WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPiotrków Trybunalski
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-03-31
  • ZamawiającyPowiatowe Centrum Matki i Dziecka w Piotrkowie Trybunalskim
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-22
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00094237
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Matki i Dziecka w Piotrkowie Trybunalskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000315494

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Franklina Roosevelta 3

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcmd.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmd.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e6e4a78-a9d6-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094237

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008794/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa związana z wywozem nieczystości stałych (komunalnych) i budowlanych wraz z dzierżawą i dostarczeniem określonych przez Zamawiającego pojemników

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pcmd.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pcmd.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w punkcie XI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PCMD.DZPU.TP.280.3-5/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa związana z wywozem nieczystości stałych (komunalnych) i budowlanych wraz z dzierżawą i dostarczeniem określonych przez Zamawiającego pojemników.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów:
a) Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie.

 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o zamówienie posiadał:
• Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
• Aktualny wpis do rejestru BDO – bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, którym będzie:
1) Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
2) Aktualny wpis do rejestru BDO – bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający informuje, iż w przypadku nie złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub w sytuacji w której złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający zastrzega na zasadzie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp możliwość zmiany umowy poprzez przedłużenie okresu jej obowiązywania do czasu zrealizowania maksymalnej szacunkowej wartości brutto, o której mowa w § 3 ust. 1 umowy, przy zachowaniu tych samych cen:
1) ceny brutto wywozu 1m3 odpadów wraz z dzierżawą pojemnika, (TABELA Nr 1);
2) ceny brutto jednego wywozu odpadów – plastik, makulatura (TABELA Nr 2);
3) ceny brutto miesięcznej dzierżawy pojemnika na odpady - plastik, makulatura (TABELA Nr 3);
4) ceny brutto wywozu pojemnika z odpadami budowlanymi wraz z dzierżawą pojemnika (TABELA Nr 4)
- wyszczególnionych w załączniku Nr 1 (TABELACH Nr 1, Nr 2, Nr 3, Nr 4) umowy.
Przedłużenia okresu obowiązywania umowy może nastąpić gdy przed jej zakończeniem Zamawiający nie wykorzystał całkowitej wartości zamówienia brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy. W tej sytuacji przedłużenie następuje maksymalnie na okres do 2 lat od dnia zawarcia umowy i wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności (pisemny aneks do umowy) z zastrzeżeniem, iż nie dłużej niż do momentu wykorzystania całkowitej wartości zamówienia brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy.
2. Strony ustalają zgodnie, że w przypadku:
1) zmiany statusu prawnego Zamawiającego,
2) ograniczenia lub utraty istotnej części kontraktów z NFZ przez Zamawiającego,
3) istotnego ograniczenia zakresu i ilości świadczonych usług zdrowotnych przez Zamawiającego,
4) zmian organizacyjnych Zamawiającego,
- rozwiązanie zawartej umowy może nastąpić w części lub w całości w każdym czasie za porozumieniem Stron lub w drodze miesięcznego jej wypowiedzenia przez Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://pcmd.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-31 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-29

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Piotrków Trybunalski: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI