Budowa Strażnicy KP PSP z JRG w Żarach – etap VI.2 dostawa drzwi

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa Strażnicy KP PSP z JRG w Żarach – etap VI.2 dostawa drzwi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻary
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2023-11-24
  • ZamawiającyKOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŻARACH
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-16
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00498382
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Budowa Strażnicy KP PSP z JRG w Żarach – etap VI.2 dostawa drzwi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŻARACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971183655

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Serbska 58

1.5.2.) Miejscowość: Żary

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.zary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.zary.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Strażnicy KP PSP z JRG w Żarach – etap VI.2 dostawa drzwi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-418783ed-83a0-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498382

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00103670/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa Strażnicy KP PSP z JRG w Żarach – etap VII

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/straz_zary

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/straz_zary

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w Regulaminie Internetowej Platformy
Zakupowej Open Nexus Sp. z o.o. dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin. Sposób
sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu
wydanym na podstawie art. 70 ustawy PZP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L119/1 z
dnia 4.5.2016 r.; dalej: „RODO”) Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Żarach
(68-200 Żary, ul. Serbska 58, tel. 68 363 07 00, fax. 68 363 07 21, e-mail: sekretariat@straz.zary.pl).
2) W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żarach wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, tel. 95 733 83
18, e-mail: inspektor.rodo@straz.gorzow.pl.
3) Przetwarzanie zebranych danych osobowych odbywa się wyłącznie w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, szczegółowo określonego w SWZ
(na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO), a w przypadku Umowy – w celu realizacji praw i obowiązków wynikających z niej (na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO oraz w celu realizacji obowiązków księgowych lub podatkowych związanych z Umową, a
określonych w przepisach odrębnych). Natomiast, w przypadku stosowania monitoringu wizyjnego i rozmów - na podstawie art. 6
ust. 1 lit. e RODO, w celu zapewnienia bezpieczeństwa, porządku publicznego oraz ochrony osób i mienia na terenie Komendy
Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żarach;
4) Udostępnienie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi jest konieczne – zgodnie z przepisami ustawy PZP, a
skutki odmowy ich podania szczegółowo określa ta ustawa;
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych, będą podmioty lub osoby, którym udostępniona będzie dokumentacja postępowania
(zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP), a także zgodnie z ogólnymi przepisami w zakresie w nich przewidzianym:
6) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego (art. 78ustawy PZP), chyba że czas realizacji Umowy przekracza ten okres, wówczas przez czas jej trwania, a także
przez okres niezbędny dla realizacji obowiązków księgowych lub podatkowych oraz ewentualną konieczność dochodzenia roszczeń
wynikających z Umowy oraz przez okres przewidziany w przepisach prawa odnośnie archiwizacji dokumentacji podmiotów
realizujących zadania publiczne oraz w aktach wewnętrznych Komendy Powiatowej PSP w Żarach;
7) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, ma Pani/Pan prawo do:
a) dostępu do ich treści, a także związane z nim prawo do ich uzupełnienia, poprawienia, sprostowania, ograniczenia przetwarzania
(art. 15, 16 i 18 RODO);
b) żądania informacji dotyczących przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jak i podmiotów, którym dane te zostały
udostępnione;
c) wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22
531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@giodo.gov.pl);
Jednakże,
a) zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b, d i e RODO, ma Pani/Pan wyłączone prawo do usunięcia danych;
b) zgodnie z art. 20 RODO ma Pani/Pan wyłączone prawo do przenoszenia danych;
c) zgodnie z art. 21 RODO ma Pani/Pan wyłączone prawo do wniesienia sprzeciwu;
– w zakresie w jakim dopuszczają to wyłącznie przepisy RODO, zgodnie z podstawą na jakiej dane te są zebrane i przetwarzane;
8) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich;
9) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, jak i w sposób inny niż zautomatyzowany, jednakże
nie będą podlegały profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PK.2370.4.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drzwi w ramach inwestycji „Budowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo – Gaśniczą w Żarach

4.2.6.) Główny kod CPV: 44221200-7 - Drzwi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najniższa cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie wymagane.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej, w formie aneksu umowy, pod rygorem nieważności i mogą być
dokonywane w przypadkach określonych w art.455 PZP oraz w sytuacjach określonych w projekcie umowy. Z uwagi na
ograniczony zakres dopuszczalnych znaków pełny katalog zmian

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/straz_zary

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-24 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 100 kWp - Bytom Odrzański
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania14-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 100 kWp. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI