Zagospodarowanie odpadów o kodach 150103 – opakowanie z drewna, 200138 – drewno inne...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zagospodarowanie odpadów o kodach 150103 – opakowanie z drewna, 200138 – drewno inne niż wymienione w 200137, 200108 – odpady kuchenne ulegające biodegradacji, 200201-odpady ulegające biodegradacji- powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie gminy Góra Kalwaria oraz oddanych do PSZOK
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGóra Kalwaria
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Góra Kalwaria
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-14
  • Numer ogłoszenia766671-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 766671-N-2020 z dnia 14.12.2020 r.

Gmina Góra Kalwaria: Zagospodarowanie odpadów o kodach 150103 – opakowanie z drewna, 200138 – drewno inne niż wymienione w 200137, 200108 – odpady kuchenne ulegające biodegradacji, 200201-odpady ulegające biodegradacji- powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie gminy Góra Kalwaria oraz oddanych do PSZOK
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Góra Kalwaria, krajowy numer identyfikacyjny 13271134000000, ul. ul. 3 Maja  10 , 05-530  Góra Kalwaria, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22/7273414, e-mail przetargi@gorakalwaria.pl, faks 22/7273414.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.bip.gorakalwaria.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.gorakalwaria.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
wersja papierowa
Adres:
Urząd Miasta i Gminy Góra Kalwaria; ul. 3 Maja 10; 05-530 Góra Kalwaria

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie odpadów o kodach 150103 – opakowanie z drewna, 200138 – drewno inne niż wymienione w 200137, 200108 – odpady kuchenne ulegające biodegradacji, 200201-odpady ulegające biodegradacji- powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie gminy Góra Kalwaria oraz oddanych do PSZOK
Numer referencyjny: ZAP.271.27.2020.ASK
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.1 Przedmiot Zamówienia1.1.1. Przedmiotem Zamówienia jest zagospodarowanie odpadów komunalnych z ( poddanie odzyskowi oraz unieszkodliwieniu) odpadów komunalnych wytworzonych na nieruchomościach zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Góra Kalwaria oraz z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, dostarczonych przez podmioty wskazane przez Zamawiającego, w okresie od dnia 1 stycznia 2021 roku do dnia 31 marca 2021 roku.1.1.2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa powyżej został szczegółowo opisany w niniejszym załączniku oraz projekcie umowy.1.2. Zakres przedmiotu Zamówienia1.2.1 Przedmiotem Zamówienia jest zagospodarowanie (poddanie odzyskowi oraz unieszkodliwieniu) odpadów komunalnych następujących o kodach: 15 01 03 Opakowanie z drewna,20 01 38 – Drewno inne niż wymienione w 20 01 37,20 01 08 – Odpady kuchenne ulegające biodegradacji,20 02 01 – Odpady ulegające biodegradacjigromadzonych przez mieszkańców w sposób określony w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Góra Kalwaria.1.3. Obowiązki Wykonawcy1.3.1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich obowiązków wynikających z umowy oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).1.3.2. Wykonawca powinien zapewnić przyjęcie odpadów do zagospodarowania w miejscu położenia instalacji od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 22.00 w sposób jak najmniej uciążliwy dla Podmiotu odbierającego odpady.1.3.3. Wykonawca zobowiązuje się przyjmować odpady do zagospodarowania na instalacji od Podmiotu odbierającego odpady w pierwszej kolejności.1.3.4. Wykonawca zagospodaruje odpady, we wskazanej w ofercie instalacji, odpady komunalne dostarczone mu przez wskazany przez Zamawiającego podmiot odbierający odpady z nieruchomości znajdujących się na terenie Gminy Góra Kalwaria oraz z Punktu Selektywnego Gromadzenia Odpadów.1.3.5. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania bazą magazynowo- transportową usytuowaną w Gminie Góra Kalwaria lub w odległości nie większej niż 35 km od granicy tej gminy i na terenie, do którego posiada tytuł prawny, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. poz. 122).1.3.6. Wykonawca niezależnie od obowiązków opisanych w niniejszym OPZ zobowiązany jest także wykonywać wszelkie obowiązki, określone w przepisach powszechnie obowiązujących, wymaganych podczas wykonywania przedmiotu umowy.1.3.7. Wykonawca zapewni, że zagospodarowanie odpadów będzie odbywać się w sposób umożliwiający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu i odzysku zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1439) oraz rozporządzenia właściwego Ministra do spraw środowiska.1.3.8. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności objęte przedmiotem zamówienia polegające na przyjmowaniu odpadów i ważeniu pojazdów z odpadami, wydawaniu dokumentów z tym związanych jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu kodeksu pracy.1.3.9. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1.3.8. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia;1.3.10. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 1.3.8. czynności w trakcie realizacji zamówienia:a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy,b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z RODO oraz przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;1.3.11. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1.3.8. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w postanowieniach umowy umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1.3.8. czynności.1.3.12. W przypadku wystąpienia awarii w podstawowej instalacji komunalnej uniemożliwiającej przyjmowanie odpadów komunalnych Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie nie później niż w terminie 1 dnia od zaistnienia awarii lub innej okoliczności uniemożliwiającej przyjęcie odpadów do zagospodarowania poinformować o tym fakcie Zamawiającego i wskazać instalację zastępczą. Nie wywiązanie się z powyższego obowiązku skutkować będzie zastosowaniem kar umownych oraz uprawnieniem Gminy do przekazania odpadów do innej uprawnionej instalacji. Koszty zagospodarowania odpadów w innej instalacji obciążają Wykonawcę.1.3.13. W przypadku, o którym mowa w pkt 1.3.12. podmiot odbierający odpady z terenu Gminy Góry Kalwarii przekaże odpady do wskazanych instalacji zastępczych. Zagospodarowanie odpadów we wskazanych instalacjach zastępczych będzie odbywało się na koszt Wykonawcy. Wykonawca pokryje również koszty transportu odpadów w przypadku, gdy odległość instalacji zastępczej będzie większa od odległości do instalacji podstawowej o więcej niż 10 km.1.3.14. Wykonawca niezależnie od obowiązków opisanych w niniejszym OPZ zobowiązany jest także wykonywać wszelkie obowiązki, określone w przepisach powszechnie obowiązujących, wymaganych podczas wykonywania przedmiotu umowy, w szczególności wynikające z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ustawy o odpadach.1.3.15. Wykonawca zobowiązany jest poddać się kontroli Zamawiającego w trybie natychmiastowym w zakresie określonym niniejszym OPZ, w szczególności w zakresie dokonywania ważenia odpadów lub sposobu postępowania z odpadami. W szczególności Zamawiający może dokonać w każdym momencie ważenia pojazdu i odpadów w pojeździe na wadze w instalacji, na bazie Wykonawcy lub innej niezależnej wadze wskazanej przez Zamawiającego posiadającej stosowną legalizację.1.3.16. Wykonawca przez cały okres trwania umowy zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 1 000 000 zł (słownie: jeden milion złotych).1.3.17. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem. Szczegóły w pkt 1.4 OPZ Raporty i Sprawozdania, wymiana informacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.1.4. Raporty i sprawozdania, wymiana informacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą1.4.1 Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych raportów zawierających informacje oa) masie odpadów przyjętych do zagospodarowania wraz z podaniem danych adresowych instalacji odbierającej odpady, czy prowadzonych procesach przetwarzania odpadów komunalnych,b) wszelkich niestandardowych sytuacjach z możliwością zamieszczania dodatkowych informacji, które mogłyby mieć wpływ na dokumentację stanu spraw przy ewentualnych sporach sądowych,c) kwitach wagowych,d) kartach przekazania odpadów.1.4.2. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu raport w formie pisemnej oraz elektronicznej, w zaakceptowanej przez Zamawiającego formie.1.4.3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć raport Zamawiającemu w terminie do 5 dnia każdego kolejnego miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczy.1.4.4. Zamawiający w terminie 3 dni roboczych od otrzymania Raportu w formie pisemnej akceptuje go lub zgłasza uwagi.1.4.5. Zaakceptowany przez Zamawiającego Raport jest podstawą do zapłacenia prawidłowo wystawionej faktury za wykonaną usługę.1.5. Poziomy recyklingu i przygotowania do ponownego użycia.1.5.1. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający osiągnięcie przez Gminę Góra Kalwaria odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami przekazywanych do składowania określonych w aktualnie obowiązujących przepisach w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych oraz w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów.

II.5) Główny kod CPV: 90514000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.03.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: • posiada zezwolenie na przetwarzanie odpadów w zakresie: 15 01 03 – Opakowania z drewna;20 01 38 – Drewno inne niż wymienione w 20 01 37;20 01 08 – Odpady kuchenne ulegające biodegradacji20 02 01 – Odpady ulegające biodegradacji.• przypadku nieposiadania zezwolenia na przetwarzanie odpadów w poszczególnych częściach, warunek uznaje się za spełniony jeśli wykonawca posiada umowę z podmiotem posiadającym zezwolenie na przetwarzanie odpadów, o których mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.),
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa ten z wykonawców składających ofertę̨ wspólna, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację usług objętych uprawnieniem;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
oferowana cena brutto 60,00
odległość miejsca instalacji w której nastąpi zagospodarowanie odpadów od siedziby Zamawiającego 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na warunkach określonych w SIWZ:a) zmiany wynikające ze zmieniających się przepisów w zakresie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, aktów wykonawczych do tych ustaw, w tym w szczególności dotyczących prowadzenia sprawozdawczości, wzorów dokumentów, przedkładanych Zamawiającemu przez Wykonawcę oraz obowiązujących uchwał Rady Miejskiej Góry Kalwarii, w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi - tylko w zakresie niezbędnym wynikającym ze zmian tych aktów prawnych;b) zmiany w zakresie realizacji zadania w związku z prawomocnymi nakazami organów uprawnionych do kontroli.1. Zmiany niniejszej umowy oraz jej załączników wymagają zachowania formy pisemnej - aneksów do umowy podpisanych przez strony pod rygorem nieważności.oraz w oparciu o art. 144 PZP
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace dekarskie - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukujemy podwykonawców do stałej współpracy przy pracach dekarskich. Specjalizujemy się głównie w zakresie termomodernizacji budynków. Zlecenia przez cały rok, warunki współpracy do uzgodnienia indywidualnie, w zależności od zakresu prac. Działamy na terenie Warszawy i okolic. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI