Odbiór ,transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z terenu Gminy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór ,transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z terenu Gminy Stara Błotnica
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStara Błotnica
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-24
  • ZamawiającyGmina Stara Błotnica
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00268940
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór ,transport i zagospodarowanie
odpadów komunalnych
zebranych z terenu Gminy Stara Błotnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stara Błotnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224019

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stara Błotnica 46

1.5.2.) Miejscowość: Stara Błotnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-806

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483857790

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starablotnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starablotnica.bip.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór ,transport i zagospodarowanie
odpadów komunalnych
zebranych z terenu Gminy Stara Błotnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be5d3af8-460e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268940

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005220/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Stara Błotnica

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be5d3af8-460e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: nieograniczony pełny dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/, www.starablotnica.bip.org.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje w przedmiocie postępowania dostępne pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP: /5y8g1l1scq/skrytka oraz poczty elektronicznej: gmina@starablotnica.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
➢ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Stara Błotnica, 26-806 Stara Błotnica, Stara Błotnica 46
➢ inspektor ochrony danych osobowych , rodo@starablotnica.pl *
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: …………………………………………………. . odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
➢ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
➢ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
➢ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ➢ posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych:
• Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z ustawą.
• W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGK. 271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z terenu Gminy Stara Błotnica w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2022 r. w następującym zakresie:
a) Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Stara Błotnica;
b) Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz zagospodarowanie dostarczonych tam odpadów .
c) Zagospodarowaniem objęte będą takie odpady jak:



L.p. Rodzaj odpadu kod odpadu ilość
Mg/rok
1. niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 03 01 310
2. zmieszane odpady opakowaniowe
(plastik, metal, opak. wielomateriałowe) 15 01 06 30
3. Tworzywa sztuczne 20 0139 95
4. Szkło 20 01 02 105
5. Papier i tektura 20 01 01 20
6. odpady ulegające biodegradacji (bioodpady) 20 02 01 20
7. inne nie wymienione frakcje
zbierane w sposób selektywny 20 01 99 5
8. Żużle, popioły paleniskowe i pyły z kotłów (z wyłączeniem pyłów z kotłów wymienionych w 10 01 04) 10 01 01 20
9. odpady wielkogabarytowe 20 03 07 25
10. zużyte opony 16 01 03 15
11. Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne
Inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23,
20 01 35* 20 01 36
2
12. Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne
Inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23,
Zawierające niebezpieczne składniki 20 0135*
1
13. Razem: 648
PSZOK
1. Opakowania z tworzyw sztucznych
15 01 02 1
2. opakowania ze szkła 15 01 07 1
3. opakowania z papieru i tektury 15 01 01 1
4. Zmieszane odpady opakowaniowe 15 01 06 1
5. zużyte opony 16 01 03 3
6. odpady z betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów
17 01 01 10
7. zmieszane odpady z budowy remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02, 17 09 03
17 01 04 2
8. Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne
Inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23,
20 01 35* 20 01 36
2
9. Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne
Inne niż wymienione w 20 01 21,20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki 20 01 35* 1
10. Inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny 20 01 99 1
11. Żużle, popioły paleniskowe i pyły z kotłów (z wyłączeniem pyłów z kotłów wymienionych w 10 01 04) 10 01 01 5
12. Odpady ulegające biodegradacji (bioodpady) 20 02 01 2
13. odpady wielkogabarytowe 20 03 07 2
14. urządzenia zawierające freony 20 03 23* 1
15. Razem 33
16. Ogółem 681

2. Wskazaną ilość odpadów komunalnych należy traktować jako wielkość szacunkową, wyliczoną wg zebranych ilości z poprzednich 12 miesięcy, podaną w celu skalkulowania ceny oferty.
3. Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie wyliczone w oparciu o faktyczne ilości przyjętych i zagospodarowanych odpadów z terenu Gminy oraz podane w ofercie stawki za
1 Mg zagospodarowanych poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych.
4. Usługa zagospodarowania odpadów komunalnych winna być realizowana zgodnie
z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami i obowiązującymi przepisami oraz prawem miejscowym, w sposób zapewniający uzyskanie odzysku innymi metodami, niż składowanie odpadów komunalnych następujących frakcji: papieru, metali, tworzyw sztucznych, szkła
i innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z ustawą
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i rozporządzeniami wykonawczymi do ustaw.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu w cyklu comiesięcznym, drogą elektroniczną oraz papierową, raportów (wykaz przyjętych i zagospodarowanych odpadów komunalnych z podziałem na poszczególne frakcje).
Raport miesięczny powinien zawierać: łączną masę odpadów komunalnych z podziałem na poszczególne rodzaje odpadów, kody odpadów, ilość zagospodarowanych odpadów wyrażoną w Mg wraz z metodą zagospodarowania odpadów.
6. Zagospodarowanie odpadów ma zostać potwierdzone kartą przekazania odpadów (sporządzoną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów).
7. Raporty miesięczne wraz z Kartami Przekazania Odpadu są elementem niezbędnym do zatwierdzenia wypłaty wynagrodzenia za wykonaną usługę, za miesiąc którego raporty dotyczą. Należy je przekazywać Zamawiającemu ostatecznie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego raport dotyczy, w formie papierowej i elektronicznej. Brak kompletnych raportów i kart skutkować będzie wstrzymaniem wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy.

8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.
9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w trzech kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Poziom emisji spalin EURO- 20 %.

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium środowiskowe – 20%

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Na podstawie art. 112 ustawy PZP, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:

- posiada wpis do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b i następne ustawy, prowadzonego przez właściwy organ, obejmującego co najmniej odpady określone kodami:
- 15 01 01, 15 01 06, 15 01 07, 16 01 03, 17 01 01, 17 01 04, 20 01 02, 20 01 39,
20 01 36, 20 01 99, 20 02 01, 20 03 01, 20 03 07, 20 03 23, 20 03 35;
- posiada umowy z Instalacją Komunalną w rozumieniu ustawy o odpadach;
- posiada zaświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego przez właściwego marszałka na podstawie przepisów ww. ustawy o odpadach;
- b) zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że

- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedną usługę zagospodarowania odpadami komunalnymi wykonywaną w sposób ciągły o łącznej masie odpadów komunalnych co najmniej 1.500 MG/rok (nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych usług objętych odrębnymi umowami lub zleceniami).
Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 p.z.p. 2. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 p.z.p.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
2) stosowne pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy nie wynika ono bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty;
3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie osoby reprezentującej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do ich reprezentowania
4) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zobowiązany dołącza do oferty oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy a na żądanie Zamawiającego składa takie oświadczenie również w trakcie realizacji usługi jeżeli podwykonawca zostanie wybrany w trakcie realizacji usługi.
5) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - warunków udziału w postępowaniu - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, udowodni zamawiającemu poprzez przedstawienie odpowiednich dokumentów, że inny podmiot, o którym mowa wyżej dysponuje posiadanym zasobem.- załącznik nr 4 SWZ.
6) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 2 do SWZ;
7) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:

a) Zezwolenie Marszałka Województwa na przetwarzanie odpadów wydane zgodnie z art. 41 ustawy o odpadach z 14 grudnia 2012 r.(Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zmianami)
b) Wpis do Bazy Danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO).
Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie osoby reprezentującej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do ich reprezentowania

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

wzór umowy stanowi załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-24 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP: /5y8g1l1scq/skrytka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-24 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-24

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę roboty budowlane dot. przebudowy osiedlowej sieci ciepłowniczej - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie robót budowlanych zakresie przebudowy osiedlowej sieci ciepłowniczej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI