Odbiór, transport i dalsze zagospodarowanie odpadów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór, transport i dalsze zagospodarowanie odpadów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBełżyce
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-08-11
  • ZamawiającyZakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Bełżycach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00110064
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór, transport i dalsze zagospodarowanie odpadów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Bełżycach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060714709

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 35 A

1.5.2.) Miejscowość: Bełżyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 885260505

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzok-belzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zzok-belzyce.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i dalsze zagospodarowanie odpadów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de5998bf-e093-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110064

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.zzok-belzyce.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest pod adresem strony internetowej: www.zzok-belzyce oraz: miniPortalu: http://miniPortal.uzp.gov.pl, ePUAP: /zzokbelzyce/SkrytkaESP, poczta elektroniczna: sekretariat@zzok-belzyce.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: 1. Administratorem państwa danych osobowych jest Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Bełżycach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 24-200 Bełżyce, Ul. Przemysłowa 35 A. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: adrian.dziura@lokalneogniwo.pl. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 4. Odbiorcami państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych lub podmioty uczestniczące w realizacji umowy. 5. Państwa dane osobowe przechowywane będą przez okres 6 lat. 6. Posiadają państwo prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. 7. Mają państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umwoy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZTU.271.2.2021.IK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie strumienia odpadów wytwarzane w procesie technologicznym obróbki odpadów komunalnych na terenie Zakładu Zagospodarowania odpadów Komunalnych w Bełżycach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością o następujących kodach:
a) 16 01 03 – zużyte opony
b) 19 05 03 – kompost nie odpowiadający wymaganiom (nie nadający się do wykorzystania)
c) 19 05 99 – inne nie wymienione odpady
d) 19 12 10 – Odpady palne (paliwo alternatywne)
e) 19 12 12 – Inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty)
z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11
f) 20 03 07 – Odpady wielkogabarytowe
2) Szacunkowa ilość odpadów jaka zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy wyniesie:
a) 16 01 03 – 600,00 Mg
b) 19 05 03 – 36 000,00 Mg
c) 19 05 99 – 16 800,00 Mg
d) 19 12 10 – 14 400,00 Mg
e) 19 12 12 – 30 000,00 Mg
f) 20 03 07 – 6 000,00 Mg
3) Zamawiający nie deklaruje realizacji zamówienia w ilościach wymienionych w pkt 2. Ostateczna ilość odpadów zależna będzie od dynamiki przetwarzania odpadów w ciągu roku. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z art. 441 ustawy Pzp. Prawo opcji polegać będzie na przedłużeniu umowy o maksymalnie kolejnych 6 miesięcy (do 30% ilości odpadów), po realizacji zamówienia podstawowego. Szacowania ilość odpadów w prawie opcji została ujęta w druku ofertowym stanowiącym załącznik do SWZ.
4) O skorzystaniu z możliwości przedłużenia umowy w ramach prawa opcji (do 30% ilości odpadów) Zamawiający poinformuje Wykonawcę najpóźniej miesiąc przed upływem terminu trwania umowy.
5) Ze względu na trudną do przewidzenia ilość odpadów, szacunkowa ilość określona powyżej może ulec zmianie. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia tej ilości o maksimum 30 %. Zmniejszenie ilości odpadów w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 70 % szacunkowych ilości odpadów do odbioru w okresie trwania umowy.
6) Miejscem odbioru odpadu przeznaczonego do przetransportowania
i zagospodarowania jest Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych
w Bełżycach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Przemysłowa 35 A,
24- 200 Bełżyce.
7) Odbiór odpadów następować będzie transportem zorganizowanym przez Wykonawcę i na jego koszt.
8) Załadunek odpadów pozostaje po stronie Zamawiającego.
9) Przedmiot zamówienia będzie realizowany na zgłoszenie, sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego.
10) Przed odbiorem odpadów Zamawiający wymaga od Wykonawcy wcześniejszej awizacji.
11) Odbiór odpadów następować będzie w dni robocze (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), od poniedziałku do piątku w godzinach: od 630 do 2100.
12) Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów odbywać się będzie za zalegalizowanej wadze Zamawiającego znajdującej się na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Bełżycach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością przy ulicy Przemysłowej 35 A, 24-200 Bełżyce.
13) Ważenie potwierdzane będzie każdorazowo kwitem wagowym oraz wygenerowanym potwierdzeniem z Bazy Danych o Produktach i Opakowaniach oraz Gospodarce Odpadami (BDO). Dokumenty te będą stanowić wyłączną podstawę do określania ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
14) Wykonawca zapewni nadzór nad czynnościami załadunkowymi oraz obowiązany jest zapewnić odpowiednie zabezpieczenie ładunku podczas transportu. Wraz
z podpisaniem przez kierowcę kwitu wagowego (bez uwag), następuje potwierdzenie dokonania prawidłowego załadunku. Wykonawca zobowiązuje się do transportu odpadów do miejsca docelowego nie powodując zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, przekroczenia dopuszczalnej masy pojazdów lub przekroczenia dopuszczalnych nacisków osi.
15) Ewidencja prowadzona będzie na podstawie ilości wynikających z Bazy Danych o Produktach i Opakowaniach oraz Gospodarce Odpadami (BDO).
16) Rozliczenie za zagospodarowanie frakcji odbywać się będzie na podstawie dowodów ważenia za okres, w którym usługa została wykonana
17) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
a) 90500000-2 Usługi związane z odpadami
b) 90533000-2 Usługi gospodarki odpadami
c) 90511000-2 Usługi wywozu odpadów

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) Opis spełniania warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
b) Opis spełniania warunku w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. W celu spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży:
 aktualny wpis do Bazy Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami (rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty
w opakowaniach i gospodarujących odpadami – o których mowa
w art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.) w zakresie transportu odpadów o kodach (co najmniej) wymienionych w pkt. 3 ust. 1 lit a do f lub umowę na usługi transportowe z firmą posiadającą ww. wpis,
 aktualne zezwolenie na zagospodarowanie odpadów obowiązujące co najmniej w terminie określonym w pkt. 4 dotyczące co najmniej kodów wymienionych w pkt. 3 ust. 1 lit a do f wydane przez właściwy organ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. lub umowę z podmiotem na zagospodarowanie ww. odpadów z przedłożeniem kopii zezwolenia tego podmiotu na zagospodarowanie odpadów o kodach (co najmniej) wymienionych w pkt. 3 ust. 1 lit a do f z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Bełżycach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością przy ulicy Przemysłowej 35 A, 24-200 Bełżyce. Zamawiający wymaga, żeby odpady były zagospodarowane w sposób i w miejscu określonym w przedłożonym zezwoleniu na zagospodarowanie odpadów, o którym mowa w pkt. b).
c) Opis spełnienia warunku w zakresie zdolności technicznej i zawodowej. W celu spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży:
 wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w brzmieniu według załącznika nr 6 do SWZ.
 informację potwierdzającą dysponowanie instalacją do zagospodarowania odpadów objętych przedmiotem zamówienia w procesie ich odzysku lub przetwarzania oraz wytwarzania a w zakresie sprzętu informację potwierdzającą dysponowanie min. 2 samochodami, które są dostosowane do transportu odpadów oraz posiadają trwałe zabezpieczenia uniemożliwiające zwiewanie lub wysypywanie się odpadów podczas transportu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym w brzmieniu według załącznika nr 7 do SWZ.
d) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
 Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokument ubezpieczeniowy, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Dokument ten zabezpiecza realizację przedmiotu umowy z tytułu szkód osobowych i rzeczowych, które mogą zaistnieć w okresie realizacji przedmiotu umowy na sumę gwarancyjną
min 20 000 000 zł.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: 1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 4 ustawy P.z.p., sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem złożenia. 2. Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy P.z.p.), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. 3. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy P.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (o ile nie można go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych). 4. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. 5. Zaświadczenie ZUS lub KRUS wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. 6.Zawiadomienie o nadaniu numeru rejestrowego i aktywacji konta w bazie danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami; 7. Decyzję zezwalającą/pozwalającą na zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03, 19 05 03, 19 05 99, 19 12 10, 19 12 12, 20 03 07. 8. Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy P.z.p., w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, 4 (dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego), pkt.5 (dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji) oraz pkt. 6 ustawy P.z.p. według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ. 9. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda: 1. aktualny wpis do Bazy Danych o Produktach i Opakowaniach oraz Gospodarce Odpadami, 2. aktualne zezwolenie na zagospodarowanie odpadów o których mowa w SWZ, 3. wykaz usług wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat (załącznik Nr 6 do SWZ), 4. wykaz potencjału technicznego (załącznik nr 7 do SWZ), 5. dokument ubezpieczeniowy, lub inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. informację potwierdzającą dysponowanie instalacją do zagospodarowania odpadów

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, na warunkach określonych w art. 118 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p..
2) Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby ma potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres, obejmujący co najmniej termin realizacji zamówienia, udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3) Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
4) Zgodnie z § 5 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, na zasadach określonych w art. 118 ustawy P.z.p., przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 i 6 – 7 rozporządzenia w sprawie dokumentów, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania
(tj. dokumentów wskazanych w rozdziale VIII pkt. 3 ppkt. 1, 3, 10).
5) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych dotyczących zamówienia na usługi.
6) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom, wymagane jest wskazanie przez Wykonawcę, w Formularzu oferty, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani (w terminie składania ofert).
7) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy P.z.p., w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 ustawy P.z.p. stosuje się odpowiednio.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-11 10:15

8.2.) Miejsce składania ofert: http://www.zzok-belzyce.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-11 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: 90 dni

2021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace murarskie
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje ekipy murarzy, zbrojarzy. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Termin prac do uzgodnienia. Praca na terenie woj. podkarpackiego, małopolskiego, lubelskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI