Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla ZZOZ w Wadowicach

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla ZZOZ w Wadowicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWadowice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-25
  • ZamawiającyZespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-17
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00056164
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla ZZOZ w Wadowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306466

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karmelicka 5

1.5.2.) Miejscowość: Wadowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zzozwadowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzozwadowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla ZZOZ w Wadowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9040e3c2-b6f0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056164

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00021635/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.platformazakupowa.pl/pn/zzozwadowice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/zzozwadowice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej zapośrednictwemplatformazakupowa.pl pod adresem: www.platformazakupowa.pl/pn/zzozwadowice2. Wceluskróceniaczasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacjamiędzyzamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia orazinformacje,przekazywanesą w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl iformularza „Wyślijwiadomość dozamawiającego”. 3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń,wniosków, zawiadomieńorazinformacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwemplatformazakupowa.pl poprzezkliknięcieprzycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po którychpojawi się komunikat, żewiadomośćzostała wysłana do zamawiającego.4. Zamawiający będzieprzekazywał wykonawcominformacje wformie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.Informacje dotycząceodpowiedzi napytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarciaofert Zamawiającybędziezamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, którejzgodnie zobowiązującymiprzepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana wformieelektronicznej zapośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.5.Wykonawcajako podmiotprofesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomościbezpośrednionaplatformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomieńmoże ulecawariilub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.6. Zamawiający, zgodniezRozporządzeniemPrezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzaniaiprzekazywaniainformacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych orazśrodkówkomunikacjielektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie(Dz. U.z 2020r.poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiającepracęnaplatformazakupowa.pl, tj.:7. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystaniazplatformazakupowa.pldotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienietreściSWZ, składania ofertoraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przyużyciuplatformazakupowa.plznajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowejpod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcjeZalecenia: Formatyplikówwykorzystywanych przezwykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESARADYMINISTRÓW z dnia 9listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzeniaRadyMinistrów w sprawieKrajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dlarejestrówpublicznych i wymianyinformacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dlasystemów teleinformatycznych”.8.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls.jpg (.jpeg) zeszczególnymwskazaniem na .pdf9. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiającyrekomendujewykorzystaniejednego z formatów:9.1. .zip 9.2. .7Z10. Wśród formatów powszechnych aNIEwystępujących wrozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożonewtakich plikachzostaną uznane za złożone nieskutecznie.11. Zamawiający zwraca uwagęnaograniczenia wielkościplików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraznaograniczenie wielkościplików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składaniapodpisuosobistego, który wynosi max5MB.12. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralnościpliku orazłatwiejszą weryfikacjępodpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanieplikówskładających się naofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 13.Pliki winnych formatachniż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawcapowinienpamiętać, aby plikz podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXI SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XXI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.1.12.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Świadczenie usługi odbywać się ma zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa: Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.), Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2016, poz. 672 ze zm.), Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. 2011 nr 227 poz. 1367 ze. zm.), Umową europejską dotycząca międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych - ADR, Rozporządzenie Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2020 poz. 10). Ustawa z dnia 4 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2019 poz. 1403) Ustawa z dnia 23 stycznia 2020 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2020 poz. 150) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz.U. 2017 poz. 1975),2. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotowej usługi: zgodnie z art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. Z 2013r. p. 21 ze zm.) zakazuje się unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych poza obszarem województwa na którym zostały wytworzone, zgodnie z art. 20 ust.6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. Z 2013r. p. 21 ze zm.) dopuszcza się unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych na obszarze województwa innego niż na którym zostały wytworzone, w najbliżej położonej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze danego województwa lub gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych. zgodnie z art, 95 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r, o odpadach (Dz. U. Z 2013 r, p. 21 ze zm.) zakaźne odpady medyczne unieszkodliwia się przez termiczne przekształcenie w spalarniach odpadów niebezpiecznych. Zakazuje się ich unieszkodliwianie w wspólspalarniach odpadów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90513300-9 - Usługi spalania odpadów

90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymi kryteriami:1 Cena 60%, 2. Własna spalarnia 15%, 3. Doświadczenie 10%, 4. Moc przerobowa instalacji 15%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Własna spalarnia

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Moc przerobowa instalacji

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli: Wykonawca składający ofertę musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna posiadanie decyzji (zezwolenia/ pozwolenia) właściwego terytorialnie organu na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwienia odpadów medycznych objętych przedmiotem zamówienia w zakresie unieszkodliwiania odpadów na terenie województwa małopolskiego, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. oraz dokumentu potwierdzającego uzyskanie wpisu do rejestru, o którym mowa w Rozdziale 2 Działu IV ww. ustawy (wpis do rejestru BDO).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony powyżej musi spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców.2. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał lub wykonuje – 1 usługę popartą dowodami należytego ich wykonania, polegające na usłudze odbioru, transportu i unieszkodliwianiu odpadów medycznych na kwotę min. 500 000,00 zł brutto i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony powyżej musi spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, Wykonawca przedkłada: 1.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze- stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ 1.2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 273 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada: 1.1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. 1.2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.1.3. Decyzję (zezwolenia/ pozwolenia) właściwego terytorialnie organu na prowadzenie działalności dotyczącej gospodarowaniem odpadami medycznymi objętych przedmiotem zamówienia w zakresie unieszkodliwiania odpadów na terenie województwa małopolskiego, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. oraz dokumentu potwierdzającego uzyskanie wpisu do rejestru, o którym mowa w Rozdziale 2 Działu IV ww. ustawy (wpis do rejestru BDO).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1.Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu własnej spalarni odpadów lub umowa ze spalarnia, do której Wykonawca będzie dostarczał do unieszkodliwienia odpady medyczne na terenie województwa małopolskiego.2 Oświadczenie Wykonawcy, że przekształcenie termiczne odpadów nastąpi na terenie spalarni odpadów niebezpiecznych na terenie województwa małopolskiego.3 Oświadczenie Wykonawcy, że usługa będąca przedmiotem zamówienia będzie wykonywana zgodnie z zapisami:• Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.),• Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2016, poz. 672 ze zm.),• Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. 2011 nr 227 poz. 1367 ze. zm.),• Umową europejską dotycząca międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych - ADR,• Rozporządzenie Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2020 poz. 10).• Ustawa z dnia 4 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2019 poz. 1403)• Ustawa z dnia 23 stycznia 2020 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2020 poz. 150)• Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz.U. 2017 poz. 1975),4 Oświadczenie Wykonawcy, że usługa będzie wykonywana przez osobę posiadającą uprawnienia do przewozu odpadów niebezpiecznych,5 Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu możliwości technicznych wykonania zamówienia stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.6 Oświadczenie Wykonawcy o gotowości systemu informatycznego Wykonawcy (w dniu składania ofert) do integracji za pomocą modułu API z profilem Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami Wykonawcy, w celu przejęcia możliwości prowadzenia obowiązku wystawiania KPO w elektronicznym module BDO podczas odbioru odpadów w imieniu Wykonawcy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1.Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu własnej spalarni odpadów lub umowa ze spalarnia, do której Wykonawca będzie dostarczał do unieszkodliwienia odpady medyczne na terenie województwa małopolskiego.2 Oświadczenie Wykonawcy, że przekształcenie termiczne odpadów nastąpi na terenie spalarni odpadów niebezpiecznych na terenie województwa małopolskiego.3 Oświadczenie Wykonawcy, że usługa będąca przedmiotem zamówienia będzie wykonywana zgodnie z zapisami:• Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.),• Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2016, poz. 672 ze zm.),• Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. 2011 nr 227 poz. 1367 ze. zm.),• Umową europejską dotycząca międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych - ADR,• Rozporządzenie Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2020 poz. 10).• Ustawa z dnia 4 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2019 poz. 1403)• Ustawa z dnia 23 stycznia 2020 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2020 poz. 150)• Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz.U. 2017 poz. 1975),4 Oświadczenie Wykonawcy, że usługa będzie wykonywana przez osobę posiadającą uprawnienia do przewozu odpadów niebezpiecznych,5 Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu możliwości technicznych wykonania zamówienia stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.6 Oświadczenie Wykonawcy o gotowości systemu informatycznego Wykonawcy (w dniu składania ofert) do integracji za pomocą modułu API z profilem Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami Wykonawcy, w celu przejęcia możliwości prowadzenia obowiązku wystawiania KPO w elektronicznym module BDO podczas odbioru odpadów w imieniu Wykonawcy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Dokumenty składające się na ofertę:1.1. formularz ofertowy, według wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SWZ,1.2. oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 2 do SWZ i Załącznik nr 3 do SWZ -wymieniony w Rozdziale VII SWZ);1.3. Dokumenty wskazane w Rozdziale VIII SWZ,1.4. w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo,1.5. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 i 455 Ustawy Pzp oraz wskazanym w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem www.platformazakupowa.pl/pn/zozwadowice w myśl Ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-25 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ekipy do budowy fundamentów - Laskówka Chorąska
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam ekipy do budowy fundamentów dom parterowy 11x8m fundamenty tradycyjne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI