Wykonywanie usług w zakresie wywozu nieczystości stałych i płynnych w jednostkach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonywanie usług w zakresie wywozu nieczystości stałych i płynnych w jednostkach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie w podziale na 30 zadań.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa centralna
  • Termin składania wniosków2019-01-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGeneralna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-21
  • Numer ogłoszenia663503-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 663503-N-2018 z dnia 2018-12-21 r.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie: Wykonywanie usług w zakresie wywozu nieczystości stałych i płynnych w jednostkach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie w podziale na 30 zadań.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
POIiŚ II (2014-2020)
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 1751157500108, ul. ul. Mińska  25 , 03808   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 2092500, 22 2092360, e-mail awiercioch@gddkia.gov.pl, faks 22 6986045, 22 2092474.
Adres strony internetowej (URL): www.gddkia.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.gddkia.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług w zakresie wywozu nieczystości stałych i płynnych w jednostkach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie w podziale na 30 zadań.
Numer referencyjny: GDDKiA.O.WA.D-3.241.88.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
30


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wykonywanie usług w zakresie wywozu nieczystości stałych i płynnych w jednostkach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie w podziale na 30 zadań: Zadanie nr 1 – Wydział Technologii – Laboratorium Drogowe – wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 2 – Wydział Technologii – Laboratorium Drogowe – wywóz nieczystości stałych /gruz/; Zadanie nr 3 – Wydział Technologii – Laboratorium Drogowe – wywóz nieczystości płynnych /odpady niebezpieczne po badaniach laboratoryjnych/; Zadanie nr 4 – Rejon w Bożej Woli - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 5 – Rejon w Bożej Woli, Obwód Drogowy Radzymin – wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 6 – Rejon w Bożej Woli, Obwód Drogowy Dziekanów Leśny - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 7 – Rejon w Bożej Woli, Obwód Drogowy Serock - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 8 – Rejon w Grójcu - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 9– Rejon w Grójcu, Obwód Drogowy Szczęsna - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 10 – Rejon w Grójcu, Obwód Drogowy Białobrzegi - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 11 – Rejon w Grójcu, Obwód Drogowy Białobrzegi - wywóz nieczystości płynnych; Zadanie nr 12 – Rejon w Mławie - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 13 – Rejon w Ostrowi Maz. - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 14 – Rejon w Ostrowi Maz., Obwód Drogowy Turzyn – wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 15 – Rejon w Ożarowie Maz., Obwód Drogowy Sochaczew - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 16 – Rejon Płock- wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 17 – Rejon Płock, Obwód Drogowy Sierpc- wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 18 – Rejon Płock, Obwód Drogowy Gostynin - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 19 – Rejon Płońsk, Obwód Drogowy Poczernin - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 20 – Rejon w Przasnyszu, Obwód Drogowy Maków Maz. - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 21 – Rejon w Radomiu - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 22 – Rejon w Radomiu - wywóz nieczystości płynnych; Zadanie nr 23 - Rejon w Radomiu, Obwód Drogowy Iłża - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 24 – Rejon w Radomiu, Obwód Drogowy Iłża - wywóz nieczystości płynnych; Zadanie nr 25 – Rejon w Siedlcach - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 26 – Rejon w Siedlcach - wywóz nieczystości stałych /plastik/; Zadanie nr 27 – Rejon w Siedlcach, Obwód Drogowy Łosice - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 28 – Rejon w Siedlcach, Obwód Drogowy Łosice - wywóz nieczystości płynnych; Zadanie nr – Rejon w Zwoleniu - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 30 – Rejon w Zwoleniu, Obwód Drogowy Aleksandrówka - wywóz nieczystości stałych;

II.5) Główny kod CPV: 90510000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90000000-7
90513200-8
90513500-1
90514000-3
90513000-6
90511000-2
90512000-9
90520000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-05-02   lub zakończenia: 2023-09-17

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: Zadanie nr 1 od 01.07.2019 r. do 30.06.2023 r. – Wydział Technologii – Laboratorium Drogowe – wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 2 od 02.05.1019 r. do 01.05.2023 r. – Wydział Technologii – Laboratorium Drogowe – wywóz nieczystości stałych /gruz/; Zadanie nr 3 od 16.09.2019 r. do 17.09.2023 r. – Wydział Technologii – Laboratorium Drogowe – wywóz nieczystości płynnych /odpady niebezpieczne po badaniach laboratoryjnych/; Zadanie nr 4 od 01.07.2019 r. do 30.06.2023 r. – Rejon w Bożej Woli - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 5 od 18.07.2019 r. do 17.07.2023 r. – Rejon w Bożej Woli, Obwód Drogowy Radzymin – wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 6 od 01.07.2019 r. do 30.06.2023 r. – Rejon w Bożej Woli, Obwód Drogowy Dziekanów Leśny - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 7 od 01.07.2019 r. do 30.06.2023 r. – Rejon w Bożej Woli, Obwód Drogowy Serock - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 8 od 01.07.2019 r. do 30.06.2023 r. – Rejon w Grójcu - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 9 od 01.07.2019 r. do 30.06.2023 r. – Rejon w Grójcu, Obwód Drogowy Szczęsna - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 10 od 01.07.2019 r. do 30.06.2023 r. – Rejon w Grójcu, Obwód Drogowy Białobrzegi - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 11 od 29.08.2019 r. do 28.08.2023 r. – Rejon w Grójcu, Obwód Drogowy Białobrzegi - wywóz nieczystości płynnych; Zadanie nr 12 od 01.07.2019 r. do 30.06.2023 r. – Rejon w Mławie - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 13 od 01.07.2019 r. do 30.06.2023 r. – Rejon w Ostrowi Maz. - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 14 od 25.08.2019 r. do 24.08.2023 r. – Rejon w Ostrowi Maz., Obwód Drogowy Turzyn – wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 15 od 01.07.2019 r. do 30.06.2023 r. – Rejon w Ożarowie Maz., Obwód Drogowy Sochaczew - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 16 od 01.07.2019 r. do 30.06.2023 r. – Rejon Płock- wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 17 od 01.07.2019 r. do 30.06.2023 r. – Rejon Płock, Obwód Drogowy Sierpc- wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 18 od 01.07.2019 r. do 30.06.2023 r. – Rejon Płock, Obwód Drogowy Gostynin - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 19 od 01.07.2019 r. do 30.06.2023 r. – Rejon Płońsk, Obwód Drogowy Poczernin - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 20 od 16.08.2019 r. do 15.08.2023 r. – Rejon w Przasnyszu, Obwód Drogowy Maków Maz. - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 21 od 01.07.2019 r. do 30.06.2023 r. – Rejon w Radomiu - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 22 od 01.07.2019 r. do 30.06.2023 r. – Rejon w Radomiu - wywóz nieczystości płynnych; Zadanie nr 23 od 01.07.2019 r. do 30.06.2023 r. - Rejon w Radomiu, Obwód Drogowy Iłża - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 24 od 16.09.2019 r. do 15.09.2023 r. – Rejon w Radomiu, Obwód Drogowy Iłża - wywóz nieczystości płynnych; Zadanie nr 25 od 09.08.2019 r. do 08.08.2023 r. – Rejon w Siedlcach - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 26 od 09.08.2019 r. do 08.08.2023 r. – Rejon w Siedlcach - wywóz nieczystości stałych /plastik/; Zadanie nr 27 od 12.08.2019 r. do 11.08.2023 r. – Rejon w Siedlcach, Obwód Drogowy Łosice - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 28 od 12.08.2019 r. do 11.08.2023 r. – Rejon w Siedlcach, Obwód Drogowy Łosice - wywóz nieczystości płynnych; Zadanie nr 29 od 01.07.2019 r. do 30.06.2023 r. – Rejon w Zwoleniu - wywóz nieczystości stałych; Zadanie nr 30 od 01.07.2019 r. do 30.06.2023 r. – Rejon w Zwoleniu, Obwód Drogowy Aleksandrówka - wywóz nieczystości stałych;
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: a)W przypadku składania ofert na zadania 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 23, 25, 26, 27, 29, 30 wymaga się, aby Wykonawca posiadał wpis do rejestru w gminie, na terenie której wykonawca odbiera odpady komunalne od właścicieli nieruchomości - podstawa art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz. 250 z późn. zm.); b) W przypadku składania ofert na zadanie: 3 wymaga się, aby Wykonawca posiadał zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych o kodach 14 06 02, 16 07 08, wydane przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług - zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz. 250 z późn. zm.); c) W przypadku składania ofert na zadania: 11, 22, 24, 28 wymaga się, aby Wykonawca posiadał zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, wydane przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług - zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz. 250 z późn. zm.); d) Zezwolenie na transport odpadów, wydane przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby transportującego odpady - zgodnie z art. 233 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2013 poz. 21 z późn. zm.) wpis do Rejestru, o którym mowa w art. 49 ust 1 Ustawy o odpadach – dotyczy zadań 1 ÷ 30.
Informacje dodatkowe 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunku o którym mowa w pkt III.1.1) Ogłoszenia, wykazuje każdy z Wykonawców. 2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: 2 usług obejmujących: a) dla zadań 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 23, 25, 26, 27, 29, 30 - wywóz nieczystości stałych; b) dla zadań 3, 11, 22, 24, 28 - wywóz nieczystości płynnych;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków w pkt III.1.3) Ogłoszenia, Wykonawcy wykazują łącznie. 2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wpis do rejestru w gminie, na terenie której wykonawca odbiera odpady komunalne od właścicieli nieruchomości - podstawa art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz. 250 z późn. zm.) w przypadku składania ofert na zadania 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 23, 25, 26, 27, 29, 30 b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych o kodach 14 06 02, 16 07 08, wydane przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług - zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz. 250 z późn. zm.) w przypadku składania ofert na zadanie 3, c) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, wydane przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług - zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz. 250 z późn. zm.) w przypadku składania ofert na zadania: 11, 22, 24, 28 d) Zezwolenie na transport odpadów, wydane przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby transportującego odpady - zgodnie z art. 233 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2013 poz. 21 z późn. zm.) wpis do Rejestru, o którym mowa w art. 49 ust 1 Ustawy o odpadach – dotyczy zadań 1 ÷ 30. e) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (wzór oświadczenia stanowi Formularz 3.4). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cana 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewidywane zmiany umowy, ich zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia znajdują się w Tomie II Siwz.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-14, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Nie wymaga się wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię samodzielne ekipy do ociepleń - Pruszków
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię samodzielne ekipy do ociepleń. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Rewitalizacja skweru przy ul. Szymanowskiego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Dostawa artykułow biurowych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-94/2018
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Rewitalizacja skweru przy ul. Szymanowskiego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie Gminy Głogów Małopolski
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI