Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Ryczywół.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Ryczywół.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRyczywół
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-11-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Ryczywół
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-14
  • Numer ogłoszenia647305-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 647305-N-2018 z dnia 2018-11-14 r.

Gmina Ryczywół: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Ryczywół.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ryczywół, krajowy numer identyfikacyjny 570791431, ul. ul. Mickiewicza  10 , 64-630   Ryczywół, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 67 283 70 02, e-mail ug@ryczywol.pl, faks 67 283 89 90.
Adres strony internetowej (URL): http://www.ryczywol.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.ryczywol.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.ryczywol.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy w Ryczywole, ul. Mickiewicza 10, 64-630 Ryczywół

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Ryczywół.
Numer referencyjny: RIR.271.09.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych powstających w gospodarstwach domowych, obiektach gminnych oraz budynkach użyteczności publicznej z terenu Gminy Ryczywół z wyłączeniem odpadów związanych z prowadzeniem prywatnej działalności gospodarczej. Przedmiot zamówienia obejmuje nieruchomości zamieszkałe określone w Załączniku 1 i 2 niniejszego opisu oraz obiekty i budynki użyteczności publicznej określone w Załączniku nr 4 niniejszego opisu. Powierzchnia Gminy Ryczywół wynosi 154,54 km². Szacunkowa liczba mieszkańców, którzy będą objęci usługą odbierania odpadów komunalnych w gminie wynosi ok. 6500 osób. Szacunkowa ilość nieruchomości, od których należy odebrać odpady komunalne - 1790 (nieruchomości jednorodzinne i wielolokalowe). Odpady komunalne zmieszane i biodegradowalne będą odbierane i przewożone niezwłocznie po wykonaniu usługi (odbiorze odpadów) do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowe – Toniszewo – Kopaszyn, zgodnie Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami; odpady komunalne segregowane Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie, przekazując je zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami określoną w obowiązujących przepisach prawa. Przedmiot zamówienia będzie realizowany poprzez organizację selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie z podziałem na: 1) odpady niesegregowane zmieszane (kod 20 03 01); 2) odpady opakowaniowe z metali, tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe (kody 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06 ); 3) odpady segregowane – szkło (kod 15 01 07, 20 01 02); 4) odpady segregowane – papier i tektura (kod 15 01 01, 20 01 01); 5) odpady biodegradowalne (kod 20 02 01, 20 02 03, 20 01 08); 6) odpady niebezpieczne – przeterminowane leki (kody 20 01 31, 20 01 32); 7) odpady komunalne obejmujące: chemikalia (np. farby, lakiery, środki ochrony roślin), opony, meble i inne odpady wielkogabarytowe (kody 20 01 27, 20 01 28, 20 01 29, 20 01 30, 20 03 07, 16 01 03); 8) odpady elektryczne i elektroniczne (kody 20 01 21, 20 01 23, 20 01 35, 20 01 33, 20 01 34, 20 01 36); 9) odpady remontowo – budowlane (kody 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 01 82, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 03 02, 17 03 80, 17 06 04, 17 08 02). Odbiór odpadów odbywać się będzie z podziałem na czysty gruz i pozostałe odpady remontowo-budowlane. UWAGA!!! Międzygminne Składowisko Odpadów Komunalnych w Toniszewie-Kopaszynie nie przyjmuje zbieranych w ramach odbioru od mieszkańców odpadów remontowo-budowlanych i remontowych okien, farb, lakierów i klejów, w związku z czym podmiot odbierający i zagospodarowujący odpady jest zobligowany do ich odbioru i odpowiedniego zagospodarowania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami. 1. Zbiórka odpadów komunalnych z posesji jednorodzinnych oraz wielorodzinnych z częstotliwością wywozu jak z nieruchomości jednorodzinnych: Mieszkańcy na swoich nieruchomościach będą zbierać w systemie mieszanym: workowym i pojemnikowym odpady: 1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: odpady gromadzone będą w pojemnikach. Częstotliwość załadunku i wywozu – 1 raz na dwa tygodnie. 2) selektywnie zbierane odpady komunalne: a) selektywna zbiórka odpadów opakowaniowych z metali, tworzyw sztucznych, odpadów opakowaniowych wielomateriałowych oraz papieru i tektury będzie się odbywać w systemie workowym bądź pojemnikowym. Częstotliwość załadunku i wywozu – 1 raz na 4 tygodnie. b) selektywna zbiórka odpadów opakowaniowych ze szkła będzie się odbywać w systemie workowym bądź pojemnikowym. Częstotliwość załadunku i wywozu – 1 raz na 4 tygodnie. c) odpady biodegradowalne gromadzone będą w pojemnikach lub workach. Częstotliwość załadunku i wywozu – 1 raz na 2 tygodnie, w okresie od 1.XII–31.III - 1 raz na 4 tygodnie. Wykaz posesji, z których odbierane będą odpady stanowi Załącznik nr 1 niniejszego opisu. 2. Zbiórka odpadów komunalnych z nieruchomości zabudowanych budynkami wielolokalowymi zarządzanymi przez zarządców nieruchomości np. (Spółdzielnie Mieszkaniowe, Wspólnoty itp.): Mieszkańcy na swoich nieruchomościach będą zbierać w systemie pojemnikowym odpady: 1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: odpady gromadzone będą w pojemnikach. Częstotliwość załadunku i wywozu – 1 raz w tygodniu. 2) selektywnie zbierane odpady komunalne: a) selektywna zbiórka odpadów opakowaniowych z metali, tworzyw sztucznych, odpadów opakowaniowych wielomateriałowych oraz papieru i tektury, będzie się odbywać w systemie pojemnikowym. Częstotliwość załadunku i wywozu – 1 raz na 2 tygodnie. b) selektywna zbiórka odpadów opakowaniowych ze szkła na terenie zabudowy wielolokalowej będzie się odbywać w systemie pojemnikowym. Częstotliwość załadunku i wywozu – 1 raz na 2 tygodnie. c) odpady biodegradowalne gromadzone będą w pojemnikach. Częstotliwość załadunku i wywozu – 1 raz w tygodniu, w okresie od 1.XII–31.III - 1 raz na 2 tygodnie. Wykaz nieruchomości, z których odbierane będą odpady stanowi Załącznik nr 2 niniejszego opisu. 3. Zbiórka pozostałych odpadów komunalnych: 1) odpady komunalne obejmujące chemikalia (np. farby, lakiery, środki ochrony roślin), opony, meble i inne odpady wielkogabarytowe oraz odpady elektryczne i elektroniczne - odbiór odpadów odbywać się będzie bezpośrednio sprzed posesji w formie „wystawek” 2 razy w roku w ustalonych przez Zamawiającego terminach. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć pojemniki do zbiórki zużytych baterii do następujących punktów : • Urząd Gminy w Ryczywole, ul. Mickiewicza 10; • Sklep „Denar” ul. Kolejowa 11, 64-630 Ryczywół; • Szkoła Podstawowa w Ryczywole, ul. Szkolna 1; • Przedszkole Publiczne w Ryczywole, os. Przyjaźni 5; • Zespół Szkolno - Przedszkolny w Ludomach, Ludomy 25, Ludomy 84; Częstotliwość załadunku i wywozu – co najmniej jeden raz na pół roku. 2) odpady niebezpieczne typu przeterminowane leki – odbiór odpadów będzie się odbywać poprzez dowożenie ich przez mieszkańców do punktów stacjonarnych w aptekach: • Apteka „ Pod Wagą”, ul. Czarnkowska 37, Ryczywół Tel. (67) 28-37-035 • Punkt Apteczny „ SANITAS”, ul. Kolejowa 11, Ryczywół, Tel. (67) 28-37-086 • Apteka Nowa, ul. Kolejowa 8a, 64-630 Ryczywół Tel. 542-036-587 • Punkt Apteczny w Ludomach, Ludomy 71 Tel. (67) 28-36-219 Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć pojemniki do zbiórki przeterminowanych leków do ww. punktów. Częstotliwość załadunku i wywozu – co najmniej jeden raz na pół roku. 3) Odpady komunalne dostarczane przez mieszkańców do stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwanego dalej PSZOK w Ryczywole bądź innego zastępczego punktu do zbiórki odpadów. Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów (PSZOK) bądź innego, zastępczego punktu do zbiórki odpadów (odpady ulegające biodegradacji, odpady zielone, przeterminowane leki, chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady budowlane i rozbiórkowe, stanowiące odpady komunalne) na wezwanie Zamawiającego. Selektywnie zebrane frakcje odpadów komunalnych winny być na bieżąco, tj. po zapełnieniu kontenerów lub pojemników, przekazywane do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami określoną w obowiązujących przepisach prawa. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu kartę przekazania odpadów najpóźniej 14 dni po przekazaniu ich do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. 4. Zbiórka odpadów komunalnych z obiektów gminnych i budynków użyteczności publicznej: Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji usługę polegającą na wywozie odpadów stałych z pojemników na odpady zlokalizowanych na terenie obiektów gminnych oraz budynków użyteczności publicznej. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów zgodnie z częstotliwością określoną w Załączniku nr 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych wywozów (na zgłoszenie) w przypadku okresowo zwiększonej ilości odpadów stałych. 5. Odbiór i transport odpadów: 1) Odpady komunalne zmieszane będą gromadzone w urządzeniach do zbierania odpadów typu pojemnik, natomiast odpady segregowane będą zbierane przez mieszkańców w systemie workowym, a w przypadku budynków użyteczności publicznej w pojemnikach typu pojemnik/gniazdo. 2) Wykonawca jest zobowiązany wyposażyć nieruchomości w urządzenia do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych oraz jeśli właściciel/zarządca nieruchomości wyrazi taką wolę, to również w pojemniki do zbierania odpadów segregowanych i odpadów biodegradowalnych – na koszt właściciela/zarządcy. Zasady dostarczenia, finansowego rozliczenia i forma własności pojemników, pozostają wyłącznie po stronie Wykonawcy i właścicieli nieruchomości. 3) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania w sposób trwały (wodoodporna naklejka) wszystkich pojemników na odpady niesegregowane znajdujących się na nieruchomościach zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Ryczywół poprzez nadanie indywidualnego numeru gospodarstwa, przypisanego przez Zamawiającego, w terminie 14 dni od otrzymania od zamawiającego informacji o nowych nieruchomościach zgłoszonych do systemu lub doposażenia nieruchomości w dodatkowy pojemnik do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych. 4) Wykonawca poweźmie w sposób dowolny ustalony przez siebie, informację od mieszkańców/zarządców nieruchomości w sprawie dostarczenia pojemników. Wykaz nieruchomości do których należy dotrzeć z zapytaniem odnośnie wyposażenia w urządzenia do zbierania odpadów stanowi Załącznik nr 1, 2 i 3 niniejszego opisu. 5) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć do gospodarstw domowych worki do selektywnej zbiórki odpadów. Worki powinny być wykonane z folii LDPE o grubości minimum 60 mikronów w zależności od gromadzonej frakcji oraz odpowiednio opisane (worek niebieski: o nazwie „papier” na papier i tekturę: worek żółty o nazwie „metal i tworzywa sztuczne” na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metal; worek brązowy o nazwie „bio” ma odpady ulegające biodegradacji, zielone; worek zielony o nazwie „szkło” na szkło) wraz ze wskazaniem odpadów, które należy i nie należy wrzucać do worka. Wykonawca zobowiązany będzie pozostawić nowe worki na dalsze zbieranie odpadów przy odbiorze odpadów poszczególnych partii odpadów selektywnych w ilości, która została zabrana. 6) Wykonawca odbiera wszystkie odpady komunalne z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Ryczywół. O kolejnych nowo powstałych nieruchomościach zamieszkałych, które należy oznakować w sposób określony w pkt. 3, i od których należy odbierać odpady komunalne, Zamawiający powiadomi Wykonawcę w terminie 14 dni roboczych liczonych od momentu złożenia deklaracji przez właściciela w/w nieruchomości. 7) Odpady komunalne należy odbierać od mieszkańców Gminy w dniach od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:00 do 17:00. Za zgodą Zamawiającego godziny odbioru mogą zostać wydłużone. 8) Odpady komunalne z budynków użyteczności publicznej należy odbierać w terminach ich otwarcia. 9) Przed zawarciem umowy Zamawiający otrzyma od Wykonawcy Harmonogram odbioru odpadów dotyczący wywozu odpadów od mieszkańców Gminy, sporządzony na podstawie wzoru przekazanego przez Zamawiającego z podziałem na: a) posesje jednorodzinne oraz wielorodzinne z częstotliwością odbioru jak z posesji jednorodzinnych, b) nieruchomości zabudowane budynkami wielolokalowymi zarządzanymi przez zarządców nieruchomości np. Spółdzielnie Mieszkaniowe, Wspólnoty itp., c) mobilne punkty selektywnej zbiórki odpadów komunalnych/ stacjonarny PSZOK, d) odbiór przeterminowanych leków z aptek i zużytych baterii z wyznaczonych punktów. Zaakceptowany przez Zamawiającego Harmonogram odbioru odpadów stanowić będzie załącznik do umowy. 10) Najpóźniej 3 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi Wykonawca dostarczy do gospodarstw domowych, w których powstają odpady komunalne Harmonogram wywozu odpadów zawierający co najmniej: a) nazwę, adres, telefon kontaktowy i adres poczty elektronicznej wykonawcy, b) datę odbioru poszczególnych frakcji odpadów komunalnych, c) informację dotyczącą konieczności zapewnienia przez właścicieli nieruchomości dostępu do pojemników w których gromadzone są odpady komunalne pracownikom wykonawcy, w dniach ustalonych w Harmonogramie, z uwzględnieniem przedziału godzinowego odbioru odpadów. W przypadku zmian Harmonogramu odbioru odpadów Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowy Harmonogram w terminie 7 dni od dnia jego zaakceptowania przez Zamawiającego. W przypadku zgłoszenia przez mieszkańca braku otrzymania Harmonogramu, Wykonawca zobowiązany jest do jego dostarczenia za pisemnym potwierdzeniem jego odbioru przez mieszkańca, w terminie 5 dni od dnia dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności dostarczenia Harmonogramu – pod rygorem zastosowania kary umownej. 11) Wykonawca zobowiązany jest po opróżnieniu pojemnika na gromadzenie odpadów do pozostawienia go przed nieruchomością, jeżeli właściciel posesji wystawił pojemnik z odpadami lub do pozostawienia go na terenie posesji (np. za bramą, furtką), w przypadku gdy, właściciel posesji nie wystawił pojemnika poza teren posesji. Wykonawca nie jest zobowiązany do odstawiania pustego pojemnika w miejsce gromadzenia odpadów a jedynie do pozostawienia pojemnika w granicach posesji. 12) Wykonawca będzie zobowiązany do zgłoszenia nieprawidłowości stwierdzonych podczas odbioru odpadów komunalnych na druku stanowiącym załącznik nr 3 do umowy (np. nieprawidłowości w segregacji, brak oznakowania pojemnika na odpady zmieszane, zbyt duże ilości oddawanych odpadów, brak pojemnika na odpady zmieszane). 13) W przypadku świadczenia usług odbioru odpadów z nieruchomości niezamieszkałych, poza umową, Wykonawca zobligowany jest do wykonywania usługi poprzez zawarcie indywidualnych umów z podmiotami, a także dokonywania odbioru w odrębnym terminie niż odbiór odpadów komunalnych w ramach zawartej umowy z Zamawiającym lub też poprzez udokumentowany odbiór odpadów innym pojazdem, w przypadku tożsamego terminu odbioru. Wykonawca informuje zamawiającego o podmiotach, od których zostały odebrane odpady w pkt IV raportu, stanowiącym załącznik nr 3 do wzoru umowy. 14) Wykonawca zobowiązany jest do obowiązkowego dziennego ważenia każdego pojazdu przed rozpoczęciem świadczenia usługi i po jej zakończeniu w wybranym przez Wykonawcę punkcie położonym na terenie gminy Ryczywół oraz poinformowania Zamawiającego przed pierwszym ważeniem o miejscu, w którym będzie ono prowadzone. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy na usługę ważenia odpadów. 15) Wykonawca zobowiązany jest do określenia ilości odpadów zbieranych w sposób selektywny i nieselektywny pochodzących z miejsc użyteczności publicznej oraz obiektów szkolnych i umniejszeniu tej ilości w odniesieniu do wszystkich odpadów odebranych z terenu gminy, aby wykazać faktyczną ilość odpadów odebranych od mieszkańców oraz uwzględnienia tych ilości w punkcie II 2a1) i 2b1) załącznika nr 3 do umowy. 6. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie. 1) Powierzchnia Gminy Ryczywół wynosi 154,54 km². 2) Szacunkowa liczba mieszkańców, którzy będą objęci usługą odbierania odpadów komunalnych w gminie wynosi ok. 6500 osób. 3) Szacunkowa ilość nieruchomości, od których należy odebrać odpady komunalne - 1790 (nieruchomości jednorodzinne i wielolokalowe). 4) Szacowana ilość odpadów komunalnych od mieszkańców Gminy Ryczywół w roku 2019: L.p. Rodzaj usługi Ilość Wywóz i zagospodarowanie odpadów: 1. Odpady niesegregowane: zmieszane 1550 2. Odpady segregowane: metale, tworzywa sztuczne, opakowaniowe wielomateriałowe 95 3. Odpady segregowane: szkło 95 4. Odpady segregowane: papier i tektura 5 5. Odpady biodegradowalne 130 6. Odpady niebezpieczne: przeterminowane leki 0,4 7. Odpady obejmujące: chemikalia (np. farby, lakiery, środki ochrony roślin, opony, meble i inne odpady wielkogabarytowe) 75 8. Odpady elektryczne i elektroniczne 10 9a. Odpady remontowo – budowlane (czysty gruz) 60 9b. Odpady remontowo – budowlane (pozostałe) 40 Dostawa worków: 10. Worek 120 l - żółty 34 000 11. Worek 120 l - brązowy 18 000 12. Worek 120 l - zielony 15 000 13. Worek 120 l - niebieski 3 000 Dzierżawa kontenerów wraz z transportem: 14. Kontener KP – 7 – 3 szt. 3×12m- cy =36 5) Szacowana ilość usług (wywozu i zagospodarowania odpadów) z obiektów użyteczności publicznej oraz obiektów szkolnych w roku 2019: L.p. Rodzaj usługi Ilość Wywóz i zagospodarowanie odpadów-odpady zmieszane: 1. Pojemnik 120 l 265 szt. 2. Pojemnik 240 l 100 szt. 3. Pojemnik 1100 l 130 szt. 4. Pojemnik uliczny 30 l 3500 szt. 5. Pojemnik uliczny 60 l 900 szt. 6. Dzikie wysypiska śmieci i akcje sprzątania 10 Mg Wywóz i zagospodarowanie odpadów-odpady selektywne: 7. Pojemnik 1100 l – tworzywa sztuczne 30 szt. 8. Pojemnik 1100 l – szkło 10 szt. 9. Pojemnik 1100 l – papier i tektura 20 szt. 10. Pojemnik 1100 l - bioodpady 60 szt. 11. Pojemnik/worek 120 l –tworzywa sztuczne 80 szt. 12. Pojemnik/worek 120 l –szkło 60 szt. 13. Pojemnik/worek 120 l –papier i tektura 60 szt. 14. Pojemnik/worek 120 l - bioodpady 300 szt. 15. Pojemnik/worek 240 l –tworzywa sztuczne 60 szt. 16. Pojemnik/worek 240 l –szkło 10 szt. 17. Pojemnik/worek 240 l –papier i tektura 10 szt. Dostawa worków: 18. Worek 120 l-żółty/zielony/niebieski/brązowy 235 szt. Dzierżawa pojemników/kontenerów 19. Pojemnik do bioodpadów wraz z dostawą - 1100 l – 2 szt. (dzierżawa od III do IX.2019) 2 x 7=14 m-cy 20. Kontener KP -7 na czas gromadzenia odpadów (maks. 7 dni) 2 szt. 21. Transport kontenera KP-7 200 km

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511200-4
90512000-9
90513100-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2.Przedmiotem niniejszych zamówień będą usługi tożsame z usługami wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia, w tym usługi związane z prowadzeniem Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (m.in. wynajem kontenerów, wywóz i zagospodarowanie odpadów), w przypadku jego utworzenia na terenie Gminy Ryczywół. 3. Wielkość / zakres ww. zamówień nie przekroczy 10 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. 4. Zamówienia będą mogły zostać udzielone na następujących warunkach: 1) zostaną udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, 2) zamówienia muszą być zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, 3) zamówienia zostaną udzielone po dokonaniu negocjacji z wykonawcą na podstawie odrębnie zawartej umowy/zlecenia.5. Wartość niniejszych zamówień została uwzględniona przy obliczaniu wartości szacunkowej zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-01-01   lub zakończenia: 2019-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-01-01 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagania zatrudnienia: 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: kierowanie / operowanie śmieciarkami, załadunek odpadów. 2. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały opisane we Wzorze Umowy (SIWZ- część III).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek wówczas, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Ryczywół – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 roku – o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.), b) posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów określone w ustawie z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (t.j. Dz.U.2018 poz. 992 ze zm.) w zw. z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz posiada aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, prowadzonego przez właściwy organ, na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach, w zakresie dotyczącym transportujących odpady (art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. b ww. ustawy).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek wówczas, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę wywozu/odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych, obejmującą nieruchomości zabudowy wielorodzinnej (spółdzielnie/wspólnoty mieszkaniowe) w ilości minimum 800 Mg rocznie oraz odpady komunalne gromadzone selektywnie w ilości minimum 200 Mg rocznie, b) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym tj.: - bazą magazynowo-transportową usytuowaną na terenie Gminy Ryczywół, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy, na terenie do którego posiada tytuł prawny (odległość 60 km powinna być mierzona zgodnie z odległością, jaką pokona pojazd po najkrótszych drogach publicznych pomiędzy bazą magazynowo-transportową a granicą Gminy), - co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - co najmniej jednym pojazdem bez frakcji kompaktującej do odbierania odpadów wielkogabarytowych, spełniającym wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. z 2013 r. poz. 122).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów lub podwykonawców dokumentów wymienionych w niniejszym ustępie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Ryczywół, prowadzonego przez Wójta Gminy Ryczywół, zgodnie z przepisami art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 roku - o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. 2018 poz.1454 ze zm.). 2) Aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych wydane na podstawie art. 28 oraz 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2018 poz. 992 ze zm.) oraz aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarującymi odpadami, prowadzonego przez właściwy organ, na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, w zakresie dotyczącym transportujących odpady (art. 50 ust. 1 pkt. 5 lit. b ww. ustawy). 3) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 IDW). 4) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych (w zakresie pojazdów oraz bazy magazynowo-transportowej) dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 IDW).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa). 4) (jeżeli dotyczy) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 IDW).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wysokość wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium, w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Forma wadium: 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018, poz. 110). 2) W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) oznaczenie beneficjenta gwarancji wierzyciela z tytułu poręczenia (zamawiającego), oznaczenie zobowiązanego (wykonawcy), oznaczenie gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, f) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego uzasadnione oświadczeniem, że w przypadku zobowiązanego (wykonawcy) zaszły okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 3) Wadium nie może zawierać postanowień sprzecznych z SIWZ oraz przepisami prawnymi. 3. Termin i miejsce wniesienia wadium: 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) W przypadku gdy wykonawca wnosi wadium w pieniądzu winien wpłacić je przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wskazany w Dziale II ust. 3. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. UWAGA: wpłata wadium gotówką na rachunek bankowy zamawiającego będzie oznaczać wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy i spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 3) W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty (bez łączenia z ofertą w sposób trwały) lub dostarczyć do siedziby zamawiającego. 4. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 55,00
Cena wywozu pojemników z odpadami selektywnymi 5,00
Promocja świadomości ekologicznej 20,00
Termin płatności 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1) zaistnienie, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym w szczególności Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz.U. 2018 poz. 1454 ze zm.), 3) powstanie rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, 4) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 5) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy. 2. Nie stanowi istotnej zmiany umowy i nie wymaga aneksu do umowy: 1) zmiana Harmonogramu odbioru odpadów, 2) zwiększenie lub zmniejszenie liczby punktów wywozowych, 3) zmiany szacowanych ilości określonych w Załączniku nr 1 pod warunkiem nie przekroczenia całkowitej wartości umowy, o której mowa w § 7 ust. 1 umowy. 3. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 1 wymaga zawarcia aneksu do umowy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 4. W przypadku gdy Strony umowy nie doszły do porozumienia co do zmiany umowy określonej w ust. 1, Stronom przysługuje prawo rozwiązania umowy z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego. 5. Zakazuje się zmiany umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-23, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Treść klauzuli informacyjnej z art. 13 RODO do stosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zamieszczona w części I SIWZ, Dział XIII ust. 8 pkt 3: 3) 3) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Ryczywół (adres: ul. Mickiewicza 10, 64-630 Ryczywół, tel. kontaktowy 67 283 70 02) - w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail:inspektor@cbi24.pl - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr RIR.271.9.2018 pod nazwą: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Ryczywół prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego - Kalisz, Sieradz
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI