Dostawa materiałów budowlanych dla sieci wodociągowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa materiałów budowlanych dla sieci wodociągowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBytkowo
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
  • Termin składania wniosków2021-11-10
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00252550
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów budowlanych dla sieci wodociągowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630808987

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Topolowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Bytkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-090

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 618145743

1.5.8.) Numer faksu: 618145838

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@puk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów budowlanych dla sieci wodociągowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7e43561-3bad-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252550

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7e43561-3bad-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.puk.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza Wyślij wiadomość.
2. Za datę przekazania (wpływu) dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://www.puk.com.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: P.U.K. Sp. z o.o. (dalej Administrator),
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@puk.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt organów gminy i związków międzygminnych oraz urzędów obsługujących te organy i związki;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiały do sieci wodociągowych
Zasuwy miękkouszczelnione kołnierzowe i obudowy teleskopowe:
Zasuwa DN 80
Zasuwa DN 100
Zasuwa DN 150
Obudowa teleskopowa DN 80 RD 0,9-1,3
Obudowa teleskopowa DN 80 RD 1,3-1,8
Obudowa teleskopowa DN 100 RD 0,9-1,3
Obudowa teleskopowa DN 100 RD 1,3-1,8
Obudowa teleskopowa DN 150 RD 0,9-1,3
Obudowa teleskopowa DN 150 RD 1,3-1,8
Hydranty podziemne i nadziemne oraz osłony odwadniania hydrantów
Hydrant podziemny DN 80 Rd=1250 H1=1000
Hydrant podziemny DN 80 Rd=1500 H1=1250
Hydrant podziemny DN 80 Rd=1000 H1=750
Hydrant nadziemny nierdzewny DN 80 Rd=1500 L w granicach od 2100 do 2150
Hydrant nadziemny DN 80 Rd=1250 L w granicach od 1850 do 1900
Hydrant nadziemny z zabezpieczony przed złamaniem DN 80 Rd=1250,
Hydrant nadziemny z zabezpieczony przed złamaniem DN 80 Rd=1500,
Osłona odwadniania hudrantu DN 80
Nawiertki do rur PVC i PE oraz obudowy teleskopowe
Nawiertka NWZ do rur PE i PVC DN 90/32
NawiertkaNWZ do rur PE i PVC DN 110/32
Nawiertka NWZ do rur PE i PVC DN 160/32
Nawiertka NWZ do rur PE i PVC DN 200/32
Obudowa teleskopowa do nawiertek DN 50 / 200 Rd=0,9-1,3
Obudowa teleskopowa do nawiertek DN 50 / 200 Rd=1,3-1,8
Skrzynki do zasuw, hydrantów i pokrywy do skrzynek
Skrzynka uliczna do wody z płytą podkładową
Skrzynka uliczna do przyłączy z płytą podkładową
Skrzynka uliczna do hydrantów z płytą podkładową
Pokrywa do skrzynki ulicznej do wody
Pokrywa do skrzynki ulicznej do przyłączy
Pokrywa do skrzynki ulicznej do hydrantu
Łączniki rurowo-rurowe i rurowo-kołnierzowe
Łącznik rurowo-kołnierzowy DN 90 na rurę PE i PVC
Łącznik rurowo-kołnierzowy DN 110 na rurę PE i PVC
Łącznik rurowo-kołnierzowy DN 160 na rurę PE i PVC
Łącznik rurowo-rurowy DN 90 na rurę PE i PVC
Łącznik rurowo-rurowy DN 110 na rurę PE i PVC
Łącznik rurowo-rurowy DN 160 na rurę PE i PVC
Kształtki żeliwne
Kształtka FF Dn 80 – L 500
Kształtka FF Dn 80 – L 800
Kształtka FF Dn 80 - L 1000
Kształtka FF Dn 100 - L 500
Kształtka FF Dn 100 - L 800
Kształtka FF Dn 100 - L 1000
Kształtka FF Dn 150 - L 500
Kształtka FF Dn 150 - L 800
Kształtka FF Dn 150 - L 1000
Trójnik kołnierzowy 80/80
Trójnik kołnierzowy 100/80
Trójnik kołnierzowy 100/100
Trójnik kołnierzowy 150/80
Trójnik kołnierzowy 150/100
Trójnik kołnierzowy 150/150
Kolano stopowe N DN 80
Uszczelka płaska DN 80
Uszczelka płaska DN 100
Uszczelka płaska DN 150
Uszczelka płaska DN 200
Wodociąg ciśnieniowy PVC i PE
Rura PVC-U do wody PN 10 – odcinek 6 m 110x4,2
Rura PVC-U do wody PN 10 – odcinek 6 m 160x6,2
Nasuwka PVC-U do wody PN 10 DN 110
Nasuwka PVC-U do wody PN 10 DN 160
Rura PE do wody PN 10 DN 32 odcinek 100 m
Rura PE do wody PN 10 DN 50 odcinek 25 m
Rura PE do wody PN 10 DN 90 odcinek 6 m
Rura PE do wody PN 10 DN 110 odcinek 6 m
Rura PE do wody PN 10 DN 160 odcinek 6 m
Rura PE do wody PN 10 DN 200 odcinek 6 m

4.2.6.) Główny kod CPV: 44163000-0 - Rury i osprzęt

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44162000-3 - Instalacje rurowe

44163100-1 - Rury

44163200-2 - Osprzęt do przewodów rurowych

44167400-2 - Kolanka

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Karty katalogowe oferowanych produktów.
W przypadku, gdy Oferent załącza karty katalogowe na wyroby, których sam nie produkuje, to karty te muszą być kartami producenta i zawsze (niezależnie od tego, czy są oryginałami czy kserokopiami) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Karta katalogowa powinna zawierać zdjęcie lub rysunek zamawianej armatury oraz jej szczegółowy opis wraz z podaniem dokładnych wymiarów i rozwiązań materiałowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Karty katalogowe oferowanych produktów.
W przypadku, gdy Oferent załącza karty katalogowe na wyroby, których sam nie produkuje, to karty te muszą być kartami producenta i zawsze (niezależnie od tego, czy są oryginałami czy kserokopiami) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Karta katalogowa powinna zawierać zdjęcie lub rysunek zamawianej armatury oraz jej szczegółowy opis wraz z podaniem dokładnych wymiarów i rozwiązań materiałowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.1. Formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ, w przypadku gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu ofertowym.
2. Formularz rzeczowo - finansowy – załącznik nr 2 do SWZ
3. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z niniejszą umową.
2. Zmiana niniejszej umowy jest możliwa również w zakresie:
a) zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
c) zmiany osób upoważnionych do realizacji umowy.
3. Zmiana niniejszej umowy jest możliwa także w przypadku konieczności zrealizowania robót dodatkowych , o ile ich wykonanie stało się konieczne oraz o ile ich realizacji nie dało się przewidzieć w dniu zawierania umowy.
4. Zmiana niniejszej umowy jest możliwa jeżeli łączna wartość zmian jest oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, a także jeśli zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.
5. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-10 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/puk_bytkowo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-10 08:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

nie dotyczy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę kosy spalinowej- Sompolno
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę kosy spalinowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI