„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Leśna Podlaska w 2022 r.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLeśna Podlaska
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-08
  • ZamawiającyGMINA LEŚNA PODLASKA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00291437
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Leśna Podlaska w 2022 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŚNA PODLASKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237598

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bialska 30

1.5.2.) Miejscowość: Leśna Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-542

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 83/345-07-20

1.5.8.) Numer faksu: 83/345-07-21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lesnapodlaska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: lesnapodlaska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Leśna Podlaska w 2022 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fc79044-51b9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291437

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003859/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Leśna Podlaska w 2022 r

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://lesnapodlaska.biuletyn.net/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Elektroniczna Skrzynka Podawcza:
/5kdxn3e49y/SkrytkaESP znajdująca się na platformie ePUAP pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal
przetargi@lesnapodlaska.pl
https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu mini Portalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Agata Borysiuk, tel. +(48) 83 345 07 44, email: przetargi@lesnapodlaska.pl
Barbara Horbowiec, tel. +(48) 83 345 07 26, email: srodowisko@lesnapodlaska.pl
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeń mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być ograniczony. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
 specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu
TLS 1.2,
 format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
 oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
 integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:
 Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,
 Mozilla Firefox od wersji 15,
 Google Chrome od wersji 20.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. Zamawiający przekazuje identyfikator postępowania na miniPortalu jako załącznik Nr 9 do SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu, klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
8. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez email: iod@lesnapodlaska.pl
3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.:„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Leśna Podlaska w 2022 r.” prowadzonym
w trybie podstawowym;
4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”;
5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący jego nienaruszalność, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Leśna Podlaska.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie (zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami) odpadów komunalnych w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów przygotowania i recyklingu odpadów komunalnych oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r. poz. 888, z późn. zm.), oraz aktualnie obowiązującymi aktami wykonawczymi do powyższej ustawy, zapisami „Planu gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2022”, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Lubelskiego, Nr XXIV/349/2016 z dnia 2 grudnia 2016 roku w sprawie uchwalenia „Planu gospodarki odpadami dla województwa Lubelskiego 2022” oraz obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Leśna Podlaska,
a w szczególności:
1) odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych bez względu na występujące warunki atmosferyczne z każdego miejsca z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Leśna Podlaska;
2) odbiór, transport i zagospodarowanie wskazanych przez Zamawiającego odpadów komunalnych dostarczanych przez mieszkańców gminy Leśna Podlaska do Punktu Selektywnej Zbiorki Odpadów Komunalnych (zwanym dalej PSZOK) w dniu jego otwarcia. PSZOK zlokalizowany jest w m. Leśna Podlaska, (teren obok Urzędu Gminy);
3) zaopatrywanie nieruchomości w worki do odbioru odpadów;
4) odbiór i zagospodarowanie odpadów z dzikich wysypisk odpadów (w przypadku zaistnienia potrzeby);

Rodzaje odpadów odbieranych z nieruchomości zamieszkałych:
a) papieru i tektury,
b) metali i tworzyw sztucznych, w tym opakowania wielomateriałowe,
c) szkła,
d) bioodpadów ( frakcja mokra),
e) odpadów zielonych (stanowiących części roślin pochodzących z pielęgnacji terenów zielonych i ogrodów),
f) popiołu z palenisk domowych,
g) odpadów pozostałych po segregacji.
Rodzaje odpadów z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) inne odpady komunalne selektywnie zbierane:
a) chemikalia (farby, lakiery, impregnaty, rozpuszczalniki itp.) oraz opakowania po nich
b) meble i inne odpady wielkogabarytowe,
c) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
d) zużyte opony od samochodów osobowych (4 sztuki),
e) tekstylia i odzież,
f) odpady budowlane i rozbiórkowe.
Na terenie zabudowy jednorodzinnej, zagrodowej obowiązywać będzie system mieszany workowo – pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych.
Częstotliwość odbioru odpadów na obszarach o zabudowie jednorodzinnej:
a) bioodpady (frakcja mokra) –co dwa tygodnie,
b) odpady zielone (stanowiące części roślin pochodzących z pielęgnacji terenów zielonych i ogrodów) – co dwa tygodnie w okresie kwiecień- październik,
c) papier i tektura – raz na kwartał,
d) tworzywa sztuczne i wielomateriałowe i metal– raz w miesiącu,
e) szkło - raz na kwartał,
f) popiół – w miesiącach od października do maja raz miesiącu i w miesiącu sierpniu,
g) odpady pozostałe po segregacji – co dwa tygodnie.
Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system pojemnikowy.
Częstotliwość odbioru odpadów na obszarze o zabudowie wielorodzinnej:
a) bioodpady (frakcja mokra) –co tydzień,
b) papier i tektura – raz na kwartał,
c) tworzywa sztuczne i wielomateriałowe i metal– raz w miesiącu,
d) szkło - raz na kwartał,
e) popiół – w miesiącach od października do maja raz miesiącu i w miesiącu sierpniu
f) odpady pozostałe po segregacji – co tydzień.
W Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Leśnej Podlaskiej (PSZOK) będą przyjmowane nieodpłatnie następujące grupy odpadów, dostarczonych do punktu własnym kosztem i staraniem właścicieli nieruchomości:
a) chemikalia (farby, lakiery, impregnaty, rozpuszczalniki itp.) oraz opakowania po nich,
b) meble i odpady wielkogabarytowe (bez względu na ilość materiałów, z których są zbudowane),
c) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
d) zużyte opony z samochodów osobowych,
e) odpady budowlane i rozbiórkowe (z remontów i rozbiórek nie wymagających pozwoleń na budowę i rozbiórkę, z wyjątkiem materiałów zawierających azbest),
f) pozostałe nie wymienione (żarówki itp.).
Wszystkie powyższe rodzaje odpadów przyjmowane są w ilościach faktycznie powstałych w gospodarstwach domowych, nie wskazujących na ich przemysłowy, usługowy oraz produkcyjny charakter. PSZOK będzie funkcjonował przez cały okres obowiązywania umowy - 1 raz w miesiącu (oprócz grudnia) Wykonawca dbać będzie o czystość i porządek na terenie PSZOK w Leśnej Podlaskiej oraz na terenie bezpośrednio przyległym, a zebrane odpady winne być na bieżąco przekazywane do Regionalnej Instalacji Przetworzenia Odpadów Komunalnych w Białej Podlaskiej, uprawnionemu przedsiębiorcy do recyklingu lub zagospodarowane we własnym zakresie.
Przeterminowane i zbędne leki gromadzone będą w specjalnych pojemnikach w Aptece w Leśnej Podlaskiej, po czym odbierane będą przez Wykonawcę w terminach uzgodnionych z właścicielem Apteki.
Urządzenia do gromadzeni odpadów to pojemniki o pojemności od 60 l do 1100 l lub worki foliowe o pojemności 60-240 l odpowiednio dla:
a) papieru - kolor niebieski z napisem "Papier";
b) metali i tworzyw sztucznych oraz odpadów wielomateriałowych - kolor żółty z napisem "Metale i tworzywa sztuczne";
c) szkła - kolor zielony z napisem "Szkło";
d) bioodpadów ( frakcja mokra) i odpady zielone – kolor brązowy,
e) popiół – kolor szary,
f) odpadów pozostałe po segregacji - kolor czarny;
Charakterystyka worków z folii HDPE do zbiórki odpadów dostarczanych przez Wykonawcę :
1) 120 l w kolorze niebieskim na papier– (grubość folii - 0,02 mm),
2) 120 l w kolorze zielonym na szkło – (grubość folii - 0,06 mm),
3) 120 l w kolorze żółtym na tworzywa sztuczne - (grubość folii - 0,02 mm).
Worki powinny być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone oraz muszą posiadać adres i dane kontaktowe Wykonawcy.

Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie
Powierzchnia gminy – 97,69 km2
Liczba nieruchomości objętych zamówieniem wynosi 1081, w tym 8 budynków zabudowy wielorodzinnej i wielolokalowej.
Liczba nieruchomości może ulec zmianie w okresie realizacji umowy co nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.
Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do odbioru, transportu i zagospodarowania w ciągu 12 miesięcy wynosi łącznie ok. 849,01 Mg
Lp. Rodzaj odpadu Masa
[w Mg]
1 Odpady z papieru i tektury - kod 15 01 01 14
2 Zmieszane odpady opakowaniowe kod 15 01 06 243
3 Odpady ze szkła kod 15 01 07 76
4 Odpady kuchenne ulegające biodegradacji kod 20 01 08 169
5 Popiół z gospodarstw domowych kod ex. 20 01 99 159
6 Odpady ulegające biodegradacji kod 20 02 01 136
7 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne kod 20 03 01 0,5
8 Zużyte opony kod 16 01 03 4
9 Odpady budowlane i rozbiórkowe kod 17 09 04 17 01 07 33
10 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne kod 20 01 35, 20 01 36 2
11 Odpady wielkogabarytowe kod 20 03 07 12
12 Leki kod 20 01 32 0,01
13 Odzież i tekstylia kod 20 01 10, 20 01 11 0,5

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) 60
2 Termin płatności faktury (T) 40

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

17.2. Punkty za kryterium „Cena” - (C) zostaną obliczone według wzoru:
Cn
C = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
C - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.

W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
17.3. Punkty za kryterium „Termin płatności faktury” – (T) będą przyznawane
w następujący sposób:
termin płatności faktury 21 dni – 0 punktów,
termin płatności faktury 30 dni – 40 punktów.
Niedopuszczalne jest zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie innych terminów płatności faktury niż ww. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę w ofercie innych terminów płatności faktury niż ww., krótszego terminu płatności faktury niż 21 dni lub niewskazania terminu płatności faktury, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 p.z.p. W przypadku wskazania terminu płatności faktury powyżej 30 dni, Zamawiający przyjmie 30-dniowy termin płatności faktury.
17.4. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L= C+T
Gdzie,
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”,
T – punkty uzyskane w kryterium „Termin płatności faktury”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada:
a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w przepisie art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r. poz. 888 z poźn. zm.) w zakresie wszystkich rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem,
b) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 z późn. zm.) w zakresie rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem,

6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
a) Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonuje) należycie: co najmniej jedną usługę świadczoną w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy polegającą na odbiorze
i zagospodarowaniu odpadów komunalnych w ilości nie mniejszej niż 600 ton (600 Mg).
Uwaga:
Wykonawca powinien w wykazie usług wyraźnie określić zakres
usług, w tym ilość odpadów, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.

b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że do wykonania zamówienia dysponuje następującym potencjałem technicznym:
− dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych przystosowanych do odbioru pojemników 60 - 1100 l;
− dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych przystosowanych do odbioru pojemników 60 - 1100 l ;
− jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej (z dźwignikiem hakowym lub bramowym do odbioru kontenerów KP-5 , KP-7 z odpadami).

Uwaga:
1. Pojazdy powinny być trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i nr telefonu podmiotu odbierającego odpad.
2. Pojazdy winny spełniać wymagania określone w § 5 ust. 1 z rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (t. j. Dz.U. z 2013 r. poz. 122 z późn. zm.).

 usytuowaną na terenie Gminy Leśna Podlaska lub nie dalej niż 60 km od granic administracyjnych gminy bazą magazynowo - transportową. Baza magazynowo - transportowa musi spełniać warunki określone
w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122). Baza powinna być usytuowana na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.3.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a) potwierdzenia wpisu do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 888 z późn. zm.) w zakresie wszystkich rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem, w odniesieniu do warunku określonego w pkt 6.1.2, lit. a) SWZ
b) aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.
o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 z późn. zm.) w zakresie rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem lub wpis do rejestru BDO w zakresie rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem
w odniesieniu do warunku określonego w pkt 6.1.2, lit. b) SWZ
c) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed terminem składania ofert zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ–
w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4, lit a) SWZ,
d) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami zgodnie
z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4, lit b) SWZ,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 5 do SWZ. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.
10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 12 Zmiany umowy
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy Prawo zamówień
publicznych i innych przypadków wskazanych w niniejszej umowie, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Strony dopuszczają dokonywanie zmian w umowie w zakresie terminu wykonania umowy w przypadku:
1) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami lub obowiązującymi przepisami prawa. Zmiana terminu nastąpi wyłącznie o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebnyna usunięcie skutków tego działania,
2) wystąpienie opóźnień, przeszkód, utrudnień powstałych z przyczyn dotyczących Zamawiającego, w szczególności w przypadku niewyłonienia Wykonawcy
na kolejny okres wykonywania przedmiotu umowy.
3. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy ze względu na ograniczenia i nakazy spowodowane epidemią koronawirusa w przypadkach i na zasadach określonych
w obowiązujących przepisach, w szczególności w ustawie z dnia 2 marca 2020r.
o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem
i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U z 2020r., poz.374 z późn.zm.).
4. Zmiany, o których mowa w ust. 3mogą być dokonane tylko, jeżeli jest to niezbędne dla prawidłowego wykonania umowy.
5. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian do umowy na skutek okoliczności, o których mowa powyżej, Strona która poweźmie o nich wiadomość zobowiązana jest niezwłocznie poinformować o tym pisemnie drugą Stronę.
6. Wszystkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7. Nie stanowi zmiany istotnej umowy w rozumieniu art. 454 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) zmiana danych teleadresowych,
2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy
(np. zmiana nr rachunku bankowego).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 11.8. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-08 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę tkaniny w markizie balkonowej - Świdnik
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wymianę tkaniny w markizie balkonowej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI