Wywóz odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wywóz odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-08-09
  • ZamawiającyWarszawski Uniwersytet Medyczny
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00125694
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wywóz odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 572 03 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wywóz odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7e9ef07-eba0-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125694

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004574/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.28 Odbiór i utylizacja odpadów komunalnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wum.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wum.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
niniejszym postępowaniu, komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się przy użyciu
platformy zakupowej „e-zamawiający” 2.Wymagania sprzętowo-aplikacyjne 1) stały dostęp do sieci
Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC, o
następującej konfiguracji: pamięć min 2GB RAM, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 ,
Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa
obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10.0; 4) włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący
pliki w formacie .pdf. 3. Zasady korzystania z Platformy „e-zamawiający” 1) Zgłoszenie do
postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu Market Planet na subdomenie
Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; 2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do
postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie
powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada
konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie
powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 3)
Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca
Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci
elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma
informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się
pod numerem telefonu podanym w potwierdzeniu. 4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość
złożenia oferty wraz załącznikami, poprzez dodanie ww. dokumentów w zakładce „Oferty". Czynności
określone powyżej realizowane są poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument" i wybranie
docelowego pliku, który ma zostać wczytany do systemu. 5) Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności przekazywanie wszelkich zawiadomień, wyjaśnień oraz innych
informacji, następuje przy użyciu zakładki „Korespondencja” poprzez wybranie polecenia „Dodaj
dokument" lub z wykorzystaniem opcji okna dialogowego „Zadaj pytanie”, w którym należy uzupełnić
dane Wykonawcy, temat i treść pytania lub informacji. Za datę przekazania zaświadczeń oraz
informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”, z
zastrzeżeniem pkt 6. 6) Komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą może również odbywać
się za pomocą poczty elektronicznej e-mail: aez@wum.edu.pl, w szczególności w sprawach dotyczących wyjaśnienia treści SWZ, o których mowa w Rozdziale XIX. 7) W przypadku, gdy w
prowadzonym postępowaniu Wykonawca zastrzeże określone informacje jako tajemnicę
przedsiębiorstwa, informacje te winny być zawarte w odrębnym dokumencie i dokument ten należy
złożyć poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument” wskazując typ dokumentu: „Tajemnica
przedsiębiorstwa”, 4. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych Dokumenty o objętości każdego z
plików do 100 MB mogą być składane w formacie: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx,
xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg,
ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES,
ASIC, XMLenc.Zasady podpisywania dokumentów elektronicznych 1) dokumenty, o których mowa w
Rozdziale XIV ust. 1 i 2, opatrywane są kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym poza Platformą. 2) W przypadku podpisu kwalifikowanego: a) dokumenty w
formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES i wybierać typ otoczony;b) inne formaty plików (
np. doc, docx, xls, xlsx..) należy podpisywać formatemXAdES oraz zaleca się typ podpisu otoczony.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY, ul. Żwirki i Wigury 61,02-091 Warszawa
reprezentowany przez Rektora WUM; 2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych
Osobowych, z którym można się kontaktować na adres e-mail: iod@wum.edu.pl, tel.: +48 22 57 20
320;Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych zawarta jest w Rozdziale XXXII SWZ.3.
Zamawiający jednocześnie informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie niniejszego
zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub
14 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe Wykonawca bezpośrednio lub pośrednio
pozyskał i których dane przekaże Zamawiającemu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO lub zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO, osoba fizyczna,
której dane dotyczą, dysponuje informacjami, o których mowa na wstępie. W świetle powyższego
Wykonawca, na druku Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ, zobowiązany jest
złożyć oświadczenie dot. wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14
RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu
ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit.
b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AEZ/S-035/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wywóz odpadów komunalnych (odpady zmieszane, papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne, odpady biodegradowalne, gabaryty oraz makulatura) spod nieruchomości niezamieszkałych Zamawiającego. Zakres i miejsce świadczenia usług zawiera Formularz cenowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1) ustawienie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego pojemników na poszczególne rodzaje odpadów w ilościach i rozmiarach określonych w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ), z zastrzeżeniem, że pojemniki na odpady gabarytowe i biodegradowalne o pojemności 7000 l (trawa, liście) będą podstawiane na żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni od otrzymania zlecenia. Pojemniki winne być wykonane z plastiku, posiadać pokrywy otwierane od góry i posiadać opisy i kolorystykę odpowiadającą poszczególnym rodzajom odpadów. Nie dotyczy to pojemników KP5 i KP7;
2) wykonywanie usług zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa i częstotliwością określoną w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ). Szczegółowy harmonogram uwzględniający dni wywozu odpadów w ciągu tygodnia zostanie ustalony przed rozpoczęciem świadczenia usług z Koordynatorami Sekcji Działu Administracyjno-Gospodarczego-Kampusy, administratorami domów studenckich, Centrum Sportowo-Rehabilitacyjnego oraz administratorem budynku CEPT, odpowiedzialnymi za administrowanie poszczególnymi obiektami Zamawiającego;
3) wykonywanie usług polegających na wywozie odpadów biodegradowalnych z pojemników o pojemności 7000 l, gabarytów i makulatury odbywać się będzie każdorazowo na zlecenie przekazane Wykonawcy za pośrednictwem poczty e-mail przez kierowników administracyjnych odpowiedzialnych za poszczególne obiekty;
4) za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem zamówienia, odpowiedzialność ponosi Wykonawca;
5) sprzęt (w tym kontenery i pojemniki), materiały oraz transport niezbędny do realizacji zamówienia zapewnia Wykonawca;
6) Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości i porządku wokół ustawionych kontenerów i pojemników w promieniu przynajmniej 2 m przy każdorazowym opróżnianiu pojemników.
3. Usługi świadczone będą na warunkach określonych w Projekcie umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Zgodnie z postanowieniem § 4 Projektu umowy Wykonawca jest obowiązany zawrzeć na własny koszt umowę lub kolejne umowy ubezpieczenia, ustanawiające ochronę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej od dnia zawarcia umowy do dnia jej wykonania, obejmującą swoim zakresem wszelkie szkody jakie mogą zostać wyrządzone Zamawiającemu lub osobom trzecim w związku z realizacją postanowień niniejszej umowy. Suma ubezpieczenia OC nie może być niższa niż 500.000,00 złotych za jedno i wszystkie zdarzenia objęte umową OC.
5. Zamawiający wyznaczy termin wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia, po zgłoszeniu takiego wniosku przez Wykonawców, przy czym miejscem spotkania będzie siedziba Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa (budynek Rektoratu przy szatni). Wnioski w sprawie wizji lokalnej należy zgłaszać nie później niż do dnia 30.07.2021 r. na adres e-mail: aez@wum.edu.pl. Udział w wizji lokalnej, w rozumieniu art. 131 ust. 2 ustawy, nie jest obowiązkowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą łączną ceną brutto.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający w oparciu o art. 112 określa nw. warunki udziału w postępowaniu
w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności, o których mowa w ust. 2.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
w zakresie:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest podmiotem wpisanym do:
a) Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019, poz. 2010 z późń.zm.) prowadzonego przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawa;
b) Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), o którym mowa w ustawie o odpadach z 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2020, poz.797 z późn.zm.);
c) spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z 7 października 2016 w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz.U. z 2016, poz. 1742).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek dotyczący uprawnień jw. Zamawiający uzna za spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców posiada uprawnienia do określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, z którego wynikać będzie, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Środkiem dowodowym na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VIII
SWZ, jest oświadczenie sporządzone, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, którego treść
odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, z zastrzeżeniem, że Wykonawca nie
jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą
bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające
dostęp do tych dokumentów.2. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę
składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo jest także wymagane w przypadku reprezentowania
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców: 1. Oświadczenie, o
którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ, składa każdy z
Wykonawców lub podmiot udostępniający zasoby.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 oraz 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany Umowy w formie pisemnego aneksu w zakresie:
1) zmiany lokalizacji pojemników, zmniejszenia liczby pojemników lub częstotliwości wywozu odpadów komunalnych;
2) w przypadku gdy przed upływem terminu określonego w § 2 ust. 1 umowa zostanie zrealizowana w ujęciu wartościowym. W takim przypadku dopuszczalnym jest zmiana wysokości wynagrodzenia, jednak nie więcej niż o 10% wartości wynagrodzenia określonego w § 2 ust. 13 Projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę z wymaganymi załącznikami należy złożyć na Platformie dostępnej pod adresem: https://wum.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-07

2021-07-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę wierzchu komody Black Red White w kolorze wenge-Sochaczew
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę wierzchu komody Black Red White w kolorze wenge. Zalała się woda z kwiatka. Komoda Areka S131-KOM4S. Blat o wymiarze 101 x 41,5. Grubość. 3,2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI