Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych w granicach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Gminy Zawady
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZawady
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-06-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Zawady z siedzibą Urząd Gminy Zawady
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-13
  • Numer ogłoszenia560635-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 560635-N-2019 z dnia 2019-06-13 r.

Gmina Zawady z siedzibą Urząd Gminy Zawady: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Gminy Zawady
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zawady z siedzibą Urząd Gminy Zawady, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Plac Wolności  12 , 16-075  Zawady, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 7140028 w. 39, e-mail j.wadolowski@gminazawady.pl, faks 85 7140028 w. 31.
Adres strony internetowej (URL): bip.ug.zawady.wrotapodlasia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.ug.zawady.wrotapodlasia.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.ug.zawady.wrotapodlasia.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci pisemnej
Adres:
Urząd Gminy Zawady, Plac Wolności 12, 16-075 Zawady, pok. Nr 11 – sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Gminy Zawady
Numer referencyjny: OO.271.2.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest : Usługa polegające na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Zawady z przekazaniem do RIPOK w Czerwonym Borze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : a/ Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór transport i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia całej masy odpadów komunalnych zarówno zmieszanych jak i segregowanych, bez względu na warunki atmosferyczne zbieranych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Zawady. Odbiór, transport i przekazanie do RIPOK będzie odbywał się z następujących miejscowości : Cibory Gałeckie, Cibory-Chrzczony, Cibory-Kołaczki, Cibory-Krupy, Cibory-Marki, Cibory-Witki, Góra Strękowa, Konopki-Klimki, Konopki-Pokrzywnica, Krzewo-Plebanki, Kurpiki, Łaś-Toczyłowo, Maliszewo-Łynki, Maliszewo-Perkusy, Nowe Chlebiotki, Nowe Grabowo, Nowe Krzewo, Rudniki, Stare Chlebiotki, Stare Grabowo, Stare Krzewo, Strękowa Góra, Targonie Wielkie, Targonie-Krytuły, Targonie-Wity, Wieczorki, Zawady, ul. Akacjowa, ul. Kościuszki, ul. Młynowa, ul. Plac Wolności, ul. Sienkiewicza, ul. Wesoła, ul. Spacerowa, Zawady Kolonia, wskazanych na mapie stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. b/ Dane charakteryzujące Gminę : Powierzchnia Gminy Zawady wynosi około 112,07 km2. Odległość pomiędzy miejscowościami położonymi na krańcach gminy sięga ok. 23 km. Liczba mieszkańców zameldowanych na terenie gminy: 2787 /dane z ewidencji ludności - na koniec 2018 r. /. Nieruchomości zamieszkałe: • liczba gospodarstw zadeklarowanych - 559 /w tej ilości uwzględniono osoby które nieregularnie „produkują" odpady - proporcjonalnie do ilości miesięcy w roku./w tym 495 gospodarstw które zadeklarowały segregacja odpadów. (dane ze złożonych deklaracji). Wykaz nieruchomości zamieszkałych stanowi załącznik nr 7 /jednorodzinne i wielorodzinne z danymi statystycznymi dotyczącymi niniejszego postepowania/. Liczba nieruchomości zamieszkałych może wzrosnąć w wyniku oddania do użytkowania nowych budynków. W roku 2018 oddanych do użytku było 2 budynki mieszkalne jednorodzinnych. Wykonawca ma obowiązek włączenia nowo dodanych nieruchomości do zakresu wykonywanej usługi, bez żądania dodatkowej zapłaty, oraz powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego. Ilości odebranych odpadów komunalnych zebranych z nieruchomości z terenu gminy Zawady : rok 2017 - nieruchomości zamieszkałe – 319 Mg, rok 2018 - nieruchomości zamieszkałe – 322 Mg, W podanych ilościach uwzględniono odpady odebrane w ramach tzw. „wystawek", było to ok. 5 Mg w 2017 r. i ok. 9 Mg w 2018 r. /2 wystawki/. Wielkości podane wyżej zaokrąglono do pełnych Mg. Zamawiający nie ma wpływu na ilość wytworzonych odpadów komunalnych Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Usługa odbierania, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Zawady i obejmuje: a) odpady zmieszane; b) odpady selektywne : • papier i tektura (makulatura) • odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji; • szkło, w tym odpady opakowaniowe ze szkła • tworzywa sztuczne • opakowania wielomateriałowe • metale • odpady zielone ogrodowe c) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, budowlanych i remontowych, meble i inne odpady wielkogabarytowe w ramach tzw. wystawek. W ramach bieżącego zamówienia, Wykonawca powinien przewidzieć 2 wystawki (1 do końca 2019 r., 1 wystawkę w 2020 r. ). Niesegregowane zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki zapewnia sobie właściciel, posiadacz nieruchomości. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy zagrodowej jednorodzinnej i wielorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i wyposażenia na własny koszt nieruchomości, z których odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny, w kolorowe worki z tworzywa sztucznego o odpowiedniej grubości zapobiegającej pęknięciu lub rozerwaniu. Worki powinny mieć pojemność od 60 l – do 120 l. Po każdorazowym odbiorze tych odpadów należy pozostawić nowe worki w ilości odpowiadającej workom odebranym oraz na każdy rodzaj odpadów selektywnych. Worki powinny być oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadów. Worki należy przekazywać właścicielowi nieruchomości. Odbiór odpadów segregowanych odbieranych na terenie Gminy Zawady odbywać się będzie w jednym terminie tzn. wystawienie przez mieszkańców różnych frakcji odpadów w jednym dniu. Zamawiający dopuszcza odbiór różnych frakcji odpadów segregowanych jednym transportem. Wykonawca zobowiązany jest przekazywać odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, segregowane odpady komunalne do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych w Czerwonym Borze lub instalacji zastępczych w przypadku awarii lub innych przyczyn powodujących zaprzestanie odbioru odpadów/ wynikających z wojewódzkiego planu gospodarki odpadami komunalnymi PGOWP (Plan gospodarki odpadami dla województwa podlaskiego na lata 2016-2022). Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia kart ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przekazywania ich jako załącznik do wystawionej faktury dla Zamawiającego. Częstotliwość odbierania odpadów - harmonogram: Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych z częstotliwością: -zmieszanych- 1 raz w miesiącu - odpady zbierane selektywnie: papier, szkło białe i kolorowe, metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe – jeden raz na kwartał - odpady ulegające biodegradacji – jeden raz na kwartał - zużyte baterie i akumulatory – odbierane będą w PSZOK oraz we wskazanych przez Zamawiającego budynkach użyteczności publicznej gdzie znajdować się będą pojemniki do zbierania zużytych baterii – w godzinach ich pracy. Wykonawca zobowiązany będzie opróżnić je po zgłoszeniu o ich wypełnieniu w najbliższym terminie odbioru odpadów komunalnych w danej miejscowości - meble i odpady inne wielogabarytowe oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – odbierane będą w PSZOK oraz w formie wystawek tj. wystawionych przed posesję, odbierane będą przez wykonawcę od właścicieli nieruchomości co najmniej dwa razy w roku (zgonie z harmonogramem). - przeterminowane leki – odbierane będą w PSZOK oraz w aptekach w godzinach ich pracy. Do zadań Wykonawcy będzie należało odebranie tych odpadów z aptek oraz podstawienie pojemników do ich zbierania. Wykonawca zobowiązany będzie opróżnić je po zgłoszeniu o ich wypełnieniu w najbliższym terminie odbioru odpadów komunalnych w danej miejscowości. - chemikalia – zebrane w sposób selektywny odebrane będą tylko w PSZOK-u - zużyte opony – odbierane będą tylko w PSZOK-u - odpady budowlano-remontowe – pochodzące z remontów prowadzonych samodzielnie odbierane będą tylko w PSZOK-u. Wykonawca zobowiązany będzie do urządzenia, utrzymania, prowadzenia i obsługi jednego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego na placu po byłym SKR, ul. Akacjowa w Zawadach, działka nr 355 i wyposażenie go w odpowiednie pojemniki oraz odbierania odpadów w takiej częstotliwości, aby nie powodowało to przepełnienia tych pojemników. PSZOK będzie czynny nie rzadziej niż 1 tydzień w miesiącu. Wymagnia dotyczące realizacji zamówienia Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Wykonawca powinien realizować w dni robocze (od poniedziałku do soboty w godz. 6.00-22.00, za wyjątkiem niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy). W przypadku gdy w ustalony dzień tygodnia lub miesiąca dla odbioru odpadów przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy, Wykonawca zapewni odbiór odpadów w następnym dniu nie będącym dniem ustawowo wolnym od pracy. Projekt harmonogramu /lub uzupełnienie - aneks/ powinien zostać opracowany /uzupełniony/ przez Wykonawcę i przedłożony Zamawiającemu w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy. Projekt harmonogramu, co do treści i formy wymaga pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu projekt harmonogramu w formie pisemnej i elektronicznej. W przypadku nieprzewidzianych okoliczności, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę terminu odbioru odpadów. Wykonawca odpowiedzialny jest w takim przypadku za bieżące informowanie z wyprzedzeniem Zamawiającego oraz właścicieli nieruchomości o każdej takiej zmianie. Zamawiający zaakceptuje projekt harmonogramu lub przedstawi uwagi do niego w terminie 5 dni od dnia jego otrzymania. Wykonawca w terminie do 3 dni wprowadza uwagi Zamawiającego i ponownie przedstawia projekt harmonogramu celem akceptacji przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania zatwierdzonego harmonogramu wszystkim właścicielom nieruchomości w ciągu 5 dni od dnia otrzymania zatwierdzonego harmonogramu i każdej do niego wprowadzonej zmiany przez Zamawiającego, w następujących formach: • dla nieruchomości zamieszkałych • zabudowa jednorodzinna - 1 egz. w formie papierowej dla każdego właściciela, • zabudowa wielorodzinna - 1 egz. w formie papierowej dla każdego zarządzającego nieruchomością, a w przypadku braku zarządcy nieruchomości dla każdego właściciela lokalu. Harmonogram powinien : • wskazywać daty odbioru poszczególnych rodzajów odpadów z nieruchomości • być sformułowany w sposób przejrzysty, jasny, pozwalający na szybkie zorientowanie się co do konkretnych dat odbierania odpadów, jak też regularności i powtarzalności odbierania poszczególnych rodzajów odpadów; • obejmować cały okres trwania umowy; • nie zawierać żadnych dodatkowych treści ponad informacje związane z wykonywaniem zamówienia, w szczególności reklam, informacji propagandowych, ogłoszeń nie związanych zakresem świadczonej usługi, itp.; UWAGA : 1. Harmonogram na rok 2019 winien być opracowany na zasadach określonych powyżej. 2. Harmonogram na rok 2020 winien być opracowany do końca czerwca 2020 r.. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i ustawić na czas trwania umowy w wyznaczonych przez Zamawiającego punktach (Ośrodek Zdrowia w Zawadach), pojemnika do zbierania przeterminowanych leków oraz opróżniania go po zgłoszeniu o wypełnieniu w najbliższym terminie odbioru odpadów w danej miejscowości. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i ustawić na czas trwania umowy w Urzędzie Gminy Zawady pojemników na zużyte baterie oraz opróżniania go po zgłoszeniu o wypełnieniu w najbliższym terminie odbioru odpadów w danej miejscowości. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i ustawić na czas trwania umowy w wyznaczonych miejscach pojemników do zbierania zmieszanych i selektywnych odpadów komunalnych o podanej pojemności: a. Góra Strękowa „miejsce pamięci” – 1 pojemnik na zmieszane odpady komunalne - pojemność 1100 l. b. Góra Strękowa „ miejsce wypoczynku” – 1 pojemnik na zamieszane odpady komunalne - pojemność 1100 l. c. Urząd Gminy Zawady (za byłym posterunkiem policji) – 2 pojemniki na zmieszane odpady komunalne - pojemność 1100l,, 4 pojemniki na selektywną zbiórkę odpadów - pojemność 1100l. d. Przystanek PKS w miejscowości Zawady – 1 pojemnik na zmieszane odpady komunalne - pojemność 1100l. e. Ośrodek Zdrowia – 1 pojemnik na zmieszane odpady komunalne - pojemność 1100l. Koszt ustawienia i opróżniania wyżej wymienionych pojemników ma być wkalkulowany w cenę oferty Wymagania dot. odbierania odpadów: Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów komunalnych: • w sposób ciągły, nie zakłócający spoczynku nocnego; • w terminach wynikających z przyjętego harmonogramu odbioru; • niezależnie od warunków atmosferycznych; • pojazdami przystosowanymi do odbierania poszczególnych rodzajów i frakcji odpadów w sposób wykluczający mieszanie odpadów; • w każdej ilości nagromadzonych odpadów, a także odpadów leżących luzem przy pojemnikach lub kontenerach; • zabezpieczenia odpadów przed wysypaniem w trakcie odbioru i transportu; • w przypadku wysypania Wykonawca obowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania (zabrudzeń, plam, itd.); • naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych na terenie gminy (uszkodzenia chodników, punktów składowania odpadów, ogrodzeń, wjazdów, uszkodzeń mechanicznych drzew lub krzewów, itp.). • Wykonawca nie może mieszać odpadów odebranych z terenu Gminy Zawady z odpadami zebranymi z innej gminy. W przypadku, gdy odpady nie są gromadzone w oznakowanych pojemnikach lub w workach, Wykonawca obowiązany jest do weryfikacji rodzaju zebranych odpadów w celu uniknięcia mieszania poszczególnych rodzajów odpadów. Wykonawca obowiązuje bezwzględny zakaz mieszania ze sobą poszczególnych rodzajów odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymagań określonych w Rozp. Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122). Pojazdy przeznaczone przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia powinny być trwale i czytelnie oznakowane (nazwa firmy, dane adresowe i n-ry telefonów), zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu. Wykonawca nie może łączyć trasy pojazdu odbierającego odpady komunalne z terenu gminy Zawady, z trasami odbioru odpadów komunalnych w innych gminach. Wykonawca jest zobowiązany do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i do bieżącego prowadzenia ewidencji ilościowej i jakościowej odpadów mieszanych danej nieruchomości oraz przekazywania dokumentacji w formie załącznika do wystawionej faktury po zakończeniu pełnego miesiąca świadczonej usługi dla Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazywania Zamawiającemu sprawozdań miesięcznych wykazujących adresy danych nieruchomości, z których zostały odebrane odpady selektywnie zebrane w formie załącznika do wystawionej faktury po zakończeniu pełnego miesiąca świadczonej usługi dla Zamawiającego. Wykonawca usługi będzie zobowiązany przedstawiać Raport Miesięczny wykonania usługi, który będzie jednym z dokumentów stanowiących podstawę płatności za usługę za dany miesiąc. Wykonawca, zgodnie z art. 9 lit. n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250 ze zm.), zobowiązany jest do sporządzania kwartalnych sprawozdań oraz przekazywania ich Zamawiającemu . Wykonawca jest zobowiązany do realizacji „reklamacji" (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem) w przeciągu 2 dni od otrzymania zawiadomienia w formie telefonicznej, pisemnej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub osobiście. W przypadku gdy wskazany dzień realizacji „reklamacji" jest dniem świątecznym, Wykonawca odbierze odpady w najbliższy dzień roboczy. Załatwienie reklamacji, które dodatkowo weryfikowane będzie poprzez raporty systemu GPS, Wykonawca niezwłocznie potwierdza w formie pisemnej. W razie zaistnienia potrzeby, na wniosek właściciela/zarządcy nieruchomości, Wykonawca umożliwi dzierżawę /najem/ lub zakup pojemników, kontenerów lub worków do gromadzenia odpadów komunalnych. Koszt sprzedaży lub dzierżawy pojemników, kontenerów lub worków nie może być wliczony w cenę zamówienia i podlega indywidualnemu rozliczeniu pomiędzy właścicielem nieruchomości a Wykonawcą. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi przy zachowaniu należytej staranności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności: • ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 ze zmianami) wraz z przepisami wykonawczymi, • ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zmianami) wraz z przepisami wykonawczymi, • ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 799 ze zmianami) wraz z przepisami wykonawczymi, • ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1466 ze zmianami), • ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2019 r. , poz. 521), • PGOWP - Plan gospodarki odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2016-2022 przyjęty Uchwała Sejmiku Województwa Podlaskiego Nr XXXII/280/16 z dnia 19 grudnia 2016 r. (D. U. Woj. Podl. 2016. 4916) • Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zawady uchwalony Uchwałą Nr XV/134/16 Rady Gminy Zawady z dnia 28 grudnia 2016 r. (D. Urz. Woj. Podl. 2017.278) Wszystkie odpady zebrane z terenu Gminy Zawady należy przekazać do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Czerwonym Borze, a w przypadku jej awarii lub innych przyczyn powodujących zaprzestanie odbioru odpadów do instalacji przewidzianych do zastępczej obsługi Regionu Wschodniego wymienione w Planie gospodarki odpadami dla województwa podlaskiego na lata 2016-2022.

II.5) Główny kod CPV: 90512000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90513100-7
90533000-2
90500000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-06-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Zawady, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 1454).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Zawady
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy, 2) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o ktorej mowa w art. 24 ust. 1 pky. 23 ustawy Pzp ( załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa ją każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 10,00
Aspekt środowiskowy - norma emisji spalin 30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy określone zostały we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-24, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę tynki gipsowe miękkie 300 m2, termin możliwy od 08.04 - Piątnica
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę tynki gipsowe miękkie 300 m2, termin możliwy od 08.04. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI