Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów, wytworzonych w działalności Miejskiego Zakładu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów, wytworzonych w działalności Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSosnowiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-01-27
  • ZamawiającyMiejski Zakład Usług Komunalnych
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-19
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00025308
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów,
wytworzonych w działalności Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27681549000000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plonów 22i

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.majczak@mzuk.sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzuk.sosnowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

usługi komunalne i budownictwo drogowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów,
wytworzonych w działalności Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04dcc123-790b-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00025308

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009320/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Usługi przyjęcia i zagospodarowania odpadów niesegregowanych komunalnych z opróżniania koszy na śmieci na terenach gminnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mzuk-sosnowiec.logintrade.net/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mzuk-sosnowiec.logintrade.net/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, który zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 roku o dowodach osobistych (t.j.: Dz. U z 2021 r., poz. 816 z późn. zm) stanowi zaawansowany podpis elektroniczny w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 roku w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającego dyrektywę 1999/93/WE, weryfikowany za pomocą certyfikatu podpisu osobistego.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://mzuk-sosnowiec.logintrade.net/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 roku, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Dyrektor Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych, ul. Plonów 22i, 41-214 Sosnowiec;
2) inspektorem ochrony danych, wyznaczonym przez Dyrektora Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych jest Daniel Lechowicz, d.lechowicz@mzuk.sosnowiec.pl; tel. 505 038 643;
3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z bieżącym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tekst jednolity: Dz.U z 2011, nr 14, poz. 67 z późniejszymi zmianami) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych;
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Pozostałe informacje i uprawnienia Wykonawcy w tym zakresie wskzano w Rozdziale I pkt 17 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie, co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP10/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi przyjęcia (sukcesywny odbiór) i zagospodarowania zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j.: Dz.U. z 2021r., poz. 779 z późn. zm.) około 980 Mg odpadów o kodzie 20 03 01 - niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych wytworzonych przez Miejski Zakład Usług Komunalnych w toku realizacji zadania statutowego, którym jest utrzymanie czystości i porządku w Gminie Sosnowiec, poprzez opróżnianie koszy na śmieci z terenów pasa drogowego, przy wiatach przystankowych i z innych terenów gminnych, będących w utrzymaniu Działu Utrzymania Czystości. Zamawiający (wytwórca odpadów) przekaże Wykonawcy w/w odpady transportem własnym, zgodnie z Decyzją Prezydenta Miasta Sosnowca Nr WŚR.III.6233.37.2013.EM z dnia 16 września 2013 roku, stanowiącym zezwolenie na transport odpadów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość miejsca odbioru odpadów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi przyjęcia (sukcesywny odbiór) i zagospodarowania zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j.: Dz.U. z 2021r., poz. 779 z późn. zm.) około 145 Mg odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01, wytworzonych w działalności Zamawiającego podczas realizacji zadania polegającego na bieżącym utrzymaniu terenów zieleni gminy Sosnowiec. Zamawiający (wytwórca odpadów) przekaże Wykonawcy w/w odpady transportem własnym, zgodnie z Decyzją Prezydenta Miasta Sosnowca Nr WŚR.III.6233.37.2013.EM z dnia 16 września 2013 roku, stanowiącym zezwolenie na transport odpadów.
Odpady o kodzie 20 02 01 (odpady ulegające biodegradacji) będą pochodziły: z wykaszania, grabienia liści, prac pielęgnacyjnych drzewostanu, prac czystościowych wykonywanych na terenach zieleni gminy Sosnowiec oraz na terenach parków miejskich, będących w utrzymaniu MZUK-Sosnowiec.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość miejsca odbioru odpadów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
1.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1.2.2.1. Dla części 1:
Posiada zezwolenie na odzysk lub recykling odpadów o kodzie 20 03 01 w ilości co najmniej 979,94 Mg/rok wydane w drodze decyzji przez organ właściwy ze względu na miejsce zbierania lub przetwarzania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j.: Dz.U. z 2021r., poz. 779z późn. zm).
1.2.2.2. Dla części 2:
Posiada zezwolenie na odzysk lub recykling odpadów o kodzie 20 02 01 w ilości co najmniej 145,00 Mg/rok wydane w drodze decyzji przez organ właściwy ze względu na miejsce zbierania lub przetwarzania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j.: Dz.U. z 2021r., poz. 779 z późn. zm).

UWAGA:
W przypadku, gdy Wykonawca posiada zezwolenie na odzysk lub recykling odpadów wydane przed dniem 5 września 2018 roku powinien, w terminie do dnia 5 marca 2020 roku, złożyć wniosek o zmianę tego pozwolenia, w celu dostosowania go do przepisów zmienionych ustawą z dnia 20 lipca 2018 roku o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (t.j.: Dz.U. z 2018r., poz. 1592, ze zm.) zgodnie z art. 10 przywołanej ustawy. W przypadku, gdy Wykonawca nie dopełnił tego obowiązku, pozwolenie uznaje się za wygasłe w zakresie gospodarowania odpadami.

1.2.2.3. Dla części 1 i 2:
Posiada wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, tj. Bazy Danych o Odpadach w zakresie odpadów o kodzie 20 02 01 / 20 03 01 (odpowiednio dla danej części postępowania), zgodnie z art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j.: Dz.U. z 2021r., poz. 779 z późn. zm.).
1.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
1.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
1.2.4.1. Dla części 1:
Co najmniej 1 usługę o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100), polegającą na odbiorze i odzysku lub recyklingu o kodzie 20 03 01.
1.2.4.2. Dla części 2:
Co najmniej 1 usługę o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych i 00/100), polegającą na odbiorze i odzysku lub recyklingu odpadów ulegających biodegradacji, o kodzie 20 02 01.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
2.1.1. Zezwolenia na odzysk lub recykling odpadów o kodzie 20 02 01/20 03 01 odpowiednio dla części zamówienia, zgodnie z warunkiem udziału w postępowaniu wskazanym w Rozdziale II ust. 1.2. pkt 1.2.2.1. / 1.2.2.2 SWZ.
2.1.2. Dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami tj Bazy Danych o Odpadach w zakresie transportu odpadów o kodzie 20 02 01/20 03 01 odpowiednio dla części zamówienia, zgodnie z warunkiem udziału w postępowaniu wskazanym w Rozdziale II ust. 1.2. pkt 1.2.2.3. SWZ.
2.1.3. Wykazu usług, zgodnie z warunkiem udziału w postępowaniu wskazanym w Rozdziale II ust. 1.2. pkt 1.2.4.1. / 1.2.4.2. SWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy). Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów składa oświadczenie; Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.4. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w ppkt 1),
3) zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale I, ust. 5 pkt. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostepniającego zasób Wykonawcy,
4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) pełnomocnictwo, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,
b) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I ust 4, pkt 4.4 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia na formularzu ofertowym).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oprócz dokumentów wskazanych wyżej, wykonawca winien dołączyć :
a) pełnomocnictwo, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,
b) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I ust 4, pkt 4.4 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia na formularzu ofertowym).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w granicach wyznaczonych przepisami uPzp, w tym art. 455 ust. 1 oraz ust. 2 przywołanej ustawy oraz zgodnie z Projektowanymi poszanowaniami umowy, stanowiącymi załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-27 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://mzuk-sosnowiec.logintrade.net/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-27 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-25

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Nie

Część 2 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaże schodów, balustrad, konstrukcji stalowych, carportów B2B - Częstochowa
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaże schodów, balustrad, konstrukcji stalowych, carportów B2B. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI