Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Maków
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMaków
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-12-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Maków
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-28
  • Numer ogłoszenia629082-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 629082-N-2019 z dnia 2019-11-28 r.

Gmina Maków: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Maków
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Maków, krajowy numer identyfikacyjny 99494000000000, ul. ul. Główna  12 , 96-124  Maków, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 468 312 017, , e-mail urząd@gminamakow.info, s.duda@gminamakow.info, faks 468 312 009.
Adres strony internetowej (URL): https://makow.bipst.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://makow.bipst.pl/m,496,rok-2019.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://makow.bipst.pl/m,496,rok-2019.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Maków, ul. Główna 12, 96-124 Maków

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Maków
Numer referencyjny: RI.271.8.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Rodzaj zamówienia: Usługa Przedmiotem zamówienia jest „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Maków” 1. Zamówienie obejmuje: 1) wyposażenie wszystkich nieruchomości objętych odbiorem odpadów w pojemniki i/lub worki na odpady oraz wyposażenie w pojemniki punktów, w których odbywać się będzie zbiórka przeterminowanych leków i zużytych baterii, a także utrzymanie tych pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym, 2) odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie gminy Maków, szacunkowa łączna ilość odpadów do odebrania w 2020 r. – 900 Mg, 3) zorganizowanie, utrzymanie i obsługę punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych zgromadzonych w tym punkcie, zorganizowanie i obsługę objazdowej zbiórki odpadów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz zagospodarowanie zebranych odpadów, 4) zorganizowanie i obsługę objazdowej zbiórki odpadów wielkogabarytowych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz zagospodarowanie zebranych odpadów. 2. Wyposażenie wszystkich nieruchomości objętych odbiorem odpadów w pojemniki na odpady oraz wyposażenie w pojemniki punktów, w których odbywać się będzie zbiórka przeterminowanych leków i zużytych baterii, a także utrzymanie tych pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. 1) Na czas realizacji zamówienia, w ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia właścicielom nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, pojemników na odpady przystosowanych do opróżniania mechanicznego o pojemności od 120 litrów do 240 litrów zgodnie z uchwałą w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Maków. 2) Wykonawca wyposaży właścicieli nieruchomości nieodpłatnie w worki foliowe o grubości uniemożliwiającej ich rozerwanie, o pojemności minimalnej 120 litrów, z przeznaczeniem na papier; Właściciel nieruchomości będzie otrzymywał worki po każdym odbiorze odpadów przez firmę. Wykonawca ma obowiązek zostawić tyle worków do segregacji ile odebrał z danej nieruchomości. Wykonawca będzie dostarczał do siedziby zamawiającego worki każdorazowo na jego zgłoszenie. 3) Pojemniki o różnych kolorach z przeznaczeniem na : • 120 l pojemnik koloru czarnego oznaczony napisem „Odpady zmieszane” – w ilości w 1550 szt.; • 120 l pojemnik lub worek koloru niebieskiego oznaczony napisem „Papier” do gromadzenia papieru w tym tektury – w ilości 1550 szt.; • 120 l pojemnik koloru zielonego oznaczony napisem „Szkło” do gromadzenia szkła – w ilości 1550 szt.; • 240 l pojemnik koloru żółtego oznaczony napisem „Metale i tworzywa sztuczne” do gromadzenia odpadów metali i tworzyw sztucznych - w ilości w 1550 szt.; - liczba budynków jednorodzinnych oraz liczba miejsc do gromadzenia odpadów – 1 550. Dane przedstawionesą zależne od Zamawiającego i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego przy uwzględnieniu powstawania nowych nieruchomości oraz migracji i naturalnego ruchu ludności, jednak nie więcej niż o 10%. Szczegółowy wykaz nieruchomości (opracowany na podstawie złożonych deklaracji), które Wykonawca będzie musiał wyposażyć w pojemniki, Zamawiający dostarczy przy podpisywaniu umowy. Informacje podane w wykazie będą aktualizowane przez Zamawiającego na koniec każdego tygodnia. 4) Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od daty przekazania mu aktualizacji wykazu, o którym mowa w pkt 2 ppkt 3, zobowiązany będzie do dokonania wymiany pojemników na posesjach lub dostarczenia nowych lub dodatkowych pojemników stosownie do wprowadzonych zmian. 5) Wykonawca dostarczy mieszkańcom pojemniki i worki na posesje w terminie do dnia 31.12.2019r. Natomiast w dniu 02.01.2020 r. Wykonawca przedłoży zamawiającemu pisemne potwierdzenie wyposażenia w pojemniki i worki nieruchomości objętych zamówieniem, zawierające dane o ilości i rodzaju dostarczonych pojemników i worków oraz informacje o posesjach do których pojemniki i worki nie zostały dostarczone z podaniem przyczyny niedostarczenia. 6) Wykonawca ma obowiązek wyposażenia miejsc do gromadzenia odpadów w niezbędne w pojemniki na odbiór odpadów, do 31.12.2019 roku. Potwierdzeniem dostarczenia pojemników przez Wykonawcę, będzie przedłożenie Zamawiającemu oświadczenia o dostarczeniu pojemników na posesje zlokalizowanych na terenie gminy Maków. 7) Wykonawca do 31.12.2019 roku wyposaży punkty, w których odbywać się będzie zbiórka przeterminowanych leków oraz punkty, w których odbywać się będzie zbiórka zużytych baterii w odpowiednie pojemniki. 8) Wykonawca dostarczy 2 szt. pojemników na przeterminowane leki o minimalnej pojemności 40l każdy oraz 9 szt. pojemników na zużytych baterii o minimalnej pojemności 10 l każdy do miejsc zgodnych z Uchwałą w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług (…) Nr XI/62/19 z dnia 29 października 2019 r. a) Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany uszkodzonych pojemników na pełnowartościowe, w terminie 7 dni od dnia powiadomienia przez Zamawiającego. 3. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie gminy Maków. 1) Odpady będą odbierane z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie gminy Maków. 2) Wykonawca zobowiązany jest odebrać odpady komunalne umieszczone w pojemnikach na odpady i wystawione przez właściciela nieruchomości w każdej ilości. 3) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odbierać i zagospodarować następujące rodzaje odpadów: a) – 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 20 01 01 Papier i tektura - 20 01 02 Szkło - 20 01 39 Tworzywa sztuczne - 20 01 40 Metale - 20 01 99 Inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny – popioły - 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji (odpady zielone); - 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe; - 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne; - 20 01 08 odpady kuchenne ulegające biodegradacji ; - 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury; - 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych; - 15 01 04 Opakowania z metali; - 15 01 05 Opakowania wielomateriałowe; - 15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe; - 15 01 07 Opakowania ze szkła. b) Zużyte baterie o kodzie 20 01 34 z następujących punktów zlokalizowanych w placówkach oświatowych i obiektach użyteczności publicznej: - Szkoła Podstawowa im. ks. Jana Twardowskiego w Makowie, ul. Akacjowa 2; - Szkoła Podstawowa im. ks. Jana Twardowskiego w Makowie, ul. Główna 4 - Gminne Przedszkole w Makowie, ul. Główna 4, - Urząd Gminy Maków, Maków, ul. Główna 12. - Szkoła Podstawowa w Świętem, - Szkoła Podstawowa im. Bolesława Chrobrego w Pszczonowie, - Szkoła Podstawowa w Słomkowie, - Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Dąbrowicach, - Szkoła Podstawowa im. Wyszyńskiego w Woli Makowskiej; c) Przeterminowane leki o kodzie 20 01 32 z następujących punktów zlokalizowanych w aptece i obiekcie użyteczności publicznej: - Apteka Rodzinna M.M. Smolczewscy, Maków, ul. Główna 20, - Urząd Gminy Maków, Maków, ul. Główna 12, 4) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i segregowane odpady komunalne następujących frakcji: papier, tektura, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i szkło oraz bioodpady, zgodnie z uchwałą w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Maków stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ, będą odbierane z pojemników wyłącznie do tego celu przeznaczonych o pojemności od 120 litrów. 5) Segregowane odpady komunalne, zgodnie z uchwałą w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Maków stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ, będą odbierane z pojemników wyłącznie do tego celu przeznaczonych. 6) Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru przeterminowanych lekarstw oraz zużytych baterii z pojemników ustawionych w punktach, o których mowa w ppkt 3 lit. c, w terminie 7 dnia roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego. 4. Zorganizowanie, utrzymanie i obsługa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych zgromadzonych w tym punkcie. 1) W ramach zamówienia Wykonawca zorganizuje punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych zwany dalej PSZOK oraz będzie odbierał i zagospodarowywał odpady komunalne zgromadzone w PSZOK. 2) PSZOK Wykonawca zorganizuje na nieruchomości, do której posiada tytuł prawny, w odległości nie większej niż 25 km od granicy Gminy Maków. 3) Zakres zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie następujących odpadów: a) Papier i tektura, b) Tworzywa sztuczne, c) Szkło, d) Opakowania wielomateriałowe, e) Metal, f) Odpady zielone, g) Przeterminowane leki i chemikalia, h) Zużyte baterie i akumulatory, i) Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, j) Meble i inne odpady wielkogabarytowe, k) Odpady budowlane i rozbiórkowe, pochodzące z remontów, l) Zużyte opony samochodowe, m) Odzież, tekstylia, n) Popiół, o) Odpady niebezpieczne, p) Odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi w szczególności igieł i strzykawek, pod warunkiem dostarczenia ich przez właściciela nieruchomości w specjalnych trwale zamkniętych opakowaniach do zbiórki odpadów medycznych, w ten sposób żeby pracownik PSZOK nie miał możliwości kontaktu z dostarczonymi odpadami. 4) Wykonawca wyposaży PSZOK w odpowiednie pojemniki do gromadzenia opadów. Ilość i rodzaje pojemników muszą zapewnić prawidłową segregację wszystkich gromadzonych w PSZOK frakcji odpadów wymienionych w ppkt 3. 5) Wykonawca odpowiada za zachowanie na terenie PSZOK i wokół niego czystości i porządku. 6) PSZOK będzie odbierał odpady od mieszkańców od poniedziałku do soboty w godz. 1000 – 1800. 7) Do PSZOK mieszkańcy mogą oddawać, zgodnie z uchwałą w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Maków, i uchwałą w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, , odpady wymienione w ppkt 3. 8) Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego wywozu odpadów z PSZOK tak, aby zapewnić możliwość ciągłego dostarczania odpadów przez mieszkańców. 5. Zorganizowanie i obsługa objazdowej zbiórki odpadów wielkogabarytowych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz zagospodarowani zebranych odpadów. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje również zorganizowanie i obsługę systemu obwoźnego odbioru odpadów bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych znajdujących się na terenie gminy Maków wraz z zagospodarowaniem zebranych odpadów. 2) W ramach obwoźnego odbioru odpadów Wykonawca: a) zbierze następujące rodzaje wystawionych odpadów: - meble i odpady wielkogabarytowe (wersalki, tapczany, łóżka, fotele, elementy stolarki, okna, dywany, wykładziny) o kodzie 20 03 07, - przeterminowane leki o kodzie 20 01 32, - chemikalia (farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe) o kodach 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 19*, 20 01 27*, 20 01 29*, - zużyte baterie i akumulatory o kodzie 20 01 34, - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (lodówki, pralki, radia, drukarki, odkurzacze, telewizory, monitory) o kodach 20 01 23, 20 01 36, 20 01 35*, - zużyte opony o kodzie 16 01 03, - metale (złom) o kodzie 20 01 40. b) załaduje na środek transportu, c) posprząta miejsce, z którego odbierane były wystawione odpady, jeśli zanieczyszczenie terenu nastąpiło z winy Wykonawcy w wyniku niewłaściwego odbioru, d) zagospodaruje zebrane odpady. 3) Zbiórka nie obejmuje odpadów powstałych w trakcie prowadzonej działalności przez podmioty gospodarcze. 4) Objazdowa zbiórka odpadów będzie odbywała się nie rzadziej niż raz w roku zgodnie z uchwałą w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Maków, i uchwałą w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. Zbiórka powinna być zrealizowana w okresie maj-czerwiec. 5) Objazdowa zbiórka odpadów powinna być zorganizowana w danej miejscowości poza dniami ustawowo wolnymi od pracy (niedziele i święta). 6) Termin zbiórki zostanie uzgodniony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Wykonawca przedłoży zamawiającemu harmonogram przeprowadzenia zbiórki. 7) Wykonawca powiadomi właścicieli nieruchomości o terminie zbiórki w poszczególnych miejscowościach oraz zasadach zbiórki. 6. Częstotliwość odbierania odpadów. 1) Odpady komunalne, zgodnie z uchwałą w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Maków, oraz uchwałą w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, będą odbierane z następującą częstotliwością: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i bioodpady – nie rzadziej niż raz na miesiąc, z tym że w okresie od kwietnia do października nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie; b) selektywnie zbierane odpady komunalne: • metale tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe wielomateriałowe – nie rzadziej niż raz na miesiąc , • papier i szkło – nie rzadziej niż raz na kwartał. 2) Odbiór i wywóz odpadów komunalnych wykonawca będzie realizował w poszczególnych miejscowościach zawsze w ten sam dzień tygodnia poza dniami wolnymi od pracy (niedziele i święta). W przypadku, gdy wyznaczony dzień wywozu przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, Wykonawca odbierze odpady w pierwszym dniu roboczym po dniu wolnym. 3) W przypadku nowo zgłoszonej nieruchomości Wykonawca odbierze odpady z tej nieruchomości przy najbliższym odbiorze zgodnie z ustalonym harmonogramem wywozu. 4) Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu do zaakceptowania: a) do 31 grudnia 2019 r. – harmonogramu wywozu odpadów z terenu gminy obejmującego okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2020 r. 5) Harmonogram musi być tak skonstruowany by odbiór odpadów był regularny i powtarzalny, co ułatwi mieszkańcom przygotowanie i wystawianie odpadów do odbioru. 6) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia właścicielom nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, harmonogramu wywozu odpadów w terminie do dnia 10.01.2020 roku. Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania aktualizacji wykazu nieruchomości, o którym mowa w pkt 4 lit. a, dostarczy harmonogram wywozu odpadów dla „nowych nieruchomości”. 7) Wykonawca będzie organizował i odbierał odpady, o których mowa w pkt 5 ppkt 2, w ramach systemu obwoźnego odbioru odpadów bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych nie rzadziej niż raz w roku. 8) Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego wywozu odpadów z PSZOK tak, aby zapewnić możliwość ciągłego dostarczania odpadów przez mieszkańców. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zakazuje się mieszania poszczególnych frakcji odpadów. Każdą frakcję odpadów należy odbierać oddzielnie. 2) Zapewnienia, dla właściwej realizacji przedmiotu zamówienia, przez cały czas trwania zamówienia dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usług, jak również odpowiedniego personelu. 3) Opracowania trasy przejazdów tak, aby odpady odbierane były tylko na terenie Gminy Maków i tylko z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. Nie dopuszcza się zbierania (dopełniania pojazdu odpadami) z terenu innej gminy lub z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy. 4) Każdorazowego uporządkowania terenu w przypadku wysypania odpadów podczas opróżniania pojemników. 5) Odebrania odpadów ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych zgłoszonych przez Zamawiającego, bez względu na stopień trudności dojazdu do nieruchomości. 6) W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamknięcie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości oraz innych terminów ich odbioru. 7) Wskazania w formularzu ofertowym instalacji komunalnych, do których odpady komunalne od właścicieli nieruchomości będą przekazywane. 8) Zagospodarowania odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w instalacjach komunalnych. 9) Przekazania do odzysku, recyklingu selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji, która prowadzić będzie odzysk tych odpadów w sposób zapewniający osiągniecie gminie wymaganych poziomów recyklingu. 10) Ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych. 11) Prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.). 12) Przekazywania odebranych odpadów komunalnych selektywnie zebranych do ponownego użycia, odzysku lub unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019 r. poz. 1579)lub samodzielnego zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 13) Prowadzenia kart ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 14) Uzyskania poziomu ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w poszczególnych latach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 15 grudnia 2017r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2019 r., poz. 1579). 15) Uzyskania: a) poziomu recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła, b) poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych w poszczególnych latach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29.05.2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. 2016 r., poz. 2167). 12) W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku segregacji odpadów, Wykonawca zobowiązany jest do odebrania odpadów jako zmieszanych oraz: a) sporządzenia niezwłocznie protokołu określającego m.in.: adres punktu odbioru odpadów, dzień wywozu odpadów oraz opis nieprawidłowości, b) sporządzenia dokumentacji fotograficznej (w wersji cyfrowej, sporządzonej w sposób pozwalający udokumentować formę i zakres naruszenia oraz lokalizację zdarzenia z widoczną na zdjęciu datą), dokumentacja fotograficzna stanowi załącznik do protokołu, c) umieszczenia na pokrywie pojemnika znacznika (np. samoprzylepna kartka) informującej właściciela nieruchomości o otrzymaniu ostrzeżenia za nie przestrzeganie obowiązku segregowania odpadów, d) przekazania Zamawiającemu drogą elektroniczną dokumentacji, o której mowa w lit. a i b, w terminie 3 dni roboczych od zaistnienia sytuacji. 13) Przekazywania Zamawiającemu dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia: a) w dniu 2 stycznia 2020 r. pisemnego potwierdzenia wyposażenia w pojemniki nieruchomości, zawierającego dane o ilości i rodzaju dostarczonych pojemników oraz informację o posesjach, do których pojemniki nie zostały dostarczone z podaniem przyczyny niedostarczenia. b) miesięcznych raportów zawierających określenie ilości i rodzajów przekazywanych pojemników w danym miesiącu w terminie 14 dni od zakończenia danego miesiąca, c) miesięcznych raportów zawierających zestawienie ilości poszczególnych rodzajów odebranych i zagospodarowanych odpadów w terminie 14 dni od zakończenia danego miesiąca, d) sprawozdań, o których mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w terminie do 31 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy, którego sprawozdanie dotyczy, e) sprawozdanie, o którym mowa w lit. d należy złożyć odrębnie dla nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (przedmiot zamówienia) i odrębnie dla pozostałych nieruchomości, od których Wykonawca poza przedmiotem zamówienia odbiera odpady komunalne. f) jako załączniki do faktury miesięcznej Wykonawca załączy:  miesięczny raport, o którym mowa w lit. b,  miesięczny raport o którym mowa w lit. c,  miesięczny raport o którym mowa w lit. d,  karty przekazania odpadów uwzględniające datę, kod, rodzaj i wagę przekazanych odpadów komunalnych do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych. Karty przekazania odpadów, o których mowa w zdaniu poprzednim, muszą jednoznacznie stwierdzać, że odpady pochodzą z terenu gminy Maków. 8. Standard sanitarny wykonywania usług i ochrony środowiska: 1) Wykonawca świadcząc usługi objęte przedmiotem zamówienia winien przestrzegać zasad wynikających z prawa ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ich aktów wykonawczych. 2) Wykonawca będzie tak prowadził usługi by nie dochodziło do wysypywania odpadów podczas przemieszczania pojemników do samochodu oraz załadunku i transportu odpadów. 3) Każdorazowego uporządkowania terenu w przypadku wysypania odpadów podczas opróżniania pojemników. 4) Pojazdy i urządzenia powinny być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie 05.2020 – 08.2020 raz na dwa tygodnie. 9. Informacje dodatkowe: 1) Mapa poglądowa gminy stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Powierzchnia gminy: 82,97 km2. 3) Ilość odpadów zebranych w latach 2015-2018 na terenie gminy przez firmy odbierające odpady (wskazana ilość zebranych odpadów podana została jedynie pomocniczo i może ulec zmianie.): Lp. Rodzaj odpadu (2015) Kod odpadu Łączna ilość odpadów w Mg 1 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 03 01 392,70 2 Zmieszane odpady opakowaniowe (papier, tektura, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe) 15 01 06 141,8 3 Opakowania ze szkła 15 01 07 120,7 4 Opakowania z tworzyw sztucznych 20 01 39 22,3 5 Meble i odpady wielkogabarytowe, w tym: 20 03 07 45,4 zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (lodówki, pralki, radia, drukarki, odkurzacze, telewizory, monitory) 20 01 23, 20 01 36, 20 01 35* metale (złom) 20 01 40 meble i odpady wielkogabarytowe (wersalki, tapczany, łóżka, fotele, elementy stolarki, okna, dywany, wykładziny) 20 03 07 zużyte baterie i akumulatory 20 01 34, 20 01 33 odpady zielone 20 02 01 6 Zużyte opony 16 01 03 4,7 7 Odpady z budowy 17 09 04 Lp. Rodzaj odpadu (2016) Kod odpadu Łączna ilość odpadów w Mg 1 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 03 01 405,111 2 Zmieszane odpady opakowaniowe (papier, tektura, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe) 15 01 06 158,609 3 Opakowania ze szkła 15 01 07 132,027 4 Opakowania z tworzyw sztucznych 20 01 39 5 Meble i odpady wielkogabarytowe, w tym: 20 03 07 67,790 zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (lodówki, pralki, radia, drukarki, odkurzacze, telewizory, monitory) 20 01 23, 20 01 36, 20 01 35* metale (złom) 20 01 40 meble i odpady wielkogabarytowe (wersalki, tapczany, łóżka, fotele, elementy stolarki, okna, dywany, wykładziny) 20 03 07 zużyte baterie i akumulatory 20 01 34, 20 01 33 odpady zielone 20 02 01 6 Zużyte opony 16 01 03 13,560 7 Odpady z budowy 17 09 04 1,460 Lp. Rodzaj odpadu (2017) Kod odpadu Łączna ilość odpadów w Mg 1 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 03 01 380,86 2 Zmieszane odpady opakowaniowe (papier, tektura, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe) 15 01 06 196,303 3 Opakowania ze szkła 15 01 07 118,298 4 Opakowania z tworzyw sztucznych 20 01 39 5 Meble i odpady wielkogabarytowe, w tym: 20 03 07 87,760 zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (lodówki, pralki, radia, drukarki, odkurzacze, telewizory, monitory) 20 01 23, 20 01 36, 20 01 35* metale (złom) 20 01 40 meble i odpady wielkogabarytowe (wersalki, tapczany, łóżka, fotele, elementy stolarki, okna, dywany, wykładziny) 20 03 07 zużyte baterie i akumulatory 20 01 34, 20 01 33 odpady zielone 20 02 01 6 Zużyte opony 16 01 03 13,060 7 Odpady z budowy 17 09 04 3,300 Lp. Rodzaj odpadu (2018) Kod odpadu Łączna ilość odpadów w Mg 1 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 03 01 403,061 2 Zmieszane odpady opakowaniowe (papier, tektura, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe) 15 01 06 218,556 3 Opakowania ze szkła 15 01 07 121,032 4 Opakowania z tworzyw sztucznych 20 01 39 5 Meble i odpady wielkogabarytowe, w tym: 20 03 07 91,460 zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (lodówki, pralki, radia, drukarki, odkurzacze, telewizory, monitory) 20 01 23, 20 01 36, 20 01 35* metale (złom) 20 01 40 meble i odpady wielkogabarytowe (wersalki, tapczany, łóżka, fotele, elementy stolarki, okna, dywany, wykładziny) 20 03 07 zużyte baterie i akumulatory 20 01 34, 20 01 33 odpady zielone 20 02 01 6 Zużyte opony 16 01 03 42,500 7 Odpady z budowy 17 09 04 0,780 10. Przedmiot zamówienia powinien być wykonywany zgodnie z wymogami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności: 1) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 poz. 2010), 2) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz.701 z późn. zm.), 3) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi (Dz.U. 2016 poz. 934), 4) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 poz. 2167), 5) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2017 poz. 2412), 6) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122), 7) uchwała Nr XL/502/17 Sejmiku Województwa Łódzkiego z dnia 20 czerwca 2017r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa łódzkiego na lata 2016-2020 z uwzględnieniem lat 2023-2028 (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego poz. 3160), zmienioną uchwałami Sejmiku Województwa Łódzkiego: Nr LIV/676/18 z dnia 10 lipca 2018 r. (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego poz. 3942) oraz Nr LVII/709/18 z dnia 30 października 2018 roku (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego z 2018 poz. 3393), 8) akt prawa miejscowego obowiązujących na obszarze Gminy Maków: a) uchwała Nr XI/61/19 Rady Gminy Maków z dnia 29 października 2019 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Maków – załącznik nr 1 do SIWZ, b) uchwała Nr XII/62/19 Rady Gminy Maków z dnia 29 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, w szczególności częstotliwość odbierania odpadów komunalnych od właściciela nieruchomości i sposób świadczenia usług przez punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych – załącznik nr 2 do SIWZ . Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający zastrzega, że poniższe rodzaje czynności wymagają zatrudnienia na postawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: obsługa pojazdów odbierających odpady (kierowca i ładowacz).

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90512000-9
90513100-7
90533000-2
90514000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca posiada uprawnienia, tj. - posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Maków w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dn. 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2019 r. poz.2010), - posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu zgodnie z wymogami ustawy z dn. 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 450 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca w zakresie zdolności technicznych: a) posiada co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), b) posiada co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, c) posiada co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy; c) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego; d) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
a) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (na wezwanie Zamawiającego); b) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy (na wezwanie Zamawiającego).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zmiany treści niniejszej umowy będą odbywałaby się za zgodą obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dopuszczone tylko w granicach określonych w niniejszym paragrafie. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następującym zakresie: 1) zmian przepisów prawa, których treść oddziałuje pośrednio lub bezpośrednio na postanowienia umowy poprzez dostosowanie treści umowy do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa , 2) zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług - wartość brutto przedmiotu umowy ulegnie zmianie odpowiednio do zmiany stawki podatku od towarów i usług, 3) zmiany terminów świadczenia usługi: a) niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, które mają wpływ na realizację zamówienia publicznego, b) wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć, c) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu umowy w ustalonym terminie (czynniki o charakterze siły wyższej), 4) zmiany, rezygnacji, bądź wprowadzenia Podwykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu umowy, 5) zastąpienia Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą w wyniku połączenia, podziału, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wskazane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, lub przekształcenie Wykonawcy będącego następstwem sukcesji uniwersalnej, w związku z sukcesją generalną, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przekształcony Wykonawca musi nadal spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz nie mogą zachodzić wobec niego podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wskazane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 6) zmiana formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na jedną lub kilka form, o których mowa w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych przy zachowaniu ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości, zmiana ta nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. 4. Zmianie podlegają także wszelkie nieistotne postanowienia w stosunku do treści oferty, a także inne nieistotne zmiany, które nie stanowią istotnej zmiany umowy, w tym m.in.: 1) zmiany szczegółowego wykazu nieruchomości zamieszkałych stanowiącym załącznik nr 2 do umowy, 2) zmiana przedstawicieli stron umowy odpowiedzialnych za jej realizację, w przypadku braku możliwości wykonywania wskazanych czynności przez wskazaną osobę - zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej Stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy, 3) zmiana danych związana z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiana danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego - zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej Stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. 5. Zmiany postanowień umowy następują zgodnie z zasadami określonymi w umowie oraz przy zastosowaniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy lub do całkowitej zmiany rodzaju zamówienia. 6. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany umowy, każda ze Stron może wystąpić z wnioskiem na piśmie w sprawie możliwości dokonania takiej zmiany. We wniosku należy opisać, uzasadnić okoliczności warunkujące zmianę oraz dołączyć stosowne dokumenty - dotyczy to przypadków kiedy dla potwierdzenia dokonania zmiany zasadnym jest przedłożenie odpowiednich dokumentów. 7. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych jest nieważna. 8. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do wykonania elewacji na domkach jednorodzinnych - Bełchatów
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Firma poszukuje ekipy do elewacji na domkach jednorodzinnych.. Szczegóły do uzgodnienia po Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI