Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Gietrzwałd

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Gietrzwałd
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGietrzwałd
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-12-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-03
  • Numer ogłoszenia631358-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 631358-N-2019 z dnia 2019-12-03 r.

Urząd Gminy: Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Gietrzwałd
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 51074296500000, ul. ul. Olsztyńska  2 , 11-036  Gietrzwałd, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. +48 89 5241900, e-mail inwestycje@gietrzwald.pl, faks +48 89 6500324.
Adres strony internetowej (URL): http://gietrzwald.bip.net.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://gietrzwald.bip.net.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://gietrzwald.bip.net.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie na poniższy adres.
Adres:
ul. Olsztyńska 2, 11-036 Gietrzwałd

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Gietrzwałd
Numer referencyjny: ZP.271.38.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, niezamieszkałych, nieruchomości z terenu rekreacji indywidualnej, koszy ulicznych oraz punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie gminy Gietrzwałd. Przez nieruchomość zamieszkałą rozumie się nieruchomość, na której zamieszkują mieszkańcy, a przez nieruchomość niezamieszkałą, taką na której nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne. Odbiór i transport odpadów winien odbywać się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. z 2019r., poz. 2010.), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2019, poz. 701 ze zm.), wytycznymi Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Warmińsko –Mazurskiego, Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gietrzwałd oraz innymi przepisami prawa polskiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 4. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców zgodnie z art. 36b Ustawy. 5. Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, poda nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w wykonanie usługi. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację lub usług. 6. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługę następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że podwykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 8. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 9. Obowiązek wynikający z ust. 7 i 8 stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 10. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 11. Wymagania Zamawiającego dotyczące podwykonawstwa zawarte są w Ogólnych warunków umowy w SIWZ (Rodz. XVI). 12. Dane o ilości odpadów odebranych z terenu Gminy Gietrzwałd w poprzednich latach zawiera załącznik nr 1 (Opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ. 13. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę kierowców i osoby obsługujące samochody odbierające odpady, jeżeli wykonywane przez nich czynności polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. W celu weryfikacji powyższego wymagania Wykonawca lub podwykonawca ma obowiązek przedkładania Zamawiającemu do 10 dnia każdego miesiąca, w którym będzie wykonywany przedmiot zamówienia oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę kierowców i osoby obsługujące samochody odbierające odpady na terenie Gminy Gietrzwałd wg załącznika nr 8 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90512000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-08-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: - Wykonawca powinien posiadać właściwe aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych (wszystkich rodzajów odpadów określonych w załączniku nr 1 do SIWZ) wydane przez właściwe organy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca powinien wykazać dysponowanie co najmniej: - minimum 4 szt. pojazdów typu śmieciarka do odbioru odpadów komunalnych zmieszanych z pojemników, w tym dwie śmieciarki przystosowana do odbioru odpadów z terenu posesji z zabudowy kolonijnej (budynki wolnostojące położone poza zwartą zabudową wsi, do których prowadzące drogi gruntowe pozwalające dojechać pojazdem odbierającym odpady o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 6500 kg); - samochód ciężarowy przystosowany do odbioru odpadów wielkogabarytowych; - pojazd z rozładunkiem HDS. Wielkość i rodzaj samochodów odbierających odpady komunalne należy dostosować do parametrów ulic, w szczególności ich szerokości oraz do gęstości zabudowy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) - aktualne zezwolenie starosty na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art.41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach, 2) wykaz pojazdów przewidzianych do realizacji zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy - pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (tzw. zbiorcze zestawienie ofert, podając nazwy wykonawców, ceny ofert, kwoty na sfinansowanie), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 7 do SIWZ), o której mowa wart. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie - Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest wnieść dowód wniesienia wadium; - Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 10,00
Częstotliwość dezynfekcji i mycia pojemników 15,00
Przeprowadzenie akcji edukacyjnej dla uczniów w Gminie Gietrzwałd 15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
1. Przedmiotem umowy jest wykonywanie na terenie Gminy Gietrzwałd usługi odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Gietrzwałd. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera załącznik nr 1 do niniejszej umowy jako jej integralna część. 2. Jeżeli do wykonywania określonych czynności jest wymagane urzędowe zezwolenie, certyfikat, koncesja itp., Wykonawca dostarcza Zamawiającemu kserokopię tego dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Warunki płatności: 1) zapłata należności za wykonywanie na terenie Gminy Gietrzwałd usługi odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Gietrzwałd będzie następowała na podstawie faktur miesięcznych wystawianych z dołu do dnia 5–go następnego miesiąca; 2) wartość poszczególnych faktur będzie zgodna z ofertą Wykonawcy; 3) faktury będą płatne w terminie 21/30 dni od daty ich złożenia w sekretariacie Urzędu Gminy w Gietrzwałdzie na konto wskazane na fakturze; 4) do faktur Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wykaz odebranych odpadów z koszy ulicznych, pojemników z nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej, wielorodzinnej, kolonijnej i indywidualnej rekreacji, z selektywnej zbiórki odpadów oraz odpadów gabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz wykaz odebranych pojemników z wyselekcjonowanym popiołem; 5) cena ryczałtowa netto podana przez Wykonawcę w ofercie nie ulegnie zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany podatku VAT (w stosunku do treści oferty), w przypadku zmiany przepisów prawnych w tej sprawie. 6) cena ryczałtowa zawierają wszystkie koszty związane z realizacją usługi w szczególności wymienione w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi w sposób należyty zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, z zastosowaniem odpowiedniej ilości pojazdów gwarantujących wywóz odpadów komunalnych na terenie Zamawiającego w terminach określonych harmonogramem oraz w godzinach od 500 do 2300 . Niedopuszczalne jest wykonywanie usługi w innych godzinach. 5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas realizacji przedmiotu umowy. 6. W przypadku zgłoszenia reklamacji w sprawie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Wykonawca ma obowiązek rozpatrzyć reklamację i o sposobie jej załatwienia zawiadomić Urząd Gminy w Gietrzwałdzie w następnym dniu roboczym po otrzymaniu zgłoszenia. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi zgodnie z ustalonymi harmonogramami odbioru odpadów. 8. Wykonawca zobowiązany jest dokonywać odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych będzie znacznie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów itp. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy, chyba, że strony umowy w danym przypadku postanowią inaczej. 9. Zmiana terminów określonych w harmonogramie może nastąpić w przypadku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych w okresie zimowym, które spowodują nieprzejezdność dróg. W takich przypadkach Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym fakcie telefonicznie Urząd Gminy w Gietrzwałdzie i odebrać odpady niezwłocznie po przywróceniu przejezdności dróg. 10. Zmiana terminów odbioru odpadów jest dopuszczalna z zachowaniem formy pisemnej na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub postulaty mieszkańców Gminy Gietrzwałd. 11. Zamawiający może naliczyć Wykonawcy kary umowne w przypadku: 1) nienależytego wywiązywania się przez Wykonawcę z obowiązków zawartych w umowie z tytułu naruszenia przez Wykonawcę warunków umowy. Wysokość kary wynosi 10% wynagrodzenia miesięcznego Wykonawcy; 2) nieodebrania odpadów komunalnych w zabudowie jednorodzinnej. Wysokość kary wynosi za każdy dzień opóźnienia w wywozie 1 pojemnika – 100,00 zł; 3) nieodebrania odpadów komunalnych w zabudowie wielorodzinnej. Wysokość kary wynosi za każdy dzień opóźnienia w wywozie pojemnika PA 1100 – 100,00 zł; 4) nieodebrania odpadów komunalnych wielkogabarytowych. Wysokość kary wynosi za każdy dzień opóźnienia w wywozie z jednego punktu – 100,00 zł; 5) w wypadku nieprzestrzegania obowiązków: a) utrzymywania w odpowiednim stanie technicznym i higieniczno-sanitarnym pojemników oraz terenu całego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, odbioru wszystkich odpadów znajdujących się w pojemnikach oraz wokół pojemników; b) zbierania odpadów leżących luzem obok zapełnionych pojemników w osiedlach bloków wielorodzinnych i zabudowie indywidualnej rekreacji oraz doprowadzenia do porządku terenu przyległego, zanieczyszczonego na skutek przepełnienia pojemników – 50 zł za każdy zgłoszony przypadek. Zamawiający przed naliczeniem wspomnianej kary powiadomi Wykonawcę (e-mailowo bądź faxem) o faktach naruszenia przez niego obowiązków zawartych w umowie i wyznaczy termin 3 dni roboczych na usunięcie zaistniałych uchybień. Kara zostanie naliczona po upływie wspomnianego terminu, ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo wynajęcia innego podmiotu w celu usunięcia uchybienia na koszt Wykonawcy. 6) za dopuszczenie do wykonywania prac osób nie zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, w wysokości 500,00 zł za każdy stwierdzony przypadek naruszenia obowiązku, 7) za dopuszczenie do wykonywania prac osób nie wskazanych w wykazie osób, o którym mowa w ust. 20, w wysokości 500,00 zł za każdy stwierdzony przypadek naruszenia obowiązku, 8) za brak przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie dowodów zatrudnienia na umowę o pracę osób wskazanych w wykazie osób, zgodnie z ust.20, w wysokości 100,00 zł, za każdy dzień opóźniania w przekazaniu wykazu. 12. W przypadku stwierdzenia w kolejnym miesiącu ponownego nienależytego wywiązywania się przez Wykonawcę z obowiązków zawartych w umowie Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie przez siebie wskazanym i egzekwować karę, o której mowa w ust. 13. 13. Z tytułu odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca Zamawiający może naliczyć karę umowną w wysokości 40.000,00 zł. 14. W przypadku zwłoki w zapłacie faktury Wykonawca może żądać od Zamawiającego odsetek ustawowych. 15. Egzekwowanie kar będzie następować poprzez potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy określonego na fakturze. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do wysokości poniesionej szkody. 17. Wykonawca może zlecić podwykonawcom, którzy posiadają wymagane zezwolenia, wykonanie części czynności będących przedmiotem niniejszej umowy (zgodnie z informacją zawartą w ofercie). W takim przypadku będą miały zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych. 18. W umowie zostaną zawarte również postanowienia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia – zał. nr 1 do SIWZ (dotyczy zwłaszcza obowiązków Wykonawcy). 19. W sprawach nieuregulowanych postanowieniami umowy będą miały zastosowanie przepisy: - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska, - ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, - ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, - Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r, w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości a także Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gietrzwałd 20. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę kierowców i osoby obsługujące samochody odbierające odpady, jeżeli wykonywane przez nich czynności polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. W celu weryfikacji powyższego wymagania Wykonawca lub podwykonawca ma obowiązek przedkładania Zamawiającemu do 10 dnia każdego miesiąca, w którym będzie wykonywany przedmiot zamówienia oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę kierowców i osoby obsługujące samochody odbierające odpady na terenie Gminy Gietrzwałd wg załącznika nr 8 do SIWZ. 21. Sprawy sporne, jakie mogą wyniknąć przy realizacji umowy rozstrzygać będzie właściwy rzeczowo Sąd w Olsztynie.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
1) Na podstawie art. 147 ust. 1 i 2 ustawy Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy wynosi 5% ceny ofertowej brutto. 2) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy można wnieść w formach wymienionych w art. 148 ust. 1 Ustawy. 3) Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach wymienionych w art. 148 ust. 2 Ustawy. 4) Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Warmiński Bank Spółdzielczy Oddział w Gietrzwałdzie Nr 59 8857 1067 3001 0000 0143 0004, z podaniem tytułu: „zabezpieczenie należytego wykonania umowy – na odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Gietrzwałd 5) Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy nastąpi w terminie 30 dni od dnia wykonania umowy i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonaną.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-11, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy brygad (2-osobowych) do prac przy montażu instalacji elektrycznych - Mrągowo
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy pracowników lub brygad do montażu instalacji elektrycznych. Inwestycje to budynki mieszkalne i użyteczności publicznej. Praca na terenie Mrągowa i okolic. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI