Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Wodzisław.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWodzisław
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-09-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wodzisław
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-30
  • Numer ogłoszenia591747-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 591747-N-2019 z dnia 2019-08-30 r.

Gmina Wodzisław: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Wodzisław.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wodzisław, krajowy numer identyfikacyjny 29101085000000, ul. ul. Krakowska  6 , 28-330  Wodzisław, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 806 118, , e-mail sekretariat@ugwodzislaw.pl, , faks 413 806 118.
Adres strony internetowej (URL): www.wodzislaw.biuletyn.net
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.wodzislaw.biuletyn.net

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wodzislaw.biuletyn.net

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Oferty składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2188 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej w oryginale (na podstawie art. 18 pkt 4 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw).
Adres:
Urząd Gminy Wodzisław 28-330 Wodzisław, ul. Krakowska 6

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Wodzisław.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usługi obejmującej odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Wodzisław oraz z Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w okresie 01.01.2020r. – 31.12.2020r. 2. Dane charakteryzujące wielkość zamówienia: 1) Powierzchnia Gminy Wodzisław – 176,66 km2 2) Liczba mieszkańców Gminy Wodzisław - 7095 w tym mieszkańców sołectwa Wodzisław: 1090 (dane z USC na dzień: 31.07.2019r.) 3) Liczba gospodarstw domowych na terenie Gminy Wodzisław – 2096 w tym budynków wielorodzinnych wyposażonych w pojemniki zbiorcze – 6 (dane z deklaracji śmieciowych na dzień:31.07.2019r.) 4) Liczba pojemników na nieruchomościach niezamieszkałych a) o pojemności 120l – 131 w tym zadeklarowanych do selektywnej zbiórki – 18 b) o pojemności 240 l – 13 w tym zadeklarowanych do selektywnej zbiórki: 3 c) o pojemności 1100l – 15 d) Kp-7 – 1 (dane z deklaracji śmieciowych na dzień: 31.07.2019r.) 5) Liczba pojemników na GPSZOK w Wodzisławiu a) o pojemności 1100l – 6szt. b) Kp-7 – 1szt. 6) Liczba cmentarzy – 5 7) Wykaz nieruchomości z których będą odbierane odpady wraz z informacją o ilości mieszkańców oraz sposobie zbiórki odpadów zostanie przekazany Wykonawcy przed podpisaniem umowy i będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy. 8) Zamawiający zastrzega, że wykaz nieruchomości, ilość mieszkańców oraz rodzaj pojemnika może się zmienić w trakcie realizacji zamówienia. Jednakże z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje prawo do zwiększenia wynagrodzenia. 9) Rzeczywista ilość zmieszanych odpadów komunalnych odbieranych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych wynosiła: a) w 2016r. – 239,64 t b) w 2017r. – 226,67 t c) w 2018r. – 251,34 t d) w okresie: 01.01.–31.07.2019r. – 236,02 t 10) Rzeczywista ilość odpadów komunalnych zbieranych selektywnie odebranych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych wynosiła w 2016r.: a) tworzywa sztuczne – 25,92 b) papier i tektura – 4,2 c) metal – 3,4 d) zmieszane odpady opakowaniowe – 20,8 e) szkło – 39,2 f) inne odpady zbierane w sposób selektywny – 17,7 g) odpady wielkogabarytowe – 14, 98 h) urządzenia zawierające freon – 0,105 i) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – 1,595 11) Rzeczywista ilość odpadów komunalnych zbieranych selektywnie odebranych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych wynosiła w 2017r.: a) tworzywa sztuczne – 42,015 b) papier i tektura – 5,6 c) szkło – 61,0 d) metal – 3,65 e) zmieszane odpady opakowaniowe – 109,35 f) odpady wielkogabarytowe – 15,565 g) inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny – 10,9 h) urządzenia zawierające freon – 0,828 i) zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne – 0,906 j) zużyte opony – 1,3 k) odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów – 0,15 l) leki – 0,01 12) Rzeczywista ilość odpadów komunalnych zbieranych selektywnie odbieranych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych wynosiła w 2018r.: a) tworzywa sztuczne – 68,90 b) papier i tektura – 5,8 c) szkło – 63,80 d) metal – 2,8 e) zmieszane odpady opakowaniowe – 54,6 f) odpady wielkogabarytowe – 13,22 g) inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny – 43,5 h) urządzenia zawierające freon – 1,515 i) zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne – 5,725 j) zużyte opony – 2,20 k) odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów – 0,2 l) odpady kuchenne ulegające biodegradacji – 0,7 ł) inne odpady nieulegające biodegradacji – 586,0 13) Rzeczywista ilość odpadów komunalnych zbieranych selektywnie odbieranych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w okresie: 01.01.2019r. – 31.07.2019r. wynosiła: a) tworzywa sztuczne – 50,9 b) papier i tektura – 3,1 c) szkło – 46,6 d) metal – 1,00 e) zmieszane odpady opakowaniowe – 29,2 f) odpady wielkogabarytowe – 55,315 g) inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny – 16,5 h) urządzenia zawierające freon – 2,42 i) zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne – 4,665 14) Rzeczywista ilość odpadów komunalnych odebranych w GPSZOK w latach 2016 – 2018: a) zmieszane odpady opakowaniowe – 0,35 b) szkło – 0,20 c) odpady wielkogabarytowe – 6,05 d) odpady z betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów – 0,20 e) zużyte opony – 3,00 3. Rodzaj odpadów komunalnych przewidzianych do odbioru w trakcie realizacji zamówienia: 1) Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania wszystkich frakcji odpadów komunalnych wymienionych poniżej: a) zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w workach, pojemnikach i kontenerach usytuowanych przy nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałych oraz w GPSZOK; b) segregowanych (zbieranych w sposób selektywny) odpadów w podziale na następujące frakcje: - papier i tektura (kod 20 01 01, 15 01 01) - szkło bezbarwne i kolorowe (kod 20 01 02, 15 01 07) - tworzywa sztuczne (kod 20 01 39, 15 01 02) - metal (kod 15 01 04, 20 01 40) - opakowania wielomateriałowe (kod 15 01 05) - odpady ulegające biodegradacji (kod 20 02 01, 20 01 08) c) przeterminowanych lekarstw i opakowań po lekach (kod 20 01 31, 20 01 32) zgromadzonych w pojemnikach ustawionych w trzech aptekach na terenie Gminy Wodzisław; d) zużytych baterii (kod 20 01 33, 20 01 34) zgromadzonych w pojemnikach ustawionych w obiektach użyteczności publicznej (w 7 punktach) na terenie Gminy Wodzisław; e) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, chemikaliów, zużytych akumulatorów, mebli i odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon każdego rodzaju, zgromadzonych w workach lub wystawionych przed nieruchomość zamieszkałą lub niezamieszkałą w dniach wyznaczonych do odbioru tego typu odpadów albo przywiezionych do GPSZOK; f) odpadów budowlanych i rozbiórkowych powstałych w wyniku prac nie wymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia do odpowiedniego organu, zgromadzonych w kontenerach podstawionych na zgłoszenie Zamawiającego; g) odpadów z cmentarzy, zgromadzonych w kontenerach odbieranych na zgłoszenie Zamawiającego. 2) Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany jest do organizowania i przeprowadzania odbioru odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon, wystawionych przed posesję podczas mobilnych zbiórek w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w harmonogramach. Wykonawca zorganizuje zbiórkę systemem „sprzed posesji” odpadów określonych w puncie 1e) minimum 1 raz w półroczu. 3) Wykonawca zobowiązany jest do transportu i zagospodarowania powyższych zebranych odpadów. 4) Właściciele nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Wodzisław, gromadzą odpady komunalne w mieszanym pojemnikowo-workowym systemie w pojemnikach i workach określonych w Regulaminie utrzymania czystości porządku na terenie Gminy Wodzisław uchwalonym uchwałą Nr XIX/128/2016 Rady Gminy Wodzisław z dnia 28 czerwca 2016r. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wodzisław zmienionego uchwałą Nr XX/136/2016 Rady Gminy Wodzisław z dnia 29 lipca 2016r. zmieniająca uchwałę Nr XIX/128/2016 Rady Gminy Wodzisław z dnia 28 czerwca 2016r. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wodzisław. 5) W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca będzie dostarczał do właścicieli nieruchomości zamieszkałych z wyjątkiem nieruchomości wyposażonych w pojemniki zbiorcze, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do umowy odpowiednio: a) oznaczone worki w kolorze czarnym o pojemności 120l na zmieszane odpady komunalne, b) oznaczone worki do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności: - 120l w kolorze niebieskim na papier i tekturę, - 120l w kolorze zielonym na szkło, - 120 l w kolorze żółtym na metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, - 120l w kolorze brązowym na odpady ulegające biodegradacji. Zestaw pięciu wyżej wymienionych worków stanowi tzw. „zestaw startowy”. Wykonawca zapewni dostawę „zestawu startowego” dla właścicieli nieruchomości zgłoszonych do systemu po dniu 1 stycznia 2020 roku. 6) Worki przeznaczone do odbioru odpadów winny być wykonane z foli LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość worków (tj. co najmniej 60 mikronów) oraz zaopatrzone w system umożliwiający zamknięcie worka (sznurek, tasiemka itp.). Wszystkie worki muszą być oznaczone przez wskazanie rodzaju odpadów do składowania oraz dane teleadresowe Wykonawcy. Ponadto na workach do segregacji winny być zamieszczone informacje dotyczące zasad segregacji. 7) Wyposażenie nieruchomości w pojemniki służące do zbierania odpadów komunalnych oraz ich dezynfekcja jest obowiązkiem właściciela nieruchomości. 8) Wykonawca zaopatrzy nieruchomość we właściwe pojemniki na podstawie odrębnej umowy z właścicielem nieruchomości w przypadku gdy właściciel nieruchomości wyrazi chęć zakupu, wydzierżawienia, najmu lub użyczenia. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów z tego tytułu. 4. Szczegółowe zasady odbioru odpadów komunalnych z uwzględnieniem standardu sanitarnego wykonywania usługi oraz ochrony środowiska 1) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru wszystkich wystawionych odpadów komunalnych przed nieruchomość zamieszkałą, zgromadzonych w pojemnikach i workach. 2) Obowiązek odbierania w danym dniu określonych rodzajów odpadów komunalnych dotyczy zarówno odpadów znajdujących się w workach oznaczonych jak i nieoznaczonych. Wykonawca za każdy odebrany sprzed nieruchomości oznaczony worek z odpadami zobowiązany jest zostawić odpowiedni worek na zamianę. 3) W przypadku odbioru odpadów z nieruchomości niezamieszkałej Wykonawca ma obowiązek odebrać jedynie taką ilość odpadów jaka została podana w wykazie nieruchomości (dane na 1 miesiąc), np. 1 pojemnik/worek 120l. 4) Odbiór odpadów może następować w dni robocze w godzinach: 7:00 – 19:00. 5) Zamawiający wymaga, żeby odbiór odpadów segregowanych i niesegregowanych na poszczególnym obszarze następował tego samego dnia. 6) Wykonawcy nie wolno w trakcie odbioru i transportu dopuścić do zmieszania odpadów gromadzonych selektywnie z niesegregowanymi odpadami komunalnymi, pod rygorem wypowiedzenia umowy na świadczenie usługi ze skutkiem natychmiastowym. 7) Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości terenu przy pojemnikach w trakcie realizacji usługi odbioru odpadów tzn. uprzątania odpadów, które wysypały się w trakcie ładowania lub transportu. 8) Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia opróżnionych pojemników we właściwe miejsce. Niedopuszczalne jest pozostawienie pojemników na ulicy. 9) Wykonawca ma obowiązek wykonywać przedmiot umowy w sposób niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla mieszkańców gminy oraz w sposób niezakłócający porządku publicznego i komunikacyjnego. 10) Wykonawca ma obowiązek dokonywania odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do nieruchomości będzie utrudniony, zwłaszcza zimą, z powodu stanu technicznego dróg, prowadzonych remontów, specyfiki położenia nieruchomości. W tych przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy. 11) Wykonawca wobec powyższego powinien przed złożeniem oferty dokonać wizji w terenie w celu zapoznania się z warunkami lokalnymi oraz specyfiką terenu Gminy Wodzisław. 12) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi odbioru pojazdami oznakowanymi trwale w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerami telefonu Wykonawcy. 13) Wykonawca ma obowiązek realizować usługę odbioru przy wykorzystaniu sprzętu sprawnego technicznie, niepowodującego wycieków oleju, smarów itp., zabezpieczonego przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku i transportu. 14) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody w mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy (uszkodzenia chodników, ulic, dróg, obiektów małej architektury, koszy, elementów ogrodzeń itp.). 15) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zniszczenie lub uszkodzenie pojemników służących do zbierania odpadów komunalnych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, należących do właścicieli nieruchomości, na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. 16) Wykonawca zobowiązany jest do kontrolowania właścicieli nieruchomości pod kątem wypełniania obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. 17) W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości tj. oddawania odpadów w systemie zmieszanym przy deklarowanym systemie selektywnym Wykonawca jest zobowiązany odpady niewłaściwie posegregowane pozostawić z informacją o przyczynie odmowy odbioru. Następnie Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 3 dni roboczych zawiadomić Zamawiającego o tym fakcie. Wykonawca załącza na potwierdzenie powyższego protokół w wersji papierowej lub elektronicznej zawierający: - adres nieruchomości, na której odpady gromadzone są w sposób niezgodny z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wodzisław; - dokumentacje fotograficzną w postaci papierowej lub cyfrowej dowodzącą, że odpady gromadzone są w sposób niewłaściwy, pozwalającą w sposób nie budzący wątpliwości na przypisanie pojemników lub worków do konkretnej nieruchomości; - datę zaistnienia opisanej sytuacji. 18) Wykonawca zawiadomi Zamawiającego i właścicieli nieruchomości o niemożności wykonania usługi w terminie i podjętych działaniach naprawczych. 5. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie Gminy Wodzisław 1) Wykonawca zapewni odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z następującą częstotliwością: a) odpady niesegregowane: • z terenu sołectwa Wodzisław oraz w zabudowie wielorodzinnej zarejestrowanej jako Spółdzielnia lub Wspólnota w oparciu o dane zawarte w deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi – 1 raz na dwa tygodnie; • z pozostałej części Gminy Wodzisław – 1 raz w miesiącu; b) odpady segregowane – 1 raz w miesiącu; c) odpady z GPSZOK – na zgłoszenie Zamawiającego; d) przeterminowane lekarstwa i opakowania po lekach – z aptek po napełnieniu pojemnika, na zgłoszenie Zamawiającego; e) zużyte baterie – z obiektów użyteczności publicznej po napełnieniu pojemnika, na zgłoszenie Zamawiającego; f) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, chemikalia, zużyte akumulatory, meble i odpady wielkogabarytowe, zużyte opony – minimum jeden raz w półroczu z nieruchomości; g) odpady budowlane i rozbiórkowe – na Zgłoszenie; h) odpady z cmentarzy – na Zgłoszenie. 2) Wykonawca odbierze odpady w terminach wynikających z harmonogramu, a w przypadku odbioru na zgłoszenie - nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od zgłoszenia (fax, e-mail). Zgłoszenia dokonuje pracownik Zamawiającego. 3) Wykonawca w celu odebrania odpadów komunalnych z wszystkich nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Wodzisław dojedzie pod każdą nieruchomość, zgodnie z aktualnym na dzień odbioru odpadów wykazem nieruchomości. 6. Zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych 1) Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować wszystkie odpady. 2) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania wszystkich odebranych zmieszanych (niesegregowanych) odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych oraz instalacji przewidzianych do zastępczej obsługi regionu 3 zgodnie z aktualnym na dzień realizacji zamówienia Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Świętokrzyskiego. 3) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią sposobów postepowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019r., poz.701 ze zm.). 4) Wykonawca ma obowiązek przekazywania odebranych odpadów takich jak: zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, chemikalia, zużyte akumulatory, meble i odpady wielkogabarytowe, zużyte opony oraz odpady budowlane i rozbiórkowe do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postepowania z odpadami, o której mowa w ustawie o odpadach oraz ustawie z dnia 11 września 2015r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2018r., poz. 1466 ze zm.). 5) Wykonawca zagospodaruje odebrane odpady komunalne w sposób, który zapewni wywiązanie się Gminy Wodzisław z obowiązków określonych w rozporządzeniach wydanych na podstawie art. 3b i art. 3c ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018r., poz. 1454 ze zm.), tj.: - Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016r., poz. 2167), - Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017r., poz. 2412). 6) W przypadku nieosiągnięcia przez Wykonawcę poziomów recyklingu do ponownego użycia i odzysku innymi metodami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016r. (Dz. U z 2016r., poz. 2167) Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną, a Wykonawca zobowiązuje się naliczoną karę zapłacić Zamawiającemu w terminie 14 dni od wezwania. 7) Wykonawca prowadzi karty ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Zasady sporządzania i przekazywania dokumentacji związanej z zamówieniem 1) Wykonawca do dwóch tygodni przed terminem o którym mowa w pkt 2 uzgodni z Zamawiających i uzyska zatwierdzenie harmonogramu odbioru odpadów z nieruchomości. 2) Wykonawca w terminie od 01.12.2019r. do 31.12.2019r. ma obowiązek dostarczenia harmonogramu do właścicieli wszystkich nieruchomości wymienionych w załączniku nr 1 do umowy. 3) Harmonogram odbioru odpadów musi uwzględniać cały okres realizacji umowy oraz częstotliwość odbioru odpadów określoną w ust. 5 pkt 1). Harmonogram musi zawierać także informację nt. zbiórek systemem „sprzed posesji” oraz trudnych wjazdów. 4) Każda zmiana harmonogramu musi być uwzględniona i zatwierdzona przez Zamawiającego i dostarczona do właścicieli nieruchomości przed 1 dniem miesiąca od którego będzie obowiązywała. 5) Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek okazania na żądanie Zamawiającemu wszelkich dokumentów potwierdzających wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa. 6) Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania półrocznych sprawozdań na zasadach i terminach określonych w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 7) Zamawiający wymaga, żeby do sprawozdania Wykonawca załączył informację o ilości odebranych odpadów. Sposób wykazywania przez Wykonawcę masy odebranych odpadów będzie stanowił jedno z kryteriów oceny ofert. 8) Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia (co pół roku) informacji o ilości i rodzaju odpadów odebranych z GPSZOK. 9) Sprawozdanie należy przekazać na obowiązującym druku na adres Urzędu Gminy w Wodzisławiu, ul. Krakowska 6, 28 – 330 Wodzisław w ustawowych terminach. 10) Sprawozdanie winno być opatrzone datą oraz imieniem i nazwiskiem osoby je sporządzającej w imieniu Wykonawcy oraz uzyskać akceptację osoby reprezentującej Wykonawcę. 11) Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia dowodów potwierdzających przekazanie odpadów do instalacji tj. karty przekazania odpadów miesięcznie w terminie do ostatniego dnia miesiąca za miesiąc poprzedzający. 12) Na zaproszenie zamawiającego Wykonawca będzie uczestniczył w naradach lub innych spotkaniach ws. realizacji usługi (spotkanie nie częściej niż 1 raz/miesiąc)

II.5) Główny kod CPV: 90533000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90513100-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-01-01   lub zakończenia: 2020-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-01-01 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca: a) posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Wodzisław;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: a) wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w BZP; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający dokonując oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej (o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1) a) SIWZ), uzna warunek za spełniony, jeżeli wszyscy Wykonawcy łącznie wykażą spełnienie w całości tego warunku. Zamawiający dopuszcza sumowanie (łączenie) zasobów dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 1) a) SIWZ. W przypadku wykorzystania potencjału podmiotu trzeciego Zamawiający dokonując oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej (o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1) a) SIWZ), uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, wykaże, że wszystkie podmioty wraz z Wykonawcą łącznie spełniają w całości ten warunek. Zamawiający dopuszcza sumowanie (łączenie) zasobów dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 1) a) SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 3) zdolności technicznej lub zawodowej; Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca: a) Wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował pojazdami niezbędnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia, w tym co najmniej: - dwoma samochodami ciężarowymi typu śmieciarka z funkcją kompaktującą oraz - dwoma samochodami ciężarowymi z zabudową skrzyniową lub kontenerową oraz - jednym samochodem ciężarowym typu hakowiec. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający dokonując oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej (o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 3) a) SIWZ), uzna warunek za spełniony, jeżeli wszyscy Wykonawcy łącznie wykażą spełnienie w całości tego warunku. Zamawiający tym samym dopuszcza sumowanie (łączenie) zasobów dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 3) a) SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć ww. dokumentu, zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy Pzp; 2) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Wodzisław; 3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 6 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1, 2) oświadczenie w zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których to warunkach mowa w § 7 ust. 1 i § 8 ust. 1, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2, Uwagi: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) wadium jeżeli zostało wniesione w innej formie niż pieniężnej, 4) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i obejmować musi okres związania ofertą. 3. Składając ofertę, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 16.000,00zł, słownie: szesnaście tysięcy złotych. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 94 8526 0001 0000 0130 2000 0006 z dopiskiem: Wadium – Odbiór odpadów 2020. 6. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na tyle wcześniej, żeby w momencie upływu terminu składania ofert wadium było zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego ww. rachunek. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężnej należy złożyć w oryginale, razem z ofertą. 8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
najniższa cena 60,00
promocja selektywnej zbiórki odpadów 20,00
sposób wykazywania masy odebranych odpadów 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do umowy zmian, które nie spowodują istotnych zmian w treści oferty Wykonawcy, w szczególności zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie opisanym w art. 144 ustawy Pzp oraz następujących innych istotnych warunków niniejszej umowy: 1) podwykonawstwo, jeżeli nastąpi zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – zamawiający wyrazi zgodę i podpisze aneks do umowy jeżeli wykonawca wykaże zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; spełnienie warunków udziału należy wykazać na dzień zgłoszenia propozycji zmiany umowy. Wprowadzenie tych zmian może nastąpić pod warunkiem powiadomienia drugiej strony na piśmie w terminie do 3 dni od stwierdzenia, że zaistniała jedna z ww. okoliczności oraz potwierdzenia tej sytuacji przez obie strony. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 3. Wszelkie zmiany w załącznikach do umowy nie stanowią o zmianie umowy i nie wymagają sporządzenia aneksu. Załączniki po dokonaniu zmiany winny być podpisane przez strony z oznaczeniem daty podpisania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-10, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont budynku - Skalbmierz
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu miasta Kamienna Góra
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI