ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY KORYTNICA

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY KORYTNICA
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKorytnica
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-12-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg ograniczony
  • ZamawiającyGmina Korytnica
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-23
  • Numer ogłoszenia652304-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 652304-N-2018 z dnia 2018-11-23 r.

Gmina Korytnica: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY KORYTNICA
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Korytnica, krajowy numer identyfikacyjny 53641000000, ul. ul. Małkowskiego  20 , 07120   Korytnica, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 256 612 284, e-mail ugkrolnictwo@poczta.fm, faks 256 612 260.
Adres strony internetowej (URL): www.korytnica.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.korytnica.bip.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY KORYTNICA
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.1. Charakterystyka Gminy 1.1.1. Powierzchnia gminy Korytnica wynosi 180,54 km2. Gmina Korytnica liczy 41 miejscowości:Adampol,Bednarze,Chmielew,Czaple, Dąbrowa,Decie,Górki-Grubaki,Górki Borze,Górki Średnie,Jaczew,Jugi,Kąty, Komory,Korytnica,Kruszew,Kupce,Leśniki,Lipniki,Maksymilianów,Nojszew, Nowy Świętochów,Paplin,Pniewnik,Połazie Świętochowskie,Rabiany,Rąbież, Roguszyn,Rowiska,Sekłak,Sewerynów,,Szczurów,Wypychy, Zakrzew, Stary Świętochów,Trawy,Turna, Wielądki,Wola Korytnicka, ,Żelazów, Żabokliki, Zalesie, 1.1.2. Liczba zameldowanych mieszkańców w gminie Korytnica wynosi 6329 (wg ewidencji ludności, stan na dzień 31.12.2017 r.) - w tym ok.300 osób mieszka w zabudowie wielorodzinnej (osiedle „TURNA”); Szacunkowa ilość nieruchomości zamieszkałych to około 1550. Szacunkowa liczba nieruchomości niezamieszkałych: - biura i urzędy - 2 - punkty usługowo- handlowe - 120 - stacje paliw - 1 - zakłady opieki medycznej - 2 - punkt apteczny - 1 - oświata - 5 - restauracje,bary - 1 1.1.3. Sieć dróg komunalnych na terenie Gminy Korytnica składa się z dróg o nawierzchni gruntowej i asfaltowej o szerokości od 2 do 12 metrów. 1.2. Ilość odbieranych odpadów z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Korytnica 1.2.1. Ilość odebranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych za 2017 r. Rodzaj odpadów Kod opadów Ilość Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 03 01 383,54 Mg Odpady nieulegające biodegradacji 20 02 03 14,78 Mg Szkło 20 01 02, 15 01 07 90,41 Mg Tworzywa sztuczne, metale, Opakowania wielomateriałowe 20 01 39, 15 01 02, 20 01 40, 15 01 05 75,02 Mg Odpady wielkogabarytowe 20 02 07 31,26 Mg Inne niewymienione frakcje zbierane sposób selektywny 20 01 99 21,06 Zużyte opony 16 01 03 4,48 Zmieszane odpady opakowaniowe 15 01 06 2,56 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne 20 01 36, 20 01 35* 8,08 Wykazane dane pochodzą ze sprawozdań przekazywanych Wójtowi Gminy Korytnica przez firmy odbierające odpady komunalne od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych. Dane mają charakter czysto informacyjny. 1.2.2. Z uwagi na wiejski charakter gminy odpady ulegające biodegradacji w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji oraz odpady zielone w znacznej części są zagospodarowane przez mieszkańców we własnym zakresie: w przydomowych kompostowniach lub do karmienia zwierząt. 1.2.3. Wykonawca obowiązany jest przy sporządzaniu oferty do oszacowania ilości odbieranych odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy oraz z nieruchomości niezamieszkałych - zgodnie z własną wiedzą i doświadczeniem. 1.3. Opis ogólny przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: a) odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych powstałych i zbieranych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, położonych na terenie gminy Korytnica, rodzaje odpadów stanowiących przedmiot zamówienia wskazano w pkt 1.4.; b) osiągnięciu poziomów określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 645) oraz osiągnięcie poziomu określonego w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 2412); c) wyposażeniu nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w worki do zbierania odpadów komunalnych; d) zapewnienie możliwości dzierżawy lub zakupu właścicielom nieruchomości niezamieszkałych ,odpowiednich pojemników na odpady komunalne zmieszane oraz pojemników do gromadzenia odpadów zbieranych w sposób selektywny. 1.4. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia 1.4.1. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych oraz zebranych w sposób selektywny z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Korytnica obejmuje następujące grupy odpadów: a) Grupa odpadów podstawowa: • niesegregowane (zmieszane) odpady; • papier, tektura, tekstylia, obuwie; • metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe; • szkło; • popiół; • odpady ulegające biodegradacji w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji oraz odpady zielone. b) Grupa odpadów dodatkowa: • odpady wielkogabarytowe; • chemikalia w tym resztki farb, lakierów, olejów i opakowania po nich, zużyte baterie, akumulatory, zużyte baterie i akumulatory, przeterminowane leki; • odpady elektryczne i elektroniczne • odpady budowlane. • odpady wytworzone w gospodarstwach rolnych tj. folie, sznurki, siatki, worki po nawozach, opony z ciągników i maszyn rolniczych itp. 1.4.2. Wykonawca jest zobowiązany do: a) przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych i pozostałości z sortowania odpadów komunalnych do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wynikających z Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami Komunalnymi dla Mazowsza, a w przypadku awarii instalacji regionalnej, o której mowa powyżej, bądź w stanach odbiegających od normalnej eksploatacji, dopuszcza się skierowanie strumienia odpadów do instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych o statusie zastępczej RIPOK; b) przekazywania odbieranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwienia odpadów, zgodnie z hierarchią postępowanie z odpadami, o której mowa w art. 17 i 18 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn.: Dz.U. z 2018 r., poz. 992) lub samodzielnego zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami; c) prowadzenia kart ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 1.4.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport odpadów odebranych od właścicieli nieruchomości, do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów lub do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych bądź instalacji zastępczych. 1.4.4. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia ma obowiązek wyposażenia właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w worki lub pojemniki do gromadzenia odpadów zarówno zmieszanych jak i zbieranych selektywnie. 1.4.5. Wykonawca odpowiada za dystrybucję worków na odbiór odpadów. W celu ułatwienia dystrybucji Wykonawca może współpracować z sołtysami poszczególnych miejscowości. 1.4.6. Wykonawca w terminie 14 dni od zatwierdzenia harmonogramu wyposaży nieruchomości zamieszkałe w dwa komplety worków do gromadzenia odpadów. Komplet worków dla nieruchomości, na których będą segregowane odpady składa się z 7 sztuk z podziałem na frakcje: • niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – kolor czarny; • papier, tektura, tekstylia, obuwie – kolor niebieski; • szkło – kolor zielony; • tworzywa sztuczne, metal oraz opakowania wielomateriałowe – kolor żółty; • popiół – kolor szary; • odpady ulegające biodegradacji w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji oraz odpady zielone – kolor brązowy; natomiast komplet worków dla nieruchomości na których nie będą segregowane odpady komunalne składa się 3 sztuk worków na: • niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – kolor czarny. 1.4.7. Z uwagi na to, że mieszkańcy posiadają worki dostarczone podczas ostatnich odbiorów Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru odpadów wystawionych również w tych workach przez I kwartał 2019 r. 1.4.8. Dostarczane worki powinny spełniać wymagania określone w § 3 Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Korytnica. 1.4.9. Kolorystyka worków do odbioru odpadów: a) papier, tektura, tekstylia, obuwie – kolor niebieski; b) szkło – kolor zielony; c) tworzywa sztuczne, metal oraz opakowania wielomateriałowe – kolor żółty; d) popiół – kolor szary; e) odpady ulegające biodegradacji w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji oraz odpady zielone – kolor brązowy; f) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – kolor czarny; 1.4.10. Charakterystyka worków do zbiórki odpadów: a) materiał – folia polietylenowa LDPE; b) grubość – co najmniej 60 mikronów; c) nadruk – jednostronny, informacja o rodzaju gromadzonych w nich odpadów, nazwa, adres, nr telefonu Wykonawcy; 1.4.11. W trakcie wykonywania umowy wyposażenie nieruchomości w worki odbywać się będzie na zasadzie uzupełnienia nowych worków w ilości nie mniejszej niż Wykonawca odebrał z przed posesji lub innego miejsca odbioru; 1.4.12. W przypadku gdy dostarczona ilość worków lub ich łączna pojemność okaże się niewystarczająca w danym okresie czasu właściciel nieruchomości powinien mieć możliwość bezpłatnego dobrania worków u sołtysa; 1.4.13. Z terenu nieruchomości niezamieszkałych opady komunalne zmieszane i zbierane selektywnie będą odbierane w workach lub pojemnikach, które zapewnia Wykonawca zamówienia. 1.4.14. Częstotliwość odbierania odpadów komunalnych: a) Odpady komunalne niesegregowane (zmieszane) i biodegradowalne będą odbierane z terenu nieruchomości z częstotliwością raz w miesiącu, a w okresie od 1 kwietnia do 30 września dwa razy w miesiącu według ustalonego harmonogramu; b) Odpady segregowane będą odbierane z terenu nieruchomości z częstotliwością raz w miesiącu według ustalonego harmonogramu; c) Odpady segregowane: papier, tektura, tekstylia, obuwie, szkło, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metal, , popiół będą odbierane z terenu nieruchomości z częstotliwością raz w miesiącu według ustalonego harmonogramu; d) Odpady budowlane i rozbiórkowe odbierane będą wg zapotrzebowania po wcześniejszym zgłoszeniu. W ramach opłaty za gospodarowanie odpadami odbierane będą wyłącznie odpady budowlane i rozbiórkowe z prac remontowo-budowlanych nie wymagających pozwoleń i zgłoszeń do administracji budowlano-architektonicznej; e) Meble i odpady wielkogabarytowe, zużyte baterie i akumulatory, przeterminowane leki, chemikalia w tym resztki farb, lakierów, olejów i opakowania po nich oraz odpady wytworzone w gospodarstwach rolnych tj. folie, sznurki, siatki, worki po nawozach, opony z ciągników i maszyn rolniczych itp. odbierane będą 2 razy w ciągu roku (wiosna jesień) z posesji, zgodnie z ustalonym i podanym do publicznej wiadomości harmonogramem; f) Odpady elektryczne i elektroniczne, odbierane będą 2 razy w ciągu roku z posesji, zgodnie z ustalonym i podanym do publicznej wiadomości harmonogramem. g) Odpady komunalne niesegregowane (zmieszane) oraz zbierane selektywnie gromadzone w pojemnikach na terenie nieruchomości niezamieszkałych będą odbierane na zgłoszenia indywidualne właścicieli nieruchomości. 1.4.15. Wykonawca zobowiązany jest do opróżniania pojemników /koszy/ w miejscach publicznych na terenie gminy Korytnica, w tym samym terminie w jakim przewidywana jest zbiórka odpadów komunalnych w poszczególnych miejscowościach a także niezwłocznie na telefoniczne zgłoszenie przez Zamawiającego oraz utrzymywania miejsc po odbiorze odpadów w należytej czystości. 1.4.16. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć w pojemniki do gromadzenia przeterminowanych leków i odbierać je w miarę potrzeb z Punktów Aptecznych znajdujących się na terenie Gminy Korytnica: a) Korytnica, ul.Adama Małkowskiego 19; 1.5. Warunki świadczenia usługi 1.5.1. Wykonawca na podstawie otrzymanego od Zamawiającego wykazu adresów nieruchomości objętych odbiorem odpadów opracuje harmonogram odbioru odpadów dla Gminy Korytnica. Harmonogram co do treści i formy wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego; 1.5.2. Pierwszy harmonogram obejmujący okres od dnia 1 stycznia 2019 do dnia 31 grudnia 2019 r. powinien zostać opracowany i przedłożony Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. Kolejny harmonogram obejmujący rok 2020 Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie co najmniej 30 dni przed początkiem roku kalendarzowego; 1.5.3. W przypadku gdy w ustalony dzień miesiąca lub tygodnia dla odbioru odpadów przypada dzień ustawowo wolny od pracy, Wykonawca zapewni odbiór w kolejnym dniu nie będącym dniem ustawowo wolnym od pracy. 1.5.4. Harmonogram powinien odpowiadać następującym wytycznym: a) odbiór odpadów w danej miejscowości powinien zostać ustalony na ten sam dzień tygodnia (np. każdy poniedziałek), b) powinien być sformułowany w sposób przejrzysty, jasny, pozwalający na szybkie zorientowanie się co do konkretnych dat odbierania odpadów, jak też regularności i powtarzalności odbierania odpadów poszczególnych rodzajów; c) nie powinien zawierać żadnych dodatkowych treści ponad informacje związane z wykonywaniem zamówienia, w szczególności reklam, informacji propagandowych itp.; d) powinien wskazywać na daty odbierania poszczególnych rodzajów odpadów z nieruchomości. 1.5.5. W przypadku nieprzewidzianych okoliczności, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę terminu odbioru odpadów. Wykonawca odpowiedzialny jest w takim przypadku za bieżące poinformowanie Zamawiającego w sposób określony w umowie oraz właścicieli nieruchomości o zmianie. 1.5.6. Wykonawca powinien umieścić harmonogram na własnej stronie internetowej, w terminie 2 dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego i eksponować go przez cały okres na jaki został przygotowany. Zamawiający umieści harmonogram na własnej stronie internetowej. 1.5.7. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania harmonogramu właścicielom nieruchomości, w terminie 14 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego harmonogramu w następującej formie - 1 egzemplarz w formie papierowej dla każdego właściciela, może być odebrany przez mieszkańca lub wrzucony do skrzynki pocztowej jeśli jest taka możliwość. 1.5.8. Wykonawca dostarczy do Urzędu Gminy 150 szt. harmonogramów. 1.5.9. Harmonogram przygotowany na wymagany okres obowiązuje do końca roku, na który został ustalony. 1.6. Obowiązki Wykonawcy oraz standard wykonywania usług; 1.6.2. W przypadku nie odebrania odpadów Wykonawca jest zobowiązany do ich niezwłocznego odbioru po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego. 1.6.3. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych: a) w terminach wynikających z przyjętego harmonogramu odbioru, w szczególności biorąc pod uwagę, iż odbiór odpadów nie może następować w dni ustawowo wolne od pracy i w porze spoczynku nocnego; b) niezależnie od warunków atmosferycznych, c) pojazdami przystosowanymi do odbierania poszczególnych frakcji odpadów, w sposób wykluczający mieszanie odpadów. 1.6.4. Ze względu na to, że odbiór i transport odpadów odbywać się będzie również z nieruchomości zlokalizowanych w zabudowie kolonijnej, do których prowadzą drogi o nawierzchni nieutwardzonej, koniecznym będzie dostosowanie pojazdów do warunków terenowych. Kalkulując tabor samochodowy przeznaczony do wykonywania usługi należy uwzględnić powyższe warunki. 1.6.5. Wykonawca odpowiada za informowanie mieszkańców o zasadach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. Zamawiający dodatkowo będzie publikował je na stronie www.liw.pl oraz przekaże do rozpowszechnienia sołtysom poszczególnych miejscowości. 1.6.6. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. 1.6.7. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przekazania Zamawiającemu informacji o niezgodnym z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Korytnica gromadzeniu odpadów, w szczególności ich mieszaniu lub przygotowaniu do odbierania w niewłaściwych pojemnikach/workach. Informacja powinna zawierać w szczególności: a) adres nieruchomości na której odpady gromadzone są w sposób niezgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku ma terenie gminy Korytnica; b) zdjęcia w postaci cyfrowej i papierowej opatrzone datą i godziną wykonania dowodzące, że odpady komunalne gromadzone są w sposób niewłaściwy; zdjęcia muszą zostać wykonane w taki sposób, aby nie budząc wątpliwości pozwalały na przypisanie pojemników lub worków do konkretnej nieruchomości; c) dane pracowników Wykonawcy, którzy stwierdzili fakt niezgodnego z Regulaminem postępowania z odpadami komunalnymi oraz ewentualne oświadczenie przez nich przekazane. 1.6.8. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego przekazywania adresów nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, nie ujętych w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego. 1.7. Wymagania wobec podmiotu realizującego przedmiot zamówienia 1.7.1. Wykonawca zobowiązany jest w dniu podpisania umowy do spełnienia następujących wymagań: a) posiadania wpisu do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 ze. zm.), prowadzonego przez Wójta Gminy Korytnica, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, b) posiadania zezwolenia na transport odpadów, o którym mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późn. zm.) w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia, c) posiadania zezwolenia na przetwarzanie odpadów, o których mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późn. zm.), w przypadku gdy wykonawca zamierza prowadzić przetwarzanie odpadów we własnym zakresie. W przypadku gdy Wykonawca zamierza przekazać odpady innemu podmiotowi w celu ich przetwarzania, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie i niezwłocznie dostarczyć Zamawiającemu kopię tej umowy. W przypadku gdy Wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu podmiotowi prowadzącemu przetwarzanie odpadów poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie wynikające z prawa kraju przeznaczenia, jeżeli jest wymagane, a Wykonawca musi niezwłocznie dostarczyć kopię tej umowy; d) posiadania umowy z Regionalną Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnych na przyjmowanie odbieranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów biodegradowalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych, e) posiadania sprzętu niezbędnego do wykonywania przedmiotu umowy, f) posiadania systemu monitorowania pracy sprzętu, wykorzystywanego do realizacji przedmiotu zamówienia. 1.7.2. Wykonawca obowiązany jest do spełniania wymagań przez cały okres realizacji zamówienia. 1.7.3. Wykonawcę obowiązuje: a) wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018 r. poz. 799 z póź. zm.), ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 z póź. zm.), oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122). b) zagospodarowanie odebranych odpadów komunalnych w sposób zapewniający osiągnięcie określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 2167) poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku następujących frakcji odpadów: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła, c) zagospodarowanie odebranych odpadów komunalnych ulegających biodegradacji w sposób zapewniający osiągnięcie określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676) poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania, d) odbieranie odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności do zapobiegania wysypywaniu się odpadów z worków podczas dokonywania odbioru, e) zakaz mieszania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości, f) zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych, g) zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypaniem w trakcie transportu, a w przypadku wysypania Wykonawca obowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania (zabrudzeń, plam, itd.). h) wykonywanie usługi odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg i dojazdów, złych warunków atmosferycznych itp. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy, i) okazanie na żądanie Zamawiającego, wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa. 1.7.4. Wykonawca podczas świadczenia usługi na rzecz zamawiającego, nie może w tym samym czasie, przy użyciu tego samego sprzętu, odbierać odpadów od podmiotów trzecich nieobjętych umową; 1.7.5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym i innych ustawach. 1.8. Warunki techniczne wymagane przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia 1.8.1. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca dysponował pojazdami wskazanymi poniżej: a) dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, b) dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów, c) jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. 1.8.2. Pojazdy powinny być w pełni sprawne, posiadać aktualne badania techniczne, być dopuszczone do ruchu oraz oznakowane widoczną nazwą przedsiębiorcy, danymi adresowymi i numerem jego telefonu a także w odpowiednim stanie sanitarnym; 1.8.3. Pojazdy i urządzenia będą poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego nie rzadziej niż raz na miesiąc a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie, 1.8.4. Konstrukcja pojazdów musi zabezpieczać przed rozwianiem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady; 1.8.5. W razie awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy o zbliżonych parametrach; 1.8.6. Pojazdy do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych powinny spełniać wymagania Dyrektywy 98/69/EC – norma Euro 3. 1.8.7. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia pojazdów w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów oraz zapewnienie Zamawiającemu weryfikację tych danych. 1.8.8. Wykonywanie przedmiotu umowy w sposób sprawny, ograniczający do minimum utrudnienia w ruchu drogowym, korzystaniu z nieruchomości oraz niedogodności dla mieszkańców gminy Korytnica. 1.8.9. Dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy Wykonawca zapewni dostateczną ilość środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, jak również odpowiedniego personelu. 1.8.10. Wykonawca zobowiązany jest posiadać bazę magazynowo - transportową zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 poz.122). 1.8.11. Pojazdy przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia na koniec każdego dnia roboczego będą opróżniane z odpadów i garażowane wyłącznie na terenie posiadanej bazy magazynowo - transportowej. 1.9. Zagospodarowanie odpadów i sprawozdawczość 1.9.1. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych raportów zawierających informacje o: 1) ilości odebranych odpadów zmieszanych [Mg], 2) ilości odebranych odpadów szkła [Mg], 3) ilości odebranych odpadów papieru [Mg], 4) ilości odebranych odpadów metali [Mg], 5) ilości odebranych odpadów opakowań wielomateriałowych [Mg], 6) ilości odebranych odpadów tworzyw sztucznych [Mg], 7) ilości odebranych odpadów chemikaliów w tym resztek farb, lakierów, olejów i opakowań o nich, zużytych baterii i akumulatorów [Mg], 8) ilości odebranych odpadów popiołu [Mg], 9) ilości odebranych odpadów ulegających biodegradacji w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji oraz odpadów zielonych [Mg], 10) adresach nieruchomości, na których odpady gromadzone są w sposób niezgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Korytnica, 11) sposobach zagospodarowania w/w odpadów, 12) masie odpadów powstałych po mechaniczno – biologicznym przetworzeniu zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 19 12 12, przekazanych do składowania, 13) liczbie nieruchomości, z których zostały odebrane odpady komunalne w ramach realizacji umowy. 1.9.2. Podstawą określenia masy odpadów dla celów rozliczenia jest zbiorcze zestawienie ważeń sporządzonych dla potrzeb dokumentowania przekazania i zagospodarowania odpadów. 1.9.3. Raporty o których mowa muszą być przekazane w formie papierowej. 1.9.4. Raport miesięczny jest podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę. 1.9.5. Wykonawca sporządza sprawozdanie, o którym mowa w art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 ze.zm.) 1.10. Przepisy prawa powszechnego obowiązującego mające wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia 1.10.1. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z wymaganiami określonymi w: a) Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/98/WE z dnia 19 listopada 2008r. w sprawie odpadów oraz uchylającej niektóre dyrektywy (Dz. U. UE. L 2008.312.3), b) Ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454), c) Ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późn. zm.), d) Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2018 r. poz. 1627), e) Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2167), f) Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017 r. poz. 2412), g) Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122), h) Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012 – 2017 z uwzględnieniem lat 2018 – 2023 przyjętym uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211/12 z dnia 22.10.2012 r., i) Uchwale Nr 212/12 z dnia 22.10.2012 r. w sprawie wykonania Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012 – 2017 z uwzględnieniem lat 2018 – 2023, j) Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Korytnica podjętym uchwałą Nr XXXII/215/2017 Rady Gminy Korytnica z dnia 17 lutego 2017 r. k) Uchwale Nr XXXII/214/2017 Rady Gminy Korytnica z dnia 17 lutego 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właścicieli nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, l) Ustawie z dnia 5 września 2016r. o usługach zaufania i identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1579 z późn. zm.), m) Ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.), n) Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986). 1.10.2. W przypadku zmiany przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca, będzie zobowiązany stosować obowiązujące przepisy.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90514000-3
90511000-2
90512000-9
90513100-7
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Na dzień składania ofert posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.), prowadzonego przez Wójta Gminy Korytnica, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W celu potwierdzenia warunku Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, co najmniej na kwotę 300 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zastały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – Wykonawca przedstawia co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wielkością (zbiórka odpadów komunalnym od min. 1500 gospodarstw domowych lub zbiórka co najmniej 400 Mg tych odpadów w ciągu roku) przedmiotowi niniejszego zamówienia. b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu pracy lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – Wykonawca dysponuje dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów, jeden pojazd do odbierania bez funkcji kompaktującej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zastały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – Wykonawca przedstawia co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wielkością (zbiórka odpadów komunalnym od min. 1500 gospodarstw domowych lub zbiórka co najmniej 400 Mg tych odpadów w ciągu roku) przedmiotowi niniejszego zamówienia – załącznik nr 4 SIWZ; b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych – Wykonawca przedstawia wykaz minimum dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania selektywnie zebranych odpadów, jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej do zbiórki odpadów komunalnych. Wymagana kserokopia dowodów rejestracyjnych tych samochodów wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 5 SIWZ; d) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, co najmniej na kwotę 300 000,00 zł.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 SIWZ, 2) Potwierdzenie wniesienia wadium, 3) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
10 000,00 zł

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy Pzp zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w §5 ust. 2 w zakresie dotyczącym niezrealizowanej części przedmiotu umowy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę roboty ciesielskie przy budowie budynku wielorodzinnego - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę roboty ciesielskie przy budowie budynku wielorodzinnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI