Dostawa fabrycznie nowego zadaszenia sceny Amfiteatru im. Czesława Niemena w Olsztynie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa fabrycznie nowego zadaszenia sceny Amfiteatru im. Czesława Niemena w Olsztynie przy ul. Zamkowej, na potrzeby Miejskiego Ośrodka Kultury, z wciągarkami, pierwszym montażem i demontażem
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2023-10-25
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Kultury w Olsztynie
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-17
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00448246
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
dostawa fabrycznie nowego zadaszenia sceny Amfiteatru im. Czesława Niemena w Olsztynie przy ul. Zamkowej, na potrzeby Miejskiego Ośrodka Kultury, z wciągarkami, pierwszym montażem i demontażem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000678825

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowszczaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-538

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89/5221350

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mok.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mok.olsztyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa fabrycznie nowego zadaszenia sceny Amfiteatru im. Czesława Niemena w Olsztynie przy ul. Zamkowej, na potrzeby Miejskiego Ośrodka Kultury, z wciągarkami, pierwszym montażem i demontażem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89fdadc4-6ce8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448246

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00087368/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa fabrycznie nowego zadaszenia sceny Amfiteatru im. Czesława Niemena w Olsztynie, z wciągarkami i pierwszym montażem

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.olsztyn.eu/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.olsztyn.eu/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu komunikacja
pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie zapytań do treści SWZ, oświadczeń, zawiadomień oraz
przekazywanie informacji, odbywa się elektronicznie przy użyciu Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn pod adresem
https://zamowienia.olsztyn.eu oraz poczty elektronicznej email e.fedorowska@mok.olsztyn.pl. We wszelkiej korespondencji
związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej RODO, Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w celu przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz późniejszej realizacji umowy jest Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie, ul.
Dąbrowszczaków 3, 10-538 Olsztyn.
2. Platforma Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn prowadzona pod adresem https://zamowienia.olsztyn.eu/ jest platformą
zamówień publicznych utworzoną dla Gminy Olsztyn i jej jednostek. Utworzenie Konta Użytkownika na platformie jest równoznaczne
z upoważnieniem platformy do przetwarzania danych osobowych Użytkownika, przekazanych za pośrednictwem platformy podczas
zakładania Konta Użytkownika, jak również wprowadzonych do platformy w ramach korzystania z platformy.
3. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych na adres
email: iod@mok.olsztyn.pl lub wysyłając korespondencję na adres siedziby Miejskiego Ośrodka Kultury w Olsztynie,
ul. Dąbrowszczaków 3, 10-538 Olsztyn.
4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przeprowadzeniem przedmiotowego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz późniejszą realizacją umowy.
5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 74 Pzp, lub którym udostępniona zostanie umowa. Dane mogą być także udostępniane podmiotom zapewniającym
zamawiającemu komunikację elektroniczną oraz bankom podczas wykonywania transakcji rozliczeniowych. W celu zapewnienia
stałego dostępu do danych osobowych, ich skutecznego, bezbłędnego i bezpiecznego przetwarzania, rozwoju i utrzymania
systemów informatycznych, dane będą udostępniane dostawcom wykorzystywanych przez zamawiającego systemów
informatycznych z zachowaniem poufności i bezpieczeństwa przetwarzania. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku umowy przez okres 10 lat. Okres
przechowywania umowy obejmuje czas niezbędny do umożliwienia dochodzenia roszczeń przez strony.
6. W przypadku korzystania przez wykonawców z prawa do środków ochrony prawnej określonych w Dziale IX PZP, mogą być
udostępniane informacje o wyrokach skazujących, naruszeniach prawa i powiązanych z tym środkach bezpieczeństwa (o których
mowa w art. 10 RODO).
7. Obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych jest wymogiem wynikającym z przepisów ustawy Prawo zamówień
publicznych, związanym z udziałem wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie przez
wykonawcę danych osobowych uniemożliwi zamawiającemu wykonanie czynności związanych z badaniem i oceną oferty oraz
ewentualne zawarcie umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ADM.371.3.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 527666,50

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) konstrukcja łukowa zadaszenia wykonana w oparciu o kratownice ze stopu aluminiowego Quadrosystem – cała konstrukcja oparta na 4 słupach nośnych; cała konstrukcja - łuki i obwiednie, grubość ścianek elementów konstrukcyjnych dostosowana wymiarem do wymaganych obciążeń dachu, wskazanych w pkt 7, pkt 9, pkt 10, gwarantując stabilność, wytrzymałość plastyczną, równe ustawienie i bezpieczne użytkowanie zadaszenia; łączenie odcinków konstrukcji powinno odbywać się za pomocą szybkozłączy, komplet ma zawierać wszystkie niezbędne akcesoria-elementy montażowe – dobór poszczególnych elementów konstrukcji użytych do konstrukcji zadaszenia pod kątem technicznej wytrzymałości tych elementów z uwzględnieniem obciążeń leżą po stronie Wykonawcy,
2) zadaszenie o wymiarach szer. 14m x głęb. 15m (Zamawiający pod zadaszeniem układa podesty sceny o wymiarach szer. 12m x głęb. 10m),
3) nie dopuszcza się wykorzystania obciążeń balastowych - zakotwiczenie słupów w stałych fundamentach; Zamawiający zaleca w przypadku wszystkich słupów zadaszenia wykorzystanie istniejących fundamentów kotwiczenia zadaszenia lub przynajmniej dwóch przednich; miejsca kotwiczenia wskazuje rzut sytuacyjny (zaznaczone na czerwono) stanowiący załącznik nr 2.2. do SWZ; w przypadku, gdy wykonawca proponuje zakotwiczenie słupów w nowych miejscach-niezbędna jest zgoda właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z uwagi, iż Amfiteatr w Olsztynie jest położony na terenie urbanistycznym Starego Miasta,
4) w związku z wykorzystaniem istniejących fundamentów, przednia część zadaszenia ma wychodzić przed linię przednich słupów w stronę widowni,
5) wysokość dachu w miejscu podwieszenia nagłośnienia min. 8m, nad poziomem podłogi sceny o wysokości 71 cm – jako wymiar okna rozumiana jest odległość pomiędzy wewnętrznymi krawędziami słupów przednich zadaszenia sceny oraz odległość pomiędzy powierzchnią podłogi sceny a dolną krawędzią kratownicy stanowiącej obwiednię zadaszenia scenicznego,
6) konstrukcja będzie demontowana poza okresem letnich wydarzeń,
7) konstrukcja zadaszenia sceny pod obciążeniem roboczym co najmniej 6 t, powinna wytrzymać prędkość wiatru do 100km/h – obciążenie robocze to ciężar samego sprzętu scenicznego zawieszanego na konstrukcji zadaszenia (bez ciężaru samego zadaszenia) – pod pojęciem „obciążenie robocze” rozumie się:
za https://www.oszomega.pl/helpie_faq/co-to-jest-dor/:
„Jest to Dopuszczalne Obciążenie Robocze (WLL oznaczenie międzynarodowe) czyli największa masa ładunku jaką można bezpiecznie przetransportować za pomocą zawiesia”,
za wyszukiwarką google:
„maksymalna masa ładunku podawana w tonach bądź kilogramach, stanowiąca dopuszczalne obciążenie dla zawiesia podczas jego normalnej eksploatacji”,
za https://edu.trans.eu/slownik/bezpieczne-obciazenie-robocze:
„Dopuszczalne obciążenie urządzenia, które gwarantuje jego bezpieczną eksploatację”,
za https://www.logistyka.net.pl/slownik-logistyczny/szczegoly/56,bezpieczne_obciazenie_robocze:
„Dopuszczalne obciążenie urządzenia zapewniające jego bezpieczną eksploatację”,
8) na konstrukcji należy zainstalować dwa niezależne wiatromierze – z możliwością rejestracji,
9) możliwość zawieszenia na konstrukcji systemu nagłośnieniowego o wadze min. 1 t na stronę (po prawej i po lewej stronie zadaszenia); system nagłośnienia nie może być podwieszony w świetle sceny. Kratownice przeznaczone do podwieszenia nagłośnienia powinny znajdować się na zewnątrz konstrukcji, po lewej stronie lewego-przedniego słupa i po prawej stronie prawego-przedniego słupa; Wykonawca zapewni 2 sztuki wciągarek elektrycznych dla sprzętu nagłośnieniowego/dźwiękowego Zamawiającego, sterowane niezależnie każda z osobna – o wadze min. 1 t na każdą wciągarkę,
10) dodatkowo od lewej do prawej strony mają przechodzić 4 kreski, każda o możliwym obciążeniu min. 0,5 tony (500kg)-rysunek, załącznik nr 2.3. do SWZ, sterowane z jednego punktu wskazanego przez zamawiającego, każda podnoszona za pomocą dwóch wciągarek elektrycznych - Wykonawca zapewni 8 sztuk wciągarek elektrycznych obsługujących kreski, po 2 sztuki wciągarek na każdą kreskę; możliwości obciążeniowe wciągarek mają uwzględniać min. 0,5 tony (500kg) obciążenia każdej kreski; sposób zabezpieczenia poszczególnych kresek zostanie wskazany w Formularzu oferty, załączniku nr 1 do SWZ,
11) całość konstrukcji zadaszenia mocowana do wózków poruszających się wzdłuż słupów nośnych za pomocą elektrycznych wyciągarek łańcuchowych - Wykonawca zapewni 4 szt. wyciągarek o nośności dostosowanej do maksymalnego obciążenia konstrukcji zadaszenia, zapewniające swobodne opuszczanie i podnoszenie dachu; wciągarki sterowane z jednego punktu wskazanego przez Zamawiającego,
12) wciągarki objęte przedmiotem zamówienia mają spełniać wszelkie obowiązujące normy dla tego typu urządzeń i wymagania obciążeniowe Zamawiającego; podlegają dozorowi technicznemu na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia
7 grudnia 2012 r. w sprawie rodzajów urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu oraz Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego, a także posiadać deklaracje zgodności CE,
13) dach o konstrukcji łukowej z pokryciem wodoszczelnym wykonanym z materiału PCV, posiadającym atest na trudnozapalność plandeka w kolorze czarnym,
14) siatki tylne i boczne w kolorze czarnym z materiału trudno zapalnego zawieszone na linach z możliwością zsunięcia do boku w razie silnego wiatru,
15) czoło-przednia część zadaszenia z przezroczystego PCV – górna część wzdłuż łuku, dolna krawędź plandeki w linii prostej – zapewniająca zmniejszenie zacinania padającego deszczu na scenę

4.2.6.) Główny kod CPV: 44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 362 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający dokona oceny
ofert w zakresie kryterium wskazanego w SWZ. W tym celu przeprowadzona zostanie ocena każdej oferty. Zamawiający dokona
weryfikacji oraz przypisania punktów dla kryterium oceny oferty oraz wyliczy łączną ocenę punktową oferty według wskazanego w
SWZ wzoru

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dostarczył przedmiotowe środki dowodowe w postaci:
1) atestu zakładowego na całość konstrukcji,
2) atesty trudnozapalności na plandekę i siatki,
3) deklarację zgodności producenta na kompletne zadaszenie,
4) projekt/rysunek proponowanego zadaszenia,
5) deklaracje zgodności CE na wciągarki, o których mowa w Rozdziale V pkt 3 ppkt 10 i 11.
2. Zamawiający, zgodnie z art. 107 ust. 2 Pzp przewiduje możliwość wezwania wykonawców do złożenia lub uzupełnienia
przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający, zgodnie z art. 107 ust. 2 Pzp przewiduje możliwość wezwania wykonawców do złożenia lub uzupełnienia
wszystkich przedmiotowych środków dowodowych, tj.: 1) atestu zakładowego na całość konstrukcji,
2) atesty trudnozapalności na plandekę i siatki,
3) deklarację zgodności producenta na kompletne zadaszenie,
4) projekt/rysunek proponowanego zadaszenia,
5) deklaracje zgodności CE na wciągarki,.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.wypełnione oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu – załącznik nr 9 do SWZ,
2. przy dostawie - dostarczenia instrukcji montażu i użytkowania zadaszenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) wykonawcy zobowiązani są do ustanawiania pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
2) wypełnione oświadczenie dotyczące niepodlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 9
do SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2. W przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy
regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, noszących znamiona siły
wyższej – uprawniających Strony Umowy do zmiany Umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji,
2) pojawienia się nowych, korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych, możliwych do wdrożenia zamiennie
w stosunku do przewidzianych Umową; w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone,
3) wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację Umowy zgodnie z pierwotnym terminem –
uprawniających Strony Umowy do zmiany terminu wykonania Umowy,
4) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji Umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian
postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego; w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie
zwiększone.
2. Inicjatorem zmian, o których jest mowa w ust. 2 może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez wystąpienie w formie
pisemnej lub elektronicznej w okresie obowiązywania Umowy zawierające opis proponowanych zmian oraz ich
uzasadnienie.
3. Strona Umowy występująca o zmianę postanowień Umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia
okoliczności, o których jest mowa w ust. 2.
4. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Umowy protokołu zmiany
Umowy określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności
wymienionych w ust. 2. Protokół zmiany Umowy będzie załącznikiem do aneksu do Umowy.
5. Wszystkie postanowienia zawarte w ust. 2 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie
stanowią one jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do
Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-25 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.olsztyn.eu/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-25 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę ogrodzeń - Giżycko
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję firmy podwykonawczej lub brygady do budowy ogrodzeń. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej, biurowce oraz budynki mieszkalne. Realizacja: Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całego woj. warmińsko-mazurskiego. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI