Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych na terenie Gminy Księżpol
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKsiężpol
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-10-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Księżpol
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-09
  • Numer ogłoszenia633950-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 633950-N-2018 z dnia 2018-10-09 r.

Gmina Księżpol: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych na terenie Gminy Księżpol
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Księżpol, krajowy numer identyfikacyjny 95036909500000, ul. ul. Biłgorajska  12 , 23415   Księżpol, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 84 6877419 (20), e-mail zcawojt.ksiezpol@woi.lublin.pl, faks 846 877 432.
Adres strony internetowej (URL): https://ugksiezpol.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://ugksiezpol.bip.lubelskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://ugksiezpol.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferte składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego.
Adres:
Gmina Księżpol ul. Biłgorajska 12, 23-415 Księżpol

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych na terenie Gminy Księżpol
Numer referencyjny: BGK.271.1.17.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu gminy Księżpol, oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego w miejscowości Księżpol ul. Przemysłowa 10, w okresie od 1stycznia 2019 r. do 31grudnia 2020 r. Zadanie obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 j.t.). Zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych Wykonawca przekaże do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych zgodnie z uchwałą Nr XLI/618/2018 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 18 czerwca 2018 r. zmieniająca uchwałę w sprawie wykonania „Planu Gospodarki Odpadami dla województwa lubelskiego 2022” Selektywnie zebrane odpady komunalne przekaże zgodnie z „zasadą bliskości” tj. do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być przetworzone art. 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992 t.j.). II Zakres zamówienia 1) Odbiór i zagospodarowanie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z częstotliwością jeden raz w miesiącu kalendarzowym zgodnie z opracowanym harmonogramem odbioru odpadów, całej masy odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych obejmującej zmieszane odpady komunalne oraz odpady gromadzone w sposób selektywny tj. –szkło kolorowe w tym opakowania ze szkła kolorowego, - szkło bezbarwne w tym opakowania ze szkła bezbarwnego, - papier i tektury w tym odpady opakowaniowe z papieru i tektury, - tworzywa sztuczne w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe, metale i opakowania z metali, - odpady ulegające biodegradacji, - popiół oraz drobny gruz z nieruchomości zamieszkanych z terenu gminy Księżpol . 2) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dwa razy w roku w miesiącach kwiecień i październik 2019 r. i 2020 r. odbiór bezpośrednio od mieszkańców sprzed posesji następujące odpady komunalne : przeterminowane leki i chemikalia (np. farby, lakiery, przeterminowane środki ochrony roślin, rozpuszczalniki, opakowania po nawozach i środkach ochrony roślin, big-bagi i worki po nawozach), zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe, lampy fluorescencyjne, oleje, tłuszcze, tusze, odpady z odzieży i tekstyliów, zużyte opony . 3) Odbiór i zagospodarowanie przeterminowanych leków gromadzonych w specjalnym pojemniku z Przychodni Zdrowia w Księżpolu – jeden raz w miesiącu podczas zbiórki odpadów . 4) Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny z PSZOK z Księżpola zgodnie z rozdziałem VII pkt. 5) Wyposażenie nieodpłatnie nieruchomości zamieszkane w pojemniki na odpady zmieszane i worki do selektywnej zbiórki odpadów. Szacunkową liczbę nieruchomości w poszczególnych miejscowościach zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 6) Wyposażenie PSZOK w Księżpolu w urządzenia do gromadzenia odpadów . 7) Utrzymywanie w należytym stanie sanitarnym pojemników przeznaczonych do zbierania odpadów komunalnych. III Charakterystyka Gminy Księżpol Przedmiotem zamówienia objęte są następujące miejscowości: Borki, Budzyń, Cegielnia-Markowicze, Gliny, Kamionka, Korchów Drugi, Korchów Pierwszy, Księżpol, Kulasze, Majdan Nowy, Majdan Stary, Marianka, Markowicze, Nowy Lipowiec, Pawlichy, Płusy, Przymiarki, Rakówka, Rogale, Stare Króle, Stary Lipowiec, Zanie, Zawadka, Zynie. Liczba nieruchomości zamieszkanych, objętych systemem odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych, na dzień 30.09.2018 r. wynosi 1580 w tym: 1580 – zabudowa jednorodzinna, 4 - zabudowa wielolokalowa IV. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie: Na terenie Gminy Księżpol prowadzi się odbiór następujących odpadów komunalnych, które powstają na terenie nieruchomości zamieszkanych przez mieszkańców: - zmieszane odpady komunalne, - odpady odbierane w sposób selektywny: przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, drobny gruz, popioły, odpady z odzieży i tekstyliów, zużyte opony, odpady ulegające biodegradacji w tym zielone, papier i tektura, , szkło bezbarwne, szkło kolorowe, tworzywa sztuczne, metale . W PSZOK zbierane będą selektywnie następujące rodzaje odpadów powstających w gospodarstwach domowych: papier i tektura, szkło opakowaniowe bezbarwne i kolorowe, metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe, zużyte opony, popioły, odpady z odzieży i tekstyliów, styropian, odpady komunalne ulegające biodegradacji, (w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji i odpady zielone). Ilość odpadów komunalnych, która została zebrana w roku 2017 z terenu gminy Księżpol : Kod odpadu Rodzaj odpadu Masa odebranych odpadów Mg 20 03 01 Zmieszane odpady komunalne 478,36 15 01 04 Opakowania z metali 3,390 15 01 10 Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone ( np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności – bardzo toksyczne i toksyczne) 0,094 16 01 03 Zużyte opony 15,0 17 01 07 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 13,10 20 01 02 Szkło 128,751 20 01 21 Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć 0,025 20 01 23 Urządzenia zawierające freony 2,433 20 01 28 Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27 0,210 20 01 32 Leki inne niż wymienione w 20 01 31 0,035 20 01 35 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki 2,558 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 3,348 20 01 39 Tworzywa sztuczne 46,010 20 02 03 Inne odpady nieulegające biodegradacji 15,620 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 8,410 Ex 20 01 99 Popioły z gospodarstw domowych 1,81 20 01 01 Papier i tektura 55,210 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji 12,840 Ilość wytworzonych odpadów na terenie gminy Księżpol nie jest zależna od Zamawiającego. Podane ilości mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez gospodarstwa domowe. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do zbiórki i transportu w trakcie realizacji zadania tj. od 01.01.2018 r.-31.12.2019 r. wynosi: odpady zmieszane- 960 Mg, odpady zebrane selektywnie – 620 Mg. V Wymagania dotyczące urządzeń do gromadzenia odpadów komunalnych Wykonawca w terminie 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zadania wyposaży nieodpłatnie nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych oraz worki do selektywnego zbierania odpadów komunalnych zgodnie z aktualnym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Księżpol. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Księżpol w okresie trwania umowy. W takich przypadkach Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów zgodnie z nowo uchwalonym Regulaminem. Zamawiający wskazuje następujące kolory worków dla poszczególnych frakcji: - niebieski – przeznaczony na papier i tekturę, -zielony – przeznaczony na szkło kolorowe, - biały – przeznaczony na szkło bezbarwne, - żółty – przeznaczony na tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe oraz metale, - brązowy – na odpady ulegające biodegradacji, - szary – na popiół i drobny gruz Worki winny być oznaczone logo firmy, nazwą określającą frakcję odpadów oraz krótkim opisem wymagań dotyczących ich segregacji, dla których są przeznaczone. Wymagane parametry dla worków: pojemność 120l , grubość 0,06mm, tworzywo folia polietylenowa LDPE VI Wymagane poziomy recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku: 1. Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia na obszarze objętym przedmiotem zamówienia: 1) poziomu recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła 2) poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych stanowiących odpady komunalne, wyliczanych zgodnie z rozporządzeniem wydanym na podstawie art. 3b ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (aktualnie rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2167). 2. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany ograniczyć masę odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania do wysokości określonej zgodnie z rozporządzeniem wydanym na podstawie art. 3c ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (aktualnie rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017 r. poz. 2412). 3. Osiągniecie wskazanych w ust. 1 poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku frakcji odpadów wskazanych w ust. 1, jak również odpadów komunalnych wskazanych w ust. 2, wymagane jest w każdym półroczu danego roku. 4. Ustalenie, czy wykonawca osiągnął wymagane poziomy recyklingu oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania nastąpi na podstawie sprawozdania, o którym mowa w rozdz. X ust. 4 . VII Obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca odbierze każdą ilość odpadów komunalnych zgodnie z harmonogramem i częstotliwością odbioru poszczególnych rodzajów odpadów. 2) Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji zadania wyposaży nieruchomości zamieszkałe w terminie 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zadania w pojemniki przeznaczone do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych oraz 2 komplety worków (po dwa worki każdego koloru) do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Przy każdorazowym odbiorze odpadów selektywnie zbieranych Wykonawca wyposaży właścicieli nieruchomości, od których odebrano w/w odpady w worki, co najmniej w takiej samej ilości i kolorze, w jakiej zostały odebrane. 3) Monitorowanie realizowania przez właścicieli nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia niedopełnienia tego obowiązku przez właściciela Wykonawca trzykrotnie pisemnie informuje właściciela o prawidłowym postępowaniu z poszczególnymi rodzajami odpadów komunalnych i odnotowuje ten fakt w miesięcznym raporcie. Gdy właściciel nieruchomości w dalszym ciągu nie segreguje odpadów zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Księżpol, Wykonawca powiadomi o tym Zamawiającego niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 7 dni (podając dane adresowe właściciela nieruchomości), a odpady odbierze, jako zmieszane. Na tę okoliczność Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację umożliwiająca identyfikację nieruchomości i zdjęcie fotograficzne z notatką opisującą stan zastany. 4) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem umowy przez cały okres realizacji umowy. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży kopię umowy ubezpieczenia lub polisy. 5) Ponoszenie wszelkich wydatków koniecznych do naprawienia wyrządzonej szkody w przypadkach zawinionych. 6) Wykonywanie wszelkich prac, objętych umową, w sposób niepowodujący nadmiernego zakłócania interesów osób trzecich. 7) Dysponowanie wszelkimi środkami logistycznymi i technicznymi niezbędnymi do należytego wykonania przedmiotu umowy. 8) Posiadanie uprawnień, zezwoleń i umów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 9) Czyszczenie i mycie, dezynfekcja i dezynsekcja pojemników do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych (dostarczanych przez Wykonawcę), co najmniej dwa razy w roku. Wykonawca będzie prowadził przegląd pojemników dwa razy w roku pod kątem ich stanu technicznego, a w razie konieczności dokona ich odświeżenia, naprawy lub wymiany. 10) Wymiana uszkodzonego i nienadającego się do użytkowania pojemnika do zbiórki odpadów komunalnych na sprawny, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zaobserwowania uszkodzenia lub zgłoszenia. 11) Wykonawca wyposaży nowo zamieszkaną nieruchomość, zgłoszoną przez Zamawiającego, w pojemnik na zamieszane odpady komunalne i worki na odpady segregowane zgodnie z ust. 2, oraz harmonogram odbioru odpadów komunalnych w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia, oraz potwierdzi realizację zgłoszenia Zamawiającemu. 12) Zapewnienie numeru telefonu, pod który będą mogli dzwonić mieszkańcy z pytaniami oraz zastrzeżeniami, dotyczącymi działalności firmy. Telefon musi być aktywny od godziny 8.00 do godziny 15.00 w dni robocze. 13) Wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób sprawny, ograniczający do minimum utrudnienia w ruchu drogowym. 14) Zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, jak również odpowiedniego personelu, 15) Dokonanie odbioru i transportu odpadów w przypadkach, kiedy dojazd do nieruchomości, z przyczyny niezależnej od właściciela, będzie czasowo utrudniony. 16) Okazywanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa. 17) Wykonywanie przedmiotu umowy z należytą starannością zgodnie z postanowieniami dokumentów składających się na umowę i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa VIII Częstotliwość odbioru. Harmonogram. 1) Wykonawca zobowiązany jest odebrać każdą zebraną ilość odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych: a) odpady komunalne zmieszane - jeden raz w miesiącu b) odpady gromadzone selektywnie w workach tj. papier i tekturę, szkło bezbarwne i kolorowe, tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe, odpady ulegające biodegradacji, drobny gruz i zimne popioły – jeden raz w miesiącu w dniu odbioru odpadów niesegregowanych, c) przeterminowane leki i chemikalia (np. farby, lakiery, przeterminowane środki ochrony roślin, rozpuszczalniki, opakowania po nawozach i środkach ochrony roślin, big-bagi i worki po nawozach), zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe, lampy fluorescencyjne, oleje, tłuszcze, tusze, odpady z odzieży i tekstyliów, zużyte opony - dwa razy w roku w dniu odbioru odpadów niesegregowanych. 2) Szczegółowe zasady odbioru odpadów z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Księżpolu: a) Wykonawca zapewni odbiór następujących frakcji odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny: zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte baterie i akumulatory, odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady z odzieży i tekstyliów, przeterminowane i niewykorzystane leki, odpady niebezpieczne, odpady budowlane i rozbiórkowe, drobny gruz i zimne popioły, styropian, szkło, metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, papier i tektura, odpady ulęgające biodegradacji w tym odpady zielone. b) Wykonawca wyposaży Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w odpowiednią ilość pojemników i kontenerów dla wyżej wymienionych frakcji dostosowanych do potrzeb punktu. c) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów na każdorazowe wezwanie Zamawiającego. Odbiór odpadów winien nastąpić w nieprzekraczalnym terminie 3 dni roboczych od dnia wezwania. 3) PSZOK mieści się na istniejącej bazie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Księżpolu ul. Przemysłowa 10. W punkcie selektywnego zbierania odpadów komunalnych odpady dostarczane przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych odbierane będą nieodpłatnie. PSZOK będzie świadczył usługi w każdy piątek w godzinach o 800 do 1400. 4) Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania i dostarczenia mieszkańcom harmonogramu wywozu odpadów zmieszanych oraz odpadów segregowanych w formie kalendarza usług oraz ulotek z zasadami segregacji odpadów. Harmonogram wywozu, o którym mowa wyżej, powinien określać datę oraz dzień tygodnia, w którym będzie realizowany wywóz. Dane teleadresowe Wykonawcy. Harmonogram powinien zostać opracowany w sposób czytelny. Ulotki o zasadach segregacji powinny być opracowane w sposób czytelny i zrozumiały. Wykonawca opracuje harmonogram wywozu oraz ulotki i dostarczy mieszkańcom w terminie 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zadania. 5) Harmonogram i ulotki Wykonawca dostarczy dla każdego gospodarstwa domowego. Poprzez dostarczenie należy rozumieć umieszczenie harmonogramu, co najmniej w skrzynce na listy, w przypadku budynków wielorodzinnych harmonogram musi zostać wywieszony na tablicy ogłoszeń w każdej z klatek budynku oraz umieszczony w skrzynkach pocztowych właścicieli lokali. 6) Każdy harmonogram odbioru odpadów musi zostać uzgodniony z Zamawiającym. 7) Pierwszy harmonogram powinien obejmować okres od 1 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2019 r. i zostać opracowany i przedłożony Zamawiającemu w terminie niezwłocznym po podpisaniu umowy. 8) W przypadku zmiany Regulaminu, Wykonawca dostosuje harmonogram odbioru odpadów do zmian wynikających z Regulaminu. Zmieniony Harmonogram po akceptacji przez Zamawiającego, Wykonawca dostarczy mieszkańcom zgodnie z pkt. 3. IX Wymagania, co do sposobu odbierania odpadów: 1) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem odbioru odpadów komunalnych. 2) Wykonawca obowiązany jest do odbierania odpadów w sposób uregulowany w odpowiednich przepisach zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności do: - zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas dokonywania odbioru, - uprzątnięcia i odbierania odpadów z miejsc ich gromadzenia, w tym także tych, które nie zostały umieszczone w pojemnikach, w przypadku zapełnienia pojemnika. 3) Wykonawcę obowiązuje: - zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości, - zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypywaniem w trakcie transportu; w przypadku wysypania Wykonawca obowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania (np. plam) czy rozwiania przez wiatr. 4) W przypadku zgłoszenia nieodebrania odpadów w terminie wskazanym w harmonogramie, bądź innego przypadku niewykonania obowiązków wynikających z umowy, w szczególności niedostarczenia urządzeń do gromadzenia odpadów komunalnych w wyznaczonym terminie, niezapewnienia właściwego stanu sanitarnego pojemników lub porządkowego w miejscu zbierania odpadów, ustala się, że takie przypadki zostaną rozpatrzone w ramach postępowania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w ciągu 24 godzin od otrzymania od Zamawiającego zawiadomienia (Fax, telefon). Informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji należy niezwłocznie przekazać Zamawiającemu faksem na numer 84 687 74 19. 5) Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego o okolicznościach przeszkadzających w prawidłowym wykonaniu usługi. 6) W zakresie sprzętu służącego do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, jego stanu technicznego, utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów oraz zapewnienia odpowiedniego usytuowania i wyposażenia bazy magazynowo transportowej Wykonawca winien spełnić warunki określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122). X Raporty i sprawozdania 1) Wykonawca obowiązany jest do prowadzenia szczegółowej dokumentacji w wersji papierowej i elektronicznej, związanej z działalnością objętą zamówieniem oraz jej przekazywanie Zamawiającemu wraz ze złożoną fakturą za dany okres rozliczeniowy. Miesięczne raporty powinny zawierać: - ewidencję ilości i pojemności pojemników oraz worków odbieranych z poszczególnych nieruchomości, z podziałem na poszczególne frakcje odbieranych odpadów, - ewidencja właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z Regulaminem wraz z dokumentacją fotograficzną, stanowiącą załącznik do wykazu. 2) Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu karty przekazania odpadów do miejsca ich odzysku, recyklingu lub unieszkodliwienia w terminie do 7 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczą tj. karty przekazania odpadu potwierdzonej za zgodność z oryginałem lub w przypadku władania instalacją do zagospodarowania tych odpadów oświadczenia o dokonaniu takiej czynności, 3) W/w karty przekazania oraz raporty stanowią podstawę do wystawienia faktury za wykonaną usługę. 4) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu sprawozdań, o których mowa w art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz. U. z 2018 r. poz. 1454, j.t./. XI Pozostałe zobowiązania Wykonawcy względem Zamawiającego. 1) Wykonawcę obowiązuje przestrzeganie zasad poufności, co do informacji pozyskanych w związku z realizacją Umowy, w szczególności do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, w tym należytego ich zabezpieczenia i ochrony. Wykonawca nie może wykorzystywać pozyskanych danych w żaden inny sposób lub w innym celu niż wykonywanie obowiązków wynikających z umowy. 2) Wykonawca winien dysponować sprzętem umożliwiającym odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości położonych przy drogach niespełniających parametrów dróg publicznych. 3) Wykonawca ustalając cenę usługi uwzględni dochody, jakie uzyska ze sprzedaży surowców z selektywnej zbiórki. 4) W przypadku stwierdzenia, ze usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej. Klauzula zatrudnienia. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie kierowania pojazdami odbierającymi, transportującymi odpady; - czynności w zakresie odbioru, załadunku pojemników odpadów na pojazdy odbierające, transportujące odpady. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) Wykonawca w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy zobowiązany jest do złożenia w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający ma również prawo do żądania od wykonawcy innych dowodów niż wymienione w pkt. 3 lit. a w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia tj.: a) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy RODO (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy RODO. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 5) Wykonawca na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym przez niego terminie zobowiązany jest przedłożyć dokumenty opisane w pkt. 4. 6) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.5) Główny kod CPV: 90513100-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90512000-9
90533000-2
90511000-2
90514000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-01-01 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, że poosiadają - aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Wójta Gminy Księżpol zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie ( Dz. U. z 2018 r. poz.1454 j.t.), -aktualne zezwolenie obejmujące prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 922 ze zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia polegające na regularnym odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych o wielkości co najmniej 400 Mg przez okres co najmniej 12 miesięcy , wraz z podaniem ich rodzaju, wartości i wielkości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; b) Wykonawca ma dysponować specjalistycznymi, sprawnymi technicznie środkami transportu, umożliwiającymi odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, uwzględniając przy tym Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122). Podmiot odbierający odpady komunalne powinien posiadać co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej oraz co najmniej jeden pojazd przystosowany do mycia i dezynfekcji pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6a do SIWZ. b) Wykaz narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6b do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając (WRAZ Z OFERTĄ) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 8.6.2 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Gminy Księżpol: Bank Spółdzielczym w Księżpolu nr rachunku: 71 9614 0008 2001 0000 0967 0001 z adnotacją „Wadium Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych – Znak sprawy: BGK.271.1.17.2018 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Aspekt ekologiczny 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych we wzorze Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-18, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Księżpol ul. Biłgorajska 12, 23-415 Księżpol tel. 84 6877420; fax 84 6877432; e-mail info@ksiezpol.pl; 2. z inspektorem ochrony danych osobowych można się kontaktować: tel. 604521364; mail: biuro@myszkowiak.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Księżpol”, nr BGK.271.1.17.2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych w tym przepisów archiwalnych; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI