowy: 01-357

1.11.6.) Województwo: mazowieckie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.11.9.) Numer telefonu: +48222411714

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bsskancelaria.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: http://www.bsskancelaria.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pompy do kompresora RSX do skraplarki helu wraz z uruchomieniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fc5e140-2a23-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330792

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00079024/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Dostawa pompy do kompresora RSX do skraplarki helu wraz z uruchomieniem

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ifpan.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej z wykorzystaniem strony internetowej Zamawiającego i za
pośrednictwem Platformy zakupowej „e-zamawiający” spółki Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. ul.
Domaniewska 49, 02-672 Warszawa (Market Planet), dostępnej pod adresem strony internetowej:
https://ifpan.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Platformy dostępna jest pod adresem
wskazanym w ust. 5, w zakładce
„Regulacje i procedury procesu zakupowego”. W przypadku problemów w obsłudze Platformy, należy
zgłaszać je na adres e-mail: oneplace@marketplanet.pl lub nr tel. + 48 (22) 257 22 23

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można
wprowadzić do treści ogłoszenia, pełne informacje zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia
(zwanej dalej „SWZ”).Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L
119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm., zwanego dalej „RODO”, informuje się, że:1. Administratorami
Pana/Pani danych osobowych są: a) Instytut Fizyki PAN., Al. Lotników 32/46. 02-668 Warszawa; b)
Lidia Szczęsna prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Kancelaria Radcy Prawnego Lidia
Szczęsna, ul. Borowego 5 lok. 10, 01-357 Warszawa, miejsce prowadzenia działalności i adres do
korespondencji: Al. Wojska Polskiego 41 lok. 41, 01-503 Warszawa, tel : (+48) 22 241 17 142. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych możliwy jest pod adresem e-mail: iodo@ifpan.edu.pl. 3.
Pani/Pana dane osobowe będą̨przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – ustawy z dnia 11
września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a przypadku danych osobowych
przekazanych przez wykonawcę̨, którego oferta została wybrana także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b
RODO w celu zawarcia i realizacji umowy o zamówienie publiczne; 4. Pani/Pana dane osobowe mogą̨
być́ przekazywane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp; 5. Pani/Pana dane osobowe
będą̨przechowywane przez Administratora, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a w przypadku zamówień́
realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej) przez
okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków; 6. Obowiązek podania przez
Panią̨/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Pzp,
związanym z udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają̨z ustawy Pzp. W przypadku postepowań, o zamówienia
wyłączonych spod stosowania przepisów ustawy Pzp, podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich
brak uniemożliwi udział w postepowaniu; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje
nie będą̨podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/13/IFPAN/2022/LS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pompy do kompresora RSX do skraplarki helu wraz z uruchomieniem. Wymagana jest gwarancja Wykonawcy na okres co najmniej 24 miesięcy, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub po sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 w zw. z art. 266 uPzp.
4, Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
5. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części, a co za tym idzie, nie dopuszcza składania ofert częściowych. Uzasadnienie: Przedmiotem postępowania jest dostawa pompy do kompresora RSX do skraplarki helu wraz z uruchomieniem służącej do realizacji przez Zamawiającego zadań statutowych. Zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia opis minimalnych parametrów technicznych i wymaganych stanowi zintegrowaną całość. Przedmiot zamówienia jest niepodzielny, ponieważ stanowi funkcjonalną całość, tj. urządzenie kompletne, kompatybilne z kompresorem RSX skraplarki helu wraz z uruchomieniem. Niedokonanie podziału na części nie narusza konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42123300-0 - Sprężarki do urządzeń chłodzących

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42124300-7 - Części pomp powietrza lub próżniowych, sprężarek gazu lub powietrza

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Całkowita liczba punktów przyznanych danej ofercie będzie równa sumie punktów uzyskanych przez
ocenianą ofertę w ramach poszczególnych kryteriów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informację z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust. 1 pkt 4
uPzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
a) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub
b) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
2. Ofertę stanowi wypełniony formularz „Oferta” (zał. nr 2 do SWZ).
3. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć za pośrednictwem Platformy:
1) oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 uPzp o niepodleganiu wykluczeniu (zał. nr 3 do SWZ) - w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym;
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (w celu potwierdzenia uprawnienia do reprezentowania podmiotu) - chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał w ofercie dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (np. nr KRS, NIP);
Zamawiający dopuszcza złożenie ww. dokumentu w języku angielskim, bez konieczności dołączenia tłumaczenia na język polski.
3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów wskazanych w pkt 2) powyżej;
4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo potwierdzające umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdz. IX ust. 3 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo może wynikać z umowy lub innej czynności prawnej. Fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
4. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu
z postępowania w oparciu o przesłanki określone w Rozdz. VI SWZ. Dokumenty i oświadczenia dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Zamawiający nie określa odmiennych wymagań związanych z realizacją zamówienia w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Działając na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach:
1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia w ten sposób, że czynią wykonanie umowy na dotychczasowych zasadach niecelowym, niezgodnym z wymaganiami lub niemożliwym, przy czym zmiany umowy dokonane mogą być tylko w zakresie niezbędnym do dostosowania postanowień umowy do wprowadzonych przepisów prawa;
2) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, przy czym zmiana umowy może polegać na wyeliminowaniu rozbieżności lub niejasności w umowie lub jednoznacznym sprecyzowaniu postanowień umowy wywołujących wątpliwości pomiędzy Stronami;
3) w przypadku zmian wynikających z oddziaływania siły wyższej,
4) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:
a) w razie wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
b) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć (termin może ulec wydłużeniu o czas trwania tych okoliczności);
5) zmiana sposobu wykonania umowy w przypadku wystąpienia uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych, np. wycofanie z produkcji lub zaprzestanie/wstrzymanie produkcji, wprowadzenie nowej technologii zgodnej z umową (możliwa zmiana na produkt o nie gorszych parametrach niż określone w OPZ);
6) w przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji produktu, która nie była dostępna na rynku na etapie składania ofert, pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w OPZ;
7) w przypadku ograniczenia dostępności któregokolwiek z elementów umowy, o ile nowy element spełnia wymagania określone w OPZ, a Wykonawca, pomimo zachowania należytej staranności, nie mógł temu zapobiec;
8) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy za realizację umowy - w przypadku zaistnienia którejkolwiek z przesłanek wskazanych powyżej, jeżeli zmiana umowy będzie wiązała się z koniecznością poniesienia dodatkowych kosztów przez Wykonawcę lub zaistnieniem oszczędności.
2. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta winna być sporządzona w języku polskim i złożona za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://ifpan.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w oparciu o przesłanki z:
- art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp
- art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835 - dalej jako „Ustawa
sankcyjna”)
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont kapitalny kawalerki - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont kapitalny kawalerki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI