Dostawa: Fabrycznie nowej sceny wraz z zadaszeniem i wyposażeniem dodatkowym

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa: Fabrycznie nowej sceny wraz z zadaszeniem i wyposażeniem dodatkowym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPuck
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-03-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji
  • Data publikacji ogłoszenia2019-03-07
  • Numer ogłoszenia437407-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 437407-N-2019 z dnia 2019-03-07 r.

Miejski Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji: Dostawa: Fabrycznie nowej sceny wraz z zadaszeniem i wyposażeniem dodatkowym
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Morski i Rybacki . Program Operacyjny „Rybactwo i Morze” Operacja pt. „Przystanek Kultura”.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji, krajowy numer identyfikacyjny 59857500000, ul. ul. Lipowa  , 84100   Puck, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 673 29 51, e-mail przetargi@miasto.puck.pl, faks 58 673 26 10.
Adres strony internetowej (URL): www.moksir.puck.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.moksir.puck.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.moksir.puck.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać osobiście lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe lub posłańca lub kuriera.
Adres:
Miejski Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku ul. Lipowa 3 c 84-100 Puck

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: Fabrycznie nowej sceny wraz z zadaszeniem i wyposażeniem dodatkowym
Numer referencyjny: MOKSiR.D.271.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej sceny z zadaszeniem i wyposażeniem dodatkowym oraz przeprowadzenie szkolenia dla pracowników zmawiającego w zakresie montażu. 1. Zadaszenie – 1 kpl. 1) wymiar wewnętrzny zadaszenia: 10,5m x 8,5 m 2) wysokość słupów : 8,15 m 3) typ zadaszenia: dwuspadowe 4) cztery słupy zadaszenia wykonane z kratownicy Quadro-system, o min. rozstawie rur głównych 390 mm (rury główne kratownicy o średnicy minimum 50 mm i grubości ścianki min. 3 mm, rury skośne – lamelki o średnicy min. 25 mm i grubości ścianki min. 2mm). 5) obwiednia zadaszenia, wiązary oraz kalenica wykonane z kratownicy Quadro-system o min. rozstawie rur głównych 390 mm (rury główne kratownicy o średnicy minimum 50 mm i grubości ścianki min. 3 mm, rury skośne – lamelki o średnicy min. 25 mm i grubości ścianki min. 2mm). 6) krokwie podtrzymujące plandekę wykonane z kratownicy Duo-system, o min. rozstawie rur głównych 390 mm (rury główne kratownicy o średnicy minimum 50 mm i grubości ścianki min. 3 mm, rury skośne – lamelki o średnicy min. 25 mm i grubości ścianki min. 2mm) – min. 14 szt. Możliwość dzielenia krokwi na dwie części, aby długość jednej krokwi nie przekraczała 4m. 7) podstawa stalowa słupa 390-Q połączona z ławą balastową – 4 kpl. 8) obalastowanie - kpl. 9) zawias przegubowy – 16 szt. 10) wózek 390 – Q wciągający obwiednię po słupie – 4 szt. 11) nadstawka 390 – Q – 4 szt. 12) wciągarka łańcuchowa ręczna 2T/ długość łańcucha 8,5 m – 4 szt. 13) odciągi linowe wraz ze sztycami – 4 kpl. 14) plandeka PCV na dach o gramaturze min. 650 g/m2 (kolor do wyboru) wym. 10,5 m x 8,5 m – 1 szt. 15) siatki kolor czarny: na horyzont – 1 szt. o wym. 10,5 m x 8,15 m na bok – 2 szt. o wym. 8,5 m x 8,15 m siatka o gramaturze min. 140g/m2; dwa wycięcia w siatkach bocznych przy tylnych słupach, umożliwiające wejście na scenę. 16) kompletne olinowanie 17) sztucery do podwieszenia nagłośnienia o długości 1500 mm- wykonane z kratownicy o min. rozstawie rur głównych 290 mm ( rury główne kratownicy o średnicy minimum 50 mm i grubości ścianki min. 3 mm, rury skośne – lamelki o średnicy min. 25 mm i grubości ścianki min. 2mm). Sztucery wyposażone w zastrzały. 18) łączenie odcinków za pomocą szybko-złącz, które umożliwiają szybki montaż i demontaż konstrukcji, oraz zapewniają wysoką wytrzymałość połączeń. Narzędzia muszą zostać wraz z konstrukcją w skrzyni narzędziowej. 19) dodatkowe akcesoria: futerały na akcesoria, trzpienie, sworznie i zawleczki szybkozłącz , młotki, wybijaki, klucze, rękawice, kaski, uprząż, pałatki, apteczka 2. Scena z podestów - 1 kpl. Opis techniczny: 1. system sceny przenośnej oparty na modułach podestów scenicznych o wymiarach 1m x 2m 2. płyta antypoślizgowa, wodoodporna, atestowana. 3. nogi aluminiowe z płynną regulacją w zakresie od 1,0 m do 1,8 m 4. łączniki ram. 5. połączenie nóg teleskopowych 6. maksymalne obciążenie 500kg/m2 7. wysokość ramy – min. 90 mm 8. grubość sklejki – min. 12 mm 9. waga podestu bez nóg – 30 kg 10. nogi wykonane z profilu 60x60 mm Zestawienie elementów: 1. podest sceniczny lekki SPL-01 2mx1m o regulowanej wysokości 1,0 m – 1,8 m – 40 szt. 2. dodatkowe podesty sceniczne lekkie SPL-01 2 m x 1m o regulowanej wysokości 1,0 m – 1,8 m – 10 szt. 3. schody przegubowe o regulowanej wysokości 1,0 m – 1,8 m - 2 szt. 4. poręcz o długości 2 m mocowana do podestu – 11 szt. 5. poręcz o długości 0,7 m (uzupełniająca) mocowana do podestu – 2 szt. 6. maskownica nóg podestu o długości 18 mb wykonana z plandeki PCV – 1 kpl. 7. logo na maskownicy 8. komplet elementów łączących 3. Backstage – 1 kpl. 1.Konstrukcja zadaszenia jednospadowego 6,5 m x 4,5 m x 6,15 m - kratownica Quadro-system, o min. rozstawie rur głównych 290 mm (rury główne kratownicy o średnicy minimum 50 mm i grubości ścianki min. 3 mm, rury skośne – lamelki o średnicy min. 25 mm i grubości ścianki min. 2mm). - wyciągarka łańcuchowa ręczna 1T – 4 szt. - podstawa stalowa słupa 290-Q- 4 szt. 2.Krokwie podtrzymujące plandekę wykonane z kratownicy Duo-system, o min. rozstawie rur głównych 250 mm (rury główne kratownicy o średnicy minimum 50 mm i grubości ścianki min. 2 mm, rury skośne – lamelki o średnicy min. 20 mm i grubości ścianki min. 2mm) – min. 5 szt. Możliwość dzielenia krokwi na dwie części, aby długość jednej krokwi nie przekraczała 4m. 3. Plandeka na dach 6,5 m x 4,5 m – 1 szt. kolor do ustalenia 4. Siatka na tył – 1 szt. kolor czarny Siatka o gramaturze min. 140g,m2 5.Siatka na bok – 2 szt. kolor czarny Siatka o gramaturze min. 140g,m2 6. Plandek PCV – 1 szt. kolor do ustalenia Plandeka o gramaturze min. 650g/m2 7.Plandek PCV – 2 szt. kolor do ustalenia Plandeka o gramaturze min. 650g/m2 8. Podest sceniczny lekki 2m x 1mo regulowanej wysokości 1,0 m – 1,8 m – 1 szt. Podest o parametrach równoważnych z podestami sceny pod zadaszeniem. 9. Schody przegubowe o regulowanej wys. 1,0 m – 1,8 m – 1 szt. 10. Poręcz o dł. 2m mocowana do podestu – 6 szt. 11. Poręcz o dł. 0,7 m – uzupełniająca – mocowana do podestu – 1 szt. 12. Komplet elementów łączących. 4. Stanowisko MON – 1 kpl. 1. Konstrukcja jednospadowa o wymiarze 2mx 3m wykonane z kratownic Duo-system o min. rozstawie rur głównych 290 mm ( rury główne kratownicy o średnicy minimum 50 mm i grubości ścianki minimum 3 mm, rury skośne – lamelki o średnicy min. 25 mm i grubości ścianki minimum 2mm) 2. Słupy konstrukcji stawiane i mocowane do podestów scenicznych 3. Minimalny prześwit między podestem a przednią belką 2000 mm 4. Konstrukcja wyposażona w płatwie (rura 50 x 3mm zakończona złączami rurowymi ) podtrzymujące plandekę górną – 2 szt. 5. Rury stężające konstrukcję z tyłu i po bokach (rura 50x2mm, dł. zakończona złączami rurowymi ) - 1 kpl. 6. Stopa Konstrukcyjna- 4 szt. 7. Plandeka na górę konstrukcji – 1 szt. 8. Plandeka na boki i horyzont – kpl. 9. Podest sceniczny lekki SPL – 01 2mx1m o regulowanej wysokości w zakresie 0,8m – 1,4m – 3 szt. (Podest o parametrach równoważnych z podestami sceny pod zadaszeniem) 10. Olinowanie 11. Komplet elementów łączących 5. Wszystkie elementy muszą być kompletne z punktu widzenia celu któremu maja służyć. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wszystkie wymagane instrukcje montażu w języku polskim, a także dokumenty potwierdzające dopuszczenie techniczne do użytkowania w tym: deklaracje zgodności producenta ze znaczkiem CE, atesty na wszystkie użyte materiały, dokumentację techniczną zadaszenia, Książkę tymczasowego obiektu, budowlanego, kartę gwarancyjną konstrukcji, wytyczne dla montażystów, uprawnienia zakładowe PN-EN 1090-1,2,3:2009, DIN ISO 38342 Świadectwo Kwalifikacyjne Instytutu Spawalnictwa, obliczenia statyczne potwierdzające maksymalne dopuszczalne obciążenia konstrukcji zadaszenia oraz podestów. 7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia wolny od wad, spełniający wymagania techniczne, jakości i bezpieczeństwa określone w przepisach prawnych. 8.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia dokonać rozładunku na swój koszt i ryzyko do Pucka w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 9. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji wynoszącej minimum 24 miesiące licząc od dnia spisania bez zastrzeżeń i uwag protokołu zdawczo odbiorczego. 2.2 Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia, powołane są normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), postanowienia te należy traktować jako przykładowe, a Wykonawca ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego.

II.5) Główny kod CPV: 44210000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
44112000-8
44212000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-05-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie minimum 2 zamówienia polegające na dostawie fabrycznie nowej sceny wraz z konstrukcją zadaszenia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł każda dostawa. Do przeliczenia na PLN wartość zrealizowanych zamówień wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia składania ofert.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24. ust. 5 pkt 1 Ustawy; W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej a które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: 1) punkcie 11.2.1. ppkt 1)-3) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednie, że: a) że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich, wartości, przedmiotu,dat wykonania i podmiotów,na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione prze podmiot , na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione prze podmiot , na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wszystkie wymagane instrukcje montażu w języku polskim, a także dokumenty potwierdzające dopuszczenie techniczne do użytkowania w tym: deklaracje zgodności producenta ze znaczkiem CE, atesty na wszystkie użyte materiały, dokumentację techniczną zadaszenia, Książkę tymczasowego obiektu, budowlanego, kartę gwarancyjną konstrukcji, wytyczne dla montażystów, uprawnienia zakładowe PN-EN 1090-1,2,3:2009, DIN ISO 38342 Świadectwo Kwalifikacyjne Instytutu Spawalnictwa, obliczenia statyczne potwierdzające maksymalne dopuszczalne obciążenia konstrukcji zadaszenia oraz podestów. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 20,00
Serwis gwarancyjny 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy: 1.1. w zakresie zmiany terminu wykonania w przypadku wystąpienia siły wyższej, 1.2. dotyczących zmiany wynagrodzenia w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, 1.3. gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot umowy. 2. Zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy. 3. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1. 4. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont/odbudowę schodów zewnętrznych betonowych- Sopot
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont/odbudowę schodów zewnętrznych betonowych, 11 stopni. Mam wszystkie pozwolenia i kosztorys. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI