Dostawa ubrań roboczych, rękawic, butów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować tutaj:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa ubrań roboczych, rękawic, butów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Kategoria zamówienia (CPV)Odzież branżowa
  • Termin składania wniosków09/03/2011
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
  • Data publikacji ogłoszenia2011-03-01
  • Numer ogłoszenia1/2011/32366
TREŚĆ PRZETARGU
Zielona Góra: Dostawa ubrań roboczych, rękawic, butów
Numer ogłoszenia: 32366 - 2011; data zamieszczenia: 01.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, faks (068) 322-91-84.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ubrań roboczych, rękawic, butów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej, rękawic oraz butów zgodnie z poniższym opisem: A. SPECYFIKACJA na zakup : odzieży roboczej 1. UBRANIE LETNIE kolor czerwony 350 kpl Logo ZGKiM na sercu (kieszonka), na plecach i na bawecie (kieszonka) Tkanina poliestrowo bawełniana (35/65), gramatura: 245g/m2 BLUZA - zapinana na guziki w kolorze czerwonym kryte listwą, na plecach zakładki regulujące tęgość, w pasie guma regulująca tęgość, rękawy wydłużone od PN o 4cm, na rękawach podwójna taśma odblaskowa zgodna z normą PN-EN 471-CIOP nr 342/2003 , mankiet zapinany na guzik, z przodu odcinany karczek podkreślony niebieską wypustką, u góry dwie kieszenie naszywane z patkami zapinanymi na springi. SPODNIE OGRODNICZKI - rozporek zapinany na guziki w kolorze czerwonym, regulacja tęgości w pasie i u dołu w nogawkach, na prawej nogawce calówka, z przodu dwie naszywane kieszenie z ozdobnymi niebieskimi lamówkami, odcinany bawet podkreślony niebieską wypustką, na bawecie kieszeń zapinana na zamek, w szelkach żakardowa taśma szelkowa. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. 2. UBRANIE OCIEPLANE kolor czerwony 70 kpl Logo ZGKiM na sercu i na plecach Tkanina poliestrowo bawełniana (35/65), gramatura: 245g/m2 BLUZA - zapinana na guziki w kolorze czerwonym kryte listwą, ocieplina pikówka 100g/m2, wewnątrz kurtki regulacja tęgości, na rękawach podwójna taśma odblaskowa zgodna z normą PN-EN 471-CIOP nr 342/2003, wzmocnienia na łokciach, w mankiecie guma, z przodu odcinany karczek podkreślony niebieską wypustką, u dołu dwie kieszenie naszywane z ozdobną niebieską lamówką SPODNIE DO PASA - rozporek zapinany na guziki w kolorze czerwonym , ocieplina pikówka 100g/m2 , regulacja tęgości w pasie, wzmocnienie w kroku i na kolanach, na prawej nogawce calówka, z tyłu po prawej stronie naszywana kieszeń, z przodu dwie naszywane kieszenie z ozdobnymi niebieskimi lamówkami Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 3. UBRANIE ROBOCZE GRANATOWE DLA MECHANIKÓW 20 kpl Logo ZGKiM na sercu (kieszonka), na plecach . Tkanina poliestrowo bawełniana (35/65), gramatura: 245g/m2 BLUZA zapinana na guziki kryte listwą , na plecach zakładki regulujące tęgość, w pasie guma regulująca tęgość, na rękawach podwójna taśma odblaskowa zgodna z normą PN-EN 471-CIOP nr 342/2003, mankiet zapinany na guzik, na dole dwie naszywane kieszenie . SPODNIE DO PASA - rozporek zapinany na guziki ,regulacja tęgości w pasie, z przodu dwie naszywane kieszenie. Minimalny okres gwarancji wynosi 6 miesięcy. 4. UBRANIE ROBOCZE SPAWALNICZE 8 kpl Tkanina ks proban, 100% bawełna BLUZA prosta, bez ściągaczy, zapinana na guziki kryte listwą, na sercu od wewnątrz naszywana kieszeń, u dołu po bokach dwie wpuszczane kieszenie. SPODNIE DO PASA - rozporek zapinany na guziki, regulacja tęgości w pasie, z przodu dwie naszywane kieszenie, z boku prawej nogawki calówka Minimalny okres gwarancji wynosi 9 miesięcy. 5. KOSZULA FLANELOWA 330 szt 100% bawełna, splot płócienny, wątek luźno skręcony. drukowana dwubarwnie. Zapinana na 6 guzików, na lewej piersi naszywana kieszeń. Rękawy zakończone mankietami zapinanymi na jeden guzik. Szwy wykończone overlockiem. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 mies 6. KALESONY 270 p z miękkiej bawełny, jednostronnie czesanej o podwójnym wątku luźno skręconym. Guma w pasie, bawełniane ściągacze w nogawkach. Szwy zakończone overlockiem. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. 7. T-SHIRT 400 szt. 100% bawełny półczesanej, 150g/m2, elastyczny ściągacz, taśma wzmacniająca na ramionach, boki bezszwowe, podwójne szwy. Logo ZGKiM na sercu. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. 8. CZAPKA FIRMOWA czapka z daszkiem, tkanina poliestrowo bawełniana (35/65), cztery otwory wentylacyjne, z tyłu plastikowa regulacja wielkości czapki. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. - kolor granatowy bez Loga Zakładu 15 szt- - kolor czerwony z Logo Zakładu z przodu 150 szt 9. CZAPKA ZIMOWA 50 szt tkanina poliestrowo bawełniana (35/65), typu uszanka, z daszkiem, ocieplana, obszyta futerkiem, możliwość zapinania na napy u góry i dołu. Logo Zakładu z przodu. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 10. UBRANIE PRZECIWDESZCZOWE 50 szt. Kurtka ? przeciwdeszczowa za zamek błyskawiczny oraz spodnie do pasa wykonane z tkaniny nylonowej , wewnątrz podgumowany. Wodoszczelne szwy, zapięcie na zamek błyskawiczny, kaptur chowany w kołnierzu - regulacja szerokości mankietu i nogawek poprzez plastikowe napy, dwie duże kieszenie pokryte plisą , dół kurtki ścigany sznurkiem. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 11. KURTKA OCIEPLANA 20 szt. z tkaniny poliestrowej powlekanej PCW w kolorze ciemnym . Zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą zapinaną na rzepy. Wyposażona w kaptur chowany w stójce. Podszewka poliestowa pikowana. Produkt krajowy. Możliwość odpięcia ocieplenia. Zalecana odporność mrozowa do -30 stopni Celsjusza. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 12. FARTUCH DLA SPRZĄTACZEK 7 szt. tkanina poliestrowo-bawełniana (65/35), gramatura: 245g/m2, zapinany na guziki kryte listwą, dwie dolne kieszenie naszywane, otwarte, dwie górne kieszenie naszywane z patkami zapinanymi na rzep, rękawy zakończone mankietami zapinanymi na guziki, z tyłu rozcięcie na długości ok. 30cm. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. 13. SKARPETY BAWAEŁNIANE MĘSKIE - zimowe kolor czarny lub ciemno stalowy 20 p. - letnie kolor czarny lub ciemno stalowy 15 p. B. SPECYFIKACJA na zakup : rękawic roboczych 14. RĄKAWICE DRELICHOWE ROBOCZE 1200 par Rękawice drelichowe z podszewką, 100% bawełna, pikowane, CE kat.1 15. RĘKAWICE NALEWANE GREIFER 7400 par Rękawice z tkaniny bawełnianej, powleczonej w ? szorstkowatym lateksem, Do lekkich i średnio ciężkich prac. CE kat.1 16. RĘKAWICE NAKRAPIANE NA DZIANINIE PCW 1350 par Rękawice bawełniane, dziane, nakrapiane pcw, do prostych i lekkich prac. CE kat.1 17. REKAWICE OGRODNICZE WAMPIRKI 16100 par Rękawice bawełniane, powlekane gumą w części chwytnej, do prostych i lekkich prac. CE kat.1 18. RĘKAWICE DRELICHOWE OCIEPLANE BOA 1000 par Rękawice robocze wzmacniane skórą licową bydlęcą. Ocieplane kożuszkiem. Na dłoni przeszyte dodatkowe wzmocnienie, ochrona palców, usztywniony mankiet. Do prac w budownictwie i przemyśle ciężkim. CE kat.1 19. RĘKAWICE NITRYLOWE 440Y 4000 par Rękawice z dzianiny bawełnianej, powlekane ? lekkim nitrylem. Do prac lekkich i średnich. CE kat.1 20. RĘKAWICE OGRODNICZE SPECJALNE 1000 par Rękawice ochronne, wykonane z dzianiny, od strony chwytnej równo oblane mieszanką latexu i PCV, dzięki czemu są bardzo odporne na ścieranie, rozdarcia i przetarcia , wykazują odporność na kwasy i detergenty, CE kat.1, zgodny z normą EN 420 C. SPECYFIKACJA do zakupu : obuwia roboczego Obuwie spełniające normę PN-EN-ISO 20344:2007 a w szczególności: 21. OBUWIE ZIMOWE ( dla elektromonterów ) 12 par Kategoria obuwia bezpiecznego S3,. Podnosek stalowy, odporne na przebicie, wierzch skóry naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego, odporne na niską temperaturę. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 22. OBUWIE ZIMOWE ( dla mechaników ) 10 par Kategoria obuwia bezpiecznego S3, Podnosek stalowy, odporne na przebicie, wierzch skóry naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego, odporne na niską temperaturę. Olejoodporne. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 23. OBUWIE ZIMOWE ( pozostałe ) 40 par Kategoria obuwia bezpiecznego S3, Podnosek stalowy, odporne na przebicie, wierzch skóry naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego, odporne na niską temperaturę. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 24. OBUWIE LETNIE ROBOCZE ( dla elektromonterów ) 15 par Kategoria obuwia bezpiecznego S3, Podnosek stalowy, odporne na przebicie, wierzch skóry naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. 25. OBUWIE LETNIE ROBOCZE ( dla mechaników ) 20 par Kategoria obuwia bezpiecznego S3, odporne na przebicie. Podnosek stalowy, wierzch skóry naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego. Olejoodporne. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. 26. OBUWIE LETNIE ROBOCZE ( pozostałe ) 200 par Kategoria obuwia bezpiecznego S3, Podnosek stalowy, odporne na przebicie wierzch skóry naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. 27. BUTY GUMOWE 90 par Buty robocze gumowe. Wysokość butów 37 cm. CE kat.2 EN 347-1 . Wzór 6187 . Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. POZOSTAŁE WYMOGI: 1. Dostawa sukcesywna w zależności od potrzeb zamawiającego w terminie : poz. od 1 do 4 14 dni od złożenia zamówienia na koszt wykonawcy. poz. od 5 do 29 3 dni od złożenia zamówienia na koszt wykonawcy. 2. Faktury asortymentowo - ilościowo - wartościowe należy wystawić zgodnie ze złożonym zamówieniem. 3. Należność za dostarczony towar będzie regulowana w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru do zamawiającego. 4. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą przedstawić wzory asortymentu wykazanego w specyfikacji w pozycjach A.1; A.2; A3; A4. Wzory ubrań należy dołączyć do oferty. Zdjęcia ubrań w częśći III siwz.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3, 18.14.00.00-2, 18.14.10.00-9, 18.22.32.00-0, 18.42.43.00-0, 18.44.33.00-9, 18.81.60.00-2, 18.83.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do złożenia oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1700 złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W szczególności Wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej 3 dostaw których przedmiotem była dostawa odzieży branżowej o wartości co najmniej 100 tyś. złotych, w ramach każdego kontraktu, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez Wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy, oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Każda zmiana umowy musi być dokonana za zgodą Zamawiającego poprzez sporządzenie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. Zmiany do umowy będą sporządzane w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) zmiana ilościowa poszczególnego asortymentu odzieży, rękawic, obuwia roboczego, ze względu na brak możliwości dokładnego przewidzenia potrzeb zamawiającego w ciągu roku obowiązywania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Zjednoczenia 110, pokój 101.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2011 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pokój 101, lub w kancelarii.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję posadzkarza - Niemcy
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania22-06-2018
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię posadzkarza do pracy w Niemczech. Firma budowlana zatrudni pilnie 3 posadzkarzy do wylewek. Praca na dużych obiektach : szkoły, szpitale itd. Wymagane: doświadczenie, własne auto + komunikatywna znajomość języka niemieckiego (minimum u jednej z osób). Oferujemy: stawkę godzinową 11 euro na rękę, bezpłatne zakwaterowanie, ubezpieczenie, możliwość dłuższej współpracy
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI