Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy oraz z nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne położonych w granicach administracyjnych Gminy Tykocin
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTykocin
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-11-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyBurmistrz Tykocina reprezentujący Gminę Tykocin
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-09
  • Numer ogłoszenia646599-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 646599-N-2018 z dnia 2018-11-09 r.

Burmistrz Tykocina reprezentujący Gminę Tykocin: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy oraz z nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne położonych w granicach administracyjnych Gminy Tykocin
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Tykocina reprezentujący Gminę Tykocin, krajowy numer identyfikacyjny 050659177, ul. ul. 11 Listopada  8 , 16-080   Tykocin, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 7181627, e-mail sekretariat@umtykocin.pl, faks 85 7181627.
Adres strony internetowej (URL): bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zamawiający wymaga złożenia ofert w formie pisemnej
Adres:
Urząd Miejski w Tykocinie, ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin, pok. nr 9 - sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy oraz z nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne położonych w granicach administracyjnych Gminy Tykocin
Numer referencyjny: RO.271.2.11.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne położonych w granicach administracyjnych Gminy Tykocin. Dane dotyczące Gminy Tykocin, istotne z punktu widzenia zamówienia: 1. Powierzchnia Gminy Tykocin wynosi 207,34 km2. 2. Liczba miejscowości na terenie gminy – 35. Wykaz miejscowości: Bagienki (wieś), Broniszewo (wieś), Broniszewo (kolonia), Dobki (wieś), Hermany (wieś), Hermany (kolonia), Janin (osada), Jeżewo Nowe (wieś), Jeżewo Nowe (kolonia), Jeżewo Stare (wieś), Jeżewo Stare (kolonia), Kapice Lipniki (wieś), Kapice Lipniki (kolonia), Kapice Stare (wieś), Kapice Stare (kolonia), Kiermusy (osada), Kiślaki (wieś), Krosno (wieś), Krosno (kolonia), Leśniki (wieś), Leśniki(kolonia), Lipniki (wieś), Lipniki (kolonia), Łaziuki (wieś), Łazy Duże (wieś), Łazy Małe (wieś), Łazy Małe (kolonia), Łopuchowo (wieś), Łopuchowo (kolonia), Nieciece (wieś), Pajewo (wieś), Pajewo (kolonia), Piaski (wieś), Popowlany (wieś), Popowlany (kolonia), Radule (wieś), Radule (kolonia), Rzędziany (wieś), Rzędziany (kolonia), Saniki (wieś), Saniki (kolonia), Sawino (wieś), Sawino (kolonia), Siekierki (wieś), Siekierki (kolonia), Sierki (wieś), Sierki (kolonia), Słomianka (wieś), Słomianka (kolonia), Stelmachowo (wieś), Stelmachowo (kolonia), Szafranki (wieś), Szelągówka (osada), Tatary (wieś), Tykocin (miasto), Tykocin (kolonia), Żuki (wieś). 3. Liczba sołectw - 34, 4. Liczba ludności - 6346 osób (wg danych wynikających z ewidencji ludności), 5. Liczba ludności wynikająca z dotychczas złożonych deklaracji – 4151 osób w tym:  1562 – ilość osób z zadeklarowaną selektywną zbiórką odpadów;  2416 – ilość osób z niezadeklarowaną selektywną zbiórką odpadów; 6. Zabudowa wielorodzinna występuje w miejscowościach:  Tykocin,  Stelmachowo,  Dobki, 7. Szacunkowa ilość podmiotów prowadzących działalność gospodarczą – 223 8. Ilość podmiotów prowadzących działalność gospodarczą wynikająca z dotychczas złożonych deklaracji - 72. 9. Szacunkowa ilość nieruchomości niezamieszkałych na których powstają odpady komunalne objętych system odbioru i gospodarowania odpadami (np. budynki użyteczności publicznej) - 31, 10. Łączna długość dróg na terenie gm. Tykocin wynosi ok. 623 km:  drogi krajowe o łącznej długości 19 km,  drogi wojewódzkie o łącznej długości 11 km,  drogi powiatowe o łącznej długości na terenie gminy wynoszą 69 km,  drogi gminne o łącznej długości 524 km. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli lub posiadaczy nieruchomości zamieszkałych, niezamieszkałych na których powstają odpady komunalne w tym powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne b) przeterminowane leki i chemikalia, c) zużyte baterie i akumulatory, d) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, e) meble i inne odpady wielkogabarytowe, f) zużyte opony, g) odpady zielone oraz odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne, h) papier – frakcje odpadów w skład której wchodzą odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, i) szkło – frakcje odpadów w skład której wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, j) metale i tworzywa sztuczne – frakcje w skład których wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe, k) odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów. Harmonogram odbioru odpadów – załącznik do umowy Przewidywana łączna ilość odpadów przeznaczonych do odbioru i zagospodarowania przez Wykonawcę będzie wynosić około: • 650 Mg – odpady komunalne zmieszane • 80 Mg – odpady zebrane w sposób selektywny Na podstawie sprawozdania za rok 2017 łączna ilość odpadów komunalnych odebranych z nieruchomości zamieszkałych z Gminy Tykocin wyniosła: a) 631,28 Mg – odpady komunalne zmieszane, b) 75,06 Mg – odpady komunalne zebrane selektywnie. Podane ilości odpadów komunalnych i właścicieli nieruchomości objętych systemem są szacunkowe i mogą ulec zmianie zgodnie z bieżącymi potrzebami mieszkańców i zasadami określonymi w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 1. Zabudowa zagrodowa i jednorodzinna: 1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki zapewnia sobie właściciel, posiadacz nieruchomości. Częstotliwość załadunku i wywozu - 1 raz na miesiąc, z tym że w okresie od kwietnia do października częstotliwość odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z zabudowy jednorodzinnej terenu miasta Tykocin raz na dwa tygodnie. 2) zbierane selektywnie odpady komunalne: papier – frakcje odpadów w skład której wchodzą odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, szkło - frakcje odpadów w skład której wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, metale i tworzywa sztuczne – frakcje w skład których wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe – nie rzadziej niż raz w miesiącu, 3) odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów - nie rzadziej niż raz w miesiącu, z tym że w okresie od kwietnia do października częstotliwość odbierania odpadów ulegających biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów z terenu miasta Tykocin z zabudowy jednorodzinnej, raz na dwa tygodnie. 4) zbierane selektywnie: przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady zielone oraz odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne, a także papier – frakcje odpadów w skład której wchodzą odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, szkło - frakcje odpadów w skład której wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, metale i tworzywa sztuczne – frakcje w skład których wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe, odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów - w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych – w godzinach otwarcia. W przypadku wystąpienia sytuacji okresowego powstania na nieruchomości większej ilości zmieszanych odpadów komunalnych (tj. przekraczającej pojemność pojemnika na zmieszane odpady komunalne), odpady mogą być zebrane w worek z folii PE-HD na zmieszane odpady komunalne i wystawione obok pojemnika na zmieszane odpady komunalne w celu odebrania przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne z nieruchomości. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy zagrodowej i jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie pojemnikowo - workowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i wyposażania na własny koszt nieruchomości, z których odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny, w kolorowe worki. Pojemniki i worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów powinny zapewniać zabezpieczenie odpadów przed pogorszeniem jakości zbieranej frakcji odpadów dla przyszłych procesów ich przetwarzania. Worki powinny mieć pojemność od 60 l - do 120 l. Wprowadza się następujące rodzaje pojemników i worków: a) Frakcję odpadów w skład której wchodzą odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, zbiera się w pojemnikach lub workach koloru NIEBIESKIEGO oznaczonych napisem „Papier”. b) Frakcję odpadów w skład której wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, zbiera się w pojemnikach lub workach koloru ZELONEGO oznaczonych napisem „Szkło”. c) Frakcje odpadów w skład których wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe, zbiera się w pojemnikach lub workach koloru ŻÓŁTEGO oznaczonych napisem „Metale i tworzywa sztuczne”. d) Frakcję odpadów ulegających biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów zbiera się w pojemnikach lub workach koloru BRĄZOWEGO oznaczonych napisem „Bio”. Wykonawca będzie zobowiązany po każdorazowym odbiorze selektywnie zebranych odpadów pozostawić worki w liczbie odpowiadającej odebranym workom. Worki należy przekazywać właścicielowi lub posiadaczowi nieruchomości. 2. Zabudowa wielorodzinna: 1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki zapewnia sobie właściciel, posiadacz nieruchomości. Częstotliwość załadunku i wywozu nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, a w przypadku pojemników o większej niż 0,12 m3 objętości po ich wypełnieniu (na telefoniczne zgłoszenie), z tym że w okresie od kwietnia do października częstotliwość odbierania zmieszanych odpadów komunalnych stanowiących odpady komunalne z terenu miasta Tykocin raz na tydzień z budynków wielolokalowych, 2) zbierane selektywnie odpady komunalne: papier – frakcje odpadów w skład której wchodzą odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, szkło - frakcje odpadów w skład której wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, metale i tworzywa sztuczne – frakcje w skład których wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe – nie rzadziej niż raz w miesiącu, 3) odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów - nie rzadziej niż raz w miesiącu, z tym że w okresie od kwietnia do października częstotliwość odbierania odpadów ulegających biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów z zabudowy wielorodzinnej z terenu miasta Tykocin raz na tydzień, 4) zbierane selektywnie: przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady zielone oraz odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne, a także papier – frakcje odpadów w skład której wchodzą odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, szkło - frakcje odpadów w skład której wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, metale i tworzywa sztuczne – frakcje w skład których wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe, odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów - w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych – w godzinach otwarcia. W przypadku wystąpienia sytuacji okresowego powstania na nieruchomości większej ilości zmieszanych odpadów komunalnych (tj. przekraczającej pojemność pojemnika na zmieszane odpady komunalne), odpady mogą być zebrane w worek z folii PE-HD na zmieszane odpady komunalne i wystawione obok pojemnika na zmieszane odpady komunalne w celu odebrania przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne z nieruchomości. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych z terenu zabudowy wielorodzinnej, będzie odbywać się w systemie pojemnikowym (kontenerowym) z dopuszczeniem worków. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i wyposażania na własny koszt nieruchomości, z których odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny, w kolorowe worki. Worki powinny mieć pojemność od 60 l - do 120 l. Pojemniki i worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów powinny zapewniać zabezpieczenie odpadów przed pogorszeniem jakości zbieranej frakcji odpadów dla przyszłych procesów ich przetwarzania. Wprowadza się następujące rodzaje pojemników z dopuszczeniem worków: a) Frakcję odpadów w skład której wchodzą odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, zbiera się w pojemnikach z dopuszczeniem worków koloru NIEBIESKIEGO oznaczonych napisem „Papier”. b) Frakcję odpadów w skład której wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, zbiera się w pojemnikach z dopuszczeniem worków koloru ZELONEGO oznaczonych napisem „Szkło”. c) Frakcje odpadów w skład których wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe, zbiera się w pojemnikach z dopuszczeniem worków koloru ŻÓŁTEGO oznaczonych napisem „Metale i tworzywa sztuczne”. d) Frakcję odpadów ulegających biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów zbiera się w pojemnikach z dopuszczeniem worków koloru BRĄZOWEGO oznaczonych napisem „Bio”. 3. Nieruchomości niezamieszkałe, na których powstają odpady komunalne 1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 0,12 m3, 0,24 m3, 1,1 m3, 5 m3, 7 m3. Pojemniki zapewnia sobie właściciel lub posiadacz nieruchomości. Częstotliwość załadunku i wywozu – nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, po wypełnieniu pojemników (telefoniczne zgłoszenie). 2) zbierane selektywnie odpady komunalne: papier – frakcje odpadów w skład której wchodzą odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, szkło - frakcje odpadów w skład której wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, metale i tworzywa sztuczne – frakcje w skład których wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe – nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w przypadku pojemników po ich wypełnieniu. 3) odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów - nie rzadziej niż raz w miesiącu. 4) zbierane selektywnie: przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady zielone oraz odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne, a także papier – frakcje odpadów w skład której wchodzą odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, szkło - frakcje odpadów w skład której wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, metale i tworzywa sztuczne – frakcje w skład których wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe, odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów - w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych – w godzinach otwarcia. W przypadku wystąpienia sytuacji okresowego powstania na nieruchomości większej ilości zmieszanych odpadów komunalnych (tj. przekraczającej pojemność pojemnika na zmieszane odpady komunalne), odpady mogą być zebrane w worek z folii PE-HD na zmieszane odpady komunalne i wystawione obok pojemnika na zmieszane odpady komunalne w celu odebrania przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne z nieruchomości. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych z terenu zabudowy wielorodzinnej, będzie odbywać się w systemie pojemnikowym (kontenerowym) z dopuszczeniem worków. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i wyposażania na własny koszt nieruchomości, z których odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny, w kolorowe worki. Worki powinny mieć pojemność od 60 l - do 120 l. Pojemniki i worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów powinny zapewniać zabezpieczenie odpadów przed pogorszeniem jakości zbieranej frakcji odpadów dla przyszłych procesów ich przetwarzania. Wprowadza się następujące rodzaje pojemników z dopuszczeniem worków: a) Frakcję odpadów w skład której wchodzą odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, zbiera się w pojemnikach z dopuszczeniem worków koloru NIEBIESKIEGO oznaczonych napisem „Papier”. b) Frakcję odpadów w skład której wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, zbiera się w pojemnikach z dopuszczeniem worków koloru ZELONEGO oznaczonych napisem „Szkło”. c) Frakcje odpadów w skład których wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe, zbiera się w pojemnikach z dopuszczeniem worków koloru ŻÓŁTEGO oznaczonych napisem „Metale i tworzywa sztuczne”. d) Frakcję odpadów ulegających biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów zbiera się w pojemnikach z dopuszczeniem worków koloru BRĄZOWEGO oznaczonych napisem „Bio”. Wykonawca będzie zobowiązany po każdorazowym odbiorze selektywnie zebranych odpadów pozostawić worki w liczbie odpowiadającej odebranym workom. Worki należy przekazywać właścicielowi lub posiadaczowi nieruchomości. 2) Za stan techniczny pojemników podczas odbioru odpadów komunalnych odpowiada Wykonawca. Uszkodzenie pojemnika przez Wykonawcę podczas załadunku odpadów wiąże się z naprawieniem wyrządzonej szkody przez Wykonawcę. 3) Odbiór odpadów zmieszanych i segregowanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Tykocin prowadzony będzie według harmonogramu opracowanego przez Zamawiającego. Powyższy harmonogram stanowi załącznik do umowy. Wszelkie zmiany harmonogramu dokonuje tylko i wyłącznie Zamawiający, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia zmienionych harmonogramów dla każdego właściciela lub posiadacza każdej nieruchomości objętej odbiorem odpadów komunalnych przed wejściem w życie zmienionego harmonogramu. 4) Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych w terminach wynikających z harmonogramu odbioru w sposób nie zakłócający spoczynku nocnego, pojazdami przystosowanymi do odbierania poszczególnych frakcji odpadów oraz w sposób wykluczający mieszanie odpadów. 5) W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany z Zamawiającym i może polegać na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości oraz innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 6) Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. 7) Wykonawca jest obowiązany do rozpatrzenia zgłoszonych przypadków nienależytego wykonania umowy (np. nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane itp.) w przeciągu 36 godzin od otrzymania zawiadomienia w formie pisemnej (w tym również faks, e-mail) od Zamawiającego. Rozpatrzenie zgłoszonych uwag należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie (w tym również faks, e-mail) na adres Zamawiającego. 8) Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia i obsługi (prowadzenia) jednego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych we wskazanym przez Zamawiającego miejscu na terenie Gminy Tykocin (działka o numerze ewidencyjnym 1396 położona przy ul. Holendry w Tykocinie) i wyposażenia go w odpowiednie pojemniki i odpowiednią ich ilość oraz do monitorowania stanu zapełnienia pojemników oraz odbierania odpadów w takiej częstotliwości aby nie powodowało to przepełnienia tych pojemników. PSZOK będzie czynny 1 raz w tygodniu w godzinach 8-15 w dniach od poniedziałku do piątku oraz dodatkowo według liczby dni zadeklarowanych w ofercie. 9) Wykonawca jest obowiązany do odbioru i zagospodarowania wszystkich odpadów zbieranych selektywnie w Punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (mieszczącego się na działce o numerze ewidencyjnym 1396 położonej przy ul. Holendry w Tykocinie) 1 raz na miesiąc. Do Punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych właściciele lub posiadacze nieruchomości zamieszkałych będą mogli przekazywać następujące selektywnie zebrane odpady komunalne: przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady zielone oraz odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne, a także papier – frakcje odpadów w skład której wchodzą odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, szkło - frakcje odpadów w skład której wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, metale i tworzywa sztuczne – frakcje w skład których wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe, odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów. 10) Wykonawca jest zobowiązany do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przekazywania na pisemne żądanie Zamawiającego dokumentacji pomiarów w terminie 7 dni od zgłoszenie żądania. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 11) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu kwartalnego zestawienia sposobu zagospodarowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych z terenu gminy Tykocin zawierające podmioty, którym przekazano je do recyklingu R3, R4, R5, R11, R12 - pod warunkiem przedłożenia dokumentacji potwierdzającej dokonanie recyklingu w okresie obowiązywania umowy). Każde kwartalne zestawienie zagospodarowania selektywnie zebranych odpadów wymaga udokumentowania kopią karty ewidencji odpadów i kopią karty przekazania odpadów wraz z informacją od przedsiębiorcy recyklingującego. Termin przekazania zestawienia: zestawienie jest przekazywane wraz z fakturą wykonawcy wystawianą za dany kwartał. 12) Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela lub posiadacza nieruchomości obowiązki w zakresie zadeklarowanego selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku ich niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznie pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego, nie później niż w ciągu 3 dni od stwierdzenia przypadku odbioru odpadów zmieszanych od właściciela lub posiadacza nieruchomości, który zadeklarował selektywne zbieranie odpadów. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację umożliwiającą stwierdzenie niewykonywania przez właściciela nieruchomości jego obowiązku, identyfikację nieruchomości i ustalenie daty. 13) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych w Czerwonym Borze wskazanej w "Planie gospodarki odpadami dla województwa podlaskiego na lata 2016-2022" - w zachodnim regionie gospodarki odpadami oraz do przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 922, ze zm.), a w przypadku awarii RIPOK Czerwony Bór do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi. 14) Wykonawca zobowiązany jest posiadać bazę magazynowo - transportową usytuowaną w Gminie Tykocin lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Tykocin na terenie, do którego posiada tytuł prawny. Baza magazynowo - transportowa musi spełniać następujące warunki: a) teren bazy magazynowo - transportowej musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym, b) miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, c) miejsce magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych, d) teren bazy musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymogami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne (Dz.U. z 2017 r. poz. 1566 ze zm.), e) baza magazynowo - transportowa musi być wyposażona w miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób, miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych oraz legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów, f) na terenie bazy magazynowo - transportowej powinien znajdować się także punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów, o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo - transportowej. g) część transportowa oraz część magazynowa bazy mogą znajdować się na oddzielnych terenach, przy jednoczesnym spełnieniu powyższych warunków. 15) Wykonawca zobowiązany jest: a) posiadać co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, b) trwale i czytelnie oznakować pojazdy w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne, c) posiadać na terenie bazy magazynowo - transportowej urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania - urządzenia należy utrzymywać we właściwym stanie technicznym i sanitarnym, d) posiadać i wykorzystywać przy realizacji umowy pojazdy zarejestrowane i dopuszczone do ruchu, posiadające aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, e) posiadać i wykorzystywać przy realizacji umowy pojazdy, których konstrukcja zabezpiecza przed niekontrolowanym wydostaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu, f) poddawać pojazdy i urządzenia myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie - Wykonawca winien posiadać aktualne dokumenty potwierdzające wykonanie tych czynności, g) na koniec każdego dnia roboczego opróżniać pojazdy z odpadów i parkować wyłącznie na terenie bazy magazynowo-transportowej, h) posiadać i wykorzystywać przy realizacji umowy pojazdy, których konstrukcja zabezpiecza przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizuje oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady, i) wyposażyć pojazdy w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunków odpadów - umożliwiających weryfikację tych danych. b) wyposażyć pojazdy w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. Wykonawca uprawniony jest do wyposażenia pojazdów w urządzenie do ważenia odpadów komunalnych. 16) Wykonawca zobowiązuje się do nie dokonywania mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli lub posiadaczy nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Tykocin. 17) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest osiągnąć poziomy recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła oraz poziomy recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych stanowiących odpady komunalne w wysokości określonej w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 2167). 18) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany ograniczyć masę odpadów komunalnych ulegających biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów przekazywanych do składowania do wysokości określonej w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676). 19) Wykonawca, zgodnie z art. 9 lit. n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.), zobowiązany jest do sporządzania i przekazania półrocznych sprawozdań i przekazywania ich Burmistrzowi Tykocina w terminie do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, którego dotyczy, a obok tego kwartalne zestawienia (wymienionego w pkt. 14) sposobu zagospodarowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych z terenu gminy Tykocin zawierające podmioty, którym przekazano je do recyklingu R3, R4, R5, R 11, R12 - pod warunkiem przedłożenia dokumentacji potwierdzającej dokonanie recyklingu w okresie obowiązywania umowy). Każde kwartalne zestawienie zagospodarowania selektywnie zebranych odpadów wymaga udokumentowania kopią karty ewidencji odpadów i kopią karty przekazania odpadów wraz z informacją od przedsiębiorcy recyklingującego. Wykonawca jest również zobowiązany do sporządzenia i przekazania rocznego sprawozdania z punktu selektywnej zbiórki odpadów, w terminie do 31 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy, w tym przygotowanie danych niezbędnych do przygotowania sprawozdania przez inny podmiot prowadzący w danym roku rozliczeniowym punkt selektywnej zbiórki opadów. 20) W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami lub niniejszą umową, Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej. 21) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy przy zachowaniu profesjonalnej staranności zgodnie z przepisami prawa w szczególności: • ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, • ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 922, ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, • ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 799, ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, • ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2018 r., poz. 1466 t.j.), • ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1803 t.j.), • Uchwała Nr XXXII/280/16 Sejmiku Województwa Podlaskiego z dnia 19 grudnia 2016 r. w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2016-2022, • Uchwała Nr XXXII/281/16 Sejmiku Województwa Podlaskiego z dnia 19 grudnia 2016 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2016-2022 (Dz. Urz. Woj. Podl. z 2016 r. poz. 4916), • Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Tykocin, • Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2018 r. poz. 1627), • Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1923), • Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2009 r. Nr 104, poz. 868), • Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1973), • Rozporządzenie Ministra Środowiska z 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122), • Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2167), 22) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia przez cały okres jego trwania, tj. pracowników fizycznych wykonujących bezpośrednio pracę związaną z zamówieniem (kierowca, ładowacz, pracownicy bazy magazynowo - transportowej, pracownicy sortujący selektywnie zebrane odpady komunalne). Dla udokumentowania tego faktu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz liczby osób wraz ze wskazaniem wykonywanego zawodu lub czynności w zakresie odbioru i zagospodarowania selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (bez podania danych osobowych) zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 90500000-2 Usługi związane z odpadami; CPV 90512000-9 Usługi transportu odpadów; CPV 90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych; CPV 90533000-2 Usługi gospodarki odpadami.

II.5) Główny kod CPV: 90512000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90513100-7
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta i gminy Tykocin, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 1454)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: - Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Miasta i Gminy Tykocin
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy, 2) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.- zał. nr 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
dodatkowa obsługa selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w PSZOK 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - zał. nr 5 umowa (wzór)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę podłączenie kuchenki gazowej w bloku- Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę podłączenie kuchenki gazowej w bloku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI