Świadczenie usług w zakresie, transportu i utylizacji odpadów medycznych pochodzących...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie, transportu i utylizacji odpadów medycznych pochodzących z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej, wytworzonych w 1 Wojskowym Szpitalu Klinicznym z Polikliniką SPZOZ z siedzibą w Lublinie, Al. Racławickie 23
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-04-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg ograniczony
  • Zamawiający1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-11
  • Numer ogłoszenia536367-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 536367-N-2019 z dnia 2019-04-11 r.

1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie: Świadczenie usług w zakresie, transportu i utylizacji odpadów medycznych pochodzących z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej, wytworzonych w 1 Wojskowym Szpitalu Klinicznym z Polikliniką SPZOZ z siedzibą w Lublinie, Al. Racławickie 23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 43102223200011, ul. Al. Racławickie  23 , 20-049  Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 261 183 203, e-mail zamowienia.publ@1wszk.pl, faks 261 183 203.
Adres strony internetowej (URL): www.1wszk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.1wszk.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.1wszk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta może zostać złożona wyłącznie w formie pisemnej
Adres:
1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką, Al. Racławickie 44, 20-043 Lublin, budynek nr 1, pokój nr 22 (kancelaria)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie, transportu i utylizacji odpadów medycznych pochodzących z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej, wytworzonych w 1 Wojskowym Szpitalu Klinicznym z Polikliniką SPZOZ z siedzibą w Lublinie, Al. Racławickie 23
Numer referencyjny: DZP/PN/25/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych pochodzących z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej, wytworzonych w 1 Wojskowym Szpitalu Klinicznym z Polikliniką SPZOZ z siedzibą w Lublinie, Al. Racławickie 23 oznaczonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014 r., poz. 1973), kodami: 18 01 01, 18 01 02, 18 01 03, 18 01 04, 18 01 06, 18 01 07, 18 01 08, 18 01 09, 18 01 10, 16 05 06. Zakres zamówienia zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 7 Prawa zamówień publicznych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw firm Podwykonawców. Miejsce świadczenia usługi: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z siedzibą w Lublinie, Al. Racławickie 23. Wymagany termin płatności 60 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCOM: Wykonawca gwarantuje wykonanie usług objętych przedmiotem umowy z zachowaniem obowiązujących przepisów, w tym w szczególności ustawy z dn. 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2017r. poz. 519) oraz ustawy z dn. 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 21), ustawy z dn. 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2018 poz. 169), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 09 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1923), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz.1973), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014 r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (Dz. U. 2014 r. poz. 107), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016 r. w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (D.U. z 2016r. , poz. 1819). Przekazywane do utylizacji odpady medyczne będą ewidencjonowane w karcie przekazania odpadów, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów. Zgodnie z art. 69 ust. 5 Ustawy o Odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) - „Dopuszcza się sporządzanie zbiorczej karty przekazania odpadów, obejmującej odpady danego rodzaju przekazywane łącznie w okresie miesiąca kalendarzowego, za pośrednictwem tego samego transportującego odpady wykonującego usługę transportu odpadów temu samemu posiadaczowi odpadów. Zbiorczą kartę przekazania odpadów sporządza się niezwłocznie po zakończeniu miesiąca, którego dotyczy”; Wykonawca zobowiązuje się do terminowego dostarczania dokumentów związanych z gospodarowaniem odpadami. Wykonawca zapewnia transport odpadów medycznych do miejsca ich unieszkodliwiania, z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2018 poz. 169); Za załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów odpowiada Wykonawca przed Zamawiającym i wszystkimi organami nadzoru i kontroli w związku z realizowaną usługą. Zamawiający wymaga od Wykonawcy realizującego przedmiotową usługę, dokumentów potwierdzających unieszkodliwianie odpadów w instalacji wskazanej w ofercie . W przypadku awarii w miejscu wskazanym w ofercie, jako miejsce utylizacji odpadów -Wykonawca zapewni unieszkodliwianie odpadów w innej jednostce bez dodatkowych opłat ze strony Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do dezynfekcji i mycia pojemników po ich opróżnieniu oraz odstawienia pojemników w miejsce ich lokalizacji – magazyn odpadów medycznych. Wykonawca zobowiązany jest do pozostawienia miejsca, z którego odbiera odpady w należytym porządku (np. sprzątając pozostałości z ewentualnie rozerwanych worków, ustawiając puste pojemniki). Wykonawca zobowiązany jest do ważenia odpadów w miejscu odbioru odpadów, w obecności przedstawiciela wytwórcy - kwituje ich odbiór. W przypadku pozostawienia nieuporządkowanego miejsca odpadów po ich odbiorze, za przysłanie środka transportu bez wagi lub za każdy dzień opóźnienia w odbiorze odpadów medycznych Wykonawca będzie zobowiązany zapłacić Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w umowie. Wykonawca odpowiada za odpady z chwilą ich przejęcia. Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby dokonującej odbioru odpadów z terenu szpitala w 1 Wojskowym Szpitalu Klinicznym z siedzibą w Lublinie, Al. Racławickie 23 przez cały okres realizacji Zamówienia. Najpóźniej w dniu poprzedzającym rozpoczęcie realizacji usług Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wykaz osób wraz z pisemnym oświadczeniem Wykonawcy lub jego podwykonawcy, że na podstawie umowy o pracę, zatrudnia i będzie zatrudniał przez cały okres obowiązywania umowy, pracowników wykonujących czynności, o których mowa w zdaniu poprzedzającym. Wykonawca zapewni Zamawiającemu w zakresie przedmiotu zamówienia dostawę pojemników do przechowywania odpadów w ilości odpowiedniej do zapotrzebowań Zamawiającego. Pojemność i ilość pojemników ma być dostosowana do potrzeb bieżących Zamawiającego i zapewnić zgodne z przepisami gromadzenie odpadów do dnia ich ponownego odbioru.Wykonawca zapewni Zamawiającemu 25 wózków do transportu odpadów z budynku Szpitala do miejsca gromadzenia Opis wózka (pojemnika) dwukołowego Pojemność 240 l Wysokość 1065 mm Szerokość 580 mm Głębokość 737 mm Szerokość pokrywy 583 mm Ø kół 200 mm Waga 14,4 Wykonawca zapewni Zamawiającemu kontener – chłodnię, który służyć będzie do przechowywania pojemników z odpadami medycznymi. Maksymalne rozmiary kontenera: długość maks. 1 m, szerokość maks. 0,5m. Kontener – chłodnia musi spełniać wymagania przynajmniej przenośnego urządzenia chłodniczego zgodnie z §5 Rozporządzeniem w sprawie szczegółowego postępowania z odpadami medycznymi. Kontener musi być wyposażony w sprawny agregat chłodniczy /230 V/, który utrzyma stałą temperaturę poniżej 10st.C bez względu na temperaturę na zewnątrz kontenera. Wykonawca wraz z dostawą kontenera zobowiązany jest dostarczyć „Raport z walidacji temperatury” dla dostarczonego urządzenia oraz aktualizowania go zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie.

II.5) Główny kod CPV: 90524000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90524200-8
90524300-9
90520000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca: posiada zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowywania odpadów medycznych stosownie do danej grupy odpadów objętej przedmiotem zamówienia, zgodne z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2017r. poz. 519) oraz ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 21) lub odpowiedni wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 w/w ustawy o odpadach.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: c.1) wykaże wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jedną usługę obejmującą swoim zakresem odbiór, transport i zagospodarowania odpadów medycznych o łącznej wartości nie mniejszej niż 148 392,68 zł brutto c.2) dysponuje specjalistycznymi środkami transportu przystosowanymi do przewozu odpadów medycznych – w tym minimum dwoma pojazdami wyposażonymi w zalegalizowane wagi przeznaczone do ważenia odbieranych odpadów i dostosowanymi do wymogów określonych w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2018r. poz. 169); c.3) dysponuje co najmniej dwoma osobami uprawnionymi do wykonywania czynności związanych z przewozem odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2018r. poz. 169);
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskać przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. d) Oświadczenie własne Wykonawcy – w celu wstępnego potwierdzenia, że ww. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.12-23 i ust. 5 pkt. 1 i 8 ustawy Pzp (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw wykluczenia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowywania odpadów medycznych stosownie do danej grupy odpadów objętej przedmiotem zamówienia, zgodne z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2017r. poz. 519) oraz ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 21) lub odpowiedni wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 w/w ustawy o odpadach. b) wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - dla potwierdzenia warunku wskazanego w Rozdz. III. 1 pkt. 2 lit. c.3) SIWZ. Wzór wykazu kadry stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. d) wykaz pojazdów przeznaczonych do realizacji przedmiotowej usługi, wyposażonych w wagę z aktualną legalizacją. Wzór wykazu pojazdów stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) Wypełniony i podpisany Formularz oferty Wykonawcy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, b) Wypełniony formularz cenowy, według kosztów dostawy przedmiotu zamówienia, określonego w załączniku nr 1 do SIWZ c) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wzór załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Warunek ten powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin odbioru awaryjnego 20,00
Czas realizacji odbioru odpadów 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) zmiana danych, podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); 2) obniżenie cen jednostkowych przedmiotu umowy przez Wykonawcę (może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego); 3) zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT; zmiana będzie dotyczyła wynagrodzenia za części umowy jeszcze niezrealizowane, co do których Wykonawca nie pozostaje w zwłoce. W takim przypadku zmianie ulegną ceny brutto, ceny netto pozostaną bez zmian. Zmiana nastąpi automatycznie, nie wymaga formy aneksu, 4) określonym w § 2 ust. 2 niniejszej umowy, 5) zmiana miejsca utylizacji odpadów medycznych w przypadku konieczności dostosowania się do wymogów określonych w art. 20 ustawy o odpadach. W takim przypadku wynagrodzenie nie ulega zmianie. 3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 1 i 2 podlega unieważnieniu. 4. Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione. Zmiany te nie mogą skutkować wzrostem cen brutto przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem wyjątków opisanych w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-19, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych pochodzących z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej, wytworzonych w 1 Wojskowym Szpitalu Klinicznym z Polikliniką SPZOZ z siedzibą w Lublinie, Al. Racławickie 23
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych pochodzących z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej, wytworzonych w 1 Wojskowym Szpitalu Klinicznym z Polikliniką SPZOZ z siedzibą w Lublinie, Al. Racławickie 23 oznaczonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014 r., poz. 1973), kodami: 18 01 01, 18 01 02, 18 01 03, 18 01 04, 18 01 06, 18 01 07, 18 01 08, 18 01 09, 18 01 10, 16 05 06. Zakres zamówienia zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 7 Prawa zamówień publicznych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw firm Podwykonawców. Miejsce świadczenia usługi: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z siedzibą w Lublinie, Al. Racławickie 23. Wymagany termin płatności 60 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCOM: Wykonawca gwarantuje wykonanie usług objętych przedmiotem umowy z zachowaniem obowiązujących przepisów, w tym w szczególności ustawy z dn. 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2017r. poz. 519) oraz ustawy z dn. 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 21), ustawy z dn. 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2018 poz. 169), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 09 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1923), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz.1973), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014 r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (Dz. U. 2014 r. poz. 107), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016 r. w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (D.U. z 2016r. , poz. 1819). Przekazywane do utylizacji odpady medyczne będą ewidencjonowane w karcie przekazania odpadów, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów. Zgodnie z art. 69 ust. 5 Ustawy o Odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) - „Dopuszcza się sporządzanie zbiorczej karty przekazania odpadów, obejmującej odpady danego rodzaju przekazywane łącznie w okresie miesiąca kalendarzowego, za pośrednictwem tego samego transportującego odpady wykonującego usługę transportu odpadów temu samemu posiadaczowi odpadów. Zbiorczą kartę przekazania odpadów sporządza się niezwłocznie po zakończeniu miesiąca, którego dotyczy”; Wykonawca zobowiązuje się do terminowego dostarczania dokumentów związanych z gospodarowaniem odpadami. Wykonawca zapewnia transport odpadów medycznych do miejsca ich unieszkodliwiania, z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2018 poz. 169); Za załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów odpowiada Wykonawca przed Zamawiającym i wszystkimi organami nadzoru i kontroli w związku z realizowaną usługą. Zamawiający wymaga od Wykonawcy realizującego przedmiotową usługę, dokumentów potwierdzających unieszkodliwianie odpadów w instalacji wskazanej w ofercie . W przypadku awarii w miejscu wskazanym w ofercie, jako miejsce utylizacji odpadów -Wykonawca zapewni unieszkodliwianie odpadów w innej jednostce bez dodatkowych opłat ze strony Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do dezynfekcji i mycia pojemników po ich opróżnieniu oraz odstawienia pojemników w miejsce ich lokalizacji – magazyn odpadów medycznych. Wykonawca zobowiązany jest do pozostawienia miejsca, z którego odbiera odpady w należytym porządku (np. sprzątając pozostałości z ewentualnie rozerwanych worków, ustawiając puste pojemniki). Wykonawca zobowiązany jest do ważenia odpadów w miejscu odbioru odpadów, w obecności przedstawiciela wytwórcy - kwituje ich odbiór. W przypadku pozostawienia nieuporządkowanego miejsca odpadów po ich odbiorze, za przysłanie środka transportu bez wagi lub za każdy dzień opóźnienia w odbiorze odpadów medycznych Wykonawca będzie zobowiązany zapłacić Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w umowie. Wykonawca odpowiada za odpady z chwilą ich przejęcia. Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby dokonującej odbioru odpadów z terenu szpitala w 1 Wojskowym Szpitalu Klinicznym z siedzibą w Lublinie, Al. Racławickie 23 przez cały okres realizacji Zamówienia. Najpóźniej w dniu poprzedzającym rozpoczęcie realizacji usług Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wykaz osób wraz z pisemnym oświadczeniem Wykonawcy lub jego podwykonawcy, że na podstawie umowy o pracę, zatrudnia i będzie zatrudniał przez cały okres obowiązywania umowy, pracowników wykonujących czynności, o których mowa w zdaniu poprzedzającym. Wykonawca zapewni Zamawiającemu w zakresie przedmiotu zamówienia dostawę pojemników do przechowywania odpadów w ilości odpowiedniej do zapotrzebowań Zamawiającego. Pojemność i ilość pojemników ma być dostosowana do potrzeb bieżących Zamawiającego i zapewnić zgodne z przepisami gromadzenie odpadów do dnia ich ponownego odbioru.Wykonawca zapewni Zamawiającemu 25 wózków do transportu odpadów z budynku Szpitala do miejsca gromadzenia Opis wózka (pojemnika) dwukołowego Pojemność 240 l Wysokość 1065 mm Szerokość 580 mm Głębokość 737 mm Szerokość pokrywy 583 mm Ø kół 200 mm Waga 14,4 Wykonawca zapewni Zamawiającemu kontener – chłodnię, który służyć będzie do przechowywania pojemników z odpadami medycznymi. Maksymalne rozmiary kontenera: długość maks. 1 m, szerokość maks. 0,5m. Kontener – chłodnia musi spełniać wymagania przynajmniej przenośnego urządzenia chłodniczego zgodnie z §5 Rozporządzeniem w sprawie szczegółowego postępowania z odpadami medycznymi. Kontener musi być wyposażony w sprawny agregat chłodniczy /230 V/, który utrzyma stałą temperaturę poniżej 10st.C bez względu na temperaturę na zewnątrz kontenera. Wykonawca wraz z dostawą kontenera zobowiązany jest dostarczyć „Raport z walidacji temperatury” dla dostarczonego urządzenia oraz aktualizowania go zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90524000-6, 90524300-9, 90524200-8, 90520000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin odbioru awaryjnego 20,00
Czas realizacji odbioru odpadów 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady brukarzy - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Firma poszukuje pracowników lub brygady do prac brukarskich . Poszukuję również operatorów koparki. Termin rozpoczęcia współpracy do ustalenia Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI