„Zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych na terenie Gminy Krościenko nad...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrościenko nad Dunajcem
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-11-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Gospodarki Komunalnej w Krościenku n/D
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-09
  • Numer ogłoszenia608374-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 608374-N-2020 z dnia 2020-11-09 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej w Krościenku n/D: „Zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Krościenku n/D, krajowy numer identyfikacyjny 12023094500000, ul. Rynek  32 , 34-450  Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 018 262 57 26, , e-mail zgk@kroscienko-nad-dunajcem.pl, , faks 018 262 57 26.
Adres strony internetowej (URL): http://kroscienko.pl/gospodarka-komunalna/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.malopolska.pl/zgkomunalnej3,m,334279,2020.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.malopolska.pl/zgkomunalnej3,m,334279,2020.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Krościenku nad Dunajcem,. Rynek 32, 34-450 Krościenko nad Dunajcem

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem”
Numer referencyjny: ZGK.ZP.PN.2.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu mogą złożyć oferty na jedną, kilka lub wszystkie części/zakresy zamówienia wymienione w pkt. 3.3 SIWZ.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zagospodarowania odpadów komunalnych zebranych z terenu Gminy Krościenko nad Dunajcem, w tym odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK).Część 1 Zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 01 - zmieszane odpady komunalne – przyjęcie i zagospodarowanie odpadów dostarczanych pojazdem podmiotu odbierającego odpady (ok. 7-8 Mg jeden ładunek, ok.140 ładunków w roku) do instalacji komunalnej o której mowa w art. o których mowa w art. 38b ust. 1 ustawy o odpadachCzęść 2 Zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji – przyjęcie i zagospodarowanie odpadów dostarczonych pojazdem podmiotu odbierającego odpady (ok.1 Mg jeden ładunek ok. 10 ładunków w roku) bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; odpady odbierane są od właścicieli nieruchomości w workach foliowych (LDPE) 120-litrowych i wraz z workami będą przekazywane do zagospodarowaniaCześć 3 Zagospodarowanie odpadów selektywnie zebranych o kodzie 20 01 01, 15 01 01 – papier i tektura, opakowania z papieru i tektury) – przyjęcie do zagospodarowanie odpadów dostarczanych pojazdem podmiotu odbierającego odpady (ok. 5 Mg jeden ładunek, ok.2 ładunki w roku) bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; odpady odbierane są od właścicieli nieruchomości w workach foliowych (LDPE) 120-litrowych i wraz z workami będą przekazywane do zagospodarowaniaCześć 4 Zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych o kodzie 15 01 06 – zmieszane odpady opakowaniowe ( tworzywa sztuczne wraz z metalami i odpadami wielomateriałowymi) – przyjęcie do zagospodarowania odpadów dostarczanych pojazdem podmiotu odbierającego odpady ( ok. 2,5-3,0Mg ładunek, ok. 30 ładunków w roku) bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; odpady odbierane są od właścicieli nieruchomości w workach foliowych (LDPE) 120-litrowych i wraz z workami będą przekazywane do zagospodarowaniaCzęść 5 Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 01 99 -popioły z domowych palenisk -przyjęcie do zagospodarowania odpadów dostarczanych pojazdem podmiotu odbierającego bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; odpady odbierane są od właścicieli nieruchomości luzem tj. po opróżnieniu z pojemnika lub w workach foliowych (LDPE) 80-litrowych i wraz z workami będą przekazywane do zagospodarowaniaCzęść P1 Zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji – odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK w Krościenku n.D. (ok.3-4 Mg jeden ładunek ok. 3 kontenery w roku) bezpośrednio przez wykonawcę lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady oraz transport do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; odpady w kontenerach będą luzem, bez worków foliowych Cześć P2 Zagospodarowanie odpadów selektywnie zebranych o kodzie 20 01 01, 15 01 01 – papier i tektura, opakowania z papieru i tektury) – odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK w Krościenku n.D. (ok. 3-4 Mg jeden ładunek, ok.3 kontenery w roku) bezpośrednio przez wykonawcę lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady, oraz transport do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; odpady w kontenerach będą luzem, bez worków foliowych Część P3 Zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych o kodzie 15 01 07 – (opakowanie ze szkła) – odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK w Krościenku n.D. (ok. 4-5 Mg jeden ładunek, ok. 40 kontenerów w roku) bezpośrednio przez wykonawcę lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady, oraz transport do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; odpady w kontenerach będą luzem, bez worków foliowych Część P4 Zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych o kodzie 15 01 02 – (opakowanie ze tworzyw sztucznych) kodzie lub 20 01 39 (tworzywa sztuczne) -odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK w Krościenku n.D. (ok. 2-3 Mg jeden ładunek, ok. 30 kontenerów w roku) bezpośrednio przez wykonawcę lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady, oraz transport do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; odpady w kontenerach będą luzem lub w workach foliowychCzęść P5 Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 03 07 – odpady wielkogabarytowe – odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK w Krościenku n.D. (ok. 5-6 Mg jeden ładunek, ok. 12 kontenerów w roku) bezpośrednio przez wykonawcę lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady, oraz transport do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; odpady w kontenerach będą luzem, bez worków foliowych Część P6 Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 01 99 – popioły z domowych palenisk – odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK w Krościenku n.D. (ok. 5-6 Mg jeden ładunek, ok. 12 kontenerów w roku) bezpośrednio przez wykonawcę lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady, oraz transport do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; odpady w kontenerach mogą być w workach foliowych (LDPE) 80-litrowych i wraz z workami będą przekazywane do zagospodarowania Część P7 Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 16 01 03 –zużyte opony - odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK w Krościenku n.D. (ok. 5-6 Mg jeden ładunek, ok. 12 kontenerów w roku) bezpośrednio przez wykonawcę lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady, oraz transport do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; Część P8 Zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów budowlanych i rozbiórkowych o kodach 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 09 04, – odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK w Krościenku n.D. (ok. 5-6 Mg jeden ładunek, ok. 10 kontenerów w roku) bezpośrednio przez wykonawcę lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady, oraz transport do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; Część P9 Zagospodarowanie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 21 01 21*, 200123*, 200135*, 200136 - odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK w Krościenku n.D. (ok. 2,5-4 Mg jeden ładunek, ok. 4-5 ładunki w roku) bezpośrednio przez wykonawcę lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady, oraz transport do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, oraz zgodnie z ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznymCzęść P10 Zagospodarowanie przeterminowanych leków o kodach 200131* (Leki cytotoksyczne), 200132* ( Leki inne niż wymienione w 20 01 31) – odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK w Krościenku n.D. (ok. 1 ładunek w roku) bezpośrednio przez wykonawcę lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady, oraz transport do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadachCzęść P11 Zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych o kodach 20 01 13* (rozpuszczalniki),20 01 14 *(kwasy), 20 01 15*(alkalia), 20 01 27* (farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne), 150110* (Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone)- odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK w Krościenku n.D. (ok. 2 ładunki w roku) bezpośrednio przez wykonawcę lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady, oraz transport do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Część P12 Zagospodarowanie zużytych olejów o kodach 130208 *- odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK w Krościenku n.D. (ok. 1-2 ładunki w roku) bezpośrednio przez wykonawcę lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady, oraz transport do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadachCzęść P13 Zagospodarowanie baterii i akumulatorów o kodach 200133* (Baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub 16 06 03 oraz niesortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie)– odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK w Krościenku n.D. (ok. 1 ładunek w roku) bezpośrednio przez wykonawcę lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady, oraz transport do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90514000-3
90533000-2
90513000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: do 10% wartości zamówienia podstawowego, po zrealizowaniu maksymalnego zakresu przed upływem 31.12.2021
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-01-01 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ ustawą” i zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016r. (Dz. U. z dnia 2016. poz. 1126) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane – Zamawiający żąda następujących dokumentów: 5.2.1. warunek 1.4): niepodleganie wykluczeniu – warunkiem udziału w postępowaniu (dotyczy każdego zakresu/części) jest złożenie oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, określone na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-22 i art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. (wg. zał. nr 2 do SIWZ) 5.2.2. warunek 1.1): posiadane uprawnienia – warunkiem udziału w postępowaniu (dotyczy każdego zakresu/części jest złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg. zał. nr 2 do SIWZ)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: warunkiem udziału w postępowaniu w zakresie części 1 jest posiadanie przez Wykonawcę opłaconej polisy w zakresie niezbędnym do wykazania, że Wykonawca znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentu świadczącego o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 300 000,00 złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych). W zakresie części 2-5, części P1-P13 warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez Wykonawcę opłaconej polisy w zakresie niezbędnym do wykazania, że Wykonawca znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentu świadczącego o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia -nie stawia warunków w zakresie minimalnej kwoty ubezpieczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca biorący udział w postępowaniu w zakresie części 1 powinien posiadać status instalacji komunalnej, o której mowa w art. o których mowa w art. 38b ust. 1 ustawy o odpadach. Miejsce odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, powinno spełniać warunki określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.) oraz ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 ze zm.) Wykonawca biorący udział w postępowaniu w zakresie części 2-5, P1-P13 powinien posiadać instalację odzysku lub unieszkodliwiania odpadów umożliwiającą zagospodarowanie odpowiedniego do zakresu zamówienia rodzaju odpadów lub posiadać zezwolenie na zbieranie tych odpadów i umowę z instalacją odzysku lub unieszkodliwiania odpadów na co najmniej okres realizacji zamówienia. Miejsce odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, powinno spełniać warunki określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.) oraz ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 ze zm.)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający wymaga złożenie oświadczenia wg załącznika 2
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
w celu potwierdzenia uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedstawił kopię aktualnego zezwolenia na przetwarzanie odpadów lub zezwolenia na zbieranie odpadów określone odpowiednio w art. 42 ust. 1 i ust.2 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 701) w zakresie wymaganym dla części/zakresu zamówienia lub zezwolenia na zbieranie. Miejsce odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, powinno spełniać warunki określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.) oraz ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 ze zm.)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
w celu potwierdzenia warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wymaga przedstawienia - kopii polisy potwierdzająca że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentu świadczącego o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 300 000,00 złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych).(dotyczy części 1).W zkresie częći 2-5, P1-P13 Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentu świadczącego o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia -nie stawia warunków w zakresie minimalnej kwoty ubezpieczenia.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
3. Zmiana postanowień niniejszej Umowy w zakresie odnoszącym się do ceny, terminu i sposobu realizacji, jest dopuszczalna w przypadku:a) Zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami lub obowiązującymi przepisami prawa.b) Zmiany przepisów prawa, w tym prawa miejscowego, wpływającej na zasady lub sposób lub zakres odbierania lub zagospodarowywania odpadów będących przedmiotem zamówienia. Zmiany przepisów prawa wychodzące poza zakres opisany w zdaniu pierwszym, w szczególności zmiany tytułów aktów normatywnych, nie stanowią podstawy do zmiany postanowień Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: zagospodarowanie zmieszanych (niesegregowanych) odpadów komunalnych (loco instalacja)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 01 - zmieszane odpady komunalne – przyjęcie i zagospodarowanie odpadów dostarczanych pojazdem podmiotu odbierającego odpady (ok. 7-8 Mg jeden ładunek, ok.140 ładunków w roku) do instalacji komunalnej o której mowa w art. o których mowa w art. 38b ust. 1 ustawy o odpadach
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90533000-2, 90514000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
odległość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: zagospodarowanie bioodpadów (loco instalacja)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zagospodarowanie odpadów selektywnie zebranych o kodzie 20 01 01, 15 01 01 – papier i tektura, opakowania z papieru i tektury) – odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK w Krościenku n.D. (ok. 3-4 Mg jeden ładunek, ok.3 kontenery w roku) bezpośrednio przez wykonawcę lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady, oraz transport do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; odpady w kontenerach będą luzem, bez worków foliowych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90533000-2, 90514000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
odległość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: zagospodarowanie odpadów z papieru i tektury (loco instalacja)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zagospodarowanie odpadów selektywnie zebranych o kodzie 20 01 01, 15 01 01 – papier i tektura, opakowania z papieru i tektury) – przyjęcie do zagospodarowanie odpadów dostarczanych pojazdem podmiotu odbierającego odpady (ok. 5 Mg jeden ładunek, ok.2 ładunki w roku) bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; odpady odbierane są od właścicieli nieruchomości w workach foliowych (LDPE) 120-litrowych i wraz z workami będą przekazywane do zagospodarowania
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90514000-3, 90533000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
odległość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: zagospodarowanie zmieszanych odpadów opakowaniowych (loco instalacja)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych o kodzie 15 01 06 – zmieszane odpady opakowaniowe ( tworzywa sztuczne wraz z metalami i odpadami wielomateriałowymi) – przyjęcie do zagospodarowania odpadów dostarczanych pojazdem podmiotu odbierającego odpady ( ok. 2,5-3,0Mg ładunek, ok. 30 ładunków w roku) bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; odpady odbierane są od właścicieli nieruchomości w workach foliowych (LDPE) 120-litrowych i wraz z workami będą przekazywane do zagospodarowania
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90514000-3, 90533000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
odległoość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: zagospodarowanie popiołów (loco instalacja)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 01 99 -popioły z domowych palenisk -przyjęcie do zagospodarowania odpadów dostarczanych pojazdem podmiotu odbierającego bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; odpady odbierane są od właścicieli nieruchomości luzem tj. po opróżnieniu z pojemnika lub w workach foliowych (LDPE) 80-litrowych i wraz z workami będą przekazywane do zagospodarowania
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90514000-3, 90533000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
odległość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Część P1- zagospodarowanie bioodpadów (odbiór z PSZOK)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 01 99 – popioły z domowych palenisk – odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK w Krościenku n.D. (ok. 5-6 Mg jeden ładunek, ok. 12 kontenerów w roku) bezpośrednio przez wykonawcę lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady, oraz transport do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; odpady w kontenerach mogą być w workach foliowych (LDPE) 80-litrowych i wraz z workami będą przekazywane do zagospodarowania
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90533000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
czas odbioru 40,00
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Część P2- zagospodarowanie odpadów z papieru i tektury (odbiór z PSZOK)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zagospodarowanie odpadów selektywnie zebranych o kodzie 20 01 01, 15 01 01 – papier i tektura, opakowania z papieru i tektury) – odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK w Krościenku n.D. (ok. 3-4 Mg jeden ładunek, ok.3 kontenery w roku) bezpośrednio przez wykonawcę lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady, oraz transport do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; odpady w kontenerach będą luzem, bez worków foliowych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90514000-3, 90533000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
czas odbioru 40,00
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Część P3-zagospodarowanie opakowań szklanych (odbiór z PSZOK)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych o kodzie 15 01 07 – (opakowanie ze szkła) – odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK w Krościenku n.D. (ok. 4-5 Mg jeden ładunek, ok. 40 kontenerów w roku) bezpośrednio przez wykonawcę lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady, oraz transport do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; odpady w kontenerach będą luzem, bez worków foliowych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90533000-2, 90514000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas odbioru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Cześć P4- zagospodarowanie tworzyw sztucznych (odbiór z PSZOK)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych o kodzie 15 01 02 – (opakowanie ze tworzyw sztucznych) kodzie lub 20 01 39 (tworzywa sztuczne) -odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK w Krościenku n.D. (ok. 2-3 Mg jeden ładunek, ok. 30 kontenerów w roku) bezpośrednio przez wykonawcę lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady, oraz transport do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; odpady w kontenerach będą luzem lub w workach foliowych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90533000-2, 90514000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
czas odbioru 40,00
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Część P5- zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych (odbiór z PSZOK)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 03 07 – odpady wielkogabarytowe – odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK w Krościenku n.D. (ok. 5-6 Mg jeden ładunek, ok. 12 kontenerów w roku) bezpośrednio przez wykonawcę lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady, oraz transport do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; odpady w kontenerach będą luzem, bez worków foliowych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90533000-2, 90514000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas odbioru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: zagospodarowanie popiołów (odbiór z PSZOK)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 01 99 – popioły z domowych palenisk – odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK w Krościenku n.D. (ok. 5-6 Mg jeden ładunek, ok. 12 kontenerów w roku) bezpośrednio przez wykonawcę lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady, oraz transport do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; odpady w kontenerach mogą być w workach foliowych (LDPE) 80-litrowych i wraz z workami będą przekazywane do zagospodarowania
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90533000-2, 90514000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas odbioru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Część P7-zagospodarowanie zużytych opon (odbiór z PSZOK)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:P7 Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 16 01 03 –zużyte opony - odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK w Krościenku n.D. (ok. 5-6 Mg jeden ładunek, ok. 12 kontenerów w roku) bezpośrednio przez wykonawcę lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady, oraz transport do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90533000-2, 90514000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas odbioru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Część P8 –zagospodarowanie odpadów budowlanych (odbiór z PSZOK)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:P8 Zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów budowlanych i rozbiórkowych o kodach 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 09 04, – odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK w Krościenku n.D. (ok. 5-6 Mg jeden ładunek, ok. 10 kontenerów w roku) bezpośrednio przez wykonawcę lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady, oraz transport do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90533000-2, 90514000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas odbioru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Część P9- zagospodarowanie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (odbiór z PSZOK)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zagospodarowanie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 21 01 21*, 200123*, 200135*, 200136 - odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK w Krościenku n.D. (ok. 2,5-4 Mg jeden ładunek, ok. 4-5 ładunki w roku) bezpośrednio przez wykonawcę lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady, oraz transport do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, oraz zgodnie z ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90533000-2, 90514000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
czas odbioru 40,00
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Część P10- zagospodarowanie przeterminowanych leków (odbiór z PSZOK)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zagospodarowanie przeterminowanych leków o kodach 200131* (Leki cytotoksyczne), 200132* ( Leki inne niż wymienione w 20 01 31) – odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK w Krościenku n.D. (ok. 1 ładunek w roku) bezpośrednio przez wykonawcę lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady, oraz transport do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90533000-2, 90514000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas odbioru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Część P11-zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych (odbiór z PSZOK)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych o kodach 20 01 13* (rozpuszczalniki),20 01 14 *(kwasy), 20 01 15*(alkalia), 20 01 27* (farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne), 150110* (Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone)- odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK w Krościenku n.D. (ok. 2 ładunki w roku) bezpośrednio przez wykonawcę lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady, oraz transport do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90514000-3, 90533000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas odbioru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Część P12-zagospodarowanie zużytych olejów (odbiór z PSZOK)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zagospodarowanie zużytych olejów o kodach 130208 *- odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK w Krościenku n.D. (ok. 1-2 ładunki w roku) bezpośrednio przez wykonawcę lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady, oraz transport do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90533000-2, 90514000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
czas odbioru 40,00
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Część P13-zagospodarownie baterii i akumulatorów (odbiór z PSZOK)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zagospodarowanie baterii i akumulatorów o kodach 200133* (Baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub 16 06 03 oraz niesortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie)– odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK w Krościenku n.D. (ok. 1 ładunek w roku) bezpośrednio przez wykonawcę lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady, oraz transport do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90533000-2, 90514000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas odbioru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ekipy do budowy fundamentów - Laskówka Chorąska
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam ekipy do budowy fundamentów dom parterowy 11x8m fundamenty tradycyjne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Budowa i remont ogrodzeń na terenie Gminy Świlcza
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Krościenko nad Dunajcem: Prowadzenie obsługi zwiedzających na terenie uroczyska zamek Czorsztyn
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Krościenko nad Dunajcem: „Dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych 17 miejsc (16+1)”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Szypliszki
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkalych z terenu gminy Osjaków
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI