IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100 zł). Szczegółowe postanowienia dotyczące wnoszenia, zwrotu i utraty wadium zawiera SIWZ tom I IDW.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian Umowy dopuszczanych w granicach przewi-dzianych przepisami Ustawy Prawo o zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza w szczególności możliwość zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty Wy-konawcy na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy do realizacji Umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej i z uwzględnieniem poniższych warunków ich wprowadzenia: a) dopuszcza się zmiany w zakresie wykonania przedmiotu Umowy, w tym terminów realizacji obowiązków przewidzianych Umową, z możliwością w przypadku takich zmian zmiany wynagrodzenia za realizację przedmiotu Umowy, w przypadku: (i) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”, gdzie „siła wyższa” oznacza wydarze-nie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron niniejszej Umowy, któ-rego skutkom nie można zapobiec, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie transportu w terminie, wy-stępujące po podpisaniu Umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z Umowy w jej obecnym brzmieniu, w takim przypadku Strony uzgodnią ter-min realizacji usługi uwzględniający wystąpienie siły wyższej, (ii) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, w takim wypadku zmiana Umowy nastąpi w takim zakresie w jakim będzie konieczne dostosowanie treści Umo-wy do zmienionych przepisów prawa, (iii) zmiany terminu obowiązywania Umowy w przypadku, gdy realizacja usługi stanowiącej przedmiot Umowy w terminie pierwotnym okaże się niemożliwa z powodu zaistnienia siły wyższej i/lub okoliczności niezależnych od Zamawia-jącego, których nie był w stanie przewidzieć przy zawarciu Umowy; w takim wypadku zmiana terminu obowiązywania Umowy może nastąpić wyłącznie o czas niezbędny do zakończenia realizacji usługi w zakresie opisanym w §1 Umowy, zmiana terminu nie może prowadzić do zwiększenia zakresu usługi ponad objęty przedmiotem Umowy ani do zwiększenia wynagrodzenia mak-symalnego Wykonawcy za świadczenie Usługi wskazanego w §5 ust. 1 umo-wy, (iv) w przypadku zmiany przepisów dotyczących stawki podatku VAT, w takim przypadku strony dostosują treść Umowy do obowiązującego prawa, w za-kresie umownego wynagrodzenia brutto Wykonawcy. b) dopuszcza się zmiany w zakresie wykonania przedmiotu Umowy, w tym terminów realizacji obowiązków przewidzianych Umową, ale bez możliwości w przypadku takich zmian, zmiany wynagrodzenia za realizację przedmiotu Umowy w razie wystąpienia innych niż wskazane w ust. 1 lit a) niniejszego paragrafu okoliczności, które nie występowały w dacie zawarcia Umowy i które są niezależne od Stron Umowy, a które mają wpływ na wykonanie Umowy - w takim wypadku zmiana Umowy nastąpi w zakresie jaki będzie konieczny do wykonania Umowy z uwzględnieniem tych okoliczności. 2. Każda ze Stron może zaproponować drugiej stronie zmianę Umowy przez złożenie pi-semnej propozycji zmian, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu oraz dodatkowo spełnienia następujących przesłanek: a) w przypadkach każdej ze zmian, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu w oparciu o przesłanki wymienione w ust. 1 lit. a), b), c) niniejszego paragrafu - je-żeli wprowadzenie proponowanych zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy, b) w przypadkach wniosku o zmianę wynagrodzenia z tytułu wykonania przedmiotu Umowy dodatkowo poza przesłanką wskazaną w ust. 2 lit. a) niniejszego paragrafu także, jeżeli wystąpienie przesłanek z ust. 1 lit. a) niniejszego paragrafu ma wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę. 3. Każda ze Stron przedkładając drugiej Stronie propozycję zmian Umowy spełniającą wymogi określone w §10 ust. 2 Umowy wraz z tą propozycją przedłoży: a) opis proponowanych zmian, b) szacunki dotyczące wpływu zmian na koszty wykonania Umowy przez Wykonaw-cę i na wynagrodzenie z tytułu realizacji przedmiotu Umowy, wraz z uzasadnie-niem, c) uzasadnienie propozycji z wykazaniem zaistnienia przesłanek dokonania zmiany, a na żądanie drugiej Strony również dowody zaistnienia przesłanek uzasadniających propozycje zmian Umowy. 4. Zmiana Umowy wymaga sporządzenia aneksu do Umowy w formie pisemnej pod ry-gorem nieważności. 5. Zmiany osobowe, tj. zmiana osób reprezentujących Wykonawcę lub Zamawiającego, oraz zmiana przedstawicieli Stron nie stanowią zmiany Umowy. 6. W trakcie trwania niniejszej Umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powia-damiania Zamawiającego o: a) zmianie adresu siedziby lub nazwy firmy Wykonawcy; b) zmianie osób reprezentujących Wykonawcę; c) wystąpieniu stanu niewypłacalności Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 28 lu-tego 2003 roku Prawo upadłościowe (t.j. Dz. U. z 2017 roku, poz. 2344 z późn. zm.), wystąpienia niewypłacalności lub zagrożenia niewypłacalnością Wykonawcy w ro-zumieniu ustawy z dnia 15 maja 2015 r. Prawo restrukturyzacyjne (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1508 z późn. zm.), lub rozwiązania firmy Wykonawcy; d) przejściu przez Wykonawcę w stan likwidacji w celach innych niż przekształcenie przedsiębiorstwa lub połączenie się z innym przedsiębiorstwem; e) zawieszeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę; f) wszczęciu postępowania układowego, dotyczącego Wykonawcy; g) utracie przez Wykonawcę uprawnień niezbędnych do wykonywania Umowy zgodnie z przepisami prawa; h) zajęciu, obciążeniu lub zabezpieczeniu majątku Wykonawcy, gdy takie zajęcie, obciążenie lub zabezpieczenie uniemożliwia lub utrudnia wykonywanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami lub prowadzenie egzekucji; i) ogłoszeniu likwidacji Wykonawcy; j) wszczęciu postępowania układowego lub restrukturyzacyjnego dotyczącego Wykonawcy; k) zmianie rachunku bankowego Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-01-04, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający informuje, że we wzorze umowy tom II SIWZ zawarto następujący wymóg: "1. Wykonawca oświadcza, że posiada stosowne uprawnienia i jest zarejestrowany w Rejestrze podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarują-cych odpadami (BDO dział VII z uwzględnieniem odpadu o kodzie 19 12 12)." Zamawiający równocześnie potwierdza, że nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu.