DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-03-07
  • Zamawiający31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-23
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00216206
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632431771

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Silniki 1

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-325

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31blt.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d700be2-cfd2-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216206

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/31blt/public/postepowanie?postepowanie=62456788

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/31blt/public/postepowanie?postepowanie=62456788

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym, a w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem posiadanego w Systemie SmartPzp konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy, przy czym ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem zakładki „Oferty” dostępnej na https://portal.smartpzp.pl/31blt w miejscu publikacji ogłoszenia o zamówieniu i SWZ. Natomiast zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem Systemu, w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty - szczegółowe informacje znajdują się w rozdz. IX SWZ.
2) Oferta i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, a także inne dokumenty składane wraz z ofertą składa się, pod rygorem nieważności, podpisane:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
- elektronicznym podpisem zaufanym lub
- elektronicznym podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z rozdz. XXI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 5/I/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 19

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

rury, kolanka, itp. ocynk, mosiądz. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy PZP zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 4 do SWZ - form. cenowy, gdzie podane zostały parametry techniczne każdego z produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 3 do SWZ – Projekt umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji dla zadań od 1 do 19, zgodnie z art. 441 ust.1 uPzp do wysokości 60% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na zwiększeniu podstawowego zakresu dostaw.
Warunki zastosowania opcji zawiera Projekt umowy – załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

kolana, itp. PCV, Standardy jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy PZP zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 4 do SWZ - form. cenowy, gdzie podane zostały parametry techniczne każdego z produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 3 do SWZ – Projekt umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji dla zadań od 1 do 19, zgodnie z art. 441 ust.1 uPzp do wysokości 60% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na zwiększeniu podstawowego zakresu dostaw.
Warunki zastosowania opcji zawiera Projekt umowy – załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

rury, kolana, itp. PP, Standardy jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy PZP zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 4 do SWZ - form. cenowy, gdzie podane zostały parametry techniczne każdego z produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 3 do SWZ – Projekt umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji dla zadań od 1 do 19, zgodnie z art. 441 ust.1 uPzp do wysokości 60% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na zwiększeniu podstawowego zakresu dostaw.
Warunki zastosowania opcji zawiera Projekt umowy – załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

kolanka, złączka, itp. PE, PEX, Standardy jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy PZP zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 4 do SWZ - form. cenowy, gdzie podane zostały parametry techniczne każdego z produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 3 do SWZ – Projekt umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji dla zadań od 1 do 19, zgodnie z art. 441 ust.1 uPzp do wysokości 60% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na zwiększeniu podstawowego zakresu dostaw.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

obejmy, złączki, Standardy jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy PZP zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 4 do SWZ - form. cenowy, gdzie podane zostały parametry techniczne każdego z produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 3 do SWZ – Projekt umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji dla zadań od 1 do 19, zgodnie z art. 441 ust.1 uPzp do wysokości 60% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na zwiększeniu podstawowego zakresu dostaw.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zawory Standardy jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy PZP zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 4 do SWZ - form. cenowy, gdzie podane zostały parametry techniczne każdego z produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 3 do SWZ – Projekt umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji dla zadań od 1 do 19, zgodnie z art. 441 ust.1 uPzp do wysokości 60% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na zwiększeniu podstawowego zakresu dostaw.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

kurek, manometr, itp., Standardy jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy PZP zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 4 do SWZ - form. cenowy, gdzie podane zostały parametry techniczne każdego z produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 3 do SWZ – Projekt umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji dla zadań od 1 do 19, zgodnie z art. 441 ust.1 uPzp do wysokości 60% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na zwiększeniu podstawowego zakresu dostaw.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

sonda, kompresor, itp., Standardy jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy PZP zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 4 do SWZ - form. cenowy, gdzie podane zostały parametry techniczne każdego z produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 3 do SWZ – Projekt umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji dla zadań od 1 do 19, zgodnie z art. 441 ust.1 uPzp do wysokości 60% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na zwiększeniu podstawowego zakresu dostaw.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

pompy - Standardy jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy PZP zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 4 do SWZ - form. cenowy, gdzie podane zostały parametry techniczne każdego z produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 3 do SWZ – Projekt umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji dla zadań od 1 do 19, zgodnie z art. 441 ust.1 uPzp do wysokości 60% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na zwiększeniu podstawowego zakresu dostaw.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

wężyki, słuchawki itp., - Standardy jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy PZP zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 4 do SWZ - form. cenowy, gdzie podane zostały parametry techniczne każdego z produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 3 do SWZ – Projekt umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji dla zadań od 1 do 19, zgodnie z art. 441 ust.1 uPzp do wysokości 60% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na zwiększeniu podstawowego zakresu dostaw.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

wylewki, głowice - Standardy jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy PZP zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 4 do SWZ - form. cenowy, gdzie podane zostały parametry techniczne każdego z produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 3 do SWZ – Projekt umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji dla zadań od 1 do 19, zgodnie z art. 441 ust.1 uPzp do wysokości 60% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na zwiększeniu podstawowego zakresu dostaw.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zawory, syfon, itp., - Standardy jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy PZP zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 4 do SWZ - form. cenowy, gdzie podane zostały parametry techniczne każdego z produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 3 do SWZ – Projekt umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji dla zadań od 1 do 19, zgodnie z art. 441 ust.1 uPzp do wysokości 60% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na zwiększeniu podstawowego zakresu dostaw.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

baterie, itp., - Standardy jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy PZP zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 4 do SWZ - form. cenowy, gdzie podane zostały parametry techniczne każdego z produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 3 do SWZ – Projekt umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji dla zadań od 1 do 19, zgodnie z art. 441 ust.1 uPzp do wysokości 60% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na zwiększeniu podstawowego zakresu dostaw.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

śruby, uchwyty, otulina., - Standardy jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy PZP zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 4 do SWZ - form. cenowy, gdzie podane zostały parametry techniczne każdego z produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 3 do SWZ – Projekt umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji dla zadań od 1 do 19, zgodnie z art. 441 ust.1 uPzp do wysokości 60% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na zwiększeniu podstawowego zakresu dostaw.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zlewozmywaki - Standardy jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy PZP zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 4 do SWZ - form. cenowy, gdzie podane zostały parametry techniczne każdego z produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 3 do SWZ – Projekt umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji dla zadań od 1 do 19, zgodnie z art. 441 ust.1 uPzp do wysokości 60% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na zwiększeniu podstawowego zakresu dostaw.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

brodziki, kabiny itp. - Standardy jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy PZP zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 4 do SWZ - form. cenowy, gdzie podane zostały parametry techniczne każdego z produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 3 do SWZ – Projekt umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji dla zadań od 1 do 19, zgodnie z art. 441 ust.1 uPzp do wysokości 60% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na zwiększeniu podstawowego zakresu dostaw.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

pasta, taśma itp. - Standardy jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy PZP zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 4 do SWZ - form. cenowy, gdzie podane zostały parametry techniczne każdego z produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 3 do SWZ – Projekt umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji dla zadań od 1 do 19, zgodnie z art. 441 ust.1 uPzp do wysokości 60% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na zwiększeniu podstawowego zakresu dostaw.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 18

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

grzejniki - Standardy jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy PZP zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 4 do SWZ - form. cenowy, gdzie podane zostały parametry techniczne każdego z produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 3 do SWZ – Projekt umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji dla zadań od 1 do 19, zgodnie z art. 441 ust.1 uPzp do wysokości 60% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na zwiększeniu podstawowego zakresu dostaw.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 19

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

bojlery - Standardy jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy PZP zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 4 do SWZ - form. cenowy, gdzie podane zostały parametry techniczne każdego z produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 3 do SWZ – Projekt umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji dla zadań od 1 do 19, zgodnie z art. 441 ust.1 uPzp do wysokości 60% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na zwiększeniu podstawowego zakresu dostaw.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wymaga się, by Wykonawca w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego w formularzu cenowym – zał. nr 4 do SWZ wpisał w:
zadaniu nr 9 poz. 4
zadaniu nr 13 poz. 7
zadaniu nr 18 poz. 1
w kolumnie nr 9 lub 10 oznaczenia Producenta oferowanego produktu oraz typ lub model lub nr katalogowy (lub inne oznaczenie pozwalające na jednoznaczną identyfikację oferowanego asortymentu).
Wykonawca przy składaniu oferty dla ww. wymienionych zadań/pozycji zobowiązany jest dołączyć kartę produktu z podstawowymi parametrami technicznymi lub inne dokumenty pozwalające zidentyfikować produkt i potwierdzić równoważność z produktem żądanym przez Zamawiającego.
Ww. wymienione dokumenty traktowane będą jako DOKUMENTY PRZEDMIOTOWE. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą dokumentów przedmiotowych lub będą one niekompletne, Zamawiający na podst. art. 107 ust. 2 ustawy Pzp wezwie do ich złożenia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia, w zakresie:
zadania nr 8 poz. 4,
zadania nr 9 poz.1 - 3, 5-6
zadania nr 12 poz. 6-8,
zadania nr 19 poz. 2,
przy czym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego. Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie asortyment o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do asortymentu wskazanego (pożądanego) przez Zamawiającego. Wykonawca przy składaniu oferty równoważnej zobowiązany jest dołączyć kartę produktu z podstawowymi parametrami technicznymi lub inne dokumenty pozwalające zidentyfikować produkt i potwierdzić równoważność z produktem żądanym przez Zamawiającego.
Ww. wymienione dokumenty traktowane będą jako DOKUMENTY PRZEDMIOTOWE. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą dokumentów przedmiotowych lub będą one niekompletne, Zamawiający na podst. art. 107 ust. 2 ustawy Pzp wezwie do ich złożenia w wyznaczonym terminie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wymaga się, by Wykonawca w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego w formularzu cenowym – zał. nr 4 do SWZ wpisał w:
zadaniu nr 9 poz. 4
zadaniu nr 13 poz. 7
zadaniu nr 18 poz. 1
w kolumnie nr 9 lub 10 oznaczenia Producenta oferowanego produktu oraz typ lub model lub nr katalogowy (lub inne oznaczenie pozwalające na jednoznaczną identyfikację oferowanego asortymentu).
Wykonawca przy składaniu oferty dla ww. wymienionych zadań/pozycji zobowiązany jest dołączyć kartę produktu z podstawowymi parametrami technicznymi lub inne dokumenty pozwalające zidentyfikować produkt i potwierdzić równoważność z produktem żądanym przez Zamawiającego.
Ww. wymienione dokumenty traktowane będą jako DOKUMENTY PRZEDMIOTOWE. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą dokumentów przedmiotowych lub będą one niekompletne, Zamawiający na podst. art. 107 ust. 2 ustawy Pzp wezwie do ich złożenia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia, w zakresie:
zadania nr 8 poz. 4,
zadania nr 9 poz.1 - 3, 5-6
zadania nr 12 poz. 6-8,
zadania nr 19 poz. 2,
przy czym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego. Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie asortyment o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do asortymentu wskazanego (pożądanego) przez Zamawiającego. Wykonawca przy składaniu oferty równoważnej zobowiązany jest dołączyć kartę produktu z podstawowymi parametrami technicznymi lub inne dokumenty pozwalające zidentyfikować produkt i potwierdzić równoważność z produktem żądanym przez Zamawiającego.
Ww. wymienione dokumenty traktowane będą jako DOKUMENTY PRZEDMIOTOWE. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą dokumentów przedmiotowych lub będą one niekompletne, Zamawiający na podst. art. 107 ust. 2 ustawy Pzp wezwie do ich złożenia w wyznaczonym terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

OFERTA MUSI ZAWIERAĆ:
- formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SWZ;
- formularz cenowy - wg załącznika nr 4 do SWZ;

WRAZ Z OFERTĄ WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY ZŁOŻYĆ:
1) OŚWIADCZENIE składane na podstawie art. 125 ustawy Pzp – wg załącznika nr 2 do SWZ - aktualne na dzień składania ofert,
Oświadczenie składają odrębnie:
˗ Wykonawca
˗ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - (jeżeli dotyczy);
2) PEŁNOMOCNICTWO do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
W przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie potwierdzającym uprawnienie do występowania w obrocie prawnym – należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 poz. 1799 z późn. zm.), które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego;
3) PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE – zgodnie z rozdz. II ust. 5 i 6 SWZ – jeśli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, np. łącząc się w konsorcja lub spółki cywilne lub inną formę prawną.
2) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnik konsorcjum, po zalogowaniu się na profilu Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” doda pozostałych Wykonawców wpisując ich dane.
3) Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
4) Wykonawcy składający ofertę wspólną wraz z ofertą składają stosowne pełnomocnictwo uprawniające do wykonania określonych czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
5) Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie ze SWZ;
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej – dokumenty składane przez członków konsorcjum czy wspólników spółki cywilnej, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu.
6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy Pzp, brak podstaw wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców oddzielnie, wobec powyższego wszystkie oświadczenia i dokumenty w zakresie braku podstaw wykluczenia wymagane w postępowaniu składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie występujących.
7) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z zał. nr 3 do SWZ - § 9 umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/31blt/public/postepowanie?postepowanie=62456788

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-05 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-03

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

Część 9 : Tak

Część 10 : Tak

Część 11 : Tak

Część 12 : Tak

Część 13 : Tak

Część 14 : Tak

Część 15 : Tak

Część 16 : Tak

Część 17 : Tak

Część 18 : Tak

Część 19 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 1497 z póżn. zm.), z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę sztucznej trawy do ogrodu- Grodzisk Wielkopolski
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę sztucznej trawy do ogrodu, około 40 m2, podłoże ziemia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI