Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Wilczęta oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych i z punktów gniazdowych w latach 2020-2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWilczęta
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-12-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wilczęta
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-04
  • Numer ogłoszenia632076-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 632076-N-2019 z dnia 2019-12-04 r.

Gmina Wilczęta: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Wilczęta oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych i z punktów gniazdowych w latach 2020-2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilczęta, krajowy numer identyfikacyjny 54375200000000, ul. Wilczęta  84 , 14-405  Wilczęta, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 552 496 504, e-mail wilczeta@wilczeta.ug.gov.pl, faks 552 496 503.
Adres strony internetowej (URL): www.ugwilczeta.bip.doc.pl
Adres profilu nabywcy: www.ugwilczeta.bip.doc.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.ugwilczeta.bip.doc.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ugwilczeta.bip.doc.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy Wilczęta, Wilczęta 84, 14-405 Wilczęta

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Wilczęta oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych i z punktów gniazdowych w latach 2020-2021
Numer referencyjny: ZP.271.6.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Wilczęta oraz odbiór odpadów zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów zlokalizowanej na działce Nr 91/4 obręb Wilczęta (zwanej dalej PSZOK) i z punktów gniazdowych i ich dostarczanie do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych Regionu Północnego (RIPOK), wskazanej w uchwale Nr XXIII/523/16 SEJMIKU WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO z dnia 28 grudnia 2016 r. w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla województwa warmińsko-mazurskiego na lata 2016-2022, tj. do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Elblągu przy ul. Mazurskiej 42 lub do stacji przeładunkowych odpadów komunalnych w Braniewie przy ul. Stefczyka lub w Robitach k. Pasłęka Odbiór odpadów z terenu Gminy Wilczęta i dostarczanie ich do RIPOK będzie odbywać się w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Wilczęta, z następujących miejscowości: Bardyny, Bronki, Dębiny, Dębień, Gładysze, Góry, Górski Las (Leśne Góry), Jankówko, Karwiny, Księżno, Lipowa, Ławki, Nowica, Słobity, Słobity Stacja, Sopoty, Spędy, Stare Siedlisko, Tatarki i Wilczęta, wskazanych na mapie stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ, a także z PSZOK, punktów gniazdowych i punktów zbiórki przeterminowanych leków. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do przetransportowania zebranych odpadów celem ich dalszego zagospodarowania do RIPOK (odległość od Gminy Wilczęta ok. 40 km) lub zastępczo za pośrednictwem stacji przeładunkowych w Braniewie (odległość od Gminy Wilczęta ok. 30 km) lub w Robitach k. Pasłęka (odległość od Gminy Wilczęta ok. 30 km). W przypadku, gdy wskazana przez Zamawiającego RIPOK ulegnie awarii lub z innych przyczyn nie będzie mogła przyjmować odpadów Wykonawca jest zobowiązany w ramach obowiązującej ceny jednostkowej wywozu odpadów komunalnych, po otrzymaniu pisemnej dyspozycji od Zamawiającego, dostarczyć odpady do instalacji zastępczej. Wykonawca będąc na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów sp. z o. o. w Elblągu (RIPOK) zobowiązany jest do przestrzegania Regulaminu porządkowego Zakładu oraz dostosowania się do zaleceń pracowników Zakładu. 3) Wykonawca zobowiązany będzie odebrać z nieruchomości i przetransportować do RIPOK każdą ilość odpadów komunalnych zebranych selektywnie i nieselektywnie, bez względu na warunki atmosferyczne, w oparciu o stworzony przez Wykonawcę harmonogram, uzgodniony z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i transportu odpadów komunalnych, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości lub do RIPOK będzie znacznie utrudniony, np. na skutek budowy lub remontów dróg i dojazdów. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia. W okresach zimowych oraz w miejscach, do których dojazd pojazdem przystosowanym do zbierania odpadów nie jest możliwy, Wykonawca będzie obowiązany ustalić z właścicielami nieruchomości sposób odbioru odpadów komunalnych, tak aby również z tych nieruchomości odpady usuwane były zgodnie z harmonogramem. W przypadku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych w okresie zimowym, które spowodują nieprzejezdność dróg, Wykonawca zobowiązany będzie poinformować o tym fakcie telefonicznie Zamawiającego i odebrać odpady niezwłocznie po przywróceniu przejezdności dróg. 4) Obowiązkiem Wykonawcy będzie odebrać „u źródła”, tzn. bezpośrednio z nieruchomości następujące frakcje odpadów: a) odpady komunalne gromadzone selektywnie z podziałem na: - papier i tektura, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury - w pojemnikach koloru niebieskiego z napisem „PAPIER”, - metal i tworzywa sztuczne, w tym opakowania wielomateriałowe – w pojemnikach koloru żółtego z napisem „METALE i TWORZYWA SZTUCZNE”, - szkło i odpady opakowaniowe ze szkła, w pojemnikach koloru zielonego z napisem „SZKŁO”, - odpady komunalne ulegające biodegradacji (tzw. odpady zielone ulegające biodegradacji), w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów – w pojemnikach koloru brązowego z napisem „BIO”, b) odpady komunalne niesegregowane (zmieszane), c) sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe Ponadto obowiązkiem Wykonawcy będzie odbiór przeterminowanych leków i chemikaliów z punktów opieki zdrowotnej i z apteki w Wilczętach, odbiór zużytych baterii i akumulatorów innych niż przemysłowe i samochodowe z budynków użyteczności publicznej (szkoły, urząd gminy, poczta). Odbioru ww. odpadów należy dokonywać różnymi samochodami dla poszczególnych frakcji odpadów t.j. zmieszane odpady komunalne, selektywnie zebrane odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia pojazdem o małych wymiarach umożliwiającym odbiór odpadów z miejsc/punktów gromadzenia odpadów, do których dojazd jest utrudniony z powodu: wąskich wjazdów, niskich bram, ograniczeń na drogach dotyczących dopuszczalnej masy całkowitej pojazdów, wiosennych roztopów, innych złych warunków atmosferycznych mających wpływ na stan nawierzchni drogi. Wykaz nieruchomości trudnodostępnych stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych dla poszczególnych rodzajów nieruchomości: Lp. Rodzaj odpadów Nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej* i z nieruchomości niezamieszkałych, częstotliwość 1. papier, karton i tektura, odzież i tekstylia, opakowania wielomateriałowe raz na miesiąc 2. szkło raz na miesiąc 3. metal i tworzywa sztuczne raz na miesiąc 4. odpady kuchenne i ogrodowe oraz pozostałe odpady ulegające biodegradacji (20 02 01, 20 02 08) raz na miesiąc (w okresie IV do IX nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie 5. odpady budowlane i remontowe (20 03 99), które powstały w wyniku prowadzenia drobnych robót, niewymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowlanego odbierane na indywidualne zgłoszenie w terminie ustalonym z właścicielem 6. odpady niesegregowane (zmieszane) w tym odpady pozostałe po segregacji (tzw. balast) raz na 2 tygodnie 7. pozostałe zbierane selektywnie w PSZOK nie rzadziej niż raz na 1 miesiąc 8. z cmentarzy raz na 2 tygodnie, w okresie od X-XII raz na tydzień, w tym bezpośrednio przed Świętem Zmarłych 9. z koszy ulicznych, parków, przystanków, terenów użytku publicznego raz na 2 tygodnie 10. zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny** minimum 2 razy w roku (raz na każde półrocze) 11. odpady wielkogabarytowe** minimum 2 razy w roku (raz na każde półrocze) *Uwaga: wywóz odpadów z nieruchomości wielorodzinnych dotyczyć będzie Wykonawcy tylko w przypadku, gdy do Zamawiającego wpłyną deklaracje od wspólnot mieszkaniowych. Na dzień ogłoszenia przetargu Zamawiający nie otrzymał deklaracji od wspólnot mieszkaniowych, w związku z tym wywóz odpadów z tych nieruchomości, następował będzie z częstotliwością, jak z nieruchomości jednorodzinnych i taką opcję należy przyjąć do kalkulacji ceny zamówienia. ** Wykonawca zobowiązany jest zorganizować minimum dwukrotnie (w każdym półroczu) nieodpłatną zbiórkę sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz minimum dwukrotnie (w każdym półroczu) zbiórkę odpadów wielkogabarytowych z terenu wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wilczęta, jako tzw. „wystawka”, wg harmonogramu zbiórki ustalonego z Zamawiającym co najmniej na miesiąc przed jej planowanym terminem. 5) Wykonawca zobowiązany będzie odebrać odpady zmieszane lub segregowane z takich terenów jak: ulice, place, w tym place zabaw, tereny zieleni i parki oraz cmentarze i tereny leśne. Wykonawca zobowiązany będzie do opróżniania koszy ulicznych oraz koszy znajdujących się przy boiskach szkolnych i wiejskich, przy placach zabaw, przy świetlicach wiejskich i remizach strażackich, z terenów targowisk i przystanków autobusowych, oraz z innych terenów gminnych, które wskaże Zamawiający, poprzez stały odbiór odpadów bezpośrednio z tych obiektów, w terminach wynikających z harmonogramu odbioru odpadów z nieruchomości zamieszkałych - na trasie przejazdu. Wykonawca, w ramach zamówienia, zapewni i umieści w opróżnionym pojemniku worki na odpady zmieszane, w ilości odpowiadającej liczbie opróżnianych pojemników. 6) Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnego wyposażenia PSZOK w odpowiednią ilość pojemników lub kontenerów na odpady segregowane, dostarczane przez właścicieli nieruchomości do PSZOK, w tym w szczególności co najmniej po 1 na następujące rodzaje odpadów: a) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, b) zużyte opony, c) zużyte baterie i akumulatory, d) meble i inne odpady wielkogabarytowe, e) odpady remontowe i budowlane, f) przeterminowane leki i chemikalia, g) bioodpady (odpady zielone), h) inne odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych. Na terenie PSZOKu pojemniki lub kontenery na poszczególne frakcje odpadów powinny być odpowiednio oznaczone przez Wykonawcę. PSZOK powinien świadczyć usługi co najmniej raz w miesiącu w godzinach 12.00-17.00. Informacja o godzinach pracy PSZOKu, zakresie świadczonych usług, danych o firmie odpowiedzialnej za prowadzenie punktu, powinna być umieszczona na terenie punktu, w taki sposób, żeby była czytelna i widoczna. PSZOK powinien być odpowiednio nadzorowany i sprawdzany przez Wykonawcę. Zmawiający nie wymaga budowy obiektów budowlanych na potrzeby funkcjonowania PSZOKu. PSZOK powinien zostać utworzony na działce Nr 91/4 obręb Wilczęta wyznaczonej przez Zamawiającego i udostępniony mieszkańcom w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca nie może przechowywać odpadów bezpośrednio odebranych od właścicieli nieruchomości na terenie PSZOKu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów przyjętych do PSZOK, do potwierdzenia ich przyjęcia dostarczającemu odpad oraz do składania Zamawiającemu sprawozdania ilościowego i jakościowego z funkcjonowania PSZOKu przyjemniej raz na kwartał. 7) Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do nieodpłatnego utworzenia punktów segregacji odpadów tzw. „gniazd” zlokalizowanych w każdej miejscowości Gminy, z przeznaczeniem na gromadzenie odpadów typu: szkło, plastik, papier, bioodpady – w ilości wskazanej w Załączniku Nr 3 do SIWZ. Wykaz wymaganych pojemności pojemników: - szkło - 240 l, - plastik – 480 l* lub 1100 l w wybranych gniazdach (zgodnie z załącznikiem Nr 3) - papier – 240 l, - bioodpady – 240 l. Wykonawca będzie prowadził przegląd pojemników 2 razy w roku, pod kątem ich stanu technicznego, a w razie konieczności dokona ich naprawy lub odświeżenia (np. pomalowanie, naklejenie nowych etykiet). W przypadku uszkodzenia pojemnika do selektywnej zbiórki odpadów, którego nie można naprawić Wykonawca niezwłocznie wymieni pojemnik. * Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia pojemników przeznaczonych na plastik o mniejszych pojemnościach tj. 2*240l, tak aby po zsumowaniu dawały pojemność 480 l. 8) Wykonawca dostarczy pojemniki na przeterminowane leki do punktów opieki zdrowotnej i do apteki w Wilczętach (po 1 sztuce/obiekt – max 3 szt.) oraz pojemniki na zużyte baterie i akumulatory inne niż przemysłowe i samochodowe do budynków użyteczności publicznej (szkoły, urząd gminy, poczta), w ilości nie mniejszej niż 1 pojemnik/obiekt (max. 5 sztuk) - na zamówienie Zamawiającego oraz po ich wypełnieniu zapewni ich opróżnianie, na zamówienie Zamawiającego, w najbliższym możliwym terminie odbioru odpadów komunalnych w danej miejscowości. 9) Wykonawca odbierze odpady ulegające biodegradacji (kod 20 02 01, 20 01 08) w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji od właścicieli nieruchomości (poza tymi, które gromadzone są w kompostownikach), co najmniej raz w miesiącu (nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie w okresie wiosenno-letnim od kwietnia do września). Wykonawca zapewni pojemnik/kontener na odpady zielone, w przypadku, gdy Zamawiający zgłosi takie zapotrzebowanie. 10) Wykonawca zapewni dostarczenie odpowiednich pojemników/kontenerów do gromadzenia odpadów powstałych w wyniku prowadzenia robót remontowo-budowlanych, wymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy, na indywidualne zgłoszenie właściciela nieruchomości zamieszkałej lub nie zamieszkałej oraz odbierze te odpady i przetransportuje, na koszt właściciela nieruchomości. W przypadku drobnych prac remontowo-budowalnych niewymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia do organu architektoniczno-budowlanego, Wykonawca odbierze tego rodzaju odpady na indywidualne zgłoszenie właściciela nieruchomości, nieodpłatnie, bezpośrednio z nieruchomości lub z PSZOK. 11) Zamawiający wymaga takiej organizacji usług odbierania odpadów, która pozwoli mu w sposób jednoznaczny ustalić ilość odebranych odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest dążyć do osiągnięcia przez Gminę Wilczęta poziomu recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła oraz poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych w wysokości określonej w przepisach Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 2167). Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest dążyć do ograniczenia przez Gminę Wilczęta odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania do wysokości określonej w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz.U. z 2017 r., poz. 2412) 12) Odpady należy odbierać specjalistycznym sprzętem, gdzie dla odpadów zmieszanych należy stosować samochody z zabudową kompaktującą (śmieciarki), a dla odpadów selektywnie zbieranych samochody z zabudową kompaktującą lub skrzyniową zależnie od rodzaju urządzeń do zbierania odpadów. Wykonawca tak opracuje trasy, aby odpady były zbierane tylko z terenu Gminy Wilczęta. Nie dopuszcza się zbierania lub dopełniania pojazdu odpadami pochodzącymi z terenu innej gminy. Pojazdy po zapełnieniu bez dodatkowego postoju, będą dostarczały odpady do RIPOK. Wykonawca nie może dokonywać mieszania odpadów zebranych selektywnie z odpadami zebranymi nieselektywnie. 13) Wykonawca winien dokonywać odbioru odpadów z nieruchomości w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-19.00. Wykonawca nie ma obowiązku wchodzenia, w celu odebrania odpadów na posesje zamknięte (chyba, że zostało to uzgodnione z właścicielem posesji). Wykonawca po odebraniu odpadów komunalnych winien odstawić pojemnik w miejsce poprzedniej lokalizacji. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych w każdej ilości, umieszczonej w pojemnikach, a także w przypadku okresowych nadwyżek w workach wystawionych przez właściciela nieruchomości. Wykonawca będzie prowadził usługi odbioru odpadów z należytą starannością, w taki sposób by nie uszkodzić pojemników do zbierania odpadów należących do właścicieli nieruchomości. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody, wyrządzone na mieniu właścicieli nieruchomości oraz Zamawiającego, w związku z realizacją przedmiotu zamówienia na zasadach określonych Kodeksem cywilnym. Na terenie zabudowy jednorodzinnej, wielorodzinnej i z nieruchomości niezamieszkałych obowiązywać będzie system mieszany (pojemnikowo-workowy) zbiórki odpadów komunalnych. Pojemniki do niesegregowanych (zmieszanych) lub segregowanych odpadów komunalnych zapewniają właściciele nieruchomości. Wykonawca zapewni pojemniki lub worki do selektywnej zbiórki odpadów właścicielom nieruchomości, którzy zgłoszą na nie zapotrzebowanie z tym, że koszt zakupu bądź dzierżawy pokrywa właściciel nieruchomości zamieszkałej lub niezamieszkałej. Wykonawca zmierzał będzie do sukcesywnego dostosowania oznaczenia nowych pojemników i/lub worków do selektywnej zbiórki, które nabędą właściciele nieruchomości, zgodnie z oznaczeniem podanym przez Zamawiającego w pkt 4 ppkt a, również stosownie do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 28 grudnia 2018 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2018r., poz. 2482), 14) Wykonawca zobowiązany będzie do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. Wykonawca jest zobowiązany do zbierania odpadów leżących luzem obok zapełnionych pojemników, kontenerów oraz w miarę możliwości do doprowadzenia do porządku terenu przyległego, zanieczyszczonego na skutek przepełnienia wymienionych urządzeń do gromadzenia odpadów. Obowiązek ten winien być realizowany niezwłocznie po opróżnieniu pojemników, kontenerów. 15) Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania pojemników i kontenerów zlokalizowanych w PSZOK i w punktach gniazdowych w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym, w tym pojemniki na odpady biodegradowalne powinny być myte i dezynfekowane co najmniej dwa razy w roku w okresie letnim o czym Wykonawca winien zawiadomić Zamawiającego (w tym co najmniej raz w miesiącach V-VI oraz co najmniej raz w miesiącach VIII-IX). 3. Inne wymagania: 1) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia w formie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów oraz składania sprawozdań, zgodnie z obowiązującymi przepisami – w formie papierowej i/lub elektronicznej, po uzgodnieniu z Zamawiającym. W sprawozdaniu należy zastosować wzór do obliczania poziomów recyklingu, zgodnie z § 3 ust 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U. z 2016 r., poz. 2167). 2) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu kopii dowodów dostarczenia odpadów do RIPOK (karty ewidencji odpadów, karty przekazania odpadów), wraz z fakturą za usługę za dany miesiąc. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i aktualizowana na bieżąco ewidencji nieruchomości, z których odbierane będą odpady komunalne oraz do wykazania liczby nieruchomości, z których odebrano odpady komunalne w danym miesiącu z podziałem na zamieszkałe i niezamieszkałe, wraz z fakturą za usługę za dany miesiąc. 4) Wykonawca zobowiązany będzie kontrolować i zgłaszać Zamawiającemu wszystkie przypadki niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządzając na tą okoliczność odpowiednią dokumentację (np. notatkę, zdjęcie identyfikujące nieruchomość i potwierdzające zmieszanie odpadów) i przekazywać ją do Zamawiającego niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 2 dni od stwierdzenia tego faktu. Jednocześnie Wykonawca dokonuje odbioru tych odpadów jako zmieszane odpady komunalne oraz pozostawia informację w formie ostrzeżenia dla właściciela nieruchomości o stwierdzeniu przypadku zmieszania odpadów. 5) Wykonawca opracuje szczegółowy harmonogram odbierania odpadów komunalnych zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest realizować usługę terminowo, zgodnie z przyjętym i ustalonym z Zamawiającym harmonogramem i w sposób zgodny z warunkami określonymi w SIWZ oraz realizować niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni roboczych wszelkie uzasadnione reklamacje zgłoszone przez właścicieli nieruchomości do Zamawiającego oraz informować o sposobie ich załatwienia. Harmonogram obejmujący okres od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej 1 stycznia do 31 grudnia 2020 roku powinien być uzgodniony z Zamawiającym, a ponadto powinien zawierać dane kontaktowe do składania reklamacji do Wykonawcy przez właścicieli nieruchomości, z pominięciem reklamacji dotyczących nieodebrania odpadów komunalnych zgodnie z terminami wywozów. Harmonogram powinien zawierać informację, że wszelkie reklamacje dotyczące nieodebrania odpadów z terenu nieruchomości należy zgłaszać do Urzędu Gminy w Wilczętach. Kolejne harmonogramy należy uzgadniać z Zamawiającym z wyprzedzeniem co najmniej dwutygodniowym. Harmonogramy będą umieszczone na stronie BIP i na stronie internetowej Zamawiającego oraz winny być umieszczone także na stronie internetowej Wykonawcy oraz przekazane przez Wykonawcę bezpośrednio właścicielom nieruchomości. Zamawiający dopuszcza w ciągu danego roku świadczenia przedmiotowej usługi możliwość zmiany harmonogramów, po uzgodnieniu pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym, w momencie zaistnienia uzasadnionej potrzeby na zmianę. Wykonawca obowiązany będzie, w wyjątkowych sytuacjach, na odrębne zgłoszenie Zamawiającego, odebrać odpady poza ustalonym harmonogramem, jeśli wynikać to będzie z zagrożenia bezpieczeństwu życia i zdrowia mieszkańców lub z innych uzasadnionych przyczyn. 6) Wykonawca obowiązany będzie prowadzić rejestr skarg i wniosków w zakresie prowadzonej działalności na terenie Gminy Wilczęta, rozpatrywać skargi i wnioski, udostępniać rejestr Zamawiającemu i sporządzić informację w każdym czasie, na żądanie Zamawiającego nie później niż w ciągu 10 dni od daty żądania, lub bez żądania za każdy rok nie później niż do 31 stycznia następnego roku. 7) Wykonawca wyznaczy koordynatora umowy, który będzie dostępny pod numerem telefonu w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00. 8) Baza magazynowo-transportowa Wykonawcy oraz pojazdy przeznaczone do realizacji zamówienia muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz.122). 9) Wykonawca powinien być wpisany do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1466 z póz.zm.), lub uzyskać taki wpis przed uruchomieniem usługi odbioru zużytego sprzętu elektrycznego lub elektronicznego oraz poinformować o tym fakcie Zamawiającego. 10) Wykonawca winien wykonywać usługę pojazdami odpowiednio oznaczonymi nazwą firmy realizującej usługę odbioru odpadów z terenu działania Zamawiającego umieszczonej na pojeździe lub na tablicy informacyjnej w pojeździe, również podczas wykonywania usługi transportu odpadów do RIPOK. 11) Wykonawca powinien prowadzić działania informacyjne i edukacyjne na terenie Gminy Wilczęta w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególności w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. 12) Przed sporządzeniem oferty wskazane jest, aby Wykonawca usługi przeprowadził lustrację terenu Gminy w celu zapoznania się ze stanem dróg oraz rozmieszczeniem nieruchomości na terenie Gminy. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania wspólnej wizji lokalnej w terenie. 4. Charakterystyka Gminy Wilczęta: 1) Powierzchnia gminy: 148 km2, 2) Liczba mieszkańców - 2073 osoby (dane wg deklaracji na dzień 30.06.2019 r.) 3) Szacunkowa ilość nieruchomości zamieszkałych jednorodzinnych i wielorodzinnych – 847 (dane na podstawie złożonych deklaracji na dzień 30.06.2019) 4) Szacunkowa ilość nieruchomości niezamieszkałych – 43 (dane na podstawie złożonych deklaracji na dzień 30.06.2019). 5) W trakcie trwania zamówienia przewiduje się wzrost liczby nieruchomości o około 1,5 %, natomiast wzrost liczby mieszkańców o około 3,0 %. 6) Dane szacunkowe przewidziane do odbioru i transportu odpadów komunalnych: a) Odpady zmieszane 600,00 Mg/24 m-ce (dane szacunkowe w oparciu o dane ze sprawozdania z gospodarki odpadami za rok 2018) b) odpady segregowane frakcje podstawowe 160,00 Mg/24 m-ce (dane szacunkowe w oparciu o dane ze sprawozdania z gospodarki odpadami za rok 2018), c) odpady ulegające biodegradacji - 10,00 Mg/24 m-ce (dane szacunkowe w oparciu o dane ze sprawozdania z gospodarki odpadami za rok 2018) d) Odpady wielkogabarytowe i problematyczne 10,00 Mg/24 m-ce (dane szacunkowe w oparciu o dane ze sprawozdania z gospodarki odpadami za rok 2018). Szacunkowa ilość odpadów w ciągu realizacji usługi wynosi około 780,00 Mg. Ostateczna Ilość wytworzonych odpadów może ulec zmianie (może być niższa lub wyższa). Podane wartości ilości nieruchomości i liczby mieszkańców mogą się zmieniać w czasie realizacji przedmiotu zamówienia (np. na skutek zmian w ewidencji działalności gospodarczej, nowopowstałych nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, zmiany liczby mieszkańców).

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90513100-7
90512000-9
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-01-01   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek ten zostaje spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: a) aktualny wpis do Rejestru Działalności Regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Wilczęta (najpóźniej na dzień podpisania umowy z wybranym Wykonawcą) zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U z 2018 r. poz. 1454), b) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 701), c) jest wpisany do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Główny Inspektorat Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (t.j. Dz.U. z 2018 roku, poz. 1479)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży opłaconą polisę OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 100000,00 zł lub posiada zdolność kredytową na co najmniej wskazaną kwotę. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) posiadający wiedzę i doświadczenie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że - wykonał usługi polegające na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych, t.j. minimum 1 usługę w przedmiotowym zakresie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, w ilości co najmniej 300 Mg rocznie odebranych i przetransportowanych odpadów z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych od jednego Zamawiającego, których należyte wykonanie potwierdzone zostanie odpowiednim dokumentem, (np. referencje, sprawozdania M-09, G-06, itp.), zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 10 do SIWZ, b) dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym, w tym pojazdy oraz baza magazynowo-transportowa (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca będzie dysponował, co najmniej: - 2 pojazdami przystosowanymi do odbioru odpadów komunalnych zmieszanych, - 2 pojazdami przystosowanymi do odbioru odpadów zebranych selektywnie, - 1 pojazdem do odbierania odpadów, bez funkcji kompaktującej, - 1 pojazdem o ładowności do 3,5 t w celu wykonania usługi odbioru odpadów z nieruchomości znajdujących się w miejscach trudnodostępnych. Pojazdy muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11.01.2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r., poz. 122). Pojazdy winny być wyposażone w system monitoringu (GPS) bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, umożliwiający weryfikację danych przez Zamawiającego. Ponadto pojazdy winny być trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu z nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne. Wykonawca winien załączyć do oferty dowody rejestracyjne pojazdów wykazanych w załączniku Nr 12 do SIWZ (kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem), lub w przypadku nieposiadania, inne dokumenty uprawniające do korzystania z pojazdu np. tytuł własności, umowa najmu, umowa leasingu itp. Wykonawca winien posiadać bazę magazynowo – transportową spełniającą wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11.01.2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r., poz. 122) usytuowaną w gminie Wilczęta lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy oraz znajdującą się na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny. c) dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040, z późn. zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem prac - kierowcy pojazdów i pracownicy fizyczni, którzy wykonują czynności związane z odbiorem odpadów z nieruchomości. W celu wykazania spełnienia tego warunku należy złożyć wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 11 do SIWZ).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, aktualny wpis do Rejestru Działalności Regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Wójta Gminy Wilczęta, aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2019, poz. 701), wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Główny Inspektorat Ochrony Środowiska. 2) Opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 100000,00 zł (polisa oraz dowód opłacenia polisy) 3) Wykaz wykonanych usług - załącznik Nr 10 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 4) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez Wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 11 do SIWZ. 5) Potencjał techniczny niezbędny do realizacji zamówienia dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (Wykonawca winien załączyć kserokopie poświadczonych za zgodność z oryginałem dowodów rejestracyjnych pojazdów wykazanych w nw. załączniku lub w przypadku ich nieposiadania, inne dokumenty uprawniające do korzystania z pojazdu np. tytuł własności, umowa najmu, umowa leasingu itp.) - załącznik nr 12 do SIWZ. 6) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom zamówienia – jeśli dotyczy - załącznik nr 13 do SIWZ. 1. Uwaga: a) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty z rozdz.VII pkt 4 ppkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, składa także dokumenty wymienione w rozdz. VII pkt 4 ppkt 1w odniesieniu do tych podmiotów, c) jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania, d) jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania, e) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także oświadczenie określone w załączniku nr 8 do SIWZ - dotyczące Podwykonawców.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 6 do SIWZ (oryginał) 2) Dowód wniesienia wadium 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferenta reprezentuje pełnomocnik – oryginał dokumentu lub kopia poświadczona notarialnie) Uwaga: 1) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 niniejszej SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 14 do SIWZ. 4.Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 9 do SIWZ (oryginał) Uwaga: a) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP. przekazuje Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie, b) Wraz z oświadczeniem Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłóceń konkurencji w postępowaniu, c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3000,00 PLN (słownie: Trzy tysiące gr. 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Bank Spółdzielczy w Malborku oddział Młynary nr rachunku 21 8303 1029 0030 0300 0404 0002, z dopiskiem na przelewie: „Wadium. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Wilczęta oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych i z punktów gniazdowych w latach 2020-2021.” Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa wyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Czas rekacji na reklamację 30,00
Częstotliwość odbioru odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektronicznego 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia wprowadzone do treści zawieranej umowy oraz wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy zawarte są w załączniku nr 15 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy, jeżeli konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności; 1) w przypadku wystąpienia siły wyższej zmiana wymaga zgody obu stron umowy. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć i których nie mogły przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych, 2) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego – dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym, 3) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-12, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace żelbetowe przy budowie budynku wielorodzinnego - Giżycko
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuję firmy do wykonania prac żelbetowych. Inwestycja w Giżycku - budynek wielorodzinny. Rozpoczęcie prac możliwe od zaraz. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI