Dostawa aparatury kontrolno-pomiarowej (AKP) do realizacji obsług na statkach po

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa aparatury kontrolno-pomiarowej (AKP) do realizacji obsług na statkach powietrznych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-06-29
  • Zamawiający3 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA W KRAKOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00216030
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa aparatury kontrolno-pomiarowej (AKP) do realizacji obsług na statkach powietrznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 3 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA W KRAKOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121390415

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Montelupich 3

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wtlkutno.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://3rblog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aparatury kontrolno-pomiarowej (AKP) do realizacji obsług na statkach powietrznych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5fdedfb-f12e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00216030

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070928/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.19 Zakup AKP do realizacji obsługa statkach powietrznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/3rblog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/3rblog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Wykonawcami a Zamawiającym odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/3rblog.
2. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert, składania oświadczeń i dokumentów oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców”.
3. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 670), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych, i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 92/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Tester VOR/LOC/GS/MKR

4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zasady oceny w kryterium „cena oferty” (C) waga 80 %:
Zamawiający, do oceny ofert w ramach tego kryterium, będzie brał pod uwagę podaną przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowy wartość brutto zamówienia. Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów (80 pkt) i zostanie przyjęta jako podstawa do badania i przyznania punktów pozostałym ofertom.
2) Zasady oceny kryterium „okres gwarancji” (G) waga 20 %:
Zamawiający, do oceny ofert w ramach tego kryterium, będzie brał pod uwagę wskazany przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowy oferowany okres gwarancji i przyzna punkty w następujący sposób:
• Wykonawca, który zaoferuje 24-miesięczny okres gwarancji, otrzyma 0 punktów*.
• Wykonawca, który zaoferuje 36-miesięczny okres gwarancji, otrzyma 10 punktów.
• Wykonawca, który zaoferuje 48-miesięczny i więcej okres gwarancji, otrzyma
20 punktów.
* 24 miesiące to minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i z tego względu nie jest punktowany.
Ostatecznie punkty przyznane w ramach poszczególnych kryteriów zostaną zsumowane (C+G).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Manometr cyfrowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zasady oceny w kryterium „cena oferty” (C) waga 80 %:
Zamawiający, do oceny ofert w ramach tego kryterium, będzie brał pod uwagę podaną przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowy wartość brutto zamówienia. Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów (80 pkt) i zostanie przyjęta jako podstawa do badania i przyznania punktów pozostałym ofertom.
2) Zasady oceny kryterium „okres gwarancji” (G) waga 20 %:
Zamawiający, do oceny ofert w ramach tego kryterium, będzie brał pod uwagę wskazany przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowy oferowany okres gwarancji i przyzna punkty w następujący sposób:
• Wykonawca, który zaoferuje 24-miesięczny okres gwarancji, otrzyma 0 punktów*.
• Wykonawca, który zaoferuje 36-miesięczny okres gwarancji, otrzyma 10 punktów.
• Wykonawca, który zaoferuje 48-miesięczny i więcej okres gwarancji, otrzyma
20 punktów.
* 24 miesiące to minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i z tego względu nie jest punktowany.
Ostatecznie punkty przyznane w ramach poszczególnych kryteriów zostaną zsumowane (C+G).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czujnik zegarowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zasady oceny w kryterium „cena oferty” (C) waga 80 %:
Zamawiający, do oceny ofert w ramach tego kryterium, będzie brał pod uwagę podaną przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowy wartość brutto zamówienia. Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów (80 pkt) i zostanie przyjęta jako podstawa do badania i przyznania punktów pozostałym ofertom.
2) Zasady oceny kryterium „okres gwarancji” (G) waga 20 %:
Zamawiający, do oceny ofert w ramach tego kryterium, będzie brał pod uwagę wskazany przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowy oferowany okres gwarancji i przyzna punkty w następujący sposób:
• Wykonawca, który zaoferuje 24-miesięczny okres gwarancji, otrzyma 0 punktów*.
• Wykonawca, który zaoferuje 36-miesięczny okres gwarancji, otrzyma 10 punktów.
• Wykonawca, który zaoferuje 48-miesięczny i więcej okres gwarancji, otrzyma
20 punktów.
* 24 miesiące to minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i z tego względu nie jest punktowany.
Ostatecznie punkty przyznane w ramach poszczególnych kryteriów zostaną zsumowane (C+G).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czujnik zegarowy zębaty

4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zasady oceny w kryterium „cena oferty” (C) waga 80 %:
Zamawiający, do oceny ofert w ramach tego kryterium, będzie brał pod uwagę podaną przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowy wartość brutto zamówienia. Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów (80 pkt) i zostanie przyjęta jako podstawa do badania i przyznania punktów pozostałym ofertom.
2) Zasady oceny kryterium „okres gwarancji” (G) waga 20 %:
Zamawiający, do oceny ofert w ramach tego kryterium, będzie brał pod uwagę wskazany przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowy oferowany okres gwarancji i przyzna punkty w następujący sposób:
• Wykonawca, który zaoferuje 24-miesięczny okres gwarancji, otrzyma 0 punktów*.
• Wykonawca, który zaoferuje 36-miesięczny okres gwarancji, otrzyma 10 punktów.
• Wykonawca, który zaoferuje 48-miesięczny i więcej okres gwarancji, otrzyma
20 punktów.
* 24 miesiące to minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i z tego względu nie jest punktowany.
Ostatecznie punkty przyznane w ramach poszczególnych kryteriów zostaną zsumowane (C+G).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Defektoskop ultradźwiękowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zasady oceny w kryterium „cena oferty” (C) waga 80 %:
Zamawiający, do oceny ofert w ramach tego kryterium, będzie brał pod uwagę podaną przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowy wartość brutto zamówienia. Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów (80 pkt) i zostanie przyjęta jako podstawa do badania i przyznania punktów pozostałym ofertom.
2) Zasady oceny kryterium „okres gwarancji” (G) waga 20 %:
Zamawiający, do oceny ofert w ramach tego kryterium, będzie brał pod uwagę wskazany przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowy oferowany okres gwarancji i przyzna punkty w następujący sposób:
• Wykonawca, który zaoferuje 24-miesięczny okres gwarancji, otrzyma 0 punktów*.
• Wykonawca, który zaoferuje 36-miesięczny okres gwarancji, otrzyma 10 punktów.
• Wykonawca, który zaoferuje 48-miesięczny i więcej okres gwarancji, otrzyma
20 punktów.
* 24 miesiące to minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i z tego względu nie jest punktowany.
Ostatecznie punkty przyznane w ramach poszczególnych kryteriów zostaną zsumowane (C+G).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Defektoskop wiroprądowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zasady oceny w kryterium „cena oferty” (C) waga 80 %:
Zamawiający, do oceny ofert w ramach tego kryterium, będzie brał pod uwagę podaną przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowy wartość brutto zamówienia. Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów (80 pkt) i zostanie przyjęta jako podstawa do badania i przyznania punktów pozostałym ofertom.
2) Zasady oceny kryterium „okres gwarancji” (G) waga 20 %:
Zamawiający, do oceny ofert w ramach tego kryterium, będzie brał pod uwagę wskazany przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowy oferowany okres gwarancji i przyzna punkty w następujący sposób:
• Wykonawca, który zaoferuje 24-miesięczny okres gwarancji, otrzyma 0 punktów*.
• Wykonawca, który zaoferuje 36-miesięczny okres gwarancji, otrzyma 10 punktów.
• Wykonawca, który zaoferuje 48-miesięczny i więcej okres gwarancji, otrzyma
20 punktów.
* 24 miesiące to minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i z tego względu nie jest punktowany.
Ostatecznie punkty przyznane w ramach poszczególnych kryteriów zostaną zsumowane (C+G).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przyrząd do pomiaru wilgotności tlenu

4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zasady oceny w kryterium „cena oferty” (C) waga 80 %:
Zamawiający, do oceny ofert w ramach tego kryterium, będzie brał pod uwagę podaną przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowy wartość brutto zamówienia. Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów (80 pkt) i zostanie przyjęta jako podstawa do badania i przyznania punktów pozostałym ofertom.
2) Zasady oceny kryterium „okres gwarancji” (G) waga 20 %:
Zamawiający, do oceny ofert w ramach tego kryterium, będzie brał pod uwagę wskazany przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowy oferowany okres gwarancji i przyzna punkty w następujący sposób:
• Wykonawca, który zaoferuje 24-miesięczny okres gwarancji, otrzyma 0 punktów*.
• Wykonawca, który zaoferuje 36-miesięczny okres gwarancji, otrzyma 10 punktów.
• Wykonawca, który zaoferuje 48-miesięczny i więcej okres gwarancji, otrzyma
20 punktów.
* 24 miesiące to minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i z tego względu nie jest punktowany.
Ostatecznie punkty przyznane w ramach poszczególnych kryteriów zostaną zsumowane (C+G).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby spełniają kryteria opisane
w Wymaganiach technicznych stanowiących załącznik nr 2 do SWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych:
1) karty technologiczne lub
2) instrukcje lub
3) certyfikaty itp.,
zawierających parametry techniczne wyrobu, sporządzonych przez producenta oferowanego wyrobu, potwierdzających że wymagania techniczne danego wyrobu są zgodne z wymaganiami Zamawiającego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby spełniają kryteria opisane
w Wymaganiach technicznych stanowiących załącznik nr 2 do SWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych:
1) karty technologiczne lub
2) instrukcje lub
3) certyfikaty itp.,
zawierających parametry techniczne wyrobu, sporządzonych przez producenta oferowanego wyrobu, potwierdzających że wymagania techniczne danego wyrobu są zgodne z wymaganiami Zamawiającego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest do zabezpieczenia oferty wadium w wysokości:
Część zamówienia Wysokość wadium
1 890,00 zł (słownie: osiemset dziewięćdziesiąt złotych 00/100)
2 48,00 zł (słownie: czterdzieści osiem złotych 00/100)
3 2,00 zł (słownie: dwa złote 00/100)
4 19,00 zł (słownie: dziewiętnaście złotych 00/100)
5 317,00 zł (słownie: trzysta siedemnaście złotych 00/100)
6 317,00 zł (słownie: trzysta siedemnaście złotych 00/100)
7 670,00 zł (słownie: sześćset siedemdziesiąt złotych 00/100)

W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości odpowiadającej sumie wadiów cząstkowych dla części zamówienia, na które składa ofertę.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5
pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy
3 Regionalnej Bazy Logistycznej w Krakowie w Narodowym Banku Polskim
O/O Kraków
Nr konta 36 1010 1270 0052 1013 9120 1000
z dopiskiem:
wadium w postępowaniu pn.: dostawa aparatury kontrolno-pomiarowej (AKP)
do realizacji obsług na statkach powietrznych – sprawa 92/2022
5. Wniesienie wadium w pieniądzu uważa się za skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert środki pieniężne znajdują się na rachunku bankowym Zamawiającego.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2–4, Wykonawca dołącza do oferty oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
7. Z treści ww. gwarancji lub poręczenia winno jednoznacznie wynikać:
1) zobowiązanie odpowiednio gwaranta lub poręczyciela do zapłaty całej kwoty nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie Zamawiającego, że zaistniały okoliczności zatrzymania wadium, bez konieczności potwierdzania tych okoliczności przez Wykonawcę i składania jakichkolwiek dodatkowych oświadczeń, dokumentów
lub dokonania czynności przez Wykonawcę, Zamawiającego lub osoby trzecie,
bez pośrednictwa banku, korespondenta lub innej tego typu instytucji;
2) zobowiązanie gwaranta do zapłaty żądanej kwoty niezwłocznie po otrzymaniu stosownego wezwania do zapłaty od Zamawiającego, w terminie nie dłuższym
niż 14 dni;
3) kwota, jaką gwarant zobowiązuje się wypłacić Zamawiającemu (beneficjentowi gwarancji) w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zatrzymanie wadium, z zastrzeżeniem, że nie może być ona niższa niż kwota stanowiąca wadium
w przedmiotowym postępowaniu;
4) że zobowiązaniem gwaranta do wypłaty objęte są wszystkie przypadki zatrzymania wadium określone w ustawie.
8. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
9. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcy na konto, z którego zostało wniesione.
10. Wykonawca może wskazać inny numer rachunku bankowego, na które Zamawiający zwróci wadium.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
12. W przypadku gdy Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu
związania ofertą, bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa
w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Ustanawiają wówczas pełnomocnika (w przypadku konsorcjum może to być jeden z konsorcjantów
tzw. Lider konsorcjum lub osoba trzecia nie związana z żadnym z konsorcjantów)
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie, zobowiązani są przedłożyć
wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich Wykonawców występujących wspólnie,
w którym ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
3. Podstawy wykluczenia określone w rozdziale VI nie mogą zachodzić wobec żadnego
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa powyżej, zostanie wybrana, Zamawiający zastrzega możliwość żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w przypadkach i na warunkach określonych w § 18 Projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-29 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/3rblog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-29 08:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-28

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wycenę zadaszenia z dachem prostym z łatą prostopadłą - Wiśniowa
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wycenę zadaszenia z dachem prostym z łatą prostopadłą, krokwie zawieszone na wieszakach ciesielskich, przymocowanych na dodatkowej belce podwieszonej do istniejącej. To sugestia ze względu na okno pod parapetem którego powinna się zmieścić blacha wierzchniego krycia.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI