Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rąbino.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRąbino
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-11-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-15
  • Numer ogłoszenia623436-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 623436-N-2019 z dnia 2019-11-15 r.

Urząd Gminy: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rąbino.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 33092088300000, ul. Rąbino  27 , 78-331  Rąbino, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 643 347, e-mail rabino@zeto.koszalin.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.bip.rabino.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.bip.rabino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.rabino.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Urząd Gminy Rąbino, Rąbino 27, 78-331 Rąbino pok.nr 9

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rąbino.
Numer referencyjny: GK.271.2.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rąbino i dostarczenie ich do RIPOK w Wardyniu Górnym. Charakterystyka gminy Rąbino: Powierzchnia gminy Rąbino wynosi: 180 km2, Liczba mieszkańców gminy Rąbino wg ewidencji ludności na dzień 30.10.2019 r. wynosi 3 675 osób. Szacunkowa liczba nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne w Gminie Rąbino wynosi: 900 nieruchomości zamieszkałych jedno i wielorodzinnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Rąbino: W trakcie trwania zamówienia przewiduje się wzrost liczby nieruchomości oraz liczby mieszkańców o 1,0 %. Ilość wytworzonych odpadów na terenie Gminy Rąbino nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez gospodarstwa domowe. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do odbioru i transportu: wynosi około: - odpady zmieszane 450,00 Mg/12 miesięcy; - odpady segregowane 150,00 Mg/ 12 miesięcy; - odpady wielkogabarytowe i problematyczne 65,00 Mg /12 miesięcy; - odpady ulegające biodegradacji 5,00 Mg/ 12 miesięcy. Ilość faktycznie odebranych odpadów może ulec zmianie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór z każdej nieruchomości całej masy odpadów komunalnych zarówno zmieszanych jak i gromadzonych w sposób selektywny, bez względu na warunki atmosferyczne. W okresie realizacji zamówienia Wykonawca dokonuje odbioru n/w odpadów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Rąbino. L.p. Rodzaje odpadów Kody 1. papier, karton i tektura 15 01 01, 20 01 01 2. odzież i tekstylia 15 01 09, 20 01 10, 20 01 11 3. tworzywa sztuczne 15 01 02, 20 01 39 4. metale 15 01 04, 20 01 40 5. opakowania wielomateriałowe 15 01 05 6. szkło 15 01 07, 20 01 02 7. odpady kuchenne i ogrodowe oraz pozostałe odpady ulegające biodegradacji w tym naturalne choinki 20 02 01, 20 01 25 8. odpady wielkogabarytowe np. meble, dywany, wykładziny 20 03 07 9. zużyte opony 16 01 03 10. zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 20 01 21*, 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36 11. odpady budowlane i remontowe, które powstały w wyniku prowadzenia drobnych robót, nie wymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowlanego 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 02, 17 02 03, 17 06 04, 17 08 02, 17 09 04 12. odpady niesegregowane (zmieszane) w tym odpady pozostałe po segregacji (tzw. Balast) 20 03 01 13. Baterie i akumulatory inne niż przemysłowe i samochodowe 16 06 04 14. Przeterminowane leki 20 0131, 20 01 32 Wykonawca odbierający odpady komunalne zobowiązany jest do przekazania zebranych odpadów celem zagospodarowania do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych – Spółki Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami w Wardyniu Górnym, zgodnie z umową wykonawczą z dnia 25.01.2013 r., zawartą na podstawie uchwały Rady Gminy Rąbino nr XIII/73/2011 z dnia 19 grudnia 2011r. w sprawie powierzenia Spółce Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Wardyniu Górnym zadań własnych Gminy w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi, oraz wyrażenia zgody na zawarcie przez Gminę Rąbino umowy wykonawczej, a także zgodnie z: 1) uchwałą nr XVI/219/12 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 29 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2012-2017 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2018-2023; 2) uchwałą nr XXIII/307/13 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 26 marca 2013 r. w sprawie zmiany uchwały nr XVI/219/12 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 29 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2012-2017 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2018-­2023; 3) uchwałą nr XXXVIII/514/14 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 30 września 2014 r. w sprawie zmiany uchwały nr XVI/219/12 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 29 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2012-2017 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2018-2023; 4) uchwałą Nr XVIII/321/16 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 27 grudnia 2016 r. w sprawie uchwalenia aktualizacji Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2016-2022 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2023-2028; 5) uchwałą Nr III/38/19 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 24 stycznia 2019 r. zmieniającą Uchwałę Nr XVIII/321/16 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 27 grudnia 2016 r. w sprawie uchwalenia aktualizacji Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2016-2022 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2023-2028; 6) art. 20 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2018 r., poz. 992 z późn.zm.). 3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego, bez względu na warunki atmosferyczne, odbioru każdej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych - gromadzonych w sposób zgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rąbino. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyposaża nieodpłatnie nieruchomości zamieszkałe w pojemniki do gromadzenia odpadów zmieszanych oraz w pojemniki lub worki do zbiórki selektywnej, które muszą odpowiadać wymaganiom określonym w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rąbino. Ilość worków na selektywnie zbierane odpady należy dostosować do indywidualnego zapotrzebowania właściciela nieruchomości. Wykonawca zapewnia również utrzymanie pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. Pojemniki, kontenery i worki muszą być trwale oznakowane logiem Wykonawcy oraz zawierać informację o adresie i numerze telefonu Wykonawcy. Na terenie Gminy Rąbino będą stosowane następujące rodzaje worków i pojemników: 1) Do selektywnego gromadzenia odpadów należy stosować pojemniki lub worki oznaczone następującym kodem barwnym: a) żółtym z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe; b) zielonym z przeznaczeniem na szkło; c) brązowym z przeznaczeniem na odpady kuchenne i ogrodowe oraz pozostałe odpady ulegające biodegradacji; d) niebieskim z przeznaczeniem na papier, tekturę, opakowania z papieru i tektury e) szarym lub czarnym z przeznaczeniem na odpady niesegregowane (zmieszane), w tym odpady pozostałe po segregacji (tzw. balast). 2) Wielkość pojemników do zbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Rąbino powinna być zgodna z Regulaminem. 3) Przewiduje się stosowanie: a) pojemników na odpady komunalne o pojemnościach: 120 litrów, 240 litrów, 800 litrów, 1100 litrów, 1500 litrów; b) pojemników na odpady komunalne o pojemnościach od 5 m3 do 10 m3 (tzw. kontenerów); c) worków z tworzyw sztucznych na odpady komunalne o pojemnościach od 60 do 120 litrów. 4) Pojemniki i worki powinny być trwale oznaczone kodem barwnym- kolorem odpowiednim dla zbieranej frakcji odpadów zgodnie z Regulaminem. 5) Dopuszcza się zbieranie następujących frakcji odpadów w workach: 1) papier, karton, tektura, 2) tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe; 3) szkło; 4) odpady kuchenne i ogrodowe. Worki muszą być wykonane z tworzywa sztucznego (HDPE lub LDPE) o grubości minimum 60 mikronów, uniemożliwiającego ich rozerwanie podczas normalnej eksploatacji i pojemności od 60 do 120 litrów. 6) Odpady komunalne należy gromadzić w pojemnikach o minimalnej pojemności 30 litrów na mieszkańca, jednak co najmniej jeden pojemnik na każdy rodzaj odpadu (frakcję) o pojemności minimalnej 120 litrów na każdą nieruchomość. 7) Worki należy przekazywać na bieżąco właścicielowi nieruchomości w systemie: za każdy odebrany napełniony worek danej frakcji odpadów Wykonawca na posesji pozostawia worek pusty. 8) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania bezpośrednio z terenu nieruchomości zamieszkałych -odpadów komunalnych z częstotliwością określoną przez Zamawiającego. Zamawiający określa częstotliwość odbioru odpadów komunalnych dla poszczególnych rodzajów nieruchomości: L.p. Rodzaj odpadów Nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej Nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej 1. papier, karton i tektura 1 raz w miesiącu 2 razy w miesiącu 2. szkło 1 raz w miesiącu 2 razy w miesiącu 3. tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe 1 raz w miesiącu 2 razy w miesiącu 4. odpady kuchenne i ogrodowe oraz pozostałe odpady ulegające biodegradacji 1 raz w miesiącu w okresie od kwietnia do października 2 razy w miesiącu 2 razy w miesiącu w okresie od kwietnia do października 4 razy w miesiącu 5. odpady zielone pochodzące z pielęgnacji drzew i krzewów w ilości przekraczającej pojemność pojemnika, znajdującego się na terenie nieruchomości odbierane na indywidualne zgłoszenie odbierane na indywidualne zgłoszenie 6. odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 2 razy w roku w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą szczegółowych terminach, ustalonych zarządzeniem Wójta Gminy Rąbino 2 razy w roku w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą szczegółowych terminach, ustalonych zarządzeniem Wójta Gminy Rąbino 7. odpady budowlane i remontowe, które powstały w wyniku prowadzenia drobnych robót, nie wymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowlanego odbierane na indywidualne zgłoszenie odbierane na indywidualne zgłoszenie 8. Odpady nie segregowane (zmieszane) w tym odpady pozostałe po segregacji (tzw. balast) 1 raz w miesiącu 2 razy w miesiącu 4. W przypadku nieruchomości zamieszkałych, na których prowadzona jest działalność gospodarcza odbiór odpadów powstałych w wyniku prowadzonej działalności nie jest objęty przedmiotem zamówienia. 5. Zamówienie obejmuje odbiór odpadów budowlanych i remontowych, które powstały w wyniku prowadzenia drobnych robót, nie wymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowlanego. Odbiór takich odpadów następuje na indywidualne zgłoszenie właściciela nieruchomości zamieszkałej w terminie ustalonym z Wykonawcą. 6. Zamówienie nie obejmuje odbioru odpadów budowlanych i remontowych wytworzonych w trakcie realizacji przedsięwzięć budowlanych wymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych. 7. Wykonawca w dniu odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ma obowiązek sprawdzić przyjmowane odpady pod kątem selektywnej zbiórki, w przypadku stwierdzenia nieprawidłowej segregacji wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć wskazane placówki: - świetlica Serduszko w Rąbinie, - Urząd Gminy Rąbino, - placówkę handlową sklep „Maskad” w Rąbinie, - placówkę handlową sklep Lewiatan w Rąbinie, - placówkę handlową sklep TRIO w Rąbinie, - świetlice środowiskowe zlokalizowane w Białej Górze, Nielepie, Batyniu, Świerznicy, Gąskowie, Rzecinie, Biernowie, Rąbinku, - Ośrodek Edukacji Ekologicznej w Lipiu w specjalnie oznakowane pojemniki przeznaczone na zbieranie zużytych baterii i akumulatorów, innych niż przemysłowe i samochodowe oraz opróżniać je po zgłoszeniu o ich wypełnieniu w najbliższym terminie odbioru odpadów komunalnych w danej miejscowości. 9. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć wskazaną placówkę Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rąbinie, w specjalnie oznakowane pojemniki przeznaczone na zbieranie przeterminowanych leków w szacunkowej ilości – 1 sztuka/ placówka oraz opróżniać je po zgłoszeniu o ich wypełnieniu w najbliższym terminie odbioru odpadów komunalnych w danej miejscowości. 10. Odbiór odpadów wielkogabarytowych i problematycznych będzie się odbywać poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli w miejscach i terminach ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą - 2 razy w roku. Dodatkowy odbiór odpadów wielkogabarytowych odbędzie się na zlecenie Zamawiającego. O terminie odbioru odpadów wielkogabarytowych mieszkańcy gminy zostaną powiadomieni w sposób zwyczajowo przyjęty na terenie Gminy Rąbino. Zbiórka odpadów wielkogabarytowych problematycznych z terenu całej gminy powinna być zakończona w ciągu 2 dni roboczych na każdy wyznaczony termin. 11. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji nieruchomości, z których zostały odebrane zmieszane i selektywnie zebrane frakcje odpadów. 12. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane odbiorem odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 13. Wykonawca zobowiązany jest posiadać bazę magazynowo - transportową która spełnia wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. ( Dz. U. z 2013r., poz.122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 14. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania całego strumienia odebranych odpadów komunalnych do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych – Spółki Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami w Wardyniu Górnym. Przekazanie odpadów do innej instalacji skutkować będzie natychmiastowym rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy bez odszkodowania. 15. W celu osiągnięcia poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku wskazanych frakcji odpadów, Wykonawca zobowiązany jest do maksymalnego ułatwienia właścicielom nieruchomości pozbywania się odpadów papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła powstających na terenie nieruchomości zamieszkałych, m.in. poprzez: odbieranie w/w odpadów zebranych w sposób selektywny „ u źródła”. 16. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych raportów zawierających informacje o: a) ilości odebranych odpadów zmieszanych [Mg], b) ilości odebranych odpadów szkła [Mg], c) ilości odebranych odpadów tektury i papieru [Mg], d) metali oraz opakowań wielomateriałowych [Mg], e) ilości odebranych odpadów tworzyw sztucznych [Mg], f) ilości odebranych odpadów mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon [Mg], g) adresach nieruchomości od których zostały odebrane odpady komunalne h) sposobach zagospodarowania w/w odpadów. Wykonawca sporządza Raport w formie elektronicznej uzgodnionej z Zamawiającym. Wykonawca przesyła Raport do Zamawiającego w terminie do 10 dni od zakończenia miesiąca, którego dotyczy. Raport jest podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę. Wykonawca sporządza sprawozdanie, o którym mowa w art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdanie sporządzone w sposób wymagany przez przepisy prawa Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu bieżące informacje o adresach nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy i powstają odpady komunalne, a nie ujętych w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego. 17. Wykonawca zobowiązany jest: 1) posiadać co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zbieranychodpadów komunalnych, co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej spełniające wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. ( Dz. U. z 2013r., poz.122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, a także jeden pojazd o małych gabarytach i tonażu pozwalający na odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości położonych w miejscach, gdzie dojazd jest utrudniony. 2) wskazać konkretne miejsce usytuowania bazy magazynowo – transportowej oraz udokumentowanie tego tytułem prawnym. Baza magazynowo- transportowa musi spełniać wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. (Dz. U. z 2013r., poz. 122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości 3) trwale i czytelnie oznakować pojazdy, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne, 4) zapewnić, aby pojazdy były zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadały aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, 5) zapewnić, aby konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady 6) zabezpieczyć pojazdy i urządzenia przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu, 7) dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenie do ważenia odpadów komunalnych. 8) Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku jego niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odebrane odpady komunalne jako zmieszane odpady komunalne oraz pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną (poczta e-mail) powiadomić o tym Zamawiającego, niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 3 dni. 9) Zakazuje się Wykonawcy mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych (segregowanych) ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rąbino. 10) Wykonawca, zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu sprawozdań zgodnie z art. 9 n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. 2019, poz. 2010). 11) W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej. 12) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga aby osoby wskazane do realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r.- Kodeks pracy ( Dz. U. Z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.)

II.5) Główny kod CPV: 90512000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90512000-9
90513100-7
90511000-2
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-01-01 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1 Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Rąbino, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; b) aktualne zezwolenie na transport i zbieranie odpadów objętych niniejszym zamówieniem wydanym na podstawie art. 41 Ustawy o odpadach (Dz.U. z 2019 ., poz. 701 z późn. zm.) - wpis do BDO W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia kserokopii dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem lub oryginałów w/w dokumentów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Sytuacja ekonomiczna i finansowa O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej należy przedstawić: - sprawozdania finansowe – bilans otwarcia za rok 2018 oraz dokument przedstawiający rachunek zysków i strat za rok 2018 - oświadczenia wykonawcy o rocznym obrocie wykonawcy, za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres; - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; - polisy ubezpieczeniowej na kwotę co najmniej 100 000,00 zł, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zdolności techniczne lub zawodowe Warunek ten zostanie spełniony: - jeżeli Wykonawca wykaże , że realizuje lub zrealizował w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługę w zakresie odbioru odpadów komunalnych o łącznej masie 1000 Mg rocznie. Doświadczenie Wykonawcy, powinno być potwierdzone referencjami, z których wynika odpowiednio, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością, - Wykonawca będzie dysponował: a) co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, b) co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, c) co najmniej 1 pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, d) bazą magazynowo – transportową odpowiadającą wymogom zawartym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r (Dz. U. z 2013r. poz. 122) e) co najmniej 1 pojazd o małych gabarytach i obniżonej ładowności pozwalający na odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości położonych w miejscach, gdzie dojazd jest utrudniony. W celu potwierdzenia spełnienia tych warunków Zamawiający żąda złożenia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem dowodów rejestracyjnych samochodów, oraz oświadczenia o posiadaniu bazy magazynowo -transportowej dostępnej Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia. - wykaz pracowników, którzy będą świadczyć usługi w okresie realizacji umowy zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 – Kodeks pracy ( Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm. ) - wykaz zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia- załącznik nr 2 do SIWZ. 2 Aktualny odpis lub oświadczenie Aktualny odpis z z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 4 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5 Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 6 Odpis z rejestru lub centralnej ewidencji Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument potwierdzający, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1 Oświadczenie o spełnianiu warunków Oświadczenie o spełnianiu warunków -załącznik nr 3 do SIWZ 2 Wykaz wykonanych usług Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie Określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie - załącznik nr 4 do SIWZ lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie. 3. Wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom Załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Opłacona polisa Opłacona polisa na kwotę 100 000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 5. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia Wykaz sprzęt niezbędnego w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem przez Wykonawcę- załącznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Rąbino. 2. Zezwolenia na transport odpadów objętych niniejszym postępowaniem wydane na podstawie art. 41 Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.) - wpis do BDO 3. Informacja o podwykonawcach. 4. Oświadczenie o przekazaniu odpadów do instalacji wskazanej w SIWZ. 5. Wykaz pracowników którzy będą świadczyć usługi w okresie realizacji umowy zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 – Kodeks pracy ( Dz.U z 2019 r. poz. 1040 z późn zm.) 6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5. 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych, gr 00/100 ). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 22.11.2019 r. do godz. 1200 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Świdwinie: konto nr 10 8581 0004 0000 0462 2000 0010. - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 90,00
termin płatności faktur 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
a)zmiana podatku od towarów i usług VAT b)w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach, w tym przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wyrównanie zagospodarowanie terenu 32x25m pod trawnik - Gajęcki Ług
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wyrównanie zagospodarowanie terenu 32x25m pod trawnik. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI