Odbiór, transport, zagospodarowanie i/lub unieszkodliwianie stałych odpadów powstałych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór, transport, zagospodarowanie i/lub unieszkodliwianie stałych odpadów powstałych na obiektach spółki w wyniku prowadzenia działalności "Wodociągi Niepołomice" sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNiepołomice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-11-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWODOCIĄGI NIEPOŁOMICE Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-15
  • Numer ogłoszenia622900-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 622900-N-2019 z dnia 2019-11-15 r.

WODOCIĄGI NIEPOŁOMICE Sp. z o.o.: Odbiór, transport, zagospodarowanie i/lub unieszkodliwianie stałych odpadów powstałych na obiektach spółki w wyniku prowadzenia działalności "Wodociągi Niepołomice" sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: WODOCIĄGI NIEPOŁOMICE Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 12101829400000, ul. Ul. Droga Królewska  27 , 32-005  Niepołomice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. (012) 28 11 661, e-mail zamowienia@wodociagi-niepolomice.pl, faks (012) 28 12 423.
Adres strony internetowej (URL): www.wodociagi-niepolomice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka ze 100 % udziałem gminy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.wodociagi-niepolomice.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej:
Adres:
"Wodociągi Niepołomice" sp. z o.o. ul. Droga Królewska 27, 32-005 Niepołomice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport, zagospodarowanie i/lub unieszkodliwianie stałych odpadów powstałych na obiektach spółki w wyniku prowadzenia działalności "Wodociągi Niepołomice" sp. z o.o.
Numer referencyjny: ZP.WN.271.4.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: odbioru, transportu, zagospodarowania i/lub unieszkodliwiania stałych odpadów powstałych na obiektach spółki w wyniku prowadzenia działalności "Wodociągi Niepołomice" sp. z o.o. polegające na: - zapewnieniu odbioru odpadów o kodach: a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - odpady o kodzie 20 03 01, b) Odpady ulegające biodegradacji - odpady o kodzie 20 02 01, c) Odpady z czyszczania ulic i placów - odpady o kodzie 20 03 03 d) Skratki - odpady o kodzie 19 08 01 e) Zawartość piaskowników - odpady o kodzie 19 08 02 f) Odpady wielkogabarytowe -odpady o kodzie 20 03 07 zgodnie z ustalonym ,,Harmonogramem wywozu odpadów" (uzgodniony w terminie do 5 dni od podpisania umowy) - wyposażeniu obiektów w pojemniki na odpady w następującej ilości: a) na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: pojemnik typu 1,1 m3 szt. 12 b) na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: pojemnik typu 0,24 m3 szt. 4 c) na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: pojemnik typu 0,12 m3 szt. 1 d) na odpady ulegające biodegradacji: kontener 8 m3 szt. 1 e) na odpady z czyszczenia ulic i placów: kontener 6 m3 szt. 1 f) na odpady typu skratki: pojemnik 0,24 m3 szt. 4 g) na odpady - zawartość piaskowników: pojemnik 0,24 m3 szt. 4 h) na odpady typu skratki: pojemnik 0,12 m3 szt. 20 i) na odpady - zawartość piaskowników: pojemnik 0,12 m3 szt. 20 - zapewnieniu prawidłowego stanu technicznego użytkowanych pojemników - dostarczanie/potwierdzanie Zamawiającemu kart przekazania odpadów o kodach: 19 08 01 - skratki 19 08 02 - zawartość piaskowników 20 03 07 - Odpadów wielkogabarytowych 20 03 03 - Odpady z czyszczenia ulic i placów 2. Obiekty z których odbierane będą odpady, ilość i częstotliwość odbioru odpadów w okresie obowiązywania umowy z obszaru gminy Niepołomice: 1) Niepołomice ul. Droga Królewska 27 - budynek administracyjny 1 szt pojemnik 1,1 m3 - odpady 20 03 01 - 24 razy w okresie obowiązywania umowy (2 x w miesiącu) 2) Zakład Uzdatniania Wody - Wola Batorska - 1 szt. pojemnik 1,1 m3 - odpady 20 03 01 - 24 razy w okresie obowiązywania umowy (2 x w miesiącu) 3) Zakład Uzdatniania Wody - Podłęże - 1 szt. pojemnik 0,12 m3 - odpady 20 03 01 12 razy w okresie obowiązywania umowy (1 x w miesiącu) 4) Oczyszczalnia Ścieków - Niepołomice ul. Grabska 8: a) 2 szt. pojemnik 0,24 m3- odpady 20 03 01 - 24 razy w okresie obowiązywanie umowy (odbiór 2x w miesiącu x 2 szt) b) odpady typu skratki: odpady 19 08 01- 1,5 Mg w miesiącu (odbiór 2 razy w miesiącu po ok. 0,75 Mg - 20 szt. pojemników 0,12 m3 ) - łącznie: 18 Mg w okresie obowiązywania umowy c) odpady - zawartość piaskowników: odpady 19 08 02 - 1,5 Mg w miesiącu (odbiór 2 razy w miesiącu po ok. 0,75 Mg - 20 szt. pojemników 0,12 m3) - łącznie: 18 Mg w okresie obowiązywania umowy. 5) Oczyszczalnia Ścieków - Zabierzów Bocheński ul. Cmentarna a) 1 szt. pojemnik 0,24 m3- odpady 20 03 01 - 24 razy w okresie obowiązywania umowy (odbiór 2x w miesiącu), b) odpady typu skratki: odpady 19 08 01 - 0,7 Mg w miesiącu (odbiór dwa razy w miesiącu po ok. 0,35 Mg - 2 szt. pojemników 0,24 m3) łącznie: 8,4 Mg w okresie obowiązywania umowy, c) odpady - zawartość piaskowników: odpady 19 08 02 - 0,7 Mg w miesiącu (odbiór dwa razy w miesiącu po ok. 0,35 Mg - 2 szt. pojemników 0,24 m3) łącznie: 8,4 Mg w okresie obowiązywania umowy. 6) Oczyszczalnia Ścieków - Wola Zabierzowska ul. Topolowa a) 1 szt. pojemnik 0,24 m3- odpady 20 03 01 - 24 razy w okresie obowiązywanie umowy (odbiór 2x w miesiącu), b) odpady typu skratki: odpady 19 08 01 - 0,7 Mg w miesiącu (odbiór dwa razy w miesiącu po ok. 0,35 Mg - 2 szt. pojemników 0,24 m3) łącznie: 8,4 Mg w okresie obowiązywania umowy, c) odpady - zawartość piaskowników: odpady 19 08 02 - 0,7 Mg w miesiącu (odbiór dwa razy w miesiącu po ok. 0,35 Mg - 2 szt. pojemników 0,24 m3) łącznie: 8,4 Mg w okresie obowiązywania umowy. 7) Kryta Pływalnia - Niepołomice ul. Korczaka 5 - 3 szt. pojemnik 1,1 m3 - odpady 20 03 01- 24 razy w okresie obowiązywania umowy ( 2 x w miesiącu x 3 szt) 8) Posesja: ul. Targowa 6c - 7 szt. pojemnik 1,1 m3 - odpady 20 03 01 105 razy w okresie obowiązywania umowy x 5 pojemników (tj. 2x w tygodniu x 7 pojemników) 9) Posesja: ul. Mokra - 1 szt. kontener 8 m3 - odpady 20 02 01 - 10 razy w okresie obowiązywania umowy (z zastrzeżeniem zgłoszenie telefoniczne/pisemne w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego) 10) Posesja: ul. Mokra - 1 szt. kontener 6m3 - odpady 20 03 03 - 9 razy w okresie obowiązywania umowy (z zastrzeżeniem zgłoszenie telefoniczne/pisemne w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego) 11) Odpady wielkogabarytowe o kodzie 20 03 07 - 1 Mg ciągu roku, odbiór z w/w posesji po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3. Wykonawca zobligowany jest do posiadania wszelkich przewidzianych prawem decyzji/zezwoleń na odbiór odpadów, transport i ich przetwarzanie i/lub unieszkodliwianie. 4. Z chwilą załadunku odpadów na przeznaczony do transportu pojazd, Wykonawca staje się właścicielem odpadów, zgodnie z treścią art. 4 ust. 4 pkt c ustawy z dnia 6 września 2001 r.o transporcie drogowym (tekst jedn.: Dz.U.2019.poz.2140). 5. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania pojazdów przystosowanych do odbioru odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewni odbiór odpadów pojazdami zastępczymi gwarantując ciągłość świadczenia usług. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia obowiązku posiadania wizyjnego systemu kontroli miejsc magazynowania lub składowania odpadów. Konieczność monitoringu wynika z art. 25 ust. 6a ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. 2019.poz.701) 7. Zamawiający aktualnie realizuje inwestycję pn. Budowa oczyszczalni ścieków Podłęże - Zachód tj. część 2 zadania nr 1 "Oczyszczalnie ścieków" realizowanej w ramach projektu "ROZBUDOWA GOSPODARKI WODNO - ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY NIEPOŁOMICE w miejscowości Podłęże na terenie gminy Niepołomice, której zakończenie planowane jest w sierpniu 2020 r. W związku z powyższym powstaną odpady z nowego obiektu. Zamawiający wprowadził stosowne zapisy do projektu umowy dopuszczające jej zmianę w trakcie realizacji, zastosował opcję zwiększenia ilości i częstotliwości odbioru odpadów wraz ze zwiększeniem wartości umowy na poziomie do 30 % . Wykonawca jest zobowiązany odbioru ilości odpadów zarówno w zakresie podstawowym jak i obejmującym prawo do zwiększenia do 30% wartości zamówienia (dopuszczona zmiana szczegółowo opisana w projekcie umowy), Wykonawca zobowiązuje się, że ilości odpadów określone w decyzjach/zezwoleniach które uprawniają Wykonawcę do realizacji zamówienia w zestawieniu z umowami zawartymi z innymi kontrahentami umożliwią pełną realizację niniejszej umowy w wymaganym terminie. 8. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności: - kierowcy, -operatorzy instalacji zagospodarowania/przetwarzania odpadów, pracownicy sprawujący nadzór nad realizacją umowy (przedstawiciel wykonawcy, o którym mowa w projekcie umowy), - pracownicy odpowiedzialni za potwierdzanie kart przekazania odpadów w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy. 9. Zamawiający przed złożeniem oferty zaleca przeprowadzenie wizji w terenie. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Miejsce realizacji: gmina Niepołomice.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90533000-2
90510000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-01-01 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że: - posiada aktualne zezwolenie/decyzje na transport,zbieranie,przetwarzanie i/lub unieszkodliwianie odpadów, wydane przez właściwy organ, - Wskaże w oświadczeniu miejsce przekazania odpadów lub odzysku bądź ich unieszkodliwiania zgodne z wymogami art. 20 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. Ocena zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dot. sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie przez wykonawcę, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 80 000,00 zł Ocena na zasadzie spełnia/ nie spełnia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: wykonał/wykonuje, co najmniej 1 usługę odbioru odpadów o kodach: a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - odpady o kodzie 20 03 01, b) Odpady ulegające biodegradacji - odpady o kodzie 20 02 01, c) Odpady z czyszczania ulic i placów - odpady o kodzie 20 03 03 d) Skratki - odpady o kodzie 19 08 01 e) Zawartość piaskowników - odpady o kodzie 19 08 02 f) Odpady wielkogabarytowe -odpady o kodzie 20 03 07 Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał usługę w jednym lub kilku zamówieniach na łączną kwotę nie mniejszą niż 70 000 zł oraz przedstawi referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie umowy. Jeśli Wykonawca, który bierze udział w postępowaniu realizował usługę we wskazanym zakresie dla Zamawiającego, nie będzie zobowiązany do potwierdzenia jej referencjami. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga wskazania osoby do nadzoru i kontroli ilości wywożonych odpadów.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca dostarczy do Zamawiąjącego - aktualne zezwolenie/decyzje na transport,zbieranie,przetwarzanie i/lub unieszkodliwianie odpadów, wydane przez właściwy organ, - oświadczenie o miejscu przekazania odpadów lub odzysku bądź ich unieszkodliwiania zgodne z wymogami art. 20 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. Wykonawca przedłoży wykaz usług na potwierdzenie, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: wykonał/wykonuje, co najmniej 1 usługę odbioru odpadów o kodach: a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - odpady o kodzie 20 03 01, b) Odpady ulegające biodegradacji - odpady o kodzie 20 02 01, c) Odpady z czyszczania ulic i placów - odpady o kodzie 20 03 03 d) Skratki - odpady o kodzie 19 08 01 e) Zawartość piaskowników - odpady o kodzie 19 08 02 f) Odpady wielkogabarytowe -odpady o kodzie 20 03 07 Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał usługę w jednym lub kilku zamówieniach na łączną kwotę nie mniejszą niż 70 000 zł oraz przedstawi referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie umowy. Jeśli Wykonawca, który bierze udział w postępowaniu realizował usługę we wskazanym zakresie dla Zamawiającego, nie będzie zobowiązany do potwierdzenia jej referencjami. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu potwierdzenie , że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiajacego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający poza możliwością zmiany na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2 do 6 ustawy Pzp. przewiduje również możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) Zmiany wynagrodzenia (zmniejszenie lub zwiększenie) w wyniku zmiany ilości oraz częstotliwości odbieranych odpadów w okresie obowiązywania umowy, bez skutków finansowych tj. odszkodowania, przy czym zmniejszenie wynagrodzenia nie wymaga aneksu do umowy. 2) zmiany liczby oraz częstotliwości odbieranych kontenerów i pojemników w okresie obowiązywania umowy. 3) zmiany wynagrodzenia na skutek zwiększenia ilości odebranych odpadów w okresie obowiązywania umowy do 30 % z zachowaniem cen z oferty i niniejszej umowy, 4) terminu realizacji umowy określony w ust. 1 ulegnie skróceniu w przypadku wcześniejszego wyczerpania kwoty określonej w § 4 ust. 2 umowy, z zastrzeżeniem ust. 3 niniejszego paragrafu. 5) w przypadku niewyczerpania kwoty określonej w § 4 ust. 2 w terminie określonym w § 8 ust.1 Strony dopuszczają możliwość przedłużenia - w drodze aneksu - terminu realizacji umowy. 6) zmiany uwarunkowań prawnych, administracyjnych lub technicznych wykonywanej umowy spowodowanych działaniami osób trzecich lub podmiotów trzecich; 7) zmian będących następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień, pod warunkiem iż powyższa nie wynika z niedochowania należytej staranności przez wykonawcę przy realizowaniu umowy; 8) zmian będących następstwem wystąpienia siły wyższej lub wyjątkowo niepomyślnych warunków klimatycznych, przy czym siła wyższa oznacza wyjątkowe wydarzenie lub okoliczność: a) na którą strona nie ma wpływu, b) przeciw której ta strona nie mogła w racjonalny sposób zabezpieczyć się przed zawarciem umowy, c) której, skoro wystąpiła, taka strona nie mogła w racjonalny sposób uniknąć lub jej przezwyciężyć, oraz d) której nie można uznać za wywołaną w znaczącym stopniu przez drugą stronę. 9) zmiany zakresu prac, które wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone są w złożonej ofercie. 10) wprowadzenia do realizacji części zamówienia przez podwykonawcę, pomimo że Wykonawca nie dopuścił takiej możliwości w treści oferty, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców. 11) zmiany umowy w zakresie: a) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, - jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiany muszą być uzasadnione i udokumentowane oraz zaakceptowane przez strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert w dniu: 26.11.2019 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego, pokój : Zamówienia Publiczne, ul. Droga Królewska 27, 32-005 Niepołomice
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie fundamentów 6x14m - Rzuchowa
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę wykonanie fundamentów 6x14m. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI