POSTĘPOWANIE W TRYBIE PODSTAWOWYM NA ODBIÓR I WYWÓZ NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH SOCJALNO...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
POSTĘPOWANIE W TRYBIE PODSTAWOWYM NA ODBIÓR I WYWÓZ NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH SOCJALNO – BYTOWYCH ZE ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrosno Odrzańskie
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-09-12
  • Zamawiający44 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-01
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00328487
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
POSTĘPOWANIE W TRYBIE PODSTAWOWYM NA ODBIÓR I WYWÓZ NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH SOCJALNO – BYTOWYCH ZE ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080519145

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słubicka 10

1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 261672427

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 44wog.zam.publ@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.44wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

POSTĘPOWANIE W TRYBIE PODSTAWOWYM NA ODBIÓR I WYWÓZ NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH SOCJALNO – BYTOWYCH ZE ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f3252dc-29c1-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328487

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

portal.smartpzp.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: portal.smartpzp.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W prowadzonym postępowaniu
komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywać się będzie zgodnie z wyborem zamawiającego tj. poprzez Portal
Smart
Pzp dostępny na stronie internetowej Zamawiającego w Zakładce – BIP – OGŁOSZENIA – PLATFORMA ZAKUPOWA – SMART
PZP oraz pod adresem www. portal.smartpzp.pl/44wog.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 42/TP/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 201392,62 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i wywóz nieczystości płynnych stanowiących ścieki socjalno-bytowe ze zbiorników bezodpływowych, transportem Wykonawcy oraz przekazanie do punktu zlewnego oczyszczalni ścieków z zachowaniem powszechnie obowiązujących przepisów wraz ze wszystkimi zmianami i rozporządzeniami, w szczególności z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska oraz ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90513500-1 - Usługi uzdatniania oraz wywozu cieczy ściekowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-02 do 2023-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Kc + Kt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na wykonanie usługi odbioru nieczystości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu
- spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ zgodnie z art. 112 ustawy Pzp.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na odbiór i transport odpadów płynnych socjalno – bytowych na terenie gminy w której świadczona będzie usługa
b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada decyzję na prowadzenie działalności dotyczącej opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości płynnych na terenie gminy
w której zostały wytworzone (potwierdzoną przez Wykonawcę o jej aktualności na dzień składania ofert). Usługa będzie świadczona zgodnie
z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku
w gminach (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1439 t.j.):
- dla OFERTY GZ/SOI Krosno Odrzańskie – Skład Nowogród Bobrzański na terenie gminy miejskiej Nowogród Bobrzański
- dla OFERTY GZ/SOI Czerwieńsk na terenie gminy miejskiej Czerwieńsk
- dla OFERTY GZ/SOI Sulechów na terenie gminy miejskiej Sulechów.
c) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada umowy zawarte z punktami zlewnymi (oczyszczalniami ścieków – podmiotami zarządzającymi oczyszczalniami ścieków) dla poszczególnych części zamówienia, na okres objęty przedmiotem zamówienia
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek jeżeli oświadczy, że dysponuje niezbędnym sprzętem wyposażonym w układ pomiarowy pozwalający ocenić ilość m³ wywożonych ścieków.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
2) Pisemne zobowiązanie podmiotów załącznik nr 3 do SWZ (jeśli dotyczy)
Wykonawca składa pisemne zobowiązanie wyłącznie w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Dokument ten jest niezbędny do dokonania wstępnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i ustalenia, w jakim zakresie wykonawca wykazuje spełnianie warunków samodzielnie, a w jakim korzysta z potencjału podmiotu trzeciego oraz jaki zakres tego potencjału został wykonawcy udzielony.
Uwaga: Zobowiązanie składane jest w oryginale i podpisane elektronicznie kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez podmiot udostępniający zasoby.
3) Pełnomocnictwo do złożenia oferty lub inny dokument z którego jednoznacznie wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy jeśli uprawnienie to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych lub z przepisów prawa a także w przypadku składnia oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. (konsorcjum, spółka cywilna).
UWAGA: Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)
oświadczenie w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu wg
wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
2) Pisemne zobowiązanie podmiotów załącznik nr 3 do SWZ (jeśli dotyczy)
Wykonawca składa pisemne zobowiązanie wyłącznie w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego przy spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu. Dokument ten jest niezbędny do dokonania wstępnej oceny spełniania warunków udziału w
postępowaniu i ustalenia, w jakim zakresie wykonawca wykazuje spełnianie warunków samodzielnie, a w jakim korzysta z potencjału
podmiotu trzeciego oraz jaki zakres tego potencjału został wykonawcy udzielony.
Uwaga: Zobowiązanie składane jest w oryginale i podpisane elektronicznie podpisem elektronicznym przez podmiot udostępniający
zasoby.
3) Pełnomocnictwo do złożenia oferty lub inny dokument z którego jednoznacznie wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy
jeśli uprawnienie to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych lub z przepisów prawa a także w przypadku składnia
oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. (konsorcjum, spółka cywilna).
UWAGA: Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Pełnomocnictwo do złożenia oferty lub inny dokument z którego jednoznacznie wynika prawo do
reprezentowania Wykonawcy jeśli uprawnienie to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów
rejestrowych lub z przepisów prawa a także w przypadku składnia oferty przez podmioty
wspólnie ubiegające się o zamówienie. (konsorcjum, spółka cywilna).
UWAGA: Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie odpisu notarialnie
poświadczonego za zgodność z oryginałem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy o której mowa w art. 454 ustawy Pzp
2. W trakcie trwania umowy dopuszcza się wprowadzenie zmian wskazanych w art. 455 ustawy
Pzp oraz następujących zmian do jej treści:
1) danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy, siedziby, adresu, numeru konta
bankowego, osób upoważnionych jako przedstawiciele stron, itp.
3. Wszystkie wprowadzone zmiany mogą być dokonane tylko w odpowiednim zakresie, który
wynika z okoliczności powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy.
4. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do SWZ .
5. Jeżeli Zamawiający dokona wyboru oferty, umowa w sprawie realizacji zamówienia
publicznego zostanie zawarta z wykonawcą, który spełni wszystkie przedstawione wymagania i
którego oferta okaże się najkorzystniejsza.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zawarcia umowy, której treść wykonawcy otrzymują jako
załącznik do niniejszej SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-12 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: portal.smartpzp.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-12 12:20

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-11

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę domu - Kostrzyn nad Odrą
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę domu. Fundamenty już stoją, zaczęliśmy stawiać ściany. Zapewniam materiały. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI