Przetarg nieograniczony na usługę odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przetarg nieograniczony na usługę odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212. (liczba części/ zadań –4 )
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrów Wielkopolski
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-02-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyRegionalny Zakład Zagospodarowania Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-30
  • Numer ogłoszenia776218-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 776218-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.

Regionalny Zakład Zagospodarowania Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Przetarg nieograniczony na usługę odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212. (liczba części/ zadań –4 )
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zakład Zagospodarowania Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 30201714200000, ul. Staroprzygodzka  121 , 63-400  Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. +48625033700, e-mail twitek@rzzo.com.pl, faks +48627375826.
Adres strony internetowej (URL): www.rzzo.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Zamawiający udzielający zamówień. o których mowa w art 3 ust 1 pkt 3 ustawy Pzp
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.rzzo.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.rzzo.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212. (liczba części/ zadań –4 )
Numer referencyjny: RZZO/TI/2020/13
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212, pochodzącychz Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Przedmiotzamówienia został podzielony na 4 częśc/zadańia tj:Zadanie nr 1 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.Zadanie nr 2 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.Zadanie nr 3 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.Zadanie nr 4 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 oraz projekt umowy – załącznik nr 4 doSIWZSIWZ wraz z złącznikami dostępna jest na stronie internetowej zamawiające pod adresem www.rzzo,com.pl

II.5) Główny kod CPV: 90514000-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  4   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej dla:1) Zadania nr 1 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.a) wpis do rejestru BDO;b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub recyklingu odpadów o kodzie 19 12 12, przy czym instalacja do odzysku lub recyklingu przedmiotowych odpadów musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797)2) Zadania nr 2 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.a) wpis do rejestru BDO;b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub recyklingu odpadów o kodzie 19 12 12, przy czym instalacja do odzysku lub recyklingu przedmiotowych odpadów musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797)3) Zadania nr 3 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.a) wpis do rejestru BDO;b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub recyklingu odpadów o kodzie 19 12 12, przy czym instalacja do odzysku lub recyklingu przedmiotowych odpadów musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797)4) Zadania nr 4 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.a) wpis do rejestru BDO;b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub recyklingu odpadów o kodzie 19 12 12, przy czym instalacja do odzysku lub recyklingu przedmiotowych odpadów musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu;c) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie tych należności - załącznik nr 6; d) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – załącznik nr 7
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania tj:Dla zadania nr 1 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.a) wpis do rejestru BDO;b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub recyklingu odpadów o kodzie 19 12 12, przy czym instalacja do odzysku lub recyklingu przedmiotowych odpadów musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797)Dla zadania nr 2 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.a) wpis do rejestru BDO;b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub recyklingu odpadów o kodzie 19 12 12, przy czym instalacja do odzysku lub recyklingu przedmiotowych odpadów musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797)Dla zadania nr 3 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.a) wpis do rejestru BDO;b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub recyklingu odpadów o kodzie 19 12 12, przy czym instalacja do odzysku lub recyklingu przedmiotowych odpadów musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797)Dla zadania nr 4 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.a) wpis do rejestru BDO;b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub recyklingu odpadów o kodzie 19 12 12, przy czym instalacja do odzysku lub recyklingu przedmiotowych odpadów musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą, wadium dla:a) Zadania nr 1 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212 w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złoty)b) Zadania nr 2 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212 w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złoty)c) Zadania nr 3 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212 w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złoty)d) Zadania nr 4 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212 w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złoty)2. Szczegóły dotyczące wadium znajdują się SIWZ dostępnej pod adresem www.rzzo.com.pl

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Projekt umowy zawierający istotne postanowienia stron, stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.2. SIWZ wraz z załącznikami udostępniona jest na stronie www.rzzo.com.pl3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy. Istotne zmiany zawartej umowy, o którychmowa w zdaniu poprzednim, ich zakres i charakter oraz warunki wprowadzenia zmiany umowy zostałyokreślone w projekcie umowy w szczególności w paragrafie 8
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10.02.2021, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport oraz zagospodarowanie w procesie odzysku lub recyklingu,odpadów o kodzie 19 12 12 – inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznejobróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 . Sposób zagospodarowania odpadów musi być zgodny zobowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797). Ilość odpadu,która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy –od daty podpisania umowy do dnia31.03.2021 r., wyniesie około 2 000 Mg. Odpad wytworzony w procesie segregacji ręcznej i automatycznej zniesegregowanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01), odpadów opakowaniowych (z grupy 15). W odpadzieo kodzie 19 12 12 znajdować się będą wtrącenia w postaci: makulatury, tworzyw sztucznych, metali żelaznych inieżelaznych, szkła, drewna, bioodpadów, tekstyliów. Odpad charakteryzuje się: ogólnym węglem organicznym>5 % suchej masy, straty przy prażeniu > 8% oraz ciepłem spalania > 6 MJ/kg suchej masy. Odpad o kodzie19 12 12 będzie przygotowywany przez Zamawiającego do odbioru w stanie luźnym. Odbiór odpadu będzieodbywał się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 17.00 w ilości określonej w zamówieniusprzedaży przesłanym mailem lub telefonicznie do przedstawiciela Wykonawcy. Ilości odpadów do odebraniabędą zgłaszane z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenuRegionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. ul. Staroprzygodzka 121, 63 - 400 OstrówWielkopolski. Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanych wagach Zamawiającego, zlokalizowanych w zakładzieZamawiającego i będzie potwierdzane kwitem wagowym oraz dokumentem WZ. Dokumenty te stanowićbędą wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Projekt Umowy (Załącznik do SIWZ).- Gęstość nasypowa odpadów na dzień 27.03.2019roku wynosi:234 kg/m3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90514000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.03.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 2.Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport oraz zagospodarowanie w procesie odzysku lub recyklingu,odpadów o kodzie 19 12 12 – inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznejobróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 . Sposób zagospodarowania odpadów musi być zgodny zobowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797). Ilość odpadu,która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy –od daty podpisania umowy do dnia30.04.2021 r., wyniesie około 2 000 Mg. Odpad wytworzony w procesie segregacji ręcznej i automatycznej zniesegregowanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01), odpadów opakowaniowych (z grupy 15). W odpadzieo kodzie 19 12 12 znajdować się będą wtrącenia w postaci: makulatury, tworzyw sztucznych, metali żelaznych inieżelaznych, szkła, drewna, bioodpadów, tekstyliów. Odpad charakteryzuje się: ogólnym węglem organicznym >5 % suchej masy, straty przy prażeniu > 8% oraz ciepłem spalania > 6 MJ/kg suchej masy. Odpad o kodzie19 12 12 będzie przygotowywany przez Zamawiającego do odbioru w stanie luźnym. Odbiór odpadu będzieodbywał się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 17.00 w ilości określonej w zamówieniusprzedaży przesłanym mailem lub telefonicznie do przedstawiciela Wykonawcy. Ilości odpadów do odebraniabędą zgłaszane z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenuRegionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. ul. Staroprzygodzka 121, 63 - 400 OstrówWielkopolski. Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego. Ważenie odbieranych przez Wykonawcęodpadów będzie odbywało się na zalegalizowanych wagach Zamawiającego, zlokalizowanych w zakładzieZamawiającego i będzie potwierdzane kwitem wagowym oraz dokumentem WZ. Dokumenty te stanowićbędą wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Projekt Umowy.- Gęstość nasypowa odpadów na dzień 27.03.2019 roku wynosi:234 kg/m3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90514000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 3.Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport oraz zagospodarowanie w procesie odzysku lub recyklingu,odpadów o kodzie 19 12 12 – inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznejobróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 . Sposób zagospodarowania odpadów musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797). Ilość odpadu,która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy –od dnia podpisania umowy do dnia31.05.2021 r., wyniesie około 2 000 Mg. Odpad wytworzony w procesie segregacji ręcznej i automatycznej zniesegregowanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01), odpadów opakowaniowych (z grupy 15). W odpadzieo kodzie 19 12 12 znajdować się będą wtrącenia w postaci: makulatury, tworzyw sztucznych, metali żelaznych inieżelaznych, szkła, drewna, bioodpadów, tekstyliów. Odpad charakteryzuje się: ogólnym węglem organicznym>5 % suchej masy, straty przy prażeniu > 8% oraz ciepłem spalania > 6 MJ/kg suchej masy. Odpad o kodzie19 12 12 będzie przygotowywany przez Zamawiającego do odbioru w stanie luźnym. Odbiór odpadu będzieodbywał się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 17.00 w ilości określonej w zamówieniusprzedaży przesłanym mailem lub telefonicznie do przedstawiciela Wykonawcy. Ilości odpadów do odebraniabędą zgłaszane z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenuRegionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. ul. Staroprzygodzka 121, 63 - 400 OstrówWielkopolski. Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego. Ważenie odbieranych przez Wykonawcęodpadów będzie odbywało się na zalegalizowanych wagach Zamawiającego, zlokalizowanych w zakładzieZamawiającego i będzie potwierdzane kwitem wagowym oraz dokumentem WZ. Dokumenty te stanowićbędą wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Projekt Umowy.- Gęstość nasypowa odpadów na dzień 27.03.2019roku wynosi:234 kg/m3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90514000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.05.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 4.Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport z Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów wOstrowie Wielkopolskim Sp. z o.o. oraz zagospodarowanie, w procesie odzysku lub recyklingu, odpadów okodzie 19 12 12 – komponenty do produkcji paliwa alternatywnego (RDF). Odpad przygotowany do odbiorubędzie w formie sprasowanej kostki, wymiary beli wynoszą ok: 110 x 115 x 75 cm. Średnia waga jednej beliodpadów wynosi ok. 400-500 kg. Sposób zagospodarowania odpadów musi być zgodny z obowiązującymi wtym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy zdnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797). Ilość odpadu, która zostanieprzekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy –od daty podpisania umowy do dnia 31.05.2021r., wyniesie maksymalnie 1 350 Mg. Odpad wytworzony w procesie segregacji ręcznej i automatycznej zniesegregowanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01), odpadów opakowaniowych (z grupy 15). Wodpadzie o kodzie 19 12 12 mogą znajdować się wtrącenia w postaci: makulatury, tworzyw sztucznych, metaliżelaznych i nieżelaznych, szkła, drewna, bioodpadów, tekstyliów. Odpad charakteryzuje się: ogólnym węglemorganicznym >5 % suchej masy, straty przy prażeniu > 8% oraz ciepłem spalania > 6 MJ/kg suchej masy.Odbiór odpadu będzie odbywał się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 17.00 w ilościokreślonej w zamówieniu sprzedaży przesłanym mailem lub telefonicznie do przedstawiciela Wykonawcy.Ilości odpadów do odebrania będą zgłaszane co najmniej jeden dzień wcześniej. Zamawiający zastrzegasobie możliwość po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą, wskazania innych terminów i godzin odbioru.Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenu Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o.ul. Staroprzygodzka 121, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski. Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego.Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanych wagachZamawiającego, zlokalizowanych w zakładzie Zamawiającego i będzie potwierdzane kwitem wagowym orazdokumentem WZ. Dokumenty te stanowić będą wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych odpadówpomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje ProjektUmowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90514000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.05.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje pracowników lub ekip do wykonania elewacji - Głuchowo
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania20-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje pracowników lub ekip do wykonania elewacji. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Praca na terenie Głuchowa. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI