Dostawa materiałów elektrycznych w 2022 roku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa materiałów elektrycznych w 2022 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoElbląg
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-10-20
  • Zamawiający21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00230018
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów elektrycznych w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów elektrycznych w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf6bfd94-2821-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230018

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/21wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/21wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej, dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
oraz Instrukcji dla Wykonawców dostępnej pod adresem https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny):  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;

 Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „dostawę materiałów elektrycznych w 2022 r.” nr postępowania 16/SZP/2021;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.18.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych w 2022 roku. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość minimalna

Końcówka (nasuwka) konektorowa mosiężna na przewód 2,5 mm2 szt. 205
Końcówka (wsuwka) konektorowa mosiężna na przewód 2,5 mm2 szt. 210
Końcówka kablowa oczkowa na przewód 2,5 mm2, średnica otworu 4 mm, ocynowana szt. 410
Końcówka kablowa oczkowa na przewód 2,5 mm2, średnica otworu 6 mm, ocynowana szt. 100
Końcówka kablowa oczkowa na przewód 2,5 mm2, średnica otworu 8 mm, ocynowana szt. 100
Końcówka kablowa oczkowa na przewód 2,5 mm2, średnica otworu 10 mm, ocynowana szt. 100
Końcówka kablowa oczkowa na przewód 2,5 mm2, średnica otworu 12 mm, ocynowana szt. 510
Końcówka kablowa oczkowa na przewód 2,5 mm2, średnica otworu 16 mm, ocynowana szt. 100
Końcówka widełkowa; M4; 1,5÷2,5mm2; zaciskanie; na przewód; miedź w opakowaniu po 100 szt. opak. 2
Końcówka widełkowa; M5; 1,5÷2,5mm2; zaciskanie; na przewód; miedź w opakowaniu po 100 szt. opak. 2
Końcówka widełkowa; M6; 1,5÷2,5mm2; zaciskanie; na przewód; miedź w opakowaniu po 100 szt. opak. 2
Końcówka widełkowa; M8; 4÷6mm2; zaciskanie; na przewód; cynowany w opakowaniu po 100 szt. opak. 2
Końcówka oczkowa rurowa miedziana pocynowana o przekroju 1,5-2,5mm2 pod śrubę ø M5 w opakowaniu po 100 szt. opak. 2
Końcówka oczkowa rurowa miedziana pocynowana o przekroju 10mm2 pod śrubę ø M6 szt. 5
Końcówka oczkowa rurowa miedziana pocynowana o przekroju 16mm2 pod śrubę ø M8 szt. 5
Końcówka oczkowa rurowa miedziana pocynowana o przekroju 16mm2 pod śrubę ø M10 szt. 5
Końcówka oczkowa rurowa miedziana pocynowana o przekroju 25mm2 pod śrubę ø M12 szt. 5
Przewód elektryczny 7-żyłowy YLYs 6x1+1,5 mm mb 50
Przewód jednożyłowy LGY 1,5 mm2 H07V-K, 450/750V czarny mb 30
Przewód jednożyłowy LGY 2,5 mm2 H07V-K, 450/750V czarny mb 70
Przewód TDYd 2x0,5/0,9mm2 mb 40
Przewód YDYp 3x2,5 mm2 450/750V mb 40
Przewód sterowniczy PVC linka cynowana 1-żyłowy o przekroju 0,81mm2, średnica żyły 18AWG, napięcie znamionowe 300V , koloru czerwonego mb 2
Przewód sterowniczy PVC linka cynowana 1-żyłowy o przekroju 0,81mm2, średnica żyły 18AWG, napięcie znamionowe 300V , koloru ciemnozielonego mb 2
Przewód sterowniczy PVC linka cynowana 1-żyłowy o przekroju 0,81mm2, średnica żyły 18AWG, napięcie znamionowe 300V , kolor czarny mb 2
Przewód sterowniczy PVC linka cynowana 1-żyłowy o przekroju 0,56mm2, średnica żyły 20AWG, napięcie znamionowe 300V , koloru czerwony mb 2
Przewód montażowy PVC linka cynowana 1-żyłowy o przekroju 0,56mm2, średnica żyły 20AWG, napięcie znamionowe 300V , koloru żółto-zielony mb 3
Przewód montażowy PVC linka cynowana 1-żyłowy o przekroju 0,56mm2, średnica żyły 20AWG, napięcie znamionowe 300V , koloru białego mb 3
Przewód plecionka (druty miedzine cynowane) o przekroju żyły 8,3m2, grubości 1,5mm, szerokości 11mm, obciążalność prądowowa 90A, rezystancja przewodu 2,46 Ω/km, opakowania 25m opak. 3
Przewód sterowniczy linka cynowana 1-żyłowy o przekroju 4mm2 i izolacji silikonowej koloru czerwonego mb 2
Przewód sterowniczy linka cynowana 1-żyłowy o przekroju 4mm2 i izolacji silikonowej koloru niebieskiego mb 2
Przewód sterowniczy linka cynowana 1-żyłowy o przekroju 4mm2 i izolacji silikonowej koloru czarnego mb 2
Wkładka topikowa WTAT 2A/250V, 20mm, średnica 5 mm, materiał – porcelana lub szklana. szt. 10
Wkładka topikowa WTAT 8A/250V, 20mm, średnica 5 mm, materiał – porcelana lub szklana. szt. 10
Wtyczka siłowa przenośna prosta izolacyjna 63A/400V, min. IP67, 5-biegunowa szt. 2
Wtyczka siłowa przenośna prosta izolacyjna 125A/400V, min. IP67, 5-biegunowa szt. 1
"Opaska zaciskowa plastikowa w przedziale 140-150/2,5÷3,6 mm Uniwersalne, jednorazowe, nylonowe opaski zaciskowe . Przeznaczone do pracy w temp. w przedziale co najmniej - 10°C do +60°C;
- długość: 160mm;
- szerokość - 2,5-3,0mm;
- kolor – czarny;
- opakowanie : 100szt." opak. 10
"Opaska zaciskowa plastikowa w przedziale 300/3,5÷5 mm Uniwersalne, jednorazowe, nylonowe opaski zaciskowe . Przeznaczone do pracy w temp. w przedziale co najmniej - 10°C do +60°C;
- długość: 300mm;
- szerokość - 3,5-5,0mm;
- kolor – czarny;
- opakowanie : 100szt." opak. 60
"Koszulki termokurczliwe 2,4/1,2
średnica przed skurczeniem: 2,4 mm
średnica po skurczeniu: 1,2 mm
długość: 1mb
kolor: niebieski
temp. pracy co najmniej: : -30 st.C do +105 st.C" szt. 10
"Koszulki termokurczliwe 2,4/1,2
średnica przed skurczeniem: 2,4 mm
średnica po skurczeniu: 1,2 mm
długość: 1mb
kolor: czerwony
temp. pracy co najmniej: : -30 st.C do +105 st.C" szt. 10
"Koszulki termokurczliwe 2,4/1,2
średnica przed skurczeniem: 2,4 mm
średnica po skurczeniu: 1,2 mm
długość: 1mb
kolor: czarny
temp. pracy co najmniej: : -30 st.C do +105 st.C" szt. 60
"Koszulki termokurczliwe z klejem 3/1
średnica przed skurczeniem: 3 mm
średnica po skurczeniu: 1 mm
długość: 1mb
kolor: czarna
temp. pracy co najmniej: : -30 st.C do +105 st.C" szt. 4
"Koszulki termokurczliwe 3,2/1,6
średnica przed skurczeniem: 3,2 mm
średnica po skurczeniu: 1,6 mm
długość: 1mb
kolor: czarny
temp. pracy co najmniej: : -30 st.C do +105 st.C" szt. 60
"Koszulki termokurczliwe z klejem 4/1
średnica przed skurczeniem: 4 mm
średnica po skurczeniu: 1 mm
długość: 1mb
kolor: czarna
temp. pracy co najmniej: : -30 st.C do +105 st.C" szt. 4
"Koszulki termokurczliwe 4,8/2,4
średnica przed skurczeniem: 4,8 mm
średnica po skurczeniu: 2,4 mm
długość: 1mb
kolor: czarny
temp. pracy co najmniej: : -30 st.C do +105 st.C" szt. 10
"Koszulki termokurczliwe z klejem 6/2
średnica przed skurczeniem: 6 mm
średnica po skurczeniu: 2 mm
długość: 1mb
kolor: czarna
temp. pracy co najmniej: : -30 st.C do +105 st.C" szt. 4
"Koszulki termokurczliwe 6,4/3,2
średnica przed skurczeniem: 6,4 mm
średnica po skurczeniu: 3,2 mm
długość: 1mb
kolor: czarny
temp. pracy co najmniej: : -30 st.C do +105 st.C" szt. 10
"Koszulki termokurczliwe 6,4/3,2
średnica przed skurczeniem: 6,4 mm
średnica po skurczeniu: 3,2 mm
długość: 1mb
kolor: niebieski
temp. pracy co najmniej: : -30 st.C do +105 st.C" szt. 10
"Koszulki termokurczliwe z klejem 8/2
- średnica przed skurczeniem: 8mm;
- średnica po skurczeniu: 2mm
- długość: 1m;
- kolor: czarny;
temp. pracy co najmniej: : -30 st.C do +105 st.C" szt. 4
"Koszulka termokurczliwa 8/2
- średnica przed skurczeniem: 8mm;
- średnica po skurczeniu: 2mm
- długość: 1m;
- kolor: czarny;
temp. pracy co najmniej: : -30 st.C do +105 st.C" szt. 10
"Koszulki termokurczliwe 9,5/4,8
średnica przed skurczeniem: 9,5 mm
średnica po skurczeniu: 4,8 mm
długość: 1mb
kolor: czarny
temp. pracy co najmniej: : -30 st.C do +105 st.C" szt. 210
"Koszulki termokurczliwe z klejem 12/3
średnica przed skurczeniem: 12 mm
średnica po skurczeniu: 3 mm
długość: 1mb
kolor: czarna
temp. pracy co najmniej: : -30 st.C do +105 st.C" szt. 2
"Koszulki termokurczliwe 12,7/6,4
średnica przed skurczeniem: 12,7 mm
średnica po skurczeniu: 6,4 mm
długość: 1mb
kolor: czarny
temp. pracy co najmniej: : -30 st.C do +105 st.C" szt. 110
"Koszulki termokurczliwe z klejem 19/6
średnica przed skurczeniem: 19 mm
średnica po skurczeniu: 6 mm
długość: 1mb
kolor: czarna
temp. pracy co najmniej: : -30 st.C do +105 st.C" szt. 2
"Koszulki termokurczliwe z klejem 24/6
średnica przed skurczeniem: 24 mm
średnica po skurczeniu: 6 mm
długość: 1mb
kolor: czarna
temp. pracy co najmniej: : -30 st.C do +105 st.C" szt. 2
"Koszulki termokurczliwe z klejem 40/12
średnica przed skurczeniem: 40 mm
średnica po skurczeniu: 12 mm
długość: 1mb
kolor: czarna
temp. pracy co najmniej: : -30 st.C do +105 st.C" szt. 2
Taśma samoprzylepna naprawcza wodoodporna 50mmx50m, mocna taśma materiałowa powlekana polietylenem ze specjalnie wzmocnionego włókna bawełniano-poliestrowego, nadającego taśmie wyjątkową wytrzymałość na rozciąganie i zerwanie , do pakowania , ochrony, oznaczenia, montażu i podobnych zastosowań , posiada dobrą przyczepność do gładkich i chropowatych powierzchni. Przyczepność do stali co najmniej 3,5 N/cm . Wydłużenie przy zrywaniu co najmniej 7%. Odporne na warunki pogodowe , iskrzenie, łatwa do oddzierania ręcznego. Temperatura pracy w przedziale co najmniej -10+60 stopni , -kolor srebrna lub czarna szt. 2
Taśma izolacyjna SZARA 19mmx20m duża odporność na działanie temperatury, odporność na chemikalia, odporna na starzenie, duża elastyczność szt 50
Taśma izolacyjna CZARNA 19mmx20m duża odporność na działanie temperatury, odporność na chemikalia, odporna na starzenie, duża elastyczność szt 80
Taśma izolacyjna BRĄZOWA 19mmx20m duża odporność na działanie temperatury, odporność na chemikalia, odporna na starzenie, duża elastyczność szt 50
Taśma izolacyjna ZIELONA 15mmx10m duża odporność na działanie temperatury, odporność na chemikalia, odporna na starzenie, duża elastyczność szt 60
Taśma izolacyjna 19mmx20m PCV koloru czarnego. Duża odporność na działanie niskiej i wysokiej temperatury, odporność na chemikalia, odporna na starzenie duża elastyczność.- szerokość: 19mm; - długość: 20m, - kolor: czarny szt. 50
Taśma izolacyjna 19mmx25 materiałowa do wiązkowania przewodów elektrycznych szt. 52
Taśma naprawcza 48mmx25m srebrna szt. 8
Przewód jednożyłowy LGY 1x4 mm2 m 10
Rura karbowana fi 10; do naziemnej osłony przewodów elektrycznych średnica wewn. 10 mm, zewn. max. 15 mm, kol. Szary szt. 50

Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Szczegółowe ILOŚCI
MAKSYMALNE zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44111520-2 - Tworzywa izolacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

31681000-3 - Akcesoria elektryczne

44111500-6 - Izolatory i osprzęt izolujący

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu
tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ.
Jeżeli dla pozycji
asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla
danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%
2) Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych- 40%
2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2
K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”
K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych”

3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:


najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych
Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto dla ilości minimalnych oferty badanej


W kryterium „Termin realizacji partii dostawy dla ilości minimalnych” oferta uzyska:

a) 40 pkt, gdy Wykonawca zaproponuje termin realizacji partii dostawy po przesłaniu zamówienia przez Zamawiającego od 3 do 5 dni roboczych;
b) 20 pkt, gdy Wykonawca zaproponuje termin realizacji partii dostawy po przesłaniu zamówienia przez Zamawiającego od 6 do 8 dni roboczych;
c) 0 pkt, gdy Wykonawca zaproponuje termin realizacji partii dostawy po przesłaniu zamówienia przez Zamawiającego od 9 do 10 dni roboczych.
Wykonawca spośród przedstawionych terminów dostaw wybiera jeden wariant dostaw i stosowną informację zamieszcza w tabeli w pkt 4 formularza ofertowego (zał. nr 2 do SWZ)
UWAGA:
1) Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku.
2) Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty.
3) W przypadku braku zaznaczenia rubryki przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował realizację partii dostawy terminie 9-10 dni roboczych od złożenia zamówienia i otrzyma 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie
Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych
środków dowodowych:

1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych
nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji
lub ewidencji; lub Zamawiający nie wezwie, jeśli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych
baz danych w szczególności rejestrów publicznych;
2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 ppkt 1), dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,
nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje
się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej
w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być
wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone
pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma
przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,
notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na
siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony odpowiednio jak w
terminie wskazanym w pkt 1 ppkt 2).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W przypadku jeżeli Wykonawca przewiduje zastosowanie rozwiązań równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą środków dowodowych, jakimi Wykonawca udowodni, że oferowane rozwiązanie jest równoważne rozwiązaniom opisanym w SWZ. Zamawiający nie ogranicza rodzaju tych środków dowodowych. W szczególności mogą to być wybrane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa
w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w Rozdziale IV ust. 5 niniejszej SWZ.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający nie ogranicza rodzaju przedmiotowych środków dowodowych. W szczególności mogą to być wybrane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w Rozdziale IV ust. 5 niniejszej SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4), 5) i 7) ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian postanowień umowy dotyczące:
1) zmiany w ilości przedmiotu zamówienia dostarczanego do wskazanego miejsca odbioru
(zmniejszenie lub zwiększenie), zmianę danego przedmiotu zamówienia dla wskazanego
miejsca odbioru na inny, który nie był przewidziany dla tego miejsca, lecz jest objęty umową, O
zmianie tej Zamawiający poinformuje Wykonawcę, z co najmniej 20 dniowym wyprzedzeniem
podając zakres zmian, a Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia powyższego do realizacji.
Jeżeli wystąpi znaczna liczba zmian – nie później niż do 10 każdego następnego miesiąca
Zamawiający dokona analizy realizacji umowy w związku ze zmianami i opracuje w tym zakresie
aneks do umowy.
2) zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku
VAT.
3) zmiana sposobu spełniania świadczeń w sytuacji, gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych
mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia.
4) wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy PzP.
5) zmniejszenia ilości i wartości przedmiotów zamówienia określonych w zał. nr 2 do umowy w
przypadku przyznania Zamawiającemu w 2022 r. mniejszej niż zaplanowano ilości środków
finansowych.
6) Zamawiający przewiduje zmiany umowy wynikające z art. 15r Ustawy
z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem,
przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi
sytuacji kryzysowych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-20 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/21wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-20 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-18

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wymagany termin wykonania zamówienia 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 03.01.2022 r.
Zamówienie zostało ujęte w Projekcie planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych w 21 Wojskowym Oddziale Gospodarczym
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wypielenie działki - Pisz
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuję osoby do wypielenia działki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI