"Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z Punktu Selektywnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Pajęcznie"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPajęczno
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-02-27
  • ZamawiającyMiejski Zakład Komunalny w Pajęcznie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-19
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00208856
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Pajęcznie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Komunalny w Pajęcznie

1.3.) Oddział zamawiającego: MZK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000156222

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Międzyzakładowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Pajęczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 343111216

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzk@mzkpajeczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.pajeczno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Pajęcznie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15d5a684-cf15-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00208856

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-15d5a684-cf15-11ee-a3b5-e25d731b0da9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-15d5a684-cf15-11ee-a3b5-e25d731b0da9

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Informacje ogólne
a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-15d5a684-cf15-11ee-a3b5-e25d731b0da9
b) Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: mzk@mzkpajeczno.pl.
c) Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami :
Pan Rafał Gruczalski tel. 34 311 12 16.
d) Komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem platformy https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-15d5a684-cf15-11ee-a3b5-e25d731b0da9,
e) Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformyhttps://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-15d5a684-cf15-11ee-a3b5-e25d731b0da9 ,
f) Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-15d5a684-cf15-11ee-a3b5-e25d731b0da9 informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy https://ezamowienia.gov.pl/ do konkretnego wykonawcy,
g) Zamawiający zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie https://ezamowienia.gov.pl/ tj.:
f1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
f2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
f3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
f4) włączona obsługa JavaScript,
f5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf,
f6) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
h) Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z załącznikiem do Obwieszczenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
i) Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
g1) akceptuje warunki korzystania z platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl/ określone w Regulaminie ,
g2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, dotycząca danych osobowych pozyskanych przez Zamawiającego – Miejski Zakład Komunalny w Pajęcznie, ul. Międzyzakładowa 3, 98 - 330 Pajęczno informuję, że:
1. Administratorem danych osobowych zawartych w ofercie oraz wszelkich innych dokumentach składanych przez Wykonawcę jest Miejski Zakład Komunalny w Pajęcznie, ul. Międzyzakładowa 3, 98 - 330 Pajęczno, mzk@mzkpajeczno.pl.
2. Administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych i można się z nim skontaktować poprzez adres e-mail: mzk@mzkpajeczno.pl
3. Ww. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: " "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Pajęcznie", prowadzonego w trybie podstawowym jak też - jeżeli do tego dojdzie - zawarcia czy wykonania umowy w sprawie realizacji zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania.
4. Odbiorcami danych osobowych mogą być instytucje administracji publicznej, ze środków których finansowane jest zamówienie stanowiące przedmiot zamówienia, powołani biegli zewnętrzni - a w granicach celów ustalonych powyżej - również zewnętrzne kancelarie lub osoby świadczące usługi prawne, a także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy obowiązującego prawa, w szczególności przepisy ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j .Dz.U.2022 poz.902 z późn. zm.).
5. Ww. dane osobowe będą przechowywane:
- przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata okres przechowywania obejmuje cały okres trwania umowy
- okres przedawnienia roszczeń.
6. W odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Każda osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie i/lub innych dokumentach składanych przez Wykonawcę posiada:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych*;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO;
• żadnej osobie fizycznej, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie i/lub innych dokumentach składanych przez Wykonawcę nie przysługuje:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MZK.271.6.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

rzedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych zbieranych przez Miejski Zakład Komunalny w Pajęcznie w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych Gminy Pajęczno znajdującym się w Pajęcznie ul. Międzyzakładowa 3 (PSZOK) i transportu tych odpadów celem poddania tych odpadów selektywnych właściwemu zagospodarowaniu o zgodnie z przewidzianymi prawem procesami recyklingu.

2. Rodzaje odpadów komunalnych gromadzonych w PSZOK:
a) opakowania z papieru i tektury - kod 15 01 01
b) opakowania z metali - kod 15 01 04
c) opakowania z tworzyw sztucznych - kod 15 01 02
d) opakowania wielomateriałowe - kod 15 01 06
e) opakowania ze szkła - kod 15 01 07
f) zużyte opony ( zużyte opony rowerowe, motorowerowe, z wózków, motocykli oraz
pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, które nie są wykorzystywane
do prowadzenia działalności gospodarczej) - kod 16 01 03
g) odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające
biodegradacji - kod 20 02 01, 20 01 08
h) przeterminowane leki - kod 20 01 31, 20 01 32
i) chemikalia - kod 20 01 13, 20 01 14, 20 01 15, 20 01 17, 20 01 19, 20 01 21, 20 01 25, 20 01 25, 20 01 26, 20 01 27, 20 01 28, 20 01 29, 20 01 30, 20 01 80
j) odpady medyczne powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia poziomu substancji we krwi (igły i strzykawki), umieszczone ze względu na wymogi sanitarne oraz względy bezpieczeństwa w specjalnych, jednorazowych pojemnikach, odpornych na przekłucia, zabezpieczających przed urazem - kod ex20 01 99
k) zużyte baterie i akumulatory - kod 20 01 33, 20 01 34
l) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - kod 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36
m) meble i inne odpady wielkogabarytowe, w tym stolarka okienna - kod 20 03 07
n) odpady budowlane i rozbiórkowe "(gruz, płytki, tapety, materiały ceramiczne, izolacyjne, okleiny itp.) – z grupy 17 w tym 17 09 04
n) odpady komunalne typu popiół, żużel - kod 20 01 99
o) świetlówki - kod 20 01 21
p) opakowania po środkach ochrony roślin, nawozach i aerozolach - kod 15 01 10


3. Szacunkowa ilość odpadów, która zostanie przekazana do zagospodarowania w okresie trwania umowy została przedstawiona w SWZ.


4. Szacunkowe ilości oparte są na ilościach odpadów dostarczonych do PSZOK w okresie od stycznia do grudnia 2023 roku. Jest to ilość szacunkowa, służąca pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym ilość ta może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Rzeczywista ilość i częstotliwość odbioru odpadów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie ponosi względem Wykonawcy jakiejkolwiek odpowiedzialności z tytułu braku wystąpienia niektórych rodzajów odpadu, jak również przyjęcia ich w mniejszej ilości.

5. Rodzaje kontenerów w których składowane są poszczególne odpady na terenie PSZOK – u z których będzie następował odbiór odpadów:
a) papier, tektura - kontener 1,1 m3
b) metale - kontener 1,1 m3
c) tworzywa sztuczne - kontener 1,1 m3
d) szkło - kontener 1,1 m3
e) opakowania wielomateriałowe - kontener 1,1 m3
f) odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady zielone - kontener 1,1 m3
g) przeterminowane leki - pojemnik 240 l
h) chemikalia - pojemnik 240 l
i) zużyte baterie i akumulatory - pojemnik 240 l (2 szt.)
j) zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny - kontener typu KP7
k) meble i inne odpady wielkogabarytowe - składowanie odbywa się pod wiatą w kontenerze KP7
l) zużyte opony - kontener 1,1 m3
m) odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne - kontenery typu KP7 (2 szt.).

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych na podstawie art. 226 Pzp.
2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:


a) CENA OFERTY (C) - 100 %

3. Sposób oceny ofert:
a) Kryterium „cena oferty” w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:

Cn
(C) = ----------- x 100 x waga kryterium 100% punktów
Cb
Gdzie:
Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych
Cb – cena oferty badanej
100 – wskaźnik stały
100% – procentowe znaczenie kryterium ceny

Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z otrzymanych ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
a) jest zarejestrowany w Rejestrze podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) o kodach wymienionych w rozdziale VI pkt 2 i 3 niniejszej SWZ oraz posiada wpis w dziale XI BDO w zakresie związanym z aktualną decyzją administracyjną dotyczącą zbierania lub przetwarzania odpadów i przekaże Zamawiającemu o nadanym numerze rejestrowym BDO,
b) posiada i przekaże Zamawiającemu aktualną decyzją dotyczącą zbierania lub przetwarzania odpadów o kodach wymienionych w rozdziale VI pkt 2 i niniejszej SWZ, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach,
c) posiada umowę z instalacją na której będzie oddawał do przetworzenia bądź utylizacji odebrane odpady z PSZOK w Pajęcznie.
3. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wymaga się aby Wykonawca wykazał, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą
niż 200.000,00 zł.
W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż złote polskie, to waluty te będą przeliczane przez Zamawiającego na PLN
według średniego kursu PLN w stosunku do tych walut ogłoszonego przez NBP w dniu
wystawienia polisy lub innego dokumentu, a w przypadku, gdy w danym dniu nie ogłoszono
średniego kursu PLN w stosunku do danej waluty, to waluta ta będzie przeliczana przez
Zamawiającego według średniego kursu PLN w następnym dniu, w którym nastąpiło
ogłoszenie przez NBP średniego kursu dla tej waluty. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
4. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej wymaga się aby Wykonawca wykazał się (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich łączne kwalifikacje i doświadczenie) wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiotem był odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
5. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz złożone dokumenty.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie Zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków.
7. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 PZP może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowania zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
8. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych i zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie są wymagane

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: c) Koncesję, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej na świadczenie usług w zakresie odbierania lub przetwarzania odpadów komunalnych na terenie Gminy Pajęczno.
d) Aktualne zezwolenie w zakresie transportu odpadów o kodach wymienionych w rozdziale VI pkt 2 i 3,
e) Informację o nadanym numerze rejestrowym BDO,
f) Umowę z instalacją na której będzie oddawał do przetworzenia bądź utylizacji odebrane odpady z PSZOK w Pajęcznie, jeżeli Wykonawca nie posiada własnej instalacji,
g) Wykaz wykonanych usług na odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (Załącznik nr 4)
h)Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą
niż 200.000,00 zł.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie są wymagane

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
a) Formularz Ofertowy
b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2) oraz oświadczenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3)
c) Koncesję, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej na świadczenie usług w zakresie odbierania lub przetwarzania odpadów komunalnych na terenie Gminy Pajęczno.
d) Aktualne zezwolenie w zakresie transportu odpadów o kodach wymienionych w rozdziale VI pkt 2 i 3,
e) Informację o nadanym numerze rejestrowym BDO,
f) Umowę z instalacją na której będzie oddawał do przetworzenia bądź utylizacji odebrane odpady z PSZOK w Pajęcznie, jeżeli Wykonawca nie posiada własnej instalacji,
g) Wykaz wykonanych usług na odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (Załącznik nr 4)
h)Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą
niż 200.000,00 zł.
2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej ofert wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 6.


b) Zobowiązanie udostępnienia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie publiczne określonego zasobu przez inny podmiot (Załącznik nr 5).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów. Pełnomocnictwo musi jednocześnie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać łącznie warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale IX. Żaden z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XI.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia składają jeden wspólny wykaz dostaw (Załącznik nr 4).
5. Wszelka korespondencja pomiędzy Zamawiajacym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publiczneego prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem ze skutkiem dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
6. W ofercie składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oznaczając Wykonawcę należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną (Załącznik nr 7).
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przekazać Zamawiającemu stosowne porozumienie zawierające w swojej treści w szczególności następujące postanowienia:
a) sposób współdziałania Wykonawców,
b) zakres prac powierzonych do wykonania każdemu z nich,
c) solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia oraz za wniesienie wadium,
d) wskazanie, że jeden z Wykonawców jest upoważniony do czynienia bieżących ustaleń z Zamawiajacym dotyczących realizacji zamówienia oraz do przyjmowania instrukcji związanych z bieżącą realizacją zamówienia wydawanych przez Zamawiajacego, wiążąco dla wszystkich Wykonawców razem i każdego z osobna, a także określenie wzajemnych rozliczeń w ramach realizowanego zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym uprawnienia jednego z nich do wystawiania faktur.
3. Dokumenty wymagane jako środki podmiotowe w przeprowadzanym postępowaniu o zamówienie publiczne są wymagane od wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie złożyli ofertę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć przez https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-15d5a684-cf15-11ee-a3b5-e25d731b0da9

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-27 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamówienie będzie realizowane w terminie: 9 miesięcy od dnia podpisania umowy ale nie dłużej niż do 31 grudnia 2024 roku.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego - Kalisz, Sieradz
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Pajęczno: Remont zabytkowego ogrodzenia cmentarza parafialnego (etap pierwszy)
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Pajęczno: Rozbudowa drogi powiatowej w miejscowości Biała
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowego Oddziału RCKiK w Łukowie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych w 2024 r.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI