Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Czermin

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Czermin
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzermin
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-11-13
  • ZamawiającyGMINA CZERMIN
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-02
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00474135
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Czermin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERMIN

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Rolnictwa, Budownictwa i Ochrony Środowiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854903

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 47

1.5.2.) Miejscowość: Czermin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-304

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627416031

1.5.8.) Numer faksu: 627417324

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugczermin@czermin.wlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://czermin.wlkp.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Czermin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7caa7f39-797f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474135

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014954/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Czermin w 2023 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/czermin_wlkp/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/czermin_wlkp/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem o dokumentach elektronicznych, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików
.pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2) Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone
w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem
w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków
3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny
z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
4) Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące
w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zawiera SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje zawiera SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RB.271.8.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa zagospodarowania odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Czermin z nieruchomości zamieszkałych
i niezamieszkałych (np. firm) polegająca na:
1) Przyjmowaniu odpadów komunalnych przez Wykonawcę w miejscu przyjmowania odpadów komunalnych od operatora odbioru odpadów komunalnych, w sposób zgodny
z prawem oraz wymogami wynikającymi z dokumentów zamówienia, unieszkodliwianiu.
2) Przetwarzaniu przyjętych odpadów komunalnych z terenu Gminy Czermin od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r., w procesach odzysku (R), unieszkodliwienia (D) i/lub magazynowania w sposób zgodny z prawem,
3) realizacji obowiązków sprawozdawczo-informacyjnych,
4) realizacji obowiązków gwarantujących Zamawiającemu możliwości realizacji uprawnień kontrolno-weryfikacyjnych,
5) realizacji usług i obowiązków związanych z wyrażonymi powyżej w pkt 1 – 4) usługami
- zwane dalej łącznie „usługą zagospodarowania odpadów komunalnych”.
2. Nr Postępowania: RB.271.8.2023
3. Zamawiający wymaga powołania się na ww. nr postępowania w wszelkiej korespondencji dotyczącej Postępowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany na podstawie niżej przedstawionych kryteriów: Cena oferty brutto (C) - 60,00%; Termin płatności faktury (T) - 40,00%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Ustanowione w postępowaniu warunki udziału dotyczą:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej;
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
3) zdolności technicznej lub zawodowej.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, tj.:
a) wpisu do Bazy Danych o Odpadach w zakresie wymaganych dla realizacji usług będących przedmiotem zamówienia,
b) zezwolenie na zbieranie wszystkich frakcji odpadów komunalnych będących przedmiotem zamówienia (wg. kodów wskazanych w OPZ) wydane na
podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U.
z 2023 r., poz. 1587 lub zezwolenie na przetwarzanie wszystkich frakcji odpadów komunalnych będących przedmiotem zamówienia (wg. kodów wskazanych w OPZ) lub pozwolenie zintegrowane/pozwolenie wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2556 ze zm.) uwzględniające warunki zezwolenia na zbieranie wszystkich frakcji odpadów komunalnych będących przedmiotem zamówienia (wg. kodów wskazanych w OPZ) w instalacji stanowiącej miejsce przetwarzania przyjętych odpadów komunalnych

albo, w przypadku instalacji położonych poza Rzeczpospolitą Polską:
• uprawnienia dla podmiotu prowadzącego instalację do przetwarzania odpadów zapewniające możliwość przetwarzania odpadu, zgodnie
z przepisami kraju, w którym instalacja jest prowadzona, oraz
• pisemną umowę pomiędzy podmiotem, który organizuje przemieszczanie (wysyłający) a odbiorcą odpadów, o której mowa w załączniku nr VII do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1013/2006 w sprawie przemieszczania odpadów
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 300.000,00 zł w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie tego warunku.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może zostać spełniony, przez co najmniej jednego Wykonawcę w całości
w zakresie wymienionym w pkt 1) oraz co najmniej jednego Wykonawcę w całości
w zakresie wymienionym w pkt 2)

3) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

3.1) posiada minimalne doświadczenie:

wykonał lub nadal wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę realizowaną na rzecz jednego podmiotu polegającą na zagospodarowaniu odpadów komunalnych o łącznej masie co najmniej 1050 Mg w ciągu następujących po sobie 12 miesięcy (całość okresu realizacji usług musi mieścić się w ww. okresie 3 lat) w wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł PLN (brutto) (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100).

Jako usługę, o której mowa wyżej Zamawiający definiuje całość działań dotyczących zagospodarowania odpadów komunalnych wykonaną przez Wykonawcę, w tym realizowanych na podstawie kilku umów w sposób ciągły na rzecz jednego Zamawiającego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi zostać spełniony co najmniej przez jednego wykonawcę.
3.2) dysponuje co najmniej następującym zasobem technicznym (sprzętowym):
a) instalacją / instalacjami do zagospodarowania odpadów komunalnych spełniającą kumulatywnie następujące wymagania:
• umożliwiającą zbieranie i/lub magazynowanie i/lub unieszkodliwianie i/lub przetwarzanie wszystkich kategorii (kodów) odpadów wskazanych w OPZ,
• wpisaną jako instalacja komunalna na listę prowadzoną przez właściwego miejscowo marszałka województwa (obowiązek wpisu na listę nie znajduje zastosowania do instalacji przeznaczonej do termicznego przekształcania odpadów komunalnych zgodnie z przepisami u.o. oraz ustawy z dnia z dnia 23 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1469 lub instalacji znajdujących się poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej).
• posiadającą wdrożone systemy zarządzania spełniające:
 normę środowiskową ISO 140001:2015 albo normę równoważną,
 normę jakościową ISO 9001:2015 albo normę równoważną.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych:a) w art. 108 ust. 1 pkt 1 P.z.p. oraz w art. 108 ust. 1 pkt 2 P.z.p. art. 108 ust. 1 pkt 4 P.z.p.- wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, wobec wykonawcy którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,2) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy P.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
UWAGA: Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych (odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej), jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w formularzu ofertowym dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. 3) Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy P.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 t.j.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ; 6) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
7) Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,8) zezwolenie na zbieranie wszystkich frakcji odpadów komunalnych będących przedmiotem umowy (wg. kodów wskazanych w OPZ) wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 699) lub zezwolenie na przetwarzanie wszystkich frakcji odpadów komunalnych będących przedmiotem umowy (wg. kodów wskazanych w OPZ) lub pozwolenie zintegrowane/pozwolenie wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1973 ze zm.) uwzględniające warunki zezwolenia na zbieranie wszystkich frakcji odpadów komunalnych będących przedmiotem umowy (wg. kodów wskazanych w OPZ) - w instalacji stanowiącej miejsce przetwarzania przyjętych odpadów komunalnych),
9) oświadczenia w zakresie niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego –załącznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4) Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj. wykaz instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 7 do SWZ.
5) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 300.000,00 zł
Uwaga: Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
10) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągły również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wraz z dowodami ich należytego wykonania – załącznik nr 9 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Certyfikaty potwierdzające, że w każdej instalacji w której będzie następować przetwarzanie przyjmowanych od Zamawiającego odpadów komunalnych (wskazanych w ofercie) wdrożone są systemy zarządzania spełniające:
a) normę środowiskową ISO 140001:2015 albo normę równoważną,
b) normę jakościową ISO 9001:2015 albo normę równoważną.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Certyfikaty potwierdzające, że w każdej instalacji w której będzie następować przetwarzanie przyjmowanych od Zamawiającego odpadów komunalnych (wskazanych w ofercie) wdrożone są systemy zarządzania spełniające:
a) normę środowiskową ISO 140001:2015 albo normę równoważną,
b) normę jakościową ISO 9001:2015 albo normę równoważną.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zamawiający działając w trybie art. 60 pkt 1) P.z.p. zastrzega obowiązek osobistego wykonania usługi przetwarzania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych przez tego wykonawcę / tych wykonawców, który / którzy są operatorami instalacji komunalnej przeznaczonej do realizacji zamówienia oraz wpisanej / wpisanymi na listę prowadzoną przez właściwego miejscowo marszałka województwa (obowiązek wpisu na listę nie znajduje zastosowania do instalacji przeznaczonej do termicznego przekształcania odpadów komunalnych zgodnie z przepisami u.o. oraz ustawy z dnia z dnia 23 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 lub instalacji znajdujących się poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej).
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Dokument pełnomocnictwa powinien:
1) określać postępowanie o udzielenie zamówienia, którego dotyczy,
2) wymieniać Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
mocodawców),
3) określać osobę pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
4. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne.
5. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku gdy oryginalne pełnomocnictwo, zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w zdaniu poprzednim dokonuje mocodawca.
6. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik, na adres wskazany do korespondencji.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie znajdujących zastosowanie w Postępowaniu przesłanek wykluczenia.
8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w § 1 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, Dz.U. z 2020 r. poz. 2415, składa każdy z Wykonawców - Załącznik nr 5 do SWZ - Oświadczenie w sprawie przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, w sytuacjach o których mowa w art.
117 ust. 4 ustawy P.z.p. do oferty załączają oświadczenie o którym mowa w tym przepisie.
10. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Zamawiającemu przed zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia, umowę regulującą swoją współpracę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza wprowadzanie zmian w zakresie Umowy zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) w przypadku zmiany przepisów, w tym wynikających z aktów prawa miejscowego, normujących wykonanie przedmiotu zamówienia - sposób spełnienia świadczenia zostanie zmieniony na zgodny z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
2) poprzez wyłączenie korzystania z konkretnego podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy lub zastąpienie podwykonawcy innym podwykonawcą,
3) poprzez zmianę miejsca przekazywania odpadów lub miejsca w którym następuje proces przetwarzania odpadów, o którym mowa odpowiednio w § 1 ust. 2 i ust. 3 umowy – w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać miejsce,
które spełnia wymagania określone w dokumentach zamówienia. Zmiana nie może skutkować zwiększeniem kosztów realizacji zamówienia dla Zamawiającego,
4) poprzez zmianę terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia, w szczególności
5) w przypadku, jeżeli okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego uniemożliwia rozpoczęcie realizacji zamówienia w terminie wynikającym ze wzoru umowy,
6) poprzez zmianę kodów odpadów bez dokonywania zmiany ich oznaczenia opisowego, w szczególności w przypadku zmiany przepisów prawa, które stanowią podstawę nadania odpadom określonych kodów,
7) poprzez doprecyzowanie oznaczenia opisowego frakcji odpadów, których zagospodarowanie stanowi przedmiot umowy,
8) poprzez zmianę rodzaju odpadów stanowiących przedmiot zamówienia, w szczególności w przypadku powstania po stronie Zamawiającego obowiązku zapewnienia zagospodarowania innych frakcji odpadów, niż przewidziane zamówieniem,
2. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. W trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o:
1) zmianie siedziby lub nazwy firmy,
2) zmianie osób reprezentujących,
3) ogłoszeniu upadłości,
4) ogłoszeniu likwidacji,
5) zawieszeniu działalności,
6) wszczęciu postępowania na podstawie ustawy prawo restrukturyzacyjne, w którym uczestniczy Wykonawca.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/czermin_wlkp/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-13 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-12

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż baterii na umywalce- Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż baterii na umywalce. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI