„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Stara Kornica”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStara Kornica
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-12-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Stara Kornica
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-12
  • Numer ogłoszenia635824-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 635824-N-2019 z dnia 2019-12-12 r.

Gmina Stara Kornica: „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Stara Kornica”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stara Kornica, krajowy numer identyfikacyjny 30237724000000, ul. Stara Kornica  191 , 08-205  Stara Kornica, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 833 587 822, e-mail przetargi@kornica.org, faks 833 587 893.
Adres strony internetowej (URL): www.kornica.org
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Stara Kornica”
Numer referencyjny: BUZ.271.7.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Stara Kornica” 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych powstałych na terenie Gminy Stara Kornica z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych (m. in. budynki instytucji publicznych – szkoły, urzędy, świetlice) z wyłączeniem nieruchomości niezamieszkałych wykorzystywanych na prowadzenie działalności gospodarczej oraz cmentarza parafialnego. 3. Powierzchnia Gminy Stara Kornica wynosi 119 km². W jej skład wchodzi 18 sołectw. 4. Liczba osób faktycznie zamieszkujących na terenie gminy wynosi ok. 3988. 5. Szacunkowa liczba nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Stara Kornica wynosi 1247, w tym szacowana liczba nieruchomości niezamieszkałych wynosi ok 25. W trakcie realizacji niniejszego zamówienia liczba mieszkańców oraz nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych może zmienić się w granicach od +/- 10% 6. Zamawiający szacuje, iż masa zmieszanych odpadów, objęta przedmiotowym zamówieniem będzie wynosić ok. 190 Mg. Szacowana masa odpadów selektywnie zebranych będzie wynosić ok. 140 Mg Szacunkowe ilości poszczególnych odpadów: 1 5 0102 - opakowania z tworzyw sztucznych - 40 Mg 15 01 04 - opakowania z metali - 3,2 Mg 15 01 07 - opakowania ze szkła - 26,8 Mg 20 01 01 - papier i tektura - 16,2 Mg 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji (bioodpady) – 16,7Mg 20 01 99 – popiół – 18,2 Mg 20 03 07 – odpady wielkogabarytowe – 2,22 Mg 16 01 03 – zużyte opony – 1,2 Mg Powyższe dane mają charakter poglądowy i zostały podane w celu sporządzenia oferty. Faktyczne ilości i rodzaje odpadów mogą nie pokrywać się z podanymi przez Zamawiającego ilościami i rodzajami odpadów. Z tytułu zwiększenia ilości bądź rodzajów wytworzonych odpadów Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. Zakres rzeczowy zamówienia 1. Systematyczny odbiór i zagospodarowanie każdej ilości odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów selektywnie zebranych, przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych (m. in. budynki instytucji publicznych – szkoły, urzędy, świetlice) z wyłączeniem nieruchomości niezamieszkałych wykorzystywanych na prowadzenie działalności gospodarczej oraz cmentarza parafialnego. 2. Selektywne odbieranie następujących frakcji odpadów: papieru i tektury, szkła, tworzyw sztucznych, metali, opakowań wielomateriałowych, bioodpadów z gospodarstw domowych, bioodpadów z gastronomii i z targowisk, odpadów zielonych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, odpadów budowlano-remontowych, przeterminowanych leków oraz popiołu. 3. Zagospodarowanie odpadów w instalacjach w celu uzyskania poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami i ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, przepisami wykonawczymi do ustawy oraz regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Stara Kornica i ofertą Wykonawcy. 4. Opróżnianie przez Wykonawcę pojemników znajdujących się w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, tj. pojemników na odpady: meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, baterie i akumulatory, przeterminowane leki i chemikalia oraz bioodpady. Odbiór odpadów z PSZOK min. raz w miesiącu lub po napełnieniu pojemników/boksów. Szacunkowe ilości poszczególnych odpadów: - Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne - ok 3 Mg - Przeterminowane leki i chemikalia – ok 0,5 Mg - Baterie i akumulatory - 0,5 Mg - Zużyte opony - 4 Mg - Meble i inne odpady wielkogabarytowe - 5 Mg - Odpady ulegające biodegradacji (bioodpady) – 0,5 Mg Powyższe dane mają charakter poglądowy i zostały podane w celu sporządzenia oferty. Faktyczne ilości i rodzaje odpadów mogą nie pokrywać się z podanymi przez Zamawiającego ilościami odpadów. Z tytułu zwiększenia ilości wytworzonych odpadów Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. 5. Opróżnianie przez Wykonawcę pojemników znajdujących się przy przystankach autobusowych na terenie gminy Stara Kornica. Obowiązki Wykonawcy 1. Wykonawca w ramach zryczałtowanej opłaty zobowiązany jest do zapewnienia i wyposażania nieruchomości, z których odbierane są odpady, w worki na odpady zmieszane w kolorze czarnym o pojemności 120 litrów z folii LDPE półprzezroczystej o grubości zapewniającej wytrzymałość worków. 2. Wykonawca w ramach zryczałtowanej opłaty zobowiązany jest do zapewnienia i wyposażania nieruchomości z których odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny w worki o pojemności 120 litrów z folii LDPE półprzezroczystej o grubości zapewniającej wytrzymałość worków, do każdego rodzaju odpadu selektywnie zbieranego. 3. Wykonawca po każdorazowym odbiorze odpadów przekaże właścicielowi nieruchomości worki w ilości odpowiadającej ilości odebranych worków lub w ilości niezbędnej właścicielowi nieruchomości. Worki powinny być oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadów, nazwą, adresem oraz numerem telefonu Wykonawcy. 4. Pierwszy zestaw worków na wszystkie frakcje odpadów: - papier i tektura (kolor niebieski, napis „PAPIER”), - metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe (kolor żółty, napis „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”), - opakowania ze szkła (kolor zielony, napis „SZKŁO”), - bioodpady z gospodarstw domowych (kolor brązowy, napis „BIO”), - odpady zmieszane (kolor czarny, napis „ODPADY ZMIESZANE”), - odpady wielkogabarytowe (kolor dowolnie wybrany z wyjątkiem kolorów określonych powyżej, napis „ODPADY WIELKOGABARYTOWE”). Wykonawca musi dostarczyć najpóźniej w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy na świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania lub zgłoszenia nieruchomości do obsługi przez Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w trakcie pierwszej dostawy worków na nieruchomości przekazywał również właścicielom nieruchomości materiały informacyjne i edukacyjne dotyczące m.in. zasad selektywnej zbiórki odpadów oraz harmonogramy odbioru odpadów. 6. Wykonawca w ciągu 5 dni od daty zawarcia umowy dostarczy do Urzędu Gminy w Starej Kornicy 500 szt. worków. Worki te będą wydawane mieszkańcom, którym zabrakło worków rozdanych. 7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do Urzędu Gminy w Starej Kornicy dodatkową ilość worków w nieprzekraczalnym terminie 5 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Worki te będą rozprowadzane wśród mieszkańców, którym zabrakło worków wcześniej rozdanych. 8.Wykonawca zobowiązany będzie do zaoferowania właścicielom nieruchomości pojemniki na odpady komunalne. Wyposażenie nieruchomości w pojemnik następuje na podstawie indywidualnej umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a właścicielem nieruchomości. Wykonawca dostarczy pojemnik nie później niż w terminie 2 dni od złożenia zapotrzebowania przez właściciela.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; a) Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Stara Kornica zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 13 grudnia 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010). b) Wykonawca zobowiązany jest posiadać zezwolenie na transport odpadów wydane w oparciu o dotychczas obowiązujące przepisy. c) Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważną umowę na odbiór lub zapewnienie odbioru odpadów komunalnych niesegregowanych oraz zgodę na przyjęcie odpadów segregowanych przez podmioty zajmujące się wykorzystaniem bądź przetwarzaniem surowców wtórnych
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zgodnie ze SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) usługę/i w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć co najmniej jedną usługę której przedmiotem był odbiór i transport odpadów komunalnych przez okres minimum 12 miesięcy o łącznej masie nie mniejszej niż 300 Mg 2) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. a) Wykonawca wykaże, iż posiada: a.a) co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, a.b) co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a.c) co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej; Wszystkie wykazane pojazdy muszą być wyposażone w system monitoringu bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiający weryfikację tych danych;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zgodnie z zapisem SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zgodnie z zapisem SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zgodnie z zapisem SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Częstotliwość wywozu odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, baterii, przeterminowanych leków i chemikalii 20,00
Termin płatności faktur 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmian w stosunku do Opisu Przedmiotu Zamówienia w zakresie wykonania usług nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia. 2. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmian w umowie w przypadku zastosowania urządzeń do identyfikacji i ewidencji odbioru worków oraz pojemników służących do gromadzenia odpadów. 3. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie sposobu spełniania przez Wykonawcę świadczenia odbierania i zagospodarowania odpadów w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego wpływających na sposób spełniania świadczenia. 4. Wszystkie zmiany i uzupełnienia warunków umowy mogę być dokonywane za zgodą umawiających się stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności, o ile nie będzie to sprzeczne z ustawą Prawo zamówień publicznych. XIX. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-20, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę bliźniaka - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę bliźniaka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI