Usługa odbioru, transportu i utylizację odpadów medycznych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa odbioru, transportu i utylizację odpadów medycznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoElbląg
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-10-21
  • ZamawiającySzpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00231684
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa odbioru, transportu i utylizację odpadów medycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281098840

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komeńskiego 35

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalmiejski.elblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmiejski.elblag.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

SPZOZ

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa odbioru, transportu i utylizację odpadów medycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22b33876-2c02-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231684

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalmiejski_elblag

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalmiejski_elblag

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywać się będzie się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalmiejski_elblag
2. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert, odbierani dokumentów elektronicznych, zmiana lub wycofanie oferty oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Państwa danych osobowych jest Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu, ul. Komeńskiego 35, 82-300 Elbląg;
 inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła II w Elblągu jest Pan Waldemar Adamowicz, tel. (od godz. 13:30) 55 239 44 49, e-mail: abi-ess@softel.com.pl ;
 Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP/27/2021
 odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”;
 Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiadacie Państwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania):  nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/27/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i utylizację odpadów medycznych, zgodnie z załącznikiem nr 1.1 do SWZ.

1) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania na rzecz Zamawiającego usługi odbioru, transportu [(wywóz specjalistycznym środkiem transportu zgodnie z Ustawą o przewozie towarów niebezpiecznych z dnia 19.08.2011 r. (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 756)] i utylizacji odpadów medycznych z magazynów odpadów medycznych należących do Zamawiającego zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 779 z późn. zm.)
2) Zamówienie realizowane będzie poprzez odbiór odpadów wymienionych w załączniku nr 1.1, z magazynów Zamawiającego usytuowanych w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła II w Elblągu :
a) obiekt szpitala przy ul. Komeńskiego 35 w Elblągu
b) obiekt szpitala przy ul. Żeromskiego 22 w Elblągu
specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych.
3) Odbiór odpadów będzie prowadzony w poniedziałki, środy i piątki w godz. od 7.00 – 15.00 lub w razie potrzeby za uzgodnieniem telefonicznym w ciągu 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia (jeżeli odbiór przypadnie na dzień wolny do pracy, odbiór nastąpi w kolejny dzień roboczy). Wykonawca zobowiązuje się do zważenia odbieranych odpadów w obecności przedstawiciela Zamawiającego przy każdym odbiorze. Każdy odbiór odpadów musi być potwierdzony wystawieniem karty przekazania odpadu zgodnie z aktualnymi przepisami.
4) W celu realizacji Zamówienia Wykonawca dostarczy do obiektów szpitala przy ul. Żeromskiego 22 oraz przy ul. Komeńskiego 35 bezpłatnie, na czas realizacji zamówienia specjalistyczne pojemniki, kontenery:
a) do gromadzenia odpadów na oddziałach szpitalnych - ok. 60 szt. pojemników z pokrywą, o pojemności 120 litrów w zależności od potrzeb (ok. 20 szt. - ul. Żeromskiego, ok. 40 szt. - ul. Komeńskiego),
b) do transportu odpadów z oddziałów szpitalnych do magazynu odpadów - 6 szt. kontenerów o pojemności 660 litrów, zamykanych, na dużych kółkach, z odpływem (4 szt. - ul. Żeromskiego, 2 szt. - ul. Komeńskiego),
c) do magazynu odpadów - 17 szt. pojemników o pojemności 240 litrów do czasowego magazynowania wytworzonych odpadów (11 szt. - ul. Żeromskiego, 6 szt. - ul. Komeńskiego).
5) W przypadku zużycia lub zniszczenia pojemników na skutek długotrwałego użytkowania lub wytworzenia większej ilości odpadów danego rodzaju Wykonawca zaopatrzy bezpłatnie Szpital w dodatkowe nowe pojemniki w ilości zależnej od potrzeb.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 60
Zaświadczenie WIOŚ 20
Certyfikaty ISO 20

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaświadczenia WIOS

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Certyfikat ISO

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże iż, posiada zezwolenie uprawniające Wykonawcę do prowadzenia działalności w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych, których kody podane są w tabeli w formularzu cenowym - załącznik nr 1.1 do SWZ, zgodnie z wymogami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 z późn.zm.) tj. w zakresie transportu – dokument potwierdzający dokonanie wpisu do rejestru BDO i nadanie numeru rejestrowego oraz aktualne zezwolenie (Decyzję) wydane przez właściwy organ administracji publicznej na przetwarzanie odpadów będących przedmiotem zamówienia, w tym unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych przez termiczne przekształcanie w spalarni odpadów niebezpiecznych.
Zgodnie z art. 20 ust. 2 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., odpady, które nie mogą być przetworzone w miejscu ich powstania, przekazuje się uwzględniając hierarchię sposobów postępowania z odpadami oraz najlepszą dostępną technikę lub technologię, o której mowa w art. 143 ustawy Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być przetworzone. Jednocześnie zgodnie z art. 20 ust. 3 pkt.2 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., zakazuje się unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych poza obszarem województwa, na którym zostały wytworzone z zastrzeżeniem art. 20 ust. 6 w/w ustawy.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli:
1. Wykonawca wykaże się wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej 2 usług polegających na odbiorze odpadów medycznych o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto rocznie każda, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, wartości i podmiotu, na rzecz którego usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy zostały wykonane należycie, sporządzony według wzoru stanowiącego, wraz załączeniem dowodów, że została wykonana lub jest wykonywana należycie, zgodnie z załącznikiem nr 3 – Wykaz wykonanych/wykonywanych usług
2. Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli wykaże że:
a) dysponuje min. 2 pojazdami do przewozu towarów niebezpiecznych zgodnie z ustawą o przewozie towarów niebezpiecznych z dnia 19 sierpnia 2011 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 756) - zgodnie z załącznikiem nr 3
b) osoby kierujące pojazdami podanymi w wykazie, posiadają zaświadczenia ADR zgodnie z art. 20 ustawy o przewozie towarów niebezpiecznych z dnia 19 sierpnia 2011 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 756) - zgodnie z załącznikiem nr 3

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie z załącznikiem nr 4,

2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,

3) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:art. 108 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 5.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4) zezwolenie uprawniające Wykonawcę do prowadzenia działalności w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych, których kody podane są w tabeli w formularzu cenowym - załącznik nr 1.1 do SWZ, zgodnie z wymogami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 z późn.zm.) tj. w zakresie transportu – dokument potwierdzający dokonanie wpisu do rejestru BDO i nadanie numeru rejestrowego oraz aktualne zezwolenie (Decyzję) wydane przez właściwy organ administracji publicznej na przetwarzanie odpadów będących przedmiotem zamówienia, w tym unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych przez termiczne przekształcanie w spalarni odpadów niebezpiecznych.
Zgodnie z art. 20 ust. 2 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., odpady, które nie mogą być przetworzone w miejscu ich powstania, przekazuje się uwzględniając hierarchię sposobów postępowania z odpadami oraz najlepszą dostępną technikę lub technologię, o której mowa w art. 143 ustawy Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być przetworzone. Jednocześnie zgodnie z art. 20 ust. 3 pkt.2 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., zakazuje się unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych poza obszarem województwa, na którym zostały wytworzone z zastrzeżeniem art. 20 ust. 6 w/w ustawy.

5) wykaz wykonanych lub wykonywanych co najmniej 2 usług polegających na odbiorze odpadów medycznych o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto rocznie każda, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, wartości i podmiotu, na rzecz którego usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy zostały wykonane należycie, sporządzony według wzoru stanowiącego, wraz załączeniem dowodów, że została wykonana lub jest wykonywana należycie, zgodnie z załącznikiem nr 3 – Wykaz wykonanych/wykonywanych usług/ wykaz pojazdów

6) wykaz pojazdów do przewozu towarów niebezpiecznych zgodnie z ustawą o przewozie towarów niebezpiecznych z dnia 19 sierpnia 2011 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 756), zgodnie z załącznikiem nr 3 – Wykaz wykonanych/wykonywanych usług/wykaz pojazdów

7) oświadczenie, że osoby kierujące pojazdami podanymi w wykazie (w załączniku nr 3) poosiadają zaświadczenia ADR, zgodnie z art. 20 ustawy o przewozie towarów niebezpiecznych z dnia 19 sierpnia 2011 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 756).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda załączenia przez Wykonawcą do oferty przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W takiej sytuacji Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej wykonania.
3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z pełnomocnikiem (liderem).
4. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 i art. 109 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp.
5. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
6. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami.
7. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalmiejski_elblag

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-21 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-19

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wypielenie działki - Pisz
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuję osoby do wypielenia działki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI